Missä auton huoltoa!

kultakenkä

Ostin Aston Martin V12 Vantage S auton ja pian alkaa olla ensimmäinen huolto edessä, onko Jyväskylässä lainkaan huoltoa johon voi Astonin viedä vai onko ainoa vaihto-ehto Helsinki?

Kuljettaako mikään kuljetusfirma autoja kontissa esim juuri Helsinkiin?

21

2385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohoijaa

      Kannattaa ostaa ihan oikea auto ei lelua

    • Tippa munanpäässä

      Juu ei ehkä duracellitkään riitä helsinkiin asti.

    • ASton Martin Huolto

      Peran paja on taikapaja, tekee tuon huollon täydellisesti ja huolella, osoite Latvatie 5. Erikoistunut erikoisten autojen huoltoihin, sertifikaatit löytyvät.

      • R. Ainamo

        Asiantuntevaa huoltoa saat Myllyjärven taikalaaksosta, jossa sinua auliisti palvelevat mm. Topi, Pena ja Eko. Heillä on vuosien kokemus autohommista, joten ollos huoleti!


    • kultakenkä

      Ei löydy huoltoa, kiersin eri autoliikkeiden huollot ja sanoivat etteivät ala huoltamaan joten aston konttiin ja kontti etelä-suomeen, eka suurempi huolto maksaa 3700 euroa.

      Huomenna Aston nähtävänä 11.00-12.00 Palokan ABC parkkipaikalla.

      • Fiksunen

        Mistä kolosta meinaat mahdollisia höynäytettyjä kytätä? Toivottavasti joudut fillaroimaan sinne tyhjän takia.


    • mitta_risto

      romukeräykseen romut

    • Päätön

      Olisit kysellyt tarkemmin.Ko. auto on kertakäyttömalli.Ei siis tarvitse huoltaa.Ajelet vaan niin kauan kun kulkee.Siinä myös syy miksi niitä näkyy vain talleissa.
      Onhan sinulla talli?

    • Kultakenkä

      Kyllä talli löytyy ja tallista pari hieman vanhempaa jenkkirautaa joita voisit katsella mutta koskea et saa, molempia saa keskisuomesta hakea ja jos en minä jommalla kummalla autolla kaduilla aja niin noita ei täällä nähdä silä Suomessakin nuo hyvin harvinaisia, toinen ainoa ja toista löytyy 3 kpl ja yksi niistä vielä rullaava.

      Ei tämä Aston olekaan kauppakassi, kauppakassina käytän valitettavasti fordia, 7.3 litrainen turbodiesel, "hieman" piristetty, ei lähde kuin vaivaiset 700 heppaa. Vetokisoja varten kolhuisempi versio jossa 1000 hv rapiat päälle.

      • Päätön

        Ai kun hienoo.Millanen Mopo sulla oli nuorena?Mulla oli aika monta muttei ne uusia ollu.On mulla sitten autojakin joskus ollu.
        Samara oli niistä kyllä ehottomasti paras.Tonniviissatanen ruutta vielä.Kyllä muuten jäpösti.Kuivalla asvaltillakin jäi vanaa arvaa kuinka pitkälle?


    • Kultakenkä

      Tämä nyt meni kateellisten lätinäksi koko juttu niin kuin tapana on Jyväskylän keskustelupalstan viestiketjuissa yleensäkin koska Jyväskyläläiset on niin *itun kateellista väkeä.

      Olen intohimoinen autoharrastaja ja tuo aston oli piiitkän odottelun osto ja aioin säilyttää auton hyvässä kunnossa ihan sinne saakka kun elän ja testamenttaan sitten auton jollekin, tallistani olen jo luovuttanut kaksi autoa sukulaislapsilleni kun ovat tulleet ajokortti-ikään, toinen auto oli volvo Amazon -69 ja toinen plymount fury 2 -72.
      Amatson on Heinolassa ja fury meni Kangasalalle.

      • Mobile autot

        Hienoa,että kaupungistamme löytyy vanhoihin urheiluautoihin "hurahtunat" intohimoinen henkilö. Itse omistan Lamborgini V12 moottorilla varustetun G12 mallin vuodetla -86, Monacon ruhtinaan viimeinen veto Grace Kellylle , pari Ferraria seisoo myös tallissani myös, V8 ja V10 moottorilla tosin, en ole paljon niillä ajellut, välllä hiukan asvaltteja rullaillut Petäjäveden tiellä. Erikoisuuksistani mainitsen vuoden -65 mallisen ZIL-18 mallisen erikoisautonn, jossa Kekkonen aikoinen teki YAA-ssopimuksen Hrutsevin kanssa, bensaa kuluu 87 litraa satasella, kaksoissuuttimella Solexilla varustettu, ajelen usein koppalakki päässä hauskuuttaen kansaa, musta aurinkolasit pääsä . Pari Gls Ladaa seisoo myös, toisessa MIG-lentokonemoottorilla varustettu kone, jos siivet olis niin taivaalla oltais! Samaten voin mainita,että Porsche 911, vuodelta 1970 on kokoelmissani, jolla ajettu Jyväskylän Suurajoissa. Miten voisimme saada yhteistoimintaa täällä Keski-Suomen köyhissä ympyröissä yhdistämällä voimiamme huoltojen ja varaosien suhteen?. Otapa yhteyttä


    • Päätön

      Löytyskö keltään kahta 175/70 rengasta Hakkapeliitta 111 pinnalla?Oon hölmönä "polttanu" eturenkaat ihan nahoiks ja nyt tarttisin.
      Huippulöytö ois jos ois valmiiks Samaraan käyvillä vanteilla ja alle 150 km Jklllästä.
      Jos jollain on niin laittas vaikka puh.numeron tänne?
      Ei tartte olla nastoja eikä täyttä pintaa kuhan ois lailliset.
      Pääsis ruisaileen.

    • samarin1.5

      Aja pelkillä vanteilla, ne sutii hyvin jäätiköllä.

    • Madallettu

      Mitään vanteita tarvii, kyllä ne jarrulevyt ohjausta tottelee ja rummut pitää takana.

    • Huono neuvo

      Kokeilin ajaa jarrulevyillä, mutta asvaltti vioittui pahasti ja pensan kulutus nousi älyttömästi, en päässyt tankilla edes Kuohun paarille. Ruokkeen levikkeellä seisoo nyt, en tiedä, miten toimisin?

    • Päätön

      Mersu on ihan paska.Niissä ei kestä käsijarrut yhtään.Ihan paskoja kaikki.

    • ostoilimoitus

      Oiskohana kellään myyrä toimivaa Samaran tietokoneboksia, ei käynnisty, johtuu kuulemma siitä?

      • Päätön

        Ei ne oo kalliita.Veikkaan ett sul on yksviitonen ruutta?.Gookleta WWW,nettiauto.Com- varaosat...Sieltä vois löytyy..Muista irroittaa Akun - (miinus) napa ennen sähkötöidenn alkua.

        Itellä ollu
        -Monta ladaa ja lada Samaraa
        .
        -just nyt ei yhtään mut harkinnassa ois klassikko 1,3 kaasari Samara..


    • on se hyvä

      Osta voorti niin olet maailman onnellisin ihminen.

    • Aston Martin härpäke

      Mulla olis myynnisssä Aston Martin lippalakki, Italiassa käsintehty pellavainen, sivussa kiinni 12gr Rapala Silver Shadow uistin, papukaijavärit, jos kiinnostaa?

      Hieno lakki pärtsäillä pitkin katuja, naiset kuolaisivat. Voisin luopua halvallakin tai jotain vaihdossa, esim halkoja. Otathan yhteyttä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe