Tanssikurssille seuran vuoksi?

sinkkumies-83

Kaverini ovat alkaneet kantaa huolta siitä, että minulla ei ole puolisoa tai ylipäänsä minkäänlaista sutinaa elämässäni. Jatkuvasti saan vastailla kysymyksiin, että joko minulla on jotain juttua menossa jne. jne. Viime aikoina pari kaveria on ruvennut ehdottelemaan, että minun pitäisi mennä tanssikurssille, koska siellä on miehistä pula, ja että sieltä voisi löytyä nainen. Eikös tanssikurssille mennä sen vuoksi, että haluaa oppia tanssimaan, eikä etsimään puolisoa?!

141

4471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tanssikurssilta sattuu naisen löytämään niin luultavasti kyseessä on nainen, joka haluaa jatkossakin harrastaa tanssia. Suosittelen siis menemään tanssikurssille vain, jos tanssiminen ihan aidosti kiinnostaa.

      • Gammaromeo

        Minullekin on ehdotettu että kannattaisi mennä tanssikurssille seurustelukumppanin löytymiseksi. No jos tanssiminen kiinnostaisi, niin tanssisin jo/ menisin tanssikurssille. Mutta kun ei ole kiinnostanut tanssi niin en ole mennyt edes seuran löytymisen toivossa.

        On yleisesti ottaen parempi miehen mennä tanssikurssille, jos myös tanssiminen kiinnostaa. Mutta nostan kyllä hattua sellaiselle miehelle jolla on pokkaa mennä tanssikurssille vaikka olisi vaan naiset mielessä. Kertoo miehen aktiivisuudesta ja aloitteellisuudesta positiivista. Kurssiin jälkeen voi sitten jatkaa tanssilavoille ja -ravintoloihin, jos haluaa.

        Naiset varmaan keskimäärin ovat kiinnostuneempia tanssimisesta itsessään kuin miehet.


      • Carina Marina
        Gammaromeo kirjoitti:

        Minullekin on ehdotettu että kannattaisi mennä tanssikurssille seurustelukumppanin löytymiseksi. No jos tanssiminen kiinnostaisi, niin tanssisin jo/ menisin tanssikurssille. Mutta kun ei ole kiinnostanut tanssi niin en ole mennyt edes seuran löytymisen toivossa.

        On yleisesti ottaen parempi miehen mennä tanssikurssille, jos myös tanssiminen kiinnostaa. Mutta nostan kyllä hattua sellaiselle miehelle jolla on pokkaa mennä tanssikurssille vaikka olisi vaan naiset mielessä. Kertoo miehen aktiivisuudesta ja aloitteellisuudesta positiivista. Kurssiin jälkeen voi sitten jatkaa tanssilavoille ja -ravintoloihin, jos haluaa.

        Naiset varmaan keskimäärin ovat kiinnostuneempia tanssimisesta itsessään kuin miehet.

        Kaikki tosikovat tanssimiehet ovat parketeilla huippuja mutta myös huippuja naisten iskemisessä. Kumpi heitä kiinnostaa enemmän.? Luulisin että kuitenkin naiset.

        Itse käyn tanssimassa lavoilla etupäässä lattreita jotka ovat suosikkejani. Etsin samalla sieltä miesystävää. Toisaalta toivotonta, kun hyvien kimpussa ovat kaikki naiset ;))

        Voisin löytää mieluisen miesystävän ihan mistä muualta tahansa mutta antaako hän minun jatkaa rakasta tanssiharrastustani tämän jälkeen ?? Tuskin. Siksi etsin epätoivoisesti lavoilta tätä herrää.

        Lavoille siis kaivataan lisää miehiä ja paljon !!


      • kiitih1
        Carina Marina kirjoitti:

        Kaikki tosikovat tanssimiehet ovat parketeilla huippuja mutta myös huippuja naisten iskemisessä. Kumpi heitä kiinnostaa enemmän.? Luulisin että kuitenkin naiset.

        Itse käyn tanssimassa lavoilla etupäässä lattreita jotka ovat suosikkejani. Etsin samalla sieltä miesystävää. Toisaalta toivotonta, kun hyvien kimpussa ovat kaikki naiset ;))

        Voisin löytää mieluisen miesystävän ihan mistä muualta tahansa mutta antaako hän minun jatkaa rakasta tanssiharrastustani tämän jälkeen ?? Tuskin. Siksi etsin epätoivoisesti lavoilta tätä herrää.

        Lavoille siis kaivataan lisää miehiä ja paljon !!

        Ensin tanssikursille ja sitten lavoille ja laivoille tanssimaan


      • Gammaromeo
        Carina Marina kirjoitti:

        Kaikki tosikovat tanssimiehet ovat parketeilla huippuja mutta myös huippuja naisten iskemisessä. Kumpi heitä kiinnostaa enemmän.? Luulisin että kuitenkin naiset.

        Itse käyn tanssimassa lavoilla etupäässä lattreita jotka ovat suosikkejani. Etsin samalla sieltä miesystävää. Toisaalta toivotonta, kun hyvien kimpussa ovat kaikki naiset ;))

        Voisin löytää mieluisen miesystävän ihan mistä muualta tahansa mutta antaako hän minun jatkaa rakasta tanssiharrastustani tämän jälkeen ?? Tuskin. Siksi etsin epätoivoisesti lavoilta tätä herrää.

        Lavoille siis kaivataan lisää miehiä ja paljon !!

        No jos kuvittelen, että muutamassa vuodessa tyhjästä treenaisin itseni oikein hyväksi tanssijaksi, niin eihän se itsessään tekisi minusta sen komeampaa, kun olen jo valmiiksi hyväkuntoinen, jos nyt en ihan laittamalla laittaudu. Ei se että olisin oikein hyvä amatööritanssija tekisi minusta sen menestyneempää sosio-ekonomisessa mielessä. Enkä ole sen tyyppinen että haluaisin useampia naisia iskeä. Yksi riittää. Ja huipputanssitaito ei sinänsä tekisi minusta mitään supliikkimiestäkään.

        Tunnen muutamia sukulaismiehiä, jotka ovat löytäneet 30-60-v ikäisiä naisia kumppaneikseen tanssimisen kautta. Ainakaan oman näkemykseni mukaan nuo naiset ei ole olleet mitenkään keskimääräistä kauniimpia ikäisekseen, vaikka nuo miehet varmastikin osaavat tanssia. Mutta eihän muutoinkaan iso osa miehistä uskalla niitä kauneimpia lähestyä.


      • joskus tuli kokeilt.
        kiitih1 kirjoitti:

        Ensin tanssikursille ja sitten lavoille ja laivoille tanssimaan

        Olet ehkä väärässä, niitä lavoilla pyöriviä miehiä ei naiset paljon kiinnosta, jos niin haluttuja erinomaisia olisivat, olisi nainenkin löytynyt.

        Pitää varoittaa miehiä, joita ei tanssi aidosti kiinnosta. Kurssit ja tansseissa käynti alkaa olla tuskaa hyvin nopeasti, eikä sieltä nykyään kumppania edes haeta. Tanssi on itsensä ja erilaisten liikkeiden esittelyä, jonkinlaista keimailua, voi sanoa, että sellainen kiinnostaa OIKEASTI hyvin pientä vähemmistöä miehistä, jotakin alle 2%, heistäkin taitaa puolet olla ainakin osittain miehiin suuntautuneita, heille se on harrastus.


      • kopkoptosion
        joskus tuli kokeilt. kirjoitti:

        Olet ehkä väärässä, niitä lavoilla pyöriviä miehiä ei naiset paljon kiinnosta, jos niin haluttuja erinomaisia olisivat, olisi nainenkin löytynyt.

        Pitää varoittaa miehiä, joita ei tanssi aidosti kiinnosta. Kurssit ja tansseissa käynti alkaa olla tuskaa hyvin nopeasti, eikä sieltä nykyään kumppania edes haeta. Tanssi on itsensä ja erilaisten liikkeiden esittelyä, jonkinlaista keimailua, voi sanoa, että sellainen kiinnostaa OIKEASTI hyvin pientä vähemmistöä miehistä, jotakin alle 2%, heistäkin taitaa puolet olla ainakin osittain miehiin suuntautuneita, heille se on harrastus.

        Tansseissa käy naiset jotka on kiinnostuneita vaan tanssista, ei miehistä. Ei sinne miehen kannata mennä siinä toivossa että naisen sieltä löytäis.


      • Charmaa
        joskus tuli kokeilt. kirjoitti:

        Olet ehkä väärässä, niitä lavoilla pyöriviä miehiä ei naiset paljon kiinnosta, jos niin haluttuja erinomaisia olisivat, olisi nainenkin löytynyt.

        Pitää varoittaa miehiä, joita ei tanssi aidosti kiinnosta. Kurssit ja tansseissa käynti alkaa olla tuskaa hyvin nopeasti, eikä sieltä nykyään kumppania edes haeta. Tanssi on itsensä ja erilaisten liikkeiden esittelyä, jonkinlaista keimailua, voi sanoa, että sellainen kiinnostaa OIKEASTI hyvin pientä vähemmistöä miehistä, jotakin alle 2%, heistäkin taitaa puolet olla ainakin osittain miehiin suuntautuneita, heille se on harrastus.

        Olipa ontuva ho*o miehen selitys. Ei miehet hae tansseista miehiä,oletko ikinä nähnyt miesten tanssivan keskenään SUOMESSA!.Kyllä sieltä naista haetaan kuka mitenkin ainakin tanssiin jos ei muuta. Naiset nimen omaan kiinnostavat koska aina parin tanssin jälkeen voit vaihtaa taas uuteen erinäköiseen naiseen.Tanssi ei ole vain liikkeitten esittelyä eikä keimailua vaan hiljainenkin ujo mies pääsee lähituntumaan naisten kanssa.
        Vain löpiseville istuville kaljaa lipittäjillehän miehille tanssi on 3-4 tunnin liikunta tapahtumana kauhun paikka.


      • Jörkka Uotinen
        Charmaa kirjoitti:

        Olipa ontuva ho*o miehen selitys. Ei miehet hae tansseista miehiä,oletko ikinä nähnyt miesten tanssivan keskenään SUOMESSA!.Kyllä sieltä naista haetaan kuka mitenkin ainakin tanssiin jos ei muuta. Naiset nimen omaan kiinnostavat koska aina parin tanssin jälkeen voit vaihtaa taas uuteen erinäköiseen naiseen.Tanssi ei ole vain liikkeitten esittelyä eikä keimailua vaan hiljainenkin ujo mies pääsee lähituntumaan naisten kanssa.
        Vain löpiseville istuville kaljaa lipittäjillehän miehille tanssi on 3-4 tunnin liikunta tapahtumana kauhun paikka.

        On todella säälittävää, jos ei muuten pääse vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisiin, kuin vääntelehtimällä lavoilla tanssia tekosyynä käyttäen. Se on fakta, että homomiehiä kiinnostaa tanssi heteroita enemmän, onhan tanssi feminiinistä keimailua ja itsensä esilletuontia. Ei siinä mitään pahaa ole, sinäkin voisit tulla kaapista reilusti ulos.


      • Lisää flaksia

        "Jos tanssikurssilta sattuu naisen löytämään niin luultavasti kyseessä on nainen, joka haluaa jatkossakin harrastaa tanssia. Suosittelen siis menemään tanssikurssille vain, jos tanssiminen ihan aidosti kiinnostaa."

        Naiset toisinaan esittää miehille neuvoja, jotka vähentävät heidän kokonaisflaksimahdollisuuksiaan, kuten

        -hanki työpaikka ja sitten nainen
        -hoida psyykkiset ongelmat ensin ja sitten hanki nainen
        -käsittele erosi ensin ja sitten hanki uusi nainen
        -mene tanssikurssille naisten perässä vain jos olet kiinnostunut tanssimisesta

        Muiden asioiden kuntoon hoitamiseenhan hukkaantuu arvokasta naistenetsintä aikaa. Jos mies saa naisen, niin kyllähän se tekee hyvää psyykelle ja sitten on myös esim. joku jolle näyttää että saa työpaikan, jos on työtön. Ja jos ei tanssi-intoinen mies löytää tanssi-intoisen seurustelukumppanin tansseista, niin hyvähän se on miehen kannalta että jonkun löytää ainakin joksikin aikaa.


      • Tietoisesti
        kopkoptosion kirjoitti:

        Tansseissa käy naiset jotka on kiinnostuneita vaan tanssista, ei miehistä. Ei sinne miehen kannata mennä siinä toivossa että naisen sieltä löytäis.

        Onhan sekin parempi vaihtoehto kuin ravintolakäynnit. Sieltä voi löytää vain
        kaikki mahdolliset kieroutuneet tavat iskeä naisia. Tanssi ja muut yhteiset
        harrastukset ovat parhaita tapoja löytää sopiva kumppani.


      • Summasummaarum
        joskus tuli kokeilt. kirjoitti:

        Olet ehkä väärässä, niitä lavoilla pyöriviä miehiä ei naiset paljon kiinnosta, jos niin haluttuja erinomaisia olisivat, olisi nainenkin löytynyt.

        Pitää varoittaa miehiä, joita ei tanssi aidosti kiinnosta. Kurssit ja tansseissa käynti alkaa olla tuskaa hyvin nopeasti, eikä sieltä nykyään kumppania edes haeta. Tanssi on itsensä ja erilaisten liikkeiden esittelyä, jonkinlaista keimailua, voi sanoa, että sellainen kiinnostaa OIKEASTI hyvin pientä vähemmistöä miehistä, jotakin alle 2%, heistäkin taitaa puolet olla ainakin osittain miehiin suuntautuneita, heille se on harrastus.

        Tanssi on kyllä liikuntaa, siinä olen samaa mieltä. Varsin tehokasta sellaista. Mutta että siitä kiinnostuneita miehiä olisi noin vähän on harhaa. Itse asiassa jokainen sellainen ihminen, joka mukavia rytmejä kuullessaan alkaa naputtaa tahtia, on itse asiassa kiinnostunut myös tanssista, JOS joskus niinkin pitkälle pääsee, että vaivautuu/rohkenee opettelemaan. Kaupanpäälisinä saa kuntoa, mielettömän ihania "FLOW"-kokemuksia, vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä... Kyllä jokaisen tanssijan unelma on myös saada kaveri, jonka kanssa harrastaa tanssia, niin miesten kuin naistenkin. Tanssista on tosiaan vaikea luopua ja ei tanssivalta kumppanilta vaaditaan valtavan vahva itsetunto kestää kumppaninsa tanssi. Itselläni kävi hyvä tsägä: Löysin tanssivan miehen, ja harrastus voi jatkua yhdessä. Tanssimme välillä erikseenkin, koska on ihana haastaa itsensä seuraamalla erilaisia viejiä. Kuitenkin on suunnattoman ihana saada sitten tanssia oman parinsa kanssa, joka taidoiltaan on samaa tasoa kuin itsekin.
        Mittikää mikä muu harrastus antaa kaikki samassa paketissa: fyysinen/psyykinen kunto, kehon hallinta, ilo, läheisyys, musiikkinautinto, hauskanpito hulvattomassa seurassa, aivojumppa....


      • Suhteellisuutta
        Summasummaarum kirjoitti:

        Tanssi on kyllä liikuntaa, siinä olen samaa mieltä. Varsin tehokasta sellaista. Mutta että siitä kiinnostuneita miehiä olisi noin vähän on harhaa. Itse asiassa jokainen sellainen ihminen, joka mukavia rytmejä kuullessaan alkaa naputtaa tahtia, on itse asiassa kiinnostunut myös tanssista, JOS joskus niinkin pitkälle pääsee, että vaivautuu/rohkenee opettelemaan. Kaupanpäälisinä saa kuntoa, mielettömän ihania "FLOW"-kokemuksia, vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä... Kyllä jokaisen tanssijan unelma on myös saada kaveri, jonka kanssa harrastaa tanssia, niin miesten kuin naistenkin. Tanssista on tosiaan vaikea luopua ja ei tanssivalta kumppanilta vaaditaan valtavan vahva itsetunto kestää kumppaninsa tanssi. Itselläni kävi hyvä tsägä: Löysin tanssivan miehen, ja harrastus voi jatkua yhdessä. Tanssimme välillä erikseenkin, koska on ihana haastaa itsensä seuraamalla erilaisia viejiä. Kuitenkin on suunnattoman ihana saada sitten tanssia oman parinsa kanssa, joka taidoiltaan on samaa tasoa kuin itsekin.
        Mittikää mikä muu harrastus antaa kaikki samassa paketissa: fyysinen/psyykinen kunto, kehon hallinta, ilo, läheisyys, musiikkinautinto, hauskanpito hulvattomassa seurassa, aivojumppa....

        Ei tanssimisen suhteen asiat ole mustavalkoisia. Saattaahan siellä tanssilavalla tavata vaikka sellaiset mies ja nainen, joilla kyseessä kesän ainoa kerta tansseissa! Tietysti tilastollisesti todennäköisempää on että siellä kohtaa innokkaan tanssijan kuin "sattumatanssijan". Optimitilanteessa heidän intressinsä tanssimiseen ovat samat myös jatkossa.

        Ns. perinteiset paritanssit ovat menettänyt merkitystään parinmuodostuksessa, mutta ovat siltikin olemassa yhtenä mahdollisuutena.


      • Cara Mia
        kopkoptosion kirjoitti:

        Tansseissa käy naiset jotka on kiinnostuneita vaan tanssista, ei miehistä. Ei sinne miehen kannata mennä siinä toivossa että naisen sieltä löytäis.

        Ei kyllä pidä paikkansa. Minä käyn tanssimassa ja kursseilla, ja haen myös miesystävää. Tansseissa kuuluu tanssia kaikkien kanssa jotka hakevat, eli kaikki jotka hakevat eivät ole minulle sopivia. Ja ne mukavat sopivan ikäiset jotka osaavat tanssia ovat hyvin tavoiteltuja - tai jo varattuja. Tansseissa kun käyvät myös parit, tämä on harrastus. Kaikki eivät ole siellä hakemassa seuraa.

        Mutta - meitä naisia on lavoilla pilvein pimein ja kiinnostavia miehiä aivan liian vähän - joten tervetuloa mukaan vaan. Tanssiminen on hauskaa ja miehenä sinulla on ainakin naisia tanssitettavana vaikka kuinka. Myskin vapaita sellaisia jotka haluavat tavat sinua.

        Kännissä heiluvat miehet eivät ainakaan minua kiinnosta, joten kapakoissa en käy ja netissä miehet näyttävät lähinnä hakevan lähinnä itseään huomattavasti nuorempia... eli ei täältäkään oikein tahdo löydy sopivaa. Ja tanssitaitoiset miehet näyttävät häviävän täältä myöskin todella nopeasti. Ehkä sinä löydyt tanssilattialta ensi kesänä?


    • kiltti atm

      Tanssikurssille voi mennä vaikka vain oppimaan tanssia. Plussaa on, jos sieltä löytää kivan sinkkunaisen.

      • vasekakskol

        Pitääkö sellaselle kursille missä on ihan perustanssia ottaa pari vai löytyykö sieltä pari? Itse en osaa pätkääkään tanssia ja haluaisin oppia mutta kaveripiiristäni en keksi sopivaa naista parikseni.

        Menee vähän ohi sinkkukeskustelun mutta menkööt tällä kertaa


      • sinkkumies-83
        vasekakskol kirjoitti:

        Pitääkö sellaselle kursille missä on ihan perustanssia ottaa pari vai löytyykö sieltä pari? Itse en osaa pätkääkään tanssia ja haluaisin oppia mutta kaveripiiristäni en keksi sopivaa naista parikseni.

        Menee vähän ohi sinkkukeskustelun mutta menkööt tällä kertaa

        Kyllä siellä kursseilla yleensä on sen verran porukkaa, että tanssipari löytyy. Tosin esim. paikallinen kansalaisopisto mainitsi erikseen kurssiesitteessä, että ilmoittautumiset mielellään parin kanssa. Sen verran olen siis asiaa selvitellyt :)


      • Bem
        vasekakskol kirjoitti:

        Pitääkö sellaselle kursille missä on ihan perustanssia ottaa pari vai löytyykö sieltä pari? Itse en osaa pätkääkään tanssia ja haluaisin oppia mutta kaveripiiristäni en keksi sopivaa naista parikseni.

        Menee vähän ohi sinkkukeskustelun mutta menkööt tällä kertaa

        Missä olisi sellaisia kursseja, jossa oppisi tuollasen nykypopmusiikin tanssia. Ei siis paritanssia vaan muuta. Hyllä kaikenlaista hiphoppi ryhmiä on, mutta ei sekään iske ja ne ovat täynnä teinejä.


      • pettynyt7
        vasekakskol kirjoitti:

        Pitääkö sellaselle kursille missä on ihan perustanssia ottaa pari vai löytyykö sieltä pari? Itse en osaa pätkääkään tanssia ja haluaisin oppia mutta kaveripiiristäni en keksi sopivaa naista parikseni.

        Menee vähän ohi sinkkukeskustelun mutta menkööt tällä kertaa

        ..naisia niillä tanssekursseilla todellakin on.
        Itse menin nyt syksyllä ko kurssille hakemaan varmuutta tanssitaidoilleni...
        nais pareilla olis pitänyt mennä...miehillä oli jo kaveri mukana...ei meille miehittömille ollut ketään...loppui heti alkuunsa mun kurssin käynti...ja monen muun...


      • Jöpöllä töihin.

        Kyllä tänssiä vöi väikkä jöpöttääkin.


      • 2+16
        Jöpöllä töihin. kirjoitti:

        Kyllä tänssiä vöi väikkä jöpöttääkin.

        Tää öli päivän päräs! Jätkä sämään mälliin xD


      • cha cha chaa
        sinkkumies-83 kirjoitti:

        Kyllä siellä kursseilla yleensä on sen verran porukkaa, että tanssipari löytyy. Tosin esim. paikallinen kansalaisopisto mainitsi erikseen kurssiesitteessä, että ilmoittautumiset mielellään parin kanssa. Sen verran olen siis asiaa selvitellyt :)

        Tanssiseurojen kursseille voin mennään ilman paria ja miehistä on aina pulaa. Joten terve menoa ja terve tuloa sitten lavoille jahtaamaan meitä kauniita, raittiita ja nitkeita tanssinaisia ;)).


      • kursseille vaan
        Bem kirjoitti:

        Missä olisi sellaisia kursseja, jossa oppisi tuollasen nykypopmusiikin tanssia. Ei siis paritanssia vaan muuta. Hyllä kaikenlaista hiphoppi ryhmiä on, mutta ei sekään iske ja ne ovat täynnä teinejä.

        http://www.youtube.com/watch?v=X6VSbNMQvwo

        Tarkopitat varmaankin esim. tätä älyttömän helppoa ruotsista rantautunutta Buggaa. Googleta vaikka tuolla tanssin nimellä. Kaikki tanssiseurat opettavat myös buggaa. Toinen on suomalaisittain fusku, yhtä helppoa. Sitten on lattarit ja salsa.

        Me tanssitaan joka viikonloppu lavoilla noita em. mainittuja tansseja. Humallutaan niistä. meillä on tosi hauskaa ilman viinaa.

        Porukkaa on satoja paikalla ja ikäjakauma on 20 -70 vuotta. Painottuen eri orkestereiden suosioon.


      • Miehet tanssimaan
        pettynyt7 kirjoitti:

        ..naisia niillä tanssekursseilla todellakin on.
        Itse menin nyt syksyllä ko kurssille hakemaan varmuutta tanssitaidoilleni...
        nais pareilla olis pitänyt mennä...miehillä oli jo kaveri mukana...ei meille miehittömille ollut ketään...loppui heti alkuunsa mun kurssin käynti...ja monen muun...

        Niinpä !!! Missä olette miehet !!!!!!


      • ätmi
        pettynyt7 kirjoitti:

        ..naisia niillä tanssekursseilla todellakin on.
        Itse menin nyt syksyllä ko kurssille hakemaan varmuutta tanssitaidoilleni...
        nais pareilla olis pitänyt mennä...miehillä oli jo kaveri mukana...ei meille miehittömille ollut ketään...loppui heti alkuunsa mun kurssin käynti...ja monen muun...

        Oppiihan sen tanssin naisenkin kanssa. Taisit olla siellä oikeasti miehiä vamppaamassa!


    • Reipas Mies

      Tässäkin on se pienehkö riski että jos ei ole naamakomea mies niin tanssi kurssilta saa vain rukkaset sitten kun skilssit ovat ne sinkkunaiset saaneet treenattua jotta swingi sujuu ytmien maun mukaisesti.

      Enivei, onhan se parempi edes tanssia oppia kuin negailla täällä palstalla.

      C'moon. Jos yh kelpaa pääsee parisuhteeseen lähes vipillä. Mutta haluaako itse sitä taakkaa?

      • kokemusta on

        Pikkusen rumempikin mies kelpaa tanssinaiselle seurusteluunkin jos vai OSAA tanssia ja on muutenkin kunnollinen.

        Tosin jos synkkaa muutenkin jo tarpeeksi niin eihän siihen tanssiakaan tarvita.


      • tavis4
        kokemusta on kirjoitti:

        Pikkusen rumempikin mies kelpaa tanssinaiselle seurusteluunkin jos vai OSAA tanssia ja on muutenkin kunnollinen.

        Tosin jos synkkaa muutenkin jo tarpeeksi niin eihän siihen tanssiakaan tarvita.

        En kelpuuttaisi naista, joka ei tunnu hyvältä tanssiessa. 36 vee kokemuksella siitä ainosasta kelpuutetusta.


    • ätmi

      Tanssikurssien naiset ovat aina kaikki varattuja. Sinkkunaiset lähinnä ottavat viidakkoastujilta vaakamambon yksityistunteja.

      • miehistä on pulaa

        Tanssikursseilla on lähes poikkeuksetta sinkkunaisia paljon koska he ovat samat mielessä kuin kurssin miehilläkin. Elikkä pariutuminen tanssin lomassa. hauskanpito parketilla ja liikunnallinen elämä.


    • kurssit on käyty

      Mä kävin tanssikurssin muutama vuosi sitten ihan vain oppiakseni tanssimaan. Ainakin sillä kurssilla oli runsaasti sellaisia miehiä, joille oli vissiin sanottu, että tanssikurssilla on pulaa miehistä ja sieltä voisi löytää naisen. Oli nimittäin useampi mies joille ei sitten löytynyt joka tanssin ajaksi paria, vaan joutuivat odottelemaan vuoroaan, kun yksin tulleet naiset tanssivat vuorotellen näiden reppanoiden kanssa. (Niin, näistä miehistä ihan järestään näki, että flaksi ei oikein käy naismarkkinoilla). Pariskunnat tanssivat sitten vain keskenään.

      • kokeilkaa edes

        Älä lannista reppanoita !! Reppanasta kasvaa gool kun tanssitaitoa kertyy.

        Sitä tosin kertyy samanlailla kuin autoa ajaessakin, elikkä kilometrit tekevät mestarin jos ovat tehdäkseen.


      • ööksäpyytteessä

        Onko sinullakaan varaa hauķku ketään reppanaksi? Olet vaan ylimielinen ja itsestään liikoja luuleva akka.


      • kuspääkö??
        ööksäpyytteessä kirjoitti:

        Onko sinullakaan varaa hauķku ketään reppanaksi? Olet vaan ylimielinen ja itsestään liikoja luuleva akka.

        Mikähän itse olet kun et selvää suomea ymmärrä.


    • 1+1

      Mene työväenopiskton sekasählyyn tai kokkauskurssille.
      Kokkauskurssilla näyttää suurin osa olevan aina naisia....

      • Totuus.

        Mene vittu marttakerhoon. Siellä on naisia.


    • häxy

      Tanssi o homojen hommaa,tanssita sää naiset mä hoidan sitten peti hommat.

      • kokemusta on

        Tanssitaitoinen mies saa aina nätimmät daamit joten kurssille vaan.


      • Gammaromeo
        kokemusta on kirjoitti:

        Tanssitaitoinen mies saa aina nätimmät daamit joten kurssille vaan.

        Vaikka minulla ei olekaan asiasta kokemusta, niin kyllä miehen muillakin ominaisuuksilla kuin tanssitaidolla on naisille väliä. Eikä kaikki tanssitaitoisetkaan miehet ole niiden kaikkein näteimpien naisten perään aktiivisesti.

        Onhan se tanssitaito itsessään plussaa.


      • Ei viinalle haisevia

        Häxy... ei homot tanssi naisten kanssa, vaan hakevat miesseuraa - ja sitä taitaa parhaiten löytää kapakoista. Siellähän ne kaikki haisevat ovat vieri vieressä ja haukkuvat niitä "siiderivalaita" jotka epätoivoisena sieltä sen kännikalan yrittävät kalastaa.


    • meikä

      Sieltä yhteisistä harrastuksista ne puolisot löytyy.Kavarisi ovat oikeassa. Kapakoista ne ei löydy,ne kunnolliset .

    • vanha kettu

      Kaverisi taitaa olla huolissaan omasta vaimostaan ette sattuisi "sutaisemaan" niitä.
      Minulla on sama tilanne kaikenlaista tarjousta tulee, älä kanna huolta, pidä jännitystä päällä ja ole poikamiehenä.
      Se todellinen huoli on kateus ja vaimo ????

    • pilhuilija

      Aloittaja, odota vielä vähän kunnes se uusi laki tulee voimaan.

    • Ujo atm 25

      Olen itsekkin tässä miettinyt jo varmaan vuoden jotain tuonsuuntaista että kannattaisko lähteä jollekkin tanssikurssille. Ehkä sitten kun olisin kurssin käynyt ja lähtisin johonkin tanssiravintolaan hakemaan naisia tanssiin alkais flaksi käymään kun saisin näyttää naisille kuinka hyvä olen tanssimaan.

    • pussikaljalle nörtti

      Ei kannata. Vain raha kiinnostaa. Koeta löytää pussikaljaseuraa tai osta imut 60e
      panot 100e espoosta. Selviät ilman riesaa ja sukuusi tunkeutuvia roistoja. Pidä
      hauskaa niinkuin muutenkin.

    • Yleissivistys!

      Käy tanssikurssilla, tanssitaito kuuluu yleissivistykseen.

      •  tänssi

        Ei kännätä tänssiä. jöytyy tänssimään tähtien känssä.


    • heikki.k

      hyvä tanssitaito on miehelle 80% plussaa tosi on,, ja koskaan ei tiedä missä hän tulee vastaan ja jos vertaamaan lähdet,, parketilta varmaan parempi löytyy kuin baarista,, tosi on ja nykyjään tansessa käyvät kaiken ikäiset, ei muuta kuin menoksi,, onnea matkaan,, on meinaan kokemusta, on ja on, hyvää sellaista,,tanssi on hyvää liikuntaa, jeeee,,ihana tapa seurustella,, ei tarvii kaljoja ei viinoja ihan selvinpäin,,,,, kokeile et kadu,,

    • Tanssittaa

      Kyllä, kursseilla ja lavoilla on aina pula miehistä;aina on naisia enemmän. Harvemmin ehkä kurssilta elämänkumppania tai muuta sutinaa löytyy, mutta kun saat tanssitaitoa kehitettyä, tansseissa varmaan paremmin käy flaksi :) Monelle tanssi on vain harrastus,liikuntaa ja elämäntapa mutta kyllä tansseissa edelleenkin paljon pareja syntyy. Joten suosittelen lämpimästi! Käy muutamilla tunneilla ja jos tunnet aitoa paloa oppia tanssimaan, se on sinun menoa sitten! Nim. merk. "En ikinä tanssimaan, nyt 4 vuotta ahkerasti harrastanut" :)

      • setä.

        Ns. suurista ikäluokista enin osa on lavatanssien tuotetta. Sotien jälkeen Suomessa oli satoja tanssilavoja, jotka pullistelivat väkeä. Ei silloin mitään tanssikursseja järjestetty, poislukien ehkä Åke Blomqvist, eikä sellaisilla kukaan olisi käynytkään, vaikka olisi järjestettykin. Kaikki oppivat tanssimaan ja suurin osa parinsa myös lavoilta löysi.
        Musiikin kuuntelusta ja rytmin tajuamisesta ja sen mukaan menemisestä kaikki on tanssin oppimisessa kiinni.


    • jorma...

      mites ois neiti, saiskos pluvan vai tanssittaax enste..

      • dansslady

        Joo ... o. Noin se oikeasti meneekin lavoilla. Tai siis oikeasti se menee näin: "tanssitaanko" ... ensin. ;))


    • Kolmiloikkaaja

      Kyllä se on niin, että tanssiminen on vain turhaa pyörimistä hyvän tavaran ympärillä. Sitä paitsi jo roomalaiset sanoivat, että nemo saltant sobrius. Etsi kumppanisi mieluummin vaikkapa todellisen liikunnan parista, politiikasta, kirjastosta, teatterista tai oopperasta.

      • Ujo atm 25

        Onko sulla sitten parempia ideoita sen naisen löytämiseksi jos kerran tanssiminen on turhaa pyörimistä? Sehän on vain fakta että jollakin tavalla miehen on kehitettävä itseään jos meinaa joskus naisen seuraa saada. Jos miehen sosiaaliset taidot ovat huonot tai korkeintaan keskinkertaiset niin sitten naiseen täytyy yrittää tehdä vaikutus vaikka hyvällä tanssitaidolla.


      • tanssia tanssia
        Ujo atm 25 kirjoitti:

        Onko sulla sitten parempia ideoita sen naisen löytämiseksi jos kerran tanssiminen on turhaa pyörimistä? Sehän on vain fakta että jollakin tavalla miehen on kehitettävä itseään jos meinaa joskus naisen seuraa saada. Jos miehen sosiaaliset taidot ovat huonot tai korkeintaan keskinkertaiset niin sitten naiseen täytyy yrittää tehdä vaikutus vaikka hyvällä tanssitaidolla.

        http://www.youtube.com/watch?v=kyBwoZMjt70

        Nykytanssi on edelleenkin kunnon liikuntaa. Tämä "mallitanssi" ei ole edes kovimmasta päästä.

        Mainostetaan tässä samalla pikkusen seuraakin ;)


    • Riippuu rytmitajusta

      Mies, jolla on rytmitajua ja itsevarmat ja luontevat otteet tanssissa, on naisten mielestä hyvä juttu. Kaikki vaan eivät opi hyviksi tai edes rytmissä pysyviksi tanssijoiksi perustumpelouden takia. Ja jos herralle kelpaa vain itseään reilusti nuorempi, missin näköinen nainen kurvikuningatar, niin kyllä ne kyllähän se mahdollisuuksia pienentää. Mutta ei muuta, kuin harjoittelemaan tanssia, jos siltä tuntuu.

      Kyllä tällaiseen ihastutaan: mieheen, jolla on normaalit miehen lihakset ja ei ihan mahdotonta pötsiä sekä lisäksi suora ryhti, on kohtelias ja osaa viedä tanssilattialla hyvin. Jos nämä on kunnossa, niin ei se mitään, vaikka lärvi vähän karkea oliskin. Jos taas mies on persoonaltaan sellainen "minä olen omituinen", niin sitten pitää etsiä rinnalleen yhtä omistuista naista...Laittoihan Kai Kunnaan tanssipari Susakin lehden mukaan jo lähestymiskiellon rasittavalle partnerilleen...Tami kuulemma osasi sentään käyttäytyä kuin herrasmies. Eli reippaalla olemuksella ja kohteliaalla käytöksellä sekä jonkinlaisella aloituskyvyllä pääsee pitkälle, niin tanssilattialla kuin muuallakin.

      Eli eihän naiset nyt mahtottomia vaadi...Vaatiiko miehet?

    • urts

      Tanssin määritelmä: "vaakasuoran halun pystysuora ilmentymä".
      Siksi harrastan pelkästään piirin pyörimistä ja sitäkin itsekseen.
      Paitsi jos satun kärsimään ummetuksesta. Silloin harrastan diskotanssia joka on perua pettuleivän ajoilta jolloin sonta ei irronnut kuin kiemurtelemalla.

    • vaihtoaskeleet

      kyllähän se hyvä taito on varmaan auttaa jonkin verran naisen löytämisessä mutta sinun pitää sit ruveta käymään ahkerasti tansseissa tuolla tanssipaikoilla käy paljon mukavia ja nättejä naisia ja ne eivät rökälehdi ympäri päissään niinkuin kapakoissa ja jos on fiksu nainen ei se saa olla tanssitaidosta kiinni jos muuten naista mies kiinnostaa mutta ei se tanssitaito pahaksi ole ja onhan se mukava kun osaa edes perus tanssit itsellekin. en kyllä ítekään ole käynyt kursseilla eikä nyt ole tarvetta kun on oma tyttöystävä koska tanssin vain hänen kanssaa eikä hänkään osaa kun perustanssit mut kuitenkin paremmin kun itse,jos olis mahdollista menisimme yhdessä kyllä kursseille nyt ei ole mahdollista.eikä se ole aina taattua vaikka kuinka hyvin tanssii että saako naisen olen seurannut muutamia tyyppejä tuolla tanssipaikoilla ympäri suomea ovat huippu tanssijoita jostain syystä ne aina ilman naista lähtevät pois.liekkö naiset niin nirsoja nykyään pitää olla komea ja rikas ym.ym.

      • Ujo atm 25

        Jos noin on niin sitten on ehkä ihan turha vaivautua sillä pelkkä tanssiminen ei kyllä minua aidosti kiinnosta, ainoastaan naisen saaminen kiinnostaa. Tyhjän saa kai pyytämättäkin.


      • lavatanssija
        Ujo atm 25 kirjoitti:

        Jos noin on niin sitten on ehkä ihan turha vaivautua sillä pelkkä tanssiminen ei kyllä minua aidosti kiinnosta, ainoastaan naisen saaminen kiinnostaa. Tyhjän saa kai pyytämättäkin.

        Huipputanssija lähtee lavalta yksin koska kotona on vaimo joka on ollut esim. yövuorossa töissä.

        Toinen vaihto-ehto on että tärät on naisen kanssa ulkona turhien silmien välttämi/seksi, koska naiset vaihtuvat tiuhaan tarjontaa kun on.

        Huipputanssija ei todellakaan elä puutteessa vaan ylitarjonnassa. Sorry. Näe mitä näet ;))


    • tanssijatar...

      Ei tanssitaidon hankkimisesta mitään haittaakaan ole. Päinvastoin, parhaat tanssijat saavat parhaat naiset, silloin ei edes ulkonäöllä ole niin merkitystä.

    • parquetten partaveit

      Hyvää tarkoittavat ystäväsi ovat jyvällä, kyllä tanssitaidosta on selvästi apua myös puoliskon löytämisessä. Kumpa useammat miehet ymmärtäisivät sen.
      Mutta tanssi sinällään on myös hyvä harrastus. Vieläkö emmit ?

    • Heh, jotenkin tuli vaan taas mieleen tää...

      Tanssi. Se on homoille... :D

      • Ujo atm 25

        Mutta toisaalta homot saa naisia.


      • ihana kavaljeeri

      • kysympähän vaan.
        Ujo atm 25 kirjoitti:

        Mutta toisaalta homot saa naisia.

        Mitä homot naisilla tekee?,kysympähän vaan.


      • Vastaanpahan vain
        kysympähän vaan. kirjoitti:

        Mitä homot naisilla tekee?,kysympähän vaan.

        Homo on naisen paras ystävä.


      • Naapurin kouluttama

        Olen mies. Kun olin teini niin naapurin mies opetti tanssimaan. Miehen erektio oli outo mutta kiinnostava.


      • huono tanssija
        Naapurin kouluttama kirjoitti:

        Olen mies. Kun olin teini niin naapurin mies opetti tanssimaan. Miehen erektio oli outo mutta kiinnostava.

        Eikö vanhempasi vahtineet namusetää ??


      • Naapurin kouluttama
        huono tanssija kirjoitti:

        Eikö vanhempasi vahtineet namusetää ??

        Olin teini silloin. Vanhemmat tykkäsi sen olevan hyvä juttu kun opettelin tanssimaan. Ei ne arvanneet ollenkaan miehen kiinnostusta laatua. Se miehen vaimo kyllä tiesi mikä oli pelin henki.


    • sinkku & onnellinen

      Sano kavereillesi, että HANKKIKAA ELÄMÄ.
      Ethän sinä tosissasi ole hakemassa kumppania vain siksi että kaverisi painostavat sinua siihen??

      • justforone

        Tjaa-a, jos sulla kovasti ylimäärästä rahnaa on, niin mee veikkosella kurssille. On kyllä aikas tyyris harrastus. Niin, ja sitten lavoilla ja tanssiravintoloissa ramppaaminenkin maksaa mansikoita. Mutta niinhän se on, ettei ilmasta tavaraa ole olemassakaan, hinnat vaan vähä vaihtelee :)).


      • Joopa joo
        justforone kirjoitti:

        Tjaa-a, jos sulla kovasti ylimäärästä rahnaa on, niin mee veikkosella kurssille. On kyllä aikas tyyris harrastus. Niin, ja sitten lavoilla ja tanssiravintoloissa ramppaaminenkin maksaa mansikoita. Mutta niinhän se on, ettei ilmasta tavaraa ole olemassakaan, hinnat vaan vähä vaihtelee :)).

        Halvempaa se tanssi on kuin kapakassa illan istuminen. Ja pääkin on aamulla vielä kunnossa. Ilmaistahan ei juuri nykyään ole missään.


    • Viidakon lait

      Ovat voimassa tanssikurssillakin.

    • Ätämi

      Mutta toivottavasti ei tanssibaareissa/tanssilavoilla vaan että mieluummin taidot kuin naisten pinnallisuus ratkaisee.

    • rohkeesti vaan...

      Ulos kaapista ja danssahtelemaan... :D

      • Ätämi

        Kai sitä voi "tulla ulos kaapista" vain sen takia että alkais saada naisseuraa. Mitään oikeaa homoahan minusta ei saa tekemälläkään.


      • PenaSeTäälläTakana
        Ätämi kirjoitti:

        Kai sitä voi "tulla ulos kaapista" vain sen takia että alkais saada naisseuraa. Mitään oikeaa homoahan minusta ei saa tekemälläkään.

        Saako yrittää?


    • tanssiva Perussuomi

      Jos jätetään pasodoble pois ja sanotaan wienervalssi turhana ylimääräisenä
      saadaan
      kahdeksan tanssia jossa siis on engl. valssi

      opetan sinulle jokaisen tanssin minuutissa
      eli
      kahdeksan minuuttia niin uskallat mennä tanssiravintolaan aikuisten kanssa

      tarkoitan siis yhden perusaskeleen josta kaikki lähtee
      eli yks-kaks-sivulle yhteen = foxtrot
      samba = humppa yks kaks kolm ...

      kahdeksan minuutin takia ei kannata mennä kurssille

      sitten taas kovempi taso tanssimisessa on turha sen takia
      että suurin valtaosa naisista ei osaa tanssia eikä paremmalla
      taidolla ole enää seurustelumielessä hyötyä
      mutta se on hyvä liikuntakeino

    • Monumentti

      Haluaisitko kosia se voisi olla mahdollisuus siihen. Varmasti onnistuisit olethan oma itsesi, se voimavara loputon vähän tuuria ja sovinto itselleensä. Kultainen jalokivesi säteilevä aurinko toivoa täynnä hiljenee edessäsi mitä vielä odotat. Tanssilajisi on sinulle hullu huomaatko vain olemassa sinua varten. Ajattelen parastasi siitä minä tulen ylitän itseni kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kaverisi haluavat työntää sinut alamäkeen sekin voi unohtua kun kaadut joutuisit hiljentämään tahtia. Yritä uudelleen ja suuria toiveita kohden, yllätyksiä saapuvia ikimuistoisia ainutkertaisia. nyt on tullut hyvityksesi vuoro muista tehdä aina parhaasi olet aarteeni kimaltelet. Kaverisi kertovat onnestaan ulottumattomista valinnoista tuntemattomien kanssa omalta tieltäsi löydät oman aarteesi paljastuu se vielä sinulle. Hiljennä tahtia parhaasi tekemällä hiljaa luottavaisin mielin ja enemmänkin on saatavilla.

    • Vieras kynä

      Haluaisitko kosia se voisi olla mahdollisuus siihen. Varmasti onnistuisit olethan oma itsesi, se voimavara loputon vähän tuuria ja sovinto itselleensä. Kultainen jalokivesi säteilevä aurinko toivoa täynnä hiljenee edessäsi mitä vielä odotat. Tanssilajisi on sinulle hullu huomaatko vain olemassa sinua varten. Ajattelen parastasi siitä minä tulen ylitän itseni kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kaverisi haluavat työntää sinut alamäkeen sekin voi unohtua kun kaadut joutuisit hiljentämään tahtia. Yritä uudelleen ja suuria toiveita kohden, yllätyksiä saapuvia ikimuistoisia ainutkertaisia. nyt on tullut hyvityksesi vuoro muista tehdä aina parhaasi olet aarteeni kimaltelet. Kaverisi kertovat onnestaan ulottumattomista valinnoista tuntemattomien kanssa omalta tieltäsi löydät oman aarteesi paljastuu se vielä sinulle. Hiljennä tahtia parhaasi tekemällä hiljaa luottavaisin mielin ja enemmänkin on saatavilla.

    • ruusunpiikki1

      Tolla asenteella on parempi kun pysyt kotona.

    • näin ÖNN
    • Saanko luvan 3

      Miksi ei.?

      Pääsee heti lähelle oikein luvan kanssa.
      Tuntee naisen tuoksun ja miltä tuntuu pidellä kutakin naista lähellä. Ja samalla voi vaihtaa muutaman sanasen jne.
      Harva uskaltaa niin nopeasti real life edetä?

      Itse en voisi seurustella miehen kanssa joka ei tanssi.

      Onnea naisen metsästykselle!

    • Voit.onnistua.

      Mulla kävi niin, että ensimmäiseltä kurssilta lähdin viehättävän nuoren naisen kanssa viettämään iltaa ravintolaan. Sitten myöhemmin varsinaisista tansseista löysin nykyisen seurustelukumppanini.

    • tympääntynyt

      tai toinen on mennä spinnauskursseille. pyörän päällä kun painat menemään niin kunto kohonee ja harrastuskavereilla piukeet pakarat. kunhan muistaa että edessä fillaroivaa donnaa et kiinni saa vaikka kuinka pää punasena apinan raivolla polkisit. :D

    • TankoSuorana

      Tanssiminen on turhaa pyörimistä halutun tavaran ympärillä..

      • oletko haaska mies?

        Mistä v!tun Mouhijärveltä sinä väsähtänyt juntti olet?


    • dancemän

      Itse olen miettinyt pitkään tanssikurssille liittymistä, mutta en ole oikein löytänyt sopivaa. Tykkään tanssimisesta, vaikka olenkin surkea siinä ja rytmitaju on nyt mitä on. Onko kenellekään suosituksia PK-seudulta hyviä ALKEISkursseja aikuisille (alle 30-vuotiaille kuitenkin)?

      • tanssityttö

      • Tanssikouluun ,

        Espoon tanssinystävien Seura espoon keskustassa Lakstadin koululla kello 19,30 maanantaisin , siellä opetetaan alkajia ,
        Eka kerta ilmainen ,


      • dancemän
        tanssityttö kirjoitti:

        http://www.kolumbus.fi/tanssikoulu.kokko/

        http://tangoroom.com/tanssikouluja/lavatanssiopetus-paakaupunki/

        Aloita foxista niin pääset liikkeeseen mukaan, sitten esim. fusku. Noilla jo pärjää alussa.

        Tavallista valssia soitetaan lavoilla todella vähän, mutta hidas valssi on good ja sitä tulee paljon.

        Opettele myös bugg alkuunsa aika pian, sitä voi tanssia humpahtavaan musaan kun humppaa ei kiukaan enään ole tanssinut vuosikausiin lavoilla.

        Kiitos, tuota Tanssikoulu Kokkoa olin katsonutkin ennen. Tuntuisi vaan, että ikäluokka siellä on enemmänkin 40 ja oma tanssipari pitäisi olla. Toki siellä on se "jonotuslista" parittomille ihmisille, mutta ei näyttänyt olevan kauhean aktiivinen.


      • west coast swing

        Nuorekkaat ja nuoremmat tanssivat yhä enemmän west coast swingiä. Tanssi.net sivulta löytynee kursseja. Tiiviskurssille kannattaa mennä kauemmaskin.


    • TanssiTukki

      Kyllä panisin .. vaekka peräreikkään.

    • naistenhaku

      kyllä ne perusjutut on kiva osata,noin suurinpiirtein.Itse käyn lavatansseissa muutaman kerran kesässä.
      Lähinnä tuttuja haen tai päinvastoin.Kunnes naisten haku ja heti huomasin että olen vika seurassa ja ei aikaakaan kun partneri tokaisi että et taidakkaan olla tanssimiehiä...ja jätti lattialle.selväpäisiä kumpikin,minä ainakin
      Tuli pikku tauko noihin pippaloihin.VARO näitä naisia.
      Hyvä harrastus sinäänsä.

      • Pii on 3.0

        Ei taidakkaan olla tanssimiehiä ", Kurssit ei lavalla auta , kun yleisö tanssii -50- luvun lavafoksilla kaikki tanssilajit , sillä ei oo mittään tekemistä tavallisenkaan nykytanssin kanssa , se on ns -Karvalakkitangoa ,,
        Lavalla käy enimmäkseen naisia , jotka kaiken lisäksi luulevat olevansa varsinaisia ballerinoja ja eivät osaa yhtään seurata, se sitten kuitataan juuri tuolla.
        Eikä tanssitaidolla ole niin mitään tekemistä naisen saannin kanssa ,
        muinoin -50 luvulla ne menevät miehet tanssi kännissä , ja silloin naiset tiesi homman nimen ,
        ei kukaan nykynainenkaan lähde selvän ja fiksun , ja ehkä muuten ruman miehen völjyyn ,
        Itse olen tanssiseuran jäsen ,ollut vuosia , käyn treeneissä ja salilla, saatan osata tanssiakkin , muta näin se on ,


    • Onnistumis %

      Ei tanssikurssi nyt suoranaisesti ole mikään seuranhakukurssi, mutta ei kai siinä mitään jos vaikka seuralainen löytyisikin. Parisuhteen onnistumisen % lienee kuitenkin parempi kuin nuhjuisen baarin nurkasta löydetty seuralainen. Tanssikurssilla kannattaa kuitenkin keskittyä tanssin opetukseen, ja jättää seuran haku vaikka sitten kunnon tanssipaikoille.

      • Musiscus

        Millä tavalla se onnistumisprosentti on parempi tanssipaikoilla tai tanssikursseilla?

        Vastaus; Ei mitenkään

        Lavoja kiertäneenä muusikkona voin sanoa että jos nainen sanoo olevansa tanssinharrastaja niin lähden kyllä nostelemaan. Tyhjäpäitä ja bimboja valtaosa lavoilla pyörivistä naisista. Joskus oikein ihmetellyt että kun osalla voi olla ihan korkeakin koulutus ja hyvä virka, niin millä ihmeen järjellä ne sitä työtään hoitavat.


      • tervepäinen kaunotar
        Musiscus kirjoitti:

        Millä tavalla se onnistumisprosentti on parempi tanssipaikoilla tai tanssikursseilla?

        Vastaus; Ei mitenkään

        Lavoja kiertäneenä muusikkona voin sanoa että jos nainen sanoo olevansa tanssinharrastaja niin lähden kyllä nostelemaan. Tyhjäpäitä ja bimboja valtaosa lavoilla pyörivistä naisista. Joskus oikein ihmetellyt että kun osalla voi olla ihan korkeakin koulutus ja hyvä virka, niin millä ihmeen järjellä ne sitä työtään hoitavat.

        Muusikothan eivät osaa tanssia ... soittaa korkeintaan ja heillä on muijia joka kaupungissa.

        Kuka nyt muusikkoon haksahtaa. Ei ainakaan tervepäinen nainen. Te saatte just ne vähäjärkiset ;))


      • Mulkkerssonni
        tervepäinen kaunotar kirjoitti:

        Muusikothan eivät osaa tanssia ... soittaa korkeintaan ja heillä on muijia joka kaupungissa.

        Kuka nyt muusikkoon haksahtaa. Ei ainakaan tervepäinen nainen. Te saatte just ne vähäjärkiset ;))

        Jaa-a, onko tutkittu että oot terve??


      • Mulkkerssonni
        Mulkkerssonni kirjoitti:

        Jaa-a, onko tutkittu että oot terve??

        Ja vielä oikein kaunotar :)


    • Ammamies

      Pistät reilusti tietyn summan rahaa kuukaudessa maksullisiin naisiin , unohdat tanssikurssit ja lavoilla pyörivät tyhjäpäiset ämmät jotka esittelevät siellä kuvioitaan ja höyheniään. katsos kun rahalla maksat niin saat sellaista palvelua kun haluat.

      Ole mies äläkä lähde näihin kuvioihin.

      Sait juuri ilmaisen neuvon ammattimieheltä joka on nähnyt nämä jutut moneen kertaan.

      • Sinkku nainen

        Tanssi tuo iloa elämään pitkäksi aikaa,mut maksulliset naiset...hetken nautinnon ehkä.Punnitse ja valitse.


      • Ammamies
        Sinkku nainen kirjoitti:

        Tanssi tuo iloa elämään pitkäksi aikaa,mut maksulliset naiset...hetken nautinnon ehkä.Punnitse ja valitse.

        Maksullinen tekee mistä maksetaan, eikä jää roikkumaan liepeisiin, niinkuin joku muu. Sitäpaitsi tulee aikaa myöten halvemmaksikin, kun ei tarvitse jaella omaisuuksia jälkikäteen. Siinä noin pääpiirteissään kiteytettynä


    • apinoidenvihaaja

      Jatka vaaan tumputtamista ja unohda se tanssiminen.

    • tilaa heti

      Suosittelen pumpattavaa kumista naista. Kuminainen ei pane vastaan kun haluat naida, ja se kuuntelee auliisti tylsät paskajuttusi ja nuuhkii pierusi.

    • *huoh*

      Toivottua lopputulosta ei silti synny. Jos menet tanssikursseille, kiinnostu siitä tanssista ja pistä ittes peliin siinä. Sit on mahdollista, et joku nainenkin kiinnostuu tanssiin intohimoisesti suhtautuvasta miehestä.

      Tää on vähän samaa kun miettisit, että pitääkö mennä baariin naista saadakseen? Lopputulos on tämänkaltaisella ajattelutavalla aina sama...

    • Samaa on minullekin ehdoteltu jo viime vuosituhannella. Joskus olen tanssinut, ja silloin minulle on sanottu suoraan, että en osaa tanssia. Se on täysin totta. Kaiken lisäksi inhoan suomalaista tanssimusiikkia. Että jos tanssikurssille menisin, tekisin sen vain ja ainostaan naisen löytämisen toivossa. Mutta koska itse tanssiminen ei kiinnosta yhtään eikä tunnu luontevalle, se näkyisi siellä kurssilla oleville muille. Eikä kehtaisi tunnustaa, miksi on oikeasti kurssille tullut. No, toisaalta menin kielikurssillekin naisten toivossa, eikä naista tietenkään löytynyt, mutta kielen opiskelu jatkuu yhä! :)

      • tanssijatar

        Muitakin vaihtoehtoja on kui perinteinen lavatanssi. Suomessa on paljon salsan harrastajia ja siellä käy tosi kuumia kissoja. Salsabileissä on valinnanvaraa - kunhan ensin opettelet tanssimaan salsaa (ja muitakin lattareita).

        Naiset lankeavat mieheen, jotka osaavat viedä taitavasti ja pyörittää pään sekaisin.


    • viakra

      sain paljon panokaverei tanssi kursin kautta nyt niit jo 69 ja loppua ei näy kuolen kohta siihen tautiih´´ mikä se nyt oli ,,,tondis

      • en sekoa heihin

        Kyllä tossa perääkin varmaan on kun olen samanmoisia juttuja kuullut muiltakin hyviltä viejiltä joille haluan olla vain kaveri, just siitä syystä.


    • yksjukkis

      Tanseissa käy vain tanssin harrastajat, no voihan sieltä jonkun poikkeuksen löytää, mutta on suuren työn takana. Tansibaarista löytää pano- ja muuta seuraa paljon helpoimmin. Netti on paras paikka, jos ulkonäkö ei paljoa paina.
      Harrastuspiirit, sitten vaellus, retkeily jne.....ovat ylivetoja. Tahtoo vain tulla viherpiipertäjiä, jos se ei haittaa niin siitä vaan.

    • pois junttiudesta

      Jos haluat seuraa heteronaisista mene heteroravintoloihin (sekä baareihin). Lavatanssit sun muu maalaistolloilu on todella out. Naisia saat paljon helpommin heteroravintolasta, missä on myös tanssilattia. Opettele kuuntelemaan nykyajan tanssimusaa eikä mitään junttihumppaa ja iskelmää. Jos todella olet v.-83 syntynyt niin luulisi, että jotain tajuat nykymusasta, et ole vielä läheskään missään iskelmä/humppa/valssi-iässä. Mene ikäisillesi tarkoitettuihin heteroravintoloihin.

      • tiedä ja puhu

        Ei maalaiset tanssi nykyään, se on kaupunkilaisten tanssinharrastajien juttu.

        Ei kukaan tanssi enään valssia tai humppaa. Me mennään bukkaa, lattareita, BW:a salsaa jne..


      • Charmaa

        Tanssiravintolat kuolleet sukupuuttoon ainakin Tampereella.Ei taida olla enään ensimmäistäkään koko pitäjässä. Iskelmä/humppa/valssi-iässä oleville on Pakkahuoneen päivähypyt tiistaisin.Ja Tapiolassa perjantai iltaisin vastaavat tanssit.


    • Sano se heille

      ...Hai kateellisia kaverit ovat vain sinulle ja sinun vapautellesi ja tahtovat pian vain sinunkin joutuvan samaan ristiin......

    • Eino.

      Tanssiessa huomaa kyllä synkkaako yhtään. Aika vähän ilmaantuu joka vuosi uusia nuoria ja nättejä sinkkunaisia. Todennäköisyys kumppanin löytämisestä tansseista on pieni.

      • HHUHUH

        Einon nimimerkistä päätellen "Eino" on vanhempaa sukupolvea, joten etköhän sinä löydä ikäistäsi tanssitettavaa. Unohda lapsenlastesi ikäiset.


    • HHUHUH

      Hyvä idea ja varmasti toimii eli tanssikurssille. On muuten mukavaa, kunto nousee siinä sivussa. Oikein hyvä idea, joten ala painua tanssimaan

    • riitu44

      Älä suinkaan mene kursseille, jos et halua kumppania. Sieltä et välttämättä sitä löydäkään, tanssi on vaan taito ja mahdollisuus naisen löytämiseen. Ehkä harrastat jotain muuta, johon liittyy naisia, eikähän kaikkien tarvitse seurustella ollenkaan. Viihdyt yksin, hienoa!!

    • opettele heti

      tanssimaan,on mahtava laji kuntoilla ja samalla kokea omaa ja naisien riemua ja ties mitä kaikea tanssi tuokaan tullessaan. suosittelen kaikille ja kaiken ikäisille.

    • Eino.

      Nykyään huomaa vain, että osalla ihmisistä tanssitouhu on mennyt aika vakavaksi touhuksi. En tosin välitä tanssia heidänlaistensa kanssa. Tällaiset naiset ovat vain tanssimassa. Osalla kenties oma mieskin kotona joka ei harrastele tanssia. Tykkään jos tanssi on rentoa ja ei niin vakavaa ja nainen on mukava.

      • hyvät, pahat ja ruma

        Tanssin kaikkia lajeja koska pidän tanssimisesta. Jotkut vain luulevat että lavoilla suoritetaan, koska ovat itse niin kehnoja.


      • Eino.
        hyvät, pahat ja ruma kirjoitti:

        Tanssin kaikkia lajeja koska pidän tanssimisesta. Jotkut vain luulevat että lavoilla suoritetaan, koska ovat itse niin kehnoja.

        Luulee ja ei luule. Minusta siinä ei ole luulemisesta kyse. Minusta suorittamisen näkee päälle . Vähän joka näkee, vähän tietää tai on seurannut näkee sen suorittamisen.


      • lattarit
        Eino. kirjoitti:

        Luulee ja ei luule. Minusta siinä ei ole luulemisesta kyse. Minusta suorittamisen näkee päälle . Vähän joka näkee, vähän tietää tai on seurannut näkee sen suorittamisen.

        En oli vielä kertaakaan nähnyt suorittamista 30 vuoden aikana. Ainoastaan hauskanpitoa lavoilla ja nauramista.

        Suorita ite jos kiinnostaa.


      • Charmaa

        Tuntuu niitä "tiejyriä" olevan siellä miesten puolella aina välillä,kun tuupitaan oikein kädellä sivuun! Olisko sivistyneempää olla edes tahallaan tönimättä? Mitä pahaa siinä on jos haluaa vain tanssia kun on lipun maksanut paikkaan. On jokaisen oma asia onko se mies tai (nainen)kotosalla vai ei. Tanssin pitäisi olla kevyttä hauskaa iloista kanssakäymistä mistä jäisi vielä mukava muisto ainakin seuraavaan päivään asti. Minä puolestani haluan tanssia kaikkien naisten kanssa.Kenen kanssa askeleet sopivat paremmin kenen kanssa huonommin.Kaikkia ei ehdi kuitenkaan tanssittaa illan aikana vaikka haluaisi.


    • njuioö

      Kannattaa kokeilla, näätpähän sitten senkin. Minä kokeilin ja ei ollu mun juttu.

    • Naismassasta

      Mies yleensä löytää tanssiharrastuksen parista naisen, jos sellaisen haluaa. Naisia on niin paljon liikkeellä tanssin parissa, että he saavat jatkaa harrastustaan yleensä rauhassa.
      Johtuisiko miesvähyys ja naispaljous siitä, että naiset ovat skipanneet juovan miehen ulos ja lähteneet yksin liikkeelle? Sitten törmätään siihen ilmiöön, että tuhannet muut ovat toimineet samoin.
      Lavoilla on valtavasti naisia ja juovat miehet juovat missä juovat, mutta lavoilla heitä ei näy.

    • Seuralaisen voi tavata missä vain. Tosin tanssikurssilla pääsee kätevästi juttelemaan. Ja jos on hiljaisempi voi olla puhumatta ja silti lähellä.
      -
      Toisaalta
      Hei naiset 16-66 vuotta kiinnostaisiko lähteä kanssani tanssikursille?

    • ei huolta, mut..

      en usko että tanssitaito lisäis mahiksia, vaikka olen kyllä nähny tanssitaidoottomia pareja parketilla "iltakävelyllä" mut ei siitä tanssitaidodsta haittaakaan ole jos tanssi yleensä kiinnostaa..siis harrrastuksena.
      Sikseen..en usko että... esim. käytetyjen autojen kaupassakaan törmäisin naiseen joka olis tuleva aviosiippani.
      Tansseista olen kylläkin löytänyt nykyisen avokkini ja vaihtoon ei ole ainakaan kahteen vuoteen tarvetta ollu.

    • Löydät vaan kaverin!

      Mulla on kokemuksii ettei kurssikaveri halua seurustella, kun se on joko sitämieltä että tanssikaverit ja sydänkävyt erikseen, tai sit se on varattu. Mulla on siitä paljon kokemuksia ja oon joutunut pettymään, kun kumppanitoive ei toteutunutkaan. Mutta kaverina kurssikaveri on halunnut olla. Kun pyysin kurssikaverii kahville mun luo (sillon kun en vielä tiennyt sen olevan varattu) ja siihen nainen vastas julmasti "tommonen pyyntö ei ole sopivaa. En usko että miesystävä tykkää hyvää".

    • burkina faso

      En allekirjoittaisi tuota, että naisista ylitarjontaa. Kursseista en niin tiedä mutta monesti lavalla naiset loppuvat kesken. Toisaalta monesti on toisinkin päin. Useasti illan aikana vähän naisvalikoimaa ne parhaat (parhaannäköiset) viedään käsistä. Naistenhaussa monesti joukko nuoriakin miehiä jää seisomaan riviin kun kukaan ei hae, tai sitten joku yli 20 vuotta vanhempi nainen hakee tanssiin.
      Itse yli 15 vuotta seuranneena huomannut että osa porukasta niin kuin itsekin tulee aina ja aina vaan uudestaan vastaan eri lavoilla ja sitten on se sisäpiiriporukka, mikä onkin jo toinen juttu.
      Ihan nättiä likkaa tuolla lavoilla pyörii. Ainoastaan ylipaino näyttäisi olevan luvattoman yleistä. Tehkää naiset hyvänen aika kehollenne jotain.
      Kiteyttäisin miehenä, että naisvalikoima ihan ok ainoastaan lukumäärään ja vaihtuvuuteen kaipaisin lisäystä.
      Näin Lounais-Suomessa.

    • Aapo2

      Olen ollut siinä käsityksessä, että enemmistö kirjoittajista on kaksi- tai kolmekymppisiä, mutta täällä näyttää olevankin suurten ikäluokkien eli 40-luvulla syntyneiden kokoontumisajot meneillään.

      Tanssi eivät ole pitkään aikaan olleet mikään ratkaisu parinhakuongelmiin. Jos olisi, niin kulmilla olisi edelleenkin reiluja tanssiravintoilta samaan malliin kuin joskus 70-luvulla. Mutta kun ei ole ja siihen on syynsä. Niinkin suuressa paikassa kuin lähes miljoonan asukkaan Suur-Helsingissä taitaa olla vain yksi tanssiravintola eli Vanhan Kellari. Tosi pimeä ja kälyinen paikka, jossa asiakkaat ovat siinä kuusissakymmenissä. Turussa ei taida olla yhtään ja Tampere, taitaa siellä sillankupeessa joku mesta olla.

      Siispä vaikka jotain osaisitkin, niin missä taitoja voisi käyttää? Mahdolliset vastaan väittäjät, kertokaa paikkoja kiitos.

    • Aapo2

      Aina sitä jaksetaan väittää. että tanssikurssit pursuavat vapaita naisia. Täyttä tuubaa, ihan legendaa.

      Olen muutaman kerran osallistunut ja ihan joka kerta miehiä on ollut reilusti enemmän. Niinä parina kertana, jolloin naisia oli ensimmäisellä kerralla enemmistö, niin kolmasosa naisista liukeni heti ensimmäisen kerran jälkeen ja taas onnettomat miehet jäävät odottamaan kiertävässä parinvaihdossa vapaata naista. Opettele siinä sitten.

      Miehissä tietysti vika. Voi olla, tiedän etten itsekään vastaa klassista komeuskäsitettä. Mutta siitä ei tässä olekaan kysymys. Kursseille tulevat miehet ovat motivoituneita, naiset käyvät vain kokeeksi.

      Mistä tämmöiset väitteet muuten oikein kumpuavat? Ihan sama juttu, kuin jatkuvat väitteet että nuoria vapaita sinkkunaisia olisi muka enemmän kuin vapaita miehiä. Sekin väite on torpattu tilastoilla jo ties kuinka monta kertaa, mutta aina joku (nais)toimittaja kirjoittaa innoissaan aiheesta.

      • junttia on

        Miesten vika on se, että lähtevät hakemaan seuraa sellaisista paikoista, mihin naiset menevät pääosin pelkästään harrastamaan. Miehet jättävät treffipalstat ja normiravintolat väliin ja änkyvät jonnekin tanssikursseille, missä lahjakkaat puoliammattilaiset tanssijattaret treenaavat pääasiassa kuntoansa ja tanssitaitoansa.

        Miesten vika on myös se, että joku kälynen yli kuuskybänen luulee, että on mahiksia johonkin nuoreen ja nättiin naiseen, joka kaiken lisäksi treenaa vaan tanssiataitoansa, polttaa kaloreita laihduttaakseen ja on kiinnostunut aivan toisen tyyppisistä ihmisistä. Tiedän myös vanhempia yli viiskybäsiä varattuja rouvia, jotka käyvät jossain lavatanssihömpissä, koska haluavat olla "viihteellä" eikä oma ukko jaksa tanssia.

        Joku v.83 syntynyt oikeasti kuuluu jonnekin sen ikäisille suunnattuihin bilemestoihin eikä minnekään humppa/iskelmäpuolelle, missä pääasiassa on yli kuuskybäsiä. Salsaa sun muuta tanssivat ovat lähinnä puoliammattilaisia tai lapsesta asti tanssineita, eivätkä he tule sieltä kursseilta seuraa iskemään, vaan tanssimaan, treenaamaan liikkeitä ja polttamaan kaloreitansa, haloo!


    • Aapo2

      Jatketaan lavatansseista. Se on nykyään tosi vakavaa hommaa ja lavoilla näkyvät harvat alle nelikymppiset ovat poikkeuksetta jonkun tanssiurheiluseuran kasvatteja. Jotta voisi pärjätä siinä joukossa, niin pitäisi osata foksin, valssin, jenkan ja humpan lisäksi buggit, fuskut, jivet, sambat, rumbat, jenkat, polkat masurkat, rumbat, cha cha cha tietysti ynnä paso doble ja onhan niitä muutakin kuten sottiisi ja en edes tiedä mitä kaikkea löytyy. Kaikkea pitäisi osata ja hyvin.

      On siinä opettelemista ja mikään ei takaa, että naista siitä huolimatta löytyy.

      Edellisistä kommenteista huolimatta tunnustan, että paritanssi hyvin seuraavan parin kanssa on nautinnollista.

    • Taatusti auttaa, jos mies osaa tanssia ja myös käyttäytyä luontevasti. Yleensä naiset nyt vain ovat sellaisia.

      -P

    • Kursseille vaan

      Kannattaa mennä tanssikursseille. Ja sitten kun on oppinut tanssitaidon voi mennä lavoille ja ravintoloihin. Kävin aikoinaan tanssikurssin ja sitten aloin käydä lavoilla ja ravintolloissa. Vaimo löytyi sitten lopulta lavalta.

    • tanssitäti

      Tanssikurssille mennään tietenkin opettelemaan tanssimista, mutta sitten kun olet perustaidot oppinut, voit mennä oikeisiin tansseihin. Tanssipaikat on oivallinen tapa tutustua ihmisiin. Sieltä löytää ystäviä ja parhaassa tapauksessa myös puolison.

      Ainahan se on varmempi paikka bongata nais/mieskaveri paikasta, jossa liikkuu ihmisiä ja jossa voi ihan luontevasti tanssimisen merkeissä tutustua erilaisiin ihmisiin. Tansseista minäkin olen puolisoni löytänyt ja 20 v ollaan yhdessä oltu. Ei kaduta ollenkaan että on tullut opeteltua tanssimaan. Se on meillä vieläkin yhteinen harrastus.

      Siis tanssikurssit ensin ja sitten tansseihin tapaamaan ihmisiä. Mutta voihan se puoliso löytyä sieltä tanssikurssiltakin. Mene avoimin mielin.

    • Anonyymi

      Mina Olen ajatellut tanssikurssille menna, koska haluaisin tehda kiusaa lestadiolaisilla sukulaisille, haluan parasta eroon lessuista ja teda kaikkea Mika on lestadiolaisuudessa kiellettya juoda viinaa, kuunnella musiikki a ym, tanssihan on pahinta syntia mita lessut voi kuvitella. Ja siina sivussa Jo's loytyisi puoliso, mutta minun ikaiseni ei Kay tansseissa, 50v,meillapain,tanssimassa Kay nuorimmat yli 70 vuotiaat,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe