alapää vaivatko

ihmetyttää mmmm

Tuolla oli juttua että yksi syy voi tulla esiin alapään vaivoina jos mies tuo vieraita pöpöjä. Tietääkö joku onko totta ja kellään kokemusta? Mieheni ja minä pari vuotta yhdessä ja samaan aikaan rupesi ilmenemään vaivoja ja hänen käytös muuttui jotenkin ilkeeksi mua kohtaan. Sanoi riidoissa todella ilkeitä ja heti pyyteli anteeksi. Puhelimesta hänelle mainitsin että onko se hänen rakkaus, niin vähän sen jälkeen pitänyt oikeen yli tarkoittavasti näkyvillä.

32

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiivaatuli

      Itselläni oli hiivatulehdus miehen kännipanojen jälkeen (kaksi kappaletta, väliä useampi vuosi) koskaan muulloin en ole hiivasta kärsinyt.

      • Gynesetä

        Omat on hiivasi... Hiiva ei tartu, että kyllä se on sun oma toosasi joka olisi käynyt hiivoissaan ihan ilman miehesi kännipanojakin. Se on oma elimistösi joka reistaa, jos hiiva alkaa rönsyilemään vitussasi, ja todennäköisesti sulla on koko ruuansulatuselimistökin hiivan vallassa, aina paksun ja valkoisen sammaksen peitossa olevasta kielestäsi persesuoleen asti.

        Vastausta vaivaasi voit hakea ruokavaliosta, syöt varmaan liikaa sokeria ja valkoista viljaa, kuten myös iästäsi (vaihtarit?) ja hormonitoiminnastasi mitkä on voineet suistaa toosankin epätasapainoon. Toki joku bakteeritulehdus voi tulla, jos mies on nussinut persereikään toista naista, tai miksei vaikka miestä ja pesemättömällä toisen ulostebakteereja täynnä olevalla kyrvällä nussii sitten sua vittuun. Mutta voi ne paskabakteerit sun omastakin persereijästäkin joutua vittuusi. Aika lähekkäinhän ne aukot on, ja osa naisista ei osaa huolehtia hygieniastaan ja pyyhkiä ja pestä persettään oikeaoppisesti. Ehkä käytät myös vaatteita jotka hiostaa toosaasi, ja siellä se pesemätön hikinen vittusi muhii omien aukkojesi bakteereissa liian tiukoissa ja väärää materiaalia olevissa vaatteissa.

        Ja suosittelen hankkimaan järkevämpää sänkyseuraa kuin sellaisen, joka paljaalla kyrvällä panee ties ketä ja ties mihin reikään. Sulla kävi tuuri ettet saanut sukupuolitautia.


      • mr doc.
        Gynesetä kirjoitti:

        Omat on hiivasi... Hiiva ei tartu, että kyllä se on sun oma toosasi joka olisi käynyt hiivoissaan ihan ilman miehesi kännipanojakin. Se on oma elimistösi joka reistaa, jos hiiva alkaa rönsyilemään vitussasi, ja todennäköisesti sulla on koko ruuansulatuselimistökin hiivan vallassa, aina paksun ja valkoisen sammaksen peitossa olevasta kielestäsi persesuoleen asti.

        Vastausta vaivaasi voit hakea ruokavaliosta, syöt varmaan liikaa sokeria ja valkoista viljaa, kuten myös iästäsi (vaihtarit?) ja hormonitoiminnastasi mitkä on voineet suistaa toosankin epätasapainoon. Toki joku bakteeritulehdus voi tulla, jos mies on nussinut persereikään toista naista, tai miksei vaikka miestä ja pesemättömällä toisen ulostebakteereja täynnä olevalla kyrvällä nussii sitten sua vittuun. Mutta voi ne paskabakteerit sun omastakin persereijästäkin joutua vittuusi. Aika lähekkäinhän ne aukot on, ja osa naisista ei osaa huolehtia hygieniastaan ja pyyhkiä ja pestä persettään oikeaoppisesti. Ehkä käytät myös vaatteita jotka hiostaa toosaasi, ja siellä se pesemätön hikinen vittusi muhii omien aukkojesi bakteereissa liian tiukoissa ja väärää materiaalia olevissa vaatteissa.

        Ja suosittelen hankkimaan järkevämpää sänkyseuraa kuin sellaisen, joka paljaalla kyrvällä panee ties ketä ja ties mihin reikään. Sulla kävi tuuri ettet saanut sukupuolitautia.

        Hiiva todellakin tarttuu, valopää. Suosittelen ottaa asioista selvää, ennenku paukutat päätäs täällä white trash.


      • Gynesetä
        mr doc. kirjoitti:

        Hiiva todellakin tarttuu, valopää. Suosittelen ottaa asioista selvää, ennenku paukutat päätäs täällä white trash.

        Kyllä naiset on sitten tyhmiä. Muutama vuosi takaperin luin täältä kakkosen kirjoittaman aloituksen, jossa kyseli että tarttuuko hiiva, koska sen panokaverinaan toimivan ukkomiehen vaimon vitussa kuulemma oli hiiva. Silloin täällä sanottiin ettei hiiva tartu, mutta nyt ilmeisesti sitten tarttuukin? Mä vaan tällainen itseoppinut gynesetä, niin onks tää sitten uusinta tietoa, että hiiva tarttuu? ;) Koittakaa vajakit päättää että tarttuuko se vai ei!

        Mutta ei vittu kuin tyhmiä naiset voi olla! Ollaan naimisissa jonku kanssa joka nussii paljaalla kyrvällä jotain kännipanoa, ja ollaan naimisissa jonkun kanssa joka kertoo kaikki toosavaivat jolleki panokaverilleen.

        Omissa kamuissa ja työporukassa on ukkomiehiä, jotka pettää akkojaan ja he aina auliisti kertoo vaimojensa vittuvaivat, synnytyksissä revenneet ja venyneet vitut, raskausarvet, roikkuvat tissit, roikkuvat perseet yms. kaikille ja nauravat. Nauravat myös kaikella tyhmällä mitä vaimonsa on sanoneet ja tehneet. Ruokatauolla ei huvittais kuunnella jonkun emakon hiivaisesta vitusta, tai löystyneestä vitusta ja jostain helvetin kohdunlaskeumasta joka pullistuu kuin vauvan pää vitusta ulos jne. mutta monesti oon kyllä hyvät naurut saanut. Kertoo ne kans kakkosistaan kuinka on kiva nussia synnyttäneen emakon jälkeen lutkaa, jolla on tiukka vittu. Kuinka on kivaa nussia lutkaa jolla on hyvät tissit ja perse yms. Kuinka on kivaa kun lutkat on niin tyhmiä, että kun vähän lirkuttaa saa vittua. Ja kuinka kotona on tyhmä emakko jolle kun vähän lirkuttaa myös, niin uskoo kaikki maailman valheet.

        Itse en mene koskaan naimisiin, koska naiset on niin vitun tyhmiä. Olen teettänyt vasektomian, eli kukaan ämmä ei voi kiristää mua olemaan kanssaan tulemalla paksuksi, enkä todellakaan ole koskaan halunnut pentuja. Panen vaan aikani jotain sopivan hyvän näköistä ja sopivan tyhmää lutkaa ja sitten kun se alkaa olla liian itsevarma ja nalkuttaa, niin jätän sen. :D


      • "psykiatritäti"
        Gynesetä kirjoitti:

        Kyllä naiset on sitten tyhmiä. Muutama vuosi takaperin luin täältä kakkosen kirjoittaman aloituksen, jossa kyseli että tarttuuko hiiva, koska sen panokaverinaan toimivan ukkomiehen vaimon vitussa kuulemma oli hiiva. Silloin täällä sanottiin ettei hiiva tartu, mutta nyt ilmeisesti sitten tarttuukin? Mä vaan tällainen itseoppinut gynesetä, niin onks tää sitten uusinta tietoa, että hiiva tarttuu? ;) Koittakaa vajakit päättää että tarttuuko se vai ei!

        Mutta ei vittu kuin tyhmiä naiset voi olla! Ollaan naimisissa jonku kanssa joka nussii paljaalla kyrvällä jotain kännipanoa, ja ollaan naimisissa jonkun kanssa joka kertoo kaikki toosavaivat jolleki panokaverilleen.

        Omissa kamuissa ja työporukassa on ukkomiehiä, jotka pettää akkojaan ja he aina auliisti kertoo vaimojensa vittuvaivat, synnytyksissä revenneet ja venyneet vitut, raskausarvet, roikkuvat tissit, roikkuvat perseet yms. kaikille ja nauravat. Nauravat myös kaikella tyhmällä mitä vaimonsa on sanoneet ja tehneet. Ruokatauolla ei huvittais kuunnella jonkun emakon hiivaisesta vitusta, tai löystyneestä vitusta ja jostain helvetin kohdunlaskeumasta joka pullistuu kuin vauvan pää vitusta ulos jne. mutta monesti oon kyllä hyvät naurut saanut. Kertoo ne kans kakkosistaan kuinka on kiva nussia synnyttäneen emakon jälkeen lutkaa, jolla on tiukka vittu. Kuinka on kivaa nussia lutkaa jolla on hyvät tissit ja perse yms. Kuinka on kivaa kun lutkat on niin tyhmiä, että kun vähän lirkuttaa saa vittua. Ja kuinka kotona on tyhmä emakko jolle kun vähän lirkuttaa myös, niin uskoo kaikki maailman valheet.

        Itse en mene koskaan naimisiin, koska naiset on niin vitun tyhmiä. Olen teettänyt vasektomian, eli kukaan ämmä ei voi kiristää mua olemaan kanssaan tulemalla paksuksi, enkä todellakaan ole koskaan halunnut pentuja. Panen vaan aikani jotain sopivan hyvän näköistä ja sopivan tyhmää lutkaa ja sitten kun se alkaa olla liian itsevarma ja nalkuttaa, niin jätän sen. :D

        Luojan kiitos, että alapääsi putket on poikki pistetty. Tärkeintä tosiaan on, ettet pääse sikiämään ja levittämään geenejäsi maailmalle. Monelta murheelta säästyvät sekä naiset että lapset. Olisit samalla rahalla laitattanut yläpääsi röörit jonkunmoiseen tolkkuun. Taitaa olla mahdoton tehtävä?


      • täti sininen
        Gynesetä kirjoitti:

        Kyllä naiset on sitten tyhmiä. Muutama vuosi takaperin luin täältä kakkosen kirjoittaman aloituksen, jossa kyseli että tarttuuko hiiva, koska sen panokaverinaan toimivan ukkomiehen vaimon vitussa kuulemma oli hiiva. Silloin täällä sanottiin ettei hiiva tartu, mutta nyt ilmeisesti sitten tarttuukin? Mä vaan tällainen itseoppinut gynesetä, niin onks tää sitten uusinta tietoa, että hiiva tarttuu? ;) Koittakaa vajakit päättää että tarttuuko se vai ei!

        Mutta ei vittu kuin tyhmiä naiset voi olla! Ollaan naimisissa jonku kanssa joka nussii paljaalla kyrvällä jotain kännipanoa, ja ollaan naimisissa jonkun kanssa joka kertoo kaikki toosavaivat jolleki panokaverilleen.

        Omissa kamuissa ja työporukassa on ukkomiehiä, jotka pettää akkojaan ja he aina auliisti kertoo vaimojensa vittuvaivat, synnytyksissä revenneet ja venyneet vitut, raskausarvet, roikkuvat tissit, roikkuvat perseet yms. kaikille ja nauravat. Nauravat myös kaikella tyhmällä mitä vaimonsa on sanoneet ja tehneet. Ruokatauolla ei huvittais kuunnella jonkun emakon hiivaisesta vitusta, tai löystyneestä vitusta ja jostain helvetin kohdunlaskeumasta joka pullistuu kuin vauvan pää vitusta ulos jne. mutta monesti oon kyllä hyvät naurut saanut. Kertoo ne kans kakkosistaan kuinka on kiva nussia synnyttäneen emakon jälkeen lutkaa, jolla on tiukka vittu. Kuinka on kivaa nussia lutkaa jolla on hyvät tissit ja perse yms. Kuinka on kivaa kun lutkat on niin tyhmiä, että kun vähän lirkuttaa saa vittua. Ja kuinka kotona on tyhmä emakko jolle kun vähän lirkuttaa myös, niin uskoo kaikki maailman valheet.

        Itse en mene koskaan naimisiin, koska naiset on niin vitun tyhmiä. Olen teettänyt vasektomian, eli kukaan ämmä ei voi kiristää mua olemaan kanssaan tulemalla paksuksi, enkä todellakaan ole koskaan halunnut pentuja. Panen vaan aikani jotain sopivan hyvän näköistä ja sopivan tyhmää lutkaa ja sitten kun se alkaa olla liian itsevarma ja nalkuttaa, niin jätän sen. :D

        Perustat omat tietosi pari vuotta vanhaan S24 kirjoitukseen ja syytät naisia tyhmiksi?
        Hyvä valinta poikkaista piuhat. Nyt yhteys ei pelaa ylä- eikä alapäässä. Way to go.


      • Gynesetä
        "psykiatritäti" kirjoitti:

        Luojan kiitos, että alapääsi putket on poikki pistetty. Tärkeintä tosiaan on, ettet pääse sikiämään ja levittämään geenejäsi maailmalle. Monelta murheelta säästyvät sekä naiset että lapset. Olisit samalla rahalla laitattanut yläpääsi röörit jonkunmoiseen tolkkuun. Taitaa olla mahdoton tehtävä?

        Niin ja sun vieraissa juokseva miehes ja sinä sen sallivana vaimona oottekin oikein järjen jättiläisiä ja periytätte tosi hyviä geenejä, sekä opetatte vielä muksuillenne mahtavan arvomaailman, vai luuletko emakko ettei pentusi tiedä että isä juoksee vieraissa? :D


      • Gynesetä
        täti sininen kirjoitti:

        Perustat omat tietosi pari vuotta vanhaan S24 kirjoitukseen ja syytät naisia tyhmiksi?
        Hyvä valinta poikkaista piuhat. Nyt yhteys ei pelaa ylä- eikä alapäässä. Way to go.

        Mua ei ne hiivaiset venyneet vitut niin kiinnosta, mutta yks vaimoaan pettävä työkaveri kerran vinkkasi tästä palstasta, että täällä oikein on timanteiksi naisten tyhmyys tiivistyneenä ja käväsin lukemassa, ja sen jälkeen aina sillon tällön oon lukenut, koska täältä saa aina varmat naurut.

        Kuten sanoin, oon tällanen itseoppinut gynesetä, mutta kai sitten opintokappaleina on ollut vääränlaisia toosia. Ne kun on olleet puhtaita ja hiivattomia, ja pilluja sillä vittu on vasta synnyttäneellä naisella. Ei ole sitten nuo porsineitten emakkojen vittuvaivat niin tuttuja, mitä nyt työkavereilta kuulee mitä milloinkin jonkun emakon venyneestä hiivavitusta tursahtaa ulos.

        Sun myös olis kannattanut aikoinaan tehdä päätös olla lisääntymättä. Harmi että aina ne tyhmimmät vääntää niitä pentuja perseistään. :)


      • simahiiva

        Meidän rouva sai hiivan simasta, mikä oli ostettu kaupasta, olisiko käynyt liikaa ?? Kauppias sanoi että ollut useampiakin tapauksia.


      • ei pettämiselle
        Gynesetä kirjoitti:

        Mua ei ne hiivaiset venyneet vitut niin kiinnosta, mutta yks vaimoaan pettävä työkaveri kerran vinkkasi tästä palstasta, että täällä oikein on timanteiksi naisten tyhmyys tiivistyneenä ja käväsin lukemassa, ja sen jälkeen aina sillon tällön oon lukenut, koska täältä saa aina varmat naurut.

        Kuten sanoin, oon tällanen itseoppinut gynesetä, mutta kai sitten opintokappaleina on ollut vääränlaisia toosia. Ne kun on olleet puhtaita ja hiivattomia, ja pilluja sillä vittu on vasta synnyttäneellä naisella. Ei ole sitten nuo porsineitten emakkojen vittuvaivat niin tuttuja, mitä nyt työkavereilta kuulee mitä milloinkin jonkun emakon venyneestä hiivavitusta tursahtaa ulos.

        Sun myös olis kannattanut aikoinaan tehdä päätös olla lisääntymättä. Harmi että aina ne tyhmimmät vääntää niitä pentuja perseistään. :)

        Noh. Tuo miten puhut ja kuvaat, kertoo vaan siitä miten kuvottavia kaikki ihmiset voi olla pohjimmiltaan. Jos osaa pitää omat arvonsa, olla pettämättä ja elää muutenkin parhaansa mukaan, niin tuntee edes yhden ihmisen "jota katsoessaan" yrjöt ei lennä.

        SInäkin vaikutat vastenmieliseltä ja kuvottavalta. Et ole sen parempi kuin pettävät karjut ja emakot.


      • Gynesetä kirjoitti:

        Mua ei ne hiivaiset venyneet vitut niin kiinnosta, mutta yks vaimoaan pettävä työkaveri kerran vinkkasi tästä palstasta, että täällä oikein on timanteiksi naisten tyhmyys tiivistyneenä ja käväsin lukemassa, ja sen jälkeen aina sillon tällön oon lukenut, koska täältä saa aina varmat naurut.

        Kuten sanoin, oon tällanen itseoppinut gynesetä, mutta kai sitten opintokappaleina on ollut vääränlaisia toosia. Ne kun on olleet puhtaita ja hiivattomia, ja pilluja sillä vittu on vasta synnyttäneellä naisella. Ei ole sitten nuo porsineitten emakkojen vittuvaivat niin tuttuja, mitä nyt työkavereilta kuulee mitä milloinkin jonkun emakon venyneestä hiivavitusta tursahtaa ulos.

        Sun myös olis kannattanut aikoinaan tehdä päätös olla lisääntymättä. Harmi että aina ne tyhmimmät vääntää niitä pentuja perseistään. :)

        Kirjoittamasi tekstit ovat tosi vastenmielisiä ja henkisesti sairaan ihmisen tuotoksia. Ymmärrätkö itse? Ettei vaan olisi itse hiivasieni vallannut jo syntymästä saakka sun aivot ja varmaan alapääsikin. Sinä se suorastaan tursuat pahalta haisevaa ja sairasmielistä mätää tälle palstalle. Mene muualle haisemaan psykopaatti!


      • Anonyymi
        Gynesetä kirjoitti:

        Mua ei ne hiivaiset venyneet vitut niin kiinnosta, mutta yks vaimoaan pettävä työkaveri kerran vinkkasi tästä palstasta, että täällä oikein on timanteiksi naisten tyhmyys tiivistyneenä ja käväsin lukemassa, ja sen jälkeen aina sillon tällön oon lukenut, koska täältä saa aina varmat naurut.

        Kuten sanoin, oon tällanen itseoppinut gynesetä, mutta kai sitten opintokappaleina on ollut vääränlaisia toosia. Ne kun on olleet puhtaita ja hiivattomia, ja pilluja sillä vittu on vasta synnyttäneellä naisella. Ei ole sitten nuo porsineitten emakkojen vittuvaivat niin tuttuja, mitä nyt työkavereilta kuulee mitä milloinkin jonkun emakon venyneestä hiivavitusta tursahtaa ulos.

        Sun myös olis kannattanut aikoinaan tehdä päätös olla lisääntymättä. Harmi että aina ne tyhmimmät vääntää niitä pentuja perseistään. :)

        Tarkoitatkovettä äitisi oli tyhmä tehdessään lapsia?


    • herpeksen saanut 2

      Bakteeri kannat on tosiaan erilaisia kaikilla naisilla. Miehet jotka juoksee vieraissa, vaimot ja vakkarit saa oireita, jopa munasarjoihin kasvaimia. Uskokaa tai älkää, ei siihen auta alapesut aktin jälkeen.

      • Pysykää uskollisena

        Vaimot ja vakkaritko saa vain sairauksia? Kyllä vaan miehetkin saa tartuntoja, kivesvaivat ja syylät oireena esimerkiks, hiivat ym. tarttuu miehillekin ja mies voi levittää niitä eteenpäin. Hiivaa saadaan penisilliinistä ja antibiootistakin.
        "Suloinen" naisen kosto voi olla jopa tarttuva tauti petturimiehelle.


    • on jotain perää

      Kyllä voi tulla vaivoja pettäjän kanssa. Esim. tulehduksia voi olla enemmän, kutisee, kirvelee. Tai sukupuolitauti iskee. Joskin jos on ollut useita kumppaneita ennen suhdetta, ei välttämättä tiedä mistä kondylooma on tullut. Vaikka akuuttina oireiluna kai sekin voi olla epäilyttävä. Hankaus tai hiertyminen voi altistaa muutenkin tulehduksille, mutta jotain pöpöjä saattaa liikkua pettäjän käsissä ja alaosassa. Hyi. :O

      • Kyllä pitää paikkansa

        Kyllä tosiaan on perää. Minulle exäni oli ainut ja ensimmäiseni. Alkoi tulemaan epäspesifisiä tulehduksia, hiivaa usein, ihme kutinaa ja muuta. Sukupuolitautitestit negatiivisia, kun niihinkin lääkäri passitti oireita ihmetellen.
        Sukupuolitaudin nimi oli pitkäaikainen kakkonen... Siihen loppui kutinat ja hiiva, kun miehen jätin.


    • Kaikkea tarjolla

      Se nyt vaan on tyhmää painaa paljaalla... ja vielä tyhmempää on antaa paljaalla. Olisitte onnellisia, jos ootte päässeet pelkällä hiivalla, tai perustaudilla (klamydia, tippuri, tms), jotkut ukkokullat tuo juoksuiltaan nimittäin jopa HIV:n ja tämä on tullut omakohtaisesti koettua!!!

      • kondomi luiskahtaa

        On miehiä jotka ottavat salaa kondomin pois. Myös käsistä voivat taudit levitä. Papilloomavirus viihtyy iholla, muuallakin kuin alaosassa. Sitä voi olla reisien sisäpinnalla ja muilla pinnoilla. Siinä ei kondomi paljoa auta, joskin kondomi kannattaa aina noin muuten. Joo, sitten hiv ei ole mikään kiva yllätys. Hyvä muistutus.


      • Gynesetä
        kondomi luiskahtaa kirjoitti:

        On miehiä jotka ottavat salaa kondomin pois. Myös käsistä voivat taudit levitä. Papilloomavirus viihtyy iholla, muuallakin kuin alaosassa. Sitä voi olla reisien sisäpinnalla ja muilla pinnoilla. Siinä ei kondomi paljoa auta, joskin kondomi kannattaa aina noin muuten. Joo, sitten hiv ei ole mikään kiva yllätys. Hyvä muistutus.

        Just tämähän se on, että miten helvetissä suurin osa tänkin palstan emakoista pysyy suhteessa miehensä kanssa, ja antaa vielä vittuaan ja paljaalla, vaikka tietävät että se käy vieraissa ja panee paljaalla. Ei järki paljo päätä pakota, mutta kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

        Ainut ongelma kun näissä pettämiskuvioissa naisille tuntuu olevan se, että joku vieras lutka antaa toosaansa sille ukolle. Miehen käytös ei ole ongelma ollenkaan ja näinpä sille voi itsekin vittua antaa, ehkä tekaista pari penskaa ettei se vaan lähde suhteesta. Kiva ylläri jos tuleekin sit joku sukupuolitauti ja jos se tarttuu siihen penskaankin. On siinä loistogeenien periyttäjien muksulla kaikin puolin mahtava elämä edessä, että vanhemmiltaan saanut monen monta "lahjaa" jo ennen syntymäänsä.


      • järki käteen
        Gynesetä kirjoitti:

        Just tämähän se on, että miten helvetissä suurin osa tänkin palstan emakoista pysyy suhteessa miehensä kanssa, ja antaa vielä vittuaan ja paljaalla, vaikka tietävät että se käy vieraissa ja panee paljaalla. Ei järki paljo päätä pakota, mutta kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

        Ainut ongelma kun näissä pettämiskuvioissa naisille tuntuu olevan se, että joku vieras lutka antaa toosaansa sille ukolle. Miehen käytös ei ole ongelma ollenkaan ja näinpä sille voi itsekin vittua antaa, ehkä tekaista pari penskaa ettei se vaan lähde suhteesta. Kiva ylläri jos tuleekin sit joku sukupuolitauti ja jos se tarttuu siihen penskaankin. On siinä loistogeenien periyttäjien muksulla kaikin puolin mahtava elämä edessä, että vanhemmiltaan saanut monen monta "lahjaa" jo ennen syntymäänsä.

        Aika moni mies pettää ja kokemattomat naiset eivät ehkä tiedä missä kultapoju menee. Sun haukkumistyyli ei valista ketään. Koita ilmaista sivistyneesti.


      • Gynesetä
        järki käteen kirjoitti:

        Aika moni mies pettää ja kokemattomat naiset eivät ehkä tiedä missä kultapoju menee. Sun haukkumistyyli ei valista ketään. Koita ilmaista sivistyneesti.

        Ainaki tänne kirjottelevat naiset taatusti tietää missä se "kultapoju" menee, et näitä tän palstan naikkosia lähinnä ihmettelen. Miten uskaltaa antaa vittua, vaikka tietää että se panee muita paljaalla kyrvällä? Miksi ainut ongelma tuntuu olevan lutkat jotka antaa sille miehelle, ehkä yhdenyön jutut jotka ei ees tiedä sen olevan varattu jos se ei kerro, mutta miehen käytös ei ole mikään ongelma? En kyllä kutsuis tän palstan eukkoja, emakkoja ja kakkoslutkia kokemattomiksi millään mittapuulla. :D


      • normaalia täällä
        Gynesetä kirjoitti:

        Ainaki tänne kirjottelevat naiset taatusti tietää missä se "kultapoju" menee, et näitä tän palstan naikkosia lähinnä ihmettelen. Miten uskaltaa antaa vittua, vaikka tietää että se panee muita paljaalla kyrvällä? Miksi ainut ongelma tuntuu olevan lutkat jotka antaa sille miehelle, ehkä yhdenyön jutut jotka ei ees tiedä sen olevan varattu jos se ei kerro, mutta miehen käytös ei ole mikään ongelma? En kyllä kutsuis tän palstan eukkoja, emakkoja ja kakkoslutkia kokemattomiksi millään mittapuulla. :D

        Koska kaikki on muiden syy, ja kaikki syyllisiä, paitsi itse aivoton ämmä joka ei edes tiedä että on olimassa sukupuolitauteja....ja täällä nimenoman kirjoittelevat ämmät eikä nuoret kokemattomat tytöt. Hiivankin ne etsii mieheltä, ja ihmettelevät kun pari vuottaa *** kirvelee. Kunhan joku lutka on syyllinen väliäkö että itse lapsille siirtää tauteja.


      • Mokomakin rassaaja
        Gynesetä kirjoitti:

        Ainaki tänne kirjottelevat naiset taatusti tietää missä se "kultapoju" menee, et näitä tän palstan naikkosia lähinnä ihmettelen. Miten uskaltaa antaa vittua, vaikka tietää että se panee muita paljaalla kyrvällä? Miksi ainut ongelma tuntuu olevan lutkat jotka antaa sille miehelle, ehkä yhdenyön jutut jotka ei ees tiedä sen olevan varattu jos se ei kerro, mutta miehen käytös ei ole mikään ongelma? En kyllä kutsuis tän palstan eukkoja, emakkoja ja kakkoslutkia kokemattomiksi millään mittapuulla. :D

        Sinä sen näytät tietävän. Kaikkiko palstan naiset olet läpikäynyt kun noin kaiken yleistät? Sanotaanhan että seura tekee kaltaisekseen, sonninako huseeraat. Kielenkäyttösi muistuttaa enemmänkin siitä ja ihmisyydellä ei ole siinä sijaa. Odottaisi sivistystä ennen kuin alkaa laukomaan.


      • justice
        Gynesetä kirjoitti:

        Ainaki tänne kirjottelevat naiset taatusti tietää missä se "kultapoju" menee, et näitä tän palstan naikkosia lähinnä ihmettelen. Miten uskaltaa antaa vittua, vaikka tietää että se panee muita paljaalla kyrvällä? Miksi ainut ongelma tuntuu olevan lutkat jotka antaa sille miehelle, ehkä yhdenyön jutut jotka ei ees tiedä sen olevan varattu jos se ei kerro, mutta miehen käytös ei ole mikään ongelma? En kyllä kutsuis tän palstan eukkoja, emakkoja ja kakkoslutkia kokemattomiksi millään mittapuulla. :D

        Jos kerta pidät kaikkia naisia lutkina ja emakkoina ni mikset siirry miehiin, kielen käyttösi on todella karkeaa, luulen että olet hyvin katkera jostain, kiukuttelu ei auta, se taidatkin olla sinä jolla tissit roikkuu ja perse on kuin messuhalli....


    • yksinmietin

      Itse olen yksinoleva. Joskus kauan aikaa sitten kävin kyllä kylässä kesälesken luona, mutta anyway. Myöhemmin joku on sanonut, että jos aloite tulee parisuhteessa olevalta naiselta, niin.... Nojoo! alko vituttaa se kesäsuhde, ja jätin sen.

      Mutta tuorwwmpi. Juttelin kerran yhden pidempiaikasisen nettikamun kanssa. Hän itse kertoi siitä miten oma mies ja pientenlasten isä oli ollut pikkujoulussa. Kotiin tultua tämä perheen oli sitten halunnut miehetä tyydytystä ja tyydyttää miehensä, niin hän oli kertoman mukaan jotenkin heti tajunnut sen, että mies oli ollut väärissä touhuissa.

      Se on muute aika kiva kun mies kulkee kyläkllä ja tekee jotain suojaamatta, niin tulee sit kotiin ja tekee miehen velvollisuudet vaimolleen ja tietenkin suojaamatta. Eihän kenenkään tarvi mikää enkeli elämäänsä olla, mutta jokui kohtuus.....

      • onhan näitä nähty

        Ukkomiehet sanoo aina, ettei kortsua tarvitse käyttää. Kun kysyy syytä miksei muka, vastaus on: mä olen ukkomies, ei mulla mitään tauteja ole. Voi jestas! Kuvitteleeko ne olevansa suojassa kun ovat varattuja? Vai uskottelevatko he sille vieraalle, etteivät muka juokse vieraissa, tämä on eka kerta?
        Anyway. Tyhmä on se, joka vieraan kanssa vehtaa ilman kortsua. Jos eivät varatut tajua omaa terveyttään suojata niin ajattelisivat edes sitä vaimo parkaa jolle saattavat ikävän tuliaisen kotiin tuoda.
        Joku mies tuolla ylhäällä miettii, voiko simasta tulla hiiva. Kyllä voi. Mulle tulee etenkin kotitekoisesta.


      • typerää kierrätystä
        onhan näitä nähty kirjoitti:

        Ukkomiehet sanoo aina, ettei kortsua tarvitse käyttää. Kun kysyy syytä miksei muka, vastaus on: mä olen ukkomies, ei mulla mitään tauteja ole. Voi jestas! Kuvitteleeko ne olevansa suojassa kun ovat varattuja? Vai uskottelevatko he sille vieraalle, etteivät muka juokse vieraissa, tämä on eka kerta?
        Anyway. Tyhmä on se, joka vieraan kanssa vehtaa ilman kortsua. Jos eivät varatut tajua omaa terveyttään suojata niin ajattelisivat edes sitä vaimo parkaa jolle saattavat ikävän tuliaisen kotiin tuoda.
        Joku mies tuolla ylhäällä miettii, voiko simasta tulla hiiva. Kyllä voi. Mulle tulee etenkin kotitekoisesta.

        Kyllä ne ukkomiesten vaimotkin voi harrastaa suojaamatonta seksiä jonkun muun kuin miehensä kanssa ja saada sukupuolitauteja.


      • Kierrätystä tosiaan
        typerää kierrätystä kirjoitti:

        Kyllä ne ukkomiesten vaimotkin voi harrastaa suojaamatonta seksiä jonkun muun kuin miehensä kanssa ja saada sukupuolitauteja.

        Tai sillä vaimolla voi olla vaikkapa jo ennestään ennen avioliittoa hankittu papilloomavirus, jos on vietetty villimmän puoleista nuoruutta. Nuoruus on hyvinkin saattanut olla villimpi ja värikkäämpi kuin miehellä konsanaan, sillä nuori nainen saa helposti ja paljon seksiä, paljon helpommin ja enemmän kuin mies... Ukkomies saakin papilloomaviruksen vaimoltaan ja levittää sitä sitten hoitoihinsa. Erilaisia mahdollisuuksia kun saada tartuntoja ja tartuttaa eteenpäin on vaikka kuinka paljon... Ja tosiaan, missäs se on sanottu että se vaimokaan istuu tavaransa päällä kotona, kun ukko huitelee ties missä.


      • miesten vieheet
        Kierrätystä tosiaan kirjoitti:

        Tai sillä vaimolla voi olla vaikkapa jo ennestään ennen avioliittoa hankittu papilloomavirus, jos on vietetty villimmän puoleista nuoruutta. Nuoruus on hyvinkin saattanut olla villimpi ja värikkäämpi kuin miehellä konsanaan, sillä nuori nainen saa helposti ja paljon seksiä, paljon helpommin ja enemmän kuin mies... Ukkomies saakin papilloomaviruksen vaimoltaan ja levittää sitä sitten hoitoihinsa. Erilaisia mahdollisuuksia kun saada tartuntoja ja tartuttaa eteenpäin on vaikka kuinka paljon... Ja tosiaan, missäs se on sanottu että se vaimokaan istuu tavaransa päällä kotona, kun ukko huitelee ties missä.

        Papilloomavirus ja herpes ovat yleisiä. Papilloomaviruksen voi saada vaikka ensimmäisestä seksikerrasta teininä, kun jarkkopetteri ottaa salaa kumin pois. Ei tarvitse olla edes villi nuoruus. Tai sitten on ollut miehen kanssa jolla on villi nuoruus. Tokihan pettävillä ukkomiehillä voi olla tauteja jos nuohoaa joka kolossa. Ja kyllä papillooma tiensä löytää nuoren uuden vaimon elimistöön.


      • kondis
        miesten vieheet kirjoitti:

        Papilloomavirus ja herpes ovat yleisiä. Papilloomaviruksen voi saada vaikka ensimmäisestä seksikerrasta teininä, kun jarkkopetteri ottaa salaa kumin pois. Ei tarvitse olla edes villi nuoruus. Tai sitten on ollut miehen kanssa jolla on villi nuoruus. Tokihan pettävillä ukkomiehillä voi olla tauteja jos nuohoaa joka kolossa. Ja kyllä papillooma tiensä löytää nuoren uuden vaimon elimistöön.

        Kyllä toi kondy on tosi yleinen. Moni ei tiedä että on koska ei välttis mitään oireita. Itse oon saanut joskus 20v sitten ja miehellä ei koskaan oireita. Gynellä käydessä totesi ku meitä oli huoneessa 2 sairaanhoitajaa gynekologi ja minä .,että kolmella paikalla olalla on se ,että reikää siitä.


      • Anonyymi
        kondis kirjoitti:

        Kyllä toi kondy on tosi yleinen. Moni ei tiedä että on koska ei välttis mitään oireita. Itse oon saanut joskus 20v sitten ja miehellä ei koskaan oireita. Gynellä käydessä totesi ku meitä oli huoneessa 2 sairaanhoitajaa gynekologi ja minä .,että kolmella paikalla olalla on se ,että reikää siitä.

        Onneksi tunnen vaimoni tavat niin hyvin ettei tarte tauteja pelätä,oikest sairaudet sitten erijuttu mutta sukupuolitaudit ei tule kun sukupuolisessa kanssakäymisessä.
        Että kattokaapa vaan kenen kanssa neteidänkin ukot/akat panee kun tauteja tulee


    • Anonyymi

      On kokemusta 2 eri miehen kohdalla. Alkoi olla jatkuvasti hiivaa tai bakteerivaginoosia, jopa verta. Testi negatiiviset sekä papa ja ultraääni, helpotti kun suhteet loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe