Töhertelijät ahtialassa ahb

ei töherryksiä

Kenen kullanmurut tekevät näitä ahb -töherryksiä ?
Näitä "tageja" on ilmestynyt Karimasta tulevan kälvelytien varteen , meluaitaan ,
postilaatikoihin , roskakatoksiin yms ?
Käsittämöntä yksityisen omaisuuden turmelemista .

Lyhenne lienee Ahtialan hoodin brothers - ??

Joko Ahtialan yläasteen poikia on kuultu asiasta ???

51

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei töherryksiä

      mikä tämän pojan oikea nimi on ?

      • sossutäti

        Siinä siis tulevia asiakkaita. Täytyy kirjata ylös.


      • konstaapelilötjönen

        Sama täällä. Nuo päätyy vielä meille.


      • uhri36

        Vittu mitä kusipäitä


    • ei töherryksiä

      toivottavasti saadan pojat kiinni, koska minulla menee hermot poikiin

    • AHP

      Haiskahtaa AHB

    • Anttilanmäkeläinen

      No Lahdessako niiden pitäisi olla. ahtialaiset nyt vaan halaa kasvatuksensa tulokset ihan itse. Siinähän ymmärrätte, tai itkette ja ymmärrätte.

    • pojatkuriin

      Tehkää poliiseille ilmoitus noista töherryksistä ja soittakaa ahtialan kouluihin ja pistäkää penskat kuriin!!!!

      • Anttilanmäkeläinen

        Soitetaan Lahden poliisille, että eivät päästä rajan yli ihmisten ilmoille!


    • Antsa II

      Aika liittää Ahtiala Hollolaan.
      Näitä siivouskuluja ei lahtelaisilla maksateta.

      • Teppo hinuri

        Näin yhden ihan humala päissään ja oli aivan jäätävässä humalassai


      • Hinuriteppo
        Teppo hinuri kirjoitti:

        Näin yhden ihan humala päissään ja oli aivan jäätävässä humalassai

        Ja alasti


    • tietämätön

      Minkä tähen Ahtiala on pitänyt alunperin liittää kaupunkiin?

    • töherrykset menemään

      Pojat eivät ole jääneet vielä kiinni!

    • Joopa joo

      Ahtialan hoodin brothers. Heh heh. Pennut yrittää olla niin gangstaa. Amerikkaa ja bling blingiä.

      • ahb23

        tänää nähtii aaaaahb äijjät tägäämäs


      • hyväänahkaa

        On muuten tosi


    • ratahsjskksk

      AHB= Ahtialan Hood Boys

    • Huolestunut_äiti

      Miksi nämä eivät vastaa teoistaan!!??

      • hoitakaa

        Kyllä teidän vanhempien pitää jotain tehdä lapsille,tämä menee aivan hulluksi ,rikotaan paikkoja ,varastellaan ,tiedättekö missä lapsenne iltaisin on?Epäilen että ette tiedä ettekä edes välitä,joko kalja tai sitten uran luominen on tärkeämpää.


    • miesbrooklynistä

      niin mää kauhiast mielenspahotin hirveä poru ei nuo töherryksiä ole vaan tageja niitä on kaikissa urbaaneissa kaupungeissa kuuluu niihin ei muuta kuin lisää vain

    • sepilleeivittuilla

      kuulostaa lupaavalta

    • Pelokas_ahtialainen

      Yöaikaan liikkuminen on pelottavaa, jos törmää tälläistä toimintaa harjoittaviin jengeihin

    • Työukko_kaupoilta

      Ovatko AHB-töhertelijät joutuneet jo vastuuseen teoistaan? Aidassani on vieläkin kyseinen tagi ja odottelen sen puhdistusta. Pitäisikö minun tehdä rikosilmoitus Poliisille, jotta saisin aitani puhtaaksi, kun tekijät ovat julkisuudessakin jo melko varmasti tiedossa. Olen tässä myös aamukahvin kanssa mietiskellyt, että onkoha Ahtialan uudet tuhopolttotapaukset jonkun AHB-rikollisjärjestön alaklaaanin tekosia. Valta on siirtynyt seuraavalle sukupolvelle. Pelottaa omien roskieni puolesta!

    • ahb

      ei ole vieläkään saanut mitään rangaistusta vaikka ahtialan koulun rehtori kertoi ilmottaneensa poliisille ja kummiski on tääki aika iso asia ku jumalauta koko ahtiala täynnä vieläki AHB tägejä.

    • backstretbouds

      Järkeviä juttuja...

    • ussalleoap

      Isin pikku kullanmurut.

    • Tottatosiaan

      Kunnon sakot niin sillä nuo yleensä oppii.

    • kukkutätti

      Onko tekijät jäänneet kiinni ja laitettu vastuuseen? Jos viesteissä on perää ja töhrijät on baariruusujen lapsia, oisko aika ottaa yhteyttä lastensuojeluun. Vousi vielä saada nuoret oikeille raiteille

    • Kertookaiken

      Huonot vanhemmat. Siinä se syy.

    • Ahtialangangsta

      AHB on menneen talven lumia. Nyt Ahtialan alamaailmassa kuplii todella, sillä uusi graffiti jengi tekee kovaa tuloaan. Yhdellä jäsenellä on yhteyksiä United Brotherhoodiin ja toinen nosti Ahtialan työväentalon punttisalilla 130kg penkistä. Nämä nuoret hurjat tulevat tekemään tuhojaan tulevana kesänä.

    • leevi12v

      minä tein vappuna ekan kraffitin ahb ahtialantielle siihen kiskan seinää
      jännitti tten jää kiinni
      ens viikonloppun meen tekee enemmän

      • MikäPykäläEstää

        Erikoista on, että kohteita, joita sääännnöllisesti tuhotaan näillä m maaleilla, ei saada vaikkapa kameravalvottua.


    • IhmeSotkua

      Olen ihmetellyt miten Möysän suunnalla saman kadun taloja sotketaan vuodesta toiseen. Mikä ihmeen intimiteettipykälä estää valvntakameran laittamsinen. Vahingot ovat ainakin näin sivullisen silmään verrattain suuret. Taloje seinät maalattava ja se näkyy. Hävytöntä!

      • Tagitonsiistei

        Kun mä käyn tägää ja tekee graffei niin ei siin kamerat auta kun on musta pipo ja huppari kengät vaihan nii ettei tunnista.Kirppikselt haen kengät ja heitän meneen kun oon tehny matskuni seiniin.Tää vinkiks muillekin.Ja sellaset mestat mitkä poistaa maalit niin heti uudet tilalle niin ei ne haaskaa rahaa poistoihin.Eli sihen pestyyn jää aina vähän jäljelle niin uus sama tagi päälle niin ei lähe kulumallakaan.Ei oo töhrykä vaan urbaaniin taidetta.


      • Stylist69

        Jou ja mä tagaan graffitei baarin vessoihin oon mä vaan fashion gay united.


    • Vihreä.hupppari

      Mä ne tein kun olen gangateri ja otin elokuvast mallii!!! Puhun myös seinille.

    • äläalameille

      Ahtialan gangsterijengi on resisbosse niminen ja Nastolasta lähtöisin.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      66
      1063
    Aihe