KUN OMA "RAKAS" LYÖ...

lyöty nainen

..... kauanko sitä pitää kestää????
viikonloppuna jälleen sain "rakkaan kädestä"... minua potkittiin ja revittiin tukkaa irti ja purtiin. kestän tätä lasten takia, koska sitä ei tapahdu lasten edessä. Heille "rakkaani" on sankari-isä. seuraavana päivänä isi laittaa ruokaa, imuroi, tekee kotitöitä... jne... syyllisyys vaivaa!!!!!!!!!!!!!
tätä tapahtuu aina silloin tällöin. pikkuhiljaa alkaa ilo elämästä loppua.
en kysy tässä, mitä teen. vaan ensimmäistä kertaa avaudun jossain... liekkö väärä kanava lähteä liikenteeseen tässä asiassa????????
jaksamista kohtalotoverit!

13

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+19

      Ei sitä tarvitse kestää enää. Ota lapset ja mene tai laita äijä matkoihinsa.

      Ja kestät tätä lasten takia... ei ne näe... Paskat, lapset tietää tasan tarkkaan mitä kotona tapahtuu, vaikka ovet olisi kiinni ja valot pois ja hakataan hiljaa ettei lapset kuule.. Marttyyrin kruunua et saa vaikka kuinka haet.

      Sen sijaan pelasta itsesi ja lapsesi väkivallalta, ihan heti tänään. Rikosilmoitusta tekemään jne.

      Mitään muuta ei kannata edes miettiä. Kuten foorumeilla arvuuttelu.

    • Pälätys end

      Opettele käyttäytymään ! Lopeta ärsyttävä uhriutuminen. Aikuistu..... kunnioita.
      Pysy totuudessa, mitään "kääntämättä" omaksi eduksi toisen kustannuksella.
      Lopeta naisellinen luuloilu, ole aito ! Kyllä se siitä......

      • sinä pälätät

        Kertoisitko Jumalaa leikkivä kaikkitietävä mitä kyseinen henkilö käänsi. Sinähän Jumalaa leikkivänä tiedät miten asia meni.


      • tryu46yuw346

        Oletko taas jättänyt kotityöt tekemättä, siivous, pyykipesu yms.Ukkosi pitää vain sinut kuuliaisena avioliitolle jotka suhteenne voisi hyvin.


    • Lähdin

      Väkialtaisessa suhteessa eläneenä haluan toivoa sulle kaikkea hyvää ja että eroaisit. Tai sitten lähtisit lasten kanssa vähäksi aikaa pois ja sanoisit että takaisin en tule ennenkun oot hoitanut väkivaltaisuutesi. Mä en uskonut mieheni lopettavan, joten tein hänestä rikosilmoituksen ja lähdin omilleni. Harvoin se loppuu :( Mieti että olet kaunis ja arvokas nainen ja sinulla on vielä lapsia suojeltavana. Ansaitset elämän ilman pelkoa!

    • selvinnyt pahoista

      Jos jumitat suhteeseen pelon vuoksi,jäät uhriksi jossa sairastut henkisestI,altistat itsesi lisäksi lapsenne sairaaksi ja tulevan väkivallan uhreiksi.Älä jää siihen .mene turvakotiin ja älä palaa ukkos luo,uhkailkoot millä vain,olet vastuussa omasta ja lastesi terveydestä ja hyvinvonnista.Sulle kät pahasti jos uskottelet ettei tilanne kärjistyisi.Sua ei saa hakata,eikä kiusata,rakasta itseäs ennenkuin olet siinä tilassa ettet kykene,jaksa enää tehdä mitään ,koska alistuit

      • ex uhri

        Voi sinua. Kokemuksesta voin sanoa että mies joka on päättänyt käydä naiseen käsiksi, on jo naistenhakkaaja. Selkärangassa on miehellä se, että naisiin ei kosketa. Kaikilla tätä ei ole. Sinä tiedät, että hän ei kunnioita sinua. Miehesi ei edes aidosti rakasta sinua, koska tekee sinulle pahaa. Hän hallitsee pelolla. Sinä ansaitset parempaa. Ja sitten se toinen juttu. Sinulla on lapsia. Tässä ei ole enää kyse vain sinusta vaan myös lapsistasi. Sinulla on velvollisuus äitinä Suojella lapsiasi!! Oma äitini ei sitä minulle tehnyt ja olen siitä ikuisesti katkera. Jos rakastat lapsiasi, lähdet ja annat heille turvallisen kasvuympäristön!! Sen seurauksena kun näin vanhempieni huonon suhteen päädyin itse väkivaltaiseen suhteeseen. Älä tee sitä lapsillesi! He eivät voi valita perhettään!


    • raaka akka

      Voi Vittu Nainen. Ents jos sinua ei ookkaan seuraavana aamuna tekemäss puuroa lapsillesi ku olet aivokuollut.
      ??

      Mies voi vajavaisuuttaan aiheuttaa sinulle vaiikka mitä. Hyväksytkö sen.

    • lyöty nainen

      Kiitos "herätyksistä"... näitä kaipasin :)
      Tein päätöksen, että tämä tulee olemaan viimeinen joulu yhdessä. Lähden. Pelastan itseni. Tiedän ettei hän lapsiin koskaan koske väkivallalla, joten hän saa tavata lapsiaan. Ennen joulua en tee vielä mitään, koska vietämme sen suvun keskellä "turvallisesti"..... En tahdo pilata tätä joulua, koska he ovat menettäneet rakkaitaan kuluneena vuonna. :( Raskas vuosi kaikilla, kaikin puolin.
      Elämä jatkukoon!!!!!!!!!!!

    • onneton6

      Minä taistelen samanlaisessa tilanteessa. Eroon on päästävä miehestäni kun hän lyö. Minulla ei ole vain enää voimavaroja yksin repiä itseäni ja lapsia tästä suhteesta.

      • lyöty nainen

        Tiedän ettei se ole helppoa, onneton6!
        Kun omat voimavarat loppuu, niin pitää hakea apua jostain muualta!
        Tiedän myös miten vaikeaa sitä apu on lähteä hakemaan... sitä vaan on.... ja on... ja on... tekemättä mitään. :( Tiedän, että ajattelet, että "hyvähän se on sanoa, että hae apua", kun ei itse van pysty... eikä jaksa.... Sinun pitäisi tehdä myös samanlainen päätös kuin minä.... Ajatella sitä ettei kenenkään tartte kärsiä semmosta elämää!!!! SINÄ OLET TÄRKEÄ!!!!
        Tiedän, kohtalotoverini, tiedän.... et ole yksin noiden ajatustesi kanssa.... VOIMIA!!!


    • paskapäitä ovat. ite 39v eronnu ja en ikinä oo lyöny

    • Hei lyöty nainen ja onneton6
      - ja muut samanlaisessa tilanteessa olevat.

      Minäkin haluaisin rohkaista etsimään tukea ja apua, lähipiiristä, ystäviltä… mistä tahansa luotettavalta taholta. Väkivalta niin helposti nujertaa ja vaientaa ihmisen, samalla eristää muista ihmisistä, vie kaiken rohkeuden ja lapsilta turvallisen elämän.

      Ja kuitenkin apua on saatavilla, kenenkään ei tarvitse jaksaa yksin.

      Rohkeutta, ei tarvitse kaikkeen alistua
      Tervehtien Päivi-pappi Hämeestä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe