Elämmekö laittomuuden ajan alkua?

Arto T

Tällä viikolla monet uskovaiset ihmiset ympäri Suomenmaan rukoilevat vielä lisäaikaa tälle maalle. Kumpa Jumala vielä antaisi lisää aikaa parannuksen tekoon ennen laittomuuden ajan alkua.

Jos kiistelty lakialoite perjantaina hyväksytään se mielestäni tarkoittaa suurta harppausta laittomuuden ajan alkuun, kirkon sisällä raamatun sanasta kiinni pitävät ihmiset joutuvat ahtaalle, kun lakiin vedoten liberaaliteologit pyrkivät ajamaan Raamatun sanasta kiinni pitävät uskovaiset ahtaalle. Uutta lakia tullaan yhteiskunnassa käyttämään Raamatun sanasta kiinni pitävien ihmisten mitätöimiseen, hiljentämiseen ja heidän toiminta pyritään estämään.

Voi Kumpa Jumala vielä antaisi tälle maalle lisäaikaa ennen laittomuuden ajan alkua.

64

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 139

      Aamen.

      • tulevaisuus ja toivo

        " kun lakiin vedoten liberaaliteologit pyrkivät ajamaan Raamatun sanasta kiinni pitävät uskovaiset ahtaalle."
        Kirkko on jo niin kaukana Raamatusta, että sillä ei ole mitään merkitystä. Sieltä voi aina erota, kuten moni on jo tehnytkin.
        Mutta enemmänkin tuolla lailla jos.. se menee läpi, mitä en vielä usko. On rapauttava merkitys koko yhteiskuntaa ajatellen.
        Mutta mitä tulee laittomuden aikaan, se on kyllä jo menossa.Raamattu toteutuu prikulleen, mutta aina me voimmee rukoilla, että Jumala todella armahtaisi tätä maata, ei vain tuo lain takia vaan muutenkin.
        Jumalattomuus ei anna mitään hyvää kenellekään, sen sen näemme joka päivä mediasta, kun uusia perhesurmia ect. tulee ilmi. Yksikin noista on liikaa.
        Ateismi niittää satoaan. Jos ihmisellä ei ole arvoja, ei hänellä ole elämääkään, nuoret ovat turvattomia, vanhemmat ahdistuneita.

        Jeremian kirja 29 luku

        11. Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra:

        rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

        12. Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä.
        13. Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne.

        14. Ja niin minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra


      • tulevaisuus ja toivo kirjoitti:

        " kun lakiin vedoten liberaaliteologit pyrkivät ajamaan Raamatun sanasta kiinni pitävät uskovaiset ahtaalle."
        Kirkko on jo niin kaukana Raamatusta, että sillä ei ole mitään merkitystä. Sieltä voi aina erota, kuten moni on jo tehnytkin.
        Mutta enemmänkin tuolla lailla jos.. se menee läpi, mitä en vielä usko. On rapauttava merkitys koko yhteiskuntaa ajatellen.
        Mutta mitä tulee laittomuden aikaan, se on kyllä jo menossa.Raamattu toteutuu prikulleen, mutta aina me voimmee rukoilla, että Jumala todella armahtaisi tätä maata, ei vain tuo lain takia vaan muutenkin.
        Jumalattomuus ei anna mitään hyvää kenellekään, sen sen näemme joka päivä mediasta, kun uusia perhesurmia ect. tulee ilmi. Yksikin noista on liikaa.
        Ateismi niittää satoaan. Jos ihmisellä ei ole arvoja, ei hänellä ole elämääkään, nuoret ovat turvattomia, vanhemmat ahdistuneita.

        Jeremian kirja 29 luku

        11. Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra:

        rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

        12. Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä.
        13. Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne.

        14. Ja niin minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra

        No mutta "TULEVAISUUS JA TOIVO".

        Olet nyt lukenut kuin PIRU Raamattua. Tuon Jeremian kirjan alussahan hän kertoo Herran sanan olleen "vielä elossa oleville pakkosiirtolaisille" Nebukadnessarin aikaan. Ei siis ole koskenut SUOMEA ikinä.

        Toivottavasti väärän tiedon jakaminen on synti, tai ainakin ahdistaisi kyseistä henkilöä. Rehellisyys on yksi tärkeä ARVO:


      • ed.
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        No mutta "TULEVAISUUS JA TOIVO".

        Olet nyt lukenut kuin PIRU Raamattua. Tuon Jeremian kirjan alussahan hän kertoo Herran sanan olleen "vielä elossa oleville pakkosiirtolaisille" Nebukadnessarin aikaan. Ei siis ole koskenut SUOMEA ikinä.

        Toivottavasti väärän tiedon jakaminen on synti, tai ainakin ahdistaisi kyseistä henkilöä. Rehellisyys on yksi tärkeä ARVO:

        JEREMIA 29
        1. Nämä ovat sen kirjeen sanat, jonka profeetta Jeremia lähetti
        Jerusalemista pakkosiirtolaisten vanhimmille,

        mikä heitä vielä oli jäljellä, papeille ja profeetoille sekä kaikelle k a n s a l l e,

        jotka Nebukadnessar oli siirtänyt Jerusalemista pois Baabeliin

        "vielä elossa oleville pakkosiirtolaisille" Niin me olemme vielä elossa ! Ja Jumalan sana on aina voimassa, tänään, huomenna..
        Tämänpäivän ev.lut.papit ovat hiljaa tai puollustavat arvoja joihin JUMALA ei ole heitä valtuuttanut. Ja aina , kun ihminen kääntyy oikeasti Jumalan puoleen, on Hänellä:
        " rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon ".


      • ed. kirjoitti:

        JEREMIA 29
        1. Nämä ovat sen kirjeen sanat, jonka profeetta Jeremia lähetti
        Jerusalemista pakkosiirtolaisten vanhimmille,

        mikä heitä vielä oli jäljellä, papeille ja profeetoille sekä kaikelle k a n s a l l e,

        jotka Nebukadnessar oli siirtänyt Jerusalemista pois Baabeliin

        "vielä elossa oleville pakkosiirtolaisille" Niin me olemme vielä elossa ! Ja Jumalan sana on aina voimassa, tänään, huomenna..
        Tämänpäivän ev.lut.papit ovat hiljaa tai puollustavat arvoja joihin JUMALA ei ole heitä valtuuttanut. Ja aina , kun ihminen kääntyy oikeasti Jumalan puoleen, on Hänellä:
        " rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon ".

        Ihme ja kumma, että peräti Nebukadnessarin pakkosiirrosta on henkilöitä jäänyt eloon ja ovat Suomessakin! Tätä ei uskoisi edes Jumala todeksi.

        Vai eikö uskovan mielikuvituksella ole rajoja, vai onko pakko VALEHDELLA kaikesta?


    • menossa jo

      Kyllä laittommus on jo pitkällä menossa eikä vasta käynnistymässä. Selvä todiste on saarnastuoleissa vapaasti valheitaan suoltavat liperikaulaiset homo- ja lesbopapit ja piispat ja piispattaret vielä peukuttaa noille valheveljille/-sisarille.

    • Yu.

      "Väkivalta on noussut vitsaksi jumalattomuudelle."---Pian saamme niittää sitä mitä eduskuntaa myöten jumalattomuuden peltoon kylvämme.Saas nährä,tuleeko tuo itänaapuri meitä kouluttamaan...?

    • Yu.

      Jos tuo jumalaton lakiesitys menee läpi,niin se johtuu pitkälti siitä,että paimenet ovat hiljaa.He,joidenka pitäisi valvoa.

      • menossa jo

        "paimenet ovat hiljaa" ???

        mutta ongelmahan on juuri tuossa, että paimeniksi on päästetty juuri noita homo/lesboteologiaa saarnaavia pappeja ja saarnat ovat tehneet tehtävänsä.


    • Yu.

      " mutta ongelmahan on juuri tuossa, että paimeniksi on päästetty juuri noita homo/lesboteologiaa saarnaavia pappeja ja saarnat ovat tehneet tehtävänsä. "---on,on mutta paimenissa on vielä niitäkin,jotka pitää Raamatun sanasta kiinni.Miksi hekin ovat siis hiljaa?

      • menossa jo

        ".Miksi hekin ovat siis hiljaa?"

        Taitavat pelätä joutumista kapitulin puhutteluun, sillä tuo ns tasa-arvo ja suvaitsevaisuusaate on jo saanut jalansijaa sillä mitalla, että paluuta ei ole.


    • Maisalis

      Päinvastoin, nyt meillä on mahdollisuus siirtyä laittomasta eriarvoisuudesta tasa-arvoon ja ihmisoikeuksien toteutumiseen. Syrjintä ja epätasa-arvo ovat minun uskoni mukaan suuria syntejä. Vääryys on aina synti.

      • olet eksynyt

        "Syrjintä ja epätasa-arvo ovat minun uskoni mukaan suuria syntejä"

        Kun tuolla perustelet homoseksiä, niin teet syntiä ja siitä seuraa, että uskosi on riivaajien uskoa, ei Raamatun uskoa.


      • ,mkjhgfd

        Aijaa!!!

        Siis Jumala kun loi ihmisen omaksi kuvakseen oli mielestäsi homo tai rikollinen joka ei sitä hyväksy homoutta, Jumala käski lisääntyä ja homoista ku ei synnyt homoja joten saatanaa palveleva rikollisuus kouluttaa homoja. Ei kauaa sitten kun Hollannista paljastu koko nainen poikakoulu joka toimi homopappien ilotalona!

        Järkiintykää, ihmisten Jumala ja Jeesus ei ole rikollisuuden perustajia joten olette saatanaa palvelemaan eksytettyjä.


      • Homot tuottaa homoja
        ,mkjhgfd kirjoitti:

        Aijaa!!!

        Siis Jumala kun loi ihmisen omaksi kuvakseen oli mielestäsi homo tai rikollinen joka ei sitä hyväksy homoutta, Jumala käski lisääntyä ja homoista ku ei synnyt homoja joten saatanaa palveleva rikollisuus kouluttaa homoja. Ei kauaa sitten kun Hollannista paljastu koko nainen poikakoulu joka toimi homopappien ilotalona!

        Järkiintykää, ihmisten Jumala ja Jeesus ei ole rikollisuuden perustajia joten olette saatanaa palvelemaan eksytettyjä.

        Amerikkalainen Randy Engel totesi, että homit tuottavat homoja katoliseen kirkkoon. Jos siis kardinaali, arkkipiispa ja piispa ovat homoja, he edistävät kaltaistensa etenemistä virkauralla. Haastattelua voi etsiä tuubista 'Randy Engel: Rite of Sodomy'.



      • pertsa2012 kirjoitti:

        Maisalis
        _______
        Hyväksytkö kaiken tuon irstailun jota Massachusetissa harrastetaan :

        http://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

        Tuo on YHDESSÄ osavaltiossa tapahtunut 10 vuotta sitten. Muualla on toisin.

        Ja hyväksyykö PERTSA sen, että kristityt käyttävät lapsia hyväkseen, tappavat muslimeja Afrikassa? Ja kristityt ovat panneet roviolle vääräuskoisia ja homoja joskus kauan aikaa sitten. Onko sellaisestakin hyvä muistuttaa, vaikka se ei ole enää ajankohtaista?


      • En hyväksy !
        pertsa2012 kirjoitti:

        Maisalis
        _______
        Hyväksytkö kaiken tuon irstailun jota Massachusetissa harrastetaan :

        http://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

        Pertsa. En hyväksy, koska laki ei suinkaan ole edistänyt kansalaisten sanan- ja ilmaisunvapautta. Päinvastoin lain hyväksyminen on rajoittanut jopa perinteisiä perhearvoja kunnioittavien heteroparien adoptio-oikeutta, koska heidän on sitouduttava sallimaan lapselle oikeus niin sanotusti itse valitsemaan kumpaa sukupuolta hän kokee edustavansa. Valtaan ovat hakeutuneet tahot, jotka suosivat homopareja adoptiovanhempina. Agendaa ajavat ovat hiiren hiljaa terveydenhuollon piirissä ilmi tulevista faktoista. HIV ei ole kadonnut, mutta siitä ei julkisesti puhuta. Perheväkivalta on fakta, mutta siitäkään ei puhuta. Kaikesta mikä ei edistä vähemmistön agendaa on enemmistön vaiettava ja vastakkaisten mielipiteen ilmaisemisesta valtakoneisto antaa rangaistuksensa, kuten kävi isän tapauksessa, joka halusi vetää lapsensa pois koulusta homovalistuksen ajaksi. Puhutaan kyllä tasa-arvosta ja demokratiasta, mutta todellisuudessa on kysymys vähemmistön toteuttamasta tyranniasta.


      • turha luulo

        Höpsistä, ei nyt yksi homolaki tee tästä maailmasta yhtään tasa-arvoisempaa, kun kaikki muut asiat on ihan retuperällä.


      • En hyväksy ! kirjoitti:

        Pertsa. En hyväksy, koska laki ei suinkaan ole edistänyt kansalaisten sanan- ja ilmaisunvapautta. Päinvastoin lain hyväksyminen on rajoittanut jopa perinteisiä perhearvoja kunnioittavien heteroparien adoptio-oikeutta, koska heidän on sitouduttava sallimaan lapselle oikeus niin sanotusti itse valitsemaan kumpaa sukupuolta hän kokee edustavansa. Valtaan ovat hakeutuneet tahot, jotka suosivat homopareja adoptiovanhempina. Agendaa ajavat ovat hiiren hiljaa terveydenhuollon piirissä ilmi tulevista faktoista. HIV ei ole kadonnut, mutta siitä ei julkisesti puhuta. Perheväkivalta on fakta, mutta siitäkään ei puhuta. Kaikesta mikä ei edistä vähemmistön agendaa on enemmistön vaiettava ja vastakkaisten mielipiteen ilmaisemisesta valtakoneisto antaa rangaistuksensa, kuten kävi isän tapauksessa, joka halusi vetää lapsensa pois koulusta homovalistuksen ajaksi. Puhutaan kyllä tasa-arvosta ja demokratiasta, mutta todellisuudessa on kysymys vähemmistön toteuttamasta tyranniasta.

        En hyväksy ! sanoi :
        Pertsa. En hyväksy, koska laki ei suinkaan ole edistänyt kansalaisten sanan- ja ilmaisunvapautta. Päinvastoin lain hyväksyminen on rajoittanut jopa perinteisiä perhearvoja kunnioittavien heteroparien adoptio-oikeutta, koska heidän on sitouduttava sallimaan lapselle oikeus niin sanotusti itse valitsemaan kumpaa sukupuolta hän kokee edustavansa.
        __________
        Jos laki hyväksytään niin se tulee johtamaan vähitellen Massachusettin kaltaiseen
        tilanteeseen.
        Myös kirkko alkaa vihkiä homoja ja lesboja kirkollisesti avioliittoon.

        Kirkkoherra ja nuorisodiakoni rekisteröivät parisuhteensa Kosken kunnassa :

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121414939706_uu.shtml
        Ei porttokirkolla nyt enää niin kovin paljon ole perversioitten hyväksymisessä
        petrattavaa.


      • En hyväksy !
        pertsa2012 kirjoitti:

        En hyväksy ! sanoi :
        Pertsa. En hyväksy, koska laki ei suinkaan ole edistänyt kansalaisten sanan- ja ilmaisunvapautta. Päinvastoin lain hyväksyminen on rajoittanut jopa perinteisiä perhearvoja kunnioittavien heteroparien adoptio-oikeutta, koska heidän on sitouduttava sallimaan lapselle oikeus niin sanotusti itse valitsemaan kumpaa sukupuolta hän kokee edustavansa.
        __________
        Jos laki hyväksytään niin se tulee johtamaan vähitellen Massachusettin kaltaiseen
        tilanteeseen.
        Myös kirkko alkaa vihkiä homoja ja lesboja kirkollisesti avioliittoon.

        Kirkkoherra ja nuorisodiakoni rekisteröivät parisuhteensa Kosken kunnassa :

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121414939706_uu.shtml
        Ei porttokirkolla nyt enää niin kovin paljon ole perversioitten hyväksymisessä
        petrattavaa.

        Mainitsemani asia on mennyt USAssa niin pitkälle, että jos poika "kokee" olevansa tyttö, häntä ei saa estää käyttämästä tyttöjen vessaa.

        Paha perii ev.lut.kirkon kun vauhti vain jatkuu. Seurakuntalaiset pakotetaan hyväksymään tuokin tilanne, vaikka Raamatun mukaan pappi puolisoineen kuuluisi erottaa seurakuntayhteydestä.


      • En hyväksy ! kirjoitti:

        Mainitsemani asia on mennyt USAssa niin pitkälle, että jos poika "kokee" olevansa tyttö, häntä ei saa estää käyttämästä tyttöjen vessaa.

        Paha perii ev.lut.kirkon kun vauhti vain jatkuu. Seurakuntalaiset pakotetaan hyväksymään tuokin tilanne, vaikka Raamatun mukaan pappi puolisoineen kuuluisi erottaa seurakuntayhteydestä.

        "Mainitsemani asia on mennyt USAssa niin pitkälle, että jos poika "kokee" olevansa tyttö, häntä ei saa estää käyttämästä tyttöjen vessaa. "

        Tuota en tiennytkään.


      • En hyväksy !
        pertsa2012 kirjoitti:

        "Mainitsemani asia on mennyt USAssa niin pitkälle, että jos poika "kokee" olevansa tyttö, häntä ei saa estää käyttämästä tyttöjen vessaa. "

        Tuota en tiennytkään.

        En muista oliko Massachusetts. Kouluissa kuitenkaan ei saa kieltää toteuttamasta omaksi kokemaansa suuntautumista.


    • ,mjhuyt15

      Vaikuttaa siltä, että päättäjistä suurin osa on Jumalaa vihaavia!
      Nähtäväksi jää mikä on rikollisten saama "palkka."

    • jdhbfks

      No, pientä vaihtelua aikaisempaan; kuritushuonetta, tautiluokitusta, pakkosterilointia, mielisairaalaa, ignorausta, homottelua, osoittelua, kuiskimista, helvetinjärvistelyä- palkan saa näistäkin.

    • usko evankeliumi

      Itse uskon että laittomuus pääsee valtaan ja liberaalien riemu on varmaan ylitsevuotavaista - hetken aikaa. Mutta tämänjälkeenkin evankeliumin sanoma kiirii kaikessa maailmassa muuttumattomana ja rikkumattomana. Amen

      Hyvä muistaa että Jumala ei ole koskaan sietänyt loputtomiin rappion aikakautta ja me uskovat näemme jo kaiken tämän hirveyden lopun ja siksi suunnaton huoli täyttää sydämemme näiden harhaan johdettujen liberaaliparkojen puolesta. Siksi olkaamme aina valmiita kertomaan, että Jeesus odottaa heitäkin kuten tuhlaajapojan isä odotti poikaansa joka myös lähti väärille teille - mutta hän tuli takaisin :)

    • Arto T

      Kun laittomuus pääsee valtaan, niin uskovaiset joutuvat ahtaalla ja jokaisen usko koetellaan.

    • valheessa olette elä

      Eihän me mitään laittomuuden aikaa nyt olla elämässä! Tämä aika on silti tärkeä, sillä nyt me alamme pyrkiä pois valheessa elämisestä!

      Tiedättekö edes miten suuressa valheessa olette elänyt, mutta silti vain haluaisitte takertua valheeseen sillä se on niin paljon helpompaa kuin olla rehellinen! Ja olla rehellinen edes itselleen, se on kaikkein kauheinta valheeseen mieltyneille!

      He haluaisivat vain valehdella ja jatkaa samaa synnissä elämistä yhä edelleen.

      • inhaa touhua

        Homous on inhottavaa!


      • kysyn vaan
        inhaa touhua kirjoitti:

        Homous on inhottavaa!

        mikä homoudessa niin inhottavaa on?


      • vastaan vaan
        kysyn vaan kirjoitti:

        mikä homoudessa niin inhottavaa on?

        Onko sinulla joku aivovamma kun se ei ole sinulle selvinnyt tätä palstaa ja Raamattu lukiessasi!


      • kysyn vaan
        vastaan vaan kirjoitti:

        Onko sinulla joku aivovamma kun se ei ole sinulle selvinnyt tätä palstaa ja Raamattu lukiessasi!

        Ei raamattua lukiessa ole selvinnyt.
        Kuukautisvuotoinen nainen on Raamatun mukaan inhottava, ja hirmuisen moni muukin asia.

        Tätä palstaa lukiessa on kyllä selvinnyt, että täällä on iso liuta ihmisiä jotka verhoavat omat ennakkoluulonsa valikoitujen Raamatun lauseiden taakse.


    • Seurakuntalainen S

      Rakkaat ihmiset ! Laittakaa tuo linkki kaikille kansanedustajille. Nyt on kyse Suomen kohtalosta. Hätä Suomen puolesta on suuri, jos tuo iljeyslaki menee läpi.
      Jeesus armahda kansaamme ja meitä. Anna luomisjärjestyksen ja käskyjesi pysyä kunniassa Amen!

      • SeurakuntalainenS

        Siis tuo linkki: Homoliittojen vaikutukset Massachuttesin osavaltiossa.-Kiitos teille jotka lähetätte linkin 200:lle kansanedustajalle.


      • muistuttaa fasismia

        Voi sentään, haluatteko te nyt valjastaa jopa Jeesuksen vetämään teidän itsekkäitä etujanne politiikassa!

        Tällainen uskonnollinen politikointi muistuttaa fasismia ja on hyvin inhottavaa, ei siitä mitään hyvää seuraa. Jos tällainen tyyli jatkuu, voidaan jäädä vain odottamaan, mitä muuta ihmisryhmää te seuraavaksi haluatte painaa maan alle ja tuhoon!


      • Homofasismia !
        muistuttaa fasismia kirjoitti:

        Voi sentään, haluatteko te nyt valjastaa jopa Jeesuksen vetämään teidän itsekkäitä etujanne politiikassa!

        Tällainen uskonnollinen politikointi muistuttaa fasismia ja on hyvin inhottavaa, ei siitä mitään hyvää seuraa. Jos tällainen tyyli jatkuu, voidaan jäädä vain odottamaan, mitä muuta ihmisryhmää te seuraavaksi haluatte painaa maan alle ja tuhoon!

        Olet väärässä. Homoagendaa ajetaan Suomessa läpi jopa natsi-fasistien asuihin puetulla mainonnalla.


    • Siviilirekisterissä

      Jumalan tahto sinun kohdallasi tapahtuu parhaiten kun eroat ensin kirkosta.
      Helposti se tapahtuu tästä linkistä:

      http://www.eroakirkosta.fi

    • Maisalis

      Rukoilkaamme kaikki sen puolesta, että tasa-arvoinen avioliittolaki hyväksytään ja Suomikin siirtyy siten sivistysvaltioiden joukkoon. Tasa-arvo ja ihmisoikeudet olkoon meille kristityillekin ensiarvoiset tavoitteet.

      • hadesan

        Homous on ihan yhtälailla synti ja inhotus ihmisille ja Jumalalle vaikka laki hyväksyttäisiinkin. Ei se siitä miksikään muutu, luonnotonta ja inhottavaa touhua yhtäkaikki.


      • maija petteri

        Sanohan missä kohtaa Raamatussa käsketään rukoilemaan Jumalan tahtoa vastaan? Tai missä kohtaa synnin hyväksymiseksi?


      • Pudis54
        hadesan kirjoitti:

        Homous on ihan yhtälailla synti ja inhotus ihmisille ja Jumalalle vaikka laki hyväksyttäisiinkin. Ei se siitä miksikään muutu, luonnotonta ja inhottavaa touhua yhtäkaikki.

        Teidän raamattunne jumala se vasta inhottava on, itsekäs, omahyväinen, rasistinen, sovinistinen, pitkävihainen ja verenhimoinen paskiainen, näin siis raamatun mukaan.


    • perinteinen

      Kyllä elämme.

    • jöpöpötijöpötijöö...

      Haluatteko tuon iljetyksen Suomeen? Hyi olkoon kansanedustajat. Nussitte paskaisia perseitä.

      • anti-piispa

        Pupunen, arvaa mitä... Suomessa elää runsaasti homoseksuaaleja, on aina elänyt, ja tulee aina elämäänkin. Ja he nauttivat seksistä, keskenään. Ihan joka päivä joku Suomessa harrastaa seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa. Ajattele, joka päivä. Luultavasti juuri nytkin :)

        Siitäkin huolimatta, että sinä et haluaisi antaa heille samoja oikeuksia kuin muille. Vaikka lakialoite kaatuisi, homoja olisi silti. Joku sinunkin tuttavasi ehkä.

        Ja jokatapauksessa, jonain päivänä tuollainen laki hyväksytään. Ja silloinkaan sinun jumalasi ei näyttäydy kiukuissaan Suomessa yhtään sen enempää kuin on näyttäytynyt Ruotsissa tai missään muussakaan maassa missä ihmisoikeudet ja tasa-arvo ovat jo Suomea pidemmällä. Maa jatkaa kiertoaan auringon ympäri, mutta toivottavasti vähän tasa-arvoisempana ja oikeudenmukaisempana paikkana.


      • anti-paavi
        anti-piispa kirjoitti:

        Pupunen, arvaa mitä... Suomessa elää runsaasti homoseksuaaleja, on aina elänyt, ja tulee aina elämäänkin. Ja he nauttivat seksistä, keskenään. Ihan joka päivä joku Suomessa harrastaa seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa. Ajattele, joka päivä. Luultavasti juuri nytkin :)

        Siitäkin huolimatta, että sinä et haluaisi antaa heille samoja oikeuksia kuin muille. Vaikka lakialoite kaatuisi, homoja olisi silti. Joku sinunkin tuttavasi ehkä.

        Ja jokatapauksessa, jonain päivänä tuollainen laki hyväksytään. Ja silloinkaan sinun jumalasi ei näyttäydy kiukuissaan Suomessa yhtään sen enempää kuin on näyttäytynyt Ruotsissa tai missään muussakaan maassa missä ihmisoikeudet ja tasa-arvo ovat jo Suomea pidemmällä. Maa jatkaa kiertoaan auringon ympäri, mutta toivottavasti vähän tasa-arvoisempana ja oikeudenmukaisempana paikkana.

        Väitätkö, että Jumala kieltää oman sanansa?


      • anti-piispa
        anti-paavi kirjoitti:

        Väitätkö, että Jumala kieltää oman sanansa?

        Mistähän nimenomaisesta sanasta on kysymys?


      • Anti_Antti
        anti-paavi kirjoitti:

        Väitätkö, että Jumala kieltää oman sanansa?

        Arvoisa nimimerkki anti-paavi on ilmeisesti ymmärtänyt väärin Jumalan sanan, mikä on hyvin yleistä varsinkin protestanttien keskuudessa! Protestantismissahan on tapana tehdä omia tulkintoja Jumalan sanasta, mikä taas on kristinuskossa kiellettyä, ja kristityt tukeutuvatkin aina Kirkon opilliseen perinteeseen.


    • www.eroakirkosta.fi

      Uskossa olevat eivät vieläkään ole ajan tasalla tässä kysymyksessä.

      Tarkoitan siis sitä, että USKOSSA OLEVILLA ei tule olla "mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin". Efes. 5:11.
      Kirkko ei ole koskaan ollut Jumalan laitos, eikä siitä siksi voi milloinkaan tulla sellaista. Kirkossa on nyt vain tullut esiin sen todellinen riivattu olemus.
      On syntiä kuulua kirkkoon!!! Sen synnin voi saada anteeksi vain tekemällä siitä parannuksen eli eroamalla kirkosta. Näin jokainen syntiteko tulee käsitellä.
      Jeesus tahtoo pelastaa jokaisen ihmisen ja sitten auttaa oikealle tielle ja oikeaan Henkeen!
      Riivaajat puolustavat homokirkkoa!

      • älä vouhota

        Henkilökohtainen usko Jeesukseen ratkaisee. Sitä kirkko ei voi pois ottaa.


    • suuren lohdun aikaa

      Elämme nyt suuren lohdun aikaa, sillä niin moni uskovainen luterilainen joutuu miettimään suhdettaan sekä luterilaisuuteen että Kristuksen opetukseen! Hyväksymmekö me lähimmäisenrakkauden vai jatkammeko me tuomion linjalla hamaan loppuun ja kadotukseen asti?!

      Toivomme ja myös rukoilemme kansanedustajille viisautta työssään, jotta me saamme tähän maahan saadaan tasa-arvoinen! Laki antaa meille mahdollisuuden oppia oikeaa kristillisyyttä, hylätä Lutherin pakkomielteet ja tulla oikeiksi kristityiksi.

      Meidän tulee todella ymmärtää, mitä Kristus on tarkoittanut lähimmäisten kunnioittamisella ja rakastamisella! Jumalahan on luonut ihmisen omaksi kuvakseen, emmekä me saa turmella tai halveksia sitä kuvaa koskaan.

      • etsi niin löydät

        Tasa-arvo ei ole Raamatun mukainen tavoite. Jumalan tahdon noudattaminen on. Jumalan tahto on aina hyvä niille jotka häntä etsivät.


      • tulkaa kristityksi!
        etsi niin löydät kirjoitti:

        Tasa-arvo ei ole Raamatun mukainen tavoite. Jumalan tahdon noudattaminen on. Jumalan tahto on aina hyvä niille jotka häntä etsivät.

        Jumala ei ole kuitenkaan oikeuttanut niitä vääryyksiä, joita monissa lahkoissa halutaan jatkaa ja ihmiset on jaettu vuohiin ja lampaisiin! Opetelkaa kristinuskoa ja tulkaa kristityksi! Voitte vain voittaa ja hämmästyä, miksi olette niin kauan turhanneet aikaanne luterilaisessa opissa!


      • sanos tarkemmin
        tulkaa kristityksi! kirjoitti:

        Jumala ei ole kuitenkaan oikeuttanut niitä vääryyksiä, joita monissa lahkoissa halutaan jatkaa ja ihmiset on jaettu vuohiin ja lampaisiin! Opetelkaa kristinuskoa ja tulkaa kristityksi! Voitte vain voittaa ja hämmästyä, miksi olette niin kauan turhanneet aikaanne luterilaisessa opissa!

        Mistä oikeita kristittyjä löytyy?


    • kui22

      valaisua hieman "vastaan vaan":le

      "Onko sinulla joku aivovamma kun se ei ole sinulle selvinnyt "

      Aivovamma ei kyllä monissakaan tarkoita ymmärryksen puutetta ja toisekseen tuolla tavalla vihjaillessaan tulee samalla pilkanneeksi kaikkia aivovammaisia, ajattelitko ollenkaan semmosta?

      • kui22

        korjaus
        Aivovamma ei kyllä monissakaan tapauksissa tarkoita ymmärryksen puutetta ;)


      • tähh

        Eikö ole totuus, että aivovammaisten ymmärrys ei ole normaalia? Eihän he muuten olisi vammaisia?


    • Arto T

      Ei mitään uutta alla auringon, se mikä tapahtui jo vanhan testamentin profeettojen aikana tapahtuu nyt uudestaan

      Hesekiel 13:
      22 "Te olette tehneet väärin, olette tuottaneet murhetta vanhurskaalle, jolle minä en murhetta antanut, mutta jumalatonta te olette rohkaisseet, niin että hän ei käänny pahalta tieltään eikä pelastu tuholta.

      • hessunkieli

        Hesekiel 13
        6: ...heidän ennustelunsa on valhetta, kun he sanovat: 'Näin sanoo Herra', vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että hän toteuttaisi heidän sanansa.


      • totuuden puolella
        hessunkieli kirjoitti:

        Hesekiel 13
        6: ...heidän ennustelunsa on valhetta, kun he sanovat: 'Näin sanoo Herra', vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että hän toteuttaisi heidän sanansa.

        Hyvinpä tuli viestiä sinulta ja edelliseltä noille peukuttajapapeille ja-piispoille. Nyt he eivät voi millään itseään enää puolustaa vaikka kuinka kehuisivat olevansa Jumalan asialla, ovat todellisuudessa nousseet Jumalan vihollisiksi.


      • murhemielin

        "Hesekiel 13:
        22 "Te olette tehneet väärin, olette tuottaneet murhetta vanhurskaalle, jolle minä en murhetta antanut, mutta jumalatonta te olette rohkaisseet, niin että hän ei käänny pahalta tieltään eikä pelastu tuholta."

        Tuo on päivän tunnussana!


    • Arto T

      Uskovaisille tänä mustana perjantaina haluan toivottaa rohkeutta jatkaa taistelua edelleen, pimeys on saanut voittonsa. Rukoilimme vielä lisää aikaa tälle maalle, mutta Jumala ei sitä enää lisää halunnut antaa ja nyt jäämme odottamaan mitä jatkossa tapahtuu, mutta Jumalan tuomio jo lepää tämä maan päällä siksi että maa on hylännyt Jumalan, kuitenkin ehkä vielä hetken saamme toimia ennen kuin vainot lisääntyvät.

      Edelleen meidän täytyy jatkaa taistelua, ettei ulkomaisen esimerkin mukaiset tapahtumat pääsisi toteutumaan täällä. Homopropagandan pakkosyöttö kouluissa pitää estää, samoin pitää estää adoptiojärjestöjen painostus homoperheiden suosimiseksi, sananvapauden puolesta täytyy pyrkiä taistelemaan, kirkossa sielunvihollisen toiminta pitäisi pyrkiä estämään jne. Ja tietysti rukoilla sen puolesta että vielä joku löytäisi Jeesuksen ennen tuomion aikoja.

      Kaikille uskovaisille kiitos niistä rukouksista joita olette asian puolesta vuodattaneet ja rohkaisuksi eteenpäin teille muutama raamatun kohta.


      2 Tess. 2
      3 Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen

      1 John. kirje 3:
      13. Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.

      Matt. 24
      10 Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan. 11 Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan. 12 Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee. 13 Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu. 14 Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu.

      • Pudis54

        Kyllä minuakin harmittaa, onneksi sentään kiihkeimmät luterilaiset ymmärtävät erota kirkosta, valitettavasti heitä on vain vähän oikeisiin ihmisiin verrattuna mutta kyllä tämä on selvä voitto kirkolle. No jospa Päivi alkaa kommentoida silloin tilanne voi vielä korjaantua.


      • atskulle
        Pudis54 kirjoitti:

        Kyllä minuakin harmittaa, onneksi sentään kiihkeimmät luterilaiset ymmärtävät erota kirkosta, valitettavasti heitä on vain vähän oikeisiin ihmisiin verrattuna mutta kyllä tämä on selvä voitto kirkolle. No jospa Päivi alkaa kommentoida silloin tilanne voi vielä korjaantua.

        Ja ateisti jaksaa painaa pitkää päivää....
        Eläpä välillä ihan omaakin elämääsi, suosittëlen!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe