Laurean pääsykoetulokset (AMK)

pääsykoetulokset

Onko kukaan saanut vielä tuloksia Laurean pääsykokeista

38

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännittäjä

      Huomenna pitäisi tulla. Opintopolku sanoi kyllä että aikasintaan 25.11. mutta Laurean sivulla lukee viimeistään 25.11. Toivoaan että saavat huomiseksi pisteytyksen valmiiksi ja saadaan tietoa.

    • Noni2

      Onko kellään tietoa että julkastaanko ne yleensä puolen yön jälkeen jo vai joskus päivällä vasta?

    • wannabehoitsu

      No eipä julkaistu ainakaan puoliltaöin.. Odottavan aika on pitkä.. Varsinkin yövuorossa :D

      • Minttuliina

        Yövuorossa täälläkin jännätään tuloksia. :p Tosin en ole hakenut Laureaan, vaan toiseen amk:iin.


    • hoihoih

      Täälläkin yövuorossa jännäillään!

      • jännittääää

        Onko tullu tuloksia jo? Itselle ei... :(


      • Viuvi
        jännittääää kirjoitti:

        Onko tullu tuloksia jo? Itselle ei... :(

        Eipä ole vielä tullut tuloksia minullekaan..


      • Ärsyttää...
        Viuvi kirjoitti:

        Eipä ole vielä tullut tuloksia minullekaan..

        Ei oo ei.. meinaavatkohan edes julkistaa tänään :/


      • whattt
        Ärsyttää... kirjoitti:

        Ei oo ei.. meinaavatkohan edes julkistaa tänään :/

        Onko muilla se opintopolku sivu jumissa?


    • Blääh

      Mulla lukee laurean kohdalla(1-valinta), että haku on kesken. Heti kakkosvalinnan kodalla,lukee että "peruuntunut,hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle".Soiton hakijapalveluun,mutteivät osanneet vahvistaa :/

    • laurea

      mul ei oo viel mtn vastausta mihinkää tullu :( vielki lukee vaa kesken...

    • ärrrrsyttääää

      Ei mitään. Laurea oli ykkösenä, opintopolussa näkyy mulla vaan hakemuksen tiedot. Ei edes hakukohteita. Ei ole tullut kirjettä eikä sähköpostia. Valintakokeessa sanottiin tuloksen tulevan viim.25.11. Ja 26.11. Saa soittaa ja kysellä syitä jollei päässyt.

      • Opintopolku

        Opintopolku.fi tiedotti Facebook-tilillään, että joutuvat uudelleen käynnistämään palvelimet. Uskovat, että tieto tuloksista ilmestyy palveluun 28.11.14. Pahoittelevat asiaa.


      • ölasdapsdoirtnqwö
        Opintopolku kirjoitti:

        Opintopolku.fi tiedotti Facebook-tilillään, että joutuvat uudelleen käynnistämään palvelimet. Uskovat, että tieto tuloksista ilmestyy palveluun 28.11.14. Pahoittelevat asiaa.

        millä nimellä löytyy opintopolku.fi:n facebook sivu? En löydä facebookista ainakaan tuolla nimellä.. ?


    • 10+

      Minullakin lukee edelleen valinta kesken. Samat tiedot sain minäkin kuten ylläoleva, että viimeistään tänään pitäisi/olisi pitänyt tieto tulla, ja huomenna saisi tiedustella syitä miksei ole tullut valituksi. Toisaalta oma pääsykoe meni kyllä aivan penkin alle joten en edes odota pääseväni sisälle, mutta ärsyttää silti epätietoisuus.

    • Mulla oli äsken opintopolussa tieto, että olen hyväksytty Laureaan opiskelemaan terveydenhoitajaksi.

    • 10+

      Ahdistaa jo. Hetki sitten luki opintopolussa, että "ei voimassa olevia hakemuksia" ja nyt lukee taas, että valinta kesken... Argh!

    • Hermoraunio

      Mulla luki aiemmin että "valinta kesken". Äsken ei saanut tietoja haettua. Nyt ei pääse enää kirjautumaan sisälle. Taitaa olla ruuhkaa...

    • 10+

      Ota tästä nyt selvää sitten. Joku on jo saanut tietonsa lähemmäs 2h sitten (muiden koulujen paikat jo iltapäivästä), ja itsellä lukee edelleen "valinta kesken". Noh, kaippa se on merkki siitä sitten, että paikkaa ei irronnut. Hamittaa kyllä vietävästi pakko myöntää.

    • kdgdh

      Itsellä näkyy että varasijoilla ollaan mutta silti lukee valinta kesken, en ymmärrä..

      • 2+9

        Valinta on kesken, jos olet varasijalla.
        Tulokset vaihtuu sitä mukaa, kun porukka vastaanottaa paikkoja.
        Vastaanotetun paikan jälkeen valinta ei ole enää kesken, ellet ole jonossa johonkin muuhun paikkaan joka oli ensisijainen hakulistallasi.


      • aösldfiöwneövn a
        2+9 kirjoitti:

        Valinta on kesken, jos olet varasijalla.
        Tulokset vaihtuu sitä mukaa, kun porukka vastaanottaa paikkoja.
        Vastaanotetun paikan jälkeen valinta ei ole enää kesken, ellet ole jonossa johonkin muuhun paikkaan joka oli ensisijainen hakulistallasi.

        On minullakin valinta kesken, mutta ei näy halaistua sanaa mistään varasijoista. Ainoastaan kolmosvaihtoehdon kohdalla että peruutettu, hyväksytty ylempään hakuvaihtoehtoon.. ?


      • 10+4
        aösldfiöwneövn a kirjoitti:

        On minullakin valinta kesken, mutta ei näy halaistua sanaa mistään varasijoista. Ainoastaan kolmosvaihtoehdon kohdalla että peruutettu, hyväksytty ylempään hakuvaihtoehtoon.. ?

        Laita viestiä 1 ja 2 vaihtoehtoisi ja he kertovat kumpaan sinut on valittu.
        Tai odota perjantaihin asti, kuten jossakin kerrottiin.

        Jos lukee, että on hyväksytty, on hyväksytty johonkin.


      • 183
        10+4 kirjoitti:

        Laita viestiä 1 ja 2 vaihtoehtoisi ja he kertovat kumpaan sinut on valittu.
        Tai odota perjantaihin asti, kuten jossakin kerrottiin.

        Jos lukee, että on hyväksytty, on hyväksytty johonkin.

        Mistä olette saanut tiedon että perjantaina
        Näkyis kaikki tulokset!


    • jee4

      laurea tikkurilan ja metropolian tulokset on viel kesken, hyvinkään laureasta (pääsin) tuli jo tieto sama kuin diakista (varasijalla 74). jokaises hain sosionomiksi. eli älkää vielä luovuttako

    • jeeeeee

      Muutama tunti sitten sain opintopolkuun tiedon hyväksymisestä opiskelemaan Laureaan. JEE!! Tsemppiä kaikille hakeneille!

    • sanctuary

      Tikkurilan Laureaan sairaanhoitajaks napsahti mulle paikka. Näkyi mulla opintopolussa n.klo.16.30.

    • malttamaton5000

      Mulla lukee kolmosvaihtoehdossa (Hyvinkää) että "peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle" mutta sitten niissä kahdessa ylemmässä (otaniemi & lohja) että valinta kesken. Mitähän toikin sit tarkottaa.. argh! Ja hain siis ainoastaan laureaan...

      • gohohj

        Paljonko sulla oli todistuksen keskiarvo? Tässä pähkäilen kun samoihin hain mutta ei tullut kutsua edes pääsykokeeseen. Ajattelin että näihin edes olisin päässyt... Nyt jännitän pääsykoe kutsu tuloksia että onko itselläni mitään mahkua edes ensi vuonna...


      • malttamaton5000
        gohohj kirjoitti:

        Paljonko sulla oli todistuksen keskiarvo? Tässä pähkäilen kun samoihin hain mutta ei tullut kutsua edes pääsykokeeseen. Ajattelin että näihin edes olisin päässyt... Nyt jännitän pääsykoe kutsu tuloksia että onko itselläni mitään mahkua edes ensi vuonna...

        Minulta jos kysyit niin en hakenut ka:lla vaan ammattitutkinnolla niin pääsin suoraan kokeisiin ilman esivalintaa.


    • 10+

      Lukee edelleen valinta kesken... Annan periksi, katsoo huomenna uusiksi.

    • Tulos jo

      Metropoliaan sosionomi-koulutukseen tuli hyväksytty opintopolussa. Ei kuitenkaan tekstaria, kirjettä tai sähköpostia. Toivon kaikkea hyvää tuloksiaan vielä odottaville, oli piinallista tuo odottaminen ja aivan liian pitkään venytettyä.

    • 9900

      onko kukaan päässyt laurea tikkurilaan sosionomi-koulutukseen? mulla lukee siinä viel opiskelijavalinta kesken. Hyvinkäälle pääsin vastaavaan, se on ilmoitettu.

    • malttamaton5000

      Soitin Laurean hakutoimistoon suoraan ja sain tulokseni sieltä. Pääsin Otaniemeen, jee!!!!!

    • luuseri

      Millä pisteillä pääsitte itse en päässyt sairaanhoitajksi 71p :(

    • laurealaurealaurea34

      Itse olin eilen jo mukamas päässyt, vastaanotin paikan ja sähköpostiakin tuli tänään. Nyt on kuitenkin taas opiskelijavalinta kesken...

      • 20+5

        Auts... tota pelkään itsekin.
        Voiko noin oikeasti tapahtua??


      • Varasija
        20+5 kirjoitti:

        Auts... tota pelkään itsekin.
        Voiko noin oikeasti tapahtua??

        Onko onnellisia Hyvinkään Laureaan sh koulutukseen valittuja? Onnittelut:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe