Ole tarkkana

sbbi

Kun sulla on K-plussakorttiin oikeuttava bonusoikeus, jos hinta ei alene K-bonuskorttia käytettäessä kassalla, joku mättää. Kassa ihmetteli, oliko plustuote?, pyysin tarkistamaan tuotteen kohdalta, ja olin oikeassa. Olkaa tarkkana pluskorttia käytettäessä, ei vähennä korttisi ostamaasi tuotetta, ehkä. Ketä huijataan?, kysymysmerkki. Kysyin, näinkö toimitte?. Anteeksi, anteeksi.........

22

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+1

      Olen huomannut kerran jälkeenpäin vastaavan. Oli niin pienestä summasta kyse, että en palannut korjaamaan. Huono maku virheestä jäi kuitenkin mieleen...

      • sbbi

        minun takiani jono kasvoi ja kasvoi. Kassa joutui laskimieensa kanssa läträämään, samalla toteamaan olet oikeassa. Seuraavalle asiakkaale toteamaan, anteeksi kun oli selviteltäviä tapahtumia. Kassa pyysi maksua, mitä maksaa ostokseni, jolloin totesin, nyt ollaan samalla viivalla. Mietin vanhuksia,,,huijataanko? ei ole ihme kun eurot menee.....


    • kyl kyl

      siinä luulee vaan että saa alennusta.hölynpölyä koko kortti vouhotus.

    • huijataanko meitä

      Mikä K-plussa tarjous se tämäkin? Kolme juhlamokkapakettia yht.10€. Tokmannilla juhlamokka maksaa jatkuvasti 3,29€. Kolmella kerrottuna ei tule kymppiä.

      • ei köyhä

        Ota huomioon että k-kauppa ja tokmanni on täysin eri kauppoja, k-plussa kortilla ei tokmannista saa alennusta.
        s-kaupassa juhlamokka maksaa lähes vitosen.
        Kyllä tuommosia pöljiä on oikeenkin huijata.


    • Tyytyväinen asiakas

      Vain harvoista valituista tuotteista saa erityisen K-kortin esittämiseen sidotun erityisalennuksen heti oston yhteydessä. Muista ostoksista kertyy bonusta kortinhaltijan K-korttitilille, jolta sitä maksetaan kuukausittain kortinhaltijan valinnan mukaan joko suoraan kortinhaltijan omalle pankkitilille tai alennukseen oikeuttavina bonuskuponkeina, aina kun K-korttitilille kertyneiden bonusten saldo ylittää 5 euroa.

      Oletuksena ovat bonuskupongit, Niitä minäkin sain parin vuoden ajan. Pakkasivat pahalaiset unohtumaan pöytälaatikkoon ja vanhenivat määräajan kuluttua. Pyysin sitten siirtämään bonukset pankkitililleni, ja vitonen tai kymppi kuussa on sen jälkeen kuukausittain tililleni tupsahtanutkin. Hyvä niin.

      On minulla toki S-korttikin, jolla suoritetuista ostoksista maksettava bonus maksetaan pääpiirteittäin samaan tapaan, joskin pienin eroin. Tämän kortin käyttäminen vain on syystä tai toisesta jäänyt vähemmälle.

      Kannattaa ottaa selvää, miten homma toimii! Infoa löytyy helposti, kun sitä vain viitsii kaivaa esille. Netti on jokaisen tänne kirjoittavan lukutaitoisen ihmisen käytettävissä. Ei tarvitse sitten haukkua väärää puuta ja osoittaa tietämättömyyttään näillä palstoilla.

      • kaikki lasketaan

        Itselläni molemmat kortit .Huomasin tässä taannoin että plussapisteet kertyvät vähän eri tahtiin.Esim ostot nesteasemilta antavat antavat peruspisteitä joihin lisätään palkintopisteet mutta tankkaus nesteellä antaa vain näitä peruspisteitä.Ostot ovat siis eriarvoisia plussiin nähden.Jos ostan s-ryhmän huoltoasemalta ostoksia ja tankkaan samalla ne ovat juuri samanarvoisia.
        K-ryhmästä ostin elokuussa ruokaostoksia ja esim nesteeltä muuta kuin tankkausta 1148eurolla ,samoin k-ryhmästä elokuussa 1640eurolla tankkauksia ja vakuutuksia.Sain 45e arvosta plussapalautuksia.Jos olisin käyttänyt saman summan s-ryhmään niin hyvitys olisi ollut 5%. Elikkä ostot yht 2788e ja siitä viisi pros tekee 139,40e.
        Kaikkien plussa-asiakkaiden kannattaa rekisteröityä oma k-plussa sivustolle niin sieltä saatte selvää tietoa miten ostoksenne palkitaan.


      • sbbi
        kaikki lasketaan kirjoitti:

        Itselläni molemmat kortit .Huomasin tässä taannoin että plussapisteet kertyvät vähän eri tahtiin.Esim ostot nesteasemilta antavat antavat peruspisteitä joihin lisätään palkintopisteet mutta tankkaus nesteellä antaa vain näitä peruspisteitä.Ostot ovat siis eriarvoisia plussiin nähden.Jos ostan s-ryhmän huoltoasemalta ostoksia ja tankkaan samalla ne ovat juuri samanarvoisia.
        K-ryhmästä ostin elokuussa ruokaostoksia ja esim nesteeltä muuta kuin tankkausta 1148eurolla ,samoin k-ryhmästä elokuussa 1640eurolla tankkauksia ja vakuutuksia.Sain 45e arvosta plussapalautuksia.Jos olisin käyttänyt saman summan s-ryhmään niin hyvitys olisi ollut 5%. Elikkä ostot yht 2788e ja siitä viisi pros tekee 139,40e.
        Kaikkien plussa-asiakkaiden kannattaa rekisteröityä oma k-plussa sivustolle niin sieltä saatte selvää tietoa miten ostoksenne palkitaan.

        Nesteellä ei ole hintalappua bensalle hyllyn reunalla, kun käytät bluskorttia hinta alenee, vaan asiakas saa pluspisteitä ja sitäkautta saa vastinetta ostoksilleen. Palaan vielä, kun hyllynreunalla on hintalappu, pluskortilla tuote maksaa esim 30 £ ja ilman K-korttia 37£ , minun pöljällä matematiikalla tuote pitää saada 30£:lla. Jos matikkani ei toimi K-kortti sakseilla 1/2. Alenetut / tarjous tuotteet laput pois. Otatteko huomioon kuinka vanhuksia ja sellaisia jotka yksin asioi, ei ne hintaa ajattele kunhan saa ostoksensa. Hyvä pisnes tulevaisuudelle. Vanhuksien puolella pitää olla, ja sellaisten jotka ei pysty itsenäisesti huolehtimaan itsestään. Tukiverkosto on tärkeä.


    • 4+10

      Puuta haukkumalla saattaa joutua hoitoon. Hyvä niin.
      Tässähän oli nimenomaan Plussa kortilla kassalla saatavista alennuksista kysymys.

      • Hau, hau, hau

        Meillä olio koira joka haukkui puuta..
        Usein puussa oli orava...


    • kassat optikolle

      Tarkkana saa olla myös näitten -50% tuotteiden kohdalla! Kassa näistäkin perinyt täyden hinnan!

      • Inhimillinen tekijä

        Ihmisiä siellä kassallakin vielä on, virheitä voi sattua. Kuitti kannattaa tarkistaa läpi ja huomauttaa heti mahdollisista virheistä tai "virheistä"


    • konservatiivi1

      Aina missä kaupasta puhutaan, ei vilppi ole kaukana, sanoo siirakki.

    • 12+1=121

      Kun sulla on K-plussakorttiin oikeuttava bonusoikeus, jos hinta ei alene K-bonuskorttia käytettäessä kassalla, joku mättää.

      Voe ristus mitä kirjotusta, onko kaikki kotona?

      • shit

        lukekaapa kuitti loppuun asti. viimeisillä riveillä näkyy niitä plussatarjousalennuksia.
        vaikka norm rivillä näkyykin perushinta.


      • sbbi

        Ostoksia tehdessä mukana kaupassa, ei kotona. Sitähän varten meillä köyhillä on joku alennuskortti. Jos jonkin henkilön ei tarvitse saada tuotetta ns. halvemmalla, maksakoon pyydetyn täyden hinnan. Lieneen asiakkaita jotka ei halua ostoksestaan maksaa mitään, mutta niitä kai sanotaan varastajaksi tai rosvoksi.
        Esim. K-plus tuotetta osoittava hinnan alennus lappua pitää lukea ylhäältä alaspäin ei alhaalta ylöspäin, ja vapisevien huulien ns. kääntöpuolelta. Vanhukset ajattelee sotkua kassalla, menköön...maksan kun olen kassalla. Mutta minulle se ei käy. Minulle on sanottu mm.vanhuksien ym. kauppareissuilla, hyvä kun olit mukana.


    • MörköOlli

      Huijasivat minua hinnoilla, etten enää asioi ko. supermarketissa. Kassalla eri hinta kuin hyllyn reunassa tai tarjousilmoituksessa. Joka kerta korjasin kassalla kuitin kera. Yhden kerran pahoiteltiin, muilla kerroilla epäiltiin, jotta yritän jekuttaa. Meni hermot enkä ole käynyt koommin.
      Katson muissakin kaupoissa kuitit tarkkaan ja joskus sattuu sielläkin. Pahoittelevat sentäs eikä kyseenalaisteta asiakkaan asiaa. Siellä voin käydä uudelleenkin mokasta huolimatta. Tekevälle sattuu, mutta virheistään pitäisi ottaa jotain oppiakin.

      • S=KEPUKAUPPA

        Miten ihmeessä ne kaikki perseaukiset surkimukset onkin sATTUNEET K-KAUPPAAN, MENKÄÄ HETI VÄLITTÖMASTI S-MARKETTIIN SIELLÄ OLETTE TURVASSA KALTAISTESI KÖYHIEN PASKALLE HAISEVIEN KEPULAISTEN KANSSA.


      • MörköOlli
        S=KEPUKAUPPA kirjoitti:

        Miten ihmeessä ne kaikki perseaukiset surkimukset onkin sATTUNEET K-KAUPPAAN, MENKÄÄ HETI VÄLITTÖMASTI S-MARKETTIIN SIELLÄ OLETTE TURVASSA KALTAISTESI KÖYHIEN PASKALLE HAISEVIEN KEPULAISTEN KANSSA.

        Meni pieleen analyysisi: en ole köyhä enkä haise paskalle enkä ole ikinä ollut kepulainenkaan. Mitään noista edellä mainituista minua ei saa tekemälläkään.
        Sillä ei ole väliä minkä lipun alla putiikki purjehtii, kunhan tuotteet on ok, palvelu pelaa ja hinnat on kohdallaan.


      • Kepukauppa
        S=KEPUKAUPPA kirjoitti:

        Miten ihmeessä ne kaikki perseaukiset surkimukset onkin sATTUNEET K-KAUPPAAN, MENKÄÄ HETI VÄLITTÖMASTI S-MARKETTIIN SIELLÄ OLETTE TURVASSA KALTAISTESI KÖYHIEN PASKALLE HAISEVIEN KEPULAISTEN KANSSA.

        Pysytään siis sieltä poissa. Eihän sinne sinun aikana muita mahdukaan, kun kirjoitatkin noin isosti.


    • Tyytyväinen

      Joka työssä sattuu virheitä ja kaikissa kaupoissa.On se vaan niin palveleva kauppa ,siisti,valikoimaa on ja mitä ei ole tilataan.Tykkään kun on viihtyisä ympäristö.Sinne on hyvä mennä.On meidän perheen kauppa .Reilu meininki.Kiitos ,jatkakaa samaan malliin.

      • Tyydytetty

        Kaikki valtakunnassa hyvin,pelkkää plussaa!.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe