Muistatko..

sen hetken..

..kun ensimmäisen kerran tapasimme. Ensi hetkestä lähtien tunsin, että se oli jotain erilaista, jotain ennenkokematonta.

Syvälle sisimpään salaa uit ja sinne kiinni jäit.

.."en tiedä voiko sitä eloon saada, kukaan toinen.."

40

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MUISTAN

      uin liiveihin ja kiinni jäin

    • Tornipöllö

      Liiankin hyvin. Kirjoitinhan palstoille joskus meistä sen tarinankin, josta sais vaikka lastensatukirjan, hieman onnellisemmaksi muokattuna tietysti... Nyt sen loppu on aika surullinen.

    • pöllölle

      pistäs uusiksi se tarina tänne.

      • Tornipöllö

        Ihanko varmaan haluat lukea? Olen vähän muokannutkin sitä äskettäin, muuten sama...


      • tykkään saduists
        Tornipöllö kirjoitti:

        Ihanko varmaan haluat lukea? Olen vähän muokannutkin sitä äskettäin, muuten sama...

        Missä satu viipyy?


    • Uneen aika vaipuu...

      No kuka hullu nyt semmosen unohtais?

    • ....

      Muistan sen kuin eilisen..ja aika on vain sen vahvistanut..ettei kenenkään muun katse ja lähellä olo voi tuntua koskaan samalta>3.....

      "....ikävä ihollesi
      kaipaus kiinni sinuun
      tahtoo tajuntaasi
      tarve tahdotuksi
      ikävä ihollesi
      viettää vierellesi>3....."

      • sen hetken..

        .."sä olit vaara liian suuri kiertää, niin houkuttava ohittaa.."


      • ....
        sen hetken.. kirjoitti:

        .."sä olit vaara liian suuri kiertää, niin houkuttava ohittaa.."

        "....Riittää kun vain katson sinua
        Silloin menneelle voin kääntää selän>3....."


      • sen hetken..
        .... kirjoitti:

        "....Riittää kun vain katson sinua
        Silloin menneelle voin kääntää selän>3....."

        Vain hänen kanssaan haluaisin tämän hullun tunteen todeksi elää..Hänen kanssaan menneelle selkäni kääntäisin. Kauniisti kirjoitat..salaa toivoisin että hän olisit. Mutta haavettani vain se vain taitaa olla...-Brown Eyed Girl > ....


      • ....
        sen hetken.. kirjoitti:

        Vain hänen kanssaan haluaisin tämän hullun tunteen todeksi elää..Hänen kanssaan menneelle selkäni kääntäisin. Kauniisti kirjoitat..salaa toivoisin että hän olisit. Mutta haavettani vain se vain taitaa olla...-Brown Eyed Girl > ....

        Haaveet on haaveita..eikä ne täällä ikinä todeksi muutu..joten on aika jättää viimeinkin kirjoittelu ja haihattelu täällä..elämä on tässä ja nyt..oon aina pitänyt lupaukseni kovalla prosentilla,saas nähdä miten käy täältä pois pysymisen kanssa..jos tässä tarinassa jotain tapahtuu,se tapahtuu oikeassa elämässä..tunne on ainakin molemminpuolista,syvää ja ikuista..sen tietää ja tuntee tämän ainutlaatuisen rakkaustarinan molemmat osapuolet..>3 ei ruskeasilmäiselle..


      • koukussa juu
        .... kirjoitti:

        Haaveet on haaveita..eikä ne täällä ikinä todeksi muutu..joten on aika jättää viimeinkin kirjoittelu ja haihattelu täällä..elämä on tässä ja nyt..oon aina pitänyt lupaukseni kovalla prosentilla,saas nähdä miten käy täältä pois pysymisen kanssa..jos tässä tarinassa jotain tapahtuu,se tapahtuu oikeassa elämässä..tunne on ainakin molemminpuolista,syvää ja ikuista..sen tietää ja tuntee tämän ainutlaatuisen rakkaustarinan molemmat osapuolet..>3 ei ruskeasilmäiselle..

        saahan sitä kai haaveilla -vaikka turhaksi tietäisi. haaveet auttaa joskus kestämään tätä arjen harmautta...


      • ....
        koukussa juu kirjoitti:

        saahan sitä kai haaveilla -vaikka turhaksi tietäisi. haaveet auttaa joskus kestämään tätä arjen harmautta...

        Haaveet auttaa jaksamaan..mutta kasvottomina tehdessään ne saattaa herättää myös turhia toiveita ja turhautumista.. molemmat tietää,että meillä on sieluyhteinen..ja tiedämme senkin,ettei mikään voima maailmassa saa revittyä sitä ikinä riekaleiksi..kaiken lisäksi oon varma,että molemmat ovat valmiit tekemään kaikkensa sen säilymiseksi..uskon sokeasti vielä siihenkin,että tämän pitkän,kuoppaisen ja ylämäki voittoisen tien päässä tulee vielä päivä,kun istumme sylikkäin..ja silloin tiedämme,että tämä kaikki on ollut tämän arvoista..mutta täällä tätä on veivattu jo tarpeeksi..eikä tämä täällä muuksi muutu..sen halusin vielä sanoa,kun tänne lupauksestani huolimatta kerran vielä lipesin..ettei täältä palstalta pois pysyminen tarkoita unohdusta,eikä tunteiden loppumista..päinvastoin..ikävä on läsnä jatkuvasti ja rakastan sua aidosti K.... ,oot mun silmissä aina ja ikuisesti se kaunein kaikista>3.....

        "....Kuule beibi me tavataan vielä>3....."


    • Unohdin jo

      En. Kummasti se on päässyt unohtumaan. En millään muista, oliko se siellä firman taukohuoneessa ja seisoinko siinä ilmoitustaulun edessä. Ei en millään saata muistaa... En edes ensimmäisiä sanojasi minulle.

      • Muisti mennyt joo

        Jossain siellä se ehkä oli. Tai sitten ei. Kumma kun unohtuu vanhat asiat. Oltiinko samassa firmassakaan...hmm. En vaan muista.


      • Näin unta
        Muisti mennyt joo kirjoitti:

        Jossain siellä se ehkä oli. Tai sitten ei. Kumma kun unohtuu vanhat asiat. Oltiinko samassa firmassakaan...hmm. En vaan muista.

        Että Olit ilmoitustaulun luona.nyt nukkumaan ja pusu poskelle....


      • Unta kaikki
        Näin unta kirjoitti:

        Että Olit ilmoitustaulun luona.nyt nukkumaan ja pusu poskelle....

        Ilmoitustauluakaan en muista. Onko siellä sellainenkin?


      • Unohdin jo
        Unta kaikki kirjoitti:

        Ilmoitustauluakaan en muista. Onko siellä sellainenkin?

        Joo oli siellä ehkä. Vai oliko? Oliko siinä työvuorolistoja, joista me keskusteltiin vai ei? Sanoitkohan sä jotain mun etsimiseen liittyen vai muistanko mä nyt ihan ihan väärin?


      • näin unta
        Unohdin jo kirjoitti:

        Joo oli siellä ehkä. Vai oliko? Oliko siinä työvuorolistoja, joista me keskusteltiin vai ei? Sanoitkohan sä jotain mun etsimiseen liittyen vai muistanko mä nyt ihan ihan väärin?

        Että tulit aamulla portaita alas suoraan syliin.


      • Unohdin jo
        näin unta kirjoitti:

        Että tulit aamulla portaita alas suoraan syliin.

        No hyvä että otit kopin niin ei sattunut pahemmin.


      • Näin unta
        Unohdin jo kirjoitti:

        No hyvä että otit kopin niin ei sattunut pahemmin.

        Taas Että tapaamme vielä kahden kesken.


      • Väärin näit
        Näin unta kirjoitti:

        Taas Että tapaamme vielä kahden kesken.

        höpöhöpö.


      • Unohdin jo
        Näin unta kirjoitti:

        Taas Että tapaamme vielä kahden kesken.

        Kyllä mä vielä varmastikin hänet tapaan.


    • No NIIIIIIN

      tuskin heti unohdan tätä farssivuotta tornipöllöineen kaikkineen, mutta eiköhän riitä jo nostalgisointi taas tältä erää....

      ----> siirtyy Facebookiiiin tai jonnekin... heeippaa!

    • kadehdin sua

      kun kokisi jotain tuollaista, enpä ole yhdenkään miehen ainakaan kokenut uivan tuohon tilaan mut tavatessaan, tai no ehkä yhden vanhemman mutta hänkin on "väärää seuraa" perkele!

      • kerran niinkin

        Ai, mulla taas tärähti koko galaksi moneksi valovuodeksi yhdessä silmänräpäyksessä.


    • little liar

      Muistan toki, mutta en havainnut mitään maata järisyttävää kiihkoa siinä :D

      • ijlhtxgrz

        Vaikka mussa riehuisi minkälainen myrsky, voin näyttää ulospäin väsyneeltä viililtä. Jospas alottajassakin näyttelijän vikaa..


    • **Muistan**

      Siitä hetkestä lähtien sulla on ollut erityinen paikka sydämessäni. Hei, pian on vuosipäivä ;)

      • Vihje vihje

        Laita siis viesti hänelle vuosipäivän kunniaksi.
        Hyvä syy lähestyä häntä oikeassa elämässä.


      • Miukavaa!

        Ai joo. Totta!


    • SiinäHetkessäJotain

      Joitakin vuosia sitten, tulin kiireessä kertomaan ihastukselleni, tehneeni mahdollisesti "ajovirheen".... Katseemme kohtasivat siinä lämpimässä tilassa, jossa hän työskentelee. Tapahtui, kummallinen valonomainen ilotulitus välillämme. Hieno kokemus minulle, mahtoiko hän tuntea samoin...loppupäivän tunsin tähtisateen pisaroiden pikkuhiljalleen laskeutuvan selkääni pitkin. Se ei ollut se ensimmäinen, eikä viimeinen, Jollain tapaa, koin, että se jopa hipoi jonkinlaista uskonnollista kokemusta. Rakkaus on ihmeellinen voima.

      N

      • SiinäHetkessäJotain

        Naiselta miehelle ylläoleva.


      • palaset kasattu

        Paljon särkyi, jotain syntyy. Elämä on, mutta lopulta kaikki on sen arvoista. Kuppi kaijee:D


    • kerta höh

      Mä olen niin hämilläni näistä ilotulituksista. Ei ole näköjään mitenkään harvinaisia, vaikka itsestäni tuntuisi siltä. Ja siinä missä, joku näkee ilotulituksen kauniit värit ja suloisen tunnelman niin toinen osapuoli tuntee vain kaamean pamahduksen.

    • gfhhhhhh

      No niinpä oli juu.

    • j-miehelle

      Vuosipäivä tuli vastaan jo kai noin viikko sitten.
      Rupesit pyörimään ympärilläni ja sitten katosit.
      Nyt olen niin rakastunut ja niin olet sinäkin.
      Eikä kukaan duunipaikan idiooteista tiedä sitä.
      Silti toivon, että tämä kissa-hiiri -leikki saisi
      lopun eli VIHDOINKIN PYYTÄISIT MUA VAIKKA
      SYÖMÄÄN. Tulen niin surulliseksi välttelystäsi
      ja tempuista. Rakas, luen sinua kuin avointa kirjaa.
      Tiedän senkin, että välillä ei yksinkertaisesti voi
      mitään halullesi nähdä minua, vaikka vain lasiseinän läpi.
      Pelkosi on kurjaa katseltavaa.

    • muistelijatar kaukaa

      Muistan kun
      sattuman kautta minulla oli mahdollisuus tutustua erääseen
      muistan sen ensimmäisen kohtaamisen, miten se jännittikään .. aikuista naista :)
      Ennenkokematonta totta tosiaan!
      Hälytyskellot kilkattivat tosissaan, olisi pitänyt kuulla, vaan en kuullut.
      Asiat sitten menivät kuin ne varmaan tälläisissä tapauksissa menevät... syteen ja saveen .
      Ajatuksiin jäi !
      antaa syyn hymyyn hän.

    • muistan sen hetken

      harmi vaan että se jäi ainoaksi kohtaamiseksi - muistosi säilyy sydämessäni, kiitos kun olit hetken elämässäni

    • Unohtamisen arvoinen

      En onneksi enää muista. Unohduksen autuus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe