Mitenköhän tuo venäläisten hotelli lähtee käyntiin.

miees

Minusta tuntuu et lähtee jos sinne tuuaan misuja kntlhesta no siinä yks ongelna et net pnijakki ehkä sieltä tai muurmanskista vai tiiä panisko kemijärven kollit venakkoja ennää no siinä tio nähhään.

30

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . . . Huh huh

      Voi iekama tuota sun kirjotustaitoa. Opettele kirjoittamaan etes sen verran, ettei tarttis joka toista sanaa arvailla.

      • Mie osaan arvailla jos joku puhuu jotenki väärin . Jos sulla ei oo sitä taitoo ni en mha sille mittää yritä elää senkanssa.


      • Mitä tarkoittaa iekama ?


      • tarttis = tarvitsisi


      • Eikö tarvitsisi kuulostakkin venäjältä.


      • sun= sinun


      • etes= edes


      • Sinä se tässä koulunpenkille joutaisit suomenkielen suhteen.


      • Sie et osaa yhtään suopmenkieltä ja tuut mulle paasaamaan paskaa onkose oikein semmonen asia.


      • . . . Huh huh
        miees kirjoitti:

        Sie et osaa yhtään suopmenkieltä ja tuut mulle paasaamaan paskaa onkose oikein semmonen asia.

        En tarkoittanut, että sinun tulisi kirjoittaa rikkeetöntä suomenkieltä. Olisi vain suotavaa, että siitä saisi selvää. Nyt näyttääkin siltä,että osaat kirjoittaa ihan sujuvasti. Mitä lie värkkäät ! ? En minä halua paasata sinulle. Itseasiassa sait mut hymyilemään. Olet sinä epeli !


      • . . . Huh huh kirjoitti:

        En tarkoittanut, että sinun tulisi kirjoittaa rikkeetöntä suomenkieltä. Olisi vain suotavaa, että siitä saisi selvää. Nyt näyttääkin siltä,että osaat kirjoittaa ihan sujuvasti. Mitä lie värkkäät ! ? En minä halua paasata sinulle. Itseasiassa sait mut hymyilemään. Olet sinä epeli !

        Mie vain värkkäilen en mittää muuta mut hyvä et sain sut iloiseksi ; )


      • . . . Huh huh kirjoitti:

        En tarkoittanut, että sinun tulisi kirjoittaa rikkeetöntä suomenkieltä. Olisi vain suotavaa, että siitä saisi selvää. Nyt näyttääkin siltä,että osaat kirjoittaa ihan sujuvasti. Mitä lie värkkäät ! ? En minä halua paasata sinulle. Itseasiassa sait mut hymyilemään. Olet sinä epeli !

        Mitä muuten se ikema trkottaa ?


      • kattelenvain kirjoitti:

        Mie vain värkkäilen en mittää muuta mut hyvä et sain sut iloiseksi ; )

        Pitäs muuten lähtiä syömäänki ku en oo vielä tällepäivälle ehtiny ruokailemaan.


      • . . . Huh huh kirjoitti:

        En tarkoittanut, että sinun tulisi kirjoittaa rikkeetöntä suomenkieltä. Olisi vain suotavaa, että siitä saisi selvää. Nyt näyttääkin siltä,että osaat kirjoittaa ihan sujuvasti. Mitä lie värkkäät ! ? En minä halua paasata sinulle. Itseasiassa sait mut hymyilemään. Olet sinä epeli !

        Mie oon vain mie. ; ) Kuka sie oot ; )


      • . . . Huh huh kirjoitti:

        En tarkoittanut, että sinun tulisi kirjoittaa rikkeetöntä suomenkieltä. Olisi vain suotavaa, että siitä saisi selvää. Nyt näyttääkin siltä,että osaat kirjoittaa ihan sujuvasti. Mitä lie värkkäät ! ? En minä halua paasata sinulle. Itseasiassa sait mut hymyilemään. Olet sinä epeli !

        Mitä iekama tarkoittaa.


      • . . . Huh huh kirjoitti:

        En tarkoittanut, että sinun tulisi kirjoittaa rikkeetöntä suomenkieltä. Olisi vain suotavaa, että siitä saisi selvää. Nyt näyttääkin siltä,että osaat kirjoittaa ihan sujuvasti. Mitä lie värkkäät ! ? En minä halua paasata sinulle. Itseasiassa sait mut hymyilemään. Olet sinä epeli !

        Mie kyllä osaaan jos mi hluan ni kirjottaa vaikka miten hyvin premminku mikkään oppineet jos mie vain hluan mutten hlua. Haluan olla rento silleesti etten ole mitenkään joku professoori enkä äidinkielen opettaja mie oon vain mie.


      • ...Huh huh
        miees kirjoitti:

        Mitä iekama tarkoittaa.

        No se nyt vaan on sellainen ns. apusana. En tykkää kiroilusta, mutta pieni apusana joskus on paikallaan, kai. Täytyy lähteä tekeen iltatoimet, että pääsee yöpuulle ja aamulla töihin. Hyvää yötä vaan sulle, epeli.


      • ...Huh huh kirjoitti:

        No se nyt vaan on sellainen ns. apusana. En tykkää kiroilusta, mutta pieni apusana joskus on paikallaan, kai. Täytyy lähteä tekeen iltatoimet, että pääsee yöpuulle ja aamulla töihin. Hyvää yötä vaan sulle, epeli.

        hyvää yötä sinulle ; )


    • mongertele iteksesi

      On se niin rentoa, kun kukaan ei saa selvää noista mongenruksista.
      Eipä jaksa silloin sun viestit kiinnostaa.

    • Hyvää tekstiä se on

      Hyvinhän tuosta selviää asiat. Ihan kelpo tekstiä. Siis tällä miees nimimerkillä.

      Onko teillä ainaisilla valittajilla pahaaoloa potevilla lukuvaikeuksia.

      Erityisesti Kemijärvellä on paljon valittajia ja muutenkin omituista porukkaa paljon.
      Varmaan tänne Suomi/24 .n tulevat ne pahaaoloa potevat purkautumaan.

      • kukin tavallaan

        Kelpo tekstiä ? Jos haluaa tulla ymmärretyksi, niin kelpo teksti on helppo lukuista ja ilmaisu sujuvaa, äidinkieli huomioiden.
        Murretta ei kelpo tekstissä pitäisi käyttää lainkaan, vaan pitäytyä yleiskielessä.
        Muita kohtaan on kohteliasta kirjoittaa ymmärrettävästi.

        Totta tuo kyseinen nimimerkki ei juuri välitä ymmärtääkö kukaan, eikä noissa teksteissä kyllä juuri ole edes asian tynkää.


      • Joo mieki huomannu eihän täälä osata ku toisia haukkua . Miksei vois olla jotenki positiivisemilla mielialoilla jengi liikenteessä siis kirjaimellisesti.


      • Hymyksi 1
        miees kirjoitti:

        Joo mieki huomannu eihän täälä osata ku toisia haukkua . Miksei vois olla jotenki positiivisemilla mielialoilla jengi liikenteessä siis kirjaimellisesti.

        Se on kuule tämä kaamos, joka pukkaa päälle syynä kaikkeen negatiiviseen. Alä sie poika välitä kaikenmaailman urputtajista. Pahaa oloaan vain purkavat. Aikansa jupisevat ja ovat sitte taas paremmalla päällä. Yhden vinkin kuiten tahtoisin sulle antaa ; On paljon mukavampaa lukea mielipiteitäsi kun kirjotat selkokieltä niinkuin ed. kirjotuksesi. Ihan mukava epelihän sie oot.


    • Voi iekaman tollot

      Sanonta iekama tulee jeesustelusta. Eli voi jeesus ristus perrkele.
      Sitä on sitten murthella väännelty. Esim. näin: Voi saaatanan iesus kuiten teitä tolloja.
      Siitä edelleen näin: iekama kuite ko toletta tyhymiä lähes kaikki sieä kemijärvellä.

      • Älä sie morkkaa kaikkia tyhmiksi miesen vastuun potan. ; )


    • syökää juustoa

      Puljun ovi pysyy kiini meikäläiseltä! Vielä tässä näille rahaa.

    • Sihtikohallaan

      Parempi olla hetero,eikä mikään;"puppelipoika".

    • naineen

      Hankalaa se on miees-nimimerkin jatkuvassa 3 promillen humalassa kirjoittaa oikein ja rakentavasti. Ja jos koulutkin on aikanaan juosten kus tu ja keskeytetty niin minkäs teet.

      • En minä nyt ihan kolomen oo mutta joskus jopa viienkiromillen humalassa osaan käyttäytyä asiallisesti .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe