RAKKAUSTARINA?

Tunteet aidot?

Miten saamelainen rakastuu?

36

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama kaiku niillä

      Samanlailla kun mustalainen.

      • rakkautta täynnä=

        Intohimoisesti, tulisesti..... Sitä ei sammumaan saa edes kaatosade, ei lumimyrsky, salamoi vaan.........


      • tunteet ja

        Ja miten kosii?


      • oikku5

        Onko kokemusta?
        Taitaapa olla ....


      • musta2

        Onko kokemusta???


      • ei ole.
        musta2 kirjoitti:

        Onko kokemusta???

        ei ole.


      • kotalainen3
        ei ole. kirjoitti:

        ei ole.

        Mistäs sitten tiedät miten saamelainen kosii... "samanlailla kuin mustalainen".. täytyyhän jommasta kummasta olla kokemusta..kuulo/ luulo tiedot ei kerro totuutta jomman kumman kosinnasta.. kokemus ainoastaan... itse olen naimisissa ..arvaileppa sinä kun tiedät niin hyvin nämä "samanlaiset kosinnat"


      • tirtämätön, luulen
        kotalainen3 kirjoitti:

        Mistäs sitten tiedät miten saamelainen kosii... "samanlailla kuin mustalainen".. täytyyhän jommasta kummasta olla kokemusta..kuulo/ luulo tiedot ei kerro totuutta jomman kumman kosinnasta.. kokemus ainoastaan... itse olen naimisissa ..arvaileppa sinä kun tiedät niin hyvin nämä "samanlaiset kosinnat"

        Arvelen vain en, tiedä kun, ei ole kokemusta siksi, tässä kyselläänkin että, miten se tapahtuu, miltä tuntuu? Paljosta olen jäänyt paitsi. voi voi....


      • kotalainen3
        tirtämätön, luulen kirjoitti:

        Arvelen vain en, tiedä kun, ei ole kokemusta siksi, tässä kyselläänkin että, miten se tapahtuu, miltä tuntuu? Paljosta olen jäänyt paitsi. voi voi....

        Luetko kirjoittamiasi viestejä ollenkaan..." samanlailla kuin mustalainen".... kokemushan tässä kyseisessä lauseessa lukee selvästi.


      • en minä tiedä?
        kotalainen3 kirjoitti:

        Luetko kirjoittamiasi viestejä ollenkaan..." samanlailla kuin mustalainen".... kokemushan tässä kyseisessä lauseessa lukee selvästi.

        No miten mustalainen ja saamelainen kosivat? Missä se tuntuu muualla kuin, varpaannokassa. Halaavatko? Hyväilevätkö, suutelevatko kämmenelle vai minne?


      • Tää onnea on
        en minä tiedä? kirjoitti:

        No miten mustalainen ja saamelainen kosivat? Missä se tuntuu muualla kuin, varpaannokassa. Halaavatko? Hyväilevätkö, suutelevatko kämmenelle vai minne?

        Taivas rajana hyväilyille ja suudelmille kun oikean löysin... mutta kumpikohan on .. saamelainen vai mustalainen.?


      • pölkkypää=????
        tunteet ja kirjoitti:

        Ja miten kosii?

        Mitä täältä kyselet? Me tiedämme aivan hyvin omat asiamme joten, ole hyvä ja poistu palstalta. Olet joku vanhaämmä. 60 vuotta lähentelevä kuihtunut oksankäppyrä. Mene hiiteen!


      • kaikenlaisia höh...
        tirtämätön, luulen kirjoitti:

        Arvelen vain en, tiedä kun, ei ole kokemusta siksi, tässä kyselläänkin että, miten se tapahtuu, miltä tuntuu? Paljosta olen jäänyt paitsi. voi voi....

        Naimisissa olevat tietää! Mene naimisiin ja ole vaiti !


      • onnea4
        kaikenlaisia höh... kirjoitti:

        Naimisissa olevat tietää! Mene naimisiin ja ole vaiti !

        Niii,,i,,naimisissa oleva tietää,olet oikeassa, tä


      • koiran lailla soon
        en minä tiedä? kirjoitti:

        No miten mustalainen ja saamelainen kosivat? Missä se tuntuu muualla kuin, varpaannokassa. Halaavatko? Hyväilevätkö, suutelevatko kämmenelle vai minne?

        No ne haistelevat toistensa persettä niinko koirat, ja jos hajut on hyvät niin alkavat paritella. Sillä lailla se niillä tapahtuu.


      • yksin jätetty!
        koiran lailla soon kirjoitti:

        No ne haistelevat toistensa persettä niinko koirat, ja jos hajut on hyvät niin alkavat paritella. Sillä lailla se niillä tapahtuu.

        kissakun parittelee se jättä naaraan siihen. ja mikä ääni kuuluu päätteeksi! kauhea rääkäisy?


    • autuas on lempeä!

      Millä tavalla Millaiset tunteet? Missä tuntuu? Miten olette kohteliaita jos, ei ole vastakkaiselle puolelle tunteita!? Sanotte kohteliaasti Kiitos mutta, en ole sinuun rakastunut, jätetään tämä juttu tähän, vai nussitko nautinnosta ja käytät hyväksi rakastunutta reppanaa? Miten on!

      • Ymmärtäväinen=

        Rakkaudella! Intohimoiset = tunteet Heillä. Tuntuu päästä varpaan nokkaan asti. Sanomme vain Päivää ja toivotamme hauskaa jatkoa uuden löytämiseksi. Kiitos huomion osoituksesta mutta, en ole sinua varten luotu. En nussitietenkään, en käytä hyväkseni kun, minullahan ei ole tunteita häntä kohtaan. Näin on. Päivää ja Näkemiin, hymyillään kun kohdataan!


      • huono nainen!
        Ymmärtäväinen= kirjoitti:

        Rakkaudella! Intohimoiset = tunteet Heillä. Tuntuu päästä varpaan nokkaan asti. Sanomme vain Päivää ja toivotamme hauskaa jatkoa uuden löytämiseksi. Kiitos huomion osoituksesta mutta, en ole sinua varten luotu. En nussitietenkään, en käytä hyväkseni kun, minullahan ei ole tunteita häntä kohtaan. Näin on. Päivää ja Näkemiin, hymyillään kun kohdataan!

        Vai että vielä muka rakastunut! Voi hevonkukkulat! Lakkaa höpisemästä jo tyhjää. Vai meinaatko rikkoa jonkun avioliiton! Teet virheen? Jalkavaimoko? vai mikä olet?


      • katkerat
        huono nainen! kirjoitti:

        Vai että vielä muka rakastunut! Voi hevonkukkulat! Lakkaa höpisemästä jo tyhjää. Vai meinaatko rikkoa jonkun avioliiton! Teet virheen? Jalkavaimoko? vai mikä olet?

        Kumpikohan olen jalkavaimo vai laillinen.. siinäpä onkin kysymys.. katkerat ex- naiset onkin asia erikseen.. he eivät välttämättä edelleenkään hyväksy että heidän entinen mies josta joutui eroamaan oman lapsellisen ei aikuisen naisen käytöksellä löysi uuden emännän ja asiat onkin ihan kohillaan uudessa suhteessa.


      • rikas,huonotapainen

        Koukkupolvin, pesemättömin hampain, eikä tunnu missään. Tuletko minulle akaksi ja ole kotona hoitamassa lapsia kun, minä juoksen metsässä porojen perässä ja juopottelen aslakin kanssa. Em mie ossaa muuta kuin lähetyssaarnaajan asennossa.


      • Olet vaimo ihana!
        katkerat kirjoitti:

        Kumpikohan olen jalkavaimo vai laillinen.. siinäpä onkin kysymys.. katkerat ex- naiset onkin asia erikseen.. he eivät välttämättä edelleenkään hyväksy että heidän entinen mies josta joutui eroamaan oman lapsellisen ei aikuisen naisen käytöksellä löysi uuden emännän ja asiat onkin ihan kohillaan uudessa suhteessa.

        Jos omamies sinua rakastaa! Olet Hänen omansa. He jotka ovat avioeron jälkeen löytäneet toisensa. Heille suotakoon onni täydellinen. Vaimo ja Mies olette!


    • Ole hyvä?

      Kuule! rakas ystävä. Voitaisiinko olla vain ystäviä ja toivotetaan hyvää elämää jatkossa ja että, Hän löytäisi sen oikean joka, Hänelle on luotu. Jatka rakas ystävä oikean etsimistä. En käyttäisi hyväkseni toisen tilaa.

      • taakse väisty!

        Elä sinäkin todellisuudessa eikä, haavemaailmassa. Senkin tonttuaivo. Hetken hurma lienet. Me äidit ja vaimot pidämme miehemme onnellisina. Joten oleppa iisisti nyt!


    • näin

      Jos tykkää niin mikäpä siinä ja ajan kanssa jopa rakastuu.

      • kiintyy?

        Kiintyy! Kuten koira isäntäänsä?


      • tykkäämme!

        Jos tunne= molemminpuolinen niin, silloin kyllä!


      • laihduta saatana!
        tykkäämme! kirjoitti:

        Jos tunne= molemminpuolinen niin, silloin kyllä!

        Jos tunne on molemmin puolinen niin, se ei sinulle kuulu! Oletko kateellinen toisten onnesta , kenties ehkä olet katkeroitunut vanhapiika! Huh. Ylipainoinen ämmälihava hyi!


      • telkkarissavaan.

        Ja sitähän ei tapahdu kuin novelleissa ja saippuasarjassa, kuvittele lapinmiestä suutelemassa ja hyväilemässä intohimoisesti.


    • ..................

      voisit kokeilla ihan itse

      • masturboi itse!

        Paskahousuolet!


      • .............
        masturboi itse! kirjoitti:

        Paskahousuolet!

        hahhah ,ei kyll tota ihan meinannut, naurut pääs väkisin!


      • turha vaiva!
        masturboi itse! kirjoitti:

        Paskahousuolet!

        Eikä tuommoisia kirjoitella palstoihin! Ne on kautta-aikojen hoitaneet asiansa....


    • Et vaivautuisi?

      Varmaan paremmin kuin sinä. Olet varmaan 50 vanha ämmänkäppänä. Sinuun ei kukaan rakastu kun, oot jo lakastunut vanha lehti! HÄHÄHÄÄÄÄ:::.......

      • ei vanhoille!

        Näin on! rakastuminen on tarkoitettu nuorille ja jotka,perheen perustavat.


      • KAIKILLE!?????=?=?=?
        ei vanhoille! kirjoitti:

        Näin on! rakastuminen on tarkoitettu nuorille ja jotka,perheen perustavat.

        KAIKILLE! HUOMIO! KAIKILLE! Niin nuorille kuin vanhoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe