Onko Soneralla halpaa liittymää?

anna ker

Mulla on sellainen johon itse lataan rahaa edeltä päin. Ongelma on että se kuluttaa saldoa yötä päivää vaikken itse tekisi mitään. Ei surfaamista ei soittoja.
Miten on sellaisen liittymän kanssa josta maksetaan kuukausimaksu?
Miten sellainen laskuttaa "extraa" ja miten sen nettisurfauksen kanssa on? Lasktuttaako sellainen liittymä kaikesta tekemisestä vielä erikseen?

7

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitse mieleisesi

      No on.
      Josko nyt vaan menet ihan suosiolla sinne Soneran sivuille ja valitset sieltä mieleisesi liittymän,siellä on mistä valita jokaiseen käyttö tarkoitukseen.
      Ja kun nyt mainitsit maksaako joku vielä erikseen kiinteähintaisessa liittymässä,ei maksa.Esim, jos otat liittymän, jossa on rajattomasti puheluita,viestejä,dataa,eli netin käyttöä,ja hinta on mainittu esim 21.90kk,niin se maksaa sen 21.90 kuukaudessa vaikka paahtasit yötäpäivää, vuorokaudet ympäriinsä netissä, ja puhut puhelimessa ja laitat textareita,se hinta ei muutu siitä.
      Ja huomioi nettiliittymää valitessasi että,siinä sopimuksessa lukee
      -Kuukausihintaan sisältyy liikkuvan netin rajaton käyttö kotimaassa. Verkon yli voi siis huoletta ladata isojakin paketteja tai pelailla nettipelejä-.
      Noilla tiedoilla kun alat valitsemaan liittymää niin johan alkaa pelittää.
      Ja ellet luota kykyihisi netin kautta liittymän tilaamiseen,soita myyntipalveluun,(puhelu on ilmainen 0800 alkuinen)siellä on ihan oikea immeinen vastaamassa ja saat kysellä kaikki mikä liittyy liittymäsi tilaukseen.
      Ja se että onko Soneralla halpaa liittymää,se riippuu ihan sinun käyttötarkoituksesta,mihin käyttöön liittymä tulee ja mikä on mielestäsi halpa tai kallis,sitä meidän muitten täällä on mahdoton sanoa.

      • jiokku

        Kaikissa Soneran liittymissä vaikka rajaton onkin, netti hidastuu jossain datamäärässä .
        Toki kalliit liittymät sisältää 50GT ja halvemmat vähemmän. Kun katsoo tarkat tiedot osion Soneran sivuilta niin ei ylläty.


      • sorjastisopi b
        jiokku kirjoitti:

        Kaikissa Soneran liittymissä vaikka rajaton onkin, netti hidastuu jossain datamäärässä .
        Toki kalliit liittymät sisältää 50GT ja halvemmat vähemmän. Kun katsoo tarkat tiedot osion Soneran sivuilta niin ei ylläty.

        Mulla on 10gt tiedonsiirtoa 1000 minuuttia ja 1000 viestiä. Hinta normaalisti. 24'90" ei ole koskaan mennyt yli rajasta. Tosin en lähetä viestejä kymmeniä ja sata minuuttia puhetta riittää. 4g puhelimen myötä vaan mentiin tähän. Sääliksi käy ne jotka ovat latausliittymän varassa


      • ei oo kallis
        sorjastisopi b kirjoitti:

        Mulla on 10gt tiedonsiirtoa 1000 minuuttia ja 1000 viestiä. Hinta normaalisti. 24'90" ei ole koskaan mennyt yli rajasta. Tosin en lähetä viestejä kymmeniä ja sata minuuttia puhetta riittää. 4g puhelimen myötä vaan mentiin tähän. Sääliksi käy ne jotka ovat latausliittymän varassa

        Minulla on dna:n rajaton 4G liittymä hintaan 16,90/kk eikä mitään rajoituksia.


    • anna ker

      No niin.
      Kiitos hyvästä ja valaisevasta vastauksestasi.

    • 19,95e

      Mulla sonera jätti . 150 nettiä rajattomat puhelut ja tekstit 19,95e . Ollut jo kauan soneralla tarjouksena, ja jatkuu 2016 asti . Silmät auki ihmiset kun selaatte tarjouksia siellä .

      • ja tää vie

        Niija tohon vielä tuplasim 5e , niin on tabletissa samalla numerolla viestit , puhelut, netti kokonaishintana 24,95e kahdessa vehkeessä . Vaivatonta , eiks ??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe