"Voi vitsi"

biologinalku

Itse en käytä sanaa vitsi ikinä sanan vittu korvikkeena. En sano esimerkiksi "Voi vitsi!", "Ei vitsi!" tai "Mitä vitsin nuuskamällejä täälä on?" Käytän sanaa vittu tai sitten ilmaisen asian jotenkin sievästi tarvittaessa.

19

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvemmin sitä kavereidenkaan kanssa vitseillään vaan ihan vittuillaan.

    • Minäkin päädyin samaan 15-vuotiaana kun huomasin, että vittu lipsahtaa ihan helposti vitsin tilalle esmes kirjaston palautusluukulla.

    • Itse en muuten kiroile IRL, ja netissä välillä senkin edestä. IRL minulla on kyllä mielenkiintoisia korvikkeita, kun on tarve kiroilla. Pitäähän pikkuveljelle näyttää esimerkkiä.

    • Kun kiroilen sanon yleensä "Perkele" suomalaisittan ja sitten kunnon raget päälle. Niin osoitan asian näin Suomalaisittain.

    • Kun kiroilen totean "för helvete" tai "sjutton åcksa", koska en käytä kirosanoja paljoakaan.

      • Minä olen muuten alkanut kiroamaan "för helvete" IRL.


      • biologinalku kirjoitti:

        Minä olen muuten alkanut kiroamaan "för helvete" IRL.

        Kohta kaverisi jättävät sinut suomenruotsalaisena, koska rasistireppanat vihaavat för helveteä.


      • biologinalku kirjoitti:

        Minä olen muuten alkanut kiroamaan "för helvete" IRL.

        "För helvete" on tarttuva. Minäkin sanon niin nykyään


      • pofuksio kirjoitti:

        "För helvete" on tarttuva. Minäkin sanon niin nykyään

        Samat. Puhumattakaan kaikista hauskoista sivistyssanoista.


      • pofuksio kirjoitti:

        "För helvete" on tarttuva. Minäkin sanon niin nykyään

        Se johtuu siitä, että Minä Jumala(mme) suosii niitä, jotka käyttävät sitä sanaa samalla tavalla kuin "tietäjät tietää", "nyrskytys" ja "äg plöö".


      • pofuksio kirjoitti:

        "För helvete" on tarttuva. Minäkin sanon niin nykyään

        O/


      • biologinalku kirjoitti:

        Minä olen muuten alkanut kiroamaan "för helvete" IRL.

        Olen myös odotellut, saisinko ympättyä för helveten ruotsin kirjoitelmaan, mutta viime kirjoitelmassa sille ei oikein löytynyt hyvää saumaa. Jospa seuraavassa.


      • Siiliö
        israelin-tukija kirjoitti:

        Se johtuu siitä, että Minä Jumala(mme) suosii niitä, jotka käyttävät sitä sanaa samalla tavalla kuin "tietäjät tietää", "nyrskytys" ja "äg plöö".

        Mikä on äg plöö?? Sivistyksessäni on aukko, enkä pidä siitä yhtään.


    • En yleensä käytä kumpaakaan ilmausta, joten ei tarvitse valita teineilyn ja täteilyn väliltä.

      • Minua huvitti yksi Anna-Leena Härkösen kolumni, jossa hän selitti, että saakeli on tosi hyvä kirosana, sitä kun voi käyttää vaikka lastentarhassa kun tekisi mieli sanoa saatana (ja saakeli sitten on sopivan mieto).

        Minusta saakeli on aika tuju tarhaan.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minua huvitti yksi Anna-Leena Härkösen kolumni, jossa hän selitti, että saakeli on tosi hyvä kirosana, sitä kun voi käyttää vaikka lastentarhassa kun tekisi mieli sanoa saatana (ja saakeli sitten on sopivan mieto).

        Minusta saakeli on aika tuju tarhaan.

        Hitto, hemmetti ja sonta ovat myös hyviä korvikkeita. Lastentarhassa voi kiroilla ruotsiksi, koska penskat eivät osaa lausua sitä. Kuulemma helsinki on joskus tarkoittanut samaa kuin helvetti, joten painu Helsinkiin on hyvä.


      • icepicked kirjoitti:

        Hitto, hemmetti ja sonta ovat myös hyviä korvikkeita. Lastentarhassa voi kiroilla ruotsiksi, koska penskat eivät osaa lausua sitä. Kuulemma helsinki on joskus tarkoittanut samaa kuin helvetti, joten painu Helsinkiin on hyvä.

        Siis lastentarhantädin kuullen? Kyllä minä lapsen kuullen sanoisin ihan helposti saakeli ainakin pari kertaa kuussa.

        Karseaa, mitä sanaa käyttäisin sitten päivittäin jos minulla olisi kakara! Olisi pakko vain sanoa että voi näätä, kuka... kuka... nilviö on jättänyt kuran eteiseen.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Siis lastentarhantädin kuullen? Kyllä minä lapsen kuullen sanoisin ihan helposti saakeli ainakin pari kertaa kuussa.

        Karseaa, mitä sanaa käyttäisin sitten päivittäin jos minulla olisi kakara! Olisi pakko vain sanoa että voi näätä, kuka... kuka... nilviö on jättänyt kuran eteiseen.

        XD

        Veljeni kuullen kiroilusta tuli aina aiemmin hauskaa sössötystä: "Voi per... öhööm."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe