JOULULAHJA VINKKI.

Homelite

Moi!
Haluaisin ostaa lahjaksi miehelleni pumpattavan nuken, mutta millaisen?
Mulla ei ole aiheesta mitään kokemusta ja olen vain selaillut nettikauppojen valikoimia..
Mitä eroa on 14e ja 60e nukella? Mikä olis paras asento jne:D
Auttakaa mua! Mitään 200e nukkea mulla ei oo varaa ostaa, mut minkälaisia nuo halppikset on ja tyydyttääkö ne ketään?;)

6

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jhoni shake

      Mikä on lahjasi tarkoitus? Jos etsit miehellesi runkkuvälinettä niin osta Fleshlight. Siitä on paaaaaaaaaljon enemmän iloa kuin mistään vinyylinukesta. Itselläni on Fleshlight STU, jolla voi harjoitella kestävyyttä. Tuollaisesta lelusta on iloa sinullekin...

      Alle usean sadan nuket ovat kaikki onnettomia muovirimpuloita ja laatua alkaa löytyä vasta tonnin paremmalla puolella. Halpiksia ostetaan vain polttarilahjoiksi ja nussitaan umpikännissä puhki.

    • Raimo tietää

      Metsämiehet osaa olla käytännöllisiä. Kun paineista jokatapauksessa täytyy päästä eroon ja jos naista ei ole käsillä niin mies etsii sen miellyttävimmän tavan. Jollekin se on handu toiselle pieni muovipillu ja kolmannelle ihan kokonainen Barbara.

    • kunnontyöntekijä

      Ei h-vetti oo todellista! Millane nainen ostaa miehelleen pumpattavan barbarab?!?! Aloittaja on taatusti taas kaikkea muuta kuin nainen...tai edes parisuhteessa..., palstan vakikirjoittajia koittaen esiintyä jonain muuna.

      • leppäsen sakkia

        Päivän nuoret eivät aikuistu vaan lapsen tasolla he tavoittelevat
        alaikäisiä sekä niiden puutteessa tekopimppejä.


      • Hannu Jahaa
        leppäsen sakkia kirjoitti:

        Päivän nuoret eivät aikuistu vaan lapsen tasolla he tavoittelevat
        alaikäisiä sekä niiden puutteessa tekopimppejä.

        Noin kirjottaa mies joka on maannut useita alaikäisiä poikia 80 luvulta asti


    • anttilaa kynnelle

      Tuntuu paremmalta kuin väljä aito.


      Ostin juuri siksi Fleshlightin, että saa edes joskus lähes normaalin tuntuista pillua. Vaikka eihän siinä ole kuin se fyysinen stimulaatio, mutta ei vaimon kanssa ole sitäkään vähää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe