miltä pimppa tuntuu ?

pimpannussija

ku en oo päässy nussii vielä niin haluun tietää onks se oikeesti niin hyvän tuntusta. että jos joku vois kertoo kiitti

15

501

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+4

      Ei itellä ainakaa

    • vituns24idiootit

      luuletko et monikaan avaa tätä kun otsikkona on "miltä _PIMPPA_ tuntuu?" ei luoja sillä sanalla sä vaan pilkkaat naisen sukuelintä, kuvittele jos muija sanois sulle "haluutko et imen sun pippeliä?" kuulostaako kauheen seksikkäälle? pikkulapset käyttää sitä sanaa, joten, paljastuit :)

    • vituns24idiootit

      luuletko et monikaan avaa tätä kun otsikkona on "miltä _PIMPPA_ tuntuu?" ei luoja sillä sanalla sä vaan pilkkaat naisen sukuelintä, kuvittele jos muija sanois sulle "haluutko et imen sun pippeliä?" kuulostaako kauheen seksikkäälle? pikkulapset käyttää sitä sanaa, joten, paljastuit :)

      • järjen ääni

        Siis mitä väliä vaikka aloittaja olisikin pieni lapsi? Lapset ovat uteliaita ja siksi kysyikin ja kyllähän sinäkin tämän otsikon avasit ja lisäksi vielä vaivaiduit kirjoittamaankin ☺ ja ei sana "pimppa" ole pilkkaa -.- rauhotu "vituns24idiootti"


      • pippeli on cool

        No totta kai kysyjä on nuori,kun ei itse ole vielä aktiin päässyt.

        Mitähän termiä naisen sukupuolielimestä sitten pitäis käyttää,että se ei olis pilkkaa?

        Vittu,emätin,pimpsa,pillu,römpsä,vagina,horo,loora,jne.
        Ei mua ainakaan haittais,jos muija kysyis,ett saanko imee mun pippeliä,ei yhtään.
        Totta kai sais imee.


      • kaikki-on-ok

        Ite oon parikymppinen ja sängyssäkin käytän sanoja pimppa/pimppi ja pippeli. Ei oo haitannu mua tai ketään muijaa tähän mennessä. Ihan ok siis :)


    • vaikee kysymys

      Toisille se tuntuu,kuin olis taivaassa.
      Toiset taas ei välttämättä pidä sitä niin ihme juttuna,voi runkkaaminenkin olla kivampaa.

      Ihmiset kun on erilaisia ja eri mieltymykset.

    • JONNE.

      Vitun homot haistakaa vittu.

    • PistPildee

      Mielikuva kun joku täysi-ikäinen kysyisi: "Saisinko emätintä/vaginaa?". Menis loora kiinni.

    • autanmielelläni xD

      Viritä vaikka itteles "pocketpussy" tekopillu kato vaik youtubest miten voit tehä sellasen ja sitten saat tietää miltä se suunilleen tuntuu.

    • Kokenut jo

      Tuntuu oikein hyvälle lämmin ja märkä,pannessa litisee ja nesteet valuu lakanalle

      • ajshduwbb

        No hip hei. Runkatessa lakana säilyy puhtaana ja orgasmi tulee ihan yhtä lailla


    • hyvää-tekee

      Kyllä se on ihan kokeilemisen arvoista. Kaikki tosin omalla ajallaan, ei kiirettä :)

    • essä

      es

    • Ihanalta

      tuntuu ja ainakin sillon ,kun saa paljaalla panna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe