ovatko aavet sittenkin totta?

Dubstep cowboy

Tässä olis tämmönen kertomus, joka kuulostaa feikiltä, mutta sitä se ei ole. Feikkiä tai ei, tästä lähtee!

Yks yö klo (noin) 01.30 mä ihan normaalisti selailin kuvia Instagramissa, ku ei oo päivällä ehtiny. Kun mä rupesin kirjottamaan kommenttia yhelle kuvalle, mä kuulin jotain töminää viereisestä kämpästä. No mä sit ajattelin, että koira sielä vaan meluaa. Se ääni jatku ja mä meinasin mennä hakemaan Felixin (eli sen koiran) pois sieltä kämpästä, yht'äkkiä mä tajusin, että Felix nukkuu mun jalkopääs (Felix on mopsi). Sitte rupes ihmetyttämään, että mikä tai kuka siellä voi olla. Sanoon ääneen ittelleni hiljaa, että "mä nyt vain kuvittelen, sielä ei voi olla mitään, koska mä asun yksin ja mulla ei oo muita lemmikkejä ku Felix". No pian se töminä lakkas ja mä nukahdin. Seuraavana päivänä heräsin normaalisti klo 07.15, keitin kahvia, söin aamupalan, puin päälle ja menin Felixin kans lenkille. Kun mä tulin kotiin, mä menin kattomaan sinne viereiseen kämppään (kylpyhuoneeseen) se oli aivan sekaisin se kylppäri, siel oli saippuat ympäri lattiaa, puukorista puut poissa (mulla on puusauna) ja poreammees oli poretablettipurkki avonaasena. Mä olin aiva ihmeissäni ja kyselin itteltäni "millä v*tulla tää on mahdollista!!!???". No mä sit sen siivosin ja aattelin, että oon tulos hulluksi. Sen jälkeen ei kuukauteen tapahtunu mitään samanmoosta, kunnes yks yö ei oikeen saanu unta, niin rupesin pelaamaan GTA V:tä, sitte yht'äkkiä siinä telkkarin edes vilahti jokin hahmo. No mä aattelin, että mä nään harhoja, ku en oo nukkunu tarpeeks. Myöhemmin rupes kuulumaan hitaita ja raskaita askelia, jotka nopeutu kokoaika. Ne kuulu aluks olohuoneesta ja myöhemmin kaikkialta. Mua rupes oikeesti pelottamaan siinä vaihees, vaikka en muuten pelkää yhtäkään kauhupeliä. Pian ne askeleet loppu, mä lopetin pelaamisen ja menin nukkumaan. Ne askeleet kuulu joka yö sen jälkeen ainakin kuukauden ajan. Yhtenä iltana mä pelasin kavereiden kans Call of Duty MW3:sta (onlinena tietokoneella) myöhemmin me väsyttiin ja mentiin nukkumaan. Ennen nukkumaanmenoa mä sammutin koneen. Joskus kahden aikaan yöllä kone käynnisty ittekseen ja olin varmana pistäny se sammuksiin enkä lepotilaan. Kun mä avasin silmät mä näin koneen valot sammutusnapin alla, näppäimistöledit näppäimien alla ja Razerin logon hiiressä (mulla on nimittän Razer Abyssus). Mä kävin sammuttamas koneen ja menin takas nukkumaan. Kun mä heräsin en löytänyt mun hiirtä mistään, vaikka se oli ollu siinä vielä neljältä. Mä aattelin, että se oli jotenkin tippunu, mutta se on lankahiiri, ei se voi tosta vaan pudota ilman, että mä näkisin sen johtoa ja muutenkin se oli hiiritelineessä. Mä en löytäny sitä mistään ja päätin mennä juomaan kahvia. Kun mä tulin takas, se hiiri oli siinä hiiritelineessä aivan kuten mä olin sen siihen jättäny. Ja kerran kun mä pesin hampaita ja katoin peiliin, mä näin oven raosta jonkun tummanharmaan otuksen (mulla oli siis ovi raollaan)
Sen kummemmin näitä ei oo tapahtunu. Uskokaa tai älkää, mutta tää on totta ja mä en valehtele.

23

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • #*^^

      Mäkin oon nähny hampaita pestessä oven raosta kattovan jonkun tummanharmaan möllin. Se oli hirveä

      • Morgulin Minas

        Mordorin örkkejä!


    • Jumalan siunausta!

      Joo. Jos aloitus ei ole feikkiä, antaisin tämän diagnoosin:

      Pelaamiesi "kauhupelien" kautta (mitä ne sitten ovatkin) on kotiisi siirtynyt jokin demoni. Kun leikkii okkultismin kanssa, saattaa yhtäkkiä alkaakin tapahtumaan vaikka mitä.

      Lopeta kauhupelien pelaaminen, myös muukin noituus, tmv. Ala rukoilla Jumalaa esim. iltaisin ja aina aamuisin herättyäsi ja pyydä Häntä siunamaan sinua.

      Rauhoitut itse ja demoni säikähtää ja jättää sinut rauhaan. Tämä näin ensiavuksi. Jatkohoitona kehoittaisin juttelemaan jonkun kirkkosi (ev.lut.?) papin kanssa.
      .

      • Dubstep cowboy

        Valitan, mutta en ole uskovainen, vaan melkein kristinuskoa vastaan


      • Dubstep cowboy

        Enkä aio lopettaa niiden pelaamista, nehän on hauskoja pelejä


      • mitä mä just luin?

        """Pelaamiesi "kauhupelien" kautta (mitä ne sitten ovatkin) on kotiisi siirtynyt jokin demoni. Kun leikkii okkultismin kanssa, saattaa yhtäkkiä alkaakin tapahtumaan vaikka mitä.

        Lopeta kauhupelien pelaaminen, myös muukin noituus, tmv. Ala rukoilla Jumalaa esim. iltaisin ja aina aamuisin herättyäsi ja pyydä Häntä siunamaan sinua."""


        Et oo tosissas?? Lopeta se raamatun lukeminen,toihan on ihan hullua ajatella noin.


      • Papanat

        Missä vaiheessa oli kauhupelejä? Entä miksei pelien myyntipakkauksissa kerrota että ne aukaisee näkymättömän portin helvetin joukoille? Ovatko päättäjämme tietoisia tästä? Tietääkö poliisi?


      • ei muuta, kiitos.
        Dubstep cowboy kirjoitti:

        Enkä aio lopettaa niiden pelaamista, nehän on hauskoja pelejä

        Minäkin olen uskovainen, ja ihmttelen mitä valitat jos joku uskovaisista haluaa neivoa sinua miten pääsisit siitä kummituksesta eroon?

        Onko sulla kaikki kunnossa kun aloitat pääsi aukomisen?


      • korjaan nyt tämän!
        mitä mä just luin? kirjoitti:

        """Pelaamiesi "kauhupelien" kautta (mitä ne sitten ovatkin) on kotiisi siirtynyt jokin demoni. Kun leikkii okkultismin kanssa, saattaa yhtäkkiä alkaakin tapahtumaan vaikka mitä.

        Lopeta kauhupelien pelaaminen, myös muukin noituus, tmv. Ala rukoilla Jumalaa esim. iltaisin ja aina aamuisin herättyäsi ja pyydä Häntä siunamaan sinua."""


        Et oo tosissas?? Lopeta se raamatun lukeminen,toihan on ihan hullua ajatella noin.

        Kirjoitusvirheitteni takia toistan viestini:

        Minäkin olen uskovainen,

        ja ihmettelen

        mitä valitat


        jos joku uskovaisista


        haluaa neuvoa sinua miten pääsisit siitä kummituksesta eroon?



        Onko

        sulla

        kaikki

        kunnossa

        kun aloitat pääsi aukomisen vaikka toinen halusi vain auttaa sinua?


    • Akazia

      Uskon kertomuksesi olevan totta.
      En halua pelotella mutta kyseessä on demonit. Mulla on myös kokemusta vieläkin rajummasta kummittelusta ja loppu peleissä huusin kurkku suorana Jumalaa avuksi!
      Ja Hän auttoi!

      Oikeasti lopeta niiden pelejen pelaaminen sekä kaikenlaisen okkultiikan harrastaminen. Ne pelit yms ovat pimeyden henkivalloille portti auki elämääsi.

      Totuushan on että ihminen kuuluu joko Jumalalle tai sitten paholaiselle. Omiaan paholainen ei kiusaa vaan Jumalan omia ja niitä joita Jumala kutsuu luokseen. Joten tässähän on hyviä uutisia koska olet selvästikin Jumalan kutsulistalla! :)

      Ainoastaan Jeesuksen nimi on kyllin järeä ase käskemään pimeyden henkiolentoja pois. Mikään muu ei auta, tiedän tasan tarkkaan mistä puhun.
      Raamatussa sanotaan että tulet saamaan Taivaan Isältä avun jos pyydät sitä Jeesuksen Kristuksen nimessä. Pyytävälle annetaan, etsivä löytää, oveen kolkuttavalle avataan. :)

      Jos vieläkin epäröit Jeesuksen olemassa oloa niin haasta Hänet! Pyydä Jeesusta todistamaan sinulle olemassa olonsa ja tulet yllättymään positiivisesti! Et menetä siinä mitään eikä kenenkään tarvitse tietää kun kysyt Jeesukselta että Jeesus jos olet oikeasti olemassa niin todista se minulle!

      P.s Isä meidän-rukous ei myöskään ole illalla ennen nukkumaan menoa pahitteeksi, varsinkin kun pyydät vielä apua Jeesuksen nimessä :)

      Siunausta!

      • joooooooaaaa

        En mä haluais kyllä välttämättä haukkua uskovaisia mutta hei,eiks toi nyt oo jo vähä liikaa? demoneita tulee nyt joka perkeleeen ikkunoista ja ovista ku tonttuja jouluna.

        p.s.Muistakaahan olla kiltisti,demons are wathing you. ;)


      • Toimettomuus on paha

        Vaikutat ihan siltä "papin pojalta" joka on ilmeisesti joku jumaluusopin ja demonologian tuntija. Jotkut muutkin viestit vaikuttavat siltä...


      • olen myös uskovainen
        joooooooaaaa kirjoitti:

        En mä haluais kyllä välttämättä haukkua uskovaisia mutta hei,eiks toi nyt oo jo vähä liikaa? demoneita tulee nyt joka perkeleeen ikkunoista ja ovista ku tonttuja jouluna.

        p.s.Muistakaahan olla kiltisti,demons are wathing you. ;)

        En minäkään

        halua haukkua uskovaisten pilkkaajia.

        Mutta...

        jos se on sinusta normaalia

        että siellä kummittelee

        niin

        don't worry

        be happy!


      • mitäsesulle kuuluu??
        Toimettomuus on paha kirjoitti:

        Vaikutat ihan siltä "papin pojalta" joka on ilmeisesti joku jumaluusopin ja demonologian tuntija. Jotkut muutkin viestit vaikuttavat siltä...

        Olen uskovainen mutta en

        ole

        poika!


    • demoneita

      siinä vaiheess kun ovenraoissa demoneita vahtaa, tääl on aika moni papinpoikaa

      • kilauta kaverille

        Jos alkaa ovenraoissa demonit vahtaamaan niin kannattaa mennä ulos tai soittaa lääkärille aika.


      • gbbgbgbgb
        kilauta kaverille kirjoitti:

        Jos alkaa ovenraoissa demonit vahtaamaan niin kannattaa mennä ulos tai soittaa lääkärille aika.

        Ulos, mitä ulkona tekee hammastahnat poskilla?
        Ja lääkárit osaa kyllá laskea elämäntason jos niille pulisee pul pulpulpulu.
        Itse en ole nähnyt demoneita ovienraoisssa


    • Siisti kauniskoti

      Kämpänsotkijakummitus ei olisi kovin tervetullut

      • gkfkgkffj

        Sorry mut mistä kohtaa gta5 tai sarjan muut pelit ovat kauhupelejä? Ei niin mistään heh. Autoradiossakin soi rockkanavallla joku Queen korkeintaan eikä mtn kunnon blackmetal mättöä!


    • tietäjä iänikuinen

      Kyseessä voi olla Ruskean Talon Steppaava Menninkäinen.

    • TITIAANI

      TOTTA ON !
      LUE VAIKKA TARINAT TITANICIN KUMMITTELUSTAN !

      • Örjan Sahlberg

        ......ja vastaansanomattomat todisteet nettikummituksen olemassaolosta !


    • Kummitus-Ana

      Mustanpuhuvuus viittaa demoniseen hyypiöön, samanlaiseen joka tyypillisessä unihalvauskokemuksessa usein kuristaa nukkuvaa. Noita mustia paskiaisia näkevät ällistyttävän monet ihmiset.

      Näihin kasvottomiin savumaisiin ihmishahmoihin liittyy monesti ahdistavia tuntemuksia, vaikkei niitä juuri silloin näkisikään. Tavaroiden lentely, kolinat tai koskettelukaan ei ole tavatonta. Joka tapauksessa (joskus kuvottava) pahan tunne näihin lähes aina liittyy.

      En osaa sanoa ovatko kaikki kummitukset demonisia (eli ei ihmisperäisiä), vai kuolleita jotka jostain syystä haahuilevat. Sen kuitenkin sanon että nämä mustat savumaiset varjot ovat pahoja.

      On raportoitu että kummittelusta kärsivät ovat "varjojen" lisäksi nähneet myös vaikka perheenjäsenensä kävelevän jossain päin taloa, mutta jotenkin aavistaneet ettei kaikki ole kohdallaan. Yhden kokemuksen muistan jossa äiti näki tyttärensä istumassa selin häneen, mutta painostava intuitio oli sanonut ettei siinä istu oma lapsi, ja hänen pitäisi muutenkin olla nukkumassa. No ei kun katsomaan ja siellä se lapsi nukkui. Mikä lie oli se toinen tyyppi.

      Itse näin kerran aamupäivällä maitotölkin kokoisen ja muotoisen valkoisen pläntin, joka havaittuani sen livahti ripeästi sohvan taakse. Yritin debunkata havaintoni liikkumalla samaa reittiä, eli nurkan takaa olkkariin, ja noin kymmenennellä kerralla tärppäsi. Siinä se taas oli ja nyt näin selvästi ettei se ollut heijastus tai joku... no harha. Se livahti taas sohvan taakse ja minä perässä huutaen, mä näin sut. Se ei ollut enää sohvan takana.

      Ehkä se oli juodun maidon kummitus, joka oli ottanut vanhan alastoman muotonsa (heh).

      Ja en tosiaan väitä että minulla olisi pätevyyttä kertoa totuuksia kummittelusta, mutta sanoisin että keskivertoa enemmän. Olen mielenkiinnosta tutkinut niitä ja kokenut paljon muitakin kummia juttuja kuin pläntin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe