Analyysi sinusta

osuiko?

-Sä luulit etten ole kiinnostunut
-Yllätyit kun tajusit olleesi väärässä
-Virhe ehti tapahtua
-Sua harmittaa
-Ei mahdollisuutta selittää, koska en anna mahdollisuutta.
-Teen omat johtopäätökset nopeasti ja väliin ei pääse mitään sanoon
-Asia on niin solmussa ettet enää kehtaa selvittää asiaa koska pelkäät etten ota asiaa hyvin/ Se oli noloa
-Teit mitä teit koska käytökseni loukkasi ja halusit pitää lopun ylpeytesi?
-Vai koska tiesit tilanteeni etkä halunnut olla painostava?
-Olit epävarma koska mä olen niin vaikea selkoinen

**********************************************************************

44

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viesti sinulle.

      Kaikki,jota kirjoitat,ei todellisuudessa kiinnosta minua enää paskan vertaa.Hauskaa analysointia jatkossakin.

      • sori mutta ei sulle

        Ei sulle ollut.


    • Vastaus_sulle

      koska tiesin tilanteesi enkä halunnut olla painostava

      • Voisi ollakin totta

        Tämä voisi olla hänen ajatuksensa. Olen tulkinnut hänet aika älykkääksi ja paljon enemmän tajuavaksi kuin monen muun tuntemani.


      • Älä nyt luovuta
        Voisi ollakin totta kirjoitti:

        Tämä voisi olla hänen ajatuksensa. Olen tulkinnut hänet aika älykkääksi ja paljon enemmän tajuavaksi kuin monen muun tuntemani.

        Jos olet tuota mieltä niin olet yhä "kiinni" hänessä tunteidesi kanssa. Voisit olla hän (tai sitten et oo). Minä olen tulkinnut myös hänet älykkääksi ja paljon enemmän tajuavaksi kuin ympärillä olevat muut henkilöt. Hiljaisemmasta henkilöstä sitä ei niin heti huomaa.
        Joka tapauksessa, tahdon hänelle vain kaikkea hyvää. Joko kanssani tai ilman. Pääasia että hän on onnellinen koko loppuelämänsä. Olen kuitenkin häntä varten jos hän tahtoo. Olen vain niin perhanan ujo hänen suhteensa. Ihanan miehinen ääni hänellä.


      • muuta en osaa sanoa
        Älä nyt luovuta kirjoitti:

        Jos olet tuota mieltä niin olet yhä "kiinni" hänessä tunteidesi kanssa. Voisit olla hän (tai sitten et oo). Minä olen tulkinnut myös hänet älykkääksi ja paljon enemmän tajuavaksi kuin ympärillä olevat muut henkilöt. Hiljaisemmasta henkilöstä sitä ei niin heti huomaa.
        Joka tapauksessa, tahdon hänelle vain kaikkea hyvää. Joko kanssani tai ilman. Pääasia että hän on onnellinen koko loppuelämänsä. Olen kuitenkin häntä varten jos hän tahtoo. Olen vain niin perhanan ujo hänen suhteensa. Ihanan miehinen ääni hänellä.

        En mä hänestä osaa mitään pahaa ajatella. En vain osaa/pysty.


    • Muuten hyvä

      Voisi olla mulle, mutta epäilen, koska hän ei koskaan tee yhdyssanavirheitä.

      • Alhainen tasosi palj

        Ei ole sulle, koska mulla on taso olet alle mun tason. Mun tason ihmiset ei ole noin pinnallisia. Niiltä löytyy yleensä älyä jota saa elämänkokemuksella EI ULKOA KIRJATIETOA LUKEMALLA.


      • Ota se pois sieltä
        Alhainen tasosi palj kirjoitti:

        Ei ole sulle, koska mulla on taso olet alle mun tason. Mun tason ihmiset ei ole noin pinnallisia. Niiltä löytyy yleensä älyä jota saa elämänkokemuksella EI ULKOA KIRJATIETOA LUKEMALLA.

        Auts, nyt sattui. :D


      • se on se juttu
        Ota se pois sieltä kirjoitti:

        Auts, nyt sattui. :D

        :) Mä arvostan enemmän perittyä älyä ja kykyä soveltaa elämän tuomia oppeja niin että kypsyy henkisesti. Ei se pillku virhe tai välilyönti väärässä paikassa ole mikään iso juttu. Sen oppii kun jaksaa ulkoa asiaa opetella. Katsoa mallia miten muut kirjoittaa ja matkia. Ei vaadi älyä paljon jos vain näkö on tallella.

        syvällinen viisaus ja kypsyys joka tulee elämänopeista. Siinä on se todellinen älykkyys. Sitä ei ulkoa opetella mallia katsomalla ja kaikilla ei kypsyyttä löydy vaikka kokisivat elämässä sen itse. Ne on ne harvat joilla älykkyys on niin korkeaa että sen kokemansa nostaa vahvuukseen ja laajentaa syvällisesti ajatteluaan.


      • ??..??
        se on se juttu kirjoitti:

        :) Mä arvostan enemmän perittyä älyä ja kykyä soveltaa elämän tuomia oppeja niin että kypsyy henkisesti. Ei se pillku virhe tai välilyönti väärässä paikassa ole mikään iso juttu. Sen oppii kun jaksaa ulkoa asiaa opetella. Katsoa mallia miten muut kirjoittaa ja matkia. Ei vaadi älyä paljon jos vain näkö on tallella.

        syvällinen viisaus ja kypsyys joka tulee elämänopeista. Siinä on se todellinen älykkyys. Sitä ei ulkoa opetella mallia katsomalla ja kaikilla ei kypsyyttä löydy vaikka kokisivat elämässä sen itse. Ne on ne harvat joilla älykkyys on niin korkeaa että sen kokemansa nostaa vahvuukseen ja laajentaa syvällisesti ajatteluaan.

        "Ei vaadi älyä paljon jos vain näkö on tallella. "

        Oukki doukki, eiks näkö sit enää oo talella???


      • sulle vastaus
        ??..?? kirjoitti:

        "Ei vaadi älyä paljon jos vain näkö on tallella. "

        Oukki doukki, eiks näkö sit enää oo talella???

        Vähän heikko se on. Sokeutumassa olen. Jälleen silmälääkäriin aika kun näkökenttä vain tummuu. Silmässä värikalvontulehdus.

        Muuten en oikein välitä tuosta okeinkirjoitus säännöstä. Turhaa pilkunnussintaa ja hienostelua jota tekee ihmiset joilla ei muuta millä tärkeillä. Tylsän elämän ainoa huolenaihe ja elämän suurin ongelma.

        Kirjoitan nopeasti katsomatta ruutua yhtään ja lähetänb tarkistamatta. eikö mua kiinnosta vittuakaan tarkistella tuliko pikakirjoituksella virheitä .MITÄ VITUN VÄLIÄ SUOMI24 ROSKA PALSTALLA???? Kunhan nyt edes puolesta selvää saa. Ei jaksa pilkkuja lyödä väliin kun siinä menee yksi sekuntti hukkaan. Mulla on muutakin tekemistä kun nussia sen pilkun kanssa tällaisessa mestassa.

        .Riitti että peruskoulussa äidinkieli oli kiitettävä 9 ja lukiossa hyvä 8 ja ammattikoulussa 1-5 arvostelulla hyvä 3.


    • Noinko se on

      lopputulemaltaan.
      Jos nuo kaikki on noin, niin miksi edes laitat tänne, koska et anna mahdollisuutta enää?

      • mikään ei varmaa

        Tulevaisuus on asia jota en osaa ennustaa. Kukaan ei osaa. Se on arvaamaton. En osaa sanoa kuin tämän hetken osalta asiat. Nyt en menneessä ajassa tähän hetkeen asti ole antanut mahdollisuutta selittää. Tulevaisuus on asia johon en voi sanoa mitään, koska tulevaisuus on jotain mistä voi esittää vain arveluja.


    • Tarttis tietää

      Meneekö miehelle vai naiselle?

      • vain "roolileikkiä"

        Miksi? Eihän sitä asiaa täällä selvitä erkkikään! Tämä oli vain lähinnä ajatuksien ulos kirjoitus. Sillä tuskin on väliä kumpi sukupuoli kun asiat ei täällä ratkea kuitenkaan.


    • Naisen vastaukset

      -Sä luulit etten ole kiinnostunut --- Näin luulen ja uskon edelleen.
      -Yllätyit kun tajusit olleesi väärässä ---- En usko olevani väärässä, joten ei yllätä.
      -Virhe ehti tapahtua ---- Juu, menin ottamaan useamman kerran yhteyttä, turhaan.
      -Sua harmittaa ---- No v*ttu joo.
      -Ei mahdollisuutta selittää, koska en anna mahdollisuutta. ----No etpä tuota ole yhteyksissä ollu.
      -Teen omat johtopäätökset nopeasti ja väliin ei pääse mitään sanoon ---- Ilmeisesti.
      -Asia on niin solmussa ettet enää kehtaa selvittää asiaa koska pelkäät etten ota asiaa hyvin/ Se oli noloa ---- Osu ja uppos.
      -Teit mitä teit koska käytökseni loukkasi ja halusit pitää lopun ylpeytesi? ---- KYLLÄ, luovutin!
      -Vai koska tiesit tilanteeni etkä halunnut olla painostava? ---- Ei tupata kun ei tykätä.
      -Olit epävarma koska mä olen niin vaikea selkoinen ----

      • Naisen vastaukset

        viimeinen jäi ---- Tottakai sitä on epävarma, kun joutuu asioita arpomaan.


    • 252627

      Miksikäs et ala selvittämään asioita toisen kanssa, selvästi huomaat että toisen (kenties sinunkin) on vaikea olla tässä asioiden ja tunteiden epätietoisuudessa? Suosittelisin ennen kuin tosiaan on liian myöhäistä ja toinen luovuttaa pettyneenä. Ehkä vasta silloin tajuat mitä olet tehnyt, tai siis jättänyt tekemätpä. Tee jotain vielä kun on aikaa.

    • ^^^^^

      Osuit napakymppiin tai ainakin hyvän tuloksen heitit analyysi tauluusi.

      Musta tuntuu että tuo analyysi voi osua melko lailla kumpaankin ja se selittää jo paljon. Joku vaihtoehdoista painottuu enemmän toiseen kuin toiseen, mutta pääpiirteittäin... kumpaankin. Olisitko, voisitko....

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    • Tytöttelemäsi

      Ei mennyt ANALYYSI oikein.
      Syy kaikkeen: Olen N A I M I S I S S A.

      Katsoitko eilisen dokumentin "Neljäs kuolema"?
      Kaveria EI JÄTETÄ - varsinkaan jos hän on heikoilla!

    • elämä on

      Miksi asioita pitää aina analysoida. Ei kuulu mun tapoihin. Mulle on tärkeitä tunteet. Niitä joko on tai ei. Elämässä ei ole tullut vastaan montaa ihmistä, joka olis muhun vaikuttanut. Yksinäisyys ei ahdista.

      • ymmärtää paremmin

        Helpottaa toisen ihmisen tekojen/käytöksen ymmärtämistä. Jos en tuota aloitukseen kirjoittamaani pitäisi mahdollisena totuuden johtolankana niin vain yksinkertaisesti vihaisin silmittömästi. Pitäisin ko. ihmistä valehtelevana kusipäänä joka vain halusi uskotella jotain hyötyäkseen. Mutta koska mietin asiaa pidemmälle tuli kuvan ymmärrys ja kykenemättömyys vihaan ja haukkumiseen.


    • Paluu lähtöruutuun

      Osui ja upposi (tulkinnanvaralla toki) joka kohta.. Väistin, koska tilanne oli sulle hankala (vähän itsellekin) enkä missään nimessä halunnut olla painostava. Ehkä se ei ollutkaan sulle helpotus. Vielä muutama väärinkäsitys/ajatus, jonka seurauksena taisin tehdä tilanteen lopulta mahdottoman vaikeaksi. Niin paljon on virrannut vettä Vantaanjoessa sen jälkeen, että solmu on aika tiukka..

      Vieläkö kiinnostaa vai lämpimikseenkö kyselet?

    • mitä itse halauat

      Jos joku on vaikeaselkoinen niin eiköhän hänen kannattaisi ilmaista itseänsä selvemmin.

    • Tytöttelemäsi!
    • Sivusta...

      Näyttää enemmän analyysilta sinusta ja sinun päänsisällöstäsi.

    • Yksi nainen

      Kyllä tämä osittain passaisi minunkin tilanteeseen, mutta olen edelleen aika vakuuttunut ettei hän ole kiinnostunut!

    • Ihmissuhteet ovat

      Aloittajan mainitsemat seikat sopivat VARMASTI moneen tapaukseen.

      Itselläni ei ole mitään tilannetta päällä, mutta elämässäni aiemmin on ollut useita tapauksia joissa sählätään edes takaisin kun ei uskalleta olla suoria.

      Hyvin usein pitää myös muistaa että vaikka molemmat olisivat vapaitakin niin silti ympäristössä voi olla myös muita jotka kiinnostavat jne.

      Olosuhteet siis vaikuttavat sekä miten on tutustuttu ja lopputulos on se että kommunikaatio on epäselvää ja toista tulkitaan miten sattuu.

      Ihastumiseen kuuluu myös hyvin usein osana epätoivon ja toivon aallot jonka myötä toisen käytöstä aina tulkitaan jono negatiivisesti tai positiivisesti vaikka siihen ei olisi tarvetta.

    • järki käteen

      Sä analysoit ja analysoit koska et kestä totuutta että se ihminen ei ollut järin kiinnostunut tai oli ehkä enempi kiinnostunut jostain toisesta. Yrität selittää asiat itselles parhainpäin. Heti kun myönnät itelles totuuden niin helpottaa varmasti..

      • mutta en usko silti

        Kyllä se kiinnostunut oli kun tapaamista ehdotti. Kiinnostuksen taso voi tietenkin olla se että seksiä vain yritti ja valehteli kaiken minkä sanoi sen takia, mutta kyllästyi kun tajusi että edes valehtelemalla kiinnostustaan ja pyytämällä ulos ei saa sitä mitä tahtoo. Mutta en usko että kukaan tekis niin isoa vaivaa seksin takia kun helpommallakin sitä saa.


    • Ikävä

      Mun tilanteeseen sopii muuten, mutta kohta "teit mitä teit" ei aukene.

    • M.... Mies

      Asiat eivät aukene ja tilanne ei selviä jos ette juttele.
      Jos toinen oli viimeinen aloitteen tekijä on pallo nyt tämän kirjoitusketjun aloittajalla.

      Toimi siis jos tahdot teidän välinne paranevan. Turha niitä on täällä arvuutella ja kysellä.

      • M.... menninkäinen

        Kotkaan: haarat ei aukea ja ei laukea jos ...


      • vaikeemmaksi meni

        ellei jopa täysin mahdottomaksi. Ei noin yksinkertaista kiitos hänen päsmäröinnin!


    • Nyt meni harakoille

      Tuon analysoinnin jälkeen en ainakaan ole kiinnostunut :D
      Itseasiassa, tuo ei ollut minulle. En tunnistanut yhdestäkään alaviivoin jaotelluista lauseista itseäni.

    • 12+15

      Tutun kuuloista tekstiä aloittajalla, tuo ei vain vie mihinkään tai ainakaan anna mitään lisätietoa...vaikka..taisi olla taitava provo..jätit sen oleellisen sanomatta

      • en ymmärrä

        Mikä on oleellinen asia?


      • 15+12
        en ymmärrä kirjoitti:

        Mikä on oleellinen asia?

        Antaa olla...oikea kyllä tietäisi, sivustaseuraaja ei...minä menen nukkumaan..öitä


    • fuck you

      vesipää akka se jaksaa spekuloida asioilla joilla ei oikeasti ole sille miehelle paskankaan merkitystä ;D

      • Ämmä mieluummin ;)

        En ole mikään vesipää akka. Akka on liian vanhan ihmisen nimitys minulle kun ikäni ensimmäinen numero alkaa kakkosella. Ämmä tai muija. Ne paremmat. Suhteessa tosin haluaisin olla tyttöystävä tai naisystävä nimellä kulkeva. Akat, ämmät ja muijat tuntuu halventavilta nimityksiltä. Ei kovin rakastavia.


    • minun tapani

      En ole analysoinut sinua. Olen nähnyt pitkään "kuvia" meistä yhdessä ja ne on aina olleet hyviä.

    • Ja mua väsyttää jo.

      Ei osu analyysi oikein meidän keissiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe