SUIO pelottaa monia?

Saunatonttu54612612

Liiton miehet yrittävät tehtailla uusia ja vanhoja ketjuja siihen tahtiin että kaikki ikävät Liitto/SIL/SUIO-jutut painuisivat unholaan.

Voimakas on Tahtotila asioiden vaikenemiseksi. Miksi ilmailijat katsovat tuollaista toimintaa? Kaiken maailman koppalakit, taitolentäjät, saunan lämmittäjät ja mafioosot pyörittävät liittoa miten haluavat. Muutosta vaativat äänet hiljennetään.

26

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ponua pöytään

      Kenen narussa nykyinen nukkehallitus on?

      • Viina

        Peter tähtisen veikkaan?


    • karikyrö

      Ylintä valtaa käyttää llitossa pitkään "töissä" ollut hiihtäjä,koppalakki on vain juoksupoika.

    • Kassi Shellillä

      Maistuuko hiihtäjälle Ilmailuliiton perinnejuoma ponu vai meneekö joku muu dopingaine?

      • Sucks like Hoover

        Kovasti näyttäisi semmoiselta että liitosta ulos saneerattu rekkamies koettaa hallituksen sisältä kähmiä sellaista valtaa joka ei hänelle kuulu.


      • karikyrö

        Nenän punoituksesta päätellen perinnejuoma kelpaa. Kuin myös lasoli.


    • Dream Team

      Hiihtäjiä, rekkamiehiä ja pelkääviä paskahousuilmailijoita.

      Hyvä remmi siellä liitolla kasassa! Tarviitteko muusikoita tai dreijaajia ensi kaudelle hoitamaan hommat?

    • Taksitarkastaja

      Sijoitusneuvojia löytyy esim. Steissin taksitolpalta jos pitää laittaa raha poikimaan.

    • pekka perä-reikä

      Tähti ohjeistaa miten SUIO laitetaan konkkaan.

      • PT Konkka

        Tähti on ehdottomasti kokenein konkkaan ohjaaja Suomessa,kokemusta on.


      • Joku utelias
        PT Konkka kirjoitti:

        Tähti on ehdottomasti kokenein konkkaan ohjaaja Suomessa,kokemusta on.

        Missä ja mistä lähtien?


    • Rasvamonttu123

      Haistakaa vittu pellet ja itkuiitat täällä.
      Noudattakaa lakia ja lentäkää sen mukaan, niin ei tarvitse täällä voivotella.
      Jos se on ylivoimaista se lain noudattaminen, niin kannattaa valita joku muu harrastus kuin ilmailu.

      • Lahopäät

        Oho sattuiko pahastikin, kun noin pitää hermostua.
        kuka täällä nyt lentänyt on ,taitaa PT itse jo päästäns lahota kun tommottii päästelee suustansa ?


      • Hyvä hermo

        Onko Herra Rasvamonttu muka joku lentäjä,oikeilla Lentäjillä on ainakin hermo
        kunnossa, laki pitäis olla sama kaikille.
        On nähty, että joku ryhmä pienkoineilla lentävät, vähän lipsuvat.


    • Das Boot

      siis kuka on sivari?

      • Joku utelias

        Peter T.


      • Sivari11

        Tähtinen on sivari porukkaa, itse kertoi noin viikko sitten näillä sivuilla! Käpykaartin porukkaa!


    • evp saunamajuri

      sivarit on kakkosluokan kansaa.

      • Karjusuo

        Asevelvollisuudella Suomessa tarkoitetaan sitä, että miesten velvollisuutena on osallistua maanpuolustukseen. Tämän velvoitteen määrittelee asevelvollisuus- tai siviilipalveluslaki. Molempien lakien perustana on Perustuslaista juontuva maanpuolustusvelvollisuus, mikä koskee KAIKKIA Suomen kansalaisia tavalla tai toisella. Maanpuolustusvelvoitteen voi suorittaa intissä, sivarissa ja myös totaalikieltäytyjänä istumalla ehdottoman vankeusrangaistuksen. Yhtä kaikki, nämä ovat vaihtoehdot! Minun mielestäni yksikään ei sulje pois toista vaihtoehtoa, tai tee toisesta toista parempaa. Miehuuden määrittelee miehen teot, ei se että on lusmuillut nuoruudessaan vaikkapa 8kk kumipäänä esim. IlmaV EsikK nauttien vkkv.


      • Sivari11
        Karjusuo kirjoitti:

        Asevelvollisuudella Suomessa tarkoitetaan sitä, että miesten velvollisuutena on osallistua maanpuolustukseen. Tämän velvoitteen määrittelee asevelvollisuus- tai siviilipalveluslaki. Molempien lakien perustana on Perustuslaista juontuva maanpuolustusvelvollisuus, mikä koskee KAIKKIA Suomen kansalaisia tavalla tai toisella. Maanpuolustusvelvoitteen voi suorittaa intissä, sivarissa ja myös totaalikieltäytyjänä istumalla ehdottoman vankeusrangaistuksen. Yhtä kaikki, nämä ovat vaihtoehdot! Minun mielestäni yksikään ei sulje pois toista vaihtoehtoa, tai tee toisesta toista parempaa. Miehuuden määrittelee miehen teot, ei se että on lusmuillut nuoruudessaan vaikkapa 8kk kumipäänä esim. IlmaV EsikK nauttien vkkv.

        Et sä Peter saa sivarista sankaria tekemälläkään, vaikka taitos siihen riittäisivät, aikas jankkaammalla?


      • Karjusuo
        Sivari11 kirjoitti:

        Et sä Peter saa sivarista sankaria tekemälläkään, vaikka taitos siihen riittäisivät, aikas jankkaammalla?

        En mä ole Peter, enkä sankari, vaikka 365 päivää keikuinkin Suomenlahdella aikoinaan.


      • Karjusuo
        Karjusuo kirjoitti:

        En mä ole Peter, enkä sankari, vaikka 365 päivää keikuinkin Suomenlahdella aikoinaan.

        Ai niin, otsikon mukaisesti FF:llä on SUIO:n tiedote luettavissa.


      • metaanipoltin
        Karjusuo kirjoitti:

        Ai niin, otsikon mukaisesti FF:llä on SUIO:n tiedote luettavissa.

        Kasvaaks sulla ees karvat vielä?


    • Kengurulandia

      Mun mielestä pahimpia isänmaanpettäjiä ja "sivareita" on sellaiset ukot jotka muuttaa ulkomaille. Nämä velliperseet pakoilevat isänmaan asiaa ja vastuitaan.

      • Maahanmuuttajat.

        Eihän edellinen viestisi kengurulandia ole mikään probleema,
        Suomeen on tulossa tummia vaikka kuinka paljon, joten tasapaino pysyy


    • Muikenee kuin vaari

      Mikä Voimakas Tahtotila? Se sai kenkää viime liittokokouksessa hpj:n pallilta. Hallitus ja varsinkin kenttäväki kyllästyi sähläämiseen ja sooloiluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe