Onks Tarmaa näkyny?

Lostincabin

Petteriiiiii tuuuuu ikkkunaaaaann täääälllä huuuutaaaaaaaa Peeeteriiiiiiiiii

Kertokaa sille Tarmalle että Peterillä on asiaa FF:llä

21

498

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      Tuskinpa Petteri haluaa kiusaajaansa nähdä.

    • rivijäsen 30 vuotta

      Olisiko aika perustaa "uusi" liitto . #askan jauhanta ei vie harrastusta eteenpäin . Hallinnnon jäsenet korkeintaan kaksikautta jotttei pääse syntymään "suoria". Sääntöihin #askan# jauhajien Ulos kävelyttämis pykälä . Vaalikampanja "ulostulot" Välitön ero järjestöstä.
      En maksa 2015 jäsen maksua ennenkuin näen jotta Tähtisilmä ei ole enää hallinnossa.

      • Palsa puri 1956

        Veit sanat suustani. Tuollaiset Tähtiset vaan myrkyttää järjestön , vai seko se onkin hänen tarkoitus.
        Tottakai kai heikkoa itse tuntoa jotenkin pitää pönkittää. SE itse kehu ihan löyhkää,Laittas valokuvansa tänne jotta voisin sanoa ajatukseni hänelle turuilla ja toreilla suoraan kasvotusten.
        Ainahan sitä jostakin asian tynkää löytyy jos haluaa sairaalloista julkisuutta. Joskus 1956-58 rakensin ensimmäiset liidokit ja "kumi"moottori lennokit.
        Taitaa Tähtinen aloittanut hieman myöhemmin.
        Kertokaahan uuden liiton yhteystiedot tässä jäsen!!!!


      • Saanut tarpeeksi
        Palsa puri 1956 kirjoitti:

        Veit sanat suustani. Tuollaiset Tähtiset vaan myrkyttää järjestön , vai seko se onkin hänen tarkoitus.
        Tottakai kai heikkoa itse tuntoa jotenkin pitää pönkittää. SE itse kehu ihan löyhkää,Laittas valokuvansa tänne jotta voisin sanoa ajatukseni hänelle turuilla ja toreilla suoraan kasvotusten.
        Ainahan sitä jostakin asian tynkää löytyy jos haluaa sairaalloista julkisuutta. Joskus 1956-58 rakensin ensimmäiset liidokit ja "kumi"moottori lennokit.
        Taitaa Tähtinen aloittanut hieman myöhemmin.
        Kertokaahan uuden liiton yhteystiedot tässä jäsen!!!!

        Tähtinen ei myrkyltä vain järjestöjä, vaan koko ilmailu yhteisön! Hyökkää henkilökohtaisesti yksityishenköiden asioihin, jotka ei kuulu sille pätkän vertaa? Suurinosa on kuulopuheiden ja ilmiantajien puheita joissa ei totuutta hitustakaan ja on vaikeuttanut monen ilmailua harrastavan elinkeinoa omilla olettamuksillaan. Ruotii täällä asiota jotka pitää hoitaa aivan toista kautta.


      • aisan yli

        Tuota uuden liiton perustamista kannatan lämpimästi. Se tulisi perustaa todellisten harrastajien tarpeisiin. Sääntöihin selvä pykälä tiedottamisesta ja kuka tiedottaa.
        Nykyistä "aisan yli potkimista" ei sallittaisi, sillä se on varmin tapa pilata koko liiton maine.


      • yks lisää
        Palsa puri 1956 kirjoitti:

        Veit sanat suustani. Tuollaiset Tähtiset vaan myrkyttää järjestön , vai seko se onkin hänen tarkoitus.
        Tottakai kai heikkoa itse tuntoa jotenkin pitää pönkittää. SE itse kehu ihan löyhkää,Laittas valokuvansa tänne jotta voisin sanoa ajatukseni hänelle turuilla ja toreilla suoraan kasvotusten.
        Ainahan sitä jostakin asian tynkää löytyy jos haluaa sairaalloista julkisuutta. Joskus 1956-58 rakensin ensimmäiset liidokit ja "kumi"moottori lennokit.
        Taitaa Tähtinen aloittanut hieman myöhemmin.
        Kertokaahan uuden liiton yhteystiedot tässä jäsen!!!!

        Myös tässä olis yksi jäsen uuteen liittoon.


      • Palsa puri 1956 kirjoitti:

        Veit sanat suustani. Tuollaiset Tähtiset vaan myrkyttää järjestön , vai seko se onkin hänen tarkoitus.
        Tottakai kai heikkoa itse tuntoa jotenkin pitää pönkittää. SE itse kehu ihan löyhkää,Laittas valokuvansa tänne jotta voisin sanoa ajatukseni hänelle turuilla ja toreilla suoraan kasvotusten.
        Ainahan sitä jostakin asian tynkää löytyy jos haluaa sairaalloista julkisuutta. Joskus 1956-58 rakensin ensimmäiset liidokit ja "kumi"moottori lennokit.
        Taitaa Tähtinen aloittanut hieman myöhemmin.
        Kertokaahan uuden liiton yhteystiedot tässä jäsen!!!!

        Hyvä nimimerkki. "Palsa puri 1956"
        Tehdään vaihtokauppa.

        Minä julkaisen valokuvani ja sinä nimesi. Keskustelkaamme sitten rehdisti kasvokkain.


      • Hönö
        peter_t kirjoitti:

        Hyvä nimimerkki. "Palsa puri 1956"
        Tehdään vaihtokauppa.

        Minä julkaisen valokuvani ja sinä nimesi. Keskustelkaamme sitten rehdisti kasvokkain.

        Taas sitä Tähtistä! Mitä sä Rehdistä tiedät?


      • Hönö kirjoitti:

        Taas sitä Tähtistä! Mitä sä Rehdistä tiedät?

        Hämmästyisit jos tietäisit


      • lentävä koira
        Hönö kirjoitti:

        Taas sitä Tähtistä! Mitä sä Rehdistä tiedät?

        Eipä tuosta sun ns. vastauksestasi tähtiselle mitään rehtiä löydä etsimälläkään.


    • lucky lady

      Onko Tarma tehny Kailajärvet?

    • 3+3

      "Asia on ymmärtääkseni(joku viisaampi korjatkoon?) myös toisaalta niin että jos mahdollisia siviilioikeudellisia korvausvaateita tms. ei saada aikaan nykyisen hallituksen toimesta ajoissa, voidaan siviilikanne tehdä mahdollisista "menetetyistä" korvausvaateista nykyistä hallitusta vastaan vuoden vaihteen jälkeenkin! Jos ei kaikkia/osaa hallituksen jäseniä/pj:tä vielä tässä vaiheessa kiinnosta asian hoito niin tämän jälkeen luulisi kiinnostavan."

      Ja nyt kaikki joukolla liiton hallitukseen!

      Eikö näitä moottorilentopellejä voisi erottaa omaksi liitoksi, "Fight Club" tms.?

    • 4+72

      "Eikö näitä moottorilentopellejä voisi erottaa omaksi liitoksi, "Fight Club" tms.? "

      Juurikin näin. Puhtaasti moottorilentoa harrastavien ilmaantuessa mm. kerhoihin, alkaa sielläkin kaikenlaista, ei oikeaan ilmailuharrastukseen kuuluvaa riitelyä ja päsmäröintiä.

    • Nämä niin sanotut moottorilentopellet ovat saaneet tahtomattaan selvitettäväkseen aivan ennennäkemättömän rikosvyyhden. Joka on tapahtunut Suomen purjelennon kaikkein pyhimässä.

      Se ei ole purjelentäjien syy. Se on rikollisen henkilön systemaattisen ja vuosia jatkuneen rikollisen toiminnan syy. Sitä tutkivat nyt poliisi tahollaan ja me omalla tahollamme.

      Tämä selvittely ei ole todellakaan perinteistä ilmailun etujärjestötyötä jolla mennään rinta rottingilla kehittämään tulevaisuuden strategioita. Koska kysymys on liiketoiminnassa tapahtuneiden rikosten ja niiden järjestelmällisen peittelyn selvittämisestä on tämä tehtävä kaatunut esimerkiksi minulle, koska olen tehnyt elämäntyöni liike-elämässä.

      Nyt selvitetään menneisyden tragedioita. Kiitosta tästä ei odoteta eikä selvstikään saada. Inertia asioiden selvittämisen tahtoon (siis asioiden jähmeys) on odottamatoman voimakas.

      "Lääkärinlausunnolla sairaaksi todettu häirikkö" pyrkii tekemään kaikkensa että ilmailijoiden yhteisestä kassasta rikoksella viedyt huomattavat varat voitaisiin vielä joskus saada takaisin ilmailijoiden käyttöön.

      Ja kyllä, minäkin olen tunteva ihminen. Onneksi verrattain paksunahkainen sellainen. Ei teidän kiitoksianne ja luonnenalyysejänne muuten jaksaisi niellä päivästä toiseen ja viikosta toiseen.

      Mikäli teillä muilla on alan asiantuntemusta, ilmoittautukaa ihmeessä mukaan tähän korvauksetta tehtävään vapaaehtoistyöhön. Joka on vienyt minunkin aikaa jo useamman miestyökuukauden tänä vuonna.

    • Juttuhan on nyt niin että rahaa on "kadonnut" ja siitä vastuussa olevien nimet ovat tiedossa, myös niiden jotka jättivät väliin valvontavelvollisuutensa. Surkea tilanne on se, jos vastuita päästetään vanhenemaan sen takia, että esim. yksi henkilö ei kutsu hallituksen kokousta koolle. Jos niin käy, niin se asia ei todellakaan unohdu.

    • äly ämpärissä?

      Pari huomiota;

      - vanheneminen perustunee todelliseen aikaan, ei kalenterivuosiin
      - kokous voitaneen kutsua koolle muidenkin toimesta

      • Peter__t

        Valitettavasti ei ja ei.
        Liiton säännöt määräävät että pj kutsuu hallituksen koolle. Täsdä tapauksessa myöskin kalenterivuosi on rajana.

        Hallitus kokoontuu joulukuussa.


      • korkkijaska

        Toisaalta tietojen voidaan katsoa tulleen tietoon tai ne olisi pitänyt tulla tietoon tilikauden päättyessä.


    • Niin. Se koira älähtää ....

      • Peter ÄLÄHTI

        Katos pirua Peter älähti jo. mitäs pahaa se nyt on tehnyt?????


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe