Mitä nettideittailu on naiselle?

pintaliitoako

Itse olen 34-v sinkkumies ja pitänyt ilmoitusta suomi24:ssä vuoden päivät.
Profiilini on lukenut noin 400 naista, oma-aloitteisesti on viestin lähettänyt noin 10 naista. Heistä ainakin 6-7 on ollut noin 40-vuotiaita "väsyneitä mammoja".

Itse olen lähettänyt viestin ehkä noin 30 eri naiselle. Luku tietenkin kuulostaa pieneltä, mutta etsin naista tositarkoituksella, enkä esim. innostu kuvattomista profiileista, en tupakoivista, en matkustusfriikeistä ja yleensäkin haluan, että naisen treffi-ilmoituksessa on jonkinlainen ajatus. En halua elämääni mitään sählää enkä ihmistä, joka on tuuliajolla. Näitä löytyy netistä paljon. Niitä profiileja, joista oikeasti kiinnostun, on todella vähän.

Uskomatonta, mutta totta. En ole tavannut ketään naista vielä livenä.

Joskus mietin, mitä tämä nettideittailu on käytännössä naiselle? Esim kolmekymppiset naiset, paljonko he saavat viestejä, paljonko he itse etsivät miestä netistä, kuinka usein käyvät treffeillä, paljonko antavat pakkeja?
Kuinka usein he ylipäätään kirjautuvat sivustolle?
Mitä nainen etsii? Etsiikö elämänsä miestä vai pelkkää treffiseuraa/panoa, mistä voisi syntyä suurempi rakkaus?

Minulle nettideittailu on tähän asti ollut käytännössä sitä, että joko naiset eivät vastaa ollenkaan viestiini tai sitten he tekevät sen ekan viestin jälkeen katoamistempun. Mutta useimmiten ongelma on siinä, että kuvattoman profiilin takaa on paljastunut sen näköinen nainen, jota ei kehtaisi viedä edes vanhemmilleen näytille. :)

Olen luultavasti täydellisyyttä tavoitteleva pinnallinen pska, mutta tämä on sama , kun löisi päätä seinään.

29

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt

      Minkälainen on noin 40-vuotias "väsynyt mamma"? :)

      Kysyn siksi, etten itse vaikuttaisi ainakaan siltä...

      Mulla on taas samansuuntainen kokemus naisnäkökulmasta siinä mielessä, että vaikka viestejä on tullut paljon (olen 36v, akateeminen ja sporttiset harrastukset) niin suurin osa on tosiaan sen näköisiltä tyypeiltä etten tosiaan halua tavata, muuten vaan oudoilta elämäntapa-intiaaneilta ja iki-sinkuilta tai sitten ihan niiltä perus-putkimiehiltä, jotka kirjoittaa koko A4-viestin yhteen pötköön tms.

      Mä haluaisin edes jollain lailla samantyyppisen miehen mitä itsekin olen... siistin, fiksun, liikuntaa harrastavan, itsestään huolehtivan, hymyilevän, keskustelutaitoisen ja sellaisen joka on jo elämää ja parisuhteita nähnyt.

      Ei tunnun löytyvän.

      • nyt ihan oikeasti

        "joka on jo ... parisuhteita nähnyt"

        Eli aivoton pelimies, joka on kaatanut naisia huvikseen, miettimättä haluaako heitä pitkään suhteeseen. Tai jotenkin huono mies, joka on keplotellut itsensä suhteisiin, jotka ovat kuitenkin päättyneet naisen huomatessa millainen mies oikeasti on. Tai tyhmä mies, joka on ottanut harkitsemattomasti huonoja tai itselleen sopimattomia naisia ja jättänyt heidät. Olikohan muita selityksiä?

        Voisiko joku joskus selittää, mitä positiivista siinä nähdään, että joku on epäonnistunut suhteissaan tai ryhtynyt alun alkaen mahdottomiin suhteisiin? Ainakin minun ihanteeni on se, että jokainen (joka parisuhdetta ylipäänsä haluaa) valitsisi kumppaninsa hyvin ja eläisi onnellisesti siinä yhdessä suhteessaan.


      • kyllästynyt
        nyt ihan oikeasti kirjoitti:

        "joka on jo ... parisuhteita nähnyt"

        Eli aivoton pelimies, joka on kaatanut naisia huvikseen, miettimättä haluaako heitä pitkään suhteeseen. Tai jotenkin huono mies, joka on keplotellut itsensä suhteisiin, jotka ovat kuitenkin päättyneet naisen huomatessa millainen mies oikeasti on. Tai tyhmä mies, joka on ottanut harkitsemattomasti huonoja tai itselleen sopimattomia naisia ja jättänyt heidät. Olikohan muita selityksiä?

        Voisiko joku joskus selittää, mitä positiivista siinä nähdään, että joku on epäonnistunut suhteissaan tai ryhtynyt alun alkaen mahdottomiin suhteisiin? Ainakin minun ihanteeni on se, että jokainen (joka parisuhdetta ylipäänsä haluaa) valitsisi kumppaninsa hyvin ja eläisi onnellisesti siinä yhdessä suhteessaan.

        Ei vaan sellainen mies, joka on jo ollut pitkässä suhteessa (naimisissa tai avoliitossa) ja ehkä lapsiakin. Jotta molemmat tietää mitä yhteiselämä on ja kun tuo pitkä edellinen liitto on loppunut, olisi toivottavasti oppinut jotain ja osaisi arvostaa suhdetta ja ymmärtää että sen eteen pitää tehdä töitä... ja miljoona muuta asiaa mitä pitkä yhteinen yhteiselämä ja sen loppuminen opettaa.

        Pelimiehiä, ei kiitos! Ja sellaisia minusta kaikki yli 35v edelleen sinkut ja lapsettomat ilman entistä liittoa ovat... Kyllä mun mielestä ihmisessä on jotain vialla jos ei lähes neljäänkymppiin mennessä ole saanut lapsia ja/tai ollut pitkässä suhteessa(sitoutumiskammo, itsekeskeisyys tms). Siis jos lapsia haluaa.

        Parisuhteen tai avioliiton epäonnistuminen ei tosiaankaan ole mikään hyvä juttu mutta ei eronneet sen huonompia ole kuin muutkaan, ehkä päinvastoin kun ovat ymmärtäneet lopettaa jotain joka ei enää toimi... Valitettavasti hyvä ja täysin oikealta vaikuttanut valinta voi esim. 10 vuoden päästä osoittautua täysin pieleen menneeksi tai tulee jotain muuta yllättävää. Tuskimpa kukaan naimisiin mennessä haluaa erota tai huomaa suhteen olevan mahdoton. Aika naiivi tuo sun viimeinen kappale... Huomaa ettet ole juuri parisuhteita harrastanut. Ainakaan pitkää tai vakavaa.


      • Väsymamma
        kyllästynyt kirjoitti:

        Ei vaan sellainen mies, joka on jo ollut pitkässä suhteessa (naimisissa tai avoliitossa) ja ehkä lapsiakin. Jotta molemmat tietää mitä yhteiselämä on ja kun tuo pitkä edellinen liitto on loppunut, olisi toivottavasti oppinut jotain ja osaisi arvostaa suhdetta ja ymmärtää että sen eteen pitää tehdä töitä... ja miljoona muuta asiaa mitä pitkä yhteinen yhteiselämä ja sen loppuminen opettaa.

        Pelimiehiä, ei kiitos! Ja sellaisia minusta kaikki yli 35v edelleen sinkut ja lapsettomat ilman entistä liittoa ovat... Kyllä mun mielestä ihmisessä on jotain vialla jos ei lähes neljäänkymppiin mennessä ole saanut lapsia ja/tai ollut pitkässä suhteessa(sitoutumiskammo, itsekeskeisyys tms). Siis jos lapsia haluaa.

        Parisuhteen tai avioliiton epäonnistuminen ei tosiaankaan ole mikään hyvä juttu mutta ei eronneet sen huonompia ole kuin muutkaan, ehkä päinvastoin kun ovat ymmärtäneet lopettaa jotain joka ei enää toimi... Valitettavasti hyvä ja täysin oikealta vaikuttanut valinta voi esim. 10 vuoden päästä osoittautua täysin pieleen menneeksi tai tulee jotain muuta yllättävää. Tuskimpa kukaan naimisiin mennessä haluaa erota tai huomaa suhteen olevan mahdoton. Aika naiivi tuo sun viimeinen kappale... Huomaa ettet ole juuri parisuhteita harrastanut. Ainakaan pitkää tai vakavaa.

        Voin kertoa niitä yli 35-vuotiaita lapsettomia sinkkuja harrastaneena, että he juuri nimenomaisesti eivät ole pelimiehiä noin keskiarvoisesti. Pelimiehet, ylläri, ovat koko ajan suhteissa ja lapsiakin yleensä putkahtaa ainakin vahingossa jos ei muuten. Mikä ei tarkoita, että jokainen eronnut olisi pelimies, mutta hyvin harva pm välttyy pitkältä suhteelta 36-vuotiaaksi asti. Mainitsepa yksi sellainen, jos tiedät.


      • kyllästynyt kirjoitti:

        Ei vaan sellainen mies, joka on jo ollut pitkässä suhteessa (naimisissa tai avoliitossa) ja ehkä lapsiakin. Jotta molemmat tietää mitä yhteiselämä on ja kun tuo pitkä edellinen liitto on loppunut, olisi toivottavasti oppinut jotain ja osaisi arvostaa suhdetta ja ymmärtää että sen eteen pitää tehdä töitä... ja miljoona muuta asiaa mitä pitkä yhteinen yhteiselämä ja sen loppuminen opettaa.

        Pelimiehiä, ei kiitos! Ja sellaisia minusta kaikki yli 35v edelleen sinkut ja lapsettomat ilman entistä liittoa ovat... Kyllä mun mielestä ihmisessä on jotain vialla jos ei lähes neljäänkymppiin mennessä ole saanut lapsia ja/tai ollut pitkässä suhteessa(sitoutumiskammo, itsekeskeisyys tms). Siis jos lapsia haluaa.

        Parisuhteen tai avioliiton epäonnistuminen ei tosiaankaan ole mikään hyvä juttu mutta ei eronneet sen huonompia ole kuin muutkaan, ehkä päinvastoin kun ovat ymmärtäneet lopettaa jotain joka ei enää toimi... Valitettavasti hyvä ja täysin oikealta vaikuttanut valinta voi esim. 10 vuoden päästä osoittautua täysin pieleen menneeksi tai tulee jotain muuta yllättävää. Tuskimpa kukaan naimisiin mennessä haluaa erota tai huomaa suhteen olevan mahdoton. Aika naiivi tuo sun viimeinen kappale... Huomaa ettet ole juuri parisuhteita harrastanut. Ainakaan pitkää tai vakavaa.

        "Pelimiehiä, ei kiitos! Ja sellaisia minusta kaikki yli 35v edelleen sinkut ja lapsettomat ilman entistä liittoa ovat..."

        Viimeisestä lähemmästä kontaktista naisen kanssa on yli 5 vuotta ja kunnon treffeistä reilu 2½ vuotta. Ei tunnu kovin pelimiesmäiseltä.

        "Kyllä mun mielestä ihmisessä on jotain vialla jos ei lähes neljäänkymppiin mennessä ole saanut lapsia ja/tai ollut pitkässä suhteessa(sitoutumiskammo, itsekeskeisyys tms)"

        Kyllähän ujouden voi laskea viaksi. En vain pysty lähestymään naisia.


    • sinäpä sen sanoit

      "Olen luultavasti täydellisyyttä tavoitteleva pinnallinen pska"

      Olet täydellisyyttä tavoitteleva pinnallinen pska.

    • 5+2

      Liian vähän olet tehnyt aloitteita. Minä kirjoitin satoja viestejä noin 30 naisille tuloksetta. Sitten rupesin tekemään aloitteita alta 25 naisille ja niistä vastaa lähes kaikki. Ja olen päässyt tapailemaan myös heitä. Ja yhden kanssa ollaan jo suhteessa. Vinkkinä sanon että siirry nuorempiin.

      • 20+9

        Ei se auta ketään että tekee aloitteita sellaisille, joista jo profiilista näkee, ettei sovita yhteen. Itse teen aloitteita keskimäärin alle kerran kuussa, koska sopivia naisia ei vain ole. Sopivalla en tarkoita täydellistä ihannekumppania, vaan sellaista, jonka kanssa on edes jotain yhteistä eikä aivan kriittisiä eroavaisuuksia.


      • ÄläSekaanuSontaan

        Monien vanhempien naisien kanssa on vaikeuksia saada aikaan iloista toimivaa yhteyttä. Ei hölmöjä sanoja ei virheitä tyhmyyksiä tyhmiä kysymyksiä. Ei rahasta työstä pärjäämisetä laskujen jakamisesta uusista asunnoista jaksa jatkuvasti keskustella kynttilän valossa viinit pöydässä hyvät puvut päällä cooli hymy naamalla


    • Peski Larse

      "Minkälainen on noin 40-vuotias "väsynyt mamma"? :)"

      Otetaan 500 kappaletta 38 - 42 vuotiaita naisia. Heistä 450 kpl on niitä väsineitä mammoja.


      Jäljelejääneistä muutama o vielä väsyneempi ja sitten hyvin pieni osa "omilla hampailla".


      Näin se menee.

      • kyllästynyt

        No nyt kyllä kiinnostaa vielä enemmän, millainen ihmisryhmä tuo väsynyt mamma siis on?


      • miesvm_1967x
        kyllästynyt kirjoitti:

        No nyt kyllä kiinnostaa vielä enemmän, millainen ihmisryhmä tuo väsynyt mamma siis on?

        Mun mielestä tuon ikäryhmän naiset ovat vielä ihan simpsakoita tyttöjä :D Ja mistähän tuo "omilla hampailla" tuli hih! Eihän näillä kakaroilla ole mitään tolkkua xD


      • HotMama43

        Huh, onneksi olen jo 43! Ja aika vetävä mimmi ;)


      • Peski Larse
        HotMama43 kirjoitti:

        Huh, onneksi olen jo 43! Ja aika vetävä mimmi ;)

        Hyvä jos ei paikat roiku ja sellu määrää!


    • nuorempaa kiitos

      Naiselle kun tulee 40 ikävuotta täyteen, hänen on kerättävä tavaransa ja kiivettävä vuorille kuolemaan.

      Vai miten se sananlasku meni...?

    • 29+6

      Aloitin nettideittailun noin pari kuukautta sen jälkeen, kun ex-puolison kanssa oli tehty eropäätös. Kuvittelin hakevani vakavaa suhdetta, mutta olisinko pystynyt sellaiseen vielä silloin...vaikea sanoa. Viestejä tuli reilu kolmekymppiselle, lapselliselle naiselle kuvallisella ilmoituksella noin kymmenisen kappaletta viikossa ja niistä ns. vakavasti otettavia oli ehkä 1-2 viestiä viikossa. Profiilissa kyllä laukattiin senkin edestä eli noin sata kertaa vuorokaudessa, kun se oli auki (laitoin kiinni, jos tapasin jotakuta useamman kerran).

      Itsekin laitoin viestejä minua kiinnostaville miehille. Juttelin monien kanssa netissä ja treffeillä kävin noin kymmenen kertaa. Yksi paljastui myöhemmin varatuksi, kahden kanssa ei ollut sitä kuuluisaa kemiaa. Parin miehen kanssa kävin useamman kerran treffeillä, mutta se ei sitten johtanut mihinkään. Yhtä tapailin parisen kuukautta ja homma kaatui miehen sitoutumispelkoon (mikä oli huvittavaa sikäli, kun itse olin aika vasta eronnut). Kaikki treffeillä minut tavanneet miehet halusivat tavata uudelleen. Monesti sanottiin, että olin livenä sellainen kuin profiilissa kuvasin, niin ulkonäön puolesta kuin persoonana (tämä oli ilmeisesti yllättävää). Miehet taas monesti olivat lähemmin tutustuessa aika erilaisia ja heillä oli erinäisiä vaatimuksia naisille. Esimerkiksi normipaino oli monelle todella tärkeää, ja vaikka itse olenkin hoikka, niin se tuntui minusta aika kovalle vaatimukselle. Parhaiten tulin itsellenikin yllätykseksi juttuun pari vuotta nuorempien miesten kanssa.

      Lopulta tapasin netissä miehen, jonka kanssa moni juttu sopi yhteen ennen kuin olimme edes tavanneet livenä. Hän oli ulkoisesti aika tavallinen mies, mutta ihmisenä kaikkea sitä, mitä olin miehessä hakenut. Ulkonäkö ei ole minulle miehessä kovin tärkeää, ehkä sairaalloinen ylipaino olisi turn off. Suurin osa miehistä, joita tapasin treffeillä oli tosin minusta keskimääräistä paremman näköisiä ja olin joka kerta yhtä yllättynyt, että en saanut pakkeja :D. Nykyisen seurustelukumppanin kanssa olen ollut yhdessä useamman kuukauden ajan ja ihastun häneen koko ajan enemmän. Jälkeenpäin ajatellen olisin voinut pitää kriteereitä alusta asti vielä ylempänä miesten persoonan suhteen. Onneksi löysin lopulta empaattisen ja fiksun miehen, jonka mielestä olen suloinen aamulla herätessäni, tukka pörrössä ja juuri sellaisena kuin olen.

      • 29+6

        Ja profiili oli käytössä noin puolen vuoden ajan, josta noin puolet ajasta kiinni.


    • vakiokamaa?!

      "Kaikki treffeillä minut tavanneet miehet halusivat tavata uudelleen."
      Tietty halusivat nähdä kun jos pillua sais ja olit ainakin pantavannäköinen ja pelimies ei heitä mahdollisuutta pois....

      "Ulkonäkö ei ole minulle miehessä kovin tärkeää, ehkä sairaalloinen ylipaino olisi turn off. Suurin osa miehistä, joita tapasin treffeillä oli tosin minusta keskimääräistä paremman näköisiä ja olin joka kerta yhtä yllättynyt, että en saanut pakkeja"
      Eiköhän tuossa lauseessa ole ristiriidassa asiat ja tyypillistä nettikama naista kun toitotetaan ettei ole ulkonäkökeskeinen mutta kuitenkin treffataan keskimääräistä paremman näköisten kanssa.

      Ei siinä mitään kukin tekee näitä asioita omalla tavallaan ja kun se netti tuo sen mahdollisuuden (ja on valinnanvaraa kun sillä kolmikymppisellä naisella on vielä kysyntää...)
      Turha tulla tänne itkemään ja tekemään aloituksia pelimies ja auervaara palstoille kun on tavannut miehen jolle vain seksi kelpaa ja lentää kukasta-kukkaan.

      • 29+6

        Olet oikeassa siinä, että noin puolet tapaamistani miehistä oli pelkän seksin perässä. Naisen on helppo löytää miehiä, mutta todennäköisesti yhtä vaikea löytää mukava mies parisuhteeseen kuin vastaavasti miehen löytää naisia. Mutta en treffannut kyseisten miesten kanssa siksi, että he olivat keskimääräistä paremman näköisiä. Monessa tapauksessa se ei edes käynyt ilmi kuvasta. Ja mikä minusta on keskimääräistä paremman näköinen, ei välttämättä ole sitä muista. Todella hyvännäköisten miesten kanssa en alkanut edes netissä sen kummemmin juttelemaan, koska todennäköisesti he hakivat minusta, ns. perusnätistä naisesta, vain sitä panoseuraa.

        Itse luulisin oman kokemuksen perusteella, että netistä voi löytää pitkäaikaisen kumppanin, mutta se on suunnilleen yhtä todennäköistä kuin live-elämässä. Netti vaan hämää sillä, että se tuntuu tarjoavan enemmän mahdollisuuksia. Näin varmaan olisikin, jos ihmiset puhuisivat ilmoituksissaan totta. Minä kerroin omassa ilmoituksessa suoraan millainen olen ja millaiset asiat minua miehen persoonassa viehättää. Kaikilla tapaamillani miehillä (miinus nykyinen seurustelukumppani) on edelleen ilmoitus netissä ja ilmoituksen sisältö on aika merkittävässä ristiriidassa sen kanssa, mitä oikeasti hakevat. Sitoutumiskammoinen etsii kumppania tositarkoituksella, persoonana hyvin hankala ja ehdoton ihminen, jolla on jos jonkinlaista ulkonäkövaatimusta naiselle, on vain mukava ja liikunnallinen lapsellinen mies, eronnut ei ole oikeasti vielä eronnut, hellänä ja huumorintajuisena miehenä itseään markkinoiva haluaa oikeasti vain vähintään yli kymmenen vuotta itseään nuoremman (hyvännäköisen) naisen jne. listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Se olisi oma neuvoni nettideittaileville miehille. Tehkää omannäköinen ilmoitus. Kertokaa suoraan millainen olette ja mitä olette hakemassa. Kaikesta muusta seuraa vain ajanhukkaa kummallekin osapuolelle.

        Sama pätee kyllä naisiinkin. Nykyinen seurustelukumppani ihmetteli suuresti sitä, miten monen naisen ilmoitus perustui vaan kuvaan. Itsestään pitää antaa jotakin, jos haluaa todella tutustua toiseen. Sama pätee live-elämässäkin.


    • kyllästynyt

      Millä tavalla tuo tuli ilmi 29 6 että miehet oli pelkän seksin perässä? Siis sanoivatko jo heti sen suuntaista aloitusviestissään tai olivatko kirjoittaneet profiiliinsa tms?

      Mulla oli hetken profiili, jonka tekstin olin varmaankin ihan ymmärrettävästi muotoillut niin ettei itselleni tullut yhtään yhtäänottoa monista kymmenistä joissa olisi suoraan tai epäsuorasti kyselty seksi perään. Päinvastoin...

      Siksi siis kiinnostaa kun mietin profiilin avaamista uudestaa mutta mitään seksinvonkaajia en kyllä halua sinne.

      Sulla on hyviä ohjeita tuossa kirjoittaa suoraan mitä etsii jne. Toisaalta taas täälläkin lukee aina välillä aloituksia joissa miehet moittii meitä naisia että on niin ja niin pitkät vaatimuslistat ja heti alkuun lueteltu mitä pitää olla.

      Mä tykkään ihan niistä tavallisista miehistä joita mun kavereillakin on... kunnon koulutus (no, mieluiten akateeminen kun itsekin olen), pukeutuu siististi, ei polta, urheilee ja pitää itsestään ulkoisestikin huolta, vähän kunnianhimoa etenkin työn suhteen, hassuttelee lapsille (ja vaimolleen) ja tykkää normaali-elämästä taloineen ja kesämökkeineen. Ihan perus-jantteri siis mun näkökulmasta mutta ei vaan näytä löytyvän...

      • 29+6

        No siis suurin osa yhteydenotoista oli enemmän tai vähemmän verhottuja ehdotuksia seksisuhteeseen. Varmaan siksi, että ajattelivat kolmekymppisen, kohtuullisen vasta eronneen ja lapsellisen naisen lähtevän sellaiseen...koska muutakaan se ei saa? Minun profiilistani ei kyllä millään tavalla voinut saada sellaista kuvaa, että etsisin seksiseuraa. Kysyin muutamalta mieheltä asiasta ja sanoin, että kyllä se nainen varmaan laittaa siihen profiiliinsa suoraan, jos pelkkää seksiä haluaa. "Voi kuule, ei ne laita. Tämä on nähty niin monta kertaa". Aha...tämä siis oikeutti seksiehdotukset ja profiilini blokkauksen, kun sanoin mielestäni ihan nätisti, että ei. Sitten nämä joita tapasin useamman kerran. Ensin oltiin niin, että oot fiksu ja ihana ja mä haluan parisuhteen. Parin viikon päästä sitten "no jaa, en oikeastaan haluakaan semmosta vakampaa, mutta jos tavattaisiin silloin tällöin". Eli vaan sitä seksiä kumminkin. On se jännä, ettei tuotakaan etukäteen (muka) tiennyt. Ja edelleen ne samat miehet sitten hakevat ilmoituksillaan kumppania tositarkoituksella...varmaan tässä on joku logiikka, jota minä en tajua. Tai ehkä en ollut vaan heistä parisuhdematskua.


      • Miäs33Treee
        29+6 kirjoitti:

        No siis suurin osa yhteydenotoista oli enemmän tai vähemmän verhottuja ehdotuksia seksisuhteeseen. Varmaan siksi, että ajattelivat kolmekymppisen, kohtuullisen vasta eronneen ja lapsellisen naisen lähtevän sellaiseen...koska muutakaan se ei saa? Minun profiilistani ei kyllä millään tavalla voinut saada sellaista kuvaa, että etsisin seksiseuraa. Kysyin muutamalta mieheltä asiasta ja sanoin, että kyllä se nainen varmaan laittaa siihen profiiliinsa suoraan, jos pelkkää seksiä haluaa. "Voi kuule, ei ne laita. Tämä on nähty niin monta kertaa". Aha...tämä siis oikeutti seksiehdotukset ja profiilini blokkauksen, kun sanoin mielestäni ihan nätisti, että ei. Sitten nämä joita tapasin useamman kerran. Ensin oltiin niin, että oot fiksu ja ihana ja mä haluan parisuhteen. Parin viikon päästä sitten "no jaa, en oikeastaan haluakaan semmosta vakampaa, mutta jos tavattaisiin silloin tällöin". Eli vaan sitä seksiä kumminkin. On se jännä, ettei tuotakaan etukäteen (muka) tiennyt. Ja edelleen ne samat miehet sitten hakevat ilmoituksillaan kumppania tositarkoituksella...varmaan tässä on joku logiikka, jota minä en tajua. Tai ehkä en ollut vaan heistä parisuhdematskua.

        Kuten edellä nähdään nainen valitsee parisuhteen joten kaikki avaimet on jokaisella naisella käsissään. Turha tulla miehille jurputtamaan kun sinä olet sitä ja sinä tätä. Kun jokainen nainen jo biologisistakin syistä saa seksiä koska vaan haluaa mutta useammalle miehelle sen saanti ei ole mitenkään itsestäänselvyys niin emme voi edes puhua samassa mittakaavassa asioista.
        Itse olen kyllästynyt siihen että haen naista mielummin loppuelämän parisuhteeseen ja mahdollissesti lapsiakin haluan jne jne. Ja löytyy kyllä edellä kirjoittaneen toivomuslistan vaatimuksena sitä mökkiä, kotia, autoa yms velattomana vielä kaikenlisäksi (huom niitä en mainitse profiilissani enkä mielummin edes keskusteluissa sillä haluan naisen joka ihastuu minuun)
        Mutta mikä onkaan tulos. Ketään ei kiinnosta, viesteihin ei vastata vaikka sopisit täydellisesti vaatimuksiin. Ylipäätään ketään ei kiinnosta tosissaan seura. Muutama juuri eronnut nainen on halunnut vaan lohtuseksi seuraksi joten siihen on tyytyminen kun ei ole naiseksi syntymisen valttikortteja käsissä.
        Onneksi baarista saa yhdenillan seuraa ja niin myös deittipalstalla näköjään ainoastaan niin siihen on tyydyttävä. ...tttuako valitatte kun suurinosa naisistakin tuntuu olevan vain lohtupanoja vailla nettideiteillä ei muussa mielessä.


    • asdf7654

      Aloittaja ei kerro itsestään mitään muuta kuin ikänsä ja olevansa sinkku. Päättelen ettei ole paljoa kerrottavaa. Aloittaja haluaa naisella olevan kuva. Päättelen että naisen pitää olla nätti ja hoikka. "Matkustusfriikin" mainitseminen taas lokeroi siihen tiettyyn ryhmään miehiä joiden harrastukset luetellaan: "Tykkään liikkua luonnossa" ja siihen se oikeastaan jääkin. Matkusteleminen koetaan rahan tuhlaamisena ja piheys luonnehtii muutenkin toimintaa.

      =>

      Tylsä, ei mitenkään erityisen vetävän näköinen mies etsii nättiä ja hoikkaa pikkuvaimoa joka tykkää pysytellä kotona ja on vähäruokainen.

      • aloit.

        Aika mustavalkoinen näkemys, "asdf7654".

        Mutta anti olla, en minä sinua ole etsimässä.


      • asdf7654
        aloit. kirjoitti:

        Aika mustavalkoinen näkemys, "asdf7654".

        Mutta anti olla, en minä sinua ole etsimässä.

        Toivottavasti et vaikka tänään saatetaankin saada lupa toisemme alttarille viedä.

        Mutta mitä asiaan tulee, annat niin vähän että ei jää kuin rivien välit luettavaksi ja silloin kokemukset tällä ja sinkkupalstalla pääsevät esiin. Naisten matkusteluhalusta valittaminen on erityisen vahvasti kytköksissä kiukkuiseen ja yksinäiseen tylsimykseen jonka mukaan naiset tykkää reissata "eksoottisten miesten perässä" tai miehen rahoilla.


    • Väsymamma

      Vastauksena kysymykseesi: kukin nainen etsii sitä mitä juuri hän etsii. Harvalla sinkulla varmaan on silti mitään sitä vastaan, että löytäisikin suuren rakkauden.

      Sitten vähän yksinkertaista matematiikkaa. Jos aikojen alussa kaikki ikäluokasta olivat sinkkuja, niin noin 34-vuotiaana sitä on ne, jotka on joko epäonnistuneet edellisissä suhteissa eivätkä ole vielä löytäneet uutta, tai eivät ole koskaan löytäneet suhdetta. Määrä on huomattavasti pienempi kuin nuoruusaikoina. Ketkä heistä ovat kauniita, pirteitä, kuvallisia, tupakoimattomia, ajattelevia, sähläämättömiä, menestyneitä, eivät matkustele ja kiinnostuvat sinun profiilistasi? Myös mitä tarkempi ikärajaus, sitä pienempi määrä jää jäljelle. Sitten vielä treffeillä teidän pitäisi kiinnostua toisistanne.

      Kun olet ollut täällä vasta vuoden ja varsinkin olet aika vähän ottanut yhteyttä kehenkään, niin ei ole ihme, että ketään ei ole löytynyt. Taas jos 40:stä viestittelystä yksikään ei ole johtanut edes livetapaamiseen, niin sitä pidän tosi huonona prosenttina. Myös se, että 400:sta profiilisi lukeneesta vain 10 otti sinuun yhteyttä kuulostaa aika vähältä, kun taas lukijamäärä kuulostaa hyvin suurelta. Jokin saa monet naiset lukemaan profiilisi, mutta sitten kuitenkin olemaan laittamatta viestiä. Voi olla, että palvelussa on joku, joka vastaa toiveitasi ja sopii sinulle, tai voi olla että ei ole juuri nyt ketään sellaista.

      Käytännön vinkki sinulle ja kaikille: löysätkää tyhmiä vaatimuksia treffikumppanille. Siis sellaisia, jotka tarkemmin ajatellen ovat tyhmiä teidän itsenkin mielestä. Ei siellä treffeillä naimisiin mennä, joten kahvia voi varmasti juoda vähän vähemmänkin täydellisen ihmisen kanssa. Eri asia ovat ehdottomat vaatimukset, on ajanhukkaa mennä treffeille vaikka rapajuopon kanssa, jos ei sellaista huolisi. Toisaalta kannattaa pitää mielessä, että profiili ei kerro absoluuttista totuutta ihmisestä (se rapajuoppokin on profiilissa kohtuukäyttäjä).

      Taas juuri sinun tapauksessasi probleeman ydin voi piillä lauseissa "useimmiten ongelma on siinä, että kuvattoman profiilin takaa on paljastunut sen näköinen nainen, jota ei kehtaisi viedä edes vanhemmilleen näytille" ja "Itse olen 34-v sinkkumies - heistä ainakin 6-7 on ollut noin 40-vuotiaita väsyneitä mammoja".
      Eli olet vanha poika iältäsi, mutta parisuhdestatukseltasi kuin parikymppinen heilaa etsivä nuorukainen. Monet sinua paljon nuoremmatkin ovat jo eläneet perhe-elämää vuosikausia. Toki vanhoja piikojakin on, mutta jos he ovat kuvaamasi kaltaisia, niin he ovat kuten sinäkin varmaankin nirsoja, sillä miksi kuvailemasi täydellinen ihminen muuten olisi yksin?

      • rieksienhallintaa

        Oikeasti, jos mamma on sellainen ettei herätä seksuaalista mielenkiintoa, niin miksi nähdä vaivaa, voi jatkaa r unkkaamista tai harrastaa mukavaa seksiä selliasen ihmisen kanssa suhteessa joka on sovitusti vain seksisuhde---tai usemman?

        Toki on aseksuaaleja ja heitä joile seksuaalisuus ei ole kovin tärkeää tai jotka pystyvät harrastamaan seksiä myös mielenkiinnottoman henkilön kanssa mutta kaikki eivät pysty.

        Mitä "vaatimuksiin" tulee, eikö ole kohtuullista jos itsellä oń varaa ja halua matkustaa, kumppanilla olis kanssa. Jos ei ole varaa ja toinen maksaa, niin onko sitten jotain muuta kykyä jolla tuoda oma panoksensa yhteiseen elämään. Vaikka vaan viedä edes ne roskat ulos toisinaan?

        Valitettavasti on paljon naisia jotka mielellään nostavat omat ostoksensa hihnalle miehen maksettavaksi eivätkä kykene edes laittamaan omia astioitaan pesukoneeseen, muusta puhumattakaan.

        Steriloimattomana miehenä sulla on kuitenkin aina riski että eturessu pamahtaa täyteen, kaikesta varovaisuudestasi huolimatta ja makselet niitä elareita sen satatonnia plus on perinnönjaossa yksi jakaja lisää.

        Mikset siis ota naista jolla on jotakin pelissä itselläänkin ja jotakin tarjota?


    • Väsymamma

      Keneltä kysyt, että miksi hän ei ota jotain hyvää naista itselleen? Aloittaja ei kai ota siksi, koska ei löydä ketään sopivaa edes treffeille, kun kaikki ovat nelikymppisiä ja matkustelevat, ja loput eivät vastaa viesteihin. Ja minä en ota siksi kun olen itse heteronainen. Muutenkaan ei kai kukaan ole ketään kehottanut ottamaan mielenkiinnotonta ihmistä, vai onko? Ja ihan kiva ehdotus, että aloittaisi hyvän vakipanosuhteen jonkun tosi seksikkään ihmisen kanssa, joka on myös hyvä sängyssä, mutta tuskin niitäkään on kovin helppo löytää, ainakaan kaikkien. Siinä on myös riski raskaudesta tai yksipuolisesta rakastumisesta.

      Minä en ole mies, mutta jos olisin niin toivottavasti osaisin keski-ikäisenä jo käyttää kondomia. Oikein käytettynä kondomi on hyvä ehkäisy, eikä se sotke kenenkään hormonitoimintaa toisin kuin e-pillerit. Jos haluaa olla 100 % varma, niin oma käsi on toimiva vaihtoehto. Tai sitten tosiaan pitää löytää se kumppani, jonka kanssa raskaus ei ole katastrofi. Toisaalta aloittajalla ehkä ei ole raskauden pelko kovin akuutti asia, koska hän ei ole nähnyt yhtäkään naista livenä.

      Ikävää, jos olet ollut parisuhteissa sellaisten naisten kanssa, että joudut tiskaamaan yksin ja pelkäämään elatusmaksuja. Se on parisuhteen irvikuva. Mutta itsepä olet suhteesi valinnut.

      Kiinnostaa hiukan, että miten se sinua haittaa jos perintösi menee lapsillesi? Sinähän olet kuollut silloin, joten et itse tarvitse mitään. Ja omalle lapsellehan se menee joka jatkaa sinun geenejäsi. Vai haluaisitko mieluummin antaa jäämistösi esim. kodittomille kissoille?

    • Autovertaus (TM)

      Nettideittailu naiselle on kuin autokaupoillakäynti miehelle :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe