onko normaalia?

huolestunut immeinen

Onko normaalia että kun käy kakalla ja istuu ihan normaalisti siinä pöntöllä niin silti kakka menee ohi pöntön?

9

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ret4qt4q

      Riippuu lääkityksestäsi.

    • TrokariTuukka

      Aivan normaalia kakankarkailua. Joskus monta monituista vuotta sitten minulla oli potilas Past (nimi muutetta). Hän kakkasi aina ohi, mutta saimme tilanteen kontrolliin vaihtamalla pöntön kannen mallia.

    • TTTukkapölly

      Pelkään pahinta arvon arvo. Tiede ei selitä tätä ilmiötä. Asiasta liikkuu paljon huhupuheita ja salaliittoteorioita, joista ehkä tunnetuin: Tulppaani kertoo kuinka kakka karkaa kauas...

    • Vanha saituri

      Tuo on kyllä aivan normaalia. Minullekkin tapahtuu tuota harva se päivä. Aivan turhaan olet huolissasi. Ja ainahan voi kokeilla aikuis vaippoja tai niin sanottua cp pönttöä jossa on levennetyt reunukset

    • Suomu831

      Pelkäätkö hammaslääkäriä?
      Meiltä hammashoito nukutuksessa. Ajanvaraus sivuillamme!
      www.nakinhammas.fi
      Hampaiden narskuttelu
      Kärsitkö Hampaiden Narskuttelusta?! Apteekkituote maahantuojalta.
      beconfident.fi/purentakisko
      Lahjakortit kännykällä
      Tilaa nyt. Hyvät maksuehdot. Voit tilata MYÖSkännykällä.
      www.lahjakorttipalvelu.com
      Onko liikaa velkaa?
      Jos et selviydy veloistasi hakeudu velkajärjestelyyn. Me autamme!
      www.velkajarjestely.fi
      Lisäravinne uutuuksia.
      Activebox on paras tapa tutustua uusiin lisäravinteisiin! 9,90/kk
      www.activebox.fi

    • Pettynyt isä

      Joo kannattaa lukea kakan käyttöopas ennenku alkaa ite mitää fixailee. siin on varmaa just jotkut asetukset vinksin vonksin ja sit pitäs varmaa ottaa yhteyttä maahantuojaan... vissiin aika yleinen juttu jos alkaa itekseen sitä säätelee. Oma poika oli 12 ku koitti modata sitä kakan ulostuloa semmoseks et se toimii siin samal kans sisäänmenona.. joo ei tullu mitään.

    • tohtori troppi

      Täällä tohtori troppi, hei. Olen ptkään ollut kakka asiantuntija ja olen tästä asiasta sitä mieltä, että se on jokseenkin kummastuttavaa, mutta ei kovin harvinaista vanhojen ihmisten kohdalla. Olisi ilo ottaa uloste näytteesi vastaan ja tutkia onko siinä mitään eriskummallista.

      Yksi parannus keinoista voi tietenkin olla banaanin kuoret tyynyn alla tai maidon levittäminen lakanan päälle. Mutta jos nämä keinot eivät toimi ottakaa toki yhteyttä minuun

      puh:0440567689

    • Skeidaer Snaakkunen

      Täällä palstallahan on aikamoinen hulina, huhhuijjaa. Minun nimeni on Skeidaer Snaakkunen ja minä olen keksijä. Olen kehitellyt takapuoleen laitettavia ulostetta ohjaavia "kanavia" tai putkia. Suosittelisin tilaamaan minun nettisivuilta sen niminen laite kuin takapuoli suutin tai uloste liukuri. linnki on: www.peränparantimet.fi
      eli siis tuotteet ovat tarkoitettu ihmisille joilta sattuu joskus kakka luiskahtamaan reunuksen yli. Eli suosittelen teitä edes harkitsemaan jonkun tuotteistani ostamisen sillä ne todella toimivat

      • hover

        Vanha Hooveri ajaa saman asian.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe