tinderistä..

vbcmxxxxzzzbvcbcvxbv

Voiko tinderissä mitenkään olla ns "salaisesti" eli, ettei siellä törmäisi YHTEENKÄÄN tuttuun tai henkilöön, jonka tuntee? Onnistuisiko tämä mitenkään, miten? Onko facebookissa pakko olla profiilikuva vai voiko kuvan lisätä vasta tinderissä?

26

4870

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdbsb

      valitettavasti kaikki nykyään on tätä avointa fb-huoraamista etkä voi mitenkään piilottaa itseäsi esim. kavereiltasi. Ja ne tinderin kuvat pitää löytyä sieltä fb:stä niin että ne näkyy kavereillesi, joten siinäpä vaihtelet jotain herutuskuvaa fb:ssä tinderiä varten samalla ku kaverit ihmettelee.

    • cxvccxccvccvxxcvxvc

      Mutta siis entä todennäköisyys, että joku tuttu tulee vastaan tinderissä? Entä sillon, jos tekee uuden käyttäjän fb:seen?

    • Miksi se olisi niin järkyttävän kauheeta alkaa seurustelemaan jonkun sellaisen ihmisen kanssa jonka tuntee jostain ennestään? Kyllä minulle vain kelpaisi kamumiehistä useampikin oikein hyvin, jos vain tietäisin että ovat vapaita ja kiinnostuneita minusta.

      • vcxzvcvxzvxzcvxzcxz

        Pääpointti ei ollut se. En vain haluisi mainostaa sitä, jos tinderissä olen, en tiedä miksi eihän siinä ole mitään omituista.


    • trollibensa

      Voi.

      Ensin luot naamakirjaan uuden profiilin.

      Sitten laitat profiilille selllaisia kuvia joita et muualla käytä ja josta sinua ei tunnista. Edes välillisesti.

      Sitten pidät huolen siitä ettei naamakirjaprofiilillasi ole sinun tutujasi tuttuina.

      Sitten kun saat kontaktin, älä p erseile.

    • zvcvxzcvxzcvvcxcvxcv

      Jaa kuvaksi sellainen, jossa ei kasvoja näy kunnolla? Varmistaako uuden profiilin luominen siis sen, ettei tuttuja voi tulla vastaan siellä tinderissä?

      • trollibensa

        "Varmistaako uuden profiilin luominen siis sen, ettei tuttuja voi tulla vastaan siellä tinderissä? "


        Eihän se sitä varmista mutta jos tekemälläsi uudella naamakirjaprofiililla jonka avulla tindderiä käytät, ei ole yhtään sinun tuttuasia kaverina, niin slloin tinder ei näytä tutullesi tai kaverisi kaverille tuota.

        Tinderissä ei ole pakko olla kuvaa ollenkaan eikä vaadetta tunnistettavalle kasvokuvalle.


    • häh

      Eihän se sitä varmista mutta jos tekemälläsi uudella naamakirjaprofiililla jonka avulla tindderiä käytät, ei ole yhtään sinun tuttuasia kaverina, niin slloin tinder ei näytä tutullesi tai kaverisi kaverille tuota.

      Miten niin ei näytä? Eikös ne näytä munkin profiilin kaikille jotka mun haku-kriteereihin sopii, kaverit ja muut...? Ellei sitten näytä niiden ensin mulle ja minä en tykkää. Niin siinä tapauksessa ne ei näe minua mutta muuten kyllä.

      Mitäs järkeä Tinderissä on olla jos ei ole tunnistettavaa kuvaa tai ilman kuvaa, eihän sellaisesta kukaan tykkää...

      Mä ainakin pyyhin heti ohi jos on joku sumea kuva tai sivuprofiili pelkästään tai ei kuvaa tai ei tekstiä itsestä tai alaston tai paidaton pullistelukuva tai kuva jossa jamppa kittaa kaljaa tai virnuilee rööki huulessa. Tai jos ei muuten vaan miellytä.

      • 15+6

        "Miten niin ei näytä? Eikös ne näytä munkin profiilin kaikille jotka mun haku-kriteereihin sopii, kaverit ja muut..."

        Näyttää näyttää mutta ei näytä että on yhteisiä taikaverin kavereita.


      • 4+11

        Sama juttu. Vasempaan menee, jos ei ole kunnon kuvaa.
        Itse en laittaisi kuvaa lapsestani tai kuvaa jossa myös lapsi esiintyy. Näitä on tullut vastaan selaamissani (mies 36-48 vuotta) profiileissa.


    • cxzcxzcxzcxzzxzxcxz

      Siis jos minulla on fb käyttäjä jolla on nolla kaveria niin, miksi siellä tulisi vastaan kavereita yms ja mitä tinder ei "näytä"?

    • vbnbnvcvnvbn

      Mitä mahtaa tapahtua, jos poistaa sen facen, jolla on luonut tinderin?

    • w4t5

      Tinderinkäyttö loppuu siihen, kun fb tili ei enään toimi.

    • asdf7654

      Mitä Tinderistä jää jos siitä ottaa pois kaiken mikä siitä tekee Tinderin?

      Turha sun on siellä matcheja enää odottaa jos kuva on sellainen josta naamaa ei näe tunnistettavasti. Yhteisten tuttujen tuoma "suosittelu" ja luotettavuuden nosto katoaa jos niitä ei suostu näyttämään.

      Herää kysymys, että onkohan Tinder ihan oikea paikka sinulle jos olet kovin varovainen ja arka yksityisyydestäsi? Olemalla rohkea ja avoin rohkaiset myös muita ottamaan sinuun yhteyttä ja potentiaalinen kumppani saattaa löytyä lähempää kuin uskotkaan. Jos sinulla on Facebookissa "kavereita" jotka jotenkin käyttävät deittailuasi sinua vastaan, suosittelen käymään kaverilistan vielä kertaalleen läpi ja poistamaan sellaiset. Eivät he ole oikeasti kavereitasi.

      • asdf7654

        Äh, tajusin vasta jälkikäteen että tässähän ollaan ihan oikeasti salaa liikkeellä. Haistapa aloittaja paska jos et osaa irtaantua edellisistä jutuista ennen uusien kalastelua :D


    • xczvcvxzcvxzcvxz

      ??? Mietin vain näitä juttuja tinderistä, minulla ei tinderiä siis ole edes. Enkä varmasti ole ainut, joka haluaa olla siellä "salaa"

      • asdf7654

        Ymmärrätte varmaan, että teitä joilla on salaisuuteen tarve, ei katsota hirveän hyvällä. Moni on sen pettämisen saanut omissa nahoissaankin maistaa.


    • xzcxzcvxzcvxzxcvz

      Pettämisestä ei ole kyse. Tietäisikö joku voiko tuolla olla tuollain näkymättömästi tutuista ja ystäväpiireistä, jos voi niin miten?

    • dkxkfk

      Jos olet mies niin tinderissä kannattaa tykätä kaikista koska muuten matchien saaminen on aika mahdotonta ja sitten poistelee rumimmat matchit. Voit olla salaisesti jos kerkeet sen tutun kohdalle ensin ja laitat ettet tykkää. Tinderin kuvaksi voit laittaa facebookista sellasen kuvan jonka olet asettanut sillein että näet sen facessa vain itse.

    • cxcxzcxcxcxcvx

      Mutta onko mitenkään mahdollista rajata / asettaa niin, ettei törmäisi tuntemiinsa ihmisiin?

      • Mietihän nyt

        No ei ole! Jos asia on noin tulenarka että etsit itsellesi rakkautta ja puolisoa niin sitten ei Tinder liene sulle oikea paikka...

        Noilla treffi-palstoilla voit olla anonyyminä.


    • cxzccxzxz

      En etsi puolisoa, ei vaan kiinnosta ottaa kontaktiksi jo tuntemaani henkilöä, mitä järkeä siinä olisi mielestäni ei mitään. Miten se etsii niitä kontakteja, jos esim fb-profiililla on 0 kaveria, luulisi ettei silloin tulisi tuttuja vastaan.

      • 11+2

        Mä olen tehnyt noin ja kyllähän se silti näyttää mun tuttuja ja entisiä tuttuja joita siellä omassa profiilissa on kavereina...

        Jokuhan tuolla ylempänä jo sanoikin että se näyttää kyllä kaikki ketkä sopii sun kriteereihin olitte te fb-kavereita tai ei.


    • Tinderellacandidate

      Lisäänpä tähän omankin kysymykseni kun en viitsisi moisen vuoksi uutta keskustelua aloittaa.

      Eli...Mulla on FB kavereissa tyyppi josta oon kiinnostunut ja jonka tiedän sattumoisin olevan tinderissä. Itse en ole tinderissä vielä ainakaan toistaiseksi ja kysynkin...eli tarjoaako se tinder sitten myös omia fb kavereitani valittavaksi (että rastia tai sydäntä) jos hakuehdot täyttyy? Tuleeko myös jo tinderissä oleville kavereille tinderin kautta ilmoitus tyyliin "kaverisi se ja se liittyi tinderiin"? Niin ja siis annetaanko siellä jotain suosituksia omista kavereista vai siis mitä? Tää olis tärkee tietää!! Kiitos!

      • jhgcv

        Menisit mielummin baariin jakaa sitä persettäs.


    • cxzzzzzzzzzzz

      Te jotka käytätte niin onko tullut paljon tuttuja vastaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe