YLLÄPITÄJÄ HERÄTYS!!!

kyllästynyt

Täällä sivustolla on muutama provo: tom jones, Tehdaspena ja Alter Ego.

Eikös nyt jo kahdeksan vuoden provoilu riittäisi? Palstalla olisi tarkoitus puhua tatuoinneista RAKENTAVAAN sävyyn, mutta kolmikko jaksaa tatuoituja vain mollata.

27

181

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeimaajanAnoppi

      Antaa kaikkien kukkien kukkia! Et ole itse yhtään sen parempi kuin he jos vaadit tuota. Ja mistä sinä tiedät mikä tämän palstan tarkoitus on, lukeeko se jossain?

      • opettele lukemaan

        Missä vaiheessa ap sanoi olevansa parempi kuin muut?

        tom jones nyt vaan on provonnut tällä palstalla todella monta vuotta, eiköhän hänen mielipiteensä ole tullut jo selväksi? Jos vihaa tatuointeja, ei sitä varten tarvitse aina uutta viestiketjua tehdä.


      • Opettele ymmärtämään
        opettele lukemaan kirjoitti:

        Missä vaiheessa ap sanoi olevansa parempi kuin muut?

        tom jones nyt vaan on provonnut tällä palstalla todella monta vuotta, eiköhän hänen mielipiteensä ole tullut jo selväksi? Jos vihaa tatuointeja, ei sitä varten tarvitse aina uutta viestiketjua tehdä.

        Eise sanonutkaan, kommentoija vaan totesi hänen olevan.


      • ei tod.....
        Opettele ymmärtämään kirjoitti:

        Eise sanonutkaan, kommentoija vaan totesi hänen olevan.

        Ennakkoluulot on top, joten sinäpä sen sanoit.


    • He saavat keskustella MIELIPITEISTÄNSÄ tatuoinneista mutta jos asia on puhtaasti solvaamista niin minulle voi ilmoittaa asiasta. myöskään pelkkä "tämä on mun mielipide/ tämä asia on justiinsa näin" ei riitä.

      Koitan pitää sivua kaikille mieluisana sen mitä kerkeän ja sattuu omaan silmään huuteluja tai muuta asiattomuutta osumaan.

      Tosiaan sivulla saa puhua positiivista tai negatiivista kunhan pysyy fiksuna keskusteluna

      • ihmettelijä

        Mutta onko sallittua yleistää? KAIKKI tatuoidut ovat huoria, merimiehiä, vankilassa istuneita, alamaailmasta, tyhmiä jne.??


      • ihmettelijä kirjoitti:

        Mutta onko sallittua yleistää? KAIKKI tatuoidut ovat huoria, merimiehiä, vankilassa istuneita, alamaailmasta, tyhmiä jne.??

        Laitappa että missä keskustelussa ja minä päivänä kommentoitu niin käyn poistamassa loukkaavat kommentit.
        Keskusteluissa voi kuitenkin olla tuo max 500 kommenttia joka on aikamoinen homma käydä läpi yhden miehen voimin jossei ole keskusteluun muuten osallistunut.

        Jo siinäkin on hommaa valvoa että itse aloitukset ovat asiallisia ja kun ihmiset turhaa nostavat joitain vuoden 2004 keskusteluja.


    • Riririririr

      On hienoa, että joku viitsii edes hiukan katsoa Jonesin ja muiden kiista kumppaneiden perään muiltakin kiireiltään :)! Hatun nosto luotsille !

    • Seuraaja

      Onkohan nyt asiallista, että Tom jones saa haukkua vanhempaa ihmistä "vihtahousuksi" toki tämän vanhemman ihmisenkään viesti ei ollut täysin asiallinen. Mutta pyydän, että tilanne rauhoitettaisiin jollain tavoin:)!

    • Seuraaja

      tom jones27.11.2014 17:550 SULJE
      Ota vaan vanha vihtahousu tatuointi, olosi tuntuu varmaan paljon nuoremmalta ja voit jatkaa "komentointiasi" samanhenkisten seurassa, hehee.


      Ketju: Lopullinen päätös

      • ...

        Tatuoitujen herkkänahkaisuus huipussaan, onko tosiaan vihtahousu liian loukkaava sana aikuiselle ihmiselle?


      • esimerkki nuorille
        ... kirjoitti:

        Tatuoitujen herkkänahkaisuus huipussaan, onko tosiaan vihtahousu liian loukkaava sana aikuiselle ihmiselle?

        Kuka aikuinen ihminen on niin lapsellinen, että muita haukkuu??


      • jepjepb
        ... kirjoitti:

        Tatuoitujen herkkänahkaisuus huipussaan, onko tosiaan vihtahousu liian loukkaava sana aikuiselle ihmiselle?

        Kysymys onkin siinä, että kyseinen henkilö väittää väittämästään ettei solvaa,loukkaa ketään suoranaisesti.


      • Lähti koko keskustelu pois kun olin jo yli puolet keskusteluista poistanut ja eipä se aloituskaan mikään paras ollut, kuitenkin voi päätellä että huonosta aloituksesta johtui huono kommentointi.

        Tietenkään en kaikkien kommentteja olisi halunnut poistaa mutta jos joku on kommentoinut jotain joka poistetaan niin tämä toinen kommentti menee siinä mukana.


      • suuri kiitos sinulle
        midnightkiller kirjoitti:

        Lähti koko keskustelu pois kun olin jo yli puolet keskusteluista poistanut ja eipä se aloituskaan mikään paras ollut, kuitenkin voi päätellä että huonosta aloituksesta johtui huono kommentointi.

        Tietenkään en kaikkien kommentteja olisi halunnut poistaa mutta jos joku on kommentoinut jotain joka poistetaan niin tämä toinen kommentti menee siinä mukana.

        Hyvä, että viitsit puuttua asiaan :)


    • Seuraaja94

      Tehdaspena 28.11.2014 20:550 SULJE
      Mitäpä jos sinä työntäisit pääsi perseeseesi ja imisit munaasi?

      Siis voiko näille ihmisille huomauttaa käyttäytymisestä? Edeltänyt komma ei ollut edes ilkeä, Ja samantien tämä välkky aukomassa päätään..

    • Eiiiiiiiiiiiiiiitaaa

      Tehdaspena
      28.11.2014 22:00
      0
      Sulje
      Ja suurella todennäköisyydellä tatuoitu nainen eli prostituoidulta näyttävä ihmisraunio. Naisella tatuointi tarkoittaa että on yleinen ja edullinen. Siitä kannattaa aina vihjaista, auttaa miehiä tekemään päätöksen

      Ketju : Tatuointi by: tom jones -.-

    • Asiallisuus hukassa?

      Eikö tuon äsköisen kommentin voisi poistaa? Loukkaavaa haukkua ihmisiä avohoitopotilaiksi, vaikkeivät sitä välttämättä ole.

    • mahtavaaaaaa

      midnightkiller, olet kyllä luotsi paikallaan :) Huvittavaa lukea, kuinka lyöt tj:lle ja kumppaneille luun kurkkuun!

      Olet hyvä luotsi, keep it up!

    • Katso peiliin.

      "kyllästynyt"

      Oletko teennäispelle ?

      • 1656

        Olen, entä sitten?

        Onko ihanaa olla moraalisaarnaaja? Mihin uskonlahkoon kuulut? Menen harrastamaan "tom jonesmaisuuksia" sen keskusteluareenalle.


      • Katso peiliin.
        1656 kirjoitti:

        Olen, entä sitten?

        Onko ihanaa olla moraalisaarnaaja? Mihin uskonlahkoon kuulut? Menen harrastamaan "tom jonesmaisuuksia" sen keskusteluareenalle.

        Tyhjän saa pyytämättäkin.
        Ja jokainen teennäispelle on idiootti.


      • tehdaspenaahda
        Katso peiliin. kirjoitti:

        Tyhjän saa pyytämättäkin.
        Ja jokainen teennäispelle on idiootti.

        Niin?


      • kyllästynyt

        En, kiitos kysymästä. Olen vain kyllästynyt vanhojen kääkkien lapselliseen valittamiseen lapsellisesta asiasta.


      • 1656
        Katso peiliin. kirjoitti:

        Tyhjän saa pyytämättäkin.
        Ja jokainen teennäispelle on idiootti.

        Idiootti idiootin tuntee. Oletko siis teennäispelle="idiootti"..? Ilmeisesti!


      • hhhhhhhhhhhmmmm
        kyllästynyt kirjoitti:

        En, kiitos kysymästä. Olen vain kyllästynyt vanhojen kääkkien lapselliseen valittamiseen lapsellisesta asiasta.

        Mikä on kääkki ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe