Suomen laatulomakiinteistöt

jokke66jp

Suosittelen pysymään kaukana ko. firmasta. Kävin esittelyssä kuuntelemassa tarinaa ja palkkiona piti saada 500e lahjakortti, jolla voi lunastaa viikon tms heidän valikoimasta. Lahjakortin lunastus tapahtuu spostilla, mutta eivät vastaa viesteihini, useasta yrityksestä huolimatta.

Firman nettisivutkin kauheaa kuraa sllk.fi

48

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyntikikka

      Samoin kävi täälläkin, oikeen lupasivat varata mökin mutta eipä tullut vahvistusta.
      Hienoo markkinointia mitähän kulut.virasto on mieltä

      • tik

        Meille myös kävi ikävästi. Marraskuussa kävimme kuuntelemassa myyntipuheen. Ostimme osakkeen josta kauppakirjat on mutta osakekirjaa ei ole tullut vaikka on maksettu heti. Lahjaksi lupasivat viikon kotimaassa joka silloin esittelytilaisuudessa nimettiinkin mutta meillä ei ole siitä mitään mustaa valkoisella. Lisäksi saimme lahjaksi kaksi viikkoa Absoluten osakkeessa Thaimaassa joka piti olla sellainen että aina pääsee. Ja katin kontit. Jos minuun ei oteta pyynnöstäni yhteyttä niin asia menee kuluttaja-asiamiehelle!!!


      • petettykö

        Firman liikevaihto oli 2013 kokonaista 53 000 € ja ed. Vuonna 14 000 €. 2012 vielä n 300 000 €. Ei hyvältä näytä. Itsekin maksoin lomaviikko-osakken eikä sen jälleen saa mitään yhteyttä


      • luottavainen

        Hei!

        Ihan sama kokemus on täälläkin. Olen pitänyt suomalaisia rehellisinä, mutta en enää.


    • ansku9

      Hei, vastasiko ne ikinä teille? Saitteko mökin varattua? Meillä on samalainen 1,5h keskustelutuokio/myyntipuhe tulossa ensi viikolla.

      • yrittetty on

        Juu sain lista mutta empä saanut mökkiä lupasivat lähettää varauksen muttei kuulunut mitää.
        Lupasivat soittaa ym. ei mitään kuulunut.


    • kimzzi83

      Olin juuri puhelimessa ja soittaa huomenna uudelleen, taidan jättää vastaamatta :) Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, onko kukaan saanut mitä on luvattu?

      • blueangel132

        Kävin ko.yrityksen esittelyssä syyskuun lopussa. Varasin lahjakortin lupaaman loman heti lokakuun alussa. Aluksi itsekin ihmettelin kun vastausta ei tullut takaisin. Asiaa selviteltyäni, huomasin että sähköpostini oli suodattanut sen roskapostikansioon. :( Sain varattua loman ja vietin viime viikon Levillä. Majoitus oli erittäin tasokas ja loma onnistunut alkukankeudesta huolimatta.


      • pysykaukana
        blueangel132 kirjoitti:

        Kävin ko.yrityksen esittelyssä syyskuun lopussa. Varasin lahjakortin lupaaman loman heti lokakuun alussa. Aluksi itsekin ihmettelin kun vastausta ei tullut takaisin. Asiaa selviteltyäni, huomasin että sähköpostini oli suodattanut sen roskapostikansioon. :( Sain varattua loman ja vietin viime viikon Levillä. Majoitus oli erittäin tasokas ja loma onnistunut alkukankeudesta huolimatta.

        Tää flueangel132 nyt on tällänen mr. Trolli tosta firmasta. Uskoo ken tahtoo.. Itse pysysin kaukana tosta osoitteesta.


    • toivotontapaus

      Olin viimesyksyllä esittelytilaisuudessa ja oli halukas myymään. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään vaikka olen muutaman kerran ottanut sähköposti yhteyden.

      • SLLK

        Firmassa OLI töissä sellaisia henkilöitä, joiden ei pitäisi olla siellä. Siksi asiat ovat menneet miten menneet. Kaikki, jotka ovat tunteneen tulleensa petetyksi, niin tervetuloa käymään. Selvitellään asiat kuntoon. Toimisto avoinna ti-ke 14- 18 ja la 11-15, mutta paras varata aika puhelinpalvelustamme. Numero on sama, mihin olette yrittäneet soittaa. Se vastaa toimiston aukioloaikoina.


      • Huolestunutsavolainen

        Teidän puhelinpalveluun ei vaan saa yhteyttä, kun yrittää soittaa: "Vastaaja on täynnä, yritä myöhemmin uudelleen"


      • tupu33
        SLLK kirjoitti:

        Firmassa OLI töissä sellaisia henkilöitä, joiden ei pitäisi olla siellä. Siksi asiat ovat menneet miten menneet. Kaikki, jotka ovat tunteneen tulleensa petetyksi, niin tervetuloa käymään. Selvitellään asiat kuntoon. Toimisto avoinna ti-ke 14- 18 ja la 11-15, mutta paras varata aika puhelinpalvelustamme. Numero on sama, mihin olette yrittäneet soittaa. Se vastaa toimiston aukioloaikoina.

        Ei täällä Kuopiossa ainakaan löydy enää koko toimistoa ja puhelimeen ei vastaa kukaan, vaikka soittelis mihin aikaan. Höpönlöpöä koko juttu.


      • 0nneton

        Olen yrittänyt tavoittaa kymmeniä kertoja eikä kukaan vastaa mistään. Olen erittäin pettynyt, eikä Kuopiossa ole enää edes toimistoa


    • mark001
    • kuopio123

      Oletteko te ihmiset noin saatanan yksin kertaisia . Minä kävin esittelyssä ja sain 3 vrk:n majoituskortin saimaalle ja varasin ja kaikki ok . Mulle kerrottiin kuopion toimistossa että kun varaatte lomanne netin kautta laittakaa tarkasti yrityksen nimi kun on kuulemma mennyt paljon varaus pyyntöjä vika firmaan. Ollaanko me saatanan savolaiset kuiten niin tyhmiä että ei osata edes lukea .

      • niinkö

        kuulostaa myyjän tekstiltä...


      • Apariiii

        Eikä kirjoittaa!!!


      • Mökin_eukko

        Minä kävin esittelyssä ja sain lahjakortin Saimaan lomalle. Muuten ok, mutta sunnuntaina tuli sisään ukko joka sanoi että mökki on varattu hänelle. Saimme sovittua kompromissin miten jaamme ajan. Ei vaan mukavaa että jollain ihan vieraalla oli avain mökkiin koko ajan.


    • lonkero5

      no minä käyn kyllä niissä esittelyissä jos ei ole mitään tärkeää tekemistä mutta sitoutuminen kaupantekoon ei kyllä onnistu kumma kyllä vaikka nykyisin joka paikassa varoitetaan lomaosake kaupoista aina joku hairahtaa niihin

    • Petetyt

      Samoin kävi meille. Kävimme kuuntelemassa esittelyn ja ostopäätös olisi pitänyt tehdä samantien. Saimme lahjakortin jo viime syksynä, lupasivat kevääksi viikon Rukalta, ei ole kuulunut mitään tietoja ja kun kyselimme, niin luvattiin lähettää tiedot sähköpostilla. Nyt kun yritimme soittaa menee vastaajaan eikä sieltä oteta yhteyttä, vaikka jätimme yhteystiedot.

    • Vihaa

      Älä missään nimessä mene tähän lankaan, saat vain mahanpuruja ja vit.....!!! Osta muualta niin saat mitä luvataan, niin teimme mekin. Venäläisten touhuako?

    • Konde666

      Ostivat meiltä lomaosakkeen. Kauppakirjat tehtiin, mutta rahoja ei koskaan saatu. Eivätkä he kyllä saaneet osakekirjoja.

    • vapaalintu

      Kertokaapa, mikä loma-osakkeissa noin kiehtoo? Olette juntit siellä kuin paska Junttilan tuvan seinässä ja näpyttelette sateen ropistessa kattoon, että nyt meitä on petetty raskaasti. Ei tosiaan ole muuta mahdollisuutta viettää vapaampaa loma-aikaa? Samoja pölvästejä kuin jollakin go-internationalilla kusetetuksi tulleet? Nyt kun hankitte vielä lomakiinteistön Kyproksen pohjois-osista typerien engelmannien kanssa, jotka ovat rahoistaan siellä jo päässeet.

    • yossi

      Miks kukaan ostaa lomaosakkeita? Omatoimimatkustelu todella paljon edullisempaa ja varmasti löytää myös laadukkaita majoituksia omin päinkin ja edullisemmin.

      • tentman

        Miksi joku veneilee? Paljon edullisenpaa on mennä esim. laivalla Tukholmaan ja takas. Tai omistaa oman mökin? Työleiri ja iso rahareikä ja jatkuva huoli! Vuokraamalla säästyy moisista..eli lomarengas yms! Tai omistaa ökyauton?. Pienikulutuksinen ja edullisempi korealainen olisi paljon järkevämpi, tai julkisilla liikkuminen. Miksi majoittua 5* hotellissa kun 2-3* hotelleja on saatavana edullisesti. Tai miksi asua isossa omakotitalossa kun voi asua yksiössä tai kaksiossa edullisesti. Ja telttailu se vasta edullista lomailua onkin!


    • Kalalokin_ylläri

      Mulle soittivat juuri äsken, enkä vastannut kun tein purtavaa. Mitäköhän hiton tärkeää asiaa niillä on kello 0.30 tiistain ja keskiviikon välisenä yönä?

      • koiranen

        sulla on varmaan ongelmia painon kanssa, kun laitat purtavaa keskellä yötä.


    • hanusk87

      Pysykää kaukana firmasta!

      Palkatkin jäävät työntekijöille maksamatta joten päätelkää tuosta miten asiat hoidetaan!

      Onko muilla jäänyt liksoja esim sisään kyseiseen "yritykseen"?

      • kaapunginpoeka

        Samoin täällä Kuopiossa eipä palkkoja tullut eikä johto koskaan vastannut puheluihin ja sähköpostiin.


      • nanus87

        Laita palkkaturvaan hakemus tai te ja tarvittaessa käräjille näin itse jo menettelemme asiassa!

        Tälläinen filunkipeli yritys täytyy saada tolkkuihinsa.


    • silkkiä

      Onko tää firma vielä pystyssä?

    • rosiehead

      Jep! Täälläkin yksi kusetettu entinen duunari. Ei pystynyt siellä kauaa olemaan, kun alkoi koko ajan ilmetä että tässähän kusetetaan myös asiakkaita. Palkat jääny maksamatta, ei mitään vastausta. Asia kyllä viety eteenpäin. Suosittelen myös pysymään kaukana firmasta olitpa asiakas tai duunari (tai tuleva duunari).

    • kusetettutyhmä

      Konkurssikypsä yritys, pelkkä huijarifirma, erehdyin vaihtamaan osakkeita ja maksoin hinnan ja verot, minun viikkona oli " vuokrattu" vuoden 2015, rahat piti tulla 30 vuorokauden kuluessa, ei ole tullut! Soitin ja sanottiin että paljon on muutakin maksamatta mutta koitetaan maksaa, että sellanen firma, nimimerkki: yks kusetettu tyhmä.

    • tyhmä

      nyt onn sitten puhelinvastaaja täynnä onko firma pystyssä?

    • 00000000000000

      Olen yrittänyt soittaa lahjakortissa olevaan numeroon 010084555, ei ole käytössä. Minullakin on varaus mut ei kirjallista vahvistusta jonka lupasivat maaliskuussa 2015

      • Huijausta

        Kuopion Toimisto on suljettu muka putkiremontin vuoksi, ovessa on kolme puhelinnumeroa joihin voi muka soittaa, mut yksikään numero ei ole käytössä


    • wr8919

      Saiko muut koskaan palkkojaan kyseisestä yrityksestä ulos ?

    • toimeksipanija

      Nyt meidän huijattujen on nopeasti ryhdyttävä oikeustoimiin ennen kun on liian myöhäistä. Juuri äsken toinen vastaava huijarifirma haki konkurssin. Niillä on tapana jatkaa toisella paikkakunnalla ja toisella nimellä.

    • Ryhmässävoimaa

      Vähemmistöosakkailla on aika lyhyet ajat reagoida yhtiön ja johdon laittomuuksiin!
      Verkostotuminen kannattaa koska mitä useampi osallistuu kuluihin sitä pienempi osakaskohtainen osuus!

    • Ipekö

      Älkää olko missään tekemisissä ko firman kanssa. Pysykää kaukana.

    • kysyvä

      tietääkö kukaan onko ko.firma edes olemassa,sillä en saa mistään vastausta,vaikka olisi tärkeää asia

    • petos

      Tänään yle.fi uutisoi lomaosakepetoksista ja firman nimi jäi mainitsematta...oliskohan tämä samainen pulju?

    • kusetusta

      yle uutiset / yle.fi / yllättävä puhelu tuli kalliiksi eläkeläispariskunnalle-poliisi tutkii oudon lomaosakesotkun

    • hyväuskoinen

      täällä yksi kusetetuista,en ymmärrä kenen puoleen kääntyä kun ei ole varaa lakimiehiin?

    • Poliisilaitokselle

      Kotivakuutus korvaa jos oikeusturva. Kysy vakuutusyhtiöltäsi. Häviäjä, eli huijari, maksaa sun kulut.

    • Duunari.1234

      Firman asiat lähti meneen päin peetä, kun helsingin herrat alko ryypään ja kuopion esimiehet savustettiin ulos ja tilalle palkattiin juoppoja. Alkuun hommat toimi kun oli hyvät esimiehet.

    • terox12

      olin töissä tuolla noi varastaa ihmisiltä rahaa toi on petoksen pesäke

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe