Milloin Allu Auer romahtaa?

Allusta huolestunut

Alkavatko omantunnontuskat vaivata poikaa koskaan? Vai pitääkö loppuun asti kiinni siitä, että lintuja jahdattiin pihalla alasti dildot pirunsarvina päässä?

217

2667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhatoivo

      Allun papan puheista oikeudessa tuli se mielikuva että Allulta on tuskin odotettavissa katumuksen merkkejä ihan lähi vuosi(kymmeni)na.

    • okko nolo

      Ainoa pelko on että Amanda tulee järkiinsä ja kertoo koko totuuden.
      Silloin Auer ja koko häntä puolustanut roskasakki saa nolon lopun.
      Uskottavuus työelämässä romahtaa.

      • Näin on marjat

        Sepä se, karu todellisuus, siksi pitää olla vahti auerin puolesta, se kuka on vahti niin moni Ulvila-asiaa perehtynyt varmaan arvaakin sen ilman kokonimeä mainitsematta.


      • manipuloija äiskä

        Viimeisin todistus kertoi tytön epävarmuudesta. Saattoi olla nainenkin... Se "näky" huppiksen vilahtavasta selästä, ilman mitään ääniä.... Mut ku äiti sano, että se oli mies, vähintään...äiti kertoi ,sanoi...


      • Manipuloinninmestari
        manipuloija äiskä kirjoitti:

        Viimeisin todistus kertoi tytön epävarmuudesta. Saattoi olla nainenkin... Se "näky" huppiksen vilahtavasta selästä, ilman mitään ääniä.... Mut ku äiti sano, että se oli mies, vähintään...äiti kertoi ,sanoi...

        Anneli taitaa pitää ruodussa köhinällä, sitä on ilmennyt niin oikeudessa kuin tilakuuntelussa. Jotkut ilmoittaa sillä konstilla olavansa läsnä negatiivisessa merkityksessä.


      • Totuuden hetki
        Manipuloinninmestari kirjoitti:

        Anneli taitaa pitää ruodussa köhinällä, sitä on ilmennyt niin oikeudessa kuin tilakuuntelussa. Jotkut ilmoittaa sillä konstilla olavansa läsnä negatiivisessa merkityksessä.

        "Alexanderin jutut on ihan yhtä tyhjän kanssa kaikissa näissä jutuissa. Ja kun kolme lasta valehtelee yhteen putkeen sujuvasti, niin siitä tulee sitten totta. On tää vaan niin käsittämätöntä touhua."


      • Anita948
        manipuloija äiskä kirjoitti:

        Viimeisin todistus kertoi tytön epävarmuudesta. Saattoi olla nainenkin... Se "näky" huppiksen vilahtavasta selästä, ilman mitään ääniä.... Mut ku äiti sano, että se oli mies, vähintään...äiti kertoi ,sanoi...

        Höpö höpö, ei tuo ole mitään manipulointia Annelin taholta.


      • sesiitäsitten
        Anita948 kirjoitti:

        Höpö höpö, ei tuo ole mitään manipulointia Annelin taholta.

        Tilakuuntelussa yskijä oli flunssainen vanhin tyttö eikä Anneli.


      • äimängägi
        sesiitäsitten kirjoitti:

        Tilakuuntelussa yskijä oli flunssainen vanhin tyttö eikä Anneli.

        Ihanko totta, ei voi kuin nauraa.


      • Totta maar
        äimängägi kirjoitti:

        Ihanko totta, ei voi kuin nauraa.

        Näi o. Ja lynkvistit kehitteli litteroinnista villejä teorioita rykijä-Annelista.


      • maarmaarmarinaa
        Totta maar kirjoitti:

        Näi o. Ja lynkvistit kehitteli litteroinnista villejä teorioita rykijä-Annelista.

        Yhteiskunnan lynkvistit ne vaan kehittelee omia salaliitoteorioita. Hankkikaa elämä.


    • tuutti.

      Milloin se päätös mahtaa tulla?

      • ehkä 12.12.2014

        Veikkaan, että joulukuun 12 päivä. Saapa nähdä, osuinko oikeaan.


      • Lucinantte
        ehkä 12.12.2014 kirjoitti:

        Veikkaan, että joulukuun 12 päivä. Saapa nähdä, osuinko oikeaan.

        Itse veikkaan, päätös tulee kun nukumme viikonlopun yli.

        Hyvää pikkujoulua vaan kaikki.

        Tai sitten se tulee lucian nurkilla, lucimisiin.


      • vakloinen vasal
        ehkä 12.12.2014 kirjoitti:

        Veikkaan, että joulukuun 12 päivä. Saapa nähdä, osuinko oikeaan.

        2.1.2015


    • Suomi nousuun

      Jos Angelina Jolie tai Julia Roberts esittää valkokankaalla Anneli Aueria, niin kuka esittää murhaavaa lasta?

      Onko isän murhaajalapsi joku Angelinan ja Brad Pittin jälkikasvusta?

      Murhasensaatio,

      Poliisin täytyi väärentää todistusaineistoa, saadakseen nämät raakat murhalaiset poseen?

      • Hävetkää!!!!

        Haloo ! Hävetkää jos lasta syytätte valehtelusta. Jos ja kun ette voi tietää todellakaan mitä nämä lapset on joutuneet kestämään jo tähän mennessä ja heidän painajaisensa jatkuu, eikä loppua näy.

        Epävarmuus äidinkin kohtalosta ja tapahtumista on tarpeeksi painajaismaista.
        Ei ole varmaan helppoa, kun äiti on syytettynä lapsen isän murhasta.
        Vaikka perustuisikin lasten kertomuuksiin. Varmaan ahdistaa tapahtuneet ja myös omat kertomukset todisteluineen, oli asiat miten tahansa. Vaikka olisi kuvitelmaa osin, niin luottamus ja turvallisuudentunne on peruuttamattomasti mennyt.

        Lapset on syyttömiä tapahtumiin ja hyvä että he sentään ovat elossa. Toivon heille voimia kestää kaikki ikävyydet ja siunausta tulevaan.


      • ei lisää fiktioita

        Pitäisi olla joku noita-akan näkäinen.


      • lopeta jo
        Hävetkää!!!! kirjoitti:

        Haloo ! Hävetkää jos lasta syytätte valehtelusta. Jos ja kun ette voi tietää todellakaan mitä nämä lapset on joutuneet kestämään jo tähän mennessä ja heidän painajaisensa jatkuu, eikä loppua näy.

        Epävarmuus äidinkin kohtalosta ja tapahtumista on tarpeeksi painajaismaista.
        Ei ole varmaan helppoa, kun äiti on syytettynä lapsen isän murhasta.
        Vaikka perustuisikin lasten kertomuuksiin. Varmaan ahdistaa tapahtuneet ja myös omat kertomukset todisteluineen, oli asiat miten tahansa. Vaikka olisi kuvitelmaa osin, niin luottamus ja turvallisuudentunne on peruuttamattomasti mennyt.

        Lapset on syyttömiä tapahtumiin ja hyvä että he sentään ovat elossa. Toivon heille voimia kestää kaikki ikävyydet ja siunausta tulevaan.

        "ette voi tietää todellakaan mitä nämä lapset on joutuneet kestämään"

        Eivät nämä lapset ole ainoita jotka ovat isänsä menettäneet. On paljon lapsia jotka ovat menettäneet molemmat vanhempansa.

        Nämä lapset ovat hylänneet äitinsä. Se on eri asia.

        "Lapset on syyttömiä tapahtumiin ja hyvä että he sentään ovat elossa."

        Lapset (yksi lapsi) nimenomaan ovat saaneet aikaan sen, että äiti istuu tällä hetkellä vankilassa.

        Naurettavaa tehdä marttyyrejä, ja kirjoittaa että "hyvä että he ovat elossa".

        Kukaan ei ole näitten lasten henkeä edes uhannut.


      • Kökköläjä666
        lopeta jo kirjoitti:

        "ette voi tietää todellakaan mitä nämä lapset on joutuneet kestämään"

        Eivät nämä lapset ole ainoita jotka ovat isänsä menettäneet. On paljon lapsia jotka ovat menettäneet molemmat vanhempansa.

        Nämä lapset ovat hylänneet äitinsä. Se on eri asia.

        "Lapset on syyttömiä tapahtumiin ja hyvä että he sentään ovat elossa."

        Lapset (yksi lapsi) nimenomaan ovat saaneet aikaan sen, että äiti istuu tällä hetkellä vankilassa.

        Naurettavaa tehdä marttyyrejä, ja kirjoittaa että "hyvä että he ovat elossa".

        Kukaan ei ole näitten lasten henkeä edes uhannut.

        Onko sulla omia lapsia? Laittaisitko heidät samanlaiseen julkiseen ryöpytykseen?


      • kökkö ootkin
        Kökköläjä666 kirjoitti:

        Onko sulla omia lapsia? Laittaisitko heidät samanlaiseen julkiseen ryöpytykseen?

        Hyvä kökköläjä .Lapset ovat itse laittaneet valheillaan itsensä julkiseen ryöpytykseen ja hylänneet äitinsä.En sääli näitä kolmea pinokkiota ollenkaan.


      • Murkut talteen
        kökkö ootkin kirjoitti:

        Hyvä kökköläjä .Lapset ovat itse laittaneet valheillaan itsensä julkiseen ryöpytykseen ja hylänneet äitinsä.En sääli näitä kolmea pinokkiota ollenkaan.

        Herää sinäkin unesta se auttaa, sinuakin on vedetty höplästä.


      • hah hah
        kökkö ootkin kirjoitti:

        Hyvä kökköläjä .Lapset ovat itse laittaneet valheillaan itsensä julkiseen ryöpytykseen ja hylänneet äitinsä.En sääli näitä kolmea pinokkiota ollenkaan.

        auerska menetti lapsensa kun murhasi isän ja raiskaili lapsia. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia tai otetaan ajoissa huostaan.


      • helppo ratkaisu
        Murkut talteen kirjoitti:

        Herää sinäkin unesta se auttaa, sinuakin on vedetty höplästä.

        Lapsia on manipuloitu, peloiteltu ja painostettu. Lasten on täytynyt tehdä valinta sijaisperheen "turvallinen" elämä (ja elättäminen), taikka "äiti joka kaikkien aikuisten kertoman mukaan tappoi isin".


    • yxkax.

      Yllättävän pitkää kakkua hän nyt kuitenkin istuu.

      • Jessica F.

        Rangaistuksen pituus ei minua yllättänyt. Lasten raiskauksia, pahoinpitelyjä, raiskausten avustamista, ja mitähän vielä. Läheskään kaikkea ei ole julkisuuteen kerrottu, lasten suojelemiseksi.


      • terapeutti Stråle
        Jessica F. kirjoitti:

        Rangaistuksen pituus ei minua yllättänyt. Lasten raiskauksia, pahoinpitelyjä, raiskausten avustamista, ja mitähän vielä. Läheskään kaikkea ei ole julkisuuteen kerrottu, lasten suojelemiseksi.

        Ei lapsia suojella eikä tueta. Lasten lähellä olevien aikuisten, holhoojien ja heidän liittolaisten ehdoilla mennään.


      • kaikki on
        Jessica F. kirjoitti:

        Rangaistuksen pituus ei minua yllättänyt. Lasten raiskauksia, pahoinpitelyjä, raiskausten avustamista, ja mitähän vielä. Läheskään kaikkea ei ole julkisuuteen kerrottu, lasten suojelemiseksi.

        kaikki oleellinen on jo tiedossa ja sen vuoksihan tässä tätä hommaa ihmetelläänkin


    • romahdus tulossa

      Joulun alla romahtaa annulistit kun auerska saa elinkautisen. Varatkaahan riittävästi kaljaa tai pillereitä, että selviätte uudenvuoden yli, vaikka eipä sillä väliä.

    • kyllä sitä......

      hävetä täytyy kun epäilee lasten kertomusta että A ja K juoksivat kerrostalon pihalla alasti pikkulintuja kiinni dildot sarvina otsassa.Sanon vielä että HÄVETKÄÄ kun tuollaista epäilette.Sitten ne muurahaismyrkyt.Tosi kun vesi ja pitää kun seula sanoi pikkupoika valehdellessaan

      • AA kertoikertoikerto

        Tää muurahaismyrkky on kyllä jännä juttu, piirroksessakin löytyi muurahainen oikein isona. Mitä kauhuelokuvia siinä oli katsottu? Mistä tiesivät myrkystä, siinä iässä?


      • epäilyttävää
        AA kertoikertoikerto kirjoitti:

        Tää muurahaismyrkky on kyllä jännä juttu, piirroksessakin löytyi muurahainen oikein isona. Mitä kauhuelokuvia siinä oli katsottu? Mistä tiesivät myrkystä, siinä iässä?

        Hyytävää, onko lapsi tosiaan piirtänyt muurahaisen kuvan. Eiväthän lapset yleensä piirtele eläimiä, jotain tosi outoa tässä on.


      • Lapsiparat
        epäilyttävää kirjoitti:

        Hyytävää, onko lapsi tosiaan piirtänyt muurahaisen kuvan. Eiväthän lapset yleensä piirtele eläimiä, jotain tosi outoa tässä on.

        Hävetkää tarkoittaa, että antakaa jo edes lasten olla rauhassa ja arvostelematta.
        Kyllä lapset on jo tarpeeksi kärsineet ja heidän elämänsä on painajaismaista, josta ei herää.
        Onko lasten kertomukset totta on toinen asia, ja se jätettäköön asiantuntijoille.

        Koska äiti romahtaa, luulisi jo tapahtuneen. Kovin on vahvahermoinen, olisi sitten syytön tai syyllinen.


      • ei annulistit häpeä
        Lapsiparat kirjoitti:

        Hävetkää tarkoittaa, että antakaa jo edes lasten olla rauhassa ja arvostelematta.
        Kyllä lapset on jo tarpeeksi kärsineet ja heidän elämänsä on painajaismaista, josta ei herää.
        Onko lasten kertomukset totta on toinen asia, ja se jätettäköön asiantuntijoille.

        Koska äiti romahtaa, luulisi jo tapahtuneen. Kovin on vahvahermoinen, olisi sitten syytön tai syyllinen.

        Niille lapset ovat vain seksivälineitä.


      • Seppo polliisi
        Lapsiparat kirjoitti:

        Hävetkää tarkoittaa, että antakaa jo edes lasten olla rauhassa ja arvostelematta.
        Kyllä lapset on jo tarpeeksi kärsineet ja heidän elämänsä on painajaismaista, josta ei herää.
        Onko lasten kertomukset totta on toinen asia, ja se jätettäköön asiantuntijoille.

        Koska äiti romahtaa, luulisi jo tapahtuneen. Kovin on vahvahermoinen, olisi sitten syytön tai syyllinen.

        >>Onko lasten kertomukset totta on toinen asia


      • Valitettavasti
        Seppo polliisi kirjoitti:

        >>Onko lasten kertomukset totta on toinen asia

        Kyllä näytöt pitäisi olla selviä, jos kerran tuomio on tullut.
        Ei liene kovinkaan vaikeaa tälläisiä asioita varmistaa, kun on käytettävissä kuvamateriaalia.
        Kaikesta lukemastani päätellen on aika hvin pystytty asioita selvittämään.


      • fakta homma
        Lapsiparat kirjoitti:

        Hävetkää tarkoittaa, että antakaa jo edes lasten olla rauhassa ja arvostelematta.
        Kyllä lapset on jo tarpeeksi kärsineet ja heidän elämänsä on painajaismaista, josta ei herää.
        Onko lasten kertomukset totta on toinen asia, ja se jätettäköön asiantuntijoille.

        Koska äiti romahtaa, luulisi jo tapahtuneen. Kovin on vahvahermoinen, olisi sitten syytön tai syyllinen.

        "Varmaan ahdistaa tapahtuneet ja myös omat kertomukset todisteluineen, oli asiat miten tahansa"
        "Onko lasten kertomukset totta on toinen asia"
        Samako se toisaan on miten asiat lopulta ovat ja kuka puhuu totta ja kuka ei. Pääasia, että akka on linnassa?


      • Totuuden puolesta
        fakta homma kirjoitti:

        "Varmaan ahdistaa tapahtuneet ja myös omat kertomukset todisteluineen, oli asiat miten tahansa"
        "Onko lasten kertomukset totta on toinen asia"
        Samako se toisaan on miten asiat lopulta ovat ja kuka puhuu totta ja kuka ei. Pääasia, että akka on linnassa?

        Eri sijaisperheet

        14-vuotias ei lainkaan ymmärrä, mitä hänen sisaruksilleen on tapahtunut.

        – Ne oli jo viime talvena semmosii iha outoja... emmä oikein enää ees tunne niitä, hän sanoo psykologille.

        – Ne on muuttunu ihan hirveest... emmä yhtään tiiä, mitä niitten pääs liikkuu.

        Uusien tietojen julkitulon jälkeen sisarusten välit ovat huonontuneet ratkaisevasti. Auerin vanhin lapsi ei enää asu sisarustensa kanssa samassa sijaisperheessä.

        Hän kertoo muiden lasten kohdelleen häntä "etäisesti".

        – Niinku etten mä olis enää niitten sisko, hän tarkentaa.

        TYTÄR SUREE PILALLE MENNYTTÄ ELÄMÄÄNSÄ

        14-vuotias toistaa häntä haastatelleelle psykologille useaan kertaan, ettei hän usko alkuunkaan äitinsä syyllistyneen vakaviin rikoksiin.

        – Se on nii kauhee surullist, ku mun elämä on menny kokonaan pilalle sen takia ku äiti muka on tehny jotai, vaik se ei oo tehny yhtään mitään.

        Hän torppaa kerta toisensa jälkeen haastattelevan psykologin kysymykset.

        – Nii mut ku ei oo tapahtunu mitään. Me ollaan eletty ihan normaalii niinku...elämää ilman iskää, hän sanoo.

        Auerin tytär vaikuttaa Helsingissä tehdyissä oikeuspsykologisissa haastatteluissa lopen kyllästyneeltä aiheeseen.

        – Mä oon sanonu jo kaiken, mitä mä tiedän eli mä en tiedä yhtään mitään näistä. Mun pikkusisarukset on valehdelleet.


      • oisko vähän...
        Totuuden puolesta kirjoitti:

        Eri sijaisperheet

        14-vuotias ei lainkaan ymmärrä, mitä hänen sisaruksilleen on tapahtunut.

        – Ne oli jo viime talvena semmosii iha outoja... emmä oikein enää ees tunne niitä, hän sanoo psykologille.

        – Ne on muuttunu ihan hirveest... emmä yhtään tiiä, mitä niitten pääs liikkuu.

        Uusien tietojen julkitulon jälkeen sisarusten välit ovat huonontuneet ratkaisevasti. Auerin vanhin lapsi ei enää asu sisarustensa kanssa samassa sijaisperheessä.

        Hän kertoo muiden lasten kohdelleen häntä "etäisesti".

        – Niinku etten mä olis enää niitten sisko, hän tarkentaa.

        TYTÄR SUREE PILALLE MENNYTTÄ ELÄMÄÄNSÄ

        14-vuotias toistaa häntä haastatelleelle psykologille useaan kertaan, ettei hän usko alkuunkaan äitinsä syyllistyneen vakaviin rikoksiin.

        – Se on nii kauhee surullist, ku mun elämä on menny kokonaan pilalle sen takia ku äiti muka on tehny jotai, vaik se ei oo tehny yhtään mitään.

        Hän torppaa kerta toisensa jälkeen haastattelevan psykologin kysymykset.

        – Nii mut ku ei oo tapahtunu mitään. Me ollaan eletty ihan normaalii niinku...elämää ilman iskää, hän sanoo.

        Auerin tytär vaikuttaa Helsingissä tehdyissä oikeuspsykologisissa haastatteluissa lopen kyllästyneeltä aiheeseen.

        – Mä oon sanonu jo kaiken, mitä mä tiedän eli mä en tiedä yhtään mitään näistä. Mun pikkusisarukset on valehdelleet.

        Ei ihan vihmerin tyttö, ollut helposti äitinsä johdateltavissa, taitaa vieläkin uskoa mitä vaan.


      • eioohelppoo
        oisko vähän... kirjoitti:

        Ei ihan vihmerin tyttö, ollut helposti äitinsä johdateltavissa, taitaa vieläkin uskoa mitä vaan.

        Tiiätkö ketään manipuloijjaa? Itse tiiän mitä sellainen otus pitää sisällään ja mihin sellainen otus pystyy, vielä kun joutuis sellaisen kanssa elämään neljän seinän sisällä, hui.


      • Seppo polliisi
        Valitettavasti kirjoitti:

        Kyllä näytöt pitäisi olla selviä, jos kerran tuomio on tullut.
        Ei liene kovinkaan vaikeaa tälläisiä asioita varmistaa, kun on käytettävissä kuvamateriaalia.
        Kaikesta lukemastani päätellen on aika hvin pystytty asioita selvittämään.

        >>Kyllä näytöt pitäisi olla selviä, jos kerran tuomio on tullut.>Kaikesta lukemastani päätellen on aika hvin pystytty asioita selvittämään.


      • vieroitus
        Totuuden puolesta kirjoitti:

        Eri sijaisperheet

        14-vuotias ei lainkaan ymmärrä, mitä hänen sisaruksilleen on tapahtunut.

        – Ne oli jo viime talvena semmosii iha outoja... emmä oikein enää ees tunne niitä, hän sanoo psykologille.

        – Ne on muuttunu ihan hirveest... emmä yhtään tiiä, mitä niitten pääs liikkuu.

        Uusien tietojen julkitulon jälkeen sisarusten välit ovat huonontuneet ratkaisevasti. Auerin vanhin lapsi ei enää asu sisarustensa kanssa samassa sijaisperheessä.

        Hän kertoo muiden lasten kohdelleen häntä "etäisesti".

        – Niinku etten mä olis enää niitten sisko, hän tarkentaa.

        TYTÄR SUREE PILALLE MENNYTTÄ ELÄMÄÄNSÄ

        14-vuotias toistaa häntä haastatelleelle psykologille useaan kertaan, ettei hän usko alkuunkaan äitinsä syyllistyneen vakaviin rikoksiin.

        – Se on nii kauhee surullist, ku mun elämä on menny kokonaan pilalle sen takia ku äiti muka on tehny jotai, vaik se ei oo tehny yhtään mitään.

        Hän torppaa kerta toisensa jälkeen haastattelevan psykologin kysymykset.

        – Nii mut ku ei oo tapahtunu mitään. Me ollaan eletty ihan normaalii niinku...elämää ilman iskää, hän sanoo.

        Auerin tytär vaikuttaa Helsingissä tehdyissä oikeuspsykologisissa haastatteluissa lopen kyllästyneeltä aiheeseen.

        – Mä oon sanonu jo kaiken, mitä mä tiedän eli mä en tiedä yhtään mitään näistä. Mun pikkusisarukset on valehdelleet.

        "Hän kertoo muiden lasten kohdelleen häntä "etäisesti".

        – Niinku etten mä olis enää niitten sisko, hän tarkentaa."

        Täsmälleen samaa ovat kertoneet myös isovanhemmat. Lapset on vieroitettu myös isovanhemmistaan.

        Lapset eivät vieroitu itse läheisistään vaan tällainen käytös edellyttää, että joku on heitä ollut vieroittamassa tehokkaasti.

        Kenties lapset on pumpattu täyteen psyykenlääkeitä. Tämä selittäisi osan.


      • paha vieroitus
        vieroitus kirjoitti:

        "Hän kertoo muiden lasten kohdelleen häntä "etäisesti".

        – Niinku etten mä olis enää niitten sisko, hän tarkentaa."

        Täsmälleen samaa ovat kertoneet myös isovanhemmat. Lapset on vieroitettu myös isovanhemmistaan.

        Lapset eivät vieroitu itse läheisistään vaan tällainen käytös edellyttää, että joku on heitä ollut vieroittamassa tehokkaasti.

        Kenties lapset on pumpattu täyteen psyykenlääkeitä. Tämä selittäisi osan.

        70 auerskan tekemää veitsen iskua vieroitti lapset isästä ja millä lie pumppaukset vieroitti lapset itsestään. Tehokas pedomamma joo.


      • puhe mistä...
        ei annulistit häpeä kirjoitti:

        Niille lapset ovat vain seksivälineitä.

        Olet ihan ainoa täällä, joka lapsista kiihotut.


      • Jessica F.
        Seppo polliisi kirjoitti:

        >>Kyllä näytöt pitäisi olla selviä, jos kerran tuomio on tullut.>Kaikesta lukemastani päätellen on aika hvin pystytty asioita selvittämään.

        Onko Sinulle sitten annettu se tutkimuksessa kertynyt aineisto, joka julkisuudelta salataan lasten suojelemiseksi?


      • terapeutti Stråle
        Jessica F. kirjoitti:

        Onko Sinulle sitten annettu se tutkimuksessa kertynyt aineisto, joka julkisuudelta salataan lasten suojelemiseksi?

        "lasten suojelemiseksi"...
        Tuota mantraa käytetään jokaisessa avioerossa. Kaikki isät ja äidit ovat varmoja siitä että suojelevat lapsia repiessään heitä rikki. Muistamme Salomonin tuomion, vai muistammeko?


      • hämäystä
        Jessica F. kirjoitti:

        Onko Sinulle sitten annettu se tutkimuksessa kertynyt aineisto, joka julkisuudelta salataan lasten suojelemiseksi?

        Tuota mantraa käytetään yleisesti vähän joka paikassa tilanteissa, joissa syytökset eivät ole kestävällä pohjalla. "tässä on muutakin", "kaikkea ei voi kertoa" jne. niin monta kertaa kuullut nämä fraasit ja kun lopulta asioiden oikea laita selviää, ei ole ollut mitään muuta ja kaikkea ei oltu voitu kertoa kun ei ollut mitään kerrottavaa


    • nisunen

      Jaksaako Sisotalo odottaa Annelia, vieläkö 95v viisari värähtää, kun Anneli pääsee vapaaksi?

      • lapsi raukat

        Ymmärrän kaikkia noita lapsia. Vanhinta, keskimmäisiä jne..
        Ei varmaan ole helppoa todistaa äitiään vastaan tai muutenkaan tapahtuneesta.
        Varmasti ovat ahdistuneita ja turvallisuuden tunne on iäksi menetetty.

        Äiti on äiti ja isä on isä , vaikka mitä tekisivät. Rakkaus ja viha ja sekavat tunteet yhtäkaikki vaikeita kun on kyseessä omat vanhemmat. Heistä haluaisi varmasti uskoa hyvää ja on vaikeaa tunnustaa itselleen saati toisille , jos oma läheinen rakas ihminen tekee hirveitä tekoja.

        En pysty edes kirjoittamaan kaikkia joita nämä lapset ovat nähtävästi kokeneet kaiken tuon isän kuoleman jälkeen.

        Kunpa he selviäisivät näistä kamalista ajoista suht hyvin kaikesta huolimatta.


      • teinit vs lapset
        lapsi raukat kirjoitti:

        Ymmärrän kaikkia noita lapsia. Vanhinta, keskimmäisiä jne..
        Ei varmaan ole helppoa todistaa äitiään vastaan tai muutenkaan tapahtuneesta.
        Varmasti ovat ahdistuneita ja turvallisuuden tunne on iäksi menetetty.

        Äiti on äiti ja isä on isä , vaikka mitä tekisivät. Rakkaus ja viha ja sekavat tunteet yhtäkaikki vaikeita kun on kyseessä omat vanhemmat. Heistä haluaisi varmasti uskoa hyvää ja on vaikeaa tunnustaa itselleen saati toisille , jos oma läheinen rakas ihminen tekee hirveitä tekoja.

        En pysty edes kirjoittamaan kaikkia joita nämä lapset ovat nähtävästi kokeneet kaiken tuon isän kuoleman jälkeen.

        Kunpa he selviäisivät näistä kamalista ajoista suht hyvin kaikesta huolimatta.

        "Heistä haluaisi varmasti uskoa hyvää ja on vaikeaa tunnustaa itselleen saati toisille , jos oma läheinen rakas ihminen tekee hirveitä tekoja."

        Vielä paljon vaikeampaa on tunnustaa se kun oma läheinen ja rakas henkilö ei ole tehnyt mitään ja siltikin istuu vankilassa omien stoorien takia.

        Suurin osa nuorista ei tähän pysty vaan tällöin on aikuisten tehtävä puuttua peliin.

        "kaikkia joita nämä lapset ovat nähtävästi kokeneet kaiken tuon isän kuoleman jälkeen."

        On varmasti vaikeaa päästä tilanteen herraksi jos näkee mielessään äidin juoksentelevan dildo päässä alasti asuinalueella, mutta sitä varten on olemassa mielenterveyspalvelut.

        Suomessa on muitakin lapsia jotka ovat menettäneet isänsä ja silti selvinneet.


      • Epäilys ?
        teinit vs lapset kirjoitti:

        "Heistä haluaisi varmasti uskoa hyvää ja on vaikeaa tunnustaa itselleen saati toisille , jos oma läheinen rakas ihminen tekee hirveitä tekoja."

        Vielä paljon vaikeampaa on tunnustaa se kun oma läheinen ja rakas henkilö ei ole tehnyt mitään ja siltikin istuu vankilassa omien stoorien takia.

        Suurin osa nuorista ei tähän pysty vaan tällöin on aikuisten tehtävä puuttua peliin.

        "kaikkia joita nämä lapset ovat nähtävästi kokeneet kaiken tuon isän kuoleman jälkeen."

        On varmasti vaikeaa päästä tilanteen herraksi jos näkee mielessään äidin juoksentelevan dildo päässä alasti asuinalueella, mutta sitä varten on olemassa mielenterveyspalvelut.

        Suomessa on muitakin lapsia jotka ovat menettäneet isänsä ja silti selvinneet.

        HALOO !!!!
        Kuinka moni on menettänyt isänsä näin traakisesti ja vieläpä jos tekiä olisikin ollut joku vieras, niin olisi tapahtunut ollut silloin murhahetkellä vieläkin järkyytävämpi ja pelottavampi, kun olisi pelännyt myös oman, sisarusten ja äidin hengen edestä.

        Mutta jos tekijä on oma äiti, se on taas tavallaan ja loppukädessä vieläkin traumaattisempaa pitkässä juoksussa.

        Tuskin tuomioiden takana on pelkät lasten puheet, kyllä siinä pitää olla muutakin vahvaa näyttöä. Eikös löytynyt jotain materiaalia , oliko se nyt tietokoneilta tms.

        Ei myöskään voi yleistää jos joku tai useimmat on selvinnyt, jokainen on yksilö ja kaikilla oma tarinansa. Monenko äitiä on syytetty mm, isän murhasta tai noista lapsien hyväksikäytöistä??? Montako lasta on joutunut kokemaan vastaavaa ja noin pitkää piinaa???

        Anneli Auerilla on ainakin mitä vahvimmat hermot, ei voi ymmärtää hänen tyyneyttään oli sitten syyllinen tai syytön.
        Hänen käytöksensä on koko ajan ollut hyvin tyyntä, ottaen huomioon kaikki syytteet ja tapahtuneet.

        Minun on pakko tunnustaa, että itse epäilin äitiä jo alkuvaiheessa, siinä mielessä miksei lähettänyt lapsiaan naapuriin suojaan ja hekemaan apua tai mennyt soittamaan naapuriin ja hakenut sieltä apua, jolloin "tappajan" työt olisi keskeytyneet. ????


      • Pohdintaa
        Epäilys ? kirjoitti:

        HALOO !!!!
        Kuinka moni on menettänyt isänsä näin traakisesti ja vieläpä jos tekiä olisikin ollut joku vieras, niin olisi tapahtunut ollut silloin murhahetkellä vieläkin järkyytävämpi ja pelottavampi, kun olisi pelännyt myös oman, sisarusten ja äidin hengen edestä.

        Mutta jos tekijä on oma äiti, se on taas tavallaan ja loppukädessä vieläkin traumaattisempaa pitkässä juoksussa.

        Tuskin tuomioiden takana on pelkät lasten puheet, kyllä siinä pitää olla muutakin vahvaa näyttöä. Eikös löytynyt jotain materiaalia , oliko se nyt tietokoneilta tms.

        Ei myöskään voi yleistää jos joku tai useimmat on selvinnyt, jokainen on yksilö ja kaikilla oma tarinansa. Monenko äitiä on syytetty mm, isän murhasta tai noista lapsien hyväksikäytöistä??? Montako lasta on joutunut kokemaan vastaavaa ja noin pitkää piinaa???

        Anneli Auerilla on ainakin mitä vahvimmat hermot, ei voi ymmärtää hänen tyyneyttään oli sitten syyllinen tai syytön.
        Hänen käytöksensä on koko ajan ollut hyvin tyyntä, ottaen huomioon kaikki syytteet ja tapahtuneet.

        Minun on pakko tunnustaa, että itse epäilin äitiä jo alkuvaiheessa, siinä mielessä miksei lähettänyt lapsiaan naapuriin suojaan ja hekemaan apua tai mennyt soittamaan naapuriin ja hakenut sieltä apua, jolloin "tappajan" työt olisi keskeytyneet. ????

        Itse jos olisin tiennyt lapsena äitini tappaneen isäni, en olisi varmasti pystynyt sitä kenellekkään kertomaan.
        Uskon, että olisin pyrkinyt torjumaan asian ajatuksistani.
        Ei lapsella ole helppoa käsitellä noin vaikeaa asiaa.

        Itse olen lapsena torjunut ja salannut äitini tekemiä asioita, vaikka ei nyt rikosluontoisia olekkaan olleet, mutta rakastamani ja kunnioittamani äitini tekeminä jotenkin häneltä moraalittomia. Joten en ole paljastanut hänen tekosiaan vieläkään aikuistettuani. Ja nämä teot eivät ole olleet mitenkään tuomittavia, muuta kun oman äidin tekeminä lapsensa silmin katsottuna.

        Lapset on yleensä hyvin lojaaleja vanhemmilleen. Lojaalisuudesta kertoo myös tämän Vilja Erikan tapaus jossa tietysti oli myös pelkoa mukana. Mutta kunpa hän olisi rohjennut puhua jollekkin joka olisi lähtenyt puolustamaan häntä.


      • järki käyttöön
        Epäilys ? kirjoitti:

        HALOO !!!!
        Kuinka moni on menettänyt isänsä näin traakisesti ja vieläpä jos tekiä olisikin ollut joku vieras, niin olisi tapahtunut ollut silloin murhahetkellä vieläkin järkyytävämpi ja pelottavampi, kun olisi pelännyt myös oman, sisarusten ja äidin hengen edestä.

        Mutta jos tekijä on oma äiti, se on taas tavallaan ja loppukädessä vieläkin traumaattisempaa pitkässä juoksussa.

        Tuskin tuomioiden takana on pelkät lasten puheet, kyllä siinä pitää olla muutakin vahvaa näyttöä. Eikös löytynyt jotain materiaalia , oliko se nyt tietokoneilta tms.

        Ei myöskään voi yleistää jos joku tai useimmat on selvinnyt, jokainen on yksilö ja kaikilla oma tarinansa. Monenko äitiä on syytetty mm, isän murhasta tai noista lapsien hyväksikäytöistä??? Montako lasta on joutunut kokemaan vastaavaa ja noin pitkää piinaa???

        Anneli Auerilla on ainakin mitä vahvimmat hermot, ei voi ymmärtää hänen tyyneyttään oli sitten syyllinen tai syytön.
        Hänen käytöksensä on koko ajan ollut hyvin tyyntä, ottaen huomioon kaikki syytteet ja tapahtuneet.

        Minun on pakko tunnustaa, että itse epäilin äitiä jo alkuvaiheessa, siinä mielessä miksei lähettänyt lapsiaan naapuriin suojaan ja hekemaan apua tai mennyt soittamaan naapuriin ja hakenut sieltä apua, jolloin "tappajan" työt olisi keskeytyneet. ????

        Järkevin teko tuossa dramaattisessa tilanteessa oli se että soitti hätäkeskukseen. Ja sieltähän se oikeanlainen apu tulee niin pian kuin mahdollista. Naapurin apuko olisi ollut parempaa? Ja turvallistako sille naapurille?

        Mutta miksi se hätäkeskuspäivystäjä sitten vaati Annelia olemaan puhelimessa silloinkin kun itse poistui kahdeksi minuutiksi! Vaikka tiesi talossa olevan neljä lastakin, niin vähät välitti siitä, kyseli toisarvoisia asioita, ja sillä aikaa tappaja riehui uhrin kimpussa.

        Ei kukaan asiaan perehtynyt usko, että Anneli Auer olisi pystynyt tappamaan miehensä yhteensä vajaan minuutin, joka sekin aika pätkissä, aikana. Ja sen jälkeen olisi ehtinyt tehdä kaikki lavastus-, puhdistus- ja peseytymis- sekä kuivaamistoimet, vaatteiden vaihdon, ja murhavälineiden sekä veristen vaatteiden ynnä lavastuskenkien piilotukset.

        Ja kaiken tämän jälkeen oli jo odottamassa poliiseja ulko-ovella.

        Ja tietokoneilta ei ole kyllä löytynyt yhtikäs mitään materiaalia, joka viittaisi syyllisyyteen. Se on vääristelevän median (vai oliko poliisien) keksimää.


      • Outoa toimintaa
        järki käyttöön kirjoitti:

        Järkevin teko tuossa dramaattisessa tilanteessa oli se että soitti hätäkeskukseen. Ja sieltähän se oikeanlainen apu tulee niin pian kuin mahdollista. Naapurin apuko olisi ollut parempaa? Ja turvallistako sille naapurille?

        Mutta miksi se hätäkeskuspäivystäjä sitten vaati Annelia olemaan puhelimessa silloinkin kun itse poistui kahdeksi minuutiksi! Vaikka tiesi talossa olevan neljä lastakin, niin vähät välitti siitä, kyseli toisarvoisia asioita, ja sillä aikaa tappaja riehui uhrin kimpussa.

        Ei kukaan asiaan perehtynyt usko, että Anneli Auer olisi pystynyt tappamaan miehensä yhteensä vajaan minuutin, joka sekin aika pätkissä, aikana. Ja sen jälkeen olisi ehtinyt tehdä kaikki lavastus-, puhdistus- ja peseytymis- sekä kuivaamistoimet, vaatteiden vaihdon, ja murhavälineiden sekä veristen vaatteiden ynnä lavastuskenkien piilotukset.

        Ja kaiken tämän jälkeen oli jo odottamassa poliiseja ulko-ovella.

        Ja tietokoneilta ei ole kyllä löytynyt yhtikäs mitään materiaalia, joka viittaisi syyllisyyteen. Se on vääristelevän median (vai oliko poliisien) keksimää.

        Hei olisko mahdollista, että Jukka jonka Auer oli luullut jo ennen puhelua kuolleen, alkoikin tajunnan menetettyään toipua puhelun aikana. Eli jos ei kaikki mennyt Auerin käsikirjoituksen mukaan?
        Jos tappoa edeltänyt riita kärjistyi ja sen seurauksena Auer luuli jo miehensä kuolleen, alkoi lavastaa tapahtumia. Sitten Jukka heräisi ja siinä vaiheessa käsikirjoitus menisi uusiksi. EN TIEDÄ ?

        Ei poliisit ehdi nopeasti paikalle, mutta kun tappajan touhuja olisi häirinneet naapurit, niin olisi Jukka edelleen elossa, jos oletetaan , että tekijä olisi ulkopuolinen. Myös lapset olisi olleet naapurissa turvassa. ja murhaajan olisi nähneet useimmat henkilöt ja hänet olisi pystytty helposti jäljittämään.

        Miksi Auer ei pelännyt puukottajaa ja soitti puhelimesta kotoaan. Miksi antoi lapsensa käydä katsomassa onko tappaja paikalla?

        Ehkä Kuka tietää mitä oli Jukka tehnyt ja mitä Auer ennen asioiden kärjistymistä?


      • järki käyttöön
        Outoa toimintaa kirjoitti:

        Hei olisko mahdollista, että Jukka jonka Auer oli luullut jo ennen puhelua kuolleen, alkoikin tajunnan menetettyään toipua puhelun aikana. Eli jos ei kaikki mennyt Auerin käsikirjoituksen mukaan?
        Jos tappoa edeltänyt riita kärjistyi ja sen seurauksena Auer luuli jo miehensä kuolleen, alkoi lavastaa tapahtumia. Sitten Jukka heräisi ja siinä vaiheessa käsikirjoitus menisi uusiksi. EN TIEDÄ ?

        Ei poliisit ehdi nopeasti paikalle, mutta kun tappajan touhuja olisi häirinneet naapurit, niin olisi Jukka edelleen elossa, jos oletetaan , että tekijä olisi ulkopuolinen. Myös lapset olisi olleet naapurissa turvassa. ja murhaajan olisi nähneet useimmat henkilöt ja hänet olisi pystytty helposti jäljittämään.

        Miksi Auer ei pelännyt puukottajaa ja soitti puhelimesta kotoaan. Miksi antoi lapsensa käydä katsomassa onko tappaja paikalla?

        Ehkä Kuka tietää mitä oli Jukka tehnyt ja mitä Auer ennen asioiden kärjistymistä?

        Murha.infossa on parhaat asiantuntijat. Kannattaa lukea sieltä, esim. Kuolemannaakka ja Pieni Liekki, vain pari mainitakseni, ja paljon muita, jotka ovat todella tarkasti perehtyneet murhaan. Ei täällä jaksa näitä samoja asioita jankuttaa. Ei tunnu menevän perille.

        Miettikää nyt edes sitä, miksei poliisi löytänyt yhtään mitään mistään, ei astaloa, ei lavastuskenkää, ei verisiä vaatteita. Turha väittää ettei tutkittu. Kyllä tutkittiin. Ja on kyllä aika hullua, että poliisi tunnustaa tehneensä työnsä huonosti, eli että ei muka tutkittu tarpeeksi. Sehän on vain veruke.

        Murhaveitsestä ei löytynyt Auerin dna:ta eikä koirakaan tunnistanut hajua. Mitä vielä tarvitaan?


      • haisee pahalle
        järki käyttöön kirjoitti:

        Murha.infossa on parhaat asiantuntijat. Kannattaa lukea sieltä, esim. Kuolemannaakka ja Pieni Liekki, vain pari mainitakseni, ja paljon muita, jotka ovat todella tarkasti perehtyneet murhaan. Ei täällä jaksa näitä samoja asioita jankuttaa. Ei tunnu menevän perille.

        Miettikää nyt edes sitä, miksei poliisi löytänyt yhtään mitään mistään, ei astaloa, ei lavastuskenkää, ei verisiä vaatteita. Turha väittää ettei tutkittu. Kyllä tutkittiin. Ja on kyllä aika hullua, että poliisi tunnustaa tehneensä työnsä huonosti, eli että ei muka tutkittu tarpeeksi. Sehän on vain veruke.

        Murhaveitsestä ei löytynyt Auerin dna:ta eikä koirakaan tunnistanut hajua. Mitä vielä tarvitaan?

        Annelistin synkkää itsekseen seukkaamista ja omakehua.


      • totuus selviää vielä
        järki käyttöön kirjoitti:

        Murha.infossa on parhaat asiantuntijat. Kannattaa lukea sieltä, esim. Kuolemannaakka ja Pieni Liekki, vain pari mainitakseni, ja paljon muita, jotka ovat todella tarkasti perehtyneet murhaan. Ei täällä jaksa näitä samoja asioita jankuttaa. Ei tunnu menevän perille.

        Miettikää nyt edes sitä, miksei poliisi löytänyt yhtään mitään mistään, ei astaloa, ei lavastuskenkää, ei verisiä vaatteita. Turha väittää ettei tutkittu. Kyllä tutkittiin. Ja on kyllä aika hullua, että poliisi tunnustaa tehneensä työnsä huonosti, eli että ei muka tutkittu tarpeeksi. Sehän on vain veruke.

        Murhaveitsestä ei löytynyt Auerin dna:ta eikä koirakaan tunnistanut hajua. Mitä vielä tarvitaan?

        Nimenomaan, ei jaksa jankuttaa samaa asiaa moneen kertaan, koska se ei näy menevän perille, vaikka kuinka jankuttaisi. Nämä tyypit ovat Minfon kirjoittajia, jotka ihan huvikseen vänkäävät vastaan joka palstalla. Kyllä hekin tietävät Auerin olevan syytön, mutta saavat jotain sadistista mielihyvää muiden ihmisten ärsyttämisestä ja alistamisesta. Syyttömänä vankilassa olevan alistaminen on raukkamaisinta mitä voin kuvitella. Jokainen jo tietää, ettei mitään vahvaa näyttöä ole esitetty Aueria vastaan, vaikka hän vankilassa onkin.


      • vs annulistit
        teinit vs lapset kirjoitti:

        "Heistä haluaisi varmasti uskoa hyvää ja on vaikeaa tunnustaa itselleen saati toisille , jos oma läheinen rakas ihminen tekee hirveitä tekoja."

        Vielä paljon vaikeampaa on tunnustaa se kun oma läheinen ja rakas henkilö ei ole tehnyt mitään ja siltikin istuu vankilassa omien stoorien takia.

        Suurin osa nuorista ei tähän pysty vaan tällöin on aikuisten tehtävä puuttua peliin.

        "kaikkia joita nämä lapset ovat nähtävästi kokeneet kaiken tuon isän kuoleman jälkeen."

        On varmasti vaikeaa päästä tilanteen herraksi jos näkee mielessään äidin juoksentelevan dildo päässä alasti asuinalueella, mutta sitä varten on olemassa mielenterveyspalvelut.

        Suomessa on muitakin lapsia jotka ovat menettäneet isänsä ja silti selvinneet.

        Vielä paljon vaikeampaa on tunnustaa se kun oma läheinen ja rakas henkilö on pedomurhaaja ja siksi istuu vankilassa omien tekojensa takia.

        Suurin osa annulisteista ei tähän pysty vaan tällöin on terapeuttien tai viranomaisten tehtävä puuttua peliin.

        On varmasti vaikeaa päästä tilanteen herraksi jos fantasioi idolinsa juoksentelevan dildo päässä alasti asuinalueella, mutta sitä varten on olemassa mielenterveyspalvelut.

        Suomessa on muitakin höyniä jotka ovat menettäneet idolinsa vankilaan ja silti selvinneet.


      • Herää jo
        vs annulistit kirjoitti:

        Vielä paljon vaikeampaa on tunnustaa se kun oma läheinen ja rakas henkilö on pedomurhaaja ja siksi istuu vankilassa omien tekojensa takia.

        Suurin osa annulisteista ei tähän pysty vaan tällöin on terapeuttien tai viranomaisten tehtävä puuttua peliin.

        On varmasti vaikeaa päästä tilanteen herraksi jos fantasioi idolinsa juoksentelevan dildo päässä alasti asuinalueella, mutta sitä varten on olemassa mielenterveyspalvelut.

        Suomessa on muitakin höyniä jotka ovat menettäneet idolinsa vankilaan ja silti selvinneet.

        Olet pahasti harhainen. Luuletko tosiaankin, että Anneli Auerin äiti ja isä täällä kirjoittelevat tytärtään puolustaen? Ihmiset, jotka Aueria puolustavat, ovat lukutaitoisia aikuisia. He ovat kriittiseen ja analyyttiseen ajatteluun kykeneviä itsenäisiä ihmisiä. Heillä ei ole mitään vaikeutta tunnustaa yhtään mitään.

        Kukahan se olikaan, joka fantasioi Anneli Auerin juosseen alasti dildo päässä asuinalueella jahtaamassa lintuja? Hän todellakin on mielenterveyspalveluiden tarpeessa. Eri asia on saako hän niitä vai ei.


      • vankilakanttura
        Herää jo kirjoitti:

        Olet pahasti harhainen. Luuletko tosiaankin, että Anneli Auerin äiti ja isä täällä kirjoittelevat tytärtään puolustaen? Ihmiset, jotka Aueria puolustavat, ovat lukutaitoisia aikuisia. He ovat kriittiseen ja analyyttiseen ajatteluun kykeneviä itsenäisiä ihmisiä. Heillä ei ole mitään vaikeutta tunnustaa yhtään mitään.

        Kukahan se olikaan, joka fantasioi Anneli Auerin juosseen alasti dildo päässä asuinalueella jahtaamassa lintuja? Hän todellakin on mielenterveyspalveluiden tarpeessa. Eri asia on saako hän niitä vai ei.

        Onko Sisotalo`95v kanki tanassa odottamassa Annulia vankilan porteilla vapauteen?


      • äiskä mäiski hengilt
        järki käyttöön kirjoitti:

        Murha.infossa on parhaat asiantuntijat. Kannattaa lukea sieltä, esim. Kuolemannaakka ja Pieni Liekki, vain pari mainitakseni, ja paljon muita, jotka ovat todella tarkasti perehtyneet murhaan. Ei täällä jaksa näitä samoja asioita jankuttaa. Ei tunnu menevän perille.

        Miettikää nyt edes sitä, miksei poliisi löytänyt yhtään mitään mistään, ei astaloa, ei lavastuskenkää, ei verisiä vaatteita. Turha väittää ettei tutkittu. Kyllä tutkittiin. Ja on kyllä aika hullua, että poliisi tunnustaa tehneensä työnsä huonosti, eli että ei muka tutkittu tarpeeksi. Sehän on vain veruke.

        Murhaveitsestä ei löytynyt Auerin dna:ta eikä koirakaan tunnistanut hajua. Mitä vielä tarvitaan?

        Miksi lapset ei kuulleet mitään ääniä koko yönä mitkä viittaisivat että talos riehuu joku hullu tappaja? Miksi tyttö kuljeksi edestakaisin pelottomana vanhempiensa makuuhuoneen ja oman huoneen väliä? Ja miksi tyttö ei nähnyt "huppista" kertaakaan "työntouhussa" tappamassa isää, saati isänsä lähellä? Miksi tyttö ei pelännyt lainkaan kun äiti oli puhelimessa ja samaan aikaan tappajan piti äidin mukaan mäiskiä isää hengiltä? Miksi tyttö uskalsi mennä katsomaan lähempää ja näki isänsä makaamassa verisenä, mutta ei tappajaa missään. Iskä voi huonosti, sanoi tyttö. Totisesti voi kun äiskä oli mäiskinyt hengiltä jo ennen häkepuhelua.
        Muuten joku luuli minfossa että pariskunnan sängyn leveys oli 160 cm! Väärin. Sänky oli VAIN 120 cm leveä, reunojen kanssa 125 cm.


      • sinähän se
        Herää jo kirjoitti:

        Olet pahasti harhainen. Luuletko tosiaankin, että Anneli Auerin äiti ja isä täällä kirjoittelevat tytärtään puolustaen? Ihmiset, jotka Aueria puolustavat, ovat lukutaitoisia aikuisia. He ovat kriittiseen ja analyyttiseen ajatteluun kykeneviä itsenäisiä ihmisiä. Heillä ei ole mitään vaikeutta tunnustaa yhtään mitään.

        Kukahan se olikaan, joka fantasioi Anneli Auerin juosseen alasti dildo päässä asuinalueella jahtaamassa lintuja? Hän todellakin on mielenterveyspalveluiden tarpeessa. Eri asia on saako hän niitä vai ei.

        Olet kopioinut samaa juttua satoja kertoja ja sepittelet ties mitä sairaita juttuja alaikäisistä lapsista.


      • niivarmaan
        äiskä mäiski hengilt kirjoitti:

        Miksi lapset ei kuulleet mitään ääniä koko yönä mitkä viittaisivat että talos riehuu joku hullu tappaja? Miksi tyttö kuljeksi edestakaisin pelottomana vanhempiensa makuuhuoneen ja oman huoneen väliä? Ja miksi tyttö ei nähnyt "huppista" kertaakaan "työntouhussa" tappamassa isää, saati isänsä lähellä? Miksi tyttö ei pelännyt lainkaan kun äiti oli puhelimessa ja samaan aikaan tappajan piti äidin mukaan mäiskiä isää hengiltä? Miksi tyttö uskalsi mennä katsomaan lähempää ja näki isänsä makaamassa verisenä, mutta ei tappajaa missään. Iskä voi huonosti, sanoi tyttö. Totisesti voi kun äiskä oli mäiskinyt hengiltä jo ennen häkepuhelua.
        Muuten joku luuli minfossa että pariskunnan sängyn leveys oli 160 cm! Väärin. Sänky oli VAIN 120 cm leveä, reunojen kanssa 125 cm.

        Miksi tosiaan, ootko ikinä miettiny? Mistä tyttö olisi edes tiennyt mitä nurkan takana tapahtuu? Kuuluuko puukosta fiuh fiuh kun se heiluu?

        Miksi tyttö ei kuullut perheriitaa, eikä sitä kun Anneli tappoi Jukan? Alistuiko Jukka äänettömästi tapettavaksi? Oletko ne verijäljet siellä lattialla nähnyt, jos et niin osta Alibi. Miksi tyttö ei kuullut tai huomannut sitä kun Anneli lavasti ja rikkoi pihalla ikkunan ja piilotti tavaraa ja kävi pesulla? Ja sitten kaikki samat vielä toiseen kertaan häkepuhelun jälkeen. Tämän rinnalla kalpenee se ettei 9 vee likka älynnyt mitä takkahuoneesta kuuluvat äänet on.


      • oioioiokhjvg
        Epäilys ? kirjoitti:

        HALOO !!!!
        Kuinka moni on menettänyt isänsä näin traakisesti ja vieläpä jos tekiä olisikin ollut joku vieras, niin olisi tapahtunut ollut silloin murhahetkellä vieläkin järkyytävämpi ja pelottavampi, kun olisi pelännyt myös oman, sisarusten ja äidin hengen edestä.

        Mutta jos tekijä on oma äiti, se on taas tavallaan ja loppukädessä vieläkin traumaattisempaa pitkässä juoksussa.

        Tuskin tuomioiden takana on pelkät lasten puheet, kyllä siinä pitää olla muutakin vahvaa näyttöä. Eikös löytynyt jotain materiaalia , oliko se nyt tietokoneilta tms.

        Ei myöskään voi yleistää jos joku tai useimmat on selvinnyt, jokainen on yksilö ja kaikilla oma tarinansa. Monenko äitiä on syytetty mm, isän murhasta tai noista lapsien hyväksikäytöistä??? Montako lasta on joutunut kokemaan vastaavaa ja noin pitkää piinaa???

        Anneli Auerilla on ainakin mitä vahvimmat hermot, ei voi ymmärtää hänen tyyneyttään oli sitten syyllinen tai syytön.
        Hänen käytöksensä on koko ajan ollut hyvin tyyntä, ottaen huomioon kaikki syytteet ja tapahtuneet.

        Minun on pakko tunnustaa, että itse epäilin äitiä jo alkuvaiheessa, siinä mielessä miksei lähettänyt lapsiaan naapuriin suojaan ja hekemaan apua tai mennyt soittamaan naapuriin ja hakenut sieltä apua, jolloin "tappajan" työt olisi keskeytyneet. ????

        Tyynenä ? Kuuntele hätäpuhelu. Ihan LIVE tilanne.


      • 112
        Herää jo kirjoitti:

        Olet pahasti harhainen. Luuletko tosiaankin, että Anneli Auerin äiti ja isä täällä kirjoittelevat tytärtään puolustaen? Ihmiset, jotka Aueria puolustavat, ovat lukutaitoisia aikuisia. He ovat kriittiseen ja analyyttiseen ajatteluun kykeneviä itsenäisiä ihmisiä. Heillä ei ole mitään vaikeutta tunnustaa yhtään mitään.

        Kukahan se olikaan, joka fantasioi Anneli Auerin juosseen alasti dildo päässä asuinalueella jahtaamassa lintuja? Hän todellakin on mielenterveyspalveluiden tarpeessa. Eri asia on saako hän niitä vai ei.

        Se joka fantasioi oli Pekka L ja se joka levittelee tätä perätöntä soopaa on anni


      • totuus2
        lapsi raukat kirjoitti:

        Ymmärrän kaikkia noita lapsia. Vanhinta, keskimmäisiä jne..
        Ei varmaan ole helppoa todistaa äitiään vastaan tai muutenkaan tapahtuneesta.
        Varmasti ovat ahdistuneita ja turvallisuuden tunne on iäksi menetetty.

        Äiti on äiti ja isä on isä , vaikka mitä tekisivät. Rakkaus ja viha ja sekavat tunteet yhtäkaikki vaikeita kun on kyseessä omat vanhemmat. Heistä haluaisi varmasti uskoa hyvää ja on vaikeaa tunnustaa itselleen saati toisille , jos oma läheinen rakas ihminen tekee hirveitä tekoja.

        En pysty edes kirjoittamaan kaikkia joita nämä lapset ovat nähtävästi kokeneet kaiken tuon isän kuoleman jälkeen.

        Kunpa he selviäisivät näistä kamalista ajoista suht hyvin kaikesta huolimatta.

        Lapset ovat menettäneet isänsä ulkopuolisen murhaajan takia.
        Sen jälkeen järjestivät äitinsä vankilaan valheillaan.
        kutsuvat minna aata äidikseen jonka olisi heti se pitänyt kieltää.
        Tämä maholehmä on varastanut Annelin lapset ja saa vielä rangaistuksen jonkinlaisen teostaan,


      • ota selvää
        Epäilys ? kirjoitti:

        HALOO !!!!
        Kuinka moni on menettänyt isänsä näin traakisesti ja vieläpä jos tekiä olisikin ollut joku vieras, niin olisi tapahtunut ollut silloin murhahetkellä vieläkin järkyytävämpi ja pelottavampi, kun olisi pelännyt myös oman, sisarusten ja äidin hengen edestä.

        Mutta jos tekijä on oma äiti, se on taas tavallaan ja loppukädessä vieläkin traumaattisempaa pitkässä juoksussa.

        Tuskin tuomioiden takana on pelkät lasten puheet, kyllä siinä pitää olla muutakin vahvaa näyttöä. Eikös löytynyt jotain materiaalia , oliko se nyt tietokoneilta tms.

        Ei myöskään voi yleistää jos joku tai useimmat on selvinnyt, jokainen on yksilö ja kaikilla oma tarinansa. Monenko äitiä on syytetty mm, isän murhasta tai noista lapsien hyväksikäytöistä??? Montako lasta on joutunut kokemaan vastaavaa ja noin pitkää piinaa???

        Anneli Auerilla on ainakin mitä vahvimmat hermot, ei voi ymmärtää hänen tyyneyttään oli sitten syyllinen tai syytön.
        Hänen käytöksensä on koko ajan ollut hyvin tyyntä, ottaen huomioon kaikki syytteet ja tapahtuneet.

        Minun on pakko tunnustaa, että itse epäilin äitiä jo alkuvaiheessa, siinä mielessä miksei lähettänyt lapsiaan naapuriin suojaan ja hekemaan apua tai mennyt soittamaan naapuriin ja hakenut sieltä apua, jolloin "tappajan" työt olisi keskeytyneet. ????

        Eikös löytynyt jotain materiaalia , oliko se nyt tietokoneilta tms.

        Ei löytynyt,vain lasten valheet


      • käytös oppikirjasta
        vs annulistit kirjoitti:

        Vielä paljon vaikeampaa on tunnustaa se kun oma läheinen ja rakas henkilö on pedomurhaaja ja siksi istuu vankilassa omien tekojensa takia.

        Suurin osa annulisteista ei tähän pysty vaan tällöin on terapeuttien tai viranomaisten tehtävä puuttua peliin.

        On varmasti vaikeaa päästä tilanteen herraksi jos fantasioi idolinsa juoksentelevan dildo päässä alasti asuinalueella, mutta sitä varten on olemassa mielenterveyspalvelut.

        Suomessa on muitakin höyniä jotka ovat menettäneet idolinsa vankilaan ja silti selvinneet.

        Vieraannutetut lapset ulottavat vanhempaansa kohdistuvan vihakampanjan usein myös tämän sukulaisiin ilmaisten heistä kielteisiä ajatuksia ja tunteita, sekä haluttomuutta heidän tapaamiseen. Tällaista halua päättää vapaaehtoisesti useita aikaisemmin merkittäviä vuorovaikutussuhteita ei ole tutkimuksissa havaittu vanhempansa toimesta kaltoin kohdelluilla lapsilla


      • yhä vapaana
        totuus2 kirjoitti:

        Lapset ovat menettäneet isänsä ulkopuolisen murhaajan takia.
        Sen jälkeen järjestivät äitinsä vankilaan valheillaan.
        kutsuvat minna aata äidikseen jonka olisi heti se pitänyt kieltää.
        Tämä maholehmä on varastanut Annelin lapset ja saa vielä rangaistuksen jonkinlaisen teostaan,

        Toivottavasti saavat laitoksissa rahoituksen kuntoon, että sinullekin joku hoitopaikka löytyy.


      • pöh
        ota selvää kirjoitti:

        Eikös löytynyt jotain materiaalia , oliko se nyt tietokoneilta tms.

        Ei löytynyt,vain lasten valheet

        Tämä Porin poliisin Satakunnan Kansan suosiollisella avustuksella levittämä vale "kiistattomasta kuvatallenteesta" ehti levitä niin laajalle muiden tiedotusvälineiden kritiikittömällä avustuksella, että elää jo omaa elämäänsä "totuutena".


      • Jessica F.
        teinit vs lapset kirjoitti:

        "Heistä haluaisi varmasti uskoa hyvää ja on vaikeaa tunnustaa itselleen saati toisille , jos oma läheinen rakas ihminen tekee hirveitä tekoja."

        Vielä paljon vaikeampaa on tunnustaa se kun oma läheinen ja rakas henkilö ei ole tehnyt mitään ja siltikin istuu vankilassa omien stoorien takia.

        Suurin osa nuorista ei tähän pysty vaan tällöin on aikuisten tehtävä puuttua peliin.

        "kaikkia joita nämä lapset ovat nähtävästi kokeneet kaiken tuon isän kuoleman jälkeen."

        On varmasti vaikeaa päästä tilanteen herraksi jos näkee mielessään äidin juoksentelevan dildo päässä alasti asuinalueella, mutta sitä varten on olemassa mielenterveyspalvelut.

        Suomessa on muitakin lapsia jotka ovat menettäneet isänsä ja silti selvinneet.

        Mutta etkö sitten tiedä, että Annelin seksuaali- ja pahoinpitelyrikokset (lapsiinsa kohdistuneet) ovat tallentuneet tietokoneelle, ainakin osa niistä? Rikokset on todistettu tapahtuneiksi, ja niistä Anneli nyt istuu kakkua.


      • lue enemmän
        Jessica F. kirjoitti:

        Mutta etkö sitten tiedä, että Annelin seksuaali- ja pahoinpitelyrikokset (lapsiinsa kohdistuneet) ovat tallentuneet tietokoneelle, ainakin osa niistä? Rikokset on todistettu tapahtuneiksi, ja niistä Anneli nyt istuu kakkua.

        Jessica F Ei ole mitään tallentunut tietokoneelle eikä muuallekaan.
        Tämä on poliisin ja lehdistön kieroa manipulointia.Tyhmempiin tehonnut.Rikoksia ei ole todistettu tapahtuneiksi.


      • näin se meni
        Jessica F. kirjoitti:

        Mutta etkö sitten tiedä, että Annelin seksuaali- ja pahoinpitelyrikokset (lapsiinsa kohdistuneet) ovat tallentuneet tietokoneelle, ainakin osa niistä? Rikokset on todistettu tapahtuneiksi, ja niistä Anneli nyt istuu kakkua.

        Rikoksia ei ole todistettu tapahtuneeksi, rikoksen mahdollisuutta ei ole voitu sulkea pois. "Kun kerran lapset niin sano"


    • Ritva Sontavuori

      Hovi vapauttaa AA:n jouluun mennessä. Saa viettää joulun kotona vanhempiensa ja vanhimman lapsensa kanssa.

      • MammaPervoilu

        Vetääköhän lapsia pulkassa?


      • voi olla...

        Joskus 2040-luvulla hoivakodissa suljetulla osastolla, sisotalosta on silloin aika jättänyt jo kauan sitten.


      • KanttiininKanki
        voi olla... kirjoitti:

        Joskus 2040-luvulla hoivakodissa suljetulla osastolla, sisotalosta on silloin aika jättänyt jo kauan sitten.

        Sisotalo ja Anneli naimisiin ja perhetapamiisiin Potenssituella vehje taistelukuntoon ja lasta peliin?


      • Luoja
        KanttiininKanki kirjoitti:

        Sisotalo ja Anneli naimisiin ja perhetapamiisiin Potenssituella vehje taistelukuntoon ja lasta peliin?

        Johtopäätös: Annelin syyllistäjillä on siitä puhe mistä puute. Kaikkein pervoimmat ja sairaimmat yksilöt kuuluu siihen sakkiin. Tuo ylläoleva kuvottava oksennus, Tara, Annijatta. Minfossa näkyi yhden samalaisen avatarissa lapsipornoa kunnes lensi pihalle.


      • fgfewg
        KanttiininKanki kirjoitti:

        Sisotalo ja Anneli naimisiin ja perhetapamiisiin Potenssituella vehje taistelukuntoon ja lasta peliin?

        Pannaan ne pussauskoppiin.


      • aNNUSseksi
        Luoja kirjoitti:

        Johtopäätös: Annelin syyllistäjillä on siitä puhe mistä puute. Kaikkein pervoimmat ja sairaimmat yksilöt kuuluu siihen sakkiin. Tuo ylläoleva kuvottava oksennus, Tara, Annijatta. Minfossa näkyi yhden samalaisen avatarissa lapsipornoa kunnes lensi pihalle.

        Sisotalo ja Anneli naimisiin,paljon seksiä ja paljon lapsia.


      • seksipyörii
        aNNUSseksi kirjoitti:

        Sisotalo ja Anneli naimisiin,paljon seksiä ja paljon lapsia.

        Kukka talonmieheksi ja varapyöräksi, sekä lasten vahdiksi.


      • koppiin joo
        fgfewg kirjoitti:

        Pannaan ne pussauskoppiin.

        sisotalo auerskan kaveriksi koppiin ja muutama muukin annulisti.


    • Totuuden puolesta

      Oikeuspsykologian professori Pekka Santtila toivoo, että seksirikosmateriaali olisi kokonaan julkinen. Santtila sanoo, että materiaalin salaaminen palvelee vain viranomaisten etuja, eikä materiaali kestä päivänvaloa. Kuuntele kohdasta 22:00 alkaen.

      http://areena.yle.fi/radio/2141064/

      • StockiksenSonni

        Oikeusministeri sitä mieltä että Sisotalolle seksiä lisättävä


    • Miksiköhän ?

      Miksi viranomaiset tykkäisi ???????????

      • Lasten puolella

        Se on faktaa että lapset ovat tässä kärsijöitä ja syyttömiä. Olen surullinen lasten puolesta ja toivon heille oikein paljon Hyvää Joulua ja Onnellisempaa Vuotta 2015.

        Aika on heille ollut hyvin raskasta, mutta onneksi usein lapsilla lopulta on tapana selvityä pahoistakin kriiseistä, joskin se aina jälkensä jättää, mutta niin että niiden kanssa pystyy elämään iham onnellistakin elämää.

        Lasten Äiti ei istu vankilassa lasten vuoksi, vaan kyllä ne syyt on aivan muualla, ei pelkille lasten puheille ilman todistusaineistoa, anneta mitään painoarvoa.

        Miten voidaan syyttää lapsia valehtelusta kun me emme tiedä heidän kokemastaan.

        Se mitä tämä äiti ja edesmennyt isä on yhdessä kokeneet, onko syyt siellä vai täällä, onnettomaan lopputulokseen, sitä emme tiedä?
        Jos äiti on tämä tappaja, mikä on ajanut äidin näin karmaisevaan tekoon?


      • Totuuden puolesta
        Lasten puolella kirjoitti:

        Se on faktaa että lapset ovat tässä kärsijöitä ja syyttömiä. Olen surullinen lasten puolesta ja toivon heille oikein paljon Hyvää Joulua ja Onnellisempaa Vuotta 2015.

        Aika on heille ollut hyvin raskasta, mutta onneksi usein lapsilla lopulta on tapana selvityä pahoistakin kriiseistä, joskin se aina jälkensä jättää, mutta niin että niiden kanssa pystyy elämään iham onnellistakin elämää.

        Lasten Äiti ei istu vankilassa lasten vuoksi, vaan kyllä ne syyt on aivan muualla, ei pelkille lasten puheille ilman todistusaineistoa, anneta mitään painoarvoa.

        Miten voidaan syyttää lapsia valehtelusta kun me emme tiedä heidän kokemastaan.

        Se mitä tämä äiti ja edesmennyt isä on yhdessä kokeneet, onko syyt siellä vai täällä, onnettomaan lopputulokseen, sitä emme tiedä?
        Jos äiti on tämä tappaja, mikä on ajanut äidin näin karmaisevaan tekoon?

        Pekka Santtila on lukenut kaikki lasten kertomukset liittyen murhaan ja seksuaalirikoksiin. Hän on tehnyt laajan luotettavuusarvion yhdessä toisen asiantuntijan Katariina Finnilän kanssa. Molemmat ovat huippuasiantuntijoita omassa työssään ja heidän mielestään lasten uudet tarinat ovat täysin epäluotettavia. Se kertoo jo aika paljon. Auer on syytön molempiin juttuihin ja kun totuus selviää, niin viranomaisten päitä alkaa putoilla.


      • ruiskis
        Totuuden puolesta kirjoitti:

        Pekka Santtila on lukenut kaikki lasten kertomukset liittyen murhaan ja seksuaalirikoksiin. Hän on tehnyt laajan luotettavuusarvion yhdessä toisen asiantuntijan Katariina Finnilän kanssa. Molemmat ovat huippuasiantuntijoita omassa työssään ja heidän mielestään lasten uudet tarinat ovat täysin epäluotettavia. Se kertoo jo aika paljon. Auer on syytön molempiin juttuihin ja kun totuus selviää, niin viranomaisten päitä alkaa putoilla.

        Kannattaisi hoitaa finnilät pois, menee bakteerit verenkiertoon ja aivoihin, ei enää järki toimi.


      • Pahinta curlingia
        Lasten puolella kirjoitti:

        Se on faktaa että lapset ovat tässä kärsijöitä ja syyttömiä. Olen surullinen lasten puolesta ja toivon heille oikein paljon Hyvää Joulua ja Onnellisempaa Vuotta 2015.

        Aika on heille ollut hyvin raskasta, mutta onneksi usein lapsilla lopulta on tapana selvityä pahoistakin kriiseistä, joskin se aina jälkensä jättää, mutta niin että niiden kanssa pystyy elämään iham onnellistakin elämää.

        Lasten Äiti ei istu vankilassa lasten vuoksi, vaan kyllä ne syyt on aivan muualla, ei pelkille lasten puheille ilman todistusaineistoa, anneta mitään painoarvoa.

        Miten voidaan syyttää lapsia valehtelusta kun me emme tiedä heidän kokemastaan.

        Se mitä tämä äiti ja edesmennyt isä on yhdessä kokeneet, onko syyt siellä vai täällä, onnettomaan lopputulokseen, sitä emme tiedä?
        Jos äiti on tämä tappaja, mikä on ajanut äidin näin karmaisevaan tekoon?

        "Miten voidaan syyttää lapsia valehtelusta kun me emme tiedä heidän kokemastaan."

        Lapset on väittäneet että niitten 9-vuotias sisko on aloitteellisesti ruvennut puukottamaan isäänsä. Tämä on VALHE. Onko se lasten etu, että aikuiset ihmiset teeskentelee että tällaiset VALHEET pitäisi ottaa todeta?


      • gdhz<gh
        Pahinta curlingia kirjoitti:

        "Miten voidaan syyttää lapsia valehtelusta kun me emme tiedä heidän kokemastaan."

        Lapset on väittäneet että niitten 9-vuotias sisko on aloitteellisesti ruvennut puukottamaan isäänsä. Tämä on VALHE. Onko se lasten etu, että aikuiset ihmiset teeskentelee että tällaiset VALHEET pitäisi ottaa todeta?

        Ahistaako?


      • .........
        Totuuden puolesta kirjoitti:

        Pekka Santtila on lukenut kaikki lasten kertomukset liittyen murhaan ja seksuaalirikoksiin. Hän on tehnyt laajan luotettavuusarvion yhdessä toisen asiantuntijan Katariina Finnilän kanssa. Molemmat ovat huippuasiantuntijoita omassa työssään ja heidän mielestään lasten uudet tarinat ovat täysin epäluotettavia. Se kertoo jo aika paljon. Auer on syytön molempiin juttuihin ja kun totuus selviää, niin viranomaisten päitä alkaa putoilla.

        Oppia ikä kaikki. Toivottavasti vastaisuudessa lsh-rikosten uhreja osataan suojella noilta.


      • Viis uhreista:/
        Totuuden puolesta kirjoitti:

        Pekka Santtila on lukenut kaikki lasten kertomukset liittyen murhaan ja seksuaalirikoksiin. Hän on tehnyt laajan luotettavuusarvion yhdessä toisen asiantuntijan Katariina Finnilän kanssa. Molemmat ovat huippuasiantuntijoita omassa työssään ja heidän mielestään lasten uudet tarinat ovat täysin epäluotettavia. Se kertoo jo aika paljon. Auer on syytön molempiin juttuihin ja kun totuus selviää, niin viranomaisten päitä alkaa putoilla.

        Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.


      • hyys hyys
        Pahinta curlingia kirjoitti:

        "Miten voidaan syyttää lapsia valehtelusta kun me emme tiedä heidän kokemastaan."

        Lapset on väittäneet että niitten 9-vuotias sisko on aloitteellisesti ruvennut puukottamaan isäänsä. Tämä on VALHE. Onko se lasten etu, että aikuiset ihmiset teeskentelee että tällaiset VALHEET pitäisi ottaa todeta?

        "Miten voidaan syyttää lapsia valehtelusta kun me emme tiedä heidän kokemastaan."

        Naurettavaa hyysäystä. Ei nämä lapset ole ainoita jotka ovat isänsä menettäneet.

        Moni on menettänyt molemmat vanhempansa, mutta Auerin lapset ovat itse vapaasta tahdostaan hylänneet äitinsä.


      • me tiedämme
        Lasten puolella kirjoitti:

        Se on faktaa että lapset ovat tässä kärsijöitä ja syyttömiä. Olen surullinen lasten puolesta ja toivon heille oikein paljon Hyvää Joulua ja Onnellisempaa Vuotta 2015.

        Aika on heille ollut hyvin raskasta, mutta onneksi usein lapsilla lopulta on tapana selvityä pahoistakin kriiseistä, joskin se aina jälkensä jättää, mutta niin että niiden kanssa pystyy elämään iham onnellistakin elämää.

        Lasten Äiti ei istu vankilassa lasten vuoksi, vaan kyllä ne syyt on aivan muualla, ei pelkille lasten puheille ilman todistusaineistoa, anneta mitään painoarvoa.

        Miten voidaan syyttää lapsia valehtelusta kun me emme tiedä heidän kokemastaan.

        Se mitä tämä äiti ja edesmennyt isä on yhdessä kokeneet, onko syyt siellä vai täällä, onnettomaan lopputulokseen, sitä emme tiedä?
        Jos äiti on tämä tappaja, mikä on ajanut äidin näin karmaisevaan tekoon?

        Sinä lasten puolella
        Kuinka voit sanoa olevan faktaa että lapset ovat kärsijöitä ja syyttömiä?
        Koko muu viestisi on "me emme tiedä"

        Kyllä Anneli istuu vankilassa lasten valheiden takia.
        Siinä on heille taakkaa kannettavaksi loppuelämäksi.


      • Noitavainoa
        ruiskis kirjoitti:

        Kannattaisi hoitaa finnilät pois, menee bakteerit verenkiertoon ja aivoihin, ei enää järki toimi.

        "Lasten Äiti ei istu vankilassa lasten vuoksi.."

        Tämän tietää lasten äitikin!


        ..."vaan kyllä ne syyt on aivan muualla, ei pelkille lasten puheille ilman todistusaineistoa, anneta mitään painoarvoa."

        Painoarvoa on annettu uskovaisten ja puoskareiden todisteluille.


      • psykopaatti trollit
        gdhz<gh kirjoitti:

        Ahistaako?

        Aivan varmasti ahistaa! Se, että sinua ei ahista kertoo paljon.


      • Elättäjät
        hyys hyys kirjoitti:

        "Miten voidaan syyttää lapsia valehtelusta kun me emme tiedä heidän kokemastaan."

        Naurettavaa hyysäystä. Ei nämä lapset ole ainoita jotka ovat isänsä menettäneet.

        Moni on menettänyt molemmat vanhempansa, mutta Auerin lapset ovat itse vapaasta tahdostaan hylänneet äitinsä.

        Eivät vapaasta tahdostaan. Lasten ympärillä olevat aikuiset ovat vaikuttaneet tilanteeseen. Vanhin lapsi siirrettiin lastenkotiin ja muut kolme ovat joutuneet miellyttämään sijaisvanhempiaan siinä pelossa, että heille käy samoin.


    • gdfsgsgs

      Eikös muuten ole aika lapsellista uskomista tää huppis satuilu?
      Ihan oikeesti hei, aikuiset ihmiset.

      • Lapsia käy sääli

        Uskomatonta on koko juttu ja eniten ihmettelen sitä, ettei äiti olisi vienyt lapsia turvaan naapuriin ja hälyttänyt sieltä apua.
        Ihmisellä on itsesuojeluvaisto, ja silloin voisi olettaa äidin juoksevan naapuriin, silloin varmasti tekijän toimet olisi jäänyt kesken, kun olisi tullut niin pahoin häirityksi.
        "tappajan jäljittäminen olisi ollut helppoa.
        Apu ja jäljittäminen olisi ollut nopeaa, kun kaikki tietäisi ettei poliisit ehdi ajoissa paikalle. Lapset olisi olleet turvassa.

        Nämä lapset on jo kärsineet tapahtumista liikaakin, ja heidän syyllistämisensä vaan pahentaa tilannetta entisestään. Kamalaa saako todella lapsia parjata tälläisin kirjoituksin? Kuka ja ketä tietää, että täällä esitetyt kirjoitukset ja väittämät on totta? Eikö aineisto ollut salassa pidettävää ? Voiko siitä koitua kirjoittaneille vaikeuksia, jos todetaan väittämät vääriksi ja ne on kohdistunut viattomiin lapsiin?

        Pitää tietää koko todistusaineisto ja kaikki faktat ennenkuin voi tuomita ketään, etenkin jos kyse on lapsista.

        Lasten puheet eivät voisi olla pelkästään syy tuomioihin, kyllä siinä pitää olla riittävästi näyttöä.


      • Lapset pyöveleinä
        Lapsia käy sääli kirjoitti:

        Uskomatonta on koko juttu ja eniten ihmettelen sitä, ettei äiti olisi vienyt lapsia turvaan naapuriin ja hälyttänyt sieltä apua.
        Ihmisellä on itsesuojeluvaisto, ja silloin voisi olettaa äidin juoksevan naapuriin, silloin varmasti tekijän toimet olisi jäänyt kesken, kun olisi tullut niin pahoin häirityksi.
        "tappajan jäljittäminen olisi ollut helppoa.
        Apu ja jäljittäminen olisi ollut nopeaa, kun kaikki tietäisi ettei poliisit ehdi ajoissa paikalle. Lapset olisi olleet turvassa.

        Nämä lapset on jo kärsineet tapahtumista liikaakin, ja heidän syyllistämisensä vaan pahentaa tilannetta entisestään. Kamalaa saako todella lapsia parjata tälläisin kirjoituksin? Kuka ja ketä tietää, että täällä esitetyt kirjoitukset ja väittämät on totta? Eikö aineisto ollut salassa pidettävää ? Voiko siitä koitua kirjoittaneille vaikeuksia, jos todetaan väittämät vääriksi ja ne on kohdistunut viattomiin lapsiin?

        Pitää tietää koko todistusaineisto ja kaikki faktat ennenkuin voi tuomita ketään, etenkin jos kyse on lapsista.

        Lasten puheet eivät voisi olla pelkästään syy tuomioihin, kyllä siinä pitää olla riittävästi näyttöä.

        Ei ole muuta näyttöä kuin lasten puheet. Googleta Auerin vastine Nina Bergin blogista. Se on virallinen paperi joka on liitetty todisteluetteloon.


      • öynöyhtää
        Lapset pyöveleinä kirjoitti:

        Ei ole muuta näyttöä kuin lasten puheet. Googleta Auerin vastine Nina Bergin blogista. Se on virallinen paperi joka on liitetty todisteluetteloon.

        Saisiko tän NB blogin 3D versiona ei me muuten uskota :D


      • hörhöt nurkkaan

        Niinpä. Ei uskois että aikuiset ihmiset uskovat moiseen satuiluun. Mutta jutun myötä nähdään miten suomestakin löytyy vedätettäviä, jotka ovat huijattavissa moisella sepustuksella mitä auer on harrastanut.


      • syytä tutkia
        Lapset pyöveleinä kirjoitti:

        Ei ole muuta näyttöä kuin lasten puheet. Googleta Auerin vastine Nina Bergin blogista. Se on virallinen paperi joka on liitetty todisteluetteloon.

        Joku motiivi tosiaan annulisteilla on niin kiihkeästi puolustella pedomurhaajaa, että syyttävät uhrejakin. Ilmeisesti ovat pedoja itsekin, parasta olisi ottaa lapset huostaan kenellä on.


      • iso ero
        syytä tutkia kirjoitti:

        Joku motiivi tosiaan annulisteilla on niin kiihkeästi puolustella pedomurhaajaa, että syyttävät uhrejakin. Ilmeisesti ovat pedoja itsekin, parasta olisi ottaa lapset huostaan kenellä on.

        En ole nähnyt kenenkään puolustelevan pedomurhaajaa. Oikeusvaltiota ja oikeudenmukaisuutta kylläkin.


      • MAHTISONNI.
        iso ero kirjoitti:

        En ole nähnyt kenenkään puolustelevan pedomurhaajaa. Oikeusvaltiota ja oikeudenmukaisuutta kylläkin.

        Hyvin on todellinen tarkoitus peitetty pollitikoinnin taakse.
        Kaikki sitä ei edes hiffaa.


      • all in
        MAHTISONNI. kirjoitti:

        Hyvin on todellinen tarkoitus peitetty pollitikoinnin taakse.
        Kaikki sitä ei edes hiffaa.

        Jos politikointia, niin Kok ja Krist kaiken takana?


      • rikollispuolue
        all in kirjoitti:

        Jos politikointia, niin Kok ja Krist kaiken takana?

        Persut taas.


      • dokumentti kertoo
        Lapsia käy sääli kirjoitti:

        Uskomatonta on koko juttu ja eniten ihmettelen sitä, ettei äiti olisi vienyt lapsia turvaan naapuriin ja hälyttänyt sieltä apua.
        Ihmisellä on itsesuojeluvaisto, ja silloin voisi olettaa äidin juoksevan naapuriin, silloin varmasti tekijän toimet olisi jäänyt kesken, kun olisi tullut niin pahoin häirityksi.
        "tappajan jäljittäminen olisi ollut helppoa.
        Apu ja jäljittäminen olisi ollut nopeaa, kun kaikki tietäisi ettei poliisit ehdi ajoissa paikalle. Lapset olisi olleet turvassa.

        Nämä lapset on jo kärsineet tapahtumista liikaakin, ja heidän syyllistämisensä vaan pahentaa tilannetta entisestään. Kamalaa saako todella lapsia parjata tälläisin kirjoituksin? Kuka ja ketä tietää, että täällä esitetyt kirjoitukset ja väittämät on totta? Eikö aineisto ollut salassa pidettävää ? Voiko siitä koitua kirjoittaneille vaikeuksia, jos todetaan väittämät vääriksi ja ne on kohdistunut viattomiin lapsiin?

        Pitää tietää koko todistusaineisto ja kaikki faktat ennenkuin voi tuomita ketään, etenkin jos kyse on lapsista.

        Lasten puheet eivät voisi olla pelkästään syy tuomioihin, kyllä siinä pitää olla riittävästi näyttöä.

        "Lasten puheet eivät voisi olla pelkästään syy tuomioihin, kyllä siinä pitää olla riittävästi näyttöä."

        Näin asian pitäisikin olla modernissa sivistysvaltiossa/oikeusvaltiossa. Auer-tapauksessa asia ei kuitenkaan näin ole, joten jokaisen suomalaisen tulisi olla huolissaan oikeusvaltiomme tilasta. Asia koskettaa aivan jokaista kansalaista. Tämän takia suosittelen Joulukuun Alibin hankkimista, jonka mukana saa Ulvilan murhamysteeri dokumenttielokuvan. Siinä asiat kerrotaan selkeästi ja johdonmukaisesti.


    • Näin on marjat

      Sitä paitsi, sängyllä ei ole maannut kuin jukka keskellä sänkyä on sen kokoinen painauma, klapi tyynyjen välissä millä on lyöty taju kankaalle.
      Mistä sitten on siirretty keskelle poikittain asentoon jossa on maatu pitkään jälkien perusteella ja veren kuivumisen perusteella.

      Jos siitä on selvitty vielä nauhalle huutelemaan ja horjahdettu lattialle, jossa on vielä horjadettu tiilikulmaan veren määrän perusteella.
      Tämä siis melkein kaikki ennen häkeen soittamista.
      Ei siellä ketään huppista ole ikinä käynytkään.

      • Tälläisiä ajatuksia

        Ei tässä tapauksessa mutta tapahtunut joskus muuaalla:
        että puoliso 1 oli pettänyt, ja kun aiemmin sovitusta poiketen aviopuoliso 2 olikin tullut ennen aikojaan kotiin, oli 1 jäänyt rysän päältä kiinni.

        Tilanne kärjisti perheen elämän ja johti avioeroon


      • sdfsdfsdggg

        Kaikki todistajat on olleet oikeudessa yksimielisiä siitä ettei sängyllä makaamisen aikaa pystytä arvioimaan.


      • ffwfwqfw
        sdfsdfsdggg kirjoitti:

        Kaikki todistajat on olleet oikeudessa yksimielisiä siitä ettei sängyllä makaamisen aikaa pystytä arvioimaan.

        vääyyääyäyäyäyäyäyäyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, äitiiiiiiiiiiiiiiiii.
        Mahtisonni.


      • En tiedä ?
        ffwfwqfw kirjoitti:

        vääyyääyäyäyäyäyäyäyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, äitiiiiiiiiiiiiiiiii.
        Mahtisonni.

        Kuka on murhaaja?
        Vai oliko heitä kaksi?
        Kenen tekoja on peitelty ?


      • MammaRaiskaa
        En tiedä ? kirjoitti:

        Kuka on murhaaja?
        Vai oliko heitä kaksi?
        Kenen tekoja on peitelty ?

        Kuka raiskasi lapset? Huppumies?


      • hanki elämä
        Tälläisiä ajatuksia kirjoitti:

        Ei tässä tapauksessa mutta tapahtunut joskus muuaalla:
        että puoliso 1 oli pettänyt, ja kun aiemmin sovitusta poiketen aviopuoliso 2 olikin tullut ennen aikojaan kotiin, oli 1 jäänyt rysän päältä kiinni.

        Tilanne kärjisti perheen elämän ja johti avioeroon

        Ajatuksenjuoksusi on yhtä simppeliä kuin Valkamalla.


    • Vailla oikeusturvaa

      Auerin ja Kukan täydellinen oikeusmurha Turun hovissa ei ole ainoa laatuaan. Vastaavia tapauksia löytyy muitakin. Seksuaalirikosepäilyissä annetaan Suomessa aina mieluummin tuomio varmuuden vuoksi kuin että jätettäisiiin antamatta. Oikeus ei toteudu ja syyttömiä tuomitaan vankeuteen iljettävistä teoista, joita ei ole edes tapahtunut.

      Seksuaalirikoksista epäillyllä ei ole Suomessa MITÄÄN oikeusturvaa, vaan tuomiot annetaan täysin salaisissa oikeudenkäynneissä. Kukaan ei ole vastuussa siitä, mitä tuomioihin kirjoitetaan ja ovatko tuomioiden perustelut miltään osin kestäviä. Salaisissa oikeudenkäynneissä syyttäjillä ja tuomareilla on 100% mielivalta tehdä ja päättää mitä hyvänsä.

      • hä kkllööööö

        onkohan tämä äiti auer nyt aivan viaton


      • jooo...

        Ei murhaaja aina ole pedo, mutta tässä tapauksessa ei ole mitään syytä epäillä.


      • Lapset rauhaan
        jooo... kirjoitti:

        Ei murhaaja aina ole pedo, mutta tässä tapauksessa ei ole mitään syytä epäillä.

        Kyllä joku muu sortuu kuin nämä lapset. Mutta jäljet se jättää varmasti kaikkiin, oli asian laita niin tai näin.

        Jättäkää lapset rauhaan


      • kyllä vaan,
        Lapset rauhaan kirjoitti:

        Kyllä joku muu sortuu kuin nämä lapset. Mutta jäljet se jättää varmasti kaikkiin, oli asian laita niin tai näin.

        Jättäkää lapset rauhaan

        jos rauhaa rakennetaan valheelle ollaan väärillä jäljillä


      • valehtelijoille
        kyllä vaan, kirjoitti:

        jos rauhaa rakennetaan valheelle ollaan väärillä jäljillä

        Erittäin hyvin sanottu.

        Valehtelija älköön saako KOSKAAN rauhaa sisällään.


    • Ritva Sontavuori

      Kuka on tämä hörhö, joka toistelee kuin papukaija sanoja "annulisti" ja "pedomurhaaja"? Taitaa olla aika aivokuollut tyyppi kyseessä, kun ei muuta sanottavaa löydy.

      • Kökköläjä666

        Onkohan nää Avattaren pakinat, tosissaan kirjoitettu vai huumorilla?
        http://web.archive.org/web/20090107000337/http://www.kotiaidit.net/pakinat/metkut8.htm
        Lisäksi kerrotaan hupaisasti särkänniemeen hallukkaista, voi murkku parat.
        Usein toistuu 666 numerosarja.
        Puhuaan myös viritetyistä ansoista lähiseudun elukoille, kun lapset kerjää safkaa.

        Osuva lause; Löytyisiköhän tasapaino sädekehäisen pyhimyksen, turhamaisen sievistelijän ja noita-akan lyödessä hynttyyt yhteen?

        Sitten löytyy alkukantaista kotiäitibarrigaadeja, niin kuin nykyisin lokakuun liike esim.


      • Valuva kuola
        Kökköläjä666 kirjoitti:

        Onkohan nää Avattaren pakinat, tosissaan kirjoitettu vai huumorilla?
        http://web.archive.org/web/20090107000337/http://www.kotiaidit.net/pakinat/metkut8.htm
        Lisäksi kerrotaan hupaisasti särkänniemeen hallukkaista, voi murkku parat.
        Usein toistuu 666 numerosarja.
        Puhuaan myös viritetyistä ansoista lähiseudun elukoille, kun lapset kerjää safkaa.

        Osuva lause; Löytyisiköhän tasapaino sädekehäisen pyhimyksen, turhamaisen sievistelijän ja noita-akan lyödessä hynttyyt yhteen?

        Sitten löytyy alkukantaista kotiäitibarrigaadeja, niin kuin nykyisin lokakuun liike esim.

        "Usein toistuu 666 numerosarja."

        Vain kerran: "Keksi ensitöiksesi vetävä nimimerkki kuten Valuva kuola, Kökköläjä666 tai Örveltäjätär."

        "Puhuaan myös viritetyistä ansoista lähiseudun elukoille"

        Ei puhuta.

        "Kun lapset alkavat ruikuttaa nälkäisinä, unohda lihapullat, kalapuikot, nakit ja muusit. Murise hieman ja pyydä heidät mukaasi suureen saalistusseikkailuun. Kehitelkää pyyntivälineitä ja viritelkää ansoja. Jos mammutit ovat kuolleet sukupuuttoon eikä kotinurkillanne käyskentele jääkarhuja, voitte pyydystää mitä hyvänsä elukoita. Karva-aineallergisille metsästäjille sopii vaikkapa tietokonehiiri, wc-ankka tai säästöporsas."

        "Löytyisiköhän tasapaino sädekehäisen pyhimyksen, turhamaisen sievistelijän ja noita-akan lyödessä hynttyyt yhteen?"

        Ei puhuta ollenkaan miesten murhaamisesta... :/

        Loistava kirjoittaja tämä Anneli Auer:

        "Syötä lapset sokerihumalaan, niin että nämä hyppivät seinillä ja kiipeilevät tahmatassuillaan ystävättäresi kimpussa. Sano myös suorat sanat hänen liian leveästä takamuksestaan, joka on häirinnyt sinua koko ystävyytenne ajan. Jos hän ei ymmärrä vielä tässä vaiheessa poistua elämästäsi, kerro lähteväsi hakemaan kahvinkeittovettä wc-pytystä.

        Suoritettuasi tämän kokeiluluontoisen paluun alkujuurille olet ansainnut kupillisen vahvaa kahvia ja laskiaispullan kermavaahtopilvellä. Niistä nauttiessasi voit miettiä mielessäsi, mikä meissä on sitä aitoa ja mikä mm. aikakauden, kulttuurin ja länsimaisen sivistyksen tuomaa kerrostumaa tai pakkelia."


      • joopa joo
        Valuva kuola kirjoitti:

        "Usein toistuu 666 numerosarja."

        Vain kerran: "Keksi ensitöiksesi vetävä nimimerkki kuten Valuva kuola, Kökköläjä666 tai Örveltäjätär."

        "Puhuaan myös viritetyistä ansoista lähiseudun elukoille"

        Ei puhuta.

        "Kun lapset alkavat ruikuttaa nälkäisinä, unohda lihapullat, kalapuikot, nakit ja muusit. Murise hieman ja pyydä heidät mukaasi suureen saalistusseikkailuun. Kehitelkää pyyntivälineitä ja viritelkää ansoja. Jos mammutit ovat kuolleet sukupuuttoon eikä kotinurkillanne käyskentele jääkarhuja, voitte pyydystää mitä hyvänsä elukoita. Karva-aineallergisille metsästäjille sopii vaikkapa tietokonehiiri, wc-ankka tai säästöporsas."

        "Löytyisiköhän tasapaino sädekehäisen pyhimyksen, turhamaisen sievistelijän ja noita-akan lyödessä hynttyyt yhteen?"

        Ei puhuta ollenkaan miesten murhaamisesta... :/

        Loistava kirjoittaja tämä Anneli Auer:

        "Syötä lapset sokerihumalaan, niin että nämä hyppivät seinillä ja kiipeilevät tahmatassuillaan ystävättäresi kimpussa. Sano myös suorat sanat hänen liian leveästä takamuksestaan, joka on häirinnyt sinua koko ystävyytenne ajan. Jos hän ei ymmärrä vielä tässä vaiheessa poistua elämästäsi, kerro lähteväsi hakemaan kahvinkeittovettä wc-pytystä.

        Suoritettuasi tämän kokeiluluontoisen paluun alkujuurille olet ansainnut kupillisen vahvaa kahvia ja laskiaispullan kermavaahtopilvellä. Niistä nauttiessasi voit miettiä mielessäsi, mikä meissä on sitä aitoa ja mikä mm. aikakauden, kulttuurin ja länsimaisen sivistyksen tuomaa kerrostumaa tai pakkelia."

        Selvä mielipuoli, aivan sairas henkilö.


      • 6-0
        Valuva kuola kirjoitti:

        "Usein toistuu 666 numerosarja."

        Vain kerran: "Keksi ensitöiksesi vetävä nimimerkki kuten Valuva kuola, Kökköläjä666 tai Örveltäjätär."

        "Puhuaan myös viritetyistä ansoista lähiseudun elukoille"

        Ei puhuta.

        "Kun lapset alkavat ruikuttaa nälkäisinä, unohda lihapullat, kalapuikot, nakit ja muusit. Murise hieman ja pyydä heidät mukaasi suureen saalistusseikkailuun. Kehitelkää pyyntivälineitä ja viritelkää ansoja. Jos mammutit ovat kuolleet sukupuuttoon eikä kotinurkillanne käyskentele jääkarhuja, voitte pyydystää mitä hyvänsä elukoita. Karva-aineallergisille metsästäjille sopii vaikkapa tietokonehiiri, wc-ankka tai säästöporsas."

        "Löytyisiköhän tasapaino sädekehäisen pyhimyksen, turhamaisen sievistelijän ja noita-akan lyödessä hynttyyt yhteen?"

        Ei puhuta ollenkaan miesten murhaamisesta... :/

        Loistava kirjoittaja tämä Anneli Auer:

        "Syötä lapset sokerihumalaan, niin että nämä hyppivät seinillä ja kiipeilevät tahmatassuillaan ystävättäresi kimpussa. Sano myös suorat sanat hänen liian leveästä takamuksestaan, joka on häirinnyt sinua koko ystävyytenne ajan. Jos hän ei ymmärrä vielä tässä vaiheessa poistua elämästäsi, kerro lähteväsi hakemaan kahvinkeittovettä wc-pytystä.

        Suoritettuasi tämän kokeiluluontoisen paluun alkujuurille olet ansainnut kupillisen vahvaa kahvia ja laskiaispullan kermavaahtopilvellä. Niistä nauttiessasi voit miettiä mielessäsi, mikä meissä on sitä aitoa ja mikä mm. aikakauden, kulttuurin ja länsimaisen sivistyksen tuomaa kerrostumaa tai pakkelia."

        kertooko murkut ja muurhaismyrkky mitään?


      • niinpä niin
        joopa joo kirjoitti:

        Selvä mielipuoli, aivan sairas henkilö.

        Ei kun sinä olet sairas. Mene äkkiä hoitoon.


      • Kökköläjä666
        niinpä niin kirjoitti:

        Ei kun sinä olet sairas. Mene äkkiä hoitoon.

        Aatella jo kotiäidit foorummissa oli suuntaukset tiedossa, melkein varma että eräs manipuloi lähipiiriä. Koukerohistoria taitaa olla pitkä jopa ennen lasten syntymää.


      • niinpä.

        Allus sitä ja tätä, olette annulistit todella sairaita.


      • KukalleKans
        niinpä. kirjoitti:

        Allus sitä ja tätä, olette annulistit todella sairaita.

        Kiimaisia pervoja, Sisotalolta lähtenyt kuulemma iso Viagratilaus, aikoo varustautua perhetapamiisin.


      • Dildoton
        KukalleKans kirjoitti:

        Kiimaisia pervoja, Sisotalolta lähtenyt kuulemma iso Viagratilaus, aikoo varustautua perhetapamiisin.

        "Kiimaisia pervoja"

        Me emme haaveile Kaalimato -tekopeniksistä ja kuntosaliraiskauksista tai alasti juoksentelusta dildo otsalla... toisin kuin eräät...


      • Valuva kuola
        Kökköläjä666 kirjoitti:

        Aatella jo kotiäidit foorummissa oli suuntaukset tiedossa, melkein varma että eräs manipuloi lähipiiriä. Koukerohistoria taitaa olla pitkä jopa ennen lasten syntymää.

        Lapset ovat lukeneet äitinsä loistavia huumorin sävyttämiä kirjoituksia ja tehneet niistä mielikuvituksen avulla uuden tarinan.

        Lapsia ovat manipuloineet aivan eri tahot kuin äitinsä.

        Edelleen on arvoitus mistä tämä dildojuoksentelu alasti asuinalueella on saanut alkunsa...


      • sjhjsjsjksslksl
        KukalleKans kirjoitti:

        Kiimaisia pervoja, Sisotalolta lähtenyt kuulemma iso Viagratilaus, aikoo varustautua perhetapamiisin.

        Onko auerska päässyt viikonloppu vapaallle?


      • Artikulointi taito
        Valuva kuola kirjoitti:

        "Usein toistuu 666 numerosarja."

        Vain kerran: "Keksi ensitöiksesi vetävä nimimerkki kuten Valuva kuola, Kökköläjä666 tai Örveltäjätär."

        "Puhuaan myös viritetyistä ansoista lähiseudun elukoille"

        Ei puhuta.

        "Kun lapset alkavat ruikuttaa nälkäisinä, unohda lihapullat, kalapuikot, nakit ja muusit. Murise hieman ja pyydä heidät mukaasi suureen saalistusseikkailuun. Kehitelkää pyyntivälineitä ja viritelkää ansoja. Jos mammutit ovat kuolleet sukupuuttoon eikä kotinurkillanne käyskentele jääkarhuja, voitte pyydystää mitä hyvänsä elukoita. Karva-aineallergisille metsästäjille sopii vaikkapa tietokonehiiri, wc-ankka tai säästöporsas."

        "Löytyisiköhän tasapaino sädekehäisen pyhimyksen, turhamaisen sievistelijän ja noita-akan lyödessä hynttyyt yhteen?"

        Ei puhuta ollenkaan miesten murhaamisesta... :/

        Loistava kirjoittaja tämä Anneli Auer:

        "Syötä lapset sokerihumalaan, niin että nämä hyppivät seinillä ja kiipeilevät tahmatassuillaan ystävättäresi kimpussa. Sano myös suorat sanat hänen liian leveästä takamuksestaan, joka on häirinnyt sinua koko ystävyytenne ajan. Jos hän ei ymmärrä vielä tässä vaiheessa poistua elämästäsi, kerro lähteväsi hakemaan kahvinkeittovettä wc-pytystä.

        Suoritettuasi tämän kokeiluluontoisen paluun alkujuurille olet ansainnut kupillisen vahvaa kahvia ja laskiaispullan kermavaahtopilvellä. Niistä nauttiessasi voit miettiä mielessäsi, mikä meissä on sitä aitoa ja mikä mm. aikakauden, kulttuurin ja länsimaisen sivistyksen tuomaa kerrostumaa tai pakkelia."

        Anneli on fiksu.Paljon fiksumpi kuin yksikään tänne häntä syyttävä pedofemakkoja suoltava älykääpiö.


      • kukaan ei nähnyt
        Valuva kuola kirjoitti:

        Lapset ovat lukeneet äitinsä loistavia huumorin sävyttämiä kirjoituksia ja tehneet niistä mielikuvituksen avulla uuden tarinan.

        Lapsia ovat manipuloineet aivan eri tahot kuin äitinsä.

        Edelleen on arvoitus mistä tämä dildojuoksentelu alasti asuinalueella on saanut alkunsa...

        dildojuoksu on lasten suusta kuultua


      • SisoksenDildo
        kukaan ei nähnyt kirjoitti:

        dildojuoksu on lasten suusta kuultua

        Sisotalo juoksi dildo pyllyssä ja Nina jahtasi, lapset hyöri siinä ympärillä, Kukka, Jukka ja Anneli pitivät omaa kivaa makuuhuoneessa.


      • Nunnukalailaa
        SisoksenDildo kirjoitti:

        Sisotalo juoksi dildo pyllyssä ja Nina jahtasi, lapset hyöri siinä ympärillä, Kukka, Jukka ja Anneli pitivät omaa kivaa makuuhuoneessa.

        Loppuajat sitte jahtasivat saalista virittämillä ansoillaan, siinä meni kissat, orkut ja undulaatit, uhrimenoihin Woodoo henkeen. Woodoo hamekkin on poliisin hallussa.


      • PerheRaiskarit
        Dildoton kirjoitti:

        "Kiimaisia pervoja"

        Me emme haaveile Kaalimato -tekopeniksistä ja kuntosaliraiskauksista tai alasti juoksentelusta dildo otsalla... toisin kuin eräät...

        Vain perhekerhon sivuilla olevasta tantraamisesta, pissakakkaleikeistä ja lasten raiskaamisesta. Selvä se tervettä porukkaa.


    • Allu hoitoon

      Allu Auer on psykiatrisen hoidon tarpeessa. Miksi poika ei saa apua ongelmiinsa ennen kuin ne kasvavat liian suuriksi?

      • näin on

        Älä muuta sano. Jos poika pystyy lähipiirilleen aiheuttamaan tällaista tuhoa, keille muille ?

        Jos pojan kusetukset menevät läpi, sama tulee jatkumaan. Ainoa hoitokeino on täydellinen stoppi, tavalla tai toisella...


      • Järkyttävääpuhetta
        näin on kirjoitti:

        Älä muuta sano. Jos poika pystyy lähipiirilleen aiheuttamaan tällaista tuhoa, keille muille ?

        Jos pojan kusetukset menevät läpi, sama tulee jatkumaan. Ainoa hoitokeino on täydellinen stoppi, tavalla tai toisella...

        Toivottavasti poliisi nappaa tuon uhkailijan!


      • Pohjanmaan Kakka
        Järkyttävääpuhetta kirjoitti:

        Toivottavasti poliisi nappaa tuon uhkailijan!

        Vieläkö Allun kakka on kovalla? Ummetuslääkettä Allulle ja sassiin.


      • Kökköläjä666
        Pohjanmaan Kakka kirjoitti:

        Vieläkö Allun kakka on kovalla? Ummetuslääkettä Allulle ja sassiin.

        Ei kuulkaas, ei teijän tartte omia suuntauksianne tänne laittaa, ne on jo tiedossa, ei tartte jankuttaa. Ne on luettavissa kotiäiti.net ja persekerhon osoitteissa.


      • Valuva kuola
        Kökköläjä666 kirjoitti:

        Ei kuulkaas, ei teijän tartte omia suuntauksianne tänne laittaa, ne on jo tiedossa, ei tartte jankuttaa. Ne on luettavissa kotiäiti.net ja persekerhon osoitteissa.

        Ei meitä ummeta. Me emme kärsi jänityskakasta eikä meidän tarvitse syödä kallonkutistajankaan määräämää lääkettä.


      • PaskansyöjätLinnassa
        Valuva kuola kirjoitti:

        Ei meitä ummeta. Me emme kärsi jänityskakasta eikä meidän tarvitse syödä kallonkutistajankaan määräämää lääkettä.

        Ei teitä ummeta, se tuli selväksi jo sieltä perhekerhon pissakakka leikkien keskusteluista.


    • rouva Tappinen

      Todellakin, kaukaa löytyy nettikiristäjän juuret, näin Lucianpäivänä 2014. Ja ei kun juurille, Jeanne d'Arch, sehän siis mielestäsi oli "Annelistien" (keitä sitten ovatkin) esikuva.

      • Alexander Auer

        Ei mua oikeesti raiskattu, mää vaan kusetin teitä kaikkia.


    • Kuvittelija

      Ottamatta kantaa siihen pitävätkö pojan tarinat paikkaansa, minun vanhempani eivät kyllä olisi antaneet anteeksi jos olisin keksinyt heistä lapsiinsekaantumisjuttuja ja järjestänyt jommankumman tai molemmat vankilaan. Ainakin olisi kauan joutunut lepyttelemään, luulen.

    • onkos....

      Anneli antanut anteeksi.Entäs Jukka ?

    • täydellinen diagnoos

      Vieraannutetun lapsen ytimessä on hyvin jyrkkä epäsuhta lapsen vanhempaa koskevissa uskomuksissa suhteessa lapsen ja vanhemman taustahistoriaan. Lapsi saattaa syyttää vailla minkäänlaista näyttöä asiasta vanhempaansa mitä uskomattomimmista asioista, kuten esimerkiksi vakavasta fyysisestä ja henkisestä pahoinpitelystä, omaisuuden tuhoamisesta ja rakkauden puutteesta. Vieraannutetut lapset eivät yleensä kysyttäessä osaa esittää yhden ainutta myönteistä muistoa tai ominaisuutta vieraannutetusta vanhemmastaan. Tällaista yksioikoisen kielteistä asenteellisuutta tai täydellistä myönteisten muistikuvien puutetta ei ole tutkimuksissa havaittu vanhempansa toimesta kaltoin kohdelluilla lapsilla. Helinä Häkkänen-Nyholmin kirjoitus mistä 3nuorinta lasta ovat täydellinen esimerkki

      • (???????)

        Anneli Auer muistaakseni oli vapaalla jalalla, ja asui lastensa kanssa Turussa, kun nämä seksipuheet tuli poliisin tietoon. Niin eihän niin ollen lapset olleet silloin vieraantuneet äidistään, ainakaan siitä syystä, että olisivat olleet erossa äidistään.???

        Kun tämä murha tapahtui, niin ajattelin heti, että lapset hyvinkin vielä joskus kertovat tapahtumista.

        Isommat lapset ja aikuiset pystynevät salaamaan tietoa, jollei jopa pettämään itseään, jos totuus on tarpeeksi kova kestää.

        En ota muuta kantaa siitä kuka on syyllinen ja mihin, vaan ihan noin yleisellä tasolla


      • Kolkuttaakohan omatu
        (???????) kirjoitti:

        Anneli Auer muistaakseni oli vapaalla jalalla, ja asui lastensa kanssa Turussa, kun nämä seksipuheet tuli poliisin tietoon. Niin eihän niin ollen lapset olleet silloin vieraantuneet äidistään, ainakaan siitä syystä, että olisivat olleet erossa äidistään.???

        Kun tämä murha tapahtui, niin ajattelin heti, että lapset hyvinkin vielä joskus kertovat tapahtumista.

        Isommat lapset ja aikuiset pystynevät salaamaan tietoa, jollei jopa pettämään itseään, jos totuus on tarpeeksi kova kestää.

        En ota muuta kantaa siitä kuka on syyllinen ja mihin, vaan ihan noin yleisellä tasolla

        "Anneli Auer muistaakseni oli vapaalla jalalla, ja asui lastensa kanssa Turussa, kun nämä seksipuheet tuli poliisin tietoon. Niin eihän niin ollen lapset olleet silloin vieraantuneet äidistään, ainakaan siitä syystä, että olisivat olleet erossa äidistään.???"

        Muistat väärin. Kun Anneli vapautettiin, hän ei nähnyt kolmea nuorinta lasta käytännössä koko kesänä. Veli vei lapset veneilemään eristyksiin maailmasta ja siellä äänitettiin lapuista lukemalla kertomuksia murhayöstä ja siskon muurahaismyrkyn suihkutteluista, näin

        V: No sit voitas tulla tänne [sijaisvanhemmille], kun muutitte, niin sä voit kertoo siit [isosiskosta], mitä kaikkee se täällä. Lähinnä tota niitä mitä koskee meidän tappamista tai tämmöstä näin, sä voisit kertoo.
        L: No se on, sellattee, et se on varastanut kaikkii kynttilöitä ja tuikkuja ja sytkäreitä ja tulitikkuja, se on tahtonu polttaa tän ja sit se on suihkutellut kaikkialle muurahaismyrkkyä. Ruokiin jääkaappiin ja uuniin ja tonne astianpesukoneeseen ja kahvinkeittimiin ja kaikkialle.
        V: Mikä sillä oli tarkoituksena, kun se sitä suihkutteli.
        L: No se halus tappaa teidät.
        V: Aivan.
        L: Ja sitten on varastanu kaikkia vasaroita ja isoi jakoavaimii ja muita työkaluja. Ja sitten se on suihkultellut muurhaismyrkkyy ja sit kaikkee sellaista siivousainetta, mikä on erityisen herkasti syttyvää ja.
        V: Mikä se siinä ajatuksena oli.
        L: Se oli ajatuksena, et sitten talo palais paremmin.
        V: Hö.

        Hyväksikäyttöjuttua rupesi tulemaan vasta myöhemmin poliisikuulusteluissa. Varmaan poika haistoi ettei murhaava isosisko -jutut ihan riittäneet räjäyttämään pajatsoa.


      • näin
        (???????) kirjoitti:

        Anneli Auer muistaakseni oli vapaalla jalalla, ja asui lastensa kanssa Turussa, kun nämä seksipuheet tuli poliisin tietoon. Niin eihän niin ollen lapset olleet silloin vieraantuneet äidistään, ainakaan siitä syystä, että olisivat olleet erossa äidistään.???

        Kun tämä murha tapahtui, niin ajattelin heti, että lapset hyvinkin vielä joskus kertovat tapahtumista.

        Isommat lapset ja aikuiset pystynevät salaamaan tietoa, jollei jopa pettämään itseään, jos totuus on tarpeeksi kova kestää.

        En ota muuta kantaa siitä kuka on syyllinen ja mihin, vaan ihan noin yleisellä tasolla

        Anneli oli vapautettu hovin päätöksellä ja odotti tapaavansa lapset.Mutta mitä tekivät Ari ja Minna Auer.Veivät lapset pitkälle merimatkalle ja kuvasivat kun he lukivat muistilapuista keksimiään tarinoita.


      • markku13
        (???????) kirjoitti:

        Anneli Auer muistaakseni oli vapaalla jalalla, ja asui lastensa kanssa Turussa, kun nämä seksipuheet tuli poliisin tietoon. Niin eihän niin ollen lapset olleet silloin vieraantuneet äidistään, ainakaan siitä syystä, että olisivat olleet erossa äidistään.???

        Kun tämä murha tapahtui, niin ajattelin heti, että lapset hyvinkin vielä joskus kertovat tapahtumista.

        Isommat lapset ja aikuiset pystynevät salaamaan tietoa, jollei jopa pettämään itseään, jos totuus on tarpeeksi kova kestää.

        En ota muuta kantaa siitä kuka on syyllinen ja mihin, vaan ihan noin yleisellä tasolla

        ''Niin eihän niin ollen lapset olleet silloin vieraantuneet äidistään, ainakaan siitä syystä, että olisivat olleet erossa äidistään.''

        Lapset olivat vieraantuneet. Kannattaa muistaa, että Auer vangittiin jo syksyllä 2009, ja lapset siirtyivät Arin ja hänen vaimonsa Minnan huollettaviksi. Tuolloin kolme nuorinta lasta olivat 5-, 7- ja 10-vuotiaita. Auer tuomittiin seuraavana vuonna miehensä murhasta ja hovioikeus vapautti hänet sitä seuraavana vuonna.

        Edes kaikki aikuiset ihmiset eivät ymmärrä, että oikeudessa voi tulla vääriä tuomioita. Miten sen voisivat ymmärtää pikkulapset, joiden äiti on vuoroin tuomittu ja vapautettu isän murhasta? Miten lapset suhtautuvat paluuseen tuollaisen henkilön luokse, varsinkin kun he ovat jo kotiutuneet uuteen perheeseen ja kutsuvat sijaisvanhempia uudeksi isäksi ja äidiksi.

        Lapset jo kutsuvatkin Aueria, heidän biologista äitiään, ''Annuksi'', ja edesmennyttä biologista isäänsä ''Jukaksi''.


    • suku on pahin

      "eikös se ole asiantuntijoiden ja oikeuden tehtävä ottaa näistä asioista selvää kuka valehtelee ja mitä."

      Juu, ja tulos on ollut kahden syyttömän oikeusmurha poliittisista syistä. Virkakoneistossa suojellaan toinen toistaan virheiden ja virkarikosten ilmitulolta. Yksikään lapsi ei tästä hyödy. Kasvavat vieraassa perheessä, jossa sijaisvanhemmat elävät, kuin loiset lasten tuloilla. Kun rahantulo loppuu saavat skidit kenkää, ja jäävät ilman perintöäkin, sillä eivät ole adoptoituja. Ettei vaan eno ole tuhlannut lasten omalta isältään jääneitä perintörahoja kalliiseen veneeseen, jonka oli ostanut käteisellä?

    • tantrapaketti

      Sisotalon potenssi on romahtanut, ei saa ylös edes tantrapillereillä ja lasten kiusaamisella.

      • Nuori Herra A

        Vieläkin on kakka kovalla. Jänskättää ihan liikaa.


      • KyöpeliVuori
        Nuori Herra A kirjoitti:

        Vieläkin on kakka kovalla. Jänskättää ihan liikaa.

        Espoon jengille terkkujaaa..


    • tammikuun romahdus

      Milloin annulistit romahtavat? No. tammikuussa tietenkin.

      • yhteiskunta & oikeus

        Kyllä on koko kansan syytä romahtaa, jos tammikuussa annetaan syyttömälle elinkautinen. Se on tervemenoa oikeusturva ja oikeusvaltio.


      • Haloo!!!
        yhteiskunta & oikeus kirjoitti:

        Kyllä on koko kansan syytä romahtaa, jos tammikuussa annetaan syyttömälle elinkautinen. Se on tervemenoa oikeusturva ja oikeusvaltio.

        Te ette voi tietää, että Auer on syytön. Kyllä se on niin, että moni rikollinen on päästetty vapauteen vaan sen takia, ettei näytteet ole riittävän selviä, vaikka todellisuudessa kaikki tietääkin tekijäksi. Siis näytön on oltava vahvaa jos joku tuomitaan.
        Harvoin Suomessa ihmisiä on tuomittu syyttöminä. Mutta syyttömiä sitävastoin on vapaalla.


      • MissäMurhaajanTurva
        yhteiskunta & oikeus kirjoitti:

        Kyllä on koko kansan syytä romahtaa, jos tammikuussa annetaan syyttömälle elinkautinen. Se on tervemenoa oikeusturva ja oikeusvaltio.

        Kyllä vähän niinkuin Wincapitan kanssa, viran omais rikolliset ja raha suvut senkin kaatui. Mutta ainahan Anneli voi ottaa yhteyttä EOK;n http://eok.fi/


      • LapsiTantraajat
        Haloo!!! kirjoitti:

        Te ette voi tietää, että Auer on syytön. Kyllä se on niin, että moni rikollinen on päästetty vapauteen vaan sen takia, ettei näytteet ole riittävän selviä, vaikka todellisuudessa kaikki tietääkin tekijäksi. Siis näytön on oltava vahvaa jos joku tuomitaan.
        Harvoin Suomessa ihmisiä on tuomittu syyttöminä. Mutta syyttömiä sitävastoin on vapaalla.

        Syytön on kesällä todistettiin se voikukan lehdillä syyllinen, syytön, syyllinen, syytön!


      • harvaa on
        Haloo!!! kirjoitti:

        Te ette voi tietää, että Auer on syytön. Kyllä se on niin, että moni rikollinen on päästetty vapauteen vaan sen takia, ettei näytteet ole riittävän selviä, vaikka todellisuudessa kaikki tietääkin tekijäksi. Siis näytön on oltava vahvaa jos joku tuomitaan.
        Harvoin Suomessa ihmisiä on tuomittu syyttöminä. Mutta syyttömiä sitävastoin on vapaalla.

        "Harvoin Suomessa ihmisiä on tuomittu syyttöminä". No tämä on yksi niistä harvoista kerroista. Vai oletko sitä mieltä että on 100% mahdotonta että syytön ihminen tuomitaan? Tästä jutusta kertoo kaiken se että murhan tekeminen vaatii syyttäjän mukaan sitä että c-kasetille äänitetään kuolinkorinoita. Ja se että moneen kertaan aikuisen miehen raiskaamat pienet tytöt onkin neitsyitä. Tai pitäis kertoa, mutta "pullantuoksuinen psykopaatti" -hysterian vallassa vellova kansa nielee mukisematta ihan kaiken mitä niille keksitään syöttää.


      • petetty kansalainen
        LapsiTantraajat kirjoitti:

        Syytön on kesällä todistettiin se voikukan lehdillä syyllinen, syytön, syyllinen, syytön!

        Haloo vaan itsellesi. Kyllä me voimme tietää, että Auer on syytön. Mitään näyttöä häntä vastaan ei ole olemassa. Me myöskin olemme oppineet tietämään Auer-tapausta vuosia seuratessamme, että poliisi toimii rikollisesti Suomessa useimmiten ilman seuraamuksia.

        Näytön tulisi luonnollisestikin olla vahvaa, kun joku tuomitaan, mutta niin vain ei ole ollut. Ymmärrän, että se ajatus voi pahoittaa mielesi, sillä syvä luottamuksesi auktoriteetteihin on pahasti petetty. Itselleni kävi samoin.

        Kun Sinulla joskus lamppu syttyy ja tajuat miten Auer-jutussa on toimittu, voit kenties alkaa kyseenalaistamaan mitä muuta pahaa virkamieskunta on saanut aikaan Suomessa? Ehkä tämä suuria tunteita herättävä Auer-juttu toimii esteenä sille, ettei yhteiskunnallisesti tärkeämmät epäkohdat paljastu kansalaisille. Huomio pidetään Auerissa.


    • vapauttaja

      Jihuu !!

      Nyt se vapauttava tuomio tuli,
      www.iltalehti.fi/vapauttava_tuomio_ulvilansumassa.html

      Siitäs saitte te syyttelijät, harmittaako kun syyllinen pääsi kuin koira veräjästä ?

      Hah haa !

    • Sisotalo1

      Anneli armas, kippuvarvas.

    • oikeutta

      Jokainen henkilö jolla on normi tunnelämä ja on perehtynyt asiaan tajuaa, että Rouva on syytön. "Vaikea case" ja "tutkinta sössitty". Manipuloitua informaatiota & tyhmiä toimittajia. Ei lähdekritiikkiä. Suomen poliisissa on tulostavoitehakuisuutta kuten firmoissa yleensä - ja hankitaan tulosta oli perusteet mitkä tahansa. Niihin hommiin lisäksi pääsee aika paljon urheilutuloksilla pääsykoevaiheessa joten siitä sitten ajattelemaan ja logisoimaan :-) Anneli Auer on syytön ellei ole olemassa epäluonnollisia asioita / henkiä jotka ovat halunneet auttaa häntä :-)

      • Miljoonakorvaukset

        Rouvan koko elämä on tuhottu läpimätien viranomaisten valheilla.


      • SisotalonJöpötys
        Miljoonakorvaukset kirjoitti:

        Rouvan koko elämä on tuhottu läpimätien viranomaisten valheilla.

        Ai kun pääsisi lapsitantraryhmän perhekerhoon.


      • pyhä yksinkertaisuus
        SisotalonJöpötys kirjoitti:

        Ai kun pääsisi lapsitantraryhmän perhekerhoon.

        Kirjoituksistasi näkee millä tasolla olet. Joillekin seksuaalisuuden herääminen on mullistavaa.


      • Päivätantra
        pyhä yksinkertaisuus kirjoitti:

        Kirjoituksistasi näkee millä tasolla olet. Joillekin seksuaalisuuden herääminen on mullistavaa.

        Lapsien kiusaminen ja lapsien raiskaaminen, siinä tantrakerhon toimintakertomus.


      • NinallaDildoPersiis
        pyhä yksinkertaisuus kirjoitti:

        Kirjoituksistasi näkee millä tasolla olet. Joillekin seksuaalisuuden herääminen on mullistavaa.

        Väitätkö että Kukan ja Annelin raiskatessa Annelin lapsia, lapsien seksuaalisuus heräsi.


      • TantraHurmiossa
        pyhä yksinkertaisuus kirjoitti:

        Kirjoituksistasi näkee millä tasolla olet. Joillekin seksuaalisuuden herääminen on mullistavaa.

        Onkohan Sisotalolla lapsenlapsia? Tai Ninalla lapsia? Haluaisivatkohan he lapsilleen ja lapsenlapsilleen Kukan ja Annelin suorittamaa seksuaaliherätystä?


      • penno 3456
        NinallaDildoPersiis kirjoitti:

        Väitätkö että Kukan ja Annelin raiskatessa Annelin lapsia, lapsien seksuaalisuus heräsi.

        Lapsista ei ole löytynyt seksuaalisen hyväksikäytön jälkiä - siis missään tutkimuksissa. Tietokoneilta ei ole löytynyt epäasiallista kuvamateriaalia, ei Auerin eikä Kukan. Perheessä ei ole huomattu olevan minkäänlaiseen väkivaltaan liittyviä asioita, koulun, eskarin, sukulaisten, koululääkärien, tuttavien, naapureiden yms puolelta. Perhettä on pidetty onnellisenä - NIIDEN TOIMESTA JOTKA TUNTEVAT HEIDÄT.

        Ottakaa ihmiset selvää ensinnäkin perusasioista mitä liittyy oikeuden pöytäkirjoihin, live-kuulustelumateriaaleihin yms ( on ollut saatavissa julkisesti netistä ) ennenkö alatte kertomaan miten asiat mielestänne on. Älkää kuvatko henkilöitä minkäänlaisiksi ellette tunne heitä - siltikin saattaa mennä pieleen. Harvalla on kyky analoysoida edes kohtalaisesti toista tuntemaansa ihmistä.

        Toivon, että murhaaja löydetään ja Auerin perheelle annetaan kaikki yhteiskunnan ammattiapu sekä niin iso korvaus ettei heidän tarvitse koskaan miettiä selviääkö - työtä saattaa olla vaikea tehdä - joko työttömyys- tai terveydellisistä syistä. Suurin osa ihmisitä olisi jo pimennyt Anneli Auerin paikalla. Eli miettikää kuinka vahvasta ihmisestä on mahdollisesti kysymys - ehkä siitä myös johtuu ettei hän ole hysteerisesti seonnut tapahtumahetkellä ja on pystynyt muutenkin analysoimaan asioita. Kukaanhan / harva meistä myöskään tietää kuinka paljon hän on itsensä kanssa itkenyt saati syyttänyt itseään kun ei tehnyt "noin tai näin" jotta JS.Lahti olisi välttynyt teurastukselta.

        Tämä tapaus on romahduttanut luottamuksen Suomen oikeusjärjestelmään. Muistakaa aina, että 9 tuomarista 5 on ollut syyttömyys olettaman puolella.


      • nettitrolli
        penno 3456 kirjoitti:

        Lapsista ei ole löytynyt seksuaalisen hyväksikäytön jälkiä - siis missään tutkimuksissa. Tietokoneilta ei ole löytynyt epäasiallista kuvamateriaalia, ei Auerin eikä Kukan. Perheessä ei ole huomattu olevan minkäänlaiseen väkivaltaan liittyviä asioita, koulun, eskarin, sukulaisten, koululääkärien, tuttavien, naapureiden yms puolelta. Perhettä on pidetty onnellisenä - NIIDEN TOIMESTA JOTKA TUNTEVAT HEIDÄT.

        Ottakaa ihmiset selvää ensinnäkin perusasioista mitä liittyy oikeuden pöytäkirjoihin, live-kuulustelumateriaaleihin yms ( on ollut saatavissa julkisesti netistä ) ennenkö alatte kertomaan miten asiat mielestänne on. Älkää kuvatko henkilöitä minkäänlaisiksi ellette tunne heitä - siltikin saattaa mennä pieleen. Harvalla on kyky analoysoida edes kohtalaisesti toista tuntemaansa ihmistä.

        Toivon, että murhaaja löydetään ja Auerin perheelle annetaan kaikki yhteiskunnan ammattiapu sekä niin iso korvaus ettei heidän tarvitse koskaan miettiä selviääkö - työtä saattaa olla vaikea tehdä - joko työttömyys- tai terveydellisistä syistä. Suurin osa ihmisitä olisi jo pimennyt Anneli Auerin paikalla. Eli miettikää kuinka vahvasta ihmisestä on mahdollisesti kysymys - ehkä siitä myös johtuu ettei hän ole hysteerisesti seonnut tapahtumahetkellä ja on pystynyt muutenkin analysoimaan asioita. Kukaanhan / harva meistä myöskään tietää kuinka paljon hän on itsensä kanssa itkenyt saati syyttänyt itseään kun ei tehnyt "noin tai näin" jotta JS.Lahti olisi välttynyt teurastukselta.

        Tämä tapaus on romahduttanut luottamuksen Suomen oikeusjärjestelmään. Muistakaa aina, että 9 tuomarista 5 on ollut syyttömyys olettaman puolella.

        Tyyppi on trolli, joka haluaa puhua tuhmia. Jutut keskittyvät navan alapuolelle.

        Tutkimus: Netin trollaajilla usein sadistisia ja narsistisia piirteitä:

        http://www.hs.fi/elama/a1411958193410


      • SalaliittoRaiskaus
        penno 3456 kirjoitti:

        Lapsista ei ole löytynyt seksuaalisen hyväksikäytön jälkiä - siis missään tutkimuksissa. Tietokoneilta ei ole löytynyt epäasiallista kuvamateriaalia, ei Auerin eikä Kukan. Perheessä ei ole huomattu olevan minkäänlaiseen väkivaltaan liittyviä asioita, koulun, eskarin, sukulaisten, koululääkärien, tuttavien, naapureiden yms puolelta. Perhettä on pidetty onnellisenä - NIIDEN TOIMESTA JOTKA TUNTEVAT HEIDÄT.

        Ottakaa ihmiset selvää ensinnäkin perusasioista mitä liittyy oikeuden pöytäkirjoihin, live-kuulustelumateriaaleihin yms ( on ollut saatavissa julkisesti netistä ) ennenkö alatte kertomaan miten asiat mielestänne on. Älkää kuvatko henkilöitä minkäänlaisiksi ellette tunne heitä - siltikin saattaa mennä pieleen. Harvalla on kyky analoysoida edes kohtalaisesti toista tuntemaansa ihmistä.

        Toivon, että murhaaja löydetään ja Auerin perheelle annetaan kaikki yhteiskunnan ammattiapu sekä niin iso korvaus ettei heidän tarvitse koskaan miettiä selviääkö - työtä saattaa olla vaikea tehdä - joko työttömyys- tai terveydellisistä syistä. Suurin osa ihmisitä olisi jo pimennyt Anneli Auerin paikalla. Eli miettikää kuinka vahvasta ihmisestä on mahdollisesti kysymys - ehkä siitä myös johtuu ettei hän ole hysteerisesti seonnut tapahtumahetkellä ja on pystynyt muutenkin analysoimaan asioita. Kukaanhan / harva meistä myöskään tietää kuinka paljon hän on itsensä kanssa itkenyt saati syyttänyt itseään kun ei tehnyt "noin tai näin" jotta JS.Lahti olisi välttynyt teurastukselta.

        Tämä tapaus on romahduttanut luottamuksen Suomen oikeusjärjestelmään. Muistakaa aina, että 9 tuomarista 5 on ollut syyttömyys olettaman puolella.

        Muuten vain tuli lainvoimainen tuomio mm. lapsen raiskauksista tuomioksi 7 ja 9 suvea.


      • Vituttaako?
        nettitrolli kirjoitti:

        Tyyppi on trolli, joka haluaa puhua tuhmia. Jutut keskittyvät navan alapuolelle.

        Tutkimus: Netin trollaajilla usein sadistisia ja narsistisia piirteitä:

        http://www.hs.fi/elama/a1411958193410

        Haluaisitko sinä lapsillesi tai lapsenlapsillesi Annelin ja Kukan seksuaaliherätystä? Tilaa heidät kotiisi, sitten 20 vuoden kuluttua.


      • oikeutta 123
        SalaliittoRaiskaus kirjoitti:

        Muuten vain tuli lainvoimainen tuomio mm. lapsen raiskauksista tuomioksi 7 ja 9 suvea.

        Niimpä. Sitä tässä kaikki asiaan perehtyneet ihmettelevätkin. Niin amatöörit kun ammattilaisetkin, paitsi poliisit. Jokaisella vastantulleella poliisilla on mielipide: "Syyllinen". Mielenkiintoista on se, että he eivät ole tutkinnassa ja allekirjoittanut tietää asiasta enemmän kuin tapaamani poliisit. Heillä on kuitenkin pokkaa 100% syyllisyys -olettamaan.

        Mikä muuten tekee synnytyslääkäristä pätevän asiantuntijan tai edes asiantuntijan. Lehtitietojen yms mukaan hänellä EI OLE pätevää tieteellistä näyttöä eikä muutakaan kokemusta joita vaaditaan asiantuntijalta. Gynekolgoin tms koulutuksella ei tulla psykiatrin, urologin, sosiaalittyöntekijän ymsyms asiantuntijuuteen varsinkaan tilassa jossa oma lapsi on murhattu ( 5kk aiemmin) ja mieli on suunnannut kohti lahkouskontoja. Ihmeellistä on myöskin, että oikeus ylenkatsoo oikeuspsykolgi, professori yms Pekka Santtilan asiantuntijuuden. Hieman erikoista.

        Miettikää hetki vaikka saunan rauhassa tätä juttua. Ihan vaikka vaan hetken. Lähtökohtana esim. Voiko ihminen käydä suihkussa, vaihtaa vaatteet, rauhoitella lapset, hävittää murha-aseet, lavastaa järkevästi murhapaikan, puhua poliisien kanssa samaan aikaan puhelimessa - siis kaikki noin 3-4 minuutissa. JS Lahti tapetaan Häke-tallenteen aikana. Jos olette eri mieltä - teillä on mielipidevastassa FBI, DI Risto Hemmi / Finnfox Studio yms. Toivotuissa seksuaalirikoksissa ei ole näyttöjä on ainoastaan 7 lapsen puheet: 4 eivät tiedä tällaista taphtuneen, kolme tietää - ja synnytyslääkäri M J-E. On myös paljon asiantuntijoita jotka ovat kieltäytyneet osallistumasta asiantuntijoina tähän juttuun, koska pelkäävät uransa ja maineensa puolesta.

        Miettikää mistä olette varmoja?


    • uskotaan

      Kyllä Uusi Tie- lehden, Herännäislehden, Siionin kevään ja Vartiotornin lukijakunta tietää riittävällä tarkkuudella kaikki nämä jutut mistä täällä itseään kuumottavat.

    • Itämään t.

      Olin oikeassa :

      Nyt se vapauttava tuomio tuli,
      www.iltalehti.fi/vapauttava_tuomio_ulvilansumassa.html

      Siitäs saitte te syyttelijät, harmittaako kun syyllinen pääsi kuin koira veräjästä ?

    • tietäjä idästä

      Olin oikeassa :

      Nyt se vapauttava tuomio tuli,
      www.iltalehti.fi/vapauttava_tuomio_ulvilansumassa.html

      Siitäs saitte te syyttelijät, harmittaako kun syyllinen pääsi kuin koira veräjästä ?

    • harmittaako ?

      Joo, nyt syytelijät sitten saa häipyä saitilta, kiitos !

      • Valehalla

    • nimetönerkki
    • lihaa

      Joo, pissalihaahan tässä on laitettu yhteen. Mutta ikä ?

      • Arveluttaa

        Mediassa on naapurien kertomuksia, jotka puhuu puolestaan. Kaikki ei mene aivan yksiin täällä kirjoiteutun kanssa.
        Jossain muistaisin naapurin kertoneen mm. eroaikeista, jotka olisi kuullut omilta tai Aurein lapsilta?
        Kaikki voi päätellä oliko kotona kaikki ok. siisteys, aiemman lomamatkan matkatavarat purkamatta?


      • apuuva
        Arveluttaa kirjoitti:

        Mediassa on naapurien kertomuksia, jotka puhuu puolestaan. Kaikki ei mene aivan yksiin täällä kirjoiteutun kanssa.
        Jossain muistaisin naapurin kertoneen mm. eroaikeista, jotka olisi kuullut omilta tai Aurein lapsilta?
        Kaikki voi päätellä oliko kotona kaikki ok. siisteys, aiemman lomamatkan matkatavarat purkamatta?

        Mediassa juu kertomuksia eroaikeista jotka todettiin paikkansa pitämättömiksi.Olen harkinnut eroa,villakoirat pyörii välillä nurkissa ja pyykit pesemättä.Ehkä tuossa repussa on vielä kesäiseltä uintimatkalta jääneet rantakamppeet.Apua olen pulassa,elinkautinenko tulossa.?


      • on tämä touhua
        apuuva kirjoitti:

        Mediassa juu kertomuksia eroaikeista jotka todettiin paikkansa pitämättömiksi.Olen harkinnut eroa,villakoirat pyörii välillä nurkissa ja pyykit pesemättä.Ehkä tuossa repussa on vielä kesäiseltä uintimatkalta jääneet rantakamppeet.Apua olen pulassa,elinkautinenko tulossa.?

        Auerin jutussa nähdään vakuuttavasti median vaikutus. Moni "todiste" pyörii sitkeästi "totuutena" sen jälkeen kun ne on ensin lanseerattu massiivisella mediarummutuksella kansan tajuntaan. Sen lisäksi muutama nettitrolli jaksaa säännöllisesti vahvistaa väärää todistusta vaikka asia on jo epätodeksi todettu.


      • ihme ja gumma
        on tämä touhua kirjoitti:

        Auerin jutussa nähdään vakuuttavasti median vaikutus. Moni "todiste" pyörii sitkeästi "totuutena" sen jälkeen kun ne on ensin lanseerattu massiivisella mediarummutuksella kansan tajuntaan. Sen lisäksi muutama nettitrolli jaksaa säännöllisesti vahvistaa väärää todistusta vaikka asia on jo epätodeksi todettu.

        Tässä keississä tuntuu olevan enemmän trolleja kuin putinin trolleja yhteensä, vääristämässä totuutta fiktioksi.


      • terapeutti Stråle
        ihme ja gumma kirjoitti:

        Tässä keississä tuntuu olevan enemmän trolleja kuin putinin trolleja yhteensä, vääristämässä totuutta fiktioksi.

        Näin on. Nettidemonisointi on Auerin suhteen toiminut vähentymättämällä voimalla vuosikausia. Yksi poliisijohtajien aikoinaan kumoama väite on "tietokoneelta löytynyt syytettä tukeva materiaali". Sama se kuka mitäkin disinformaatiota hälventävää tietää ja kertoo. Aina jostakin pompsahtaa esiin joku Jessika F. joka aloittaa uuden syytekierroksen. Ei mitään väliä, onko totta vai valhetta väitteet, huhut kantavat aina.


      • kerrokerrokuvastin..
        terapeutti Stråle kirjoitti:

        Näin on. Nettidemonisointi on Auerin suhteen toiminut vähentymättämällä voimalla vuosikausia. Yksi poliisijohtajien aikoinaan kumoama väite on "tietokoneelta löytynyt syytettä tukeva materiaali". Sama se kuka mitäkin disinformaatiota hälventävää tietää ja kertoo. Aina jostakin pompsahtaa esiin joku Jessika F. joka aloittaa uuden syytekierroksen. Ei mitään väliä, onko totta vai valhetta väitteet, huhut kantavat aina.

        Totta, Ulvilan polut liikkuu SIR yhtiöiden ja muiden tunnettujen Espoolais ringin ympärillä. Haarat yltää Tampereelle, Ylöjärvelle jotakin kautta tullaan Ulvilaan ja Turkuun. Nämä ovat niin sanotusti ylempää tahoa.
        Kumma juttu muuten, Espoossa on saatu aika paljon pedofiilejä parempaan talteen.
        Historiaa on ennen Ulvilaa ja sen jälkeen.
        JL ja PP? teki jotakin tutkimusta pedofilian ympärillä.


      • Kukaonmaassakaunehin
        kerrokerrokuvastin.. kirjoitti:

        Totta, Ulvilan polut liikkuu SIR yhtiöiden ja muiden tunnettujen Espoolais ringin ympärillä. Haarat yltää Tampereelle, Ylöjärvelle jotakin kautta tullaan Ulvilaan ja Turkuun. Nämä ovat niin sanotusti ylempää tahoa.
        Kumma juttu muuten, Espoossa on saatu aika paljon pedofiilejä parempaan talteen.
        Historiaa on ennen Ulvilaa ja sen jälkeen.
        JL ja PP? teki jotakin tutkimusta pedofilian ympärillä.

        Mikä rooli oli JK:lla tässä keississä? Taisi olla jotakin koska hirmuinen on peittely, vähättely ja vääristely menossa.


    • Suuri trauma

      "Juuri äskettäin luin että suuren trauman jälkeen vanhemmistaan eroon joutunut lapsi usein alkaa demonisoimaan vanhempaansa, yrittäen saada näin hyvän tekosyyn vanhemmastaan erossa oloon, jolloin erossaolo on helpompi kestää. Näinhän juuri tapahtui kun keskimmäinen tytär alkoi keksimään juttuja jotka sitten tarttuivat poikaan ja nuorimpaan tyttäreen.

      jostain amerikkalaisesta rikosohjelmasta jossa joku psykologi näin sanoi"

      Tietääkö joku mistä dokusta on kyse?

      Tai onko jossain tästä tarkempaa tietoa?

    • Persekerho

      Sistotalon potenssi romahtanut, ei jöpötä kahdellakaan purkilla Viagraa enää. Mitäs nyt? Persekerhon pääsonni pelistä pois ja Kukka linnassa.

    • mitä nyt?

      ???????

    • Tsemppiä hänelle

      Ei Allu romahda, koska hän on kyennyt puhumaan vaikeista asioista.

    • AriEno

      Vieläkö Allu pitää kiinni tarinoistaan? Viimeistään nyt kannattaisi ottaa puhelin käteen, pirauttaa KKO:hon ja perua puheensa. Saataisiin tuomioiden purku viimeinkin käyntiin.

      • lopettakaatollot

        Mitä houraat ? Kohdenna viestisi mieluummin Annumammalle, jotta puhuu lopultakin kaiken julki ja miten kaikki kävi. Jätä lapset rauhaan. Kunnianloukkauksesta ja herjauksesta syyte kaikille, jotka parjaavat lapsia, he ovat kärsineet aivan liikaa.


      • näinseonnähtävä

        Eihän 666jengi jätä pomon jälkeläisiä rauhaan.


    • Anonyymi

      Ihan kiva nähdä, että on ihmisiä joille tämä oikeusmurha ei silloinkaan mennyt läpi. Omantunnontuskat tosiaan alkoivat ja nyt kaikki lapset ovat peruneet puheensa.

      • Anonyymi

        Miten se annulisti nyt noin takkiaan kääntää :D

        Ahneus pennuille iskenyt kun tottuneet helppoon rahaan eikä työnteko kiinnosta, mutta pilasivat vaan oman maineensa kun suostuivat pedomurhaaja äitinsä uuteen rahastusyritykseen. Toivottavasti auerska laitetaan nyt lopultakin murhasta vankilaan.


      • Anonyymi

        Kaikki kolme lasta ovat peruneet puheensa.
        Neljäs lapsi on pitänyt kiinni kannastaan koko ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kolme lasta ovat peruneet puheensa.
        Neljäs lapsi on pitänyt kiinni kannastaan koko ajan

        Vanhin tytär oli aktiivisesti mukana murhassa, nyt auerska sai nuoremmatklin manipuloitua mukaan rahastukseen. Mikähän oli riittävä summa että pettivät isänsä.


    • Anonyymi

      Rakastava Anneli mamma lähetti lapsilleen kirjeen kun oli posessa. Oli piirtänyt siihen oudon " vuohenpään kuvion" ja tekstannut viestiä. ( löytyy mtv sivuilta)
      Viestis oli mm HELOU KULLAT!
      Kun ottaa pois kirjaimet T ja H jää selvä viesti pojalle. KUOLE ALLU !
      Sellasta tekee kunnon rakastava mamma.

      • Anonyymi

        Siis viesti , ALLU KUOLE!


      • Anonyymi

        Viittittekö oikeastkkin vielä kirjoitella tuollaista paikkansa pitämätöntä, että sairasta ihan julkisesti, kun totuus on jo jyllännyt mediassa puolisen vuotta??

        Onko se koronapiikki noin pahasti vaikuttanut avotoimintaanne vaiko pidätte kinni valheista jottei oma maailmankuvanne romahda?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittittekö oikeastkkin vielä kirjoitella tuollaista paikkansa pitämätöntä, että sairasta ihan julkisesti, kun totuus on jo jyllännyt mediassa puolisen vuotta??

        Onko se koronapiikki noin pahasti vaikuttanut avotoimintaanne vaiko pidätte kinni valheista jottei oma maailmankuvanne romahda?

        Edes koronapiikki ei pelasta annulisteja terveiden ihmisten joukkoon, toivottavasti korona tappaa kaikki annulistit :)


    • Anonyymi

      Aikuisen nuoren parasta olisi ettei hän kovin paljon sairastuttavia kokemuksiaan muista.
      Ja ettei niitä netissä muille jakaisi.

    • Anonyymi

      Ei narsisteilla ole tapana "romahtaa".

    • Anonyymi

      On se jännä millaisia skenaarioita ihmismieli kehittääkin, jotten tarvitsisi myöntää olleensa väärässä! Mikä tragedia se olisikaan.

      Lapset eivät tule saamaan tästä korvauksia, ja veikkaampa että potentiaaliset korvaukset lahjoitetaan pois. Saatte sitten keksiä uuden selityksen, ettei sittenkään tarvitsisi myöntää olleensa väärässä! Maailma voisi romahtaa, jos näin kävisi!

      • Anonyymi

        Ahneus saa keksimään mitä tahansa tarinoita liitelevistä huppiksista lähtien ja pervot annulistit uskoo kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahneus saa keksimään mitä tahansa tarinoita liitelevistä huppiksista lähtien ja pervot annulistit uskoo kaiken.

        12.6 sitten tulee iso niitti pervoille, Ulvilan raamattu julkaistaan.
        Siinä kalpenee liitäväluuserihuppis ja kaikki muutkin ufot Ulvilasta, kaameista metsien murkuista lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12.6 sitten tulee iso niitti pervoille, Ulvilan raamattu julkaistaan.
        Siinä kalpenee liitäväluuserihuppis ja kaikki muutkin ufot Ulvilasta, kaameista metsien murkuista lähtien.

        Senilix julkaisee Ulvilamuistonsa ja -harhansa?

        Mitenkähän Setä-Senilix koittaa työntää hevonpaskansa takaisin hevoseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senilix julkaisee Ulvilamuistonsa ja -harhansa?

        Mitenkähän Setä-Senilix koittaa työntää hevonpaskansa takaisin hevoseen?

        Sulla on aina niin ihanan ruma tekstin ulosanti.


    • Anonyymi

      Johan se allu romahti moraalisesti pervon ja ahneen murhaaja auerskan tasolle.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1126
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      140
      1121
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      927
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      804
    Aihe