Laurea Leppävaara!

leppävaaraan

Sinne siis tammikuussa menossa restonomiksi opiskelemaan. Olen tietysti onnellinen sisäänpääsystä, mutta tältä palstalta olen joitakin kauhukirjoituksia lukenut Laurean opetukseen liittyen. Jakakaa ihmeessä ajatuksia sekä tuoreita kokemuksia! Ihan mitä mieleenne juolahtaa Laurea Leppävaarasta.

Muuten, minkäslaiset ne ekat puoli vuotta tulevat olemaan? Onko projekteja HETI vai onko enimmäkseen luentoja?

18

1951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leppävaaraan

      Ylös, jos joku näkisi...

    • 9´9

      Mäkin olen menossa Laureaan toista alaa opiskelemaan.
      Jonotan varasijalla paikkaa muualta.
      Laurean opiskelumenetelmät epäilyttävät. Haluan koulussa käydessäni saada opettajilta mahdollisimman paljon tietoa, enkä etsiä kaikkea itse.Olen lukenut netistä Laureasta tämän suuntaista... Jos olisi halunnut etsiä kaiken itse, en menisi kouluun.
      Olen käynyt jo yhden koulun, jossa tehtiin aivan mahdoton määrä ryhmätöitä. Sellainen opiskelumenetelmä ei sopinut minulle.
      Toivottavasti opinnot tulee olemaan muutakin kuin itseopiskelua ja ryhmätöitä.

    • pentti-rauhala

      Leppävaarassa iso-Jaska pieraisi taikinat nousuun ja Ari pieru-Poikola nuiji ne nyrkeillään takaisin litteiksi. Se on BAR-Laureaa parhaimmillaan.

    • Lslsllll

      Joo laureassa on todella paska opetus (oma kokemus)
      Valmistun sieltä nyt itse ja onneksi ei tarvitse enää ikinä mennä sinne. En suosittele.

    • minävainnnn

      Moni tykkää, moni vihaa. varmasti sama kaikessa. Itse en niin tykännyt, mutta mielipiteensä kaikilla. Ryhmätöitä todella paljon, ja tietääkseni vieläkin restonomeilla ensimmäinen puoli vuotta koulun keittiössä töitä. Taitaa olla vähän yli 20 vuoroa, ei siis mikään hirveän paha, jos oikeasti haluaa ruokapuolelle suuntautua. Itselläni ei ainakaan ensimmäisenä vuonna ollut mitään muita kuin ryhmätöitä, ja opetus oli mielestäni ajoittain hieman onnetonta. Tuntui välillä turhalta herätä aamulla koululle, kun tiesi, että mitään fiksua sanottavaa ei kenelläkään ollut. Kavereiden ja hyvän luokkahengen ansiosta jaksoin aika pitkäänkin :)
      Mutta kuten kaikessa, kyseinen paikka ei ole kaikille tehty. Minulta löytyy niin todella huonoja kuin hyviäkin kokemuksia. Opetuksesta tosin valitettavasti enemmän huonoa. Mutta mikäli on halu oppia, niin itse panostamalla pääsee pitkälle :)

    • Anonyymi

      Laureassa on aina ollut sikamainen meno päällä. Ei siksi, että opiskelijat olisivat tyhmiä ja tottelemattomia, vaan siksi että opettajat eivät totelleet vaikka huusin niille.

      Pysytään asiassa!

      Ari Poikola

      • Anonyymi

        Juuri niin Ari Poikola.
        Sinä olet asialinjan pikkumuna, ja se on todettu Laurea-risteityillä.


      • Anonyymi

        Vain kerran viikossa? Ei paha.


      • Anonyymi

        En epäile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En epäile.

        Yleensä pullien nuijimisen jälkeen Poikola meni Leppävaaran paskahuussiin ja viipyi siellä 3 tuntia joka kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä pullien nuijimisen jälkeen Poikola meni Leppävaaran paskahuussiin ja viipyi siellä 3 tuntia joka kerta.

        Oliko kunnon viinapaskat? hajun perusteella?


      • Anonyymi

        Poikola oli ja on umpihullu. Raivokohtauksensa alkoivat kahdella eri tavalla. Ensinnäkin hirveä äkkiräjähdys ja erektio ja korvien heiluminen ja sen jälkeen vessaan juokseminen. Toinen oli hidas kiihdytys, jossa Poikola puikula keräsi raivoa isoon orgasmiinsa, eli aluksi silmänsä pyörivät päässään kuin puotahaukan pää, sitten koko kehon vapina ja lopuksi valtava pieru. Todettakoon, että kummassakin tapauksessa mylvintä ja läähätys oli käsittämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikola oli ja on umpihullu. Raivokohtauksensa alkoivat kahdella eri tavalla. Ensinnäkin hirveä äkkiräjähdys ja erektio ja korvien heiluminen ja sen jälkeen vessaan juokseminen. Toinen oli hidas kiihdytys, jossa Poikola puikula keräsi raivoa isoon orgasmiinsa, eli aluksi silmänsä pyörivät päässään kuin puotahaukan pää, sitten koko kehon vapina ja lopuksi valtava pieru. Todettakoon, että kummassakin tapauksessa mylvintä ja läähätys oli käsittämätöntä.

        Asia on harvinaisen selvä! Poikana Poikola ajoi mopolla päin kaksihaahaista puuta ja päänuppinsa kiilautui puunhaaraan. Sitä sitten isännät jaloistaan yrittivät vetää irti, ja toiset työnsivät päästä. Tuloksetta. Paikalle saapui yksi isäntä, jolla oli viinapullo, niin poika-Poikola kiemurteli omin avuin irti ja joi isännän pullon tyhjäksi.
        Mikä ihme se nyt on, että on Lauressa riehunut kuin kuin hullu, siis ei kuin hullu vaan hulluna. Kyllä lapssuuden kokemuksilla on merkitystä. Varmaan se siksi pillahti yleensä itkuun raivonsa jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on harvinaisen selvä! Poikana Poikola ajoi mopolla päin kaksihaahaista puuta ja päänuppinsa kiilautui puunhaaraan. Sitä sitten isännät jaloistaan yrittivät vetää irti, ja toiset työnsivät päästä. Tuloksetta. Paikalle saapui yksi isäntä, jolla oli viinapullo, niin poika-Poikola kiemurteli omin avuin irti ja joi isännän pullon tyhjäksi.
        Mikä ihme se nyt on, että on Lauressa riehunut kuin kuin hullu, siis ei kuin hullu vaan hulluna. Kyllä lapssuuden kokemuksilla on merkitystä. Varmaan se siksi pillahti yleensä itkuun raivonsa jälkeen.

        No ilmankos sen pää on puukiilan mallinen. Kiitos tiedosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmankos sen pää on puukiilan mallinen. Kiitos tiedosta.

        Poikola on suomeksi sanuttuna täys kusi pää oikea dorkien dorka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikola on suomeksi sanuttuna täys kusi pää oikea dorkien dorka.

        Yleensä maanataiaaumut oivat kamalia. Poikola meni paskahuussiin vetämään viikonlopun viinapaskat, ei sinnekukaan sen jölkeen voinut mennä. Korkeintaan siivooja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä maanataiaaumut oivat kamalia. Poikola meni paskahuussiin vetämään viikonlopun viinapaskat, ei sinnekukaan sen jölkeen voinut mennä. Korkeintaan siivooja.

        Voiko tulla jo sinne saivatko kiinni se uhkaajan joka oli lehdessä oli maahantulija islam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tulla jo sinne saivatko kiinni se uhkaajan joka oli lehdessä oli maahantulija islam

        Ei ollu se islami vaan Poikolan hyökkäys bar laureaan hakemaan viinaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe