Vaihdanko työtä vaikka olen raskaana?

tällastätaas

Olen ollut pitkään työssä josta en pidä. Ilmapiiri on karsea ja siitäkin huolimatta vaikka asialle on yritetty tehdä jotain, niin se ei kaikkia ongelmia ole poistanut.

Hain toista työtä tässä joutessani, ja alkuviikosta sain selville että saisin sen paikan halutessani. Sain perjantaihin asti miettiä päätöstäni ja tänään aamulla tein positiivisen raskaustestin.

Kysymys kuuluukin, onko minun järkeä vaihtaa tässä vaiheessa työpaikkaa jos olen raskaana (aion lapsen pitää jos ei tule keskenmeno), vai sinnittelenkö huonossa duunissa mahd. äippä lomaan asti? Siitä en tiedä paraneeko vaihtamalla....
En siis ole vielä mahdolliselle uudelle työnantajalle asiasta kertonut kun tässä vielä itsekin sulattelen asiaa...

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyi

      Itse varmaan vaihtaisin työpaikkaa, sillä kuinka perseemäksi tuo voi enää tuosta muuttua??
      Raskaudestahan ei tarvitse mainita uudelle työnantajalle. Kannattaa toki mainita se hyvissä ajoin, mutta vasta kun sut ollaan vakinaistettu :P Raskaanaolevalle ei saa antaa potkuja...

      Itse olin aivan helvetillisessä työpaikassa, missä työnantaja oli välinpitämätön ja laiska. Kokouksia pidettiin ja aina nyökytteli että asiaan puututaan, niin koskaan mitään tapahtunut... Työilmapiiri oli karsea, tyypit (oma väki) myöhästeli tahallaan töistä ja aina sai itse tehdä ylitöitä, eikä yhtään mistään välitetty ja aina sai haukut tyhjästä.
      Olen nyt jäämässä hoitovapaalle ja iloitsen, ettei sinne pers'läpelään tarvitse enää ikinä mennä ja minulla on tässä hyvin aikaa löytää uusi työ!

    • fpddd

      Vaihda ihmeessä työ! Sitä paitsi alkuraskaudessa keskenmenon riski on iso. Jos menee kesken, sitten vasta v***ttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe