Kun tyhmyys kohtaa

Röyhkeyden!

Haluaisin tietää minkälaisia hävikkejä on Lidlissä!! Kaksi noin n.50v venäläistä naista kantaa citymarketin kasseja(useampi) kassan ohi, toinen näyttää pitkää kauppalistaa citymarketista, jota kassaneiti ei edes tarkasta(uskomatonta)! toki he ostavat tavaraa lidelistäkin! Huomautan kassaneidille asiasta, mutta kassaneiti sanoo ettei kaikkea kerkeä tarkastaa, tämä toki totta, mutta että monta kassia menee tarkastamatta kassan ohi!!!

Maksan ruokani ja menen autolleni, huomaan näiden rouvien lastaavan tavaroita autoonsa, siis autoonsa joka on lidelinpihalla..Onko nämä rouvat parkkeeranneet auton Lidelin pihaan, kävellyt citimarkettiin, ostanut useamman kassillisen ruokaa, kävellyt Lideliin autonsa ohi kassit heiluen, ostanut lisää ruokaa lidelistä, ohittanut kassan citymarketin kassien kanssa ja vasta sitten mennyt autolle!!! BULLSHIT!!

Lopetan asiointini Lidelissä, jos käytäntöihin ei tule muutosta, minä en suostu maksamaan hävikkiä ruuan hinnassa!!

23

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä valita

      Mehän se hävikki maksetaan hinnankorotuksissa. Eihän nyt venäläisten asioihin saa puuttua.

    • Jelena T

      Taas on rasistit täällä haukkumassa venäläisiä.

      • kirjailija2

        Ei venäläisistä ole mitään hyvää sanottavaa


      • helppo keino

        En ole rasisti, sillä jos olisin vihaisin osaa itsessäni!! Uskoisin tähän syyllistyvän suomalaistenkin, siksi asiaan on puututtava!! Keino on järjettömän helppo kiireiset kassaneidit ei jaksa/välitä asiasta ja varas saa ilmaiset ruuat


    • Ei venäläisille

      Minun mielestäni on väärin että ruokapusseja kun jaetaan niin paikalle tulee venäläisiä upeilla autoilla ja jokainen autossa olija siirtyy jonoon odottamaan ruokakassia. Olen myös kuullut että he myyvät nämä ruoat halvalla venäjällä. Tällä hetkellä annetaan kassi parille suomalaiselle ja parille venäläiselle samaan aikaan ja sitten on seuraavien vuoro. Miksi niitä jaetaan venäläisille emme mekään saa ruokakasseja ilmaiseksi venäjältä. Tällä hetkellä sillä yhdellä kassilla ei kauaa elä joten olisi hyvä että jokainen Suomalainen saisi kaksi kassia ja sitten vasta venäläiset saavat jos niitä on jäänyt. Suomalaisuus voitaisiin todistaa kuvallisella kelakortilla tai ajokortilla

      • Jarmo4

        Tästä on puhuttu ruokapussien jakajille. Mutta mitään ei tapahdu. Kauppiaat sanokaa tekin että annatte ruokaa vain jos se menee Suomalaisille eikä yhtään venäläisille. Kaikki Suomalaiset eivät edes mene sinne koska venäläiset käyttäytävät siellä kuin eläimet. No eiväthän venäläiset osaa ikinä käyttäytyä


      • Oma keskusteluTeille
        Jarmo4 kirjoitti:

        Tästä on puhuttu ruokapussien jakajille. Mutta mitään ei tapahdu. Kauppiaat sanokaa tekin että annatte ruokaa vain jos se menee Suomalaisille eikä yhtään venäläisille. Kaikki Suomalaiset eivät edes mene sinne koska venäläiset käyttäytävät siellä kuin eläimet. No eiväthän venäläiset osaa ikinä käyttäytyä

        Älkää eksykö aiheesta, kiitos:)


      • Ääliöt
        Oma keskusteluTeille kirjoitti:

        Älkää eksykö aiheesta, kiitos:)

        Eikös aihe ole että venäläiset vievät tavaraa pois suomesta?


      • Läskit
        Ääliöt kirjoitti:

        Eikös aihe ole että venäläiset vievät tavaraa pois suomesta?

        Ei tarvitse tulla täältä ruokaa ostamaan mun putin pani meidän ruuat boikottiin niin kärsikööt nahoissaan. Venäläiset voivat nyt syödä niitä hyviä omia tuotteitaan siellä kotona.


      • juntti
        Oma keskusteluTeille kirjoitti:

        Älkää eksykö aiheesta, kiitos:)

        JOOPAJOO eihän venäläisten käytökseen saa puuttua. Tänään marketin kassalla kyseisen kansan edustaja tuuppi takana ja läähätti korvaani kuin hevonen,noin 20cm päässä,oltermanni paketti kädessä. Mietin että käännynkö, mutta tää on menny siihen malliin että jos Suomalainen ilmaisee mielipiteensä omalla kylällään niin sanktiot on kovat. Jätin kääntymättä. Kassalta pois kävellessä mietin että lähtiskö pakolaiseksi vaikka somaliaan kun kristillinen kasvatus opettaa että kun apua antaa niin sitä saa......


    • nazi siwa

      Kannattaa otta yhteyttä Lidlin asiakaspalveluun ja kertoa ongelmasta, ehkä Jelena jamuut Lidlin myyjät ovat hieman tarkempia kun tulee noottia pomoilta.

      Ota yhteyttä

      Voit lähettää asiakaspalveluun sähköpostia osoitteeseen [email protected].

      Ystävälliset asiakaspalvelijamme vastailevat kysymyksiisi myös numerossa 0800 - 05435.
      Numeroon soittaminen on maksutonta. Puhelut vain Suomesta. Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 9-19.

      Perinteinen posti:

      Lidl Suomi Ky
      Vanha Kaarelantie 33, PL 115
      01611 Vantaa

      • Kuittikauppaa

        Kyllä kyseinen kassaneiti varmasti tietää tapahtuneen, kun siitä hänelle sanoin! Ei ole minun asia tehdä valituksia, koska en suoranaisesti siinä mitään häviä! Kuitenkin luulisi kiinnostavan Lidelin omistajia! Miksi kauppaan edes saa mennä kassit täynnä tavaraa?? Luulisi ovella olevan kielto asian suhteen, minä asiakkaan ymmärtäisin sen hyvin...

        Toki onhan se mahdollista että he ovat juosseet lidlin pihalta toiseen kauppaan ostoksille ja takaisin, menneet lidliin kassit täynnä tavaraa, ostanut ostoksia lisää ja vasta sitten menneet autoon...tai ostanut toisesta marketista tavarat ajanut autolla lidlin pihaan ottanut kassit mukaan varkaiden pelossa ja menneet ostoksille ja palanneet takaisin citymarketin ja lidlin ostokset mukanaan...Ken tietää:D


    • vellin kuivaaja

      Oleko sinä muistanut tyhjentää pussisi aina kauppaan lähtiessä

    • valot päälle hei!

      "Ei ole minun asia tehdä valituksia, koska en suoranaisesti siinä mitään häviä!"

      Miksi sitten valitat jos et halua asialle tehdä mitään, vaikka voisit? Ota nyt yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro epäkohdasta.

      • Nyt sinäkin tiedät

        mahdollisesta varkaudesta joten voit yhtä hyvin ilmoittaa itsekin. Vai sympatiseeraatko kommunistina venäjänpaskoja etkä sen takia halua niille mitään pahaa.


      • valot päälle hei!
        Nyt sinäkin tiedät kirjoitti:

        mahdollisesta varkaudesta joten voit yhtä hyvin ilmoittaa itsekin. Vai sympatiseeraatko kommunistina venäjänpaskoja etkä sen takia halua niille mitään pahaa.

        " Vai sympatiseeraatko kommunistina venäjänpaskoja etkä sen takia halua niille mitään pahaa."

        Nämä henkilökohtaisuuksiin menevät kommentit jätän ihan täysin omaan arvottomuuteensa. Pidetään vaan asiat asioina, eikä puututa kenenkään persoonaan.

        Asiakaspalveluun, tms. otan yhteyttä sitten kun on omaa havaintoa, silloin on selkeämpi kuva tapahtumien kulusta.

        "Minä todistin mahdollisen varkauden ja siksi puutuin asiaan!"

        Hyvä kun puutuit.


    • ilmaset ruuat?

      Minä todistin mahdollisen varkauden ja siksi puutuin asiaan! Jos näen vastaavanlaisen tapauksen, eikä siihen puututa/tarkasteta, EN enää pidä Lideliä minun ykköskauppana!!!

    • tosi on

      Venäjällä kaikki muu on paskaa paitsi kusi

    • vartjalle töitä:)

      Kyllä pitäisi lidelilläkin olla varaa vartiaan, sen verran hyvää tulosta tekevät! Toivottavasti päälliköt herää, sillä kassaneideillä ihan oikeasti on kiire työssään, eikä siksi kerkeä kaikkeen puuttua!

    • muovikassit

      Taitaa kassaneideillä olla ihan muita kiireitä, kun jatkuvasti raikaa kuulutukset: kassoille tarvitaan lisää henkilökuntaa ja palautusautomaatit on tukossa jne..

      • Kova työ

        Onpa epäasiallinen kommentti, väittäisin kassaneitien olevan eniten työllistetty työ suomenniemellä! Toimistotyöntekijät kovilla palkoillaan voisi tämän ymmärtää!!


    • adlon

      Ryssä on paras kuolleena!

    • töks töks

      Töykeitä hehtaariperseitä kassoilla. Varmaan paperimiesten muijia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe