Tilaatko kuvalehtiä kotiin?

Onnukka

Meillä tulee tilattuna itselleni ET-lehti ja Kotiliesi, ja miehelle Metsästys/Kalastus sekä Suomen Kuvalehti. Lisäksi kauppojen ja pankin omat julkaisut.

15

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i.p.

      Tilattu on päivän sanomalehti.
      Silti postilaatikko pullollaan joka arki.

    • Pannukka

      Mondo ja Matkaopas. Suomen Kuvalehden luen töissä, olen mukana lehtikierrossa, ei se mikään miestenlehti ole, oletko koskaan lukenut sitä?

      Mielestäni meillä ei ole Hesarin voittanutta lehteä. Se on monipuolinen ja käy myös viihteestä. Ja jutut eivät ole liian pitkiä, mutta myös pitempiä juttuja on, esimerkiksi koko aukeama. Naistenlehdet on pelkkää kotia ja perhettä, niistä en löydä mitään luettavaa. Ostan joskus kirpputorilta parillakymmenellä sentillä ja sitten päätän, etten osta pitkään aikaan.

    • hkki

      Tiede ja Suomen Ku(i)valehti. SK:n tilaus päättyy vuodenvaihteessa enkä jatka.
      Lisäksi tulee muutamien yhdistysten jäsenlehdet kerran kuukaudessa tai kahdessa.
      Tiede, sen luen kannesta kanteen, mutta SK menee usein selailuksi.

    • ...

      Jallu, Kalle, Alibi, Seiska ja Tekniikan maailma.

      =DW=

    • €ero

      Aikausi lehdet ovat kalliita, joskus tarjous jaksoja mutta loppujen lopuksi samat asiat saat netistä.
      Hesari tulee verkossa, sekin on kiikunkaakun onko sen väärtti, maailma on muuttunu.

    • reppuriika

      En tuhlaa vähiä varojani tilaamalla lehtiä. Kyllä niitä vanhoja numeroita saa käsiinsä myöhemmin ja jutut ovat tuoreita vielä viikkojen ja jälkeenkin.

    • yk.

      Kotilääkäri. Hyvä asiallinen lehti, ei hömppää juoruja.

      • Pannukka

        Minä olen ostanut myös terveyslehtiä kirpputoreilta. Joskus niitä lukiessa tullut mieleen, että jos ei ole jotain sairautta, niin terveyslehtiä lukemalla varmaan sellaisen saa.

        Ne on varmaan ihan asiallisia lehtiä, mutta kun on perusterve ihminen, niin sairaudet ei kauheasti jaksa kiinnostaa. Jos on tarve katsoa jotain terveyteen liittyvää, niin sen tiedon saa netistä.

        Toki Hesarikin löytyy netistä, mutta kun istuu päivät töllön ääressä töissä, niin ei vapaa-aikana viitsi kuin joskus piipahtaa. Siksi haluan sanomalehteni paperilehtinä. Myös kirjat luen paperiversioina.


    • Hei kun keikuskelen

      Kerran viikossa postilaatikkoon pötkähtää ammattilehti "Opettaja".
      Kerran kuukaudessa klassisen musiikin lehti, Rondo.
      Tässä ne sitten onkin.
      Äidille tulee Seura-lehti, jota joskus selailen. Korjailen tai jelpin äitiä ristikon täyttämisessä. Ihan kivaa puuhaa, kun ei tule nykyään ristikkoja ratkottua kotioloissa, vaikka yhteen aikaan olinkin niihin innostunut. Noh, saareen ostan kesäisin Iisakin-ristikot, joka riittää koko kesäksi, kun en alvariin sitä täyttele.

    • .Siilimuori

      Kuntoplussan tilasin viimeksi, sillä persolla kun siinä oli kylkiöisenä aktiivisuusranneke .). Lisäksi tulee Lähelklä -lehti (vai luetaanko aikakauslehdeksi?) sekä pari työhön liittyvää lehteä, jotka nekään ei aikakauslehtiä.

      • .Siilimuori

        Ainii, anoppi säästää mulle aina kaikiki seurat, ison pussillisen saan mukkaan kun siellä käyn.


      • €--
        .Siilimuori kirjoitti:

        Ainii, anoppi säästää mulle aina kaikiki seurat, ison pussillisen saan mukkaan kun siellä käyn.

        Sitten et ole seuraa vailla kun anoppisi on seurallinen


      • .Siilimuori
        €-- kirjoitti:

        Sitten et ole seuraa vailla kun anoppisi on seurallinen

        No tuotapa en oo tullunna ajatelleeksi. Nytkin iso pussillinen lehtiä tuolla yöpöydän välissä, ku ehtis viel lukeekki joskus.


    • eppu2

      Hymy tulee tilattuna ja paikallislehti.
      Jäsenyyksien perusteella ammattiliiton lehti, Moottori ja Metsälehti.
      Joskus talvisaikaan innostun jonkun muutaman kuukauden tarjouksen tilaamaan.

    • monta aviisia tulee

      Meille tulee se miestenlehti Me Miehet, eläkeläisjulkaisu Viherliha, sähköyhtiön Umpitakka, Kansa Haistatteli-Miehet Kertovat ja laiskan miehen neulekerhosta tulee kerran viikossa Mie en virkkaa mittään-jäsenlehti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe