Nuori mormoni viulisti Lindsay Stirling

nenada

Kohtasi MAP kirkon nuorisoa sekä Nuorisojohtajat Nettikeskuselussa, jossa nuorilla oli mahdollisuus kysyä suoraan häneltä esimerkiksi siitä miten hän kokee sen että on erittäin suosittu muusikko ja matkustaa bussilla paikasta toiseen ryhmässä joka ei ole kokonaan MAP kirkon ryhmä. He kysyvät myös siitä mikä hänestä on vaikeinta kun työskentelee musiikin piirissä ei mormoni ympäristössä, sekä miten hän pystyy pysymään vahvana.
Lindsay joka muutaman vuosi sitten parantui syömisvaikeudestaan kertoo siitä, mikä auttoi häntä paranamaan. Hän on muutama kuukausi sitten ollut Suomessakin konsertoimassa.
Hän antaa hyviä neuvoja onnellisen elämän saavuttamisesta nuorille.

http://ldsmediatalk.com/2014/11/26/lindsey-stirling-inspires-youth-in-live-facebook-event/

Kannattaa katsoa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.E.L.

      Nuorille kuuluu onni ja elämänilo mutta hyvin kyseenalaista on se että onko kultti mallia mormonismi ollenkaan oikea kehys lähteä sitä etsimään.

      Miksi uhrata oma ja läheistensä elämä turhaan hulluuden alttarille?

      Ei se tuo onnea tai iloa, pelkkää surua ja murhetta ainoastaan.

      Onnellinen ihminen on rehellinen itselleen ja läheisilleen. Mormoni ei voi tätä olla vaan kasvaa ja elää kultin muodostamassa pullossa vailla oikeaa käsitystä reaalimaailmasta.

      Mormonien kuvitteellinen Muumilaakso on olemassa pelkästään mormonien korvien välissä olevassa tyhjässä tilassa eikä missään muualla.

      Onnellinen nuoriso kasvaa vapaana reaalimaailmassa, tehden virheitä, oppien niistä ja niillä eväin kasvaen vahvaksi ja tasapainoiseksi aikuiseksi.

      Pullokasvatus tuottaa pelkkiä idiootteja luusereita jotka ovat jatkuvasti onnettomia ja kykenemättömiä vastaamaan reaalimaailman haasteisiin.

      Mormonismi ei ole millään tavoin avain kenenkään onnellisuuteen. Päinvastoin.

    • M.E.L.

      Mitä sinä Nenada olet elämässäsi saavuttanut mormonismin kautta mikä ei olisi saavutettavissa muutenkin ilman MAP-kirkon viitekehystä?

      Minä olen eronnut MAP-kirkosta, elämäni on aivan loistavaa ja täynnä rakkautta. Minulla on kolme hienoa lasta joista jokaisesta olen hyvin iloinen ja ylpeä.

      On rakastava ja todella hyvä puoliso.

      Mitä sinä mielestäsi saat enemmän MAP-kirkon kautta? Säästetyt kymmenyksetkin minä voin käyttää suoraan käyttää lasten ja perheen hyväksi sen sijaan että rahoittaisin niillä MAP-kirkon liiketoimintaa saamatta siitä mitään hyötyä perheelleni.

      Vapaa-aika on täysin omaani ja voin käyttää sen perheeni kanssa sensijaan että kaikki menisi turhaan MAP-kirkon tehtävissä.

      En todellakaan ymmärrä mikä on se niin hyvä asia ja muutos minun ja perheeni elämään että edes kannattaisi harkita palaamista MAP-kirkkoon.

    • M.E.L.

      Miten MAP-kirkko on sinua ihmisenä kasvattanut?

      Olet jatkuvasti karvat pystyssä ja sotatilassa ympäröivän reaalimaailman kanssa.

      Elät omassa kuvitteellisessa Muumilaaksossasi täysin irrallaan reaalimaailmasta.

      Jokaisen konfliktin reaalimaailman kanssa SINÄ häviät ja joudut naurunalaiseksi. Et pysty perustelemaan ainuttakaan väitettäsi edes lähelle uskottavasti.

      Uskontosi on tehnyt sinusta julkisen pellen jota tullaan viihdearvon vuoksi katsomaan ja naureskelemaan.

      Kukaan ei ota sinun, Tapanin tai kaltaisienne juttuja tosissaan. Turha edes elätellä moisesta toivoa :-D

      Olette julkisia pellejä ja sitä kautta teillä on viihdearvoa :-D

      Muuten teillä ja jutuillanne ei ole mitään arvoa.

    • M.E.L.

      Tyttärelläni on hyvä ystävä Jehovan todistaja - perheestä.

      Tämä tyttö viettää meillä hyvin paljon aikaa ja on liki perheenjäsen.

      Tämä 11-vuotias tyttö sanoi minulle että meillä on hyvä olla kun EI KOKO AJAN PAASATA USKONNOSTA.

      Meillä ei paasata mistään uskonnosta yhtään mitään. Se on jokaisen -lapsenkin - aivan oma asia eikä aiheeseen puututa mitenkään. Ei puoleen eikä toiseen.

      Ymmärrättekö te aktiiviuskovaiset ollenkaan mitä innoissanne lapsillenne teette?!?!

      Kotona pitää olla hyvä ja vapaa olla, ilman MITÄÄN tuputusta!!!

      Antaa jokaisen lapsen valita ITSE tiensä mikä kullekin sopii, ilman mitään propagandaa tai painostusta suuntaan tai toiseen.

      Minulla nuoriso on valinnut ITSE luterilaisen kirkon ja rippikoulun. Itselläni on katolilaissympatiat.

      Kukin tekee ITSE mikä kullekin sopii. Ei ketään - etenkään lapsia - saa painostaa ollenkaan.

      • MEl huomaan kuinka onnellkinen olet elämässäsi. Tuskin kukaan voi olla sitä huomaamatta sekä kuinka sinun ei tarvitse tehdä työtä MAP kirkossa. Ehkä se johtuu pullossa kasvamisestasi, mene tiedä. Vaimosi on varmaan kovin viisas kun on valinnut sinut kaikista niistä joita oli tarjolla. Hienoa että teillä menee hyvin ja 11 vuotiaskin on niin onnellinen ja vapaa. Kai muistat että hän on vapaa muutaman vuodenkin päästä ja ilman mitään tiputusta valitsee itse.
        Minulla on kyllä sen verran enemmän tekemistä tuon realimmailman kanssa että en jouda tänne vastaamaan kierrellen kaarrellen, vaan sanon asiat suoraan. Joistakin jotka eivät kestä totuutta se voi tuntua vihaiselta, mutta MEL rakas en ole lainkana vihainen sinuun. Itse valitset oman tiesi, voisit kyllä antaa minun valita myös omani. Noin tasapainoisena aikuisena sinulla on varmaan varaa myöntää minulal ja Tapanille oman päättämisoikeus omana elämäämme ja noin hiemnona miehenä et varmaankaan halua kuulua niihin jotka haukkuvat muita. Olet vastannut useaan kirjoitukseeni usealla iloa ja onnea tihkuvalla repliikillä toinen toisensa jälkeen. Todella nerokas keksintö. Miksi kirjoitta yhteen repliikkiin kaikkea?
        Oikeen onnellista adventtia sinulle ja perheellesi toivoo Nenada xxxx


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe