No niin. Kerropas luottamuksellisesti.

.....

Mikä tilanne?

51

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****

      Ihan hirveä ikävä ja ärsyttää samalla, haluaisin vaan kietoutua häneen kuin suihkuverho!

      • RaikkaaNa

        Tulinkin just suihkusta :)


    • mitä tarkoitat

      mikä tilanne?

      • Tyypillinen..

        suomalainen, kysyy, kun pitäisi vastata. Ja varmaan vastaa, kun ei kysytä...


    • Tilanne on

      0-0, pahasti vaikuttaa siltä, että jatkoajalle mennään..luottamuksellisesti.

      • Ketkä

        pelaa?


      • HPK?
        Ketkä kirjoitti:

        pelaa?

        siinä olisikin täydellinen kirjainyhdistelmä. Made in Heaven.


      • Hannu,
        HPK? kirjoitti:

        siinä olisikin täydellinen kirjainyhdistelmä. Made in Heaven.

        Pekka ja Keijo? ;)


    • jävla

      Faan

    • paha, tosi...

      paha. kevääseen liian pitkä aika :( ja mies olen

      • yksivain..

        Ai jollain muullakin... Kevät saapuu, minä saavun. Paras tilanne ikinä ja paranee kevättä kohti mentäessä. Onhan minulla hänet, minun oma rakkaani:)


    • Autolla mennään

      Tilanne elää. Hän elää omaa elämää ja minä omaa. Satuttiin vain samaan ratikkaan ja siitä se sitten lähti. Jäätiin nyt molemmat eri aikaan pois ja itse en yleensä samassa ratikassa muiden kanssa kulje. Loppu hyvin..ja kummallakin oma loppunsa. Hetken tie on kevyt kaksin kulkea ja sitten jo taas mennään omien taakkojen lyömänä eteenpäin.

    • hyvin voin

      Tällä hetkellä en kaipaa ketään. Täytyy ensin jutella, että tietää herääkö kiinnostus. Miehen on aloite tehtävä ja eka tapaamisen jälkeen tietää haluaako hänet tavata uudelleen. Muualla mainostaminen on turhaa.

    • et silleen...

      patti...

      • Eiks sen

        voi räjäyttää?


      • kerro ihmeessä
        Eiks sen kirjoitti:

        voi räjäyttää?

        miten pattitilanne räjäytetään?


      • Kyllä sun
        kerro ihmeessä kirjoitti:

        miten pattitilanne räjäytetään?

        itse täytyy siihen keinot keksiä... Kaikki kun ei toimi kaikkiin.


    • Motissa ollaan

      Motti.

      • jätte potten

        Potti...Jättipotti


      • Miten sä

        sinne oot joutunut?


    • numero löytyy

      Ei vaa tiedä ootko sinkku

      • Miten ei

        tiedä?


      • Sitten selviää

        Ethän sä voikkaan sitä tietää. Siksi ei hattaakaan vaikka otat yhteyttä.


    • Runkku-Rankku

      Kinkku-Kunkku
      Punkku-Linkku

    • faith no more

      Nythän ollaan päästy siihen pisteeseen jota olen odottanut, eli järki on palannut eikä mikään tunnu enää miltään.

      • Kuvittelet

        vaan. Sä olet kapseloinut tunteesi ja ne tulee sieltä esiin hetkenä, jolloin vähiten odotat.


      • joopista joo
        Kuvittelet kirjoitti:

        vaan. Sä olet kapseloinut tunteesi ja ne tulee sieltä esiin hetkenä, jolloin vähiten odotat.

        ja sittenhän törmäillään.


    • nainen hämeestä

      Tilanne on se, että elämä jatkuu. Ei sitä loputtomasti voi aikaansa käyttää tuloksettomaan etsiskelyyn.

    • toivo kadonnut

      Yhtä kaipaan ja toisen kanssa seksisuhteessa joka muuttumassa parisuhteeksi.

      • Sanoisin tähän,

        että typerää toimintaa. Mutta niin makaa kuin petaa.


      • eletään samoin
        Sanoisin tähän, kirjoitti:

        että typerää toimintaa. Mutta niin makaa kuin petaa.

        Samalla tavalla kuin se jota kaipaan. Samalla tyylillä. Pannaan mutta ei toisimme vaan muita ja muodostetaan suhde mutta ei yhdessä vaan joidenkin muiden kanssa.


      • Ja susta se
        eletään samoin kirjoitti:

        Samalla tavalla kuin se jota kaipaan. Samalla tyylillä. Pannaan mutta ei toisimme vaan muita ja muodostetaan suhde mutta ei yhdessä vaan joidenkin muiden kanssa.

        on sitten tosi reilua toisten osapuolten kannalta? Vaihda maksullisiin, jos on pakko paneskella ympäriinsä ja riko vain itsesi, äläkä muita. Mutta älä kuvittele sen jälkeen enää löytäväsi aitoa rakkautta.


      • En se sun äijäs
        Ja susta se kirjoitti:

        on sitten tosi reilua toisten osapuolten kannalta? Vaihda maksullisiin, jos on pakko paneskella ympäriinsä ja riko vain itsesi, äläkä muita. Mutta älä kuvittele sen jälkeen enää löytäväsi aitoa rakkautta.

        Parisuhde tästä on tulossa ja olen nainen.


      • No en kuvitellutkaan
        En se sun äijäs kirjoitti:

        Parisuhde tästä on tulossa ja olen nainen.

        Eiköhän naisille tarjontaa ole, jos haluaa. Ihan ilmaiseksikin, eikä tarvi ketään huijata.


      • Ei huijaus
        No en kuvitellutkaan kirjoitti:

        Eiköhän naisille tarjontaa ole, jos haluaa. Ihan ilmaiseksikin, eikä tarvi ketään huijata.

        Ei ketään ole huijattu. Sanoinko että olisi? Kyllä mies tietää! Kuvittelet nyt omias


      • Eli olet
        Ei huijaus kirjoitti:

        Ei ketään ole huijattu. Sanoinko että olisi? Kyllä mies tietää! Kuvittelet nyt omias

        rehellisesti kertonut kaipaavasi toista miestä? Tuskin.


      • Jotkut osaa puhuakin
        Eli olet kirjoitti:

        rehellisesti kertonut kaipaavasi toista miestä? Tuskin.

        Kyllä. Yhteinensopimus seksisuhteesta. Mies halusi seksiä joten sille sopi. Kyllä se on ihan perillä asioista.


      • Ja sinusta
        Jotkut osaa puhuakin kirjoitti:

        Kyllä. Yhteinensopimus seksisuhteesta. Mies halusi seksiä joten sille sopi. Kyllä se on ihan perillä asioista.

        on silti oikein ryhtyä toisen kanssa suhteeseen, vaikka tunteet on ihan toisaalla? No, meitä on moneksi...


      • Mitä vittua????
        Ja sinusta kirjoitti:

        on silti oikein ryhtyä toisen kanssa suhteeseen, vaikka tunteet on ihan toisaalla? No, meitä on moneksi...

        Onhan se toinenkin!! Samalla tyyillä sitten vaan.


      • Kuvittelet
        Mitä vittua???? kirjoitti:

        Onhan se toinenkin!! Samalla tyyillä sitten vaan.

        kostavasi, mutta tekosi tuskin liikuttaa vähääkään henkilöä, jolle yrität kostaa. Ehkä kannattaisi vaan päästää molemmista irti ja jatkaa elämää. Eiköhän sieltä jostakin tule vielä vastaan sellainenkin, joka oikeasti kolahtaa. Ja jolla kolahtaa.


      • Outo teoria
        Kuvittelet kirjoitti:

        kostavasi, mutta tekosi tuskin liikuttaa vähääkään henkilöä, jolle yrität kostaa. Ehkä kannattaisi vaan päästää molemmista irti ja jatkaa elämää. Eiköhän sieltä jostakin tule vielä vastaan sellainenkin, joka oikeasti kolahtaa. Ja jolla kolahtaa.

        Mikä kosto se on jos se ei edes tiedä? Mä elän elämääni eteenpäiin


      • No sitä
        Outo teoria kirjoitti:

        Mikä kosto se on jos se ei edes tiedä? Mä elän elämääni eteenpäiin

        suuremmalla syyllä kannattaisi päästää irti...


      • älä inise vaan lue
        No sitä kirjoitti:

        suuremmalla syyllä kannattaisi päästää irti...

        Irti mistä? aivatusta olen päästänyt jo irti. Jos et nyt lukenut kirjoituksiani niin elän nyt yhteisesti sovitussa seksisuhteessa joka on syvenemässä parisuhteeksi.show must go on! kUKAS NYT VARATTUA JAKSAISI HAIKAILLA AIKAANSA PIDEMPÄÄN??? kyllä se elämä jatkuu ja mulla se on jatkunut avoimin kortein pelaten.


      • Ei se mikään
        älä inise vaan lue kirjoitti:

        Irti mistä? aivatusta olen päästänyt jo irti. Jos et nyt lukenut kirjoituksiani niin elän nyt yhteisesti sovitussa seksisuhteessa joka on syvenemässä parisuhteeksi.show must go on! kUKAS NYT VARATTUA JAKSAISI HAIKAILLA AIKAANSA PIDEMPÄÄN??? kyllä se elämä jatkuu ja mulla se on jatkunut avoimin kortein pelaten.

        kaivattu olisi, jos olisit päästänyt irti. Etkä täällä sen perään haikailis.


      • varattu kun on varat
        Ei se mikään kirjoitti:

        kaivattu olisi, jos olisit päästänyt irti. Etkä täällä sen perään haikailis.

        Mä olen siksi vielä seksisuhteessa mutta menossa kohti parisuhdetta sitä mukaa kun tämä meneillään oleva suhde lämpenee ja kehittyy. Yhdessä vietetty aika lämmittää suhdetta päivä päivältä ja sitä mukaa unohtuu se jota kaipaan täällä.


    • muuten yksin

      Mä en haluais olla kenenkään muun kanssa. Jos sulle sopii niin ota pian yhteyttä niin voitais jutella. Kuollaan sitten yhdessä jos niin käy.

      • Ei mulla oo

        aikomustakaan kuolla vielä vähään aikaan, sikäli mikäli siihen itse voin jollakin tavalla vaikuttaa.


    • ero tulee

      Älä nyt hemmetti alkavassa parisuhteessa ketään kaipaa. Jos nyt aloitat tuolla tavoin niin mitä se on vuosien päästä.

    • Totuusjoka kestää

      Rakastan vain häntä. Hannua

      • Onnea teille

        molemmille! Toivottavasti Hannukin rakastaa sua. :)


    • totta on

      Joo, kun mä en näe koskaan muita niissä mun kuvissa. Vaikka kuinka yrittäis muka unohtaa niin jostain ne kuvat pomppaa aina takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe