Kertokaapa

Matkaaja

Onko joku muka löytänyt joskus täältä matkaseuraa? ? Mahdottomalta vaikuttaa ainakin näiden keskustelujen perusteella. Etsiikö kukaan täällä oikeasti matkalle kaveria?

24

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mazyel

      Hei! Kerran onnistuin saamaan täältä naisseuralaisen mukaani Dominikaaniseen tasavaltaan kahdeksi viikoksi. Tapasimme sitä ennen kerran. Oli ihan kivaa, kun ei tarvinnut syödä yksin, kun oli all-inclusive -paikka. Muutoin minä kuljin enemmän ja kaveri tykkäsi ottaa enemmän aurinkoa. Mutta muuten sovimme ihan kivasti yhteen ja vaikkei sen matkan jälkeen tavattukaan enää, niin oli ihan kiva saada vaihteeksi seuraa tällaiselle yksin matkustamaan tottuneelle.

    • elina4

      Olen löytänyt täältä matkaseuraa viikonmatkalle. Reissu meni mukavasti, yhdessä kävimme syömässä sekä jaoimme huoneiston.

      Kyllä täältä löytää mukavaakin matkaseuraa.

    • Nainen 38

      Kerran kans löysin. Mut se mies ihastu muhun. Hyvin meni matka kuitenkin ja sänkykin jaettiin sovussa. Ei valittamista hinta-laatusuhteessa :D Ei olla oltu yhteydessä jälkeen.

      Ja voisin lähteä uudestaan jonkun kanssa matkalle! Meiluummin lämpöiseen ja omat kulut maksetaan. Joulu-tammikuu, viikko-kaks. alle 2t

      • kojis 51v

        Moroo..oon lähdössä dominikaaniseen tammikuussa kahdeks viikoks! Kiinnostaisko lähtee lämpöön!? Olin vuos sitten Kuubassa vastaavalla reissulla ja molemmat jäätiin henkiin!!:)


    • 10+2

      Jokunen päivä sitten hain matkaseuraa jouluksi Tallinnan risteilylle, mutta pyysin poistamaan ilmoitukseni, kun en saanut yhtään asiallista vaan pelkästään häirikköääliöiden viestejä sähköpostiini.

      • *****

        Haetko mies vai naisseuraa tallinnan jouluristeilylle? Olen mies ja menen ko risteilylle. Naisseura etsinnässä :)


      • 10+2
        ***** kirjoitti:

        Haetko mies vai naisseuraa tallinnan jouluristeilylle? Olen mies ja menen ko risteilylle. Naisseura etsinnässä :)

        En enää hae kumpaakaan, tää mummo muutti suunnitelmat ihan muuksi eikä varannut risteilyä :)


    • Olen löytänyt asiallista naisen seuraa täältä ja viikko oltiin marmariksessa,sama huone jaattiin sekä asiallisesti käyttäydyttiin :)
      Tietysti täälläkin on kaikenlaisia pässejä mutta jos järkeä osaa käyttää niin pärjää kyllä.
      Mä olisin kyllä vastannut jonkun tallinnan matkaan jouluksi jos olis vaan joku ilmoitus mihin vastata :)Tosin mulla ikää jo 46v...

      • 10+2

        No tälle mummolle kyllä tuli täysin asiattomia vastauksia, osa suorastaan törkeitä ja mulla ikää jo 59v.....


    • mullakin on ilmoitus, mut eipä kukaan halua lähtee matkalle. on todellakin outoa, että kuulee ihmisten haluavan reissuun,mutta ei ole kaveria. kyllä niitä on, mut eipä kuitenkaa kukaa ota yhteyttä. eli ei täältä ainakaa ole matkaseuraa saanu.

      • Just nyt oisin niin reissun tarpeessa, mutta ketään mukavaa ei ole lähdössä


      • jadeca kirjoitti:

        Just nyt oisin niin reissun tarpeessa, mutta ketään mukavaa ei ole lähdössä

        nyt ois lähtö jos oot valmis lähtemään


    • maailma on kaunisa

      Löysin täältä matkaseuraa ja siitä poiki n, 3 vuoden seurustelu ja monta yhteistä matkaa. Kotipaikkakuntien välimatka oli vaan niin pitkä, ettemme etäsuhteessa jatkaneet. Kyllä luotettavia ihmisiä on vielä olemassa. Ehdottomasti pitää tavata ennen matkaa ja olla puhelin yhteydessä, jotta voi luoda näkemyksen kaverista.
      Aion jatkossakin etsiä matkaseuraa netistä, kun teen omatoimi matkoja ja kaksin mukavampaa. Mies 60v

      • Sakke07777

        Itsellä sama kokemus pitkältä ajalta että murrosikäisten pilkat on ainoat vastaukset...
        Jos on keski-ikäinen mies niin turha täällä on ilmoitella.

        Ehdotus: Perustetaan me pettyneet oma esim. facebook ryhmä jossa 'oikeasti' matkaseuraa hakevat voivat tulla mukaan?


    • matkustan, matkustat

      Samoin minä olen ihmetellyt näitä ilmoituksia. Luultavasti tämä on joillekin jonkinlainen ajankulu. Vastailla ilmoituksiin ja heitellä kommenteja, joskus hyvinkin sairaita. Kuitenkin on todennäköisesti paljon yksinäisiä ihmisiä ketkä kaipaisivat matkaseuraa. Eikö silloin olisi paras tekaista joku sp-osoite ja näin pääsisi eteenpäin asiassa. Prepaid-liittymät ovat helppo tapa päästä juttusille mahdollisten matkakavereiden kanssa kun on päästy sähköpostivaiheeseen. Ei se niin vaikeaa ole jos on halua. Ilmoitukseen olisi tosiaan fiksua laittaa myös ikä, sukupuoli jne jos on tositarkoituksella liikkeellä.
      Tässä esim haku:-) mies halluaa äkkiäetelään lähe mukaan läämmppimään.
      Ja sitten ihmetellään kun matkaseuraa ei löydy.

    • Mä sain täältä ainakin kivan daamin 10 päivän kesäretkelle Suomessa ja ollaan vieläkin silloin tällöin ( 1x2vk) yhteydessä ja täytyy sanoa et meil synkkaa hyvin. Sitä tutustuu toiseen paljon paremmin viikon tai kahden reissussa kuin 2 tunnin kahvilakeskusteluissa.
      Mä otin riskin ja näin hänet ensikerran vasta kun autolla hain hänet kyytiini:D
      Oli sopimus et koska tahansa voi lähteä pois, jos alkaa tökkiä. Kummatkin oltiin kokoaika yhdessä ja nautittiin Suomen kesästä. Myöhemmin ollaan käyty yhdessä ulkomaillakin ja uutta suunnitellaan ilman suurempia sitoumuksia sillä tällä naisella on mies, joka ei tytkkää matkustella. Mä taasen rakastan matkustamista ja olen kotonani lähes aina siellä missä satun olemaan ; Asia-Afrikka tai Euroopan maat... Eläköön mukavat naiselliset naiset!!!

    • matkaan

      Täältä löytynyt joka kerran matkakaveri reissuun. Kuusi matkaa tehny niin, ja joka kerran ihan mukavaa samaa sukupuolta oleva reissaaja löytynyt. Hih... kerran myös miehen kanssa kahden viikon matka ja ihan kivaa oli. Nfaiset tavannut enne lähtöä vasta kentällä, mihen halusin nähdä ja jutella ennen reissua.
      Kunnollisa ihmisiä kaikki ja jatkossakin matkaseuraa täältä etsin. Loman ajankohtahan paljolti määrää, löytyykö kaveria juuri siihen aikaan. Jos nimittäin työssäoleva sitä seuraa etsii..

    • Ehkä minäkin...

      Olen oikeasti hämmästynyt, että monia mukavia matkaseuralaisia on löytynyt tältä palstalta. Vai vastasivatko he jo kaikki..? :)

    • juu kyllä

      Kyllä on löytynyt naiselle nais seuraa.Kerran soitetiin ja kentällä nähtiin.Ja vieläkin vaihdamme silloin tällöin kuulumisia. Majoituttiin kylläkin omiin huoneisiin ja hotelleihin kun molemmilla oli jo matkat valmiina varattuina.

      • Jolleri

        Ihan heteromies olen ja toisen miehen kanssa oltiin Filippiineillä, kun arvellutti lähteä sinne yksin. Matka meni hyvin kun molemmilla oli pil.lun saanti päällimmäisenä mielessä!


      • 1966
        Jolleri kirjoitti:

        Ihan heteromies olen ja toisen miehen kanssa oltiin Filippiineillä, kun arvellutti lähteä sinne yksin. Matka meni hyvin kun molemmilla oli pil.lun saanti päällimmäisenä mielessä!

        Hienoa kuulla, että tämä onnistuu :)

        Täytyykin laittaa vuodenvaihteen jälkeen itse myös ilmoitus, sillä haluaisin risteilylle ja etsin mielellään 40-53v miestä, joka osaisi/haluaisi tanssia.

        Itse kans haluan tavata miehen ennen matkaa, ihan turvallisuussyistä :)


    • Auringonladku

      Hei. Seuraa kyllä löytyy, mitta ei aina sopivaa, mutta ei kannata luovuttaa! Itse sain ikuisen ystävän, kentällä vasta tavattiin...

    • Thelmo

      Olin viikon lomalla, ennalta tuntemattoman miehen kanssa. Kerran puhuttiin lippujen varaamisesta puhelimitse, muutoin oltiin yhteydessä etukäteen vain sähköpostitse. Koko viikko oltiin yhdessä, ja mies oli asiallinen ja mukava. Sänkykin jaettiin ilman ongelmia (tai ehdotteluja). Jokunen kuukausi reissun jälkeen sovittiin tapaaminen, ja siitä lähtien ollaankin nyt seurusteltu. Tästä ensilomasta on nyt aikaa 3 vuotta.

    • uusipäivä

      Hei en oo ikinä ehtinyt täältä ketään mutta vappuna tuli risteiltyä ystävien kanssa ja tutustuttiin naapuri hytin kavereihin.mielellään tavattais uudelleen heitä.osaako kukaan auttaa mistä vois etsiä ?onko muita sivustoja kun suomi24 kiitos jo näin etukäteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe