Sukupuolineutraali avioliittolaki hyväksytiin

105-97

Niin siinä sitten kävi, eduskunta hyväksyi niin kutsutun sukupuolineutraalin avioliittolain äänin 105-97, kaksi oli äänestyksestä poissa.


Mitäs nyt sanotaan?

142

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Put Kin Raja

      Putinille aukesi raja

      • mene tekel ufarsin

      • hävetkää eduskunta

        Jos nyt jätetään se Putin sinne missä hän on.
        En olisi ikinä uskonut,suomessa on noin surkea eduskunta. Ainoa järkevä teko heiltä olisi EROTA!


      • hävetkää eduskunta kirjoitti:

        Jos nyt jätetään se Putin sinne missä hän on.
        En olisi ikinä uskonut,suomessa on noin surkea eduskunta. Ainoa järkevä teko heiltä olisi EROTA!

        Suomalaiset ovat heidät sinne valinneet päättämään puolestaan. Kansa saa sitten ottaa seuraamukset heidän päätöksistään.


      • en ää
        hävetkää eduskunta kirjoitti:

        Jos nyt jätetään se Putin sinne missä hän on.
        En olisi ikinä uskonut,suomessa on noin surkea eduskunta. Ainoa järkevä teko heiltä olisi EROTA!

        En äänestä enään koskaan!


      • pehmopappa
        jaikali kirjoitti:

        Suomalaiset ovat heidät sinne valinneet päättämään puolestaan. Kansa saa sitten ottaa seuraamukset heidän päätöksistään.

        Yhdistääkö Jumalan homoparin aviopariksi?

        Ei, sillä Jumala vihaa homouden lunnonvastasista syntiä, eikä hän ole yhtään homoa luonut (Room.1:25-31) homot ovat itse syntiin lähteneet. 
        Synti on aina IHMISEN oma valinta, siksi ihmisen on myös tehtävä itse parannus. Jeesus rakastaa katuvia syntisiä ja antaa voiman vapautua kaikesta synnistä myös homoudesta. (Joh. 1:12, 1. Kor. 6:9-11) 

        Ei minkään eduskunta voi Jumalan LAKIA muuttaa. 

        Enemmistö Suomen kansasta ei hyväksy tätä homo-petos-liittoa-lakia.

        Jumala yhdistää avioliittoon VAIN MIEHEN ja NAISEN yhdeksi lihaksi ja siunaa heidän liittonsa. 

        1.Kor. 7:2 "mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin MIEHELLÄ oma vaimonsa, ja kullakin NAISELLA aviomiehensä."

        Matt. 19:5 

        "ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'"

        Homoudesta Raamattu puhuu VAIN syntinä. Jumala kieltää muuttamasta yhtä pilkkuakaan Jumalan sanasta, 

        Ilm. 22:18-19

        "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: JOS joku panee niihin jotakin LISÄÄ, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; 19 ja JOS joku ottaa POIS jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin JUMALA on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu."

        ...ei vaikka kuin suuria kyyneliä vuodatettaisiin Suomen eduskunnassa homouden nimissä, mitä pelleilyä saimmekaan nähdä eduskunnassa!!?


        Mitä tapahtuu homoille? 

        Ei mitään. Jumala ei heidän luvatonta luonnonvastaista suhdettaan siunaa. se on vain ihmisen tyhjät sanat ja valheet. Jumala ei siunaa ketään syntiä tekemään.


        Lisäksi mahdollinen lupio-pappi syyllistyy petokseen homoja siunatessaan sekä osalliseksi näiden homojen syntiin. 

        Ef. 5:11 

        "Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä."


      • K.T. USA.
        jaikali kirjoitti:

        Suomalaiset ovat heidät sinne valinneet päättämään puolestaan. Kansa saa sitten ottaa seuraamukset heidän päätöksistään.

        Juuri tuo äänestäminen on se avain asia,mutta vaikka kuinka montas vuosikymmentä äänestät,niin aina vaan mennään pitemmälle metsään.Olen huomannut ettei äänestäminen merkitse centin verran.Määräävä ylimistö tekee mitenkä itse haluavat äänestusten tuloksista huolimatta.Mahtaa heillä olla naurun aiheita kansalaisten äänestyksistä.


      • +++++++++++
        pehmopappa kirjoitti:

        Yhdistääkö Jumalan homoparin aviopariksi?

        Ei, sillä Jumala vihaa homouden lunnonvastasista syntiä, eikä hän ole yhtään homoa luonut (Room.1:25-31) homot ovat itse syntiin lähteneet. 
        Synti on aina IHMISEN oma valinta, siksi ihmisen on myös tehtävä itse parannus. Jeesus rakastaa katuvia syntisiä ja antaa voiman vapautua kaikesta synnistä myös homoudesta. (Joh. 1:12, 1. Kor. 6:9-11) 

        Ei minkään eduskunta voi Jumalan LAKIA muuttaa. 

        Enemmistö Suomen kansasta ei hyväksy tätä homo-petos-liittoa-lakia.

        Jumala yhdistää avioliittoon VAIN MIEHEN ja NAISEN yhdeksi lihaksi ja siunaa heidän liittonsa. 

        1.Kor. 7:2 "mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin MIEHELLÄ oma vaimonsa, ja kullakin NAISELLA aviomiehensä."

        Matt. 19:5 

        "ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'"

        Homoudesta Raamattu puhuu VAIN syntinä. Jumala kieltää muuttamasta yhtä pilkkuakaan Jumalan sanasta, 

        Ilm. 22:18-19

        "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: JOS joku panee niihin jotakin LISÄÄ, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; 19 ja JOS joku ottaa POIS jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin JUMALA on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu."

        ...ei vaikka kuin suuria kyyneliä vuodatettaisiin Suomen eduskunnassa homouden nimissä, mitä pelleilyä saimmekaan nähdä eduskunnassa!!?


        Mitä tapahtuu homoille? 

        Ei mitään. Jumala ei heidän luvatonta luonnonvastaista suhdettaan siunaa. se on vain ihmisen tyhjät sanat ja valheet. Jumala ei siunaa ketään syntiä tekemään.


        Lisäksi mahdollinen lupio-pappi syyllistyy petokseen homoja siunatessaan sekä osalliseksi näiden homojen syntiin. 

        Ef. 5:11 

        "Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä."

        Suomen lain kannalta se mitä raamattu sanoo on yhdentekevää.


      • Katsotaan 3
        hävetkää eduskunta kirjoitti:

        Jos nyt jätetään se Putin sinne missä hän on.
        En olisi ikinä uskonut,suomessa on noin surkea eduskunta. Ainoa järkevä teko heiltä olisi EROTA!

        Ensi vaaleissa tapahtuu todennäköisesti suurimmat edustajanvaihdokset miesmuistiin, näin arvelen.
        Ei tule pelkästään kansalaisaloitetta vaan kaikkien äänestäjien mielipide.


      • vaaliavustaja

        PS ja Keskusta suurilta osin vastaan, KD kokonaan vastaan. Näitä puolueita kannattaa suosia, ja mahdollisesti Kokoomuksen yksittäisiä ehdokkaita, mutta Kokoomuksesta ei saa tehdä suurinta puoluetta, mielellään Kokoomus vasta kolmanneksi Keskustan ja PS:n jälkeen, niin Suomella on enemmän toivoa.
        KD:lle edes pieni vaalivoitto ja yksi edustaja lisää, jotta on helpompi huomioida heidät PS:n ja Keskustan hallituskumppaneiksi. Äänestää voi vain yhtä ehdokasta, mutta tukea muuten vaikka näitä kaikkia kolmea puoluetta ja yksittäisiä ehdokkaita.


    • 105-92

      Ännet eivät olleet 105-97, vaan 105-92.

      • '''''''

        Ei auttanu, vaikka monet rukoili lain hylkäämisen puolesta.


      • niinhän se meni

      • ,,,,,,,
        ''''''' kirjoitti:

        Ei auttanu, vaikka monet rukoili lain hylkäämisen puolesta.

        Sehän tarkottaa sitten sitä että jumalan tahto toteutui asian tiimoilta?


      • ,,,,,,, kirjoitti:

        Sehän tarkottaa sitten sitä että jumalan tahto toteutui asian tiimoilta?

        Ihminen saa aina mitä hän halua vaikka se olis syntiä ja vääryttäkin mutta sitten koitu rangastus.

        Ilm. 2:21
        Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
        Ilm. 2:22
        Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
        Ilm. 9:20
        Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeaisia ja vaskisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä.
        Ilm. 9:21
        He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.
        Ilm. 16:9
        Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.
        Ilm. 16:11
        ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.


      • adresserveri

    • Muuttumaton

      Jumalan Sana on muuttumaton.
      Suomen eduskunta ei muuta äänestamällä luonnonlakeja.

      • Put Kin Raja

        >>>Suomen eduskunta ei muuta äänestamällä luonnonlakeja.


      • voitko perustella
        Put Kin Raja kirjoitti:

        >>>Suomen eduskunta ei muuta äänestamällä luonnonlakeja.

        Pidän tuota lähinnä vitsinä ja huonona sellaisena


      • Put Kin Raja
        voitko perustella kirjoitti:

        Pidän tuota lähinnä vitsinä ja huonona sellaisena

        Vitsi naurattaa jos se on hyvä. Mutta tämä vitsi ei naurata kun
        Putinin sotakoneisto tulee rajan yli. Suomen eduskunta on
        sukupuolineutraalin avioliiton hyvksymisellään saanut Jumalan
        suojelevan käden siirtymään pois rajalta. Jumalan tuomio tulee
        ellei kansa käännyt. Jos se kääntyy, on kiire. Mitään kääntymystä
        ei kuitenkaan näytä olevan tekeillä muuta kuin kääntymt syvemmälle
        syntiin. Ja Jumalanko pitäisi sitten siunata kansaa niin että voivat
        mennä vielä pitemmälle syntiin ja saastaisuuteen? Jumala ei
        voi enää katsella tällaista touhua. Hän antaa Venäjän tulla
        Suomeen ja niin suomalaiset tulevat tietämään kuka rajoista
        päättää.


      • Eenokki 12
        Put Kin Raja kirjoitti:

        Vitsi naurattaa jos se on hyvä. Mutta tämä vitsi ei naurata kun
        Putinin sotakoneisto tulee rajan yli. Suomen eduskunta on
        sukupuolineutraalin avioliiton hyvksymisellään saanut Jumalan
        suojelevan käden siirtymään pois rajalta. Jumalan tuomio tulee
        ellei kansa käännyt. Jos se kääntyy, on kiire. Mitään kääntymystä
        ei kuitenkaan näytä olevan tekeillä muuta kuin kääntymt syvemmälle
        syntiin. Ja Jumalanko pitäisi sitten siunata kansaa niin että voivat
        mennä vielä pitemmälle syntiin ja saastaisuuteen? Jumala ei
        voi enää katsella tällaista touhua. Hän antaa Venäjän tulla
        Suomeen ja niin suomalaiset tulevat tietämään kuka rajoista
        päättää.

        Nyt suomi on todellinen uhka Venäjälle. Ehkä Putin muuttaa strategiaa suomeen nähden. Vaihtaa atomiaseet vielä niihin baabelin tornin korkuisiin joita tarvitaan vain yksi ja helsingistä sammuu valot.


      • tilanne ei muutu
        Eenokki 12 kirjoitti:

        Nyt suomi on todellinen uhka Venäjälle. Ehkä Putin muuttaa strategiaa suomeen nähden. Vaihtaa atomiaseet vielä niihin baabelin tornin korkuisiin joita tarvitaan vain yksi ja helsingistä sammuu valot.

        Suomen tilanne Venäjän naapurina ei muutu mitenkään. Suomi on uhka vasta jos liitymme NATO:n jäseneksi ja siihen Venäjä on jo varautunut vahvistamalla Suomen rajan takana olevia yksiköitään etukäteen. Homolaki ei vaikuta Suomen ja Venäjän suhteisiin millään tavalla.

        Venäjä pyrkii lähestymään uudestaan lämpinin suhtein EU:ta ja Suomea jatkossa nyt kun Ukrainan kriisi on jo takana päin ja Ukrainan Itä-osat ovat tehneet tahtonsa selväksi.


      • näin on

        Jumalan sana on muuttumaton, mutta ah, niin monitulkintainen. Eduskunta muuttaa tosiaankin vain Suomen lakeja, ei luonnonlakeja, kuten ei nytkään.


    • Joh. 1:5

      • tasan nolla

        Mitä luulet jaripekka, ilonpilaaja, kuinka moni sun kanssa nyt alkaa jotain raamattua lukemaan?


      • tutkija !
        tasan nolla kirjoitti:

        Mitä luulet jaripekka, ilonpilaaja, kuinka moni sun kanssa nyt alkaa jotain raamattua lukemaan?

        Ei ole jari-pekallakaan Raamatunsana kaikilta osin läheskään hallinnassa.


    • kohti Jumalaa

      Jumala on eri mieltä eduskunnan kanssa.

      • voitettiin1

        Miksei se munaton pelle sitten tehnyt mitään?


      • Vääntö Kankiko
        voitettiin1 kirjoitti:

        Miksei se munaton pelle sitten tehnyt mitään?

        Ei Hän väkipakolla rautakangella väännä ihmisiä tahtoansa tekemään.


      • jumala väärässä
        Vääntö Kankiko kirjoitti:

        Ei Hän väkipakolla rautakangella väännä ihmisiä tahtoansa tekemään.

        Onneksi, sillä jos se ois väliin tullut niin moni joutuis kärsimään. Ai mutt ethän sinä siitä mitään välitä.


      • jumala väärässä kirjoitti:

        Onneksi, sillä jos se ois väliin tullut niin moni joutuis kärsimään. Ai mutt ethän sinä siitä mitään välitä.

        Uskovat välittävät lähimmäistensä hyvinvoinnista. Mutta meillä uskovilla on suurempi perspektiivi näissä asioissa. Uskovat toivovat lähimmäisilleen ikuista hyvää. Olemassaolo jatkuu kuoleman jälkeen ikuisesti. Siitä hyvinvoinnista uskovat ovat huolissaan ja siitä on kysymys.

        Johanneksen evankeliumi:
        11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

        Apt 24:15 ja pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskasten että vääräin.

        1 Kor 15:12 Mutta jos Kristuksesta saarnataan, että hän on noussut kuolleista, kuinka muutamat teistä saattavat sanoa, ettei kuolleitten ylösnousemusta ole?
        15:13 Vaan jos ei ole kuolleitten ylösnousemusta, ei Kristuskaan ole noussut.
        15:14 Mutta jos Kristus ei ole noussut kuolleista, turha on silloin meidän saarnamme, turha myös teidän uskonne;
        15:15 ja silloin meidät myös havaitaan vääriksi Jumalan todistajiksi, koska olemme todistaneet Jumalaa vastaan, että hän on herättänyt Kristuksen, jota hän ei ole herättänyt, jos kerran kuolleita ei herätetä.
        15:16 Sillä jos kuolleita ei herätetä, ei Kristuskaan ole herätetty.
        15:17 Mutta jos Kristus ei ole herätetty, niin teidän uskonne on turha, ja te olette vielä synneissänne.
        15:18 Ja silloinhan Kristuksessa nukkuneet olisivat kadotetut.
        15:19 Jos olemme panneet toivomme Kristukseen ainoastaan tämän elämän ajaksi, niin olemme kaikkia muita ihmisiä surkuteltavammat.
        15:20 Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.
        15:21 Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta.
        15:22 Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,
        15:23 mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan;
        15:24 sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.
        15:25 Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle."
        15:26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.


      • jumala on kuollut
        Vääntö Kankiko kirjoitti:

        Ei Hän väkipakolla rautakangella väännä ihmisiä tahtoansa tekemään.

        Mitäs ne ristiretket oli, kun miekalla ja kirveellä pakotettiin? Ai niin mutta ne oli ihmisiä jotka niin teki...


      • H.T
        jumala on kuollut kirjoitti:

        Mitäs ne ristiretket oli, kun miekalla ja kirveellä pakotettiin? Ai niin mutta ne oli ihmisiä jotka niin teki...

        Hyvä oivallus.

        Jeesus sanoi: Rakastakaa vihollisianne.


    • KTS (Ei kirj.)

      Itkupotkuraivarilössi huutaa Venäjää apuun.

      LOL!
      :D

      Tääkin mun piti vielä nähä!

    • Kova pala joillekkin, ei mulle. Pidän Jumalan lain kuitenkin ylimpänä kaikkea.

      Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.
      Room. 13:2
      Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion.
      Room. 13:3
      Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen;

      • Voitettiin. Ei se helppoa tällä palstalla ole asiaa puoltaa, mutta uskallampa sanoa että ihan melkein itku tuli kun vihdoin rakkaus voitti eikä vihaihmiset.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Voitettiin. Ei se helppoa tällä palstalla ole asiaa puoltaa, mutta uskallampa sanoa että ihan melkein itku tuli kun vihdoin rakkaus voitti eikä vihaihmiset.

        * On sullakin aurora kumma käsitys rakkaudesta ?


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        * On sullakin aurora kumma käsitys rakkaudesta ?

        Rakkaus voitti.


      • Samaa mieltä
        auroraboreallis kirjoitti:

        Rakkaus voitti.

        Ihmisyys, inhimillisyys ja rakkaus voitti. Olen samaa mieltä kuin Jeesus joka kertoi mitkä ovat ne tärkeimmät asiat. Hän kielsi kivittämisenkin. Jeesus ei koskaan moittinut erilaisuutta eikä homoja ja lesboja. Synniksi näitä hän ei lukenut.


      • mitätuli
        auroraboreallis kirjoitti:

        Voitettiin. Ei se helppoa tällä palstalla ole asiaa puoltaa, mutta uskallampa sanoa että ihan melkein itku tuli kun vihdoin rakkaus voitti eikä vihaihmiset.

        Mitä voititte...


    • Eenokki 12

      No tomumajan homomieltymystä en ole koskaan edes epäillyt. Mielisairaaloissa kun annetaan sähköä ja huumeita niin sekoittaahan se Jumalan lain ja suomen lain pitäen kuten tomumaja suomen lakia Jumalan lakina.

      • kakka housussa

        miten eenokin akka?

        Eenokki 12
        27.10.2014 10:44
        0
        SULJE
        Minua on lapsesta asti syytetty perusteettomasti. Tehty syyllinen, pilkattu tuomittu,syyttömänä jne...
        Nykyään menee levyksi jos joku aukaisee kitansa lausuen väärän todistuksen.
        Minua on syytetty myös kun ei piekse pahaa akkaa En lyö ellei veitsellä tule kimppuuni tai koeta tappaa lapsiani.


      • kerro kerro
        kakka housussa kirjoitti:

        miten eenokin akka?

        Eenokki 12
        27.10.2014 10:44
        0
        SULJE
        Minua on lapsesta asti syytetty perusteettomasti. Tehty syyllinen, pilkattu tuomittu,syyttömänä jne...
        Nykyään menee levyksi jos joku aukaisee kitansa lausuen väärän todistuksen.
        Minua on syytetty myös kun ei piekse pahaa akkaa En lyö ellei veitsellä tule kimppuuni tai koeta tappaa lapsiani.

        Uskovaisen koti????? Kerro eenokki enemmän, helpottaa avautuminen.


      • voi voi
        kerro kerro kirjoitti:

        Uskovaisen koti????? Kerro eenokki enemmän, helpottaa avautuminen.

        Eenokki 1227.10.2014 11:420 SULJE
        Kyllä sydämeni kyllyydestä nyrkkini puhuisi jos se olisi mahdollista.


      • Eenokki 12 ja muut..

        Näköjään viestini aiheuttu pahaa? Minun on ajateltava muitakin foorumoilaisia, joten anteeksi vielä kerran pyydän kailkkia kirjoituksiani.

        Hyvää jatkoa teille jokaiselle foorumilaiselle ja itse koitan pysyä sivussa täältä.


      • tomumaja- kirjoitti:

        Eenokki 12 ja muut..

        Näköjään viestini aiheuttu pahaa? Minun on ajateltava muitakin foorumoilaisia, joten anteeksi vielä kerran pyydän kailkkia kirjoituksiani.

        Hyvää jatkoa teille jokaiselle foorumilaiselle ja itse koitan pysyä sivussa täältä.

        korjaan virh.. siis piti olla kaikkia kirjoituksiani. Olenhan kirjoitellut ehkä 7 vuotta.

        Koittakaa pärjäillä, sillä JEESUS ELÄÄ!


    • Järjestysensin

      Esivaltaa silloin kun maallinen laki on Jumalan Sanan alapuolella, ei sen yläpuolella.


      Apt (.5:29) "Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä..."

      • * Eihän tässä nyt ollut kyse esivallan tottelemisesta , vaan uudenlain aloitteesta, eikä se vieläkään ole laki, että sen mukaan tulisi asioita katella, menee ainkin vuosi, ennen kuin se tulee voimaan, jos tulee, kaikki on vielä mahdollsita, jospa Jumala nyt vähän koettelee Suomea, vielä on aikaa kääntyä pahoilta teiltä, oikeudenmukaiseen avioliitto lakiin !


    • KTS (Ei kirj.)

      Laitalahkolaisten kannattaisi nyt kerätä addressiin nimiä ja pyytää Putinia apuun. Hänethän voi tunnetusti saada hievahtamaan kun rajan takana vähän vinkataan.

      Maahanmuuttajasomalit ovat yleisesti ottaen isänmaallisempia kuin nää peräkammariseurakunnan änkyräsällit...

      :D

      • pitenee illan varjot

        Ei uskovilla ole mitään hätää. Saastainen saastuu ja pyhä pyhittyy.


      • pitenee illan varjot kirjoitti:

        Ei uskovilla ole mitään hätää. Saastainen saastuu ja pyhä pyhittyy.

        * Sallihan Jumala Sodoman ja Gomorrankin tuhon, kun ei löytynyt edes kymmentä vanhurskasta, mitenkähän Jumala laskee Suomen vanhurskaat, väkilukuun nähden ?

        * Raamattuaan lukevat uskovat tietävät, että on lopunajan aattohetket, jumalattomuus lisääntyy, kaikilla sektoreilla, ja tämähn on sitä, mistä Jeesus sanoi, " Niin kuin oli Sodoman ja Gomorran päivinä, niin on oleva hähen tulemuksensa päivinä"! Ei me uskovat vaan tahtoneet olla julmia, vaan koetimme olla oikeuden ja Jumalan asettaman lain puolella, että hyvät ja rauhalliset ajat voisivat säilyä"! Nyt vaan odotetaan, kun ei oikein uskovatkaan voi edes rukilla siunausta valtiovallalle, sen kannanoton vuoksi, joka kieltää Jumalan sanan arvovallan, ja seksuaalisesti häiriintyneet, sai vallan eduskunnassa. Jumala armahtakoon niitä, jotka kunnioittivat Jumalaa äänestyksessä !


      • KTS (Ei kirj.)
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Sallihan Jumala Sodoman ja Gomorrankin tuhon, kun ei löytynyt edes kymmentä vanhurskasta, mitenkähän Jumala laskee Suomen vanhurskaat, väkilukuun nähden ?

        * Raamattuaan lukevat uskovat tietävät, että on lopunajan aattohetket, jumalattomuus lisääntyy, kaikilla sektoreilla, ja tämähn on sitä, mistä Jeesus sanoi, " Niin kuin oli Sodoman ja Gomorran päivinä, niin on oleva hähen tulemuksensa päivinä"! Ei me uskovat vaan tahtoneet olla julmia, vaan koetimme olla oikeuden ja Jumalan asettaman lain puolella, että hyvät ja rauhalliset ajat voisivat säilyä"! Nyt vaan odotetaan, kun ei oikein uskovatkaan voi edes rukilla siunausta valtiovallalle, sen kannanoton vuoksi, joka kieltää Jumalan sanan arvovallan, ja seksuaalisesti häiriintyneet, sai vallan eduskunnassa. Jumala armahtakoon niitä, jotka kunnioittivat Jumalaa äänestyksessä !

        Mikähän tää on tää juttu että Mohkaanin lössi ei hievahakaan kun on kyse Tel Avivista?

        http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288445604143.html

        "Maailman parhaaksi gaykaupungiksi on valittu Israelin Tel Aviv."


      • Hyvä!
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Mikähän tää on tää juttu että Mohkaanin lössi ei hievahakaan kun on kyse Tel Avivista?

        http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288445604143.html

        "Maailman parhaaksi gaykaupungiksi on valittu Israelin Tel Aviv."

        Terävä huomio KTS. Eipä kuulu inahuksia.


      • uskova 2
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Mikähän tää on tää juttu että Mohkaanin lössi ei hievahakaan kun on kyse Tel Avivista?

        http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288445604143.html

        "Maailman parhaaksi gaykaupungiksi on valittu Israelin Tel Aviv."

        Tässä tulee hievahdus sulle .Roomalaiskirje 11:25Sillä minä en tahdo veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättömänä tästä salaisuudesta,että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti,kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,


      • KTS (Ei kirj.)
        uskova 2 kirjoitti:

        Tässä tulee hievahdus sulle .Roomalaiskirje 11:25Sillä minä en tahdo veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättömänä tästä salaisuudesta,että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti,kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,

        Tuo on nollatietoutta sillä Raamatun mukaan noin tapahtuu yhdelle jos toisellekin siellä sun täällä kaikkina aikoina....


    • hogäaMCkj

      On yksi asia, miten raamattu-uskovat ihmiset henkilökohtiasta elämäänsä elävät ja toinen asia se, kuinka mielekästä tai edes Jeesuksen esimerkin mukaista on, että jokin uskonnollinen ryhmä lainsäädännöllisin keinoin pakottaa koko väestön, myös siihen uskontoon uskomattomat noudattamaan uskonnon sanelemia määräyksiä.

      Missään ei ole koskaan hyvää seurannut siitä, että lainvoimalla pakotetaan ihmiset noudattamaan raamatullista elämäntapaa.

      Seurakunnan tehtävä on saada ihmiset uskomaan Jumalaan ja sen kautta omasta halustaan noudattamaan jumalallisia lakeja. Jos seurakunta on siinä epäonnistunut, on syynä seurakunnan etääntyminen Jumalan tahdosta, se ettei seurakunta elä eikä toimi niin kuin Jumala tahtoisi eikä sillä siksi ole voimaa vaikuttaa ympäröivään yhteiskuntaan.

      Turha syyttää jumalatonta yhteiskuntaa ja pelotella venäjän hyökkäyksillä. Seurakunnan olisi aika säkissä ja tuhassa tehdä parannusta omista synneistään, sillä niissä riittää kyllä ihan tarpeeksi tekemistä ilman että hukataan aikaa itkemällä kun eduskunta ei toimikaan jonkin uskovais ryhmän mielen mukaan.

      • KTS (Ei kirj.)

        Eihän tää laki pakota sua eikä ketään muutakaan menemään naimisiin yhtään kenenkään kanssa.


      • Put Kin Raja

        Jahah! Se olikin seurakunnan syy???
        En tiennyt sitä. Anteeksi ihan kauhiast
        tietämättömyyteni.


      • K.T. USA.

        Yhdyn tuohon,sikäli,ettei valtiolla pitäisi olla mitään sananvaltaa uskonnollisista asioista.Raamatun ohje kieltää homoavioliiton,sen pitäisi riittää ev.luterilaiselle kirkolle.Tehkööt mitä haluavat,mutta älkööt kutsuko itseään "KRISTILLISEKSI KIRKOKSI ".Nimitys Luterilainen kirkko sopii hyvin heille,muttei meille.


    • Voitto kotiin!

      Nyt saitte hihhulit kunnolla selkäsaunan kansalta. Kansan enemmistön tahto voitti eduskunnassa, se on voitto demokratialle. Uskovaisia nöyryytettiin oikein KUNNOLLA! Hyvä niin. Eduskunta sanoi tahdon!

      Tottukaa helvetin hihhuli-idiootit häviämään jatkossakin kansan enemmistölle!

      • voi sokeaa

        Voi raukkaa etkö vielä tiedä että uskovat tulevat hallitsemaan koko uuttaa maailmaa yhdessä Kuninkaan kanssa, eli Jeesuksen Kristuksen!

        silloin ei enää eduskunta äänestä typeristä asioista. eikä muustakaan toki.


      • K.T. USA.
        voi sokeaa kirjoitti:

        Voi raukkaa etkö vielä tiedä että uskovat tulevat hallitsemaan koko uuttaa maailmaa yhdessä Kuninkaan kanssa, eli Jeesuksen Kristuksen!

        silloin ei enää eduskunta äänestä typeristä asioista. eikä muustakaan toki.

        Mutta tiesitkö,että maailmalla on tekeillään järjestö,joka tulee hallitsemaan valtaosaa maapalloa,se on UMJ,eli Uusi Maailman Järjestö,mihinkä monet länsimaiden johtajat jaksavat vedota.Se tulee ottamaan hallinnan omiin käsiinsä.Raamatun mainitsema "UUSI MAAILMA" on aivan eri asia,sitä tulee hallitsemaan teokraattinen hallitus,jonka pääkallonpaikka on taivaissa.Ensin Jumala tuhoaa kaikki poliittiset järjestöt maan päältä.Täydellinen "restaurointi" on tarpeen.


      • Totuus ristille

        Totuus ristiinnaulittiin ja häväistiin, mutta nousi kolmantena päivänä. Ei tässä ole kyse voittajista tai voitetuista. Kyse on siitä että totuus ei pala tulessakaan ja se on Jumalan sanassa. Sinä joka Jumalan sanaa kunnioitat älä osallistu alatyylisiin mielipiteisiin vaan anna totuuden valaista elämääsi.


    • Arto T

      Hienoa että olet noin täynnä rakkautta uskovaisia kohtaan

      1 john. kirje 3:
      13 Älkää ihmetelkö, veljet, jos maailma teitä vihaa.

      • oho...

        Raamattu siis tiesi itsekin olevansa puutheinää joka synnyttää vihaa?


    • Venäjä ei hyökkää

      Venäjä ei hyökkää Suomeen eikä sillä ole mitään mahdollisuutta tehdä niin kun eduskunta Suomessa jotakin laiksi säätää. Rajaa vartioidaan niin kuin ennenkin, puolustusvoimat ovat normaalissa valmiudessaan ja Venäjän kanssa tehdään normaalia politiikkaa kuten ennenkin. Ei toteudu uskovaisten profetiat Venäjän hyökkäyksestä tälläkään kertaa.

      Venäjä pyrkii palauttamaan hyvät suhteet EU:n ja Suomen kanssa mahdollisimman nopeasti Ukrainan kriisin jäljiltä.

      Venäjä siis ei ole todellakaan tulossa uskovaisten avuksi, joudutte hihhulit nielemään tappionne ihan yksinänne. Suomessa näytti tänään voimansa kansalaisten Suomi, jossa valta kuuluu kansan enemmistölle. Uskovainen vähemmistö sai turpaansa henkisesti pahasti.

      • En mäkään sitä toivo, että Venäjä hyökkää, mutta kun se on realiteetti.
        Suomi tulee katkeamaan keskeltä ja eteläpuoli vielä halkeaa keskeltä.
        Suomi ei kokonaan häviä, mutta ahdasta on entiseen verrattuna.

        Kylvämisen ja niittämisen laki on edelleen voimassa. Koskee yksilöä, mutta myös kansakuntaa.

        Tuhlaajapoikakin ymmärsi palata kotiin vasta, kun oli rypenyt tarpeeksi.


      • ei hyökkää
        jari-pekka65 kirjoitti:

        En mäkään sitä toivo, että Venäjä hyökkää, mutta kun se on realiteetti.
        Suomi tulee katkeamaan keskeltä ja eteläpuoli vielä halkeaa keskeltä.
        Suomi ei kokonaan häviä, mutta ahdasta on entiseen verrattuna.

        Kylvämisen ja niittämisen laki on edelleen voimassa. Koskee yksilöä, mutta myös kansakuntaa.

        Tuhlaajapoikakin ymmärsi palata kotiin vasta, kun oli rypenyt tarpeeksi.

        Venäjä ei hyökää Suomeen, niillä ei ole mitään syytä tehdä niin ellemme satu erehtymään liittymään Natoon. Ota nyt vaan ihan iisisti siellä, Suomen rajat eivät muutu miksikään.

        Rajan pinnassa on täysin rauhallista, eikä mitään joukkojen siirtoja ole tapahtumassa tänne päin.


      • jari-pekka65 kirjoitti:

        En mäkään sitä toivo, että Venäjä hyökkää, mutta kun se on realiteetti.
        Suomi tulee katkeamaan keskeltä ja eteläpuoli vielä halkeaa keskeltä.
        Suomi ei kokonaan häviä, mutta ahdasta on entiseen verrattuna.

        Kylvämisen ja niittämisen laki on edelleen voimassa. Koskee yksilöä, mutta myös kansakuntaa.

        Tuhlaajapoikakin ymmärsi palata kotiin vasta, kun oli rypenyt tarpeeksi.

        Kaippa sä jaripekka jotain voimaa saat noista todellisuudelle vierailla sotaisilla väkivaltafantasioillasi. Sun sydän kaipaa nähdä tuhoa ja jaksat kun uskot siihen vaikka kaikki faktat puhuis sitä vastaan.

        Jumalasi ei tee mitään. Suomi ei halkea muuten kuin sinun mielikuvituksessasi.

        Monta vuotta tuhlasin kun kirjoitin sinulle. Sun vaimosi soitti mulle kerran ja kysyi Eevaa.

        Olin antanut liittymäni numeron vain sulle. En kenellekään muulle joten se ei voinut olla kukaan muu kuin vaimosi.

        Siksi en enää kirjotellut.

        Sä oot ihan kiva tyyppi. Mut mikä saa sut kuvittelemaan että oisit rakkaampi jumalalle kuin joku homo?

        Hyvä että Suomi välittää heidänkin onnestaan ja saivat mahdollisuuden mennä nekin naimisiin.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Kaippa sä jaripekka jotain voimaa saat noista todellisuudelle vierailla sotaisilla väkivaltafantasioillasi. Sun sydän kaipaa nähdä tuhoa ja jaksat kun uskot siihen vaikka kaikki faktat puhuis sitä vastaan.

        Jumalasi ei tee mitään. Suomi ei halkea muuten kuin sinun mielikuvituksessasi.

        Monta vuotta tuhlasin kun kirjoitin sinulle. Sun vaimosi soitti mulle kerran ja kysyi Eevaa.

        Olin antanut liittymäni numeron vain sulle. En kenellekään muulle joten se ei voinut olla kukaan muu kuin vaimosi.

        Siksi en enää kirjotellut.

        Sä oot ihan kiva tyyppi. Mut mikä saa sut kuvittelemaan että oisit rakkaampi jumalalle kuin joku homo?

        Hyvä että Suomi välittää heidänkin onnestaan ja saivat mahdollisuuden mennä nekin naimisiin.

        Hei. Tarkistappa se numero, josta soitettiin. Sä tiedät mun nimen ja asuinpaikkakunnan. Mun numero ja vaimon on molemmat mun nimissä. Katto vaikka numerotiedustelusta. Sitä numeroa en antanut kenellekkään. Se ei ollut edes kännykässäni mustissa.

        Mä olen susta samaa mieltä. Sä olet ihan kiva ihminen. Ne oli ihan mukavia keskusteluja.


      • jari-pekka65 kirjoitti:

        Hei. Tarkistappa se numero, josta soitettiin. Sä tiedät mun nimen ja asuinpaikkakunnan. Mun numero ja vaimon on molemmat mun nimissä. Katto vaikka numerotiedustelusta. Sitä numeroa en antanut kenellekkään. Se ei ollut edes kännykässäni mustissa.

        Mä olen susta samaa mieltä. Sä olet ihan kiva ihminen. Ne oli ihan mukavia keskusteluja.

        Joo, niin ne oli. Siksi mulla on vähän paha mieli nyt kun sanoin sulle pahasti. Ilman riitaa keskusteltiin kauan ja toivon että se jää sulle päällimäiseksi mieleen.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Joo, niin ne oli. Siksi mulla on vähän paha mieli nyt kun sanoin sulle pahasti. Ilman riitaa keskusteltiin kauan ja toivon että se jää sulle päällimäiseksi mieleen.

        Sehän mulla on aina ollu mielessä, että oli kiva keskustella. Ei sun tarvi olla pahoillaan. Et sä mulle ole pahasti sanonut. Mehän ollaan oltu kyllä jostain asioista eri mieltä, mutta niin kuin sanoit ei olla riidelty.


      • ei käsitä tällaista
        auroraboreallis kirjoitti:

        Joo, niin ne oli. Siksi mulla on vähän paha mieli nyt kun sanoin sulle pahasti. Ilman riitaa keskusteltiin kauan ja toivon että se jää sulle päällimäiseksi mieleen.

        juotko sinä ss kaiken päivää vvai miski juttusi tulevat yhä typerimmiksi?!?!


      • ei käsitä tällaista kirjoitti:

        juotko sinä ss kaiken päivää vvai miski juttusi tulevat yhä typerimmiksi?!?!

        Onneksi rakkaus ja hyvyys voitti ja te vihaihmiset hävisitte. Taitaa harmittaa, ja mä oon hyvä kohde purkaa tuota kestoraivoasi?

        Toivoisin että et puuttuisi sulle kuulumattomiin.


      • voi sokeutta
        auroraboreallis kirjoitti:

        Onneksi rakkaus ja hyvyys voitti ja te vihaihmiset hävisitte. Taitaa harmittaa, ja mä oon hyvä kohde purkaa tuota kestoraivoasi?

        Toivoisin että et puuttuisi sulle kuulumattomiin.

        Sinä raukka et mitään tiedä rakkaudesta kun et ole koskaan kokenut.

        siinä sitä on rakkauden osoitusta kun karvaäijä nuohoaa samanlaisen pakoputkea huh !


      • voi sokeutta kirjoitti:

        Sinä raukka et mitään tiedä rakkaudesta kun et ole koskaan kokenut.

        siinä sitä on rakkauden osoitusta kun karvaäijä nuohoaa samanlaisen pakoputkea huh !

        Seksi ja rakkaus on tässä asiassa kaksi eri asiaa. Nyt puhutaan avioliitosta ja siihen liittyy rakkaus.


      • vautsi vau
        jari-pekka65 kirjoitti:

        Sehän mulla on aina ollu mielessä, että oli kiva keskustella. Ei sun tarvi olla pahoillaan. Et sä mulle ole pahasti sanonut. Mehän ollaan oltu kyllä jostain asioista eri mieltä, mutta niin kuin sanoit ei olla riidelty.

        Oliko jaripekan vaimo niin mustasukkainen että tarkisti.....


      • T. Rakkaus
        auroraboreallis kirjoitti:

        Seksi ja rakkaus on tässä asiassa kaksi eri asiaa. Nyt puhutaan avioliitosta ja siihen liittyy rakkaus.

        Seksi ja rakkaus on tässä asiassa kaksi eri asiaa. Nyt puhutaan avioliitosta ja siihen liittyy rakkaus.


      • T. Rakkaus kirjoitti:

        Seksi ja rakkaus on tässä asiassa kaksi eri asiaa. Nyt puhutaan avioliitosta ja siihen liittyy rakkaus.

        Tänään päätettiin eduskunnassa nimenomaan se asia että mies ja mies voivat mennä naimisiin.

        Sen sijaan seksin harrastamiseen he eivät tarvitse avioliittosopimusta.


      • Raja rauhallinen
        auroraboreallis kirjoitti:

        Kaippa sä jaripekka jotain voimaa saat noista todellisuudelle vierailla sotaisilla väkivaltafantasioillasi. Sun sydän kaipaa nähdä tuhoa ja jaksat kun uskot siihen vaikka kaikki faktat puhuis sitä vastaan.

        Jumalasi ei tee mitään. Suomi ei halkea muuten kuin sinun mielikuvituksessasi.

        Monta vuotta tuhlasin kun kirjoitin sinulle. Sun vaimosi soitti mulle kerran ja kysyi Eevaa.

        Olin antanut liittymäni numeron vain sulle. En kenellekään muulle joten se ei voinut olla kukaan muu kuin vaimosi.

        Siksi en enää kirjotellut.

        Sä oot ihan kiva tyyppi. Mut mikä saa sut kuvittelemaan että oisit rakkaampi jumalalle kuin joku homo?

        Hyvä että Suomi välittää heidänkin onnestaan ja saivat mahdollisuuden mennä nekin naimisiin.

        En tiedä mistä tuo vajakki keksii noita Venäjä hyökkää-juttujaan. Venäjä ei ole tehnyt elettäkään Karjalan tukikohdissaan minkäänlaisen hyökkäyksen aloittamiseksi Suomeen. Kaikkiaan tilanne rajalla on täysin rauhallinen ja vakaa.

        Venäjä resursoi sotilasvoimansa kaukasuksen konfliktin ja Ukrainan tilanteen hoitamiseen sekä jäämeren hallintaan. Suomi ei ole Venäjän intressilistalla lainkaan tällä hetkellä. Eikä ole jatkossakaan.

        Johan meillä itärajan läheisissä kaupungeissa spetznatsit pitäisivät valtaa jos Venäjä olisi päättänyt toimia sotilaallisesti.

        Venäjä ei ole sotilaallinen uhka Suomelle nyt.


      • pakis. (ei kirj.)
        auroraboreallis kirjoitti:

        Seksi ja rakkaus on tässä asiassa kaksi eri asiaa. Nyt puhutaan avioliitosta ja siihen liittyy rakkaus.

        "Nyt puhutaan avioliitosta ja siihen liittyy rakkaus. "

        Ei liittynyt rakkaus Jeesuksen aikoihin. Muinoin kun avioliitto instituutiona syntyi, niin se oli kahden kauppa. Avioliitot solmittiin poliittisin, rahan, vallan tai yhteiskunnissa vallitsevian normien vuoksi. Siinä sivussa tehtiin lapset, lapset joiden kavatukseen ei koskaan mies osallistunut. Lapset olivat myös kauppatavaraa joita sitten naitettiin niin että valta vahvistuisi jne.jne.

        Lukekaa avioliiton alkuhistoriaa. Nykymuotoinen rakkausavioliitto on hyvin nuori!
        Hyvä, kun rakkaus voitti!

        Hyvin, hyvin myöhään ihmiseet (miehet) alkoivat herätä siihen, että naisellakin on tunteet. Ja vielä myöhemmin havahduttiin siihen, että aviovaimollakin on tunteet!

        Ja mitä adoptioon tulee, niin mm. helluntailaiset lähetyssaarnaaja naiset ovat adoptoineeet yksin nuoria poikia vierailta mailta! Minulla on jopa valokuva sellaisesta yksinelävästä naisesta ja hänen nuoretsa teinipojasta.


      • ei hyökkää kirjoitti:

        Venäjä ei hyökää Suomeen, niillä ei ole mitään syytä tehdä niin ellemme satu erehtymään liittymään Natoon. Ota nyt vaan ihan iisisti siellä, Suomen rajat eivät muutu miksikään.

        Rajan pinnassa on täysin rauhallista, eikä mitään joukkojen siirtoja ole tapahtumassa tänne päin.

        >>>Venäjä ei hyökää Suomeen, niillä ei ole mitään syytä tehdä niin> Ei toteudu uskovaisten profetiat Venäjän hyökkäyksestä tälläkään kertaa.


      • Raja rauhallinen kirjoitti:

        En tiedä mistä tuo vajakki keksii noita Venäjä hyökkää-juttujaan. Venäjä ei ole tehnyt elettäkään Karjalan tukikohdissaan minkäänlaisen hyökkäyksen aloittamiseksi Suomeen. Kaikkiaan tilanne rajalla on täysin rauhallinen ja vakaa.

        Venäjä resursoi sotilasvoimansa kaukasuksen konfliktin ja Ukrainan tilanteen hoitamiseen sekä jäämeren hallintaan. Suomi ei ole Venäjän intressilistalla lainkaan tällä hetkellä. Eikä ole jatkossakaan.

        Johan meillä itärajan läheisissä kaupungeissa spetznatsit pitäisivät valtaa jos Venäjä olisi päättänyt toimia sotilaallisesti.

        Venäjä ei ole sotilaallinen uhka Suomelle nyt.

        Venäjän ei tarvitse tulla Suomeen aseet paukkuen. Venäjän hallitus vain kutsuu Suomen päättäjät "neuvotteluihin" Moskovaan. Silloin he ilmoittavat heille uudet rajat. Suomella ei ole mitään sanomista koska Suomi ei voi Venäjän sotilaallista ylivoimaa vastaan yhtään mitään. Jumala kun ei ole nyt tällä kertaa Suomea puolustamassa niin pieni Suomi on yksin ja Venäjän käsissä.


      • Raja rauhallinen kirjoitti:

        En tiedä mistä tuo vajakki keksii noita Venäjä hyökkää-juttujaan. Venäjä ei ole tehnyt elettäkään Karjalan tukikohdissaan minkäänlaisen hyökkäyksen aloittamiseksi Suomeen. Kaikkiaan tilanne rajalla on täysin rauhallinen ja vakaa.

        Venäjä resursoi sotilasvoimansa kaukasuksen konfliktin ja Ukrainan tilanteen hoitamiseen sekä jäämeren hallintaan. Suomi ei ole Venäjän intressilistalla lainkaan tällä hetkellä. Eikä ole jatkossakaan.

        Johan meillä itärajan läheisissä kaupungeissa spetznatsit pitäisivät valtaa jos Venäjä olisi päättänyt toimia sotilaallisesti.

        Venäjä ei ole sotilaallinen uhka Suomelle nyt.

        Älä myöskään luota Natoon. Nato ei puolusta Suomea Venäjää vastaan. Suomen puolustaminen kun tulisi maksamaan Natolle aivan liikaa. Sitäpaitsi se vaarantaisi koko maailman rauhan.


      • putputput
        Raja rauhallinen kirjoitti:

        En tiedä mistä tuo vajakki keksii noita Venäjä hyökkää-juttujaan. Venäjä ei ole tehnyt elettäkään Karjalan tukikohdissaan minkäänlaisen hyökkäyksen aloittamiseksi Suomeen. Kaikkiaan tilanne rajalla on täysin rauhallinen ja vakaa.

        Venäjä resursoi sotilasvoimansa kaukasuksen konfliktin ja Ukrainan tilanteen hoitamiseen sekä jäämeren hallintaan. Suomi ei ole Venäjän intressilistalla lainkaan tällä hetkellä. Eikä ole jatkossakaan.

        Johan meillä itärajan läheisissä kaupungeissa spetznatsit pitäisivät valtaa jos Venäjä olisi päättänyt toimia sotilaallisesti.

        Venäjä ei ole sotilaallinen uhka Suomelle nyt.

        PUTN hyökkäyspuheet tulee
        - tukholmalaisennusteesta
        - israel avun viestistä
        - Pihon jutuista

        eli homoliittoa seuraa Putinin tulo :(.


      • putputput kirjoitti:

        PUTN hyökkäyspuheet tulee
        - tukholmalaisennusteesta
        - israel avun viestistä
        - Pihon jutuista

        eli homoliittoa seuraa Putinin tulo :(.

        Jaikal ja putputput-nimimerkki. Entä sitten kun ei tulekkaan? Oletteko valmiit luopumaan tuosta raivohulluudesta jota uskoksi nimitätte?


      • ei vaikuta
        jaikali kirjoitti:

        >>>Venäjä ei hyökää Suomeen, niillä ei ole mitään syytä tehdä niin> Ei toteudu uskovaisten profetiat Venäjän hyökkäyksestä tälläkään kertaa.

        Ei vaikuta elämääni mitenkään. Saatanpa jopa tuon tapahtuessa liittyä Venäjän armeijaan tai Suomessa nouseviin Venäjä-mielisiin joukkoihin.


      • K.T. USA.
        putputput kirjoitti:

        PUTN hyökkäyspuheet tulee
        - tukholmalaisennusteesta
        - israel avun viestistä
        - Pihon jutuista

        eli homoliittoa seuraa Putinin tulo :(.

        PIHO on T-reen aamulehden blogien emä-villitsijä venäjää vastaan,vaikka onhan hänellä siellä vankka tukija-porukka.Jees miehet siellä kehuvat toisiaan pitkin päivää,ja ruiskivät palo-öljyä tuleen.Suurisuisia sotahulluja riittää lehden palstoilla,kehittelemässä omia ratkaisujaan venäjän tuhoksi.Ajatella jos venäjän johtomiehet lukisivat heidän päättömiä lauseitaan,saattaisi kauppasuhteet kuivua tyhjiin lyhyessä ajassa.Itteäni "tökkii"aivottomien tempaukset,vaikkei ole "centtiäkään kiinni missään".Kaikki asiaa-kirjoittavat yleensä potkitaan niistä blogeista pihalle.Totuuksia ei saa ilmoittaa.


      • K.T: USA.
        jaikali kirjoitti:

        Älä myöskään luota Natoon. Nato ei puolusta Suomea Venäjää vastaan. Suomen puolustaminen kun tulisi maksamaan Natolle aivan liikaa. Sitäpaitsi se vaarantaisi koko maailman rauhan.

        Eiköhän koko juoni perustu siihen,että ajan tullen heillä on jo omat sotavoimat kaikissa tärkeissä maissa,joista voi sopivasti ottaa vallan kansoilta.Jos tuntee heidän taustansa maailmanvallan haalinnasta niin ei ole ikään ihme,miksi he levittävät voimiaan joka puolelle valmiusasemiin.He ovat jo nyt edenneet liian pitkälle kenenkään pysäyttämättä.Heillä on yli kolmesataa tukikohtaa kaikkialle levitettyinä.Miksi he tarvitsevat niin monta kohdetta,jos heillä ei olisi "koira haudattuna"toisten maiden pään-menoksi.


      • K.T. USA
        jaikali kirjoitti:

        Venäjän ei tarvitse tulla Suomeen aseet paukkuen. Venäjän hallitus vain kutsuu Suomen päättäjät "neuvotteluihin" Moskovaan. Silloin he ilmoittavat heille uudet rajat. Suomella ei ole mitään sanomista koska Suomi ei voi Venäjän sotilaallista ylivoimaa vastaan yhtään mitään. Jumala kun ei ole nyt tällä kertaa Suomea puolustamassa niin pieni Suomi on yksin ja Venäjän käsissä.

        Yritäppäs kertoa tuo näille sotahulluille,mänttipäille.Suursuomea halajavat edelleenkin,koska ensimmäinen yritys meni kuralle.Olivat silloin jo painattaneet Uralille asti suomen itäisen rajankin,ihan kartan muotoon.Paljon on meitä petetty valtiomme puolelta,niinkuin tekevät nytkin.Rehellisyyttä on turhaa hakea mistään suunnasta.Saavat kyllä korvilleen,jos suututtavat venäjän.


      • K.T.USA.
        pakis. (ei kirj.) kirjoitti:

        "Nyt puhutaan avioliitosta ja siihen liittyy rakkaus. "

        Ei liittynyt rakkaus Jeesuksen aikoihin. Muinoin kun avioliitto instituutiona syntyi, niin se oli kahden kauppa. Avioliitot solmittiin poliittisin, rahan, vallan tai yhteiskunnissa vallitsevian normien vuoksi. Siinä sivussa tehtiin lapset, lapset joiden kavatukseen ei koskaan mies osallistunut. Lapset olivat myös kauppatavaraa joita sitten naitettiin niin että valta vahvistuisi jne.jne.

        Lukekaa avioliiton alkuhistoriaa. Nykymuotoinen rakkausavioliitto on hyvin nuori!
        Hyvä, kun rakkaus voitti!

        Hyvin, hyvin myöhään ihmiseet (miehet) alkoivat herätä siihen, että naisellakin on tunteet. Ja vielä myöhemmin havahduttiin siihen, että aviovaimollakin on tunteet!

        Ja mitä adoptioon tulee, niin mm. helluntailaiset lähetyssaarnaaja naiset ovat adoptoineeet yksin nuoria poikia vierailta mailta! Minulla on jopa valokuva sellaisesta yksinelävästä naisesta ja hänen nuoretsa teinipojasta.

        Miksi pitää perustella naisen yksityielämää.Monet adoptoivat lapsia,ei se mitään todista.Monet avioparitkin ovat kyvyttömiä tuottamaan lapsia.Homoparit ovat siihen kyvyttömiä jo syntymästään asti,voidaan sanoa ?


      • K.T. USA.
        auroraboreallis kirjoitti:

        Kaippa sä jaripekka jotain voimaa saat noista todellisuudelle vierailla sotaisilla väkivaltafantasioillasi. Sun sydän kaipaa nähdä tuhoa ja jaksat kun uskot siihen vaikka kaikki faktat puhuis sitä vastaan.

        Jumalasi ei tee mitään. Suomi ei halkea muuten kuin sinun mielikuvituksessasi.

        Monta vuotta tuhlasin kun kirjoitin sinulle. Sun vaimosi soitti mulle kerran ja kysyi Eevaa.

        Olin antanut liittymäni numeron vain sulle. En kenellekään muulle joten se ei voinut olla kukaan muu kuin vaimosi.

        Siksi en enää kirjotellut.

        Sä oot ihan kiva tyyppi. Mut mikä saa sut kuvittelemaan että oisit rakkaampi jumalalle kuin joku homo?

        Hyvä että Suomi välittää heidänkin onnestaan ja saivat mahdollisuuden mennä nekin naimisiin.

        Miksi homojen pitää tuhota koko yhteiskunnan avioliiton perustan.Eläkööt omissa hajuissansa,mutta älkööt muuttako Jumalan aloittamaa liittoa miehen ja naisen kesken,siitä on kysymys eikä mistään tasa-arvoisuudesta.Homot menevät liian pitkälle kaikessa.Mitä uutta he keksivät jatkaakseen yhteiskunnan tuhoa ?Heille pitää antaa erikoisoikeuksia,niinkuin olisivat parempia kansalaisia kuin muut.


      • K.T. USA.
        jari-pekka65 kirjoitti:

        En mäkään sitä toivo, että Venäjä hyökkää, mutta kun se on realiteetti.
        Suomi tulee katkeamaan keskeltä ja eteläpuoli vielä halkeaa keskeltä.
        Suomi ei kokonaan häviä, mutta ahdasta on entiseen verrattuna.

        Kylvämisen ja niittämisen laki on edelleen voimassa. Koskee yksilöä, mutta myös kansakuntaa.

        Tuhlaajapoikakin ymmärsi palata kotiin vasta, kun oli rypenyt tarpeeksi.

        Voi teitä ressuleita viisaita.Jos Venäjä päättäisi vallata suomen,niin heidän joukkonsa kävelisivät pohjanlahden rannikolle muutamassa tunnissa,eikä mitään alueita jätettäisi halkaistavaksi.Heillä on 50 miljoonaa riskiä naista,jotka potkisivat suomalaiset pullahiiret mereen.Ne neljä Hornettia romutettaisiin alle minuutin.Muutama kymmentuhansinen ilmahyökkäyksen aiheuttaja halvaannuttaisi meidät liikuntakyvyttömiksi.SUOMI menisi historiaan täysin tuhottuna "kivikautisena ilmiönä".Toivon ettei sitä tapahtuisi.


    • näin mennään

      Uskovaiset ovat taantuneita

      Lopulta heidän nöyryttyvä, luulevat raamatun ohjeitakin absoluuttiseksi, luomiskertomukset siinäkin vänkäävät, vaikka vatikaanikin on antanut periksi.
      No aika kuluu jo myöntyvät oikean tiedon eessä

      • ei koskaan puussa

        Niin minun suvussani ei ainakaan ole yhtään keltaisesta klöntistä syntynyttä.

        jokainen on ollut alusta asti tunnistettava laji jonka JUMALA rakensi.


      • K.T. USA.

        Mitä Vatikaanilla on uskon taikka totuuksien kanssa yhteistä ? Ei elävällä Jumalalla ole mitään asiaa paavin valintaan,sen tekevät hänen alaisensa,muut harhaoppineet.Sisäänlämpiävä laitos kulta,ja timanttikoristein.Jeesus ratsasti aasilla,ja pukeutui yhteen viittaan.Ei ollut kultasormuksia,eikä korvarenkaita,eikä muitakaan barbaarisia lävistyksiä,ja tatuointeja.Paavilla on käytössään "POPE-Mobiili" ,jossa on luodin kestävä tuulilasi.Heikossa on paavin luottaminen Jumalan suojeluun ?


      • K.T. USA.
        ei koskaan puussa kirjoitti:

        Niin minun suvussani ei ainakaan ole yhtään keltaisesta klöntistä syntynyttä.

        jokainen on ollut alusta asti tunnistettava laji jonka JUMALA rakensi.

        Tosin olen kyllä tavannut paljon puoli-gorillan näköisiä tyyppejä lännellä kulkiessani,mutta en yhtään puuttuvan "renkaan välimuotoa".Kehityksen alla olevat neanderthaalit puuttuvat kokonaan.Ihmiskropan elimet,sekä toiminnat ovat jatkuneet aivan samoina,kuin mitä ne olivat ensimmäisen ihmisparin luomisessa.Tietenkin ajatusmaailman rappeutuminen on lisääntynyt huimasti.Tuskin ketään enää voi kutsua "normaaliksi",niin olemme menossa viemäristä alas.


    • JonesHenry

      Oikeus voitti Suomessa, kun sukupuolineutraali avioliittolaki hyväksyttiin!

      http://www.hs.fi/politiikka/a1417142106435


      Seuraava askel pitäisi olla ns lapsilisien totaalinen KUMOAMINEN! Ei enää tueta lapsimurhaajia, hakkaajia ja eroajia onnellisten ja ONNISTUNEIDEN perheellisten veronmaksajien kustannuksella!

      http://www.hs.fi/kotimaa/a1305900416862


      Lapsilisät pois KAIKILTA, ja rahat sen sijaan omaishoidon korottamiseen KELAN toimesta inhimilliselle tasolle KAIKISSA KUNNISSA! Sairastumiseen ihminen ei aina voi vaikuttaa, mutta lastenhankitaan VOI!

      http://www.hs.fi/kotimaa/a1416462506415


      Tuet pois PUMMEILTA., jotka ei työtä saa tai yksinkertaisesti HALUA, ja tuhoaa samalla myös "omien" lasten elämän, jotka käytännössä täysin elelevät yhteiskunnan varoilla ja avustuksilla koko loppuikänsä, ja lapset pannaan laitoskierteeseen ja sitten joutuvat työkyvyttömyyseläkkeelle joskus 25-vuoden ikäisinä!

      http://www.hs.fi/elama/a1401857785135


      On aika saada Suomi NOUSUUN! Ja se aloitetaan sillä, että väkivaltaisten, huumehörhojen, alkoholistien ja muiden "vanhempien" tuet katkaistaan kuin KANAN LENTO ja lapset HUOSTAAN! 100-vuotta sitten tuollaiset PUMMIT sterlisoitiin! Ei tuollaisia voi kutsua "isiksi" ja "äideiksi"

      • malco

        Niin täyhyyhän homojen käydä lapsilisien päälle,kun eivät voi urokset lisäntyä.No kiva että AIDS PIAN REHOTTAA JA ROIKKUU


      • Rabbi
        malco kirjoitti:

        Niin täyhyyhän homojen käydä lapsilisien päälle,kun eivät voi urokset lisäntyä.No kiva että AIDS PIAN REHOTTAA JA ROIKKUU

        Homoseksuaalisuus on sairaus,ja AIDS on siihen parannuskeino.


      • K.T. USA.

        Olisit tullut valituksi 30 vuotta sitten,nyt se on myöhäistä.Meitä vievät jenkit ovat korruptioneisuuden edelläkävijöitä kaikessa.Mikään ei lännessä ole pyhää,taikka oikeutettua.Kaikki voidaan myydä,ja ostaa rahalla.Se on Hebrealainen kaupustelu.Isoäitikin kelpaa myyntiin,jos hinta on hyvä.Siionistit eivät tunnusta Jeesuksen edes koskaan eläneen,ja heidän nuorempi porukkansa taas riemuitsevat esi-isiensä murha-hankkeistä Jeesusta vastaan.Irvokasta porukkaa,eroittelet heidät mitenkä tahansa.Raamattu ei ole heille "mistään kotoisin".He aikovat hallita koko maapallon.


      • K.T. USA.

        Maallinen oikeus saattoi voittaa,mutta ihmiskunnalle annetut alkuperäiset moraalisuuden ohjeet menettivät kaiken hyödyn.Se tulee olemaan kauaskantoinen menetys.Meitä silmäillään nyt erillaisin katsomuksin,ja se ei tunnu edistävän ulkopuolisia suhteita ollenkaan.Päinvastoin.Pienen porukan itserakkauden,ja himojen takia koko kansa tulee kärsimään monella tavalla.Homoilla on ainoastaan yksiraitenen ajtusmaailma,heitä ei saada ajattelemaan millään järkiperäisellä tavalla.Olisivat pysyneet komeroissaan.


    • trivia

      "Onneksi rakkaus ja hyvyys voitti ja te vihaihmiset hävisitte. Taitaa harmittaa, ja mä oon hyvä kohde purkaa tuota kestoraivoasi?"

      Niin voitti. Rakkauden lisäksi voitti myös ihmisten yhdenvertaisuus.
      Veriteologeille näyttää olevan kova pala hyväksyä ihmisyys.
      Eroa kirkosta sivusto käy kuumana. Eropiikki on tuntuva. Luulen että nyt lut.kirkosta lähtevät homovihaajat. Jos he muuten hyväksyvät luterilaisuuden, eroavat tuskin liittyvät hellareihin.

      • Ilmestyskirja 17

        Mikä ihmeen rakkaus? Onko seksuaalinen suuntautuminen rakkautta? Eli tällä perusteella robotteja rakastavat tai eläimiin sekaantujat vain rakastavat näitä asioita. Olet todella sekaisin rakkauden käsityksen kanssa, mitäs sitten kun tulee kuritusta ja tuomiota, eikö se olekkaan enään rakkautta? Tämä hötöhatttara rakkaus on kaikkea muuta kuin tervettä ajattelua, millä ei ole rakkauden kanssa enempää tekemistä kuin sialla on hopealusikan kanssa. Raamattu sanoo selkeästi, että rakkaus iloitsee yhdessä totuuden kanssa ja se ei iloitse vääryydestä. Mitä tämä porukka täällä iloitsee? Se iloitsee homottelusta, josta sanotaan selkeästi, että sen harjoittaminen on vääryyttä! Mitäs siihen sanot kun Raamattu opettaa, että Herra kurittaa ja nuhtelee jokaista lastaan jota hän Rakastaa.


      • Ilmestyskirja 17 kirjoitti:

        Mikä ihmeen rakkaus? Onko seksuaalinen suuntautuminen rakkautta? Eli tällä perusteella robotteja rakastavat tai eläimiin sekaantujat vain rakastavat näitä asioita. Olet todella sekaisin rakkauden käsityksen kanssa, mitäs sitten kun tulee kuritusta ja tuomiota, eikö se olekkaan enään rakkautta? Tämä hötöhatttara rakkaus on kaikkea muuta kuin tervettä ajattelua, millä ei ole rakkauden kanssa enempää tekemistä kuin sialla on hopealusikan kanssa. Raamattu sanoo selkeästi, että rakkaus iloitsee yhdessä totuuden kanssa ja se ei iloitse vääryydestä. Mitä tämä porukka täällä iloitsee? Se iloitsee homottelusta, josta sanotaan selkeästi, että sen harjoittaminen on vääryyttä! Mitäs siihen sanot kun Raamattu opettaa, että Herra kurittaa ja nuhtelee jokaista lastaan jota hän Rakastaa.

        YMMÄRRÄTKÖ? Jos heteroiden suhde perustuu seksiin / rakastelun ihanuuteen, niin tällä suhteella ei ole tulevaisuutta. No, sama pätee myös homoihin. Mikä ihmeen kieroutuma näkökyvyssäsi / ymmärryksessäsi on kun homosuhteen näet seksilasien läpi.

        Lie ylitsepääsemätöntä ymmärtää, miten ihmisestä tekee homon poikkeavan ihastumisen tähden. Siis ihminen ihastuu omaan sukupuoleen. Tätähän kehitykseen ei ihmisellä itsellään ole osaa ei arpaa, vaan ihmisen osa on havainnoida se itsessään.
        Jos ajattelet toisin, niin kerroppa milloin päätit kehittyä heteroksi? Vauvanako, eskari-iässä, murrosiässä, vai aikuisena?


    • joko pian rakkaus to

      Mutta miksi nuo ihmiset kelaa tuossa reunassa itseään kauppaamassa ?

      eikö se rakkaus ilmenisi jotenkin toisin kuin että ei pysytä yhdessä kuin pari viikkoa ja sitten jo olalnkin taas niin sinkkua niin sinkkua ja heti vaan kuva reunaan.

      nytkö siis tämä hölmöily loppuu kun tultiin yhtenä päivänä nin tasavertaisiksi?

      miten tämä yhtälö toimii?

    • Kysymys:

      Sekavat ihmiset pitävät rakkautena sitä, kun mies työntää siittimensä toisen miehen haisevaan peräaukkoon.

      Mitä varten Jumala loi peräsuolen?

      • V. Ritari

        Sekavat ihmiset pitävät rakkautena sitä, kun mies työntää siittimensä toisen miehen haisevaan peräaukkoon.

        Mitä varten Jumala loi peräsuolen?


    • sinne vaan manalaan

      Kirkosta eronneita uskovia tänään jo yli 2200 . Se on nyt kirkon lopullinen kaatuminen.

      • K.T. USA.

        Uskon vakaasti Saa-ta-nan pitävän kirkoistaan huolta.Ei sieltä keinot lopu.


    • On aika
    • avioliitto kunniaan

      Kirkko on mennyt porttouteen niinkuin Ilmestyskirjan luvut 17 ja 18 kuvaavat. Tottakai KTS ja muut luopuneet täällä huutelevat ja raivoavat kuin vaahtopäät homouden ja kaiken muun Sanan vastaisen puolesta. Mutta ei hätää, tämä kaikkihan loppuu lopulta Harmagedonille ja kun Herra saapuu, siinä ei sateenkaari selitykset enään auta! Toiseksi ei tämä laki ole vielä voimassa, siihen tulee vielä toinen äänestys ja seuraava eduskunta sen sitten vahvistaa, jos vahvistaa. Jos keskusta nousee hallitukseen yhdessä perussuomalaisten kanssa niin tämän homoilun tarinan loppu oli siinä. Kokoomus, vasurit ja viherviipojat ovat osoittaneet millaisia homojen rakastajia he ovat, he eivät tälle maalle tuo muuta kuin kirousta. Joten kaikki homoliittojen ylistäjät ei tämä homma vielä tässä ollut, katsotaan nyt vaalit ensin!

    • Helluntaihomot

      Helluntailaisuus seuraavaksi.

    • Uskova2

      Eipä tämä homoavioliittojen hyväksyminen Jumalalle ollut yllätys! Ilm.22:11 "Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, JA JOKA ON SAASTAINEN, SAASTUKOON EDELLEEN, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen."

      Juhlikoot homoavioliittolaiset nyt maan päällä, kun vielä voivat juhlia! Jokaisen on kerran kuoltava, mutta sen jälkeen tulee tuomio.

    • Arto T

      Rakkaus määritelmäkin riippuu siitä mihin uskoo, uskooko että raamatun sana on totta vai ei, haureutta ei raamatussa nimitetty rakkaudeksi vaan synniksi, siis itsekkyydeksi ja vääryydeksi, seksuaalisuus on raamatussa sidottu miehen ja naisen väliseen avioliittoon ja seksuaalinen kanssakäyminen ei alkanut ennen avioliiton astumista voimaan, rakkautta ja tulevan puolison kunnioitusta oli se että mies ei "koskenut" vaimoonsa ennen avioliiton voimaan astumista.

      Raamatun näkemys on se että homoseksuaalisten tekojen toteuttaminen vie ihmisen kadotukseen ellei siitä tee parannusta. Homouden siunaaminen raamatun näkemyksen mukaan on siis ihmisen lähettämistä kadotukseen turvallisin mielin, se taas ei ole rakkautta. Uskovaiset ihmiset siis seisovat tien vierellä ja yrittävät varoittaa, älkää menkö sinne se tie vie kadotukseen. Taas ihmiset jotka eivät usko että Jumalan sana raamattu on totta sanovat, nuo eivät rakasta meitä koska eivät siunaa meitä ja toivota meille turvallista matkaa.

      Kaikki kilpistyy siis siihen uskooko että raamatun sana on totta vaiko eikö usko, usko vie pelastukseen, mutta epäusko kadotukseen kuten raamattukin sanoo.

    • Koittaneekohan sekin päivä vielä jolloin helluntalainen tai muunb puolueen ihminen pohtisi homoutta oikeasta näkökulmasta eli onko homolla oikeutta ihastua ja rakastua ja rakastaa omaa sukupuoltaan.?

      Homojen parisuhteelle olisi pitänyt keksiä oma nimi. Avioliitto tuo aina mieleen miehen ja naisen välisen liiton. Miksi pieni vähemmistö varastaa tämän nimen itselleen ja siten johtaa kuulijan mielikuvan avioliitosta harhaan.

      Aican sama varastaminen kuin puolue on varastanut käsitteen seurakunta itselleen. Molemmat ovat harhaan johtavia.

      • K.T. USA

        Homoudessa ei ole "oikeata näkökulmaa",koska se on kauhistus Jumalan silmissä.Ennenvanhaan heidät kivitettiin kuoliaaksi.Luoja sanoi ,poista paha keskuudestasi.Kuullostaa raa-alta,mutta se piti kansan moraalin oikeilla raitella,jota tarvitaan yhteiskunnan koossa pitämiseen.Katsotaan mitä tämä viimeinen valtion veto saa aikaan,ei ainakaan mitään hyvää.Valtiot romahtavat epämoraalisuuden takia.


      • K.T. USA kirjoitti:

        Homoudessa ei ole "oikeata näkökulmaa",koska se on kauhistus Jumalan silmissä.Ennenvanhaan heidät kivitettiin kuoliaaksi.Luoja sanoi ,poista paha keskuudestasi.Kuullostaa raa-alta,mutta se piti kansan moraalin oikeilla raitella,jota tarvitaan yhteiskunnan koossa pitämiseen.Katsotaan mitä tämä viimeinen valtion veto saa aikaan,ei ainakaan mitään hyvää.Valtiot romahtavat epämoraalisuuden takia.

        Tietänet, miten ihmisen olemus turmeltui Aadamissa / syntiin lankeemuksessa ja tätä edustaa myös homous ihmisessä.

        Mutta, miksi ihmeessä te homouden vastustajat ette vaadi ihmisestä pois tätä muuta turmeltuneisuuden kasvun vaikutusta. Meidän kaikkien on vain elettävä tämän turmeltuneen lihallisuuden kanssa, jota Paavali kuvasi hyvin.

        Niin, kivittäjiä ei löytyne, jos pidättäydytään Jeesuksen opetukseen. Joka on synnitön, heittäköön ensin.

        Niin, JUMALA ei luonut turmeltuneisuutta ihmiseen,- vaan JUMALA pelastaa turmeltuneen ihmisen.

        18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
        19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
        20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
        22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
        23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
        24. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?


    • Miten tähän lain hyväksymiseen liittyy Venäjän hyökkäämisen pelko/tila suomeen?

      Asia, josta jumalattomat ihmiset päättivät koskee jumalattomia ihmisiä eli maailma seilaa tavallaan ja JUMALAN seurakunta omallaan.

      Vai kuvittelettteko tosissanne miten vauvajaste tekee maastamme kristillisen maan.

      • KTS (Ei kirj.)

        Joo. Välillä lössi posmottaa että kristinusko katosi maailmasta joskun 300 luvulla keisarin mahtikäskyllä.

        Sitten taas kun kenkää tietyl taval puristaa, niin sitten se yhtäkkiä löytyykin...


      • Lue Raamattua !
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Joo. Välillä lössi posmottaa että kristinusko katosi maailmasta joskun 300 luvulla keisarin mahtikäskyllä.

        Sitten taas kun kenkää tietyl taval puristaa, niin sitten se yhtäkkiä löytyykin...

        Joo, kristinusko löytyy aina tarvittaessa Raamatusta, eikä ihmisten mielipiteistä, joten heitä ne homeiset katekismuksesi takkaan palamaan iloisesti, ja palaa takaisin kristinuskon juurille heprealaisten Pyhiin Kirjoituksiin, juutalaisille juurille, juutalaisen Jeesuksen juutalaisten opetuslasten ja juutalaisten apostolien joukkoon, eikä tilalle, kuten syrjäytysteologia valehtelee.


      • Rabbi
        Lue Raamattua ! kirjoitti:

        Joo, kristinusko löytyy aina tarvittaessa Raamatusta, eikä ihmisten mielipiteistä, joten heitä ne homeiset katekismuksesi takkaan palamaan iloisesti, ja palaa takaisin kristinuskon juurille heprealaisten Pyhiin Kirjoituksiin, juutalaisille juurille, juutalaisen Jeesuksen juutalaisten opetuslasten ja juutalaisten apostolien joukkoon, eikä tilalle, kuten syrjäytysteologia valehtelee.

        Mutta se juutalaisuus ei auta meidän päivinämme.Nyt on jopa juutalaisellakin pelastumisen mahdollisuus.Jeesus sanoi eräässä raamatunkohdassa,"ei ole tässä kreikkalaista taikka juutalaista,kaikilla on samat mahdollisuudet",se on henkilökohtainen asia,eikä koske koko kansaa.Israelin entisestä esikoiskansasta on kylläkin valittu "pappis-suvuista"taivaalliseen joukkoon,mutta se ei koske meitä.Pidetäänpäs asiat järjestyksessä.


      • KTS (Ei kirj.)
        Rabbi kirjoitti:

        Mutta se juutalaisuus ei auta meidän päivinämme.Nyt on jopa juutalaisellakin pelastumisen mahdollisuus.Jeesus sanoi eräässä raamatunkohdassa,"ei ole tässä kreikkalaista taikka juutalaista,kaikilla on samat mahdollisuudet",se on henkilökohtainen asia,eikä koske koko kansaa.Israelin entisestä esikoiskansasta on kylläkin valittu "pappis-suvuista"taivaalliseen joukkoon,mutta se ei koske meitä.Pidetäänpäs asiat järjestyksessä.

        Eikä se ole auttanut koskaan vaan:

        5. Moos 7:12 JOS te tottelette näitä säädöksiä, noudatatte ja seuraatte niitä, niin Herra, sinun Jumalasi, pitää liittonsa ja on laupias sinulle, niinkuin hän valalla vannoen on sinun isillesi luvannut

        Hebrealaiskirje:
        8:9 Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra.


    • Jumalan tosi

      Sukupuolineutraalia avioliittoa ei ole hyväksytty. Vain pimeydessä elävät haureelliset ovat sen hyväksyneet. Jumala ja Hänen omansa eivät koskaan hyväksy miehen ja naisen välisen avioliiton ulkopuolella tapahtuvaa seksiä oikeaksi!
      Siis kaikenlainen seksin harjoittaminen Raamatun mukaisen avioliiton ulkopuolella on kadotukseen johtavaa haureuden syntiä!

    • Näin sen sanon

      Kiitos Jumalalle siitä, että uskossa olevat nyt eroavat kirkosta joukoittain! Tämä on kiitoksen aihe!

      • Myynninkohde.

        Miten niin he elävät uskossa ?Kirkoista eroaminen on vasta alkuaskel totuuteen.Totuudet löytyvät helposti pysymällä irti kaikesta järjestäytyneistä rahankerääjien joukoista.USAssa se vasta on rahojen kanssa pleraamista.Luottokorttikin kelpaa kirkoille.Shekkivihkoonkin kirkon edustaja laittaa päättämänsä numerot,shekin omistajan ei edes tarvitse sitä tehdä,heheheh
        Uskontoa myydään rahasta kautta maapallon.Luotan sen aiheuttavan pahoinvointia taivaallisille joukoille.


    • Valossaeläminen

      http://www.eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/

      "...Kirkosta eroamiset tänään--2014-11-29 15:00 2346, ennuste 5287...
      Eilen (2612)...."

      Ei mitään "ensimmäistä,toista,kolmatta tietä..."

      Ainut Tie on Jeesus Kristus, ja Hänen seuraamisensa,Hänen Sanansa pitäminen.

      Joh.14: 6. "Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani..."

      Joh.14:" 22. Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" 23. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan. 24. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt..."

      Jumalan Sanan julistajalle annettu kehoitus:
      2.Tim.4:1."Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta: 2. saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella. 3. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia 4. ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. 5. Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti..."

      • K.T. USA.

        Tuo Joh,24 juuri kumoaa kolminaisuusopin.Jeesus sen sanoi itse,ettei hän puhu "omiaan",vaan sen mitä ISÄ on hänelle ilmoittanut.Ihan huvittaa lukea totuuksia,jotka kumoavat kirkon opit.


    • K.T. USA.

      Ne kaksi saattoivat olla muhinoimassa omissa piireissään ?
      Nyt me sitten olemme maapallon kartalla "HOMOVALTIO",se saattaa pilata monet kauppasuhteet maihin joissa homoilua ei sallita.
      Lyhytnäköisyydestä rangaistaan.Suomalainen ei opi mitään sadassa vuodessakaan,samaa "mettäläisen toimintaa sukupolvesta toiseen".Olisivat mieluimmin pysyneet "komeroissaan",niin olisi koko kansalle parempi olla.Nyt näkee oksennusta joka kadulla.Pahoinvointia on jo muutenkin ihan liikaa valtion taholta.

    • Niin voihan eduskunta hyväxyä mitä synti tahansa mutta ei se ole sama kun että Jumala hyväxyis homolaki.

    • armonaika

      Oikeus, ihmisyys, demokratia ja ennenkaikkea rakkaus voittivat. Kiitos oikeudenmukaiselle ja hyvälle Jumalalle!

      • Ihminen saa aina sen mitä hän haluaavaikka olis syntiä mutta sitten hänet tapetaan niinkuin eedenissä saivat Adam ja Eva mitä halusivat ja älkää luulko ettei Jumala oli tietoinen mitä tapahtui . Ja seuramuxet olivat kauheat. Niinkuin homoilulle myöskin tulee olemaan Raamatun muka.


    • Terveen avioliiton puolustajat AKTIVOITUKAA!

      19 Vastausta 49 Lukukertaa

      Tilaa palstan RSS-syöte
      Aloita uusi keskustelu
      Poista kirosanafiltteri käytöstä








      Aktivoitukaa!
      28.11.2014 19:29
      16

      Lakimuutos on mahdollista peruuttaa seuraavan eduskunnan toimesta. Nyt on jokaisen asia, joka kannattaa tervettä ja luonnollista miehen ja naisen avioliittoa, äänestää tulevissa vaaleissa sellaisia henkilöitä joilla on järki vielä tallessa.

      Levittäkää listaa edustajista jotka nyt äänestivät lakimuutokselle kyllä. SE ON MAHDOLLISTA PERUUTTAA. Kysymys on siitä, haluatko sitä tarpeeksi.

      Lakimuutos meni läpi, koska homoilun kannattajat uhkailivat ja painostivat päättäjiä tämän asian tiimoilta. Harvinaisen röyhkeätä porukkaa.

    • elikkäs

      Aika outoa porukkaa täällä. Onko kaikki jotain Kello-Kalleja kun pitää kirjoitaa minuuttiaikatauluja kuten:
      15.25
      15.26
      16.28 jne...

    • 712

      Pehmopappa kirjoittaa; "Enemmistö Suomen kansasta ei hyväksy tätä homo-petos-liittoa-lakia."

      Onkohan asiasta muunkin tahon tietoa, kun kuitenkin tämmöisiä prosentteja julkisuudessa;

      yle.fi/uutiset/kysely_enemmisto_tukee_tasa-arvoista_avioliittolakia/6838914

      "Suomalaista 58 prosenttia kannattaa ja 34 prosenttia vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia, ilmenee Tahdon2013-kampanjan teettämästä mielipidekyselystä."

    • Elkäähän vielä naurako,kaksi eduskunta äänestytä on vielä edessä.
      Tämä oli vasta kansalais aloitteen ääsnestys.

      • lukekaa 1

        Lukekaapa Room. 1 luku kokonaisuudessaan, eiköhän se sieltä tule selväksi missä mennään.


    • Jesajan

      Mua puhutteli Jumala tämän raamatunpaikan kautta ja miten se onkaan totta myös tänään! Jumala puhdistaa seurakuntaansa parhaillaan ja oikeamieliset, ne jotka siis pitävät Jumalan lait kaiken muun edellä, jäävät siihen koska tuntevat Jeesuksen ja kuulevat hänen äänensä.

      Jes 1. luku
      2 Kuulkaa, taivaat, ota korviisi, maa, sillä Herra puhuu: Minä kasvatin lapsia, sain heidät suuriksi, mutta he luopuivat minusta.
      3 Härkä tuntee omistajansa ja aasi isäntänsä seimen; mutta Israel ei tunne, minun kansani ei ymmärrä.
      4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois.
      5 Mihin pitäisi teitä vielä lyödä, kun yhä jatkatte luopumustanne? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas.
      6 Kantapäästä kiireeseen asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eikä öljyllä pehmitetty.
      7 Teidän maanne on autiona, teidän kaupunkinne ovat tulella poltetut; teidän peltojanne syövät muukalaiset silmäinne edessä; ne ovat autioina niinkuin ainakin muukalaisten hävittämät.
      8 Jäljellä on tytär Siion yksinänsä niinkuin maja viinitarhassa, niinkuin lehvämaja kurkkumaassa, niinkuin saarrettu kaupunki.
      9 Ellei Herra Sebaot olisi jättänyt meistä jäännöstä, olisi meidän käynyt pian kuin Sodoman, olisimme tulleet Gomorran kaltaisiksi.
      10 Kuulkaa Herran sana, te Sodoman päämiehet, ota korviisi meidän Jumalamme opetus, sinä Gomorran kansa.
      11 Mitä ovat minulle teidän paljot teurasuhrinne? sanoo Herra. Minä olen kyllästynyt oinas-polttouhreihin ja juottovasikkain rasvaan. Mullikkain, karitsain ja kauristen vereen minä en mielisty.
      12 Kun te tulette minun kasvojeni eteen, kuka sitä teiltä vaatii-minun esikartanoitteni tallaamista?
      13 Älkää enää tuoko minulle turhaa ruokauhria; suitsutus on minulle kauhistus. En kärsi uuttakuuta enkä sapattia, en kokouksen kuuluttamista, en vääryyttä ynnä juhlakokousta.
      14 Minun sieluni vihaa teidän uusiakuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt.
      15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.
      16 Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä.
      17 Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.
      18 Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.
      19 Jos suostutte ja olette kuuliaiset, niin te saatte syödä maan hyvyyttä;
      20 mutta jos vastustatte ja niskoittelette, niin miekka syö teidät. Sillä Herran suu on puhunut.
      21 Voi, kuinka onkaan portoksi tullut uskollinen kaupunki! Se oli täynnä oikeutta, siellä asui vanhurskaus, mutta nyt murhamiehet.
      22 Sinun hopeasi on kuonaksi käynyt, jaloviinisi vedellä laimennettu.
      23 Sinun päämiehesi ovat niskureita ja varkaiden tovereita; kaikki he lahjuksia rakastavat ja palkkoja tavoittelevat; eivät he hanki orvolle oikeutta, lesken asia ei pääse heidän eteensä.
      24 Sentähden sanoo Herra, Herra Sebaot, Israelin Väkevä: Voi! Minä viihdytän vihani vastustajissani, minä kostan vihollisilleni;
      25 minä käännän käteni sinua vastaan ja puhdistan sinusta kuonan niinkuin lipeällä ja poistan sinusta kaiken lyijyn.
      26 Ja minä palautan sinun tuomarisi muinaiselleen ja sinun neuvonantajasi sellaisiksi, kuin alkuaan olivat. Sitten sinua kutsutaan "vanhurskauden linnaksi", "uskolliseksi kaupungiksi".
      27 Siion lunastetaan oikeudella ja sen kääntyneet vanhurskaudella.
      28 Mutta luopiot ja syntiset saavat kaikki turmion, ja ne, jotka hylkäävät Herran, hukkuvat.
      29 Sillä he saavat häpeän niistä tammista, joita te himoitsitte, ja pettymyksen puutarhoista, jotka te valitsitte.
      30 Sillä teidän käy kuin tammen, jonka lehdet lakastuvat, ja kuin puutarhan, joka on vailla vettä.
      31 Ja mahtaja tulee rohtimeksi ja hänen tekonsa kipinäksi, ja molemmat palavat yhdessä, eikä ole sammuttajaa.

    • >>>Sukupuolineutraali avioliittolaki hyväksyttiin... Mitäs nyt sanotaan?

    • Anonyymi

      Nyt nähtiin mihin johti homolaki! Jumalan viha tuli suomen ylle koronan muodossa! Jumalattomuuden malja täyttyi, synnit menivät lunastukseen. Vain katumus auttaa ja homolakien välitön kumoaminen!!

      • Anonyymi

        Jumala suuttui ja kostaa puolestasi suomalaisille, kun Suomessa ei säädetä lakeja sinun tahtosi mukaisesti?

        Jumala tahtoo mielestäsi aina samaa kuin sinä - juuri noin päin kuvittelet. Jumala tottelee ja seuraa sinua, etkä sinä jumalaa.

        On sinulla suuret luulot itsestäsi. Kuvittelet olevasi varsinainen mestari tietämään ja tunnistamaan seuraussuhteita.

        Se, että ensin hyväksyttiin nykyisin voimassa oleva avioliittolaki Suomessa, ja sen jälkeen tuli koronaepidemia, ei ihan vielä riitä todistamaan että jälkimmäinen olisi edellisen seuraus.

        Jumala kostaa koronalla tosiuskovien homovihan, koska se rikkoo rakkauden kaksoiskäskyä vastaan.

        Näin Jumala minulle ilmoitti.


      • Anonyymi

        Elä höpäjä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe