mites nyt suu pannaan

puolesta

Kun meni laki läpi homot saa avioitua??

64

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon porua mokomas

      Uskovaiset voivat edelleen pitäytyä omassa avioliittokäsityksessään.

      • hahaa

        Näin on jokainen tallaa tyylillään ja ketä risoo niin kyllä täytyy oma elämä olla onnetonta


    • gimohoggeli

      Aaaaaaa olen homogiggelineegeri raisgaan homoja aaaaaaaa olen hullu giggelien perään aaaaaaaaaa mun berseessä on löylykauha jolla saa kaigille joulurauhan

      • .....

        Työnnä löylykauha perseesees!


    • Duunia pitäs saada

      Täytyy kai sitten opetella homoilemaan, vaikka se vastenmieliseltä tuntuukin. Ei kai sitä kohta saa töitäkään, jos CV:ssä ei lue, että olen innokas homoilija.

      • nykyaikaa!

        Eipä vai-
        kuta elämääni.
        Helpottaa varmast
        -ti asianosai-
        sten arkea.


      • ddfggg

        Varmaan sinäkin olet muijaas porannu perseeseen pikku homo


      • -----
        ddfggg kirjoitti:

        Varmaan sinäkin olet muijaas porannu perseeseen pikku homo

        Työnnä perseesees löylykauhaa!


    • Oksettavaa

      En ole uskovainen.
      Ajatten vain muitakin kun omaa, minä, minääni.

      Ihan sama vaikka hintit menee hirteen yhdessä, mutta ei ikinä adoptio oikeutta hinteille.
      Jos tuo oikeus heille annetaan,. niin silloin lapsista kasvatetaan sairaita yksilöitä yhteiskuntaan, avioliittoon kuuluu ainoastaan lapsi silloin kun 2 eri sukupuolta kyseessa, se on terveen lapsen kasvupaikka.
      Syntyvyys on suomessa laskenut joka vuosi, juu.. eletaas kaikki hinteiksi niin ei suomessa ole enää yhtään ihmistä 100 vuoden päästä.

      • Kyllä käy sääliksi

        Ei tässä nyt lapsia ajatella vaikka muuta omien himojen poltteessa väitetäänkin. Ja voi voi sitä koulukiusaamista mitä tämmöisten pariskuntien kanssa elävät lapset saavat osakseen. Sitä ei estä mikään.


      • töktök
        Kyllä käy sääliksi kirjoitti:

        Ei tässä nyt lapsia ajatella vaikka muuta omien himojen poltteessa väitetäänkin. Ja voi voi sitä koulukiusaamista mitä tämmöisten pariskuntien kanssa elävät lapset saavat osakseen. Sitä ei estä mikään.

        Ja voi voi sulle "kyllä käy sääliks"olet itse mitä säälittävin olio mitä maa päällään kantaa pitäis suaki survasta perseeseen


      • Kyllä käy sääliksi
        töktök kirjoitti:

        Ja voi voi sulle "kyllä käy sääliks"olet itse mitä säälittävin olio mitä maa päällään kantaa pitäis suaki survasta perseeseen

        Nämä tasa-arvopanijat on kovia poikia survoman joka suuntaan.


      • Oksettavaa
        töktök kirjoitti:

        Ja voi voi sulle "kyllä käy sääliks"olet itse mitä säälittävin olio mitä maa päällään kantaa pitäis suaki survasta perseeseen

        Kyllä voi tuosta kommentistasi huomata, että on hiukka aivot jääneet kehittymättä.


      • ....
        Oksettavaa kirjoitti:

        Kyllä voi tuosta kommentistasi huomata, että on hiukka aivot jääneet kehittymättä.

        Kuse viuluus


      • Äly hoi
        .... kirjoitti:

        Kuse viuluus

        Vaikuttaa siltä, että homppelin älykkyysosamäärä ei ole kovin korkea.


      • dead commies
        töktök kirjoitti:

        Ja voi voi sulle "kyllä käy sääliks"olet itse mitä säälittävin olio mitä maa päällään kantaa pitäis suaki survasta perseeseen

        Tässä sulle kaikki mitä tässä vaiheessa tarviit:
        https://www.youtube.com/watch?v=hg3Ub28ezm0&bpctr=1417221958


      • Hölmöt
        Kyllä käy sääliksi kirjoitti:

        Ei tässä nyt lapsia ajatella vaikka muuta omien himojen poltteessa väitetäänkin. Ja voi voi sitä koulukiusaamista mitä tämmöisten pariskuntien kanssa elävät lapset saavat osakseen. Sitä ei estä mikään.

        Et ainakaan sinä kiusaaja. Tällaisia kiusaajia ei todellakaan estä mikään muu kuin kansan sivistyneisyys.


    • Katsotaan sitten

      Tämä kehitysvammalaki hyväksytään lopullisesti vasta seuraavan eduskunnan toimesta ja se eduskunta on erilainen kuin nykyinen. Tälläkin kaudella joudutaan vielä kertaalleen äänestämään. Kannattaa hieman tuntea politiikkaa.

      • Näin sen näen

        Nyt pitää äänestää vaaleissa siihen malliin, ettei tämmöiset moraalia rapauttavat päätökset pääse lainvoimaisiksi.


    • tsipatsöö

      Tämän viestiketjun toinen vastaus oli hyvä eli täytyy oma elämä olla aika onneton jos joidenkin toisten avioituminen risoo. Mulla aivan sama jos homot avioituu, asuuhan ne muutenkin saman katon alla ja se avioituminen on vaan sanoja paperilla. Virallista tosin mutta ei muuta homojen ja lesbojen olemista toisten ihmisten silmissä mitenkään.

      • Lyyli Leväperä

        Juu rypeköön homot aviossa tai ilman avioo, mutta lasten kannalta semmoinen koti ei ole oikea koti. Koulussa saavat pilkkaa osakseen eikä esimerkki avioparin yhteiselämästä ole oikea.


      • Oksettavaa

        Samahan se on vaikka menisivvät hintin sonnin kanssa naimisiin ei liikuta.
        Mutta ei ikinä adobtio oieukka sairaille hinteille, pitää ajatella lapsiakin, hinti sairastuttaa yhteikunnan jos heille annetaan lapsia aivopestäviksi.

        Ja en edelleenkään ole uskovaainen hihhuli, eikä elämäni tosiaa ole surkeaa, päin vastoin, olen naimisissa upean naisen kanssa, terveellisessä nainen-mies liitossa.


      • Heterouden heikkous
        Oksettavaa kirjoitti:

        Samahan se on vaikka menisivvät hintin sonnin kanssa naimisiin ei liikuta.
        Mutta ei ikinä adobtio oieukka sairaille hinteille, pitää ajatella lapsiakin, hinti sairastuttaa yhteikunnan jos heille annetaan lapsia aivopestäviksi.

        Ja en edelleenkään ole uskovaainen hihhuli, eikä elämäni tosiaa ole surkeaa, päin vastoin, olen naimisissa upean naisen kanssa, terveellisessä nainen-mies liitossa.

        Niin juuri, homoilu on sen verran vahvaa kamaa, että se tarttuu jälkikasvuun. Toista se on heteroiden ankea esimerkki, joka ei kerta kaikkiaan mene kaikkien jakeluun. Eivät saa lapsistaan heteroita, vaikka kuinka esimerkkiä antavat 24/7 koko muun yhteiskunnan tuella. Homoja vaan silti putkahtelee heteroperheistä - on se kummaa, eikö?


    • otuss

      Pantaisko suu vaikka näin:
      https://www.youtube.com/watch?v=Y7Ppn129KFw&list=PLPuEZqrA7_Ygot8qqtmT5SYUuKq9u64us

      Siinä kerrotaan sotasankarista, kuoliko hän homostelun vuoksi?
      Onko nyt hyvä yrittää elää täydellistä maailmaa ( kenen silmistä) niin
      että, kaikki mennyt on poissa. Sotatasaavutukset , taistelut, menetetyt, menehtyneet...

      Hyvää yötä (vielä isolla alku) Suomi!

      Kaikki ei oo homoja , kukaan ei synny homoksi. Jani Toivola haluaa homostelullaan, ja korostelulla ihon ruskealla värillä sekoittaa pakkaa.

      Kaikki normaali Suomalaiset ja Suomessa eläjät, olkaa mieltä mitä mutta kuunnellen katsellen tää käsi ja kaikki muu sydämellä:

      https://www.youtube.com/watch?v=fYEraebAwUI

      Antakaa heille se, jotka he ansaitsevat!

    • no homostelulle

      Oi sinä setä tai täti, äänestit homoilua, kyllä lietsot tätä vihaa!

      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288786272828.html?pos=ok-nln


      Breivik teki oikein, ja väärin.

      Väärin tappaessaan viattomia ihmisiä, laplia jne.

      Mutta oikein, tappaessaan lapsia viattomia ihmisiä jne.
      Vankka aattensa kannnattaja , teistä ei siihen ole.

      Miksi hän teki näin?

      Olisiko vähän väliä demokrattiselta valtiolta joka huutaa tasa-arvoa eikä se toteudu.
      Monessa valtiossa moni puolue esim. itävalta ja oikeisto. Ovat rehellisllä Demokratialla pärjänneet koko kansan vaaleissa hyvin.
      Niin kun ruotsin puolellakin pärjäsivät, mutta kukaan ei halua heitä hallitukseen, kukaan ei halua heitä mihinkään.
      Tässä ei toteudu demokratia, peppi maassa naapurissa yli 10 % kansasta äänesti puoluetta joka ajattelee järjellä.

      Loput puolueet, ja kansaliiset hylkäsivät heidät hallituksesta, ja kaikesta.

      Eli, kerro?

      Miten voi poliittisesti vaikuttaa suurella kansalisprosentilla, jossa heitetään homot ja pakolaiset alkujuurilleen.

      Nyky paskaa, liika suvaitsevuus on tuleva rappio!

      Muistelkaa menneitä ja miten hyvä oli olla :

      https://www.youtube.com/watch?v=5X_deOMclDc&list=PLPUBEpQCV8LJw95m9q-pO22f9fJpLahDl

      Tullaan takaisin , jos homostelu jatkuu!

    • perseestä, no en oo

      Homot sairaita 70 luvulla, homot sairaita 80 luvulla, homot sairaita 2000 luvulla, homot
      sairaita vuonna 2014.
      Viimeinen toivomukseni on , että joku tekee homoiskun homopaikkaan ja teilaa mahdollisimman paljon homoja iskullaan.
      Toivotan tervetulleeksi kunnon homoterrosi-iskun, ihan missä vaan, ja milloin vaan lopetetaan tuo turha homo elämä.

      Näin naturelina on kiva mennä koisaamaan, ja herätä aamulla siihen , että kaiki homot on likvidoitu.

    • sodoma

      Oishan se siistiä herä aamulla , ja lukea teksti TV:stä , että nyt on tullu semmonen turma, et kaikki homot on kuolleet.
      Ois aika siisti meininki, jos vielä tapettu , niin ois ansaittu kohtalo.

      Ei kukaan seksuaalisti kieroutunut ansaitse elää, oli hän homo tai pedofiili
      samassa kastissa molemmat.

      Homo panee persereikään, ja lutkuttaa kullia, pedofiili vaan tekee sen,
      ja alistaa kaiken.

      "isi miksi isi laitaa pippelin isin pyllynreikään!" Äiti , etkö voi auttaa?
      Et voi, isi ja koko kansakunta päätti, että homoseksuaakinen irstailu on cool !

      Nyt kunnon sodoma homot nuolemaan lesbojen vittuja, ja lesbot kyrvän imuun!

      • poikki ja pinoon

        Kaikki suominstsit saunan taakse ja lopettaa hitaasti mutta varmasti


      • Oksettavaa
        poikki ja pinoon kirjoitti:

        Kaikki suominstsit saunan taakse ja lopettaa hitaasti mutta varmasti

        Pistä tutti suuhun ja ime sitä, kersa.

        Sopii muuten yrittää, pikkuhintti.
        Saattaa tulla pieni "pipi".


      • juntit sai nenilleen

        Persut, impivaaralaiset, suojeluskuntalaiset, lahtarit, lapualaiset, ressut, IKL:n kannattajat, AKS:n kannattajat, kiihkouskovaiset ja muut takahikiäläiset kärsivät nöyryyttävän tappion.


    • eihänsevielä

      Ehkäpä pitää odottaa että se etenee edes lakiasteelle , tuon päätöksen muotoilee aikaisintaan uusi hallitus . Joten koitahan kestää

    • keski-ik. heteromies

      Suomalaiset on vielä juntteja, juuri puusta alas tulleita. Menkääs katsomaan meininkiä tuonne niin sanottuun suureen maailmaan ja kun olisitte siellä muutaman vuoden niin ette enää näkisi homoja ja lesboja sillä se on siellä jokapäiväistä ja sitä paitsi lesboparihan on aivan söpö pari.

    • Jevgeni Mielikäinen

      Se on luultavasti niin, että Isis tai Vladimir hoitaa tulevaisuudessa Suomen homo-ongelman melko nopsasti. En tiedä olisiko se edes pahakaan asia. Mieluummin näistä kahdesta Vladimir.

      • tekeekö hyvää

        Mä voisin hoidella sut panen löylykauhan sun perseeseen ja pyöritän juuria myöten kauha edellä


    • Kauheaa

      Kyllä täällä osataan sivistyneesti keskustella! Mielipiteensä kullakin ja eihän sitä tarvitse samaa mieltä olla, mutta vähän asiallisempaa tekstiä kiitos. Sitä toivoisi keskustelupalstoille muutenkin, kun on monesti suoranaista toisten mollaamista. Kauheaa lukea kuinka täällä puhutaan ihmisten tappamisesta. Sellaistako monet täällä toivoo? Ja tuo Breivikin puolustelu, en osaa sanoa siihen mitään muuta kuin, että kauheaa. Mutta tällaista enemmän tai vähemmän kauheaa tekstiä palstoilla on metrikaupalla. Hävettää kohta asua maassa, jossa toisia vaan mollataan. Olisiko kiva, jos itseä haukuttaisiin? Ei varmasti.

      • sotiasuntaa

        Tuo Breivikin esiinvetosihan onkin huomioitava , ehkäpä sieltä löytyy jo muutaman Suomi naisen kosintayritys julkisuuteen , jännitystä tylsyyteen meiningillä .


    • miettikää hiukan

      Kyllä on kamala poru siitä jos kaksi lesboa tai homoa on onnellisesti yhdessä ja heillä on lapsi siinä onnellisessa perheessä, entäpäs nämä tuhannet kodit jossa lapsi tai useampi ja toinen tai molemmat vanhemmat on alkoholisoituneet?? Eikö tällainen huolestuta lainkaan, itse olisin mieluummin elänyt lapsuuteni vaikka lesboperheessä tai homo perheessä jos vain minulla olisi ollut rakastavat ja raittiit ja onnelliset vanhemmat mutta ei, oli aivan hirveää kun päivästä toiseen illat sain olla ulkona pakkasessa kun vanhemmat tappeli humalapäissään ja isä hakkasi äitiäni, tilanne kääntyi kun vartuin 15 vuotiaaksi ja vahvistuin, harjoittelin ne ulkona olemisen ajat yksinäni tappelemaan, potkin ja löin köyden päässä roikkuvaa säkkiä jossa oli olkea täynnä ja näin jossain vaiheessa uskalsin mennä äitiäni hakkaavan isäni eteen ja huusin että nyt loppuu, isäni yritti puukottaa minua mutta ehdin väistää ja monet tappelut sen jälkeen otin ja viimeinen oli se kun hakkasin isältäni kylkiluut poikki ja sen jälkeen karkasin kotoani ja vietin aikaa sukulaisteni luona ennen kuin menin armeijaan ja siellä minun oli todella hyvä olla, en olisi halunnut sieltä pois mutta pakko oli maailmalle lähteä ja loppujen lopuksi pärjäsinkin työelämässä hyvin ja nyt olen onnellisesti eläkkeellä tosin hieman etuajassa koska olen säästänyt eläkettäni varten.

      Olen sitä mieltä että olipa vanhemmat millaisia tahansa kunhan rakastavat ja pitävät hyvää huolta lapsestaan joten lopettakaa turha kädenvääntö. Itse olen hetero mutta en vihaa ketään, en edes homoja enkä lesboja. Ihmisiä hekin ovat ja jumalan luomia, miksi jumala olisi luonut muuten luonut homot ja lesbot, heilläkin on jokin tarkoitus niin kuin meillä kaikilla, maailmassa on paljon muutakin mihin pitäisi kiinnittää enemmän huomiota.

      • hyi,- paska haisee!

        Todella ällöittävää, kun usein sieraimiin saapuu pissan - toisinaan jopa kakan, lemu noista ohikulkijoista. Inhoittavaa myös kun ei tiedä kuka pissahousu on bussin tuolilla juuri ennen istunut.

        Kaupungin pitäisi ottaa yksi linja-autoon poliisiksi siihen ovelle nuuskimaan ja käännyttämään haisulit pois. Eihän nyt yksi ryhmä saa terrorisoida ja tehdä ihmisten lmatkustamisesta epämiellyttävää.


    • kjfe

      Tuo on hyvä pointti, entäpäs nämä mies/nainen parit joita eronnut valtava määrä ja ihan vaan siksi että ruoho näyttää vihreämmältä aidan takana ja siinä erossa lapsi kärsii ja yrittää sopeutua uusioperheisiin.

      Mielestäni voi olla niin että nämä sateenkaariperheet eivät juurikaan hajoile.

      • Kaarfina

        Pitääkö nukkua jalat levällään vain sen takia että mies voi tuikata kalunsa sinne milloin vaan?


      • nuuhku-nussi
        Kaarfina kirjoitti:

        Pitääkö nukkua jalat levällään vain sen takia että mies voi tuikata kalunsa sinne milloin vaan?

        Älä kakkaa lakanoillesi.


      • .....
        nuuhku-nussi kirjoitti:

        Älä kakkaa lakanoillesi.

        Kauhaa sinnekin...


      • Paskotaan housuihin
        ..... kirjoitti:

        Kauhaa sinnekin...

        Kauhotaan kaikki kakkaa joululakanoille. On hyvä ottaa adventtina rennosti. Kuka sitä kakalle joutais kyykkimään?Lasettaa yöpyjamaan vaan.


      • LIBERAALI
        Paskotaan housuihin kirjoitti:

        Kauhotaan kaikki kakkaa joululakanoille. On hyvä ottaa adventtina rennosti. Kuka sitä kakalle joutais kyykkimään?Lasettaa yöpyjamaan vaan.

        HERÄSIN VIIME VAALIEN AIKAAN KOKOOMUKSEN VAALITELTASTA AAMUYÖSTÄ HOUSUT KINTUISSA JA PERÄSUOLISTO HÖLLÄNÄ.
        OLIN OTTANUT MUUTAMAN KALJAN JA PÄÄTIN VAIHTAA PUOLUETTA. KÄVELIN 2 VIIKKOA AIVAN KUIN OLISI OLLU PASKAT HOUSUISSA .
        SAATANAN PORVARIT!


      • Lääkettä KorvaaN!
        LIBERAALI kirjoitti:

        HERÄSIN VIIME VAALIEN AIKAAN KOKOOMUKSEN VAALITELTASTA AAMUYÖSTÄ HOUSUT KINTUISSA JA PERÄSUOLISTO HÖLLÄNÄ.
        OLIN OTTANUT MUUTAMAN KALJAN JA PÄÄTIN VAIHTAA PUOLUETTA. KÄVELIN 2 VIIKKOA AIVAN KUIN OLISI OLLU PASKAT HOUSUISSA .
        SAATANAN PORVARIT!

        MINULLA ON OIKEAPUOLEINEN KORVA KIPEÄ PÄÄSSÄ???!!! KORVA ON PÄÄSSÄ? OLKAA FIKSUJA JA ÄLKÄÄ PUHUKO TUOMMOISIA ALA-ARVOISIA. EIKÖ OLE PAREMPAA TEKEMISTÄ, MENKÄÄ ULOS HYPPIMÄÄN HYPPYNARUA TAI JOTAIN MUUTA LEIKKIMÄÄN?!!!!


    • olisi muuta mietittä

      Tulis sota!

      • MIETI !

        Tulee Sota!


      • oletko valmis
        MIETI ! kirjoitti:

        Tulee Sota!

        Voi kauheeta homot valtaa kaupungin ja vetää viikseen toisiaan että mälli lentää ottakaahan suomi natsit sadeasut esiin


    • mossad

      Muuta sinä homofobiainen Ruotsiin! Uusnatseissa niitä homoja vasta on, nahkapöksyt paukkuu.

      • sieg viikseen!

        Hitlerikin oli Piilohomo!


    • Aviotakuu

      Kaikki homot Venäjälle vihittäviksi! OMOH vihkii ikuiseen liittoon joka varmasti kestää koko loppuelämän. Edullinen ostopalvelu.

    • ähäkuttirutti

      Puolesta! Älähän vielä nuolase ennenkuin tipahtaa,
      Ei se vasta lopullinen kuin 2017.

      • TOTUUS!

        Hitlerillä ja Göbbelsillä oli homoseksuaalinen suhde.
        Tästä asiasta historiankirjat ovat vaienneet.


      • HOMO JA HUORA!
        TOTUUS! kirjoitti:

        Hitlerillä ja Göbbelsillä oli homoseksuaalinen suhde.
        Tästä asiasta historiankirjat ovat vaienneet.

        Historioitsija Samuel Igra väitti teoksessaan Germany's National Vice Hitlerin olleen miesprostituoitu Wienissä oleskeluaikanaan vuosina 1907–1912 ja Münchenissä uudestaan 1912–1914.


    • hetero85

      miettikää miltä tuntuisi olla homo-parin lapsi ei välttis mailman paras vaihtoehto hyi !

      • typerykselle

        Pidä piilohomo miettimises itekses vaan!


      • asffhh
        typerykselle kirjoitti:

        Pidä piilohomo miettimises itekses vaan!

        Ennemmin homoparin mukula kun jonkun juoppo heteroparin


    • heteromies

      Tuo on kyllä totta että mieluummin homoparin lapsi kuin juoppojen lapsi, jos esim lesbopari kasvattaa lapsen niin se on todellakin parempi kuin kahden heteron mitä täysiä juoppoja.

      Jos nämä negatiivisten viestien kirjoittajat tuntisivat hyvin jonkun homon tai lesbon ja tämä olisi vaikka sukulainen niin huomaisivat miten hän on ihan normaali ihminen ja itse tunnen juuri ko. ihmisen ja hän on erittäin hyvä ja lämmin ihminen, hänestä voi ottaa oppia moni.

    • Julma kohtalo

      Näiden tunnevammaisten homo- ja lepakkoparien hankkimista lapsista tulee koulukiusattuja ja sitten myöhemmin työpaikkakiusaajia ja anarkisteja.

      • lapsellista

        Tollaset suomi natsit voi ampua Siperiaan paskaa luomaan ei ole millään lailla teiltä pois onko joku lepakko homo vai bi ovat paljon fiksumpia kun nämä kukkahattutädit


      • hakkakuttu
        lapsellista kirjoitti:

        Tollaset suomi natsit voi ampua Siperiaan paskaa luomaan ei ole millään lailla teiltä pois onko joku lepakko homo vai bi ovat paljon fiksumpia kun nämä kukkahattutädit

        Kyllä niin mieleni pahoitin, kun kukkahattutätejä aina pilkataan. Omasta mielestäni olen ihan fiksu ja osaava ihminen. Onko se niin väärin antaa vähän ohjeita tyhmemmille. Kaikki ei vaan kertakaikkiaan ymmärrä asioita oikein.


      • Hatuton
        lapsellista kirjoitti:

        Tollaset suomi natsit voi ampua Siperiaan paskaa luomaan ei ole millään lailla teiltä pois onko joku lepakko homo vai bi ovat paljon fiksumpia kun nämä kukkahattutädit

        Minäpä olenkin karvapersesetä! Mutta käytän sitä ainoastaan kakkimiseen ja piereskelyyn. Kannaksen toisella puolelle olevaa tukkia sitten käytän naisten kanssa ilakointiin, kuten luonto on tarkoittanutkin.


      • MajLis
        Hatuton kirjoitti:

        Minäpä olenkin karvapersesetä! Mutta käytän sitä ainoastaan kakkimiseen ja piereskelyyn. Kannaksen toisella puolelle olevaa tukkia sitten käytän naisten kanssa ilakointiin, kuten luonto on tarkoittanutkin.

        Onko syytä huolestua, kun ulosteeni ei enää haise ulosteelta, vaan pikemminkin oksennukselta.


    • gyrrrrrrr

      Aaaaaa mun gulli seissoo waltawagalugyrbä jota haggaan seinään aaaaaaaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe