Meitä on varoitettu!!!

Jumala puhuu...

Tulvia, maanjäristyksiä.
https://www.youtube.com/watch?v=ZzdTtEuPPYM&list=PL3ga9z_Ty1lR3aQ7oZHPHoiU4I_NFDeg2&index=4

Tätä maata sinä tulet rakentamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=VZsztI0q6ZU&index=2&list=PL3ga9z_Ty1lR3aQ7oZHPHoiU4I_NFDeg2

Suomenlippu puolitangossa
https://www.youtube.com/watch?v=yhyceEiSp3g&list=PL3ga9z_Ty1lR3aQ7oZHPHoiU4I_NFDeg2

Minun taivas ja maa tulevat järkkymään
https://www.youtube.com/watch?v=wPH7zucwoRE

Jumalan lähettämä eksytys
https://www.youtube.com/watch?v=0iTSXDCZHEc

Mitä Jumala puhuu kansamme tulevista kohtaloista
https://www.youtube.com/watch?v=OzJayDLaVlM

Väistämätön tosiasia on ollut myös Suomen kohdalla se, että kehitys on mennyt huonompaan suuntaan siitä lähtien, kun itsenäisyydestä on luovuttu.
https://www.youtube.com/watch?v=kopEH5-hf0w

"Onko ahdingon aika alkanut Suomessa 2014?"
https://www.youtube.com/watch?v=m97kmEaIlCQ

Sittenkin toivoa.
https://www.youtube.com/watch?v=kYV8srefQ0E

Herätys tulee kyynellaakson kautta.
https://www.youtube.com/watch?v=SGBHLzwSZsY

Tukholman profetia, venäjä miehittää Suomen.
https://www.youtube.com/watch?v=sRQeoZu0uHU

Jukka Rokka ym.ym.

34

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pahalla mutta....

      Tämmöstä sitä suoltaa kun pää pehmenee.

    • ei niin hyvälläkään.

      Kivetkin pehmenevät kun osakin noista alkaa toteutua.
      Jumala kun puhuu, niin se toteutuu. Koetella pitää Raamatunsanalla profetiat. Kerrotaanko siellä jotakin, että Jumala voi järkyttää maata tai tuhota kaupunkejakin niiden syntien takia.
      Vaikuttaako Suomen tilanne Jumalan tahdon mukaiselta? Eikö Kaikkivaltias Herramme ole voimallinen näkemään ja päättämään kansojen kohtaloista?
      Herra antaa kansoille ja yksilöille valinnanvapauden. Tahdotko sinä seurata Jeesusta Kristusta. Ellet, olet itse vastuussa tulevasta.
      Uskovien ei tarvitse pelätä, sillä kävi miten kävi, niin aina käy hyvin.

    • Tolppailmoitukset

      Tarkoitatko näitä tolppailmoituksia, joissa "kysytään oletko valmis". Joku niitä kylvää. Minä olen ollut valmis jo kauan. Ja odottanut maailmanloppuja useaan otteeseen kun profetioita on tullut. Mitä uutta nyt auringon alla. Kerro mulle, en kerro muille! Ameeen.

      • Tolppa. Ei mitään uutta. Kaikki on Raamatussa. Tarvitset kutsun.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.

        Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

        Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Kuinka sitten voit ottaa vastaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajana. Se on elämäsi tärkein asia. Alla on yksinkertaiset ohjeet.

        1. Kuuntele tai lue ilosanoma Jeesuksesta, evankeliumi

        Jeesus on tullut pelastamaan Hänestä täysin tietämättömiä, Jeesuksesta jotain kuulleita, tapakristittyjä, kastettuja nimikristittyjä, omavanhurskaudessa eläviä uskonnollisia kristittyjä ja kaikkia pelastavasta uskosta osattomia. On ihmisiä jotka eivät tiedä ovatko he uskossa vai ei. Jos tunnet epävarmuutta oletko uskossa niin omasta kokemuksesta tiedän sinun kuuluvan uskosta osattomien ja pelastusta vailla olevien suureen joukkoon. Herra on tällöin aloittanut työnsä sydämessäsi ja sinun osasi on nöyrtyä, tunnustaa syntisyytesi ja ottaa Jeesus vastaan sydämeesi.

        Jokaisen on kuultava mitä ilosanoma Jeesuksesta tarkoittaa. Jokainen on syntiä tehnyt ja tekee joka päivä elämänsä aikana vaikka olisi jo saanut uskon armolahjan. Raamattu sanoo monta kertaa ilosanoman Jeesuksesta. Lyhyesti se on 1. Kor. 15:

        Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan.

        2. Usko, että Jeesus on elänyt ja ristiinnaulittu

        Jotta Jeesuksen voi ottaa vastaan niin täytyy uskoa järjellä, että Jeesus eli ja ristiinnaulittiin. Tämä on nykyisin varsin helppo asia koska lähes kaikki historioitsijat näin sanovat ja myös Wikipedia sen kertoo. <
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


    • Eimen

      No, sitä uutta, että kansan syntien määrä täyttyy täyttymistään. Kun se ylittää tietyn rajan, alkaa tapahtua, kuten profetioissakin sanotaan.
      Ihmiset erehtyvät, mutta Jumala ei. Raamatussa kerrotaan samoin, mitä syntielämään tulee. Esimerkkejä riittää.

    • Syntiemme seurausta

      Totisesti. Kukaan ei voi sanoa, ettei tiennyt kun tuho tulee.

      • Nyt rotia sekoiluunn

        Paitsi tietysti ne kaikki keitä lähetyskäskyn motivoimat julistajat eivät tavoittaneet! Eikö teille hihhuleilla ole ollenkaan järkeä päässä kun noin älyttömiä puhutte? Juttunne eivät kestää loogista tarkastelua. Olette pelkkiä hurmoshenkisiä hysteerikoita. Kasvattakaa nyt oikeasti selkärangat ja osallistukaa oikeiden asioiden hoitamiseen!


    • KTS (Ei kirj.)

      Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa säästyi sodalta

      Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa vaurastui muhkeasti

      Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 => Maa säästyi pahimmalta lamalta

      Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => odotamme lisää siunauksia ja katselemme kun Suomi laahaa aina jäljessä...

      • Mene Ruotsiin

        4.5.2014 18:29
        Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
        Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?


        Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
        https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi
        Jani.
        8.6.2014 23:29
        2
        Sulje
        Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa.


      • Lbbkjvjhvj

        psalmi92

        5 Kuinka suuret ovat sinun tekosi, Herra! Sinun ajatuksesi ovat ylen syvät.
        6 Järjetön mies ei tätä ymmärrä, eikä sitä älyä tomppeli.
        7 Kun jumalattomat rehottavat niinkuin ruoho ja väärintekijät kaikki kukoistavat, on se heidän ikuiseksi häviöksensä.
        8 Mutta sinä, Herra, olet korkea iankaikkisesti.
        9 Sillä katso, sinun vihollisesi, Herra, katso, sinun vihollisesi hukkuvat, kaikki väärintekijät joutuvat hajallensa.

        - - Aikansa jumalattomat rehentelevät, mutta Jumalan on aika, aika on nauraa ja aika itkeä, aika on iloita ja aika nieleskellä katkeraa kalkkia.


    • Inhottava realisti

      Kuinkahan monilla eri nikeillä "yurki" meidän iloksemme tätä roskaa tuottaa?

      • Sh.

        Inhottava realisti
        Harhasi tarvitsee jo hoitoa.


      • vain ir

        Onko Ir:n nikkimäärien voittanutta?

        Kykeneekö kukaan yksin täyttämään pitkää ketjua vastaillen ja kysellen itseltään vuorotellen? IR kykenee. Onkohan tähän tulossa muutos?


    • Tosi tarpeessa onkin

      Onko siitä kaksisuuntaista kysymys, sillä kovin on vilkasta, puuta heinää tarjottavanaan. Todelliuudentaju ja toisten kunnioittaminen 0-.

      • Inhottava realisti

        Älä oikeasti viitsi... Aikuinen (?) ihminen...


    • -jarmo-

      Minua edelleen ihmetyttää miksi nämä IR:n kaltaiset paksukalloateistit jaksaa jauhaa EIOO, EIOO, EITUU, EITUU, EIKÄ ja EIKÄ... samaa shittiä josta ei kukaan mitään hyödy. Lähtökohtaisesti profetiat on uskovien asiaa jota muut uskosta osattomat eivät hyödy mitenkään muuten kuin uskomalla itse. Miksi siis tuhlata aina vaan uudelleen aikaa huutamalla että "olematonta ei ole" ? ?? Kumma juttu!

      • Inhottava realisti

        -jarmo-...

        Onko sinulla elämässäsi ongelmia, sillä et enää ikinä tunnu sanovan mitään muuta kuin tuota samaa?

        Vai oletko siirtynyt lopullisesti trollien leiriin? Vai oletko kenties aina ollutkin siellä?

        EIOO, EIOO, EITUU, EITUU, EIKÄ ja EIKÄ...

        Minun näkökulmasta uskovaiset taas huutavat koko ajan ON, ON, TULEE, TULEE, KYLLÄ, VARMASTI...

        Noille väitteille ei tunnetusti oikein ole perusteluja sen enemmän mennessä kuin nykyisessä. Kovasti kaikenlaista väitetään, mutta kun sitä sitten rohkenee epäillä, alkaa huutelu. Se saman tyyppinen uhoaminen, jota sinäkin olet varmasti nähnyt nakkikioskilla, vai mitä?

        Minä en ole kiihkeimmän pään ateisti, kuten sinullekin olen sanonut monta kertaa. Minä kyseenalaistan vain sen, puhuvatko uskovaiset tosiasiassa Jumalan nimissä vai puhuvatko he vain omissa nimissään, kuten näyttäisi. Minä kyseenalaistan myös sen, onko Jumala sellainen niuhottaja ja vahtikoira kuin uskovaiset sanovat.

        Ymmärrätkö SINÄ -jarmo- IKINÄ sitä, että maallikon silmissä te uskovaiset olette kovasti farisealaisia?


      • Ymmärrätkö Ir
        Inhottava realisti kirjoitti:

        -jarmo-...

        Onko sinulla elämässäsi ongelmia, sillä et enää ikinä tunnu sanovan mitään muuta kuin tuota samaa?

        Vai oletko siirtynyt lopullisesti trollien leiriin? Vai oletko kenties aina ollutkin siellä?

        EIOO, EIOO, EITUU, EITUU, EIKÄ ja EIKÄ...

        Minun näkökulmasta uskovaiset taas huutavat koko ajan ON, ON, TULEE, TULEE, KYLLÄ, VARMASTI...

        Noille väitteille ei tunnetusti oikein ole perusteluja sen enemmän mennessä kuin nykyisessä. Kovasti kaikenlaista väitetään, mutta kun sitä sitten rohkenee epäillä, alkaa huutelu. Se saman tyyppinen uhoaminen, jota sinäkin olet varmasti nähnyt nakkikioskilla, vai mitä?

        Minä en ole kiihkeimmän pään ateisti, kuten sinullekin olen sanonut monta kertaa. Minä kyseenalaistan vain sen, puhuvatko uskovaiset tosiasiassa Jumalan nimissä vai puhuvatko he vain omissa nimissään, kuten näyttäisi. Minä kyseenalaistan myös sen, onko Jumala sellainen niuhottaja ja vahtikoira kuin uskovaiset sanovat.

        Ymmärrätkö SINÄ -jarmo- IKINÄ sitä, että maallikon silmissä te uskovaiset olette kovasti farisealaisia?

        Inhoittava realisti tutki Raamattua. Sinun ei sen jälkeen tarvitse arvioida ihmisiä täällä eli häiritä itsekutakin profetioista ja aina niihin liittyvistä Raamatun Sanoista keskustellessa .

        Kun Jumala loi ihmisen, teki hän hänet Jumalan kaltaiseksi.

        1. Korinttolaiskirje 2

        1. Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan.
        2 Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
        3 Ja ollessani teidän tykönänne minä olin heikkouden vallassa ja pelossa ja suuressa vavistuksessa,
        4 ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista,
        5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.
        6 Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,
        7 vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta, sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän kirkkaudeksemme,
        8 sitä, jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut-sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet-
        9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat".
        10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.
        11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
        12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
        13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
        14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
        15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
        16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.


      • sejkeää teksti
        Ymmärrätkö Ir kirjoitti:

        Inhoittava realisti tutki Raamattua. Sinun ei sen jälkeen tarvitse arvioida ihmisiä täällä eli häiritä itsekutakin profetioista ja aina niihin liittyvistä Raamatun Sanoista keskustellessa .

        Kun Jumala loi ihmisen, teki hän hänet Jumalan kaltaiseksi.

        1. Korinttolaiskirje 2

        1. Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan.
        2 Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
        3 Ja ollessani teidän tykönänne minä olin heikkouden vallassa ja pelossa ja suuressa vavistuksessa,
        4 ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista,
        5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.
        6 Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,
        7 vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta, sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän kirkkaudeksemme,
        8 sitä, jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut-sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet-
        9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat".
        10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.
        11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
        12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
        13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
        14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
        15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
        16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.

        12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
        13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
        14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
        15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
        16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.

        On erittäin selkeää tekstiä ymmärrettäväksi jokaiselle,


      • Inhottava realisti
        sejkeää teksti kirjoitti:

        12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
        13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
        14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
        15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
        16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.

        On erittäin selkeää tekstiä ymmärrettäväksi jokaiselle,

        Eli kun Raamattu jotakin sanoo, asia on totta, koska niin Raamatussa sanotaan?

        Koskeeko sama asia myös niitä, joille se "Pyhä Henki" puhuu eri tavoin kun sinulle, sillä heitäkin riittää?


      • -jarmo-
        Inhottava realisti kirjoitti:

        -jarmo-...

        Onko sinulla elämässäsi ongelmia, sillä et enää ikinä tunnu sanovan mitään muuta kuin tuota samaa?

        Vai oletko siirtynyt lopullisesti trollien leiriin? Vai oletko kenties aina ollutkin siellä?

        EIOO, EIOO, EITUU, EITUU, EIKÄ ja EIKÄ...

        Minun näkökulmasta uskovaiset taas huutavat koko ajan ON, ON, TULEE, TULEE, KYLLÄ, VARMASTI...

        Noille väitteille ei tunnetusti oikein ole perusteluja sen enemmän mennessä kuin nykyisessä. Kovasti kaikenlaista väitetään, mutta kun sitä sitten rohkenee epäillä, alkaa huutelu. Se saman tyyppinen uhoaminen, jota sinäkin olet varmasti nähnyt nakkikioskilla, vai mitä?

        Minä en ole kiihkeimmän pään ateisti, kuten sinullekin olen sanonut monta kertaa. Minä kyseenalaistan vain sen, puhuvatko uskovaiset tosiasiassa Jumalan nimissä vai puhuvatko he vain omissa nimissään, kuten näyttäisi. Minä kyseenalaistan myös sen, onko Jumala sellainen niuhottaja ja vahtikoira kuin uskovaiset sanovat.

        Ymmärrätkö SINÄ -jarmo- IKINÄ sitä, että maallikon silmissä te uskovaiset olette kovasti farisealaisia?

        Aivan kuin Jari Tervo, ei pienintäkään johdonmukaisuutta ajattelussa. Ensin heitetään provokaatiomaisesti Raamattu lattialle ja sitten käydään vähän väliä kurkkkaamassa mitä siellä lukee. Sitten siteerataan sieltä asioita kuin ne olisi tehokeinoja. voi voi...


      • -jarmo-
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Eli kun Raamattu jotakin sanoo, asia on totta, koska niin Raamatussa sanotaan?

        Koskeeko sama asia myös niitä, joille se "Pyhä Henki" puhuu eri tavoin kun sinulle, sillä heitäkin riittää?

        Jospa lopettaisit sen Raamatun tutkiskelun, koska se ei ole sulle yhtään mitään.


      • Inhottava realisti
        -jarmo- kirjoitti:

        Aivan kuin Jari Tervo, ei pienintäkään johdonmukaisuutta ajattelussa. Ensin heitetään provokaatiomaisesti Raamattu lattialle ja sitten käydään vähän väliä kurkkkaamassa mitä siellä lukee. Sitten siteerataan sieltä asioita kuin ne olisi tehokeinoja. voi voi...

        Johdonmukaisuutta?

        Yksinkertainen kysymys:

        Onko niin, että ihminen on Pyhän Hengen ohjauksessa vain, jos hän on kanssasi samaa mieltä Raamatun tulkinnoista?


      • -jarmo-
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Johdonmukaisuutta?

        Yksinkertainen kysymys:

        Onko niin, että ihminen on Pyhän Hengen ohjauksessa vain, jos hän on kanssasi samaa mieltä Raamatun tulkinnoista?

        Jumala ei ole mikään päähänsilittelijä, vaan läpivalaiseva ja yksoikoinen. Raamattua ei tarvitse kovastikaan tulkita jos tuntee Jeesuksen, jolloin tuntee myös Jumalan. Jumala ei ole muuttanut lakia, vaan ihminen. Rivien välistä löydät vastauksen.


      • Inhottava realisti
        -jarmo- kirjoitti:

        Jumala ei ole mikään päähänsilittelijä, vaan läpivalaiseva ja yksoikoinen. Raamattua ei tarvitse kovastikaan tulkita jos tuntee Jeesuksen, jolloin tuntee myös Jumalan. Jumala ei ole muuttanut lakia, vaan ihminen. Rivien välistä löydät vastauksen.

        En löydä.

        Haluan yksiselitteisen vastauksen, joka ei jätä tilaa tulkinnoille.

        Siksi toisto eri sanoin: vain sinun laillasi Raamattua tulkitseva voi olla Pyhän Hengen ohjauksessa?


    • -jarmo-

      Hei mites IR taas täällä ku herhiläinen... kauheee tyyppi. Iskee kiinni vaikkei oo yhtään tietoo miks.

      • Inhottava realisti

        Kyllä, -jarmo-...

        Olet valitettavasti siirtynyt keskustelusta kitinäosastolle ja trollaamiseen. Surullista.


      • -jarmo-
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Kyllä, -jarmo-...

        Olet valitettavasti siirtynyt keskustelusta kitinäosastolle ja trollaamiseen. Surullista.

        Hei sä oot taas ollu trolli jo kun tulit tänne.


    • kerty

      Suurin osa kansasta on kirkon jäseniä, tervehenkisiä ihmisiä, joita ei kiinnosta tuon pienen perverssin aatesuunnan tekemiset! Kannattajat olivat vasemmiston piirissä, joka on ilmeisesti aina ollut tuollaisten kannattajia!

    • Amen

      Meitä on totisesti varoitettu.

      • Hyyyyyyyi!!!!

        Pieruvaroitus!


    • KTS (Ei kirj.)

      HÄLYTYS!
      :O

    • HÄLYTYS

      sympaatti
      4.5.2014 18:29
      Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
      Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe