Hävityksen kauhistus

saarnaaja

istuu siellä missä ei pitäisi? Homo piispa mäkinen istuu piispan pallilla.
Homous on kuoleman synti ja iljetyksien iljetys raamatun ja Jumalan sanan mukaan. Kuinka piispalla on julkeutta astua Jumalaa vastaan???
Suomen eduskunta asettuu sielun vihollisen puolelle Jumalaa vastaan homous kysymyksessä. Teidän tekonne tuomitsee teidät tuhoon. Ettekkä osaa edes hävetä iljetyksiänne.
Suomen oikeuslaitos ja tuomarit tuomitsee oikeuden ja asettuu valhettelijain puolelle. Suomi on astunut tuhon tielle jolta ei ole paluuta. Teidän tulisi katua tekojanne että pelastuisitte, mutta painutte vain syvemmälle valheen ja iljetysten suohon.
Katukaa tekojanne ja palatkaa Jumalan huomaan niin voitte saada armon.

60

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • why lie?

      Ei Piispa ole homo.

      • könöinen e

        Mäkinen tekee kirkolle saman kuin Elop teki Nokialle. Suomen evlut kirkkoa ei kohta ole. Mutta usko ei häviä kirkon mukana koska kirkolla ja uskolla eiole enäämitään tekemistä keskenään. Kittos pappien ja piispojen.


      • fda
        könöinen e kirjoitti:

        Mäkinen tekee kirkolle saman kuin Elop teki Nokialle. Suomen evlut kirkkoa ei kohta ole. Mutta usko ei häviä kirkon mukana koska kirkolla ja uskolla eiole enäämitään tekemistä keskenään. Kittos pappien ja piispojen.

        No kristinusko tuotiin tänne väkisinkastamalla ja pakottamalla. Sen vaikutus lähtee täältä aika vaimein äänin, ikäänkuin häveten syntejään.


      • just nii
        könöinen e kirjoitti:

        Mäkinen tekee kirkolle saman kuin Elop teki Nokialle. Suomen evlut kirkkoa ei kohta ole. Mutta usko ei häviä kirkon mukana koska kirkolla ja uskolla eiole enäämitään tekemistä keskenään. Kittos pappien ja piispojen.

        Yhteisöä on tuhottava sisältäpäin,se toimii parhaiten sillai.


    • mutta niin siellä...

      Raamatun mukaan mies on tarkoitettu naiselle, en tuomitse homoja mutta niin siellä Raamatussa lukee...!

      • tässä ristiriitaa

        Raamatussa puhutaan veljellisestä rakkaudesta, miten kirkko on vääristänyt asiat niin että nyt ne menee jopa avioliittoon kirkon siunaamina? Mutta kun sitä ei Raamattu hyväksy niin mitä kirjaa se kirkko sitten lukee, ja minkä takia...?


      • ei mene nyt oikein
        tässä ristiriitaa kirjoitti:

        Raamatussa puhutaan veljellisestä rakkaudesta, miten kirkko on vääristänyt asiat niin että nyt ne menee jopa avioliittoon kirkon siunaamina? Mutta kun sitä ei Raamattu hyväksy niin mitä kirjaa se kirkko sitten lukee, ja minkä takia...?

        .. ja mitä ne oli tekevinään siellä seksimessuilla...?


      • miksi ovat virassa?
        ei mene nyt oikein kirjoitti:

        .. ja mitä ne oli tekevinään siellä seksimessuilla...?

        Pitäisi pappien lukea se Raamattu uudestaan ja ihan syventyä siihen, miten he eivät huomaa tuollaista asiaa?


      • piispa pappilassa na
        ei mene nyt oikein kirjoitti:

        .. ja mitä ne oli tekevinään siellä seksimessuilla...?

        Mitäkö, ne homostelivat siellä, arkipiispa etunenässä. Nyt se kait Afrikassa painaa homoja.


    • Totuus voittaa

      Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Jumalan Poika, jolla on silmät niinkuin tulen liekki ja jonka jalat ovat niinkuin kiiltävä vaski:
      Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi ja uskosi ja palveluksesi ja kärsivällisyytesi ja että sinun viimeiset tekosi ovat useammat kuin ensimmäiset.
      Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan (mutta nyt myös homutta) haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.

      Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan (eikä homoudestaan).

      Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      ja hänen (opetus)lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

      Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa; pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen. Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita, ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään - niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain - ja minä annan hänelle kointähden. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.

    • kirkon menoa
      • iiroviinapää

        Kääntykää homouden synnistä ennekuin on myöhäistä. Homott ja lepsot ovat sairaita jasairaat kuuluu sairaalaan. Homot ja lepsot mielisairaalaan lukkojen taa.


      • -s-
        iiroviinapää kirjoitti:

        Kääntykää homouden synnistä ennekuin on myöhäistä. Homott ja lepsot ovat sairaita jasairaat kuuluu sairaalaan. Homot ja lepsot mielisairaalaan lukkojen taa.

        Siinäpä meille kaikille mallia tuosta kristittyjen suuresta lähimmäisenrakkaudesta.


      • EnEroa

        eroakirkosta.fi on vapaa-ajattelijoiden hämäystä= saatanan


        Anna palautetta Evl.fi
        http://www.evl.fi/evl.fi/evlpalaute.shtml

        Palaute*

        Kari Mäkinen, Irja Askola, Seppo Simola erotettava kirkosta – ei Suomen kansa.


      • EnEroa kirjoitti:

        eroakirkosta.fi on vapaa-ajattelijoiden hämäystä= saatanan


        Anna palautetta Evl.fi
        http://www.evl.fi/evl.fi/evlpalaute.shtml

        Palaute*

        Kari Mäkinen, Irja Askola, Seppo Simola erotettava kirkosta – ei Suomen kansa.

        Mitä ihmeen hämäystä siinä on, että voi erota tai olla eroamatta tahtonsa mukaan?


      • viimeisellä tuomioll
        -s- kirjoitti:

        Siinäpä meille kaikille mallia tuosta kristittyjen suuresta lähimmäisenrakkaudesta.

        Ja te ateistit sitten rakastatte kaikkia lähimmäisiänne ?


      • -s-
        viimeisellä tuomioll kirjoitti:

        Ja te ateistit sitten rakastatte kaikkia lähimmäisiänne ?

        En ole niin väittänytkään. Teidän ohjekirjassanne sen sijaan teitä käsketään niin tekemään.


    • uskovainen vaan

      Jumala tuomitsee, minä en.

      • teot ovat esteenä

        Vielä sellainen asia tiedoksi että sellainen homo joka ei ikinä tee mitään homouden tekoja saattaa tulla oikeasti uskoon ja on tavallisesti hyväksytty uskovainen. Jumala antaa uskon lahjaksi kenelle haluaa, mutta homoilua Hän ei Raamatun mukaan hyväksy, kuitenkin usko, jonka ihminen saa Jumalalta lahjaksi ei tule sattumalta vaan se todellakin on lahjaa, jonka Jumala lahjoittaa ihmiselle ulkoapäin.


      • paparak opama
        teot ovat esteenä kirjoitti:

        Vielä sellainen asia tiedoksi että sellainen homo joka ei ikinä tee mitään homouden tekoja saattaa tulla oikeasti uskoon ja on tavallisesti hyväksytty uskovainen. Jumala antaa uskon lahjaksi kenelle haluaa, mutta homoilua Hän ei Raamatun mukaan hyväksy, kuitenkin usko, jonka ihminen saa Jumalalta lahjaksi ei tule sattumalta vaan se todellakin on lahjaa, jonka Jumala lahjoittaa ihmiselle ulkoapäin.

        Homotkin voivat saada homoutensa anteeksi katumalla ja luopumalla homoudestaan. Aivan kuin muutkin syntiset. Mäkisenkin pitäisi luopua harhaisuudestaan ja katua, pyytää anteeksi Jumalalta ehkä hänetkin sitten voitaisiin armahtaa.


      • tiedoksi seurakuntaa

        "Jumala tuomitsee, minä en"

        Herra armahtaa, Tony Halme ei.


    • Käykääpäs ihmiset allekirjoittamassa adressi "kansanäänestys sukupuolineutraalin avioliittolain kumoamiseksi" osoitteessa www.adressit.com. Jeesus on Herra. Hän rakastaa homoja ja on heidän puolestaan kuollut. Hän tarjoaa iankaikkisen elämän lahjaa ja vapautumista tästä synnistä. Jumala on hyvä. Amen.

      • sontaa se on

        jumalasi ja jeesuksesi on mielikuvituksen tuotetta. lakkaa ahdistelemast kanssaihmisiäsi lähi-idän kamelikuskien mielikuvitustarinoilla.


      • Kirjoittaja2
        sontaa se on kirjoitti:

        jumalasi ja jeesuksesi on mielikuvituksen tuotetta. lakkaa ahdistelemast kanssaihmisiäsi lähi-idän kamelikuskien mielikuvitustarinoilla.

        "jumalasi ja jeesuksesi on mielikuvitukasen tuotetta. lakkaa ahdistelemasta kanssaihmisäsi lähi-idän kamelikuskien mieleikuvitustarinoilla."

        Jos palstan otsikko on "Yleistä uskonnoista", niin sillä voi ilman muuta keskustella asiallisesti palstan aiheesta. Sen sijan asialliseen uskonnollisaiheiseen keskusteluun ei kuulu puhuminen Jumalsta ja Jeesuksesta tuohon sinun tyyliisi, että Jumala ja Jeesus olisvat mielikuvituksen tuotetta ja että kysmyksessä olisi lähi-idän kamelikuskien mielikuvitustarinat. Voithan sinä olla tuota mieltä, mutta kannattaa vähän miettiä, mille palstalle tuommoisen mielipiteensä kirjoittaa.


      • -s-
        Kirjoittaja2 kirjoitti:

        "jumalasi ja jeesuksesi on mielikuvitukasen tuotetta. lakkaa ahdistelemasta kanssaihmisäsi lähi-idän kamelikuskien mieleikuvitustarinoilla."

        Jos palstan otsikko on "Yleistä uskonnoista", niin sillä voi ilman muuta keskustella asiallisesti palstan aiheesta. Sen sijan asialliseen uskonnollisaiheiseen keskusteluun ei kuulu puhuminen Jumalsta ja Jeesuksesta tuohon sinun tyyliisi, että Jumala ja Jeesus olisvat mielikuvituksen tuotetta ja että kysmyksessä olisi lähi-idän kamelikuskien mielikuvitustarinat. Voithan sinä olla tuota mieltä, mutta kannattaa vähän miettiä, mille palstalle tuommoisen mielipiteensä kirjoittaa.

        Onko tämä homokeskustelu mielestäsi ollut uskovien osalta asiallista? Esimerkiksi seuraava lause: "Homott ja lepsot ovat sairaita jasairaat kuuluu sairaalaan. Homot ja lepsot mielisairaalaan lukkojen taa."

        Asiallista? Ilmeisesti sinusta näin, koskapa et vaivautunut tuon päästön tähän samaan viestiketjuun kirjoittaneelle sormeasi heristämään.


      • Kirjoittaja2
        -s- kirjoitti:

        Onko tämä homokeskustelu mielestäsi ollut uskovien osalta asiallista? Esimerkiksi seuraava lause: "Homott ja lepsot ovat sairaita jasairaat kuuluu sairaalaan. Homot ja lepsot mielisairaalaan lukkojen taa."

        Asiallista? Ilmeisesti sinusta näin, koskapa et vaivautunut tuon päästön tähän samaan viestiketjuun kirjoittaneelle sormeasi heristämään.

        - "Onko tämä keskustelu mielestäsi ollut uskovien osalta asiallista? Esimerkiksi seuraava lause:"Homot ja lepsot ovat sairaita ja sairaat kuuluu sairaalan. Homot ja lepsot mielisairaalaan lukkojen taa." - "Asialoista? Ilmeisesti sinusta näin, koskapa et vaivautunut tuon päästön tähän samaan viestiketjuun kirjoittaneelle sormeasi heristämään."

        Jos heristäiisin sormeani jokaisen epäasiallisen viestin jälkeen, niin sitä työtä kyllä riittäisi. Tuo lainaamasi virke on niin selvästi epäasiallinen, että luulisi kenen hyvänsä huomaavan sen sanomattakin. Olin varma, että joku huomauttaa siitä ilman minuakin, ja oikeassa olin.


      • -s-
        Kirjoittaja2 kirjoitti:

        - "Onko tämä keskustelu mielestäsi ollut uskovien osalta asiallista? Esimerkiksi seuraava lause:"Homot ja lepsot ovat sairaita ja sairaat kuuluu sairaalan. Homot ja lepsot mielisairaalaan lukkojen taa." - "Asialoista? Ilmeisesti sinusta näin, koskapa et vaivautunut tuon päästön tähän samaan viestiketjuun kirjoittaneelle sormeasi heristämään."

        Jos heristäiisin sormeani jokaisen epäasiallisen viestin jälkeen, niin sitä työtä kyllä riittäisi. Tuo lainaamasi virke on niin selvästi epäasiallinen, että luulisi kenen hyvänsä huomaavan sen sanomattakin. Olin varma, että joku huomauttaa siitä ilman minuakin, ja oikeassa olin.

        Valikoit siis ne viestit, joille sormeasi heristelet. Eikö olisi rakentavampaa ottaa kantaa itse keskusteltavana olevaan asiaan? Valikoitukin sormien heristely voi käydä raskaaksi ajan mittaan. Varsinkin kun sillä ei ole minkäänlaista merkitystä.


      • Kirjoittaja2
        -s- kirjoitti:

        Valikoit siis ne viestit, joille sormeasi heristelet. Eikö olisi rakentavampaa ottaa kantaa itse keskusteltavana olevaan asiaan? Valikoitukin sormien heristely voi käydä raskaaksi ajan mittaan. Varsinkin kun sillä ei ole minkäänlaista merkitystä.

        En ole täällä sormeani heristelemässä vaan ainoastaan keskustelemassa. Toivon vain asiallista keskuetelua. Hyväksyn sinänsä heteroseksuaalit ja homoseksuaalit.


      • -s-
        Kirjoittaja2 kirjoitti:

        En ole täällä sormeani heristelemässä vaan ainoastaan keskustelemassa. Toivon vain asiallista keskuetelua. Hyväksyn sinänsä heteroseksuaalit ja homoseksuaalit.

        Voihan sen tietenkin keskusteluksikin lukea, jos ei ota itse keskusteltavana olevaan asiaan mitään kantaa (ennen kuin hiukan lypsää), vaan keskustelee keskustelijoista. Sanovat sitä metakeskusteluksi.


      • niinistö jenniys
        sontaa se on kirjoitti:

        jumalasi ja jeesuksesi on mielikuvituksen tuotetta. lakkaa ahdistelemast kanssaihmisiäsi lähi-idän kamelikuskien mielikuvitustarinoilla.

        sontaa se on, on kokoomuslapsia. Älykkyys oikein loistaa kirjoituksistasi.


      • Jeesus elää.
        sontaa se on kirjoitti:

        jumalasi ja jeesuksesi on mielikuvituksen tuotetta. lakkaa ahdistelemast kanssaihmisiäsi lähi-idän kamelikuskien mielikuvitustarinoilla.

        Sinäkin sontaläjä olet kerran viimeisellä tuomiolla.


      • advocat
        Jeesus elää. kirjoitti:

        Sinäkin sontaläjä olet kerran viimeisellä tuomiolla.

        Toivottavasti en sinua puolustamassa. Hankalampaa hommaa ei voisi kuvitella.


    • saarnaaja

      >>>Homo piispa mäkinen istuu piispan pallilla.>Kuinka piispalla on julkeutta astua Jumalaa vastaan???>Suomi on astunut tuhon tielle jolta ei ole paluuta.>Katukaa tekojanne ja palatkaa Jumalan huomaan niin voitte saada armon.

    • -s-

      Mihin meitä ateisteja oikeastaan enää tarvitaan? Te änkyräuskovat töpeksitte ihan itse ja pyytämättä kaiken. Erotkaa vain kirkosta, jos kuvittelette että heikko kirkko on teidän etunne. Perustakaa omia pikku lahkoja, joissa saatte puuhastella. Mutta tietäkää se, ettei teitä kukaan koskaan vakavissaan ota, kun aletaan päättämään isoista asioista.

      • Osa uskovista on sekakäyttäjiä, joille on ihan sama onko saarna ja viini luterilaista vai helluntalaista kunhan se on väkevää.


      • hotarius mauritsio

        Ateistit pönkittää paholaisen valtaa maanpäällä. Ateistin tehtävä on mitätöidä Jumalan olemassa olo puheillaan. Heidän on saatava käänytettyä mahdollisimman monta pois taivastieltä ikuseen kadotukseen. Qwertyilijä on taitava paholaisen palvelija saa todennäköisesti siitä toivomansa palkkion lopullisella tuomiolla.


      • hotarius mauritsio kirjoitti:

        Ateistit pönkittää paholaisen valtaa maanpäällä. Ateistin tehtävä on mitätöidä Jumalan olemassa olo puheillaan. Heidän on saatava käänytettyä mahdollisimman monta pois taivastieltä ikuseen kadotukseen. Qwertyilijä on taitava paholaisen palvelija saa todennäköisesti siitä toivomansa palkkion lopullisella tuomiolla.

        hotarius mauritsio

        >>>Ateistit pönkittää paholaisen valtaa maanpäällä.>Ateistin tehtävä on mitätöidä Jumalan olemassa olo puheillaan.>Qwertyilijä on taitava paholaisen palvelija saa todennäköisesti siitä toivomansa palkkion lopullisella tuomiolla.


      • OIKEIn TEILLe
        qwertyilija kirjoitti:

        hotarius mauritsio

        >>>Ateistit pönkittää paholaisen valtaa maanpäällä.>Ateistin tehtävä on mitätöidä Jumalan olemassa olo puheillaan.>Qwertyilijä on taitava paholaisen palvelija saa todennäköisesti siitä toivomansa palkkion lopullisella tuomiolla.

        "Hitler, Hussein, minä ja joku kirosanoja päskäyttelevä Jetro oltaisiin samassa padassa, kaikkien muiden miljardien tavoin."

        Mitä valitat, se on ihan oikein teille! Sääntöjä joko noudatetaan tai sitten ei.

        Ateistit aina väittävät Hitleriä uskovaiseksi, ja sitten kuitenkin ovat sitä mieltä, että hän joutuu helvettiin?


    • Lukija2

      Ihmisissä on heteroseksuaaleja ja homoseksuaaleja. Nykykäsityksen mukaan kumpikaan ei sinänsä ole kuolemansynti. Raamatusta on muitakin hyväksyttyjä tulkintatapoja kuin vain sen kirjaimellinen tulkinta.

    • En Tahdo
      • dsgfdgh45hrg

        Suomen kansa kuule erotti ihan itse itsensä sieltä.


    • arkipiispa

      Jumala on luonut maan ja maailman kaikkeuden ja ihmisen. Hänellä on valta myös määrätä kuinka ihminen käyttäytyy ja elää. Hän on luvannut ihmisille ikuisen elämän, toisille ikuisen autuuden toisille ikuisen kadotuksen, ihmisellä on vapaa valta valita kumpaa haluaa. Hänellä on valta tuomita homot ikuiseen kadotukseen.
      Arkipiispallakin oikeus valita kumpaan haluaa kadotukseen vai autuuteen. Hänellä on suurempi vastuu kirkon päänä kuin muilla. Hän ei voi pakoilla vastuutaan hänet virkaan valinneitten selän taakse, Jumala näke hänet sieltäkin.
      Kuinka järkevää on uskoa johonkin alkupamaukseen mailman kaikkeuden synnyttäjänä. Ja evoluutioon kaiken tekijänä. Mieti sitä.

      • joonas eek

        Kiitos arkipiispa, voiko tuota selkeämmin sanoa.


      • >>>Kuinka järkevää on uskoa johonkin alkupamaukseen... Ja evoluutioon


      • Me Again

        "Hänellä on valta myös määrätä kuinka ihminen käyttäytyy ja elää."

        Miksi fundikset sitten käyttävät niin paljon aikaa toisten elämäntyylien määräämiseen, jos he itsekin myöntävät etteivät omaa auktoriteettia sanoa yhtään mitään?


      • eekkeluntti joona
        qwertyilija kirjoitti:

        >>>Kuinka järkevää on uskoa johonkin alkupamaukseen... Ja evoluutioon

        No olipa tuo viisasta. Mitä väliä nobelilla on miten maailma on LUOTU. Ei maailmankaikkeus ainakaan mistään räjähdyksestä ole alkanut. Sen nyt tietää tyhmempikin. Evoluutio teoreetikot eivät yllä älykkyydellään edes tyhmiksi.


      • ---
        eekkeluntti joona kirjoitti:

        No olipa tuo viisasta. Mitä väliä nobelilla on miten maailma on LUOTU. Ei maailmankaikkeus ainakaan mistään räjähdyksestä ole alkanut. Sen nyt tietää tyhmempikin. Evoluutio teoreetikot eivät yllä älykkyydellään edes tyhmiksi.

        Evoluutioteoreetikko on yhdyssana. Jos aikoo esittää älykästä, kannattaa opetella kirjoittamaan. Aluksi.


      • ---
        eekkeluntti joona kirjoitti:

        No olipa tuo viisasta. Mitä väliä nobelilla on miten maailma on LUOTU. Ei maailmankaikkeus ainakaan mistään räjähdyksestä ole alkanut. Sen nyt tietää tyhmempikin. Evoluutio teoreetikot eivät yllä älykkyydellään edes tyhmiksi.

        Äläkä viitsi plussailla omia aivo-oksentelujasi. Nolointa mitä täällä voi tehdä.


      • låpiufgh
        --- kirjoitti:

        Evoluutioteoreetikko on yhdyssana. Jos aikoo esittää älykästä, kannattaa opetella kirjoittamaan. Aluksi.

        Kun äly loppuu alkaa pilkkujen viilailu.


      • ---
        låpiufgh kirjoitti:

        Kun äly loppuu alkaa pilkkujen viilailu.

        Totta. Siksi suosittelenkin opiskelemista. Käytyäsi koulut loppuun voi hyvinkin olla ettet enää ole viilattavana. Se katsos tällaisessa paikassa kuva ihmisestä muodostuu kirjoitetun tekstin perusteella ja jos se on päin persettä, kuva ei ole mitenkään hyvä, varsinkaan jos yrittää esittää tietävänsä jotain asiasta josta ei selkeästikään tajua edes alkeita.


      • t5y4r3
        --- kirjoitti:

        Totta. Siksi suosittelenkin opiskelemista. Käytyäsi koulut loppuun voi hyvinkin olla ettet enää ole viilattavana. Se katsos tällaisessa paikassa kuva ihmisestä muodostuu kirjoitetun tekstin perusteella ja jos se on päin persettä, kuva ei ole mitenkään hyvä, varsinkaan jos yrittää esittää tietävänsä jotain asiasta josta ei selkeästikään tajua edes alkeita.

        Mitä sitten notkut täällä?


      • ---
        t5y4r3 kirjoitti:

        Mitä sitten notkut täällä?

        Keskustelemassa. Sitä vartenhan nämä palstat ovat.


    • totta 1

      Kevennystä pimeyteen. Tässä Vexi salmea hänen sanoittamastaan laulusta.Voisiko
      sanat sopia jotenkin tähän keskusteluun.
      On Jouluyö, sen hiljaisuutta yksin kuuntelen,
      ja sanaton on sydämeni kieli.
      Vain tähdet öistä avaruutta pukee loistaen
      ja ikuisuutta kaipaa avoin mieli.

      On jouluyö ja lumihuntuun pukeutunut maa-
      kun yhtä puhdas olla voisi.
      Se ajatukset joulun tuntuun virittymään saa,
      kuin harras sävel sisälläni soi.

    • Raamatussa ihan

      selvästi hävityksen kauhistus on Jerusalemiin pystytettävä kuvapatsas Babylonian kuninkaasta, ja ketkä eivät kumarra, pyritään surmaamaan. Pysytään totuudessa näissä asioissa. Kenenkään ihmisen itsessään ei tule ketään lähimmäistään tuomita koskaan ja Jeesus on valittu Tuomari ja Tie ja Totuus ja Elämä, rakastetaan Jeesusta ja lakataan synneistämme kuten Herra opettaa vanhurskauden hyvää tietä Jumalan valtakuntaan, toki vajavaista on ihmisellä aina, ja joka toisin luulee, on vain pimeydessä elämä ihminen ja kenties paha tuomari ja jumalaton itsekin.

      • l.a.

        Ja höpö höpö "raamatussa ihan". Se on homo piispa kirkossa saarnaamassa. Toinen on Yhdysvaltojen sotakone Jerusalemissa. Eitarvitse tuomita jos ohjaa homoja oikealle tielle. Koskaan ei tule hyväksyä homoja joita Jumala inhoaa. On äärimmäistä pahuuden palvontaa jos arkkipiispa hyväksyy homouden.


      • homo libertarius
        l.a. kirjoitti:

        Ja höpö höpö "raamatussa ihan". Se on homo piispa kirkossa saarnaamassa. Toinen on Yhdysvaltojen sotakone Jerusalemissa. Eitarvitse tuomita jos ohjaa homoja oikealle tielle. Koskaan ei tule hyväksyä homoja joita Jumala inhoaa. On äärimmäistä pahuuden palvontaa jos arkkipiispa hyväksyy homouden.

        Vedä käteen. Minä nain ketä haluan.


    • Hyvä ymmärtää

      "Ole Herra Jeesus armollinen meille, sillä suuresti sua vastaan tehneet oomme, ole Herra Jeesus armollinen meille, ja anna anteeksi syntimme suuret."

    • Ilmestyskirjan 13.l.

      Babylonian kuninkaan kuvapatsas pyhällä paikalla on hävityksen kauhistus ja oppi että ne tapetaan jotka eivät kumarra kultaista kuvapatsasta joka on tehty Babylonian kuninkaasta, ja pedon merkin kautta pyritään hallitsemaan kaikkea kaupankäyntiä, ja nähdään selvästi kuinka käteinen raha on vähenemässä käytöstä. Jeesus on se ainoa hyvä Vapahtaja jokaiselle ihmiselle, ja pelastuksemme on juutalaisuudesta.

    • hermanni arkipiispa

      Hyvää Joulua ja onnea uudelle vuodelle kaikille muille PAITSI HOMOILLE. Heidän tulee mennä uudelleen koulutukseen tai pitää viedä jos eivät älyä muuten lähteä.

      • homo libertarius

        Ei mun tartte. Osaan naida muutenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe