Ouija-kokemus (Asiallisia vastauksia kiitos)

1234A

Sorruin taas tyhmyyksissäni vanhaan addiktiooni eli Ouija-lautaan. Ekaks sain asiallisia vastauksia. Seuraavalla istunnolla "näytin" alko vetämään hirveetä rinkiä laudan laidalta toiselle. Siis ekaks täysikuuhun, sit toiseen kulmaan, siitä oikealla alakulmaan ja siitä vasempaan alakulmaan. Kysyin kuka on kyseessä ni vastasi "Cain". Sen jälkeen muodosti sanat "Eve on huora". Seuraavassa istunnossa muodostui sanat "Gaysexual united die". Kysyin kuka on kyseessä taas kerran ja vastaukseksi tuli "Abel" :/

Pahin tuli kolmannella kerralla kun kokeilin... Osoitin hyppi ympäri lautaa, veti vitunmoista rinkiä kunnes muodosti sanat "Sacrifice 'tähän naisystäväni nimi'"
Eli pyysi mua uhraamaan naisystäväni. :/ Kysyin kuka tällä kertaa on kyseessä ja nimeksi muodostui Lucifer. Ja kovasti yritti vetää takaperin kirjaimia ja numeroita osoittimella. Tiedän että on paholaisen merkki toi takaperinvetäminen ja siksi estelinki tota. Mutta nyt tärkein kysymys on että mitä seuraavaksi? En kuulu kirkkoon enkä usko Jeesukseen, olen jonkinlainen kauhuleffafani joka uskoo kuitenkin demoneihin muttei enkeleihin. Ja tämä tapahtui 100% oikeesti. Ei ole keksitty tarina tai mitään. Ja kaipaan oikeesti apuja.. Pelkään oikeesti läheisteni puolesta tämän takia.

34

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ri ole

      Lopeta!

    • pray

      kivat sulle !

    • lucifeera

      """Sorruin taas tyhmyyksissäni vanhaan addiktiooni!!
      Sorruit ?
      Onneksi en ole naisystäväsi !

      Etkö koskaan opi,
      nyt saat sitä mitä tilasit

    • se on vastaus

      Jos olet tosissasi niin vai Jeesus on vastaus ja ei sitten mitään pelleilyjä. Olet pahan pauloissa.

    • fddfsdfsfdfds

      hieno pikkupenskan trollausyritys taas. Mees lukemaan vaikka kokeisiin!

    • jeeps.

      Oliko kyseessä Cain Dingle?

    • pöpöpöpöpö

      Pistä lauta nurinpäin ja lasi konjakkia oikeinpäin.
      Pirut ja pöpöt poistuvat !

    • TIETÄJÄ

      OSOITTIMEN EI SAA ANTAA JUOSTA KIRJAINTEN TAI NUMEROIDEN LÄPI!!!!!

      Paholainen pyrkii vapauttamaan itsensä laudasta juuri tuolla kuvaamallasi tavalla.

      • Ensimmäinen Pietarin kirje 5:8 - "Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä."

        Se kulkee jo vapaana.


    • piipaappa

      pimpelipompimpelipom...soita itsellesi kyyti psyk.arvioon!

    • Akazia

      Uskot demoneihin mutta et Jeesukseen? Jeesuksen nimessä on niin paljon voimaa että se riittää karkottamaan demonit ja ne tietävät sen. Siksi sinulle kuiskitaan korvaan ettei Jeesusta ole olemassa vaikka Hän on ainoa ase niden karkottamiseen.

      P.S Hävitä se lauta koska se on portti pimeyden henkivalloille elämääsi.

    • Itse olet vastuussa

      No miettippä nyt oikeesti... Tiedät sisimmässäsi että se on oma alitajuntasi joka "leikkisästi" ohjaa havaintojasi. Ouija lautaa käytettäessä ollaan mielentilassa missä halutaan kokea mitä tahansa jännittävää.. Siinä mennään mielentilaan missä säikähtää mitä tahansa ja kaikki mahdollinen on yhtäkkiä "pahojen henkien" tekosia... Kaikki äänet ja muut ilmiöt aiheutta yhtäkkiä "Sielunvihollinen". Alitajunnalle ei ole temppu eikä mikään ohjata käsiäsi tietämättäsi. Lopeta laudalla leikkiminen :)

    • oletpa varma

      No miettippä nyt oikeesti... Tiedät

      Jaa, noinkohan?

    • Raamattuhylly

      Minäkään en usko Jumalaan, mutta kaikki henget ovat Jumalalle ja Jeesukselle alistuvia eli nyt Raamattu käteen. Polta ouija-lautasi ja riko lasi talon ulkopuolella. Sitten meet talon sisälle, sanot kolme kertaa "Mene valoon, sinua kaivataan siellä", teet ristinmerkin ja jos jatkuu niin sanot aina 3x "Jeesuksen Kristuksen nimeen lopeta." Pyhä vesi ja suola nurkissa auttavat. Levitä pari ristiä ympäri taloasi ja Raamattu johonkin. Voin sanoa että olen 100% ateisti mutta itse uskon tähän, parempi kokeilla kuin katua. Toivon että auttoi. Kerro miten meni!

      Kaikki uskontoaiheiset jutut karkottaa henget pois.

      • sdfsdfd

        hieman ristiriitainen viesti. Ensin et usko muka ja sitten heti perään uskot kaiken


      • "Minäkään en usko Jumalaan, mutta kaikki henget ovat Jumalalle ja Jeesukselle alistuvia --- "

        Hmm. Et usko Jumalaan, mutta tiedät että demonit ovat Hänelle alamaisia? Demonit eivät ole alamaisia olemattomuudelle, hyvä "Raamattuhylly" :)

        "Sitten meet talon sisälle, sanot kolme kertaa 'Mene valoon, sinua kaivataan siellä' --- "

        Jos valolla tarkoitat kadotuksen liekkiä, niin alat olemaan aika lähellä, vaikka se ei kyllä ole Raamatullisessa mielessä oikeaoppista. Mutta 'Mene valoon', ei todellakaan aja pahoja henkiä yhtään minnekään, varsinkaan jos tuon lauseen päässä tai kärjessä ei ole itse Jeesuksen nimi.

        "Voin sanoa että olen 100% ateisti mutta itse uskon tähän"

        Sama jatkuu. Kuulehan, rakas ystävä. Luulin että ateismi pohjautuu siihen, ettei usko Jumalaan, joka on yliluonnollinen. Jos demonit, jotka ovat yliluonnollisia, tottelevat Jumalaa ja Jeesuksen nimeä, jotka ovat myös tavallaan yliluonnollisia.. niin en ihan ymmärrä, että mihinkä sinun ateismi pohjautuu?


      • pastorin_poika kirjoitti:

        "Minäkään en usko Jumalaan, mutta kaikki henget ovat Jumalalle ja Jeesukselle alistuvia --- "

        Hmm. Et usko Jumalaan, mutta tiedät että demonit ovat Hänelle alamaisia? Demonit eivät ole alamaisia olemattomuudelle, hyvä "Raamattuhylly" :)

        "Sitten meet talon sisälle, sanot kolme kertaa 'Mene valoon, sinua kaivataan siellä' --- "

        Jos valolla tarkoitat kadotuksen liekkiä, niin alat olemaan aika lähellä, vaikka se ei kyllä ole Raamatullisessa mielessä oikeaoppista. Mutta 'Mene valoon', ei todellakaan aja pahoja henkiä yhtään minnekään, varsinkaan jos tuon lauseen päässä tai kärjessä ei ole itse Jeesuksen nimi.

        "Voin sanoa että olen 100% ateisti mutta itse uskon tähän"

        Sama jatkuu. Kuulehan, rakas ystävä. Luulin että ateismi pohjautuu siihen, ettei usko Jumalaan, joka on yliluonnollinen. Jos demonit, jotka ovat yliluonnollisia, tottelevat Jumalaa ja Jeesuksen nimeä, jotka ovat myös tavallaan yliluonnollisia.. niin en ihan ymmärrä, että mihinkä sinun ateismi pohjautuu?

        "Raamattuhylly" voisi näillä lähtökulmilla olla ihan yhtä hyvinkin Jumalaan uskova ihminen. Sinulta puuttuu enää se, että hyväksyt Jeesuksen vapahtajaksesi elämääsi. Eli, olet askeleen päässä siitä, että kannat pelastusvarmuutta.


    • Nimim. Erkki

      Ou Jee! That's the spirit, bro!

    • asiall. vastaus

      Lauta nurin ja KOSSUA päälle !

      • palomies Pauke

        Juuri näin !
        Ja kynttilät kannattaa sammutaa huolella, ettei tule palokunnalle töitä !


    • Ei tekisi mieli kyseenalaistaa tämän ihmisen tarinan aitoutta, koska huomasin tuossa ainakin yhden aika tyypillisen tekijän, joka viittaa siihen, että tämä voisi olla totta.

      1. Heti alkuun. Ouija-lauta on okkultistinen väline. Sillä ei ole väliä missä sitä myydään, mistä sellaiseen saa - minun puolesta katolisen kirkon papin pöydän alta jos sellaisen löytää - ne ovat työkaluja, joita noidat käyttävät, jotka palvovat kaikki saatanaa. Meediot, eli "ennustajat", kortista- ja kädestälukijat - nekin käyttävät tätä samaista välinettä. Joten on todella typerää viedä sellaista omaan kotiin, ok?

      2. En usko että läheskään kaikilla on sellaista kokemusta Ouija-lautaan liittyen, joka "tuntuu aidolta", tai mitään tapahtuisi. Mutta juuri siinä piilee aika paha ansa. Sitä jatketaan ja jatketaan, ja vaikka tuntuu siltä, ettei tapahdu mitään - jotakin silti tapahtuu.

      2.5 Pelkästään että suostut käyttämään Ouija-lautaa, on merkki demoneille. Ja tuo merkki on hyväksynnän merkki. Teetpä sen sitten tahallaan, tai ei - näitten lautojen käyttö on vihreä valo niille, sinun elämääsi.

      3. Mutta, sovitaan nyt niin että todella käy niin, että jotakin alkaa tapahtumaan. Olen saanut sellaisen käsityksen, että ne saattavat olla aluksi vähän "lempeempiä", eli luovat mysteerisen tunnelman - jotakin siis tapahtuu ja tiedät, että tapahtuu jotakin yliluonnollista. Jumala on meihin istuttanut tuon kiinnostuksen yliluonnolliseen, mutta se kuuluisi antaa yksin Hänelle, ei okkultismille.

      3.5 Ne ovat aluksi "lempeempiä" juuri sen takia, jotta ensin kiinnostut - se on siis syötti. Ja kun olet kiinnostunut niistä ja jatkat Ouija-laudan käyttöä, alat olemaan koko ajan syvemmällä ja syvemmällä. Mitä kauemmin jatkat, sen pahempi, koska tiettyyn pisteeseen tultua ne saattavat sitten tehdä jotakin, mikä turmelee sinua sisäisesti, aivan varmasti. Sitä ne haluavat. Ne haluavat vain pahaa meille, koska me ihmiset - ollaanpa me sitten uskovia tai ei - edustetaan Jumalan kuvaa. Ja ne ovat aivan ensin vihanneet Jumalaa. Ja sekin saattaa johtua sitten siitä, koska Jumala hylkäsi ne taivaasta. Ne ovat siis "langenneita enkeleitä", se on ihan Raamatullista.

      "Kysyin kuka tällä kertaa on kyseessä ja nimeksi muodostui Lucifer."

      Niihin ei ole luottamista. Paikalla ei välttämättä ollut itse paholainen. Ne valehtelevat ja huijaavat. Sitä paitsi Lucifer (eli valonkantaja) oli paholaisen "titteli", kun tämä oli vielä Arkkienkeli. Mutta onko tämä enää? Ei ole. Ehkä juuri siksi Raamatussa sanotaankin, että:

      (Toinen kirje korinttilaisille 11:14 – " --- tekeytyyhän saatanakin valon enkeliksi.")

      Joten, se on nimi, jota paholainen ei enää mielestäni ansaitse.

      "En kuulu kirkkoon enkä usko Jeesukseen"

      4. Ymmärrän jos et usko. Mutta mikäli pahat henget piinaavat sinua - käänny Jumalan puoleen. Hän auttaa varmasti kun pyydät. Muista, että Jeesuksen nimessä on voima. Jeesus oli ensimmäinen, joka ajoi pahan hengen pois ja hän siirsi auktoriteetin opetuslapsiinsa. Joten, rukoile. Se auttaa. Jumala on kuitenkin rakastava Luoja, eikä halua että kukaan joutuu pahojen henkien piinattavaksi.

      Sellaisen ohjeen annan myös - jos tuntuu siltä, ettei ole uskoa - rukoile, että Jumala antaisi sinulle syyn uskoa. Herra ilmestyy elämääsi varmasti, tavalla tai toisella.

      Siunaukset.

      Blogissani lisää:

      https://demoninmetsastajanpaivakirja.blogspot.com

      • urkurin poika

        Astrologien "laudat" ovat toista suuruusluokkaa, aurinkokuntamme planeettoja.
        Mitä mieltä pastorinpoika olet:
        Liittyykö niidenkin antamiin ennusteisiin pimeyden henkivoimat ?


      • urkurin poika kirjoitti:

        Astrologien "laudat" ovat toista suuruusluokkaa, aurinkokuntamme planeettoja.
        Mitä mieltä pastorinpoika olet:
        Liittyykö niidenkin antamiin ennusteisiin pimeyden henkivoimat ?

        Tässä oli käytännössä seuraava aihe, mistä minun teki mieli mainita. Kiitos että muistutit, "urkurin poika".

        Saatan käydä vähän pidemmän kautta, mutta eiköhän asian ydin käy selväksi:

        Raamatussa puhutaan aika paljon "saastaisesta hengestä". Joskus otetaan aiheeksi myös "paha henki", jota ovat sama asia. Evankeliumeissa minun käsittääkseni näistä puhutaan eniten, kun Jeesus astuu kuvioiin. Alkukielellä (joista yksi oli kreikka) saastainen henki on "daimonion". Mainitaan myös "daimon". Molemmat ovat käännetty yhdeksi sanaksi, joka on suomeksi "demoni". Daimon ja daimonion -olentojen välillä on ero. Uskotaan, että "daimonion" on tämä tietäjähenki, jotka esiintyvät Raamatussakin. Esim. demoni tunnisti Jeesuksen Jumalan Pojaksi, minkä ko. ihminen, jossa demoni oli, ei olisi voinut asiaa mitenkään tietää.

        Nyt kun tietäjähenki on käynyt selväksi - seuraavaan: Älkää hyvät ihmiset, ikinä, menkö meedioille! Ennustajille, korista- tai kädestälukijoille! En voi varoittaa näistä tarpeeksi painottavaan sävyyn! Selitän miksi:

        Otan yhden esimerkin. Enkä keksi näitä päästä. Nämä ovat ihan oikeiden ihmisten kokemuksia ja varoituksia.
        Elikäs - kun esim. menee meediolle, joka "osaa nähdä tulevaan", saattaa käydä näin; ko. meedio tietää sinusta jotakin. Otetaan esimerkki - se sanoo, että sinulla on tietyn verran sisaruksia, joku tietty läheisistäsi on kuollut ja kenties olet ollut avioliitossa, mutta ko. ihminen särki sydämesi. Ne saattavat tietää tällaisia juttuja, mutta kyse ei ole siitä, että nämä meediot olisi mitään "mentalisteja", tai muuten vaan täynnä jotakin ihmeellistä. Totuus on, että näillä on rinnalla tietäjähenki, joka tietää teistä asioita. Ja ne tietävät, koska ne seuraavat meitä. Demoneja on maan päällä kuin bakteereja. (Lukekaa vaikka blogistani tarkemmin.) Ne ovat minun käsitykseni mukaan olleet kauemmin, kuin maapallo itse.

        Tässä vaiheessa kun meedio tietää teistä asioita ja ilmaisee sen teille - huomatkaa, että tämä on vain syötti. Jotta kiinnostuisitte. Kaikki tällainen "oho" -elämykset herättävät meidän kiinnostuksen, jotta me mentäisiin ko. meedion luokse, jotta tämä voisi "ennustaa" meidän tulevan. Ja tässä vaiheessa teidän sopii tietää koko totuus tästä:

        Kun meedio ennustaa jotakin, onpa se kädestä, korteista, ouija-laudasta, kristallipallosta, ihan sama - se ei todellisuudessa juurikaan ennusta meidän elämästä yhtään mitään. Ja tässä vaiheessa tämä kuvio alkaa muuttumaan vaaralliseksi. Tietäjähenki on tässä koko ajan rinnalla ja se kertoo meediolle, mitä kertoa. (Eikä ko. meedio sitä välttämättä edes itsekään tiedä.) Aluksi se saattaa olla jotakin lempeetä ja sen sellaista ihanaa, mitä se "ennustaa". Mutta odota vain kun se sanoo aivan ythäkkiä jotakin tällaista: "Sinun perheestäsi kuolee joku." Ja totuus tässä vaiheessa on se, ettei se ennusta sitä kohtaloa - se luo sen. Tuo kohtalo ei välttämättä ole mitenkään määrätty alunperin kenellekään ihmiselle, mutta meedion luona käyminen sinä saatat vahingossa antaa luvan, joka on suurinpiirtein tämän näköinen. (Siinä mielessä tämä muistuttaa vähän ouija-laudan käyttöä. Pelkästään sen käyttäminen ja läsnäoleminen; saatat hyväksyä tahattomasti jotakin, mitä et voi jälkikäteen perua.) Ja se, mitä meedio sanoo, se saattaa tapahtua, eikä sen alunperin ollut tarkoitus tapahtua.

        Ja tämän kaiken rinnalla - hyvät ihmiset - me tarvitaan Jeesusta. Olen tutkinut näitä alueita aika paljon, hengellisessä mielessä. Mitä enemmän olen tutkinut Raamattua ja näitä henkivaltoja - olen oppinut ymmärtämään Jumalan suuruuden. Hänen rinnalla ei ole ketään suurempaa. Nämäkin henkiolennot ovat Jumalan luomuksia, mutta ymmärtäkään oikein - ne olivat Herran Enkeleitä aikoinaan, mutta ne mokasivat kääntymällä Luojaansa vastaan ja saivat osakseen rangaistuksen. Ne eivät pyytäneet mitään muuta.

        Jos teillä on ongelmia esim. näissä osa-alueissa - uskaltakaa rukoilla. Tiedän, että Jumala auttaa pyytävää.

        Siunaukset.

        Ps. Palaan tuohon astrologi-juttuun ^^


    • 2+6

      Blackburn Rovers 0 - 0 Middlesbrough

      44 minuutin kohalla olin laittamassa vetoa tasan en laittanut kun eilen laitoin saipaan hävisin. Kaikkia jopa hämmästyttäviäkin esimerkkejä ei jaksa esitellä tähän. Lyhyesti näkemykseni on, Ouija auttaa kun neuvon kysymiseen ei liity tulevaisuuden osalta kohtalon alkuperäiseen suuntaan vaikuttavia asioita.

      Ouija un gioco diabolico.

    • neuvoni_aikahuono

      Aloittajalle vihjeeksi, että ehkei kannata enää pelata.

      Pastorin pennulle taas huomautus siitä, että lopettaa bloginsa mainostamisen. Minä olen ennenkin tästä sanonut.

    • 6+20

      Kyllä. Vähän epäilyttävä peli "onneaan" etsivän kaveriksi. Sanoisin et on pienellä varauksella jos pelailee sitä. Mitään meteliä tai kummittelua en havainnut näiden vedonlyöti esimerkkien lisäksi. Mutta jos erityistä poikkeavaa hakemalla haetaan niin näihin ouijailujen aikoihin napakan kokoinen kissa joka minun käydessä tupakalla seuraili yllättävästi mukana mielellään ja kerran äkisti valmistautui muristen hökkäys valmiuteen. Täh sehän mielestäni näki vain minut oven laseista ? Yöllä nukkumaan käydessä tavallisesta poiketen merkillinen tunne että joku on tulossa ?

      Ouija un gioco diabolico.

    • turhuuksien uskomine

      Nämä Ouija jutut jne ovat jo kauan sitten osoitettu huijaukseksi. Se lasi (tms osoitin) liikkuu, koska sitä itse liikutetaan. Siihen siis tarvitaan useampi kuin yksi henkilö, jolloin tiedostamattomasti liikuttaa lasia kun seuraa lasin liikettä. Tämä tuntuu siltä, kuin lasia ei kukaan liikuttaisi.

      Asian pystyy helposti todistamaan, kun asettaa esim kuminauhalla jonkun liukkaan "kiekon" lasin päälle. Tässä asiasta tiivistetty video:
      https://www.youtube.com/watch?v=cma5Zn7xrWU

      Eli jos lasi liikuttaa käsiä, "kiekot" liikkuu lasin "perässä". Jos kädet liikuttaa lasia, "kiekot" liikkuu lasin "edellä".

    • lautamies Lööperi

      Mitäs henket takoittaa, jos halkaisevat laudan kesken istuntoa ?

    • Psykoosia pukkaa

      Tässä se taas nähdään mitä tapahtuu kun näitä pilipalilautoja myydään herkkäuskoisille hölmöille.

    • Hae apua

      Jos aloittaja lukee tätä vielä niin: Hae apua. Nyt heti. Sanoit itsekin pelkääväsi läheistesi puolesta. Ja tällä avulla tarkoitan ammattiauttajaa. Tuollaiset tuntemukset on otettava vakavasti.

      Äläkä enää todellakaan ruoki noita ajatuksiasi millään spiritismijutuilla.

    • Voltti

      Quija -lautasi tuottama teksti on vahvasti englannin kielisen kulttuurin kyllästämä, mutta joukossa on suomenkielisiä ilmaisuja. Viittaa vahvasti siihen, että kirjoittaja on suomalainen teini. Kain, Aabel, kuten Aatami ja Eeva.

      Lucifer tulee latinan sanoista lux ja ferre, kantaa valoa. Suomessa se kirjoitetaan s-kirjaimella. Se on tarkoittanut myös Venusta ja kristinuskon vaikutuksesta paholaista. Mikään ei pakota meitä tulkitsemaan tekstiä kristinuskon näkökulmasta.

      Todellisuudesa laudan kirjoitus on ideomotorista. Se kertoo alitajunnastasi samaan tapaan kuin unesi. Tässä tapauksessa suomalaisesta teinistä, joka elää seksuaalisen hämmennyksen vuosiaan.

    • 17+16

      Arvelen et ouija "henki" piinaa ihmistä itseään vaikka mielenterveystoipilaaksi.

      Tein kokeiluni ouija.exe ohjelmalla mikä on harvinainen mutta ohjelma on itse tehty. Tällä hetkellä sitä ei download exe versiona helposti saa. Itse Ouijan sanomaa se ei pilaa sillä peli pohjautuu tietojen mukaan pitkälle hypnoosiin. "Wikipediasta,Skeptikkojen mukaan laudan toiminta perustuu siihen, että ihmiset liikuttavat osoitinta tietämättään. Ilmiötä kutsutaan ideomotoriseksi liikkeeksi ja jotkut ihmiset ovat kuitenkin sille herkempiä kuin toiset, ja alttius näyttää kytkeytyvän hypnoottiseen alttiuteen."

      En tohtinut paljastaa aikaisemmin et tein vedonlyönti testit Ouija ohjelmalla (suht nätinnäköinen kopio). Kun en myöskään tiennyt miten Ouija uskovasia täälä on ja syyttävä taulun raiskauksesta minua. Siksi en paljastanut.

      Voisin jakaa sitä joskus maksutta vapaasti mut en halua kuulla jälkeenpäin miten äiti hirtti lapsensa ym minun ouija ohjelmalla pelailtuaan (näin vastaavasti Ozzy Osbornea syytettiin oikeudessa tämän musiikkinsa vaikutuksesta). Myönnän et on vi*uttanut vähän tavallista enemmin asian jos asia näpeöidessäni tutota pir*n peliä. En ole niin taikauskoinen mutta loogisesti ajatellen miksi Oujia piru kommunikoini välineen tekijän mielen musertaisi. Siintähän hyötyä olisi jos jakaisin sitä. Youtubella on videoita mitkä ei osoita välttämättä mitään Ouijan taulunpirun todenperästä mutta mainitaan murhaajista. Tästä kaikesta lukemastani tiedoista ym minulla on käsitys että Ouija tauluun tämän uskomuksen mukaan henkien lisäksi kätkeytyy henki (piru) joka voi ottaa ihmisen mielen hallintaansa kilometrien päässä ja laittaa tämä kävelemään Ouija taululla pelaavan luokse pahat mielessä tai päinvastoin mikä varmasti uskottavammalta tuntuu.

      Hyvää tulevaa vuotta.

      Ouija un gioco diabolico.

      • deMonn

        älä kerro peliohjeita, tai en tiedä missä naapurin lapset on


    • kyseessä voi olla

      vain entiteetti joka haluaa sekoittaa pääsi;) itse olen nähnyt yhtä sun toista ja kuten ihmisiä on henkiäkin hyviä ja pahoja.. huom huom!! tästä syystä en pelaa spiritismiä enkä käytä muitakaan lautoja koska läpi voi tulla mitä tahansa.

      ja itse näen jo muutenkin asioita ilman että tarvii mitään yrittääkää nähdä.

      jokainen meistä menee toiselle tasolle ja uuteen elämään eli sen mitä olet elämässä kylvänyt niität sitä tuon puoleisessa ja valitussa seuraavassa elämässä että lopeta ennen kun järki menee ja omasi päättyy ennen aikojaan elämäsi siis..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe