kissat kiinni

mitta täynnä

on se kyllä kumma että saarikosken alueella kissa juoksee kusella ihmisten pihoissa.nyt alkaa mitta täyttyä,saattaa kohta jonkun killi hävitä jos tämä ei lopu!!!!!

35

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissat kiinni...

      No ei kyllä sellaisten ihmisten päänupissa paljoa säteile kun päästetään kissat naapureitten haitaksi vapaana kuleksimaan ja paskomaan ja kuseksimaan joka paikka.

      • Vuosimitta

        Ruiskauttaa kissan turkkiin laimennettua etikkalientä, niin ei ilmesty vähään aikaan...


    • lantsari

      Jo on kumma jos siellä on KISSA ongelmana. Luulisi että kuhmolainen tietää miten kissasta pääsee eroon.

    • kusipää

      Eipäsitä oo sellasta kissaa, joka eikuseksi. Mitä haittaa siitä on jos ja kun kissa toimii.Asukkaat itse ovat siivotomia, kuset, paskat, natsat, purukumit, ym, nakellaan mihin vaan.

      • mitta täynnä

        kusettasivat omaan pihaan eikä TOISTEN IHMISTEN PIHOILLE!!!! Saattaa vielä kissalta LOPPUA kuseminen jos tälle pihalle nokkansa pistää!!!!!!


    • mirri2

      Sus siunakkoon! Perusteleppa, että mitä oireita kisun kuseminen sinulle aiheuttaa.

      • Pitkäkieli

        Kissan kusi ja jätökset haisevat ja näkyvät rappusillani, terassilla ja kukkapenkeissä.
        Siinä on jo aivan tarpeeksi...


      • mitta täynnä
        Pitkäkieli kirjoitti:

        Kissan kusi ja jätökset haisevat ja näkyvät rappusillani, terassilla ja kukkapenkeissä.
        Siinä on jo aivan tarpeeksi...

        Rappusilla kulkevat kusella ja paskoot seinänvierukset,haisee tarpeeksi pahalle.Jos eivät pysy pois tästä pihasata ni teen siitä hommasta itse LOPUN!!!!


      • Felis kissa
        mitta täynnä kirjoitti:

        Rappusilla kulkevat kusella ja paskoot seinänvierukset,haisee tarpeeksi pahalle.Jos eivät pysy pois tästä pihasata ni teen siitä hommasta itse LOPUN!!!!

        Äläpäs uhkaile,et kuitenkaan uskalla.


      • Pöljä Pekka
        Felis kissa kirjoitti:

        Äläpäs uhkaile,et kuitenkaan uskalla.

        Moni on syönyt kissaa pizzassaan.


    • ei mollata kissoja

      Kylläpä kissat alkoi talvella koiranpaskattajia harmittamaan. Ovathan kissat
      HIRVEITÄ JA ISOJA TUHOLAISIA varsinkin talviaikaan kun muutenkin ovat
      mieluummin sisällä kuin kenenkään pihoja tonkimassa .Hyvät ja kehittyneet hajuaistit on valittajilla kun haistavat kissan jätökset. Kissa peittää tarpeensa toisin kuin koirat.
      Ja valittajien kannattaisi välillä niistää oma nokka ettei siellä
      omat eritteet haise .Mutta olihan taas tärkeää valittaa kissoista oikein joukolla
      ETTÄ JOULURAUHAA TEILLEKKIN VALITTAJAT!!!!!!

    • KOTIKISSA 1

      MITTA TÄYNNÄ. Miksi et ota kissanomistajaan yhteyttä nokikkain ? Varmasti saat mielipiteesi menemään paremmin perille kuin tällä sivulla.
      Kissan omistajien pitää leikkauttaa kissansa niin uroskissojen kusi ei haise ja
      pysyvät paremmin omalla reviirillä.Narttujen kusi ei muutenkaan haise
      eivätkä käy merkkaamassa paikkoja.

      • mitta täynnä

        KOTIKISSA 1. Niitä kissoja juoksentelee 4-6 kpl melkein päivittäin enkä kuule tiedä kenen ne ovat.ALKAA tämä jo pikku hiljaa ottaa hermoon!!!


      • KOTIKISSA 1
        mitta täynnä kirjoitti:

        KOTIKISSA 1. Niitä kissoja juoksentelee 4-6 kpl melkein päivittäin enkä kuule tiedä kenen ne ovat.ALKAA tämä jo pikku hiljaa ottaa hermoon!!!

        Mitta täynnä
        Taiatpa pikkusen liiotella kissojen määrissä ja niitten tekemisissä haitoista.
        Kyllä Kuhmolainen tietää kaikki asiat ja varsinkin toisten asiat paremmin kuin
        asianomainen henkilö itse.
        Saahan sitä lietsottua yleistä kissavihaa kun on tarpeeksi aktiivinen .
        Eikä kirjoitukset aina ole totuuden mukaisia kuhan on sinne päin.
        Jos kissat ottaa noin hermoon niin luulisi olevan muitakin pahempia asiota mitkä ottaa hermoon.
        RAUHALLISTA JOULUN ODOTUSTA SINULLEKIN


    • Helppo nakki

      Pyydystä se otus vaikka loukulla ja ota nirri pois. Laillista, kunhan hoidat homman omalla pihallasi.

      Irralleen päästetty kissa on vapaata riistaa.

      • kotikissa2

        Kuuleppa helppo nakki Kissan saa tappaa ainoastaan sen omistaja sanoo
        laki. Jos jäät kiinni taitaa mennä muutaman loukun hinta asian selvittelyyn.
        Kannattaa olla selvillä lakipykälistä ennen kuin antaa viisaita neuvoja
        toisille.


      • Helppo nakki
        kotikissa2 kirjoitti:

        Kuuleppa helppo nakki Kissan saa tappaa ainoastaan sen omistaja sanoo
        laki. Jos jäät kiinni taitaa mennä muutaman loukun hinta asian selvittelyyn.
        Kannattaa olla selvillä lakipykälistä ennen kuin antaa viisaita neuvoja
        toisille.

        Suomen laki ei suojele kulkukissoja. Jos kuvittelet muuta, niin pane esille linkki asianomaiseen lakipykälään.

        Minun pihalleni ei sinun kissallasi ole mitään asiaa.


      • pienten puolesta
        Helppo nakki kirjoitti:

        Suomen laki ei suojele kulkukissoja. Jos kuvittelet muuta, niin pane esille linkki asianomaiseen lakipykälään.

        Minun pihalleni ei sinun kissallasi ole mitään asiaa.

        Helppo nakki
        Ensinnäkin minulla ei ole kissaa.Toiseksi laki puhuu villiintyneistä kissoista
        jotka ovat eri kissoja kuin kotikissat. Kissat nykylain mukaan eivät ole lainsuojattomia eikä vapaata riista vaikka kulkevat pihasi kautta.
        Lisätietoa löydät (laki/kissat) .
        Ja tämä keskustelu loppuu minun puolelta tähän.


    • änätin ajattelija

      ruiskauta permaa kissan turkkiin niin ei tule heti takaisin

      • Felis kissa

        Yhdeksän henkeä vielä jäljellä!.


    • cat2

      Kissathan tekee tarpeensa ulos jos on ulkokissa,ei se osaa katsoa kenen piha on kyseessä kunhan nyt saa tarpeensa hoidettua.Eikö ole taas muuta valittamisen aihetta ?

      • Joopa joo.

        Pitäisi sen järjen nyt sen verran säteillä että tiheään asutuilla alueilla kissan irtaallaan pitäminen ja toisten pihoille, lastenvaunuihin jne. kuseskelemaan päästänen on todella idioottimaista toimintaa. Pelkkää piruuden tekoa ja omistajan laiskuutta.

        Maaseudulla jossa talot ei ole suunnilleen toisissaan kiinni ja kissa on mielellään leikattukin ettei mahdottoman kaukaksi mene niin mikäpähän siinä irrallaan ollessa.


    • konservatiivi1

      Lainaa tai osta verkkopaimen. Upota maadoitusjohto maahan ja toiseen johtoon makupala roikkumaan ja virta päälle. Jos aikuinen 500 kg,n lehmä hyppää jä mylväisee sähköiskun saatuaan niin takuulla niin tekee kissakin. Isku ei tapa tai vahingoita, mutta muisti paranee.

      • RIIVATTU

        Mitä muuta pelättävää kuin susi,kissa,anoppi....


    • hiiretön

      Ootko aatellu että ne kissat pitää hiiret poissa! Kai sitä vähä kissan pissaa sietää mitä hiiriä nurkissa.

    • Eläkää siistimmin.

      Hiiriä piisaa kun tunkiota ylläpidetään kuin -50luvulla

      • Pöljä Pekka

        Onpa mukavaa, kun ruokkii pikkulintuja ja naapurin katti nappaa lintulaudalta linnun.


      • KURNIVA SAALISTAJA
        Pöljä Pekka kirjoitti:

        Onpa mukavaa, kun ruokkii pikkulintuja ja naapurin katti nappaa lintulaudalta linnun.

        Pöljä Pekka onko kissassa vai pikkulinnussa parempi maku?.


    • mitta täynnä

      Tälle tonitille jos vielä kissoja tulee ni voi kissan omistaja ihmetellä että minne se killi on kadonnu kun ei ole palannu kotiin!!!

      • Felis kissa

        En voi palata kotiin kun kotia ei ole,ulosottomies vei sen kirkollisveroista,olen kulkukissa pistoksissa.Onneksi on tyttökissoja missä voin salaa yöpyä.


    • kissankin ystävä

      Asun Saarikoskella ja kissoja täällä kyllä kuljeksii pihalla. Koskaan en ole pois hätyyttänyt, jos vaikka on läheti pihaani kissa kulkenut, vaan ennemminkin yrittänyt kutsua, että saisin silitellä.
      Yhden kerran on ollut kissan paska portaiden vieressä. Ajattelen niin, että ei ne minun nurkkiin pissi ei pasko, kun olen niitten ystävä. Varmaan ne jotka niitä vihaa ja yrittää häätää pihoistaan saavat kostoksi paskat nurkkajuuriinsa. Kyllä se kissa vihamiehensä tunnistaa.

    • Kotikissa 2

      Näin niinkuin tiedoksi kissanvihaajille. Kissa ei jätä köntsijään näkösälle
      vaan peittää ne.
      Jos verannalta löydät jätökset ne EI OLE KISSAN tekemiä. Kesällä siilit kulkevat yöllä ja tekasevat tarpeensa näkyville paikoille kivetyksille ,portaille ja jopa verannalle kiiveten.
      Leikkaamattomat kollit tosin käyvät paikkoja merkkaamassa .
      Ettei ne mitä pihaltasi näkyviltä löytyy ole kissan( köntsiä).

    • cat2

      Tuskin ne kissat ihan portaille tulee paskomaan,siistejä kun ovat.Kyllähän ne jätöksensä tekee mutta osaa ne ne peitelläkin.

    • kkhhk

      kuhmolaiset katsokaa akkojenne perään ne kusee teidän itsenne kintuille kun te olette muka lintumetsällä. kissanystävä.kkhk

      • Felis kissa

        Ei vapaata vangita voi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe