väsynyt kipuun, syöpäkö?

esmes3

Olen 27-vuotias nainen. Pidempään n. 2kk olen sairastanut voimakasta yöhikoilua, laihtumista tahattomasti. Yläselkäni alkoi kipuilla n.3kk sitten, hoidettiin rintarangan tulehduksena. 2vk sitten kova yläselkäkipu alkoi taas, seuraavana päivänä nousi korkea kuume ja kova kurkkukipu. Sairaanhoitaja sanoi joksikin virukseksi, koska pika crp oli vain 10 eli normi. Virustauti parani, selkäkivut eivät kokonaan. Viikon päästä tästä, selkäkivut voimistuivat, säteilivät kylkiin, rytmihäiriötuntemuksia.kävin lääkärissä, ekg serppi hapetus kaikki ok. Arveli olevan rintarangasta kyse taasen, mutta määräsi silti keuhkokuviin. Keukokuvat otetaan huomenna. Seuraavana päivänä lekurilla käynnistä nousi lämpö, yläselkäkivut kovina sekä tuli nuhaa ja yskää. Selkäkipu ei helpota särkylääkkeellä,mobilisointiliikkeet ja venyttely ei auta.olo on lisäksi todella väsynyt ja voimaton.tuntuu että kaikki ei nyt ole ihan ok, olen koulutettu hieroja, tiedän, että kivut eivät ole lihasperäistä, ja jos rintarangan tulehdus, outoa ettei särkylääkkeet auta plus nämä muut oireet. Mieleeni on juurtunut, että tämä on syöpää tai keuhkokuumetta, kivut on nimittäin valtavat.tupakkaa olen polttanut 15 vuotta.tiedän, ei hyvä.nyt kysyisinkin, miten teillä keuhkosyöpää sairastavilla on oireet alkaneet? Pelonsekaisin tuntein huomisiin keuhkokuviin.

15

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esmes3

      Vastatkaa, anyone?

    • 3+3

      Diabetes?

      Sythän D-vitamiinia vähintään 50µg/vrk?

      Vikaa kilpparissa?

      Pyydä kaikki verikokeet ja lepää.

      • esmes3

        Diabetestä ei ole tutkittu, d- vitamiinia syön, kilpirauhaseni on poistettu-basedowin tauti. Kilppariarvot tsekattu lähiaikoina, ne ok. Olo kurjenee vaan, selkäkivut ovat kovat ja keuhkot tuntuu etupuolelta kipeältä,yskittää :( Ap


    • U t lis

      Kerro lisää kun saat keuhkokuvien tulokset

      • esme3

        Keuhkokuvat olivat täysin normaalit.huh. Selkäkivut eivät ole helpottaneet kokonaan, päiviä on onneksi myöskin kun ei niin paljoa satu.aloitin antibioottikuurin akneen ja sen myötä yleistila koheni,olikohan joku piilevä Tulehdus? Yöhikoilu ei ole helpottanut, täytyy seurata tilannetta.


    • lepo..

      Joku virus päällä?

      Lepäääää.

      Hae sairaslomaa ja lepää.

    • Tri Mengele

      HIV-tartunta? AIDS-vaiheen lähestyessä voi tulla tollastakin.

      • esmes3

        Ei pitäisi olla mahdollista. Se olis kamalaa.


      • Vain testi kertoo
        esmes3 kirjoitti:

        Ei pitäisi olla mahdollista. Se olis kamalaa.

        Kaikki on mahdollista, kas kun tuonkin tartunnan voi saada ihan länsimaiselta hyvin koulutetulta valkoihoiselta heterolta... ootko siis käynyt testeissä?


      • esmes3
        Vain testi kertoo kirjoitti:

        Kaikki on mahdollista, kas kun tuonkin tartunnan voi saada ihan länsimaiselta hyvin koulutetulta valkoihoiselta heterolta... ootko siis käynyt testeissä?

        No älä?Sen voi olla kellä vaan. Mulla on testattu, siitä on vuosia, mutta kumppani ei ole vaihtunut. Edelleen yöhikoilu on häiritsevää, laihtuminen jatkuu. Olen nyt laihtunut 9kg n.puolessa vuodessa laihduttamatta.. Tars varmaan lekuriin uudelleen mennä ja pyytää tarkastaa kilpirauhasarvot, vaikka olivat n. 4kk sitten ok. Lääkitys ei ole muuttunut, mutta jos ne nyt silti on keturallaan.ajatus ei pelaa. Rytmihäiriöitä on myös. Rasittavaa ku on Sellanen olo et kaikki ei o kohdallaan, mut mikään ei selitä, että mikä. Lääkäriin ei kehtaisi enää mennä asian tiimoilta, johan ne laittaa hullunleiman.ap siis vastailee.


      • Hieman naivia
        esmes3 kirjoitti:

        No älä?Sen voi olla kellä vaan. Mulla on testattu, siitä on vuosia, mutta kumppani ei ole vaihtunut. Edelleen yöhikoilu on häiritsevää, laihtuminen jatkuu. Olen nyt laihtunut 9kg n.puolessa vuodessa laihduttamatta.. Tars varmaan lekuriin uudelleen mennä ja pyytää tarkastaa kilpirauhasarvot, vaikka olivat n. 4kk sitten ok. Lääkitys ei ole muuttunut, mutta jos ne nyt silti on keturallaan.ajatus ei pelaa. Rytmihäiriöitä on myös. Rasittavaa ku on Sellanen olo et kaikki ei o kohdallaan, mut mikään ei selitä, että mikä. Lääkäriin ei kehtaisi enää mennä asian tiimoilta, johan ne laittaa hullunleiman.ap siis vastailee.

        Testattu vuosia sitten...? Ei sitten käynyt mielessä, että sen on voinut saada tuon testin jälkeenkin, vaikka kumppania et olis vaihtanutkaan..? Ihmiset on liian usein liian sinisilmäisiä kumppaninsa suhteen, kuka tahansa voi käydä hässimässä millon tahansa kenen tahansa kanssa parisuhdestatuksesta riippumatta ja sitähän sinä et voi itse tietää, ellei sulle kerrota, tai jää kiinni...


      • esmes3
        Hieman naivia kirjoitti:

        Testattu vuosia sitten...? Ei sitten käynyt mielessä, että sen on voinut saada tuon testin jälkeenkin, vaikka kumppania et olis vaihtanutkaan..? Ihmiset on liian usein liian sinisilmäisiä kumppaninsa suhteen, kuka tahansa voi käydä hässimässä millon tahansa kenen tahansa kanssa parisuhdestatuksesta riippumatta ja sitähän sinä et voi itse tietää, ellei sulle kerrota, tai jää kiinni...

        Naiviako? Vai yleensäkin sitä, että luottaa ja uskoo ihmisistä hyvää? Näitä on niin paljon aina, että puolisosi on pettänyt. En nyt usko sitä, että olisi. Enkä usko, että kyseessä on hiv-tartunta.jos uskoisin, että tämä johtuisi siitä, niin kävisin kyllä testeissä.siinä nyt on muitakin oireita kun mitä minulla on. Olisin varmasti koko ajan todella väsynyt ja toisensa perään saisin kaikki pöpöt, koska immunipuolustus olisi niin huono varsinkin tuossa yhden mainitsemassa aid-s vaiheeseen siirtymisessä sitä ei voi enää olla huomaamatta.


      • esmes3
        esmes3 kirjoitti:

        Naiviako? Vai yleensäkin sitä, että luottaa ja uskoo ihmisistä hyvää? Näitä on niin paljon aina, että puolisosi on pettänyt. En nyt usko sitä, että olisi. Enkä usko, että kyseessä on hiv-tartunta.jos uskoisin, että tämä johtuisi siitä, niin kävisin kyllä testeissä.siinä nyt on muitakin oireita kun mitä minulla on. Olisin varmasti koko ajan todella väsynyt ja toisensa perään saisin kaikki pöpöt, koska immunipuolustus olisi niin huono varsinkin tuossa yhden mainitsemassa aid-s vaiheeseen siirtymisessä sitä ei voi enää olla huomaamatta.

        Jaahas ja oirelista lisääntyy. Tänään oli ulosteen pinnalla verta, vähän sameaa. Lääkäriin siis Mars.ap


      • Turhaa ruikutusta
        esmes3 kirjoitti:

        Naiviako? Vai yleensäkin sitä, että luottaa ja uskoo ihmisistä hyvää? Näitä on niin paljon aina, että puolisosi on pettänyt. En nyt usko sitä, että olisi. Enkä usko, että kyseessä on hiv-tartunta.jos uskoisin, että tämä johtuisi siitä, niin kävisin kyllä testeissä.siinä nyt on muitakin oireita kun mitä minulla on. Olisin varmasti koko ajan todella väsynyt ja toisensa perään saisin kaikki pöpöt, koska immunipuolustus olisi niin huono varsinkin tuossa yhden mainitsemassa aid-s vaiheeseen siirtymisessä sitä ei voi enää olla huomaamatta.

        No kuule, jos et yhtä hiv-testiä voi otattaa ihan vaan siksi, että "haluat uskoa siippasi olevan luotettava", niin älä sitten otata, mutta älä myöskään turhaan ruikuta mitään oireistoa, kun et selkeästi halua poissulkea/löytää niihin vastauksiakaan.


      • esmes3
        Turhaa ruikutusta kirjoitti:

        No kuule, jos et yhtä hiv-testiä voi otattaa ihan vaan siksi, että "haluat uskoa siippasi olevan luotettava", niin älä sitten otata, mutta älä myöskään turhaan ruikuta mitään oireistoa, kun et selkeästi halua poissulkea/löytää niihin vastauksiakaan.

        Kuulen. En tiedä mikä hemmetti sun ongelmasi on, mutta ei sitten o tullu mieleen pysyä pois tämmösistä keskustelupalstoilta, tai olla edes kommentoimatta, jos noin paljon sapettaa. Ja ei, en halua tietää, muuten vaan juoksen lääkärissä koko ajan!?mä en tiennytkään, että tältä palstalta voi diagnooseja saada, ajattelin kyllä ihan jos jollain olisi samanlaisia kokemuksia. Hyvää joulua sinulle hiv-fanaatikko :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe