skoda sakkasi.vanhanaikaisuuteen ja vikoihin

loppu tuli

skeidalle näyttäisi käyvvän kuin ladalle.eläkeläisetkin kyllästyi jo vikoihin.

toyota taas myydyin merkki

auris meni ohitse kirkkaasti ja pysyy siellä.
http://www.autoalantiedotuskeskus.fi/ajankohtaista/tiedotteet/marraskuussa_ensirekisteroitiin_7_220_henkiloautoa.1166.news

tiedossahan tuo jo oli.nyt tuli mitta täyteen skodan meluisuudesta ja huonosta laadusta.

73

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mites nyt jullit

      alkaa viat ja vanhanaikaisuus vaikuttamaan,skodaa myytiin kaikkiaan vain reilu 500

      kpl. rabidin yetin superpaskan ja fabian myynti sakkasi lähes nollaan.

      tsi dsg meluisuus vanhanaikaisuus huojahteleva ajokäytös näyttää nyt tulleen kansan tietoon kantapään kautta

      • kävi kuin ladalle

        skodan mallit putosi jo listoiltakin,superpaska yeti fabia skkasi nollille,eikä ihme rumia kuin mitkä

        toyotan malleja kolme viiden sakis.laatu puhuu puolestaan


      • DasMobiili

        Typerää roskaa. Skoda on kyllä ajettavuudeltaan Toyotaa parempi - selvästi, ja autolehtienkin kehuma. Skoda on halpa-VW joten ei perus-skodalta erinomaista äänieristystä voi vaatiakaan. Skoda myös maksaa selvästi tojotaa vähemmän. Corollaa taas ei voi verratakaan. Ulkoa muhkea, mutta ajotuntumaltaan kuin kasari-corolla - edelleen. Oli suuri pettymys kun koeajoin.

        DSG:n laatu on kyllä surkea ja niitä kannattaa ainakin käytetyissä välttää, uusissa myös, koska autokaupat eivät tahdo antaa välirahaa vanhasta DSG-laatikollisesta autosta peläten joutuvansa korjaamaan tuhansien eurojen verran hajoilevaa tekniikkaa.


      • Skodan väärä omistaja
        DasMobiili kirjoitti:

        Typerää roskaa. Skoda on kyllä ajettavuudeltaan Toyotaa parempi - selvästi, ja autolehtienkin kehuma. Skoda on halpa-VW joten ei perus-skodalta erinomaista äänieristystä voi vaatiakaan. Skoda myös maksaa selvästi tojotaa vähemmän. Corollaa taas ei voi verratakaan. Ulkoa muhkea, mutta ajotuntumaltaan kuin kasari-corolla - edelleen. Oli suuri pettymys kun koeajoin.

        DSG:n laatu on kyllä surkea ja niitä kannattaa ainakin käytetyissä välttää, uusissa myös, koska autokaupat eivät tahdo antaa välirahaa vanhasta DSG-laatikollisesta autosta peläten joutuvansa korjaamaan tuhansien eurojen verran hajoilevaa tekniikkaa.

        Älä viitti kommentoida jullinjuntille, niinkuin sen jutuissa olisi edes dsg:n verran järkeä. Ei sitä sun perustelut kiinnosta. Kiinalaiset DSG:t on sille sitäpaitzi tärkeämpiä kuin saksalaiset. Muista myös, että faktat löytyy Googlesta. Tämäkin keskustelu todistaa Skodan huonosta laadusta, joka suututtaa Skodan "oikeita omistajia".


      • Tsekkaa hinnat !
        DasMobiili kirjoitti:

        Typerää roskaa. Skoda on kyllä ajettavuudeltaan Toyotaa parempi - selvästi, ja autolehtienkin kehuma. Skoda on halpa-VW joten ei perus-skodalta erinomaista äänieristystä voi vaatiakaan. Skoda myös maksaa selvästi tojotaa vähemmän. Corollaa taas ei voi verratakaan. Ulkoa muhkea, mutta ajotuntumaltaan kuin kasari-corolla - edelleen. Oli suuri pettymys kun koeajoin.

        DSG:n laatu on kyllä surkea ja niitä kannattaa ainakin käytetyissä välttää, uusissa myös, koska autokaupat eivät tahdo antaa välirahaa vanhasta DSG-laatikollisesta autosta peläten joutuvansa korjaamaan tuhansien eurojen verran hajoilevaa tekniikkaa.

        Olekkos tahvanainen ihan vakaasti sitä mieltä että Skoda maksaa selvästi Toyotaa vähemmän? Ei pitäisi sellaista huhua levittää jos ei ole tutustunut asiaan. Ensin tietysti pitää speksata, mitä malleja verrataan keskenään. Lähdetään siitä, että verrataan Octaviaa ja Avensista, ne kun ovat samassa segmentissä. Ja - kas kummaa - voidaan todeta, että kyllä ne ovat ihan samassa hintahaarukassa, riippuen tietysti moottorivaihtoehdosta ja varusteista.


    • "Tiedottamista"

      Et kai ihan pikkusen taas yritä värittää noita juttujasi?

      Mihinkä se Skoda muka sakkasi? Auriksen jälkeen heti kakkosena. Octavian kumulatiivinen kasvuprosentti paljon parempi kuin Auriksella. Ja Avensis, sen myynti hiipuu. Ei Toyotan myynti mitenkään kasva, vaikka tojotero kuinka hilluis tällä palstalla.

    • OCu on paras

      Octavia on edelleen tämän vuoden eniten myydyin auto. Sen markkinaosuus on edelleen paras, kun katsotaan koko alkuvuotta 1-11/2014. Kun nähdään vielä joulukuu, niin voidaan todeta, että Octavia varmasti säilyttää ykköspaikkansa.

    • nyt on paha

      skoda oli ja meni.todennäköisesti suurin syy on nuo viat,mutta vanhanaikaiset rumat mallitkin eivät enää houkuta ketään.
      voisi sanoa että skoda sakkasi vanhanaikaisuuteen ja lukemattomiin pahoihin vikoihin,myös kauttaaltaan huomattavan huono laatukin sai asiakkaat kaikkoamaan


      nyt on taas julleilla käännettävää ja väännettävää.ainoa asia jolla skeidaa jullit puolusteli on mennyt iäksi.

      • volvo nousee

        vw ja toyota kampailevat kovin myydyimmän auton tittelistä.volvo on nostanut myyntiään myös hyvin


    • Ei jaksa skeidaa

      Olisipa totta, taitaa ollakin.

      Olen niin kyllästynyt näkemään niitä iänikusia, rumia, ankeita, meluisia ja tökeröitä Skoda merkkisiä kulkuneuvoja. Autoiksi niitä ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa.

      Jos skodia ei olisi Suomikin olisi länsimaa.

    • totuus paljastui nyt
      • Älä laske housuihisi

        Voi voi, mikä ahdinko jullinjuntilla, kun Skoda on pöljän jullinjuntin litanioista huolimatta hyvissä asemissa. Yhdeksästä kirjoituksesta kuusi on jullinjuntin omaa. Kuvastaa, millainen hätä jullinjuntilla on. Toyotallakaan ei ole kuin yksi malli joka myy, Anjovis sukeltaa eikä Yaris ole olenkaan volyymimalli.

        Ei se siitä miksikään muutu, Skoda Octavia on edelleen vuoden eniten rekisteröity automalli. Faktaa ei saarnaamalla pysty miksikään muuttamaan.

        Katsotaan ne muiden automallien luvut sitten, kun Trafi saa päivitettyä täydelliset tilastot.


      • Kommarimerkki
        Älä laske housuihisi kirjoitti:

        Voi voi, mikä ahdinko jullinjuntilla, kun Skoda on pöljän jullinjuntin litanioista huolimatta hyvissä asemissa. Yhdeksästä kirjoituksesta kuusi on jullinjuntin omaa. Kuvastaa, millainen hätä jullinjuntilla on. Toyotallakaan ei ole kuin yksi malli joka myy, Anjovis sukeltaa eikä Yaris ole olenkaan volyymimalli.

        Ei se siitä miksikään muutu, Skoda Octavia on edelleen vuoden eniten rekisteröity automalli. Faktaa ei saarnaamalla pysty miksikään muuttamaan.

        Katsotaan ne muiden automallien luvut sitten, kun Trafi saa päivitettyä täydelliset tilastot.

        Toyota on paljon enemmän rekisteröity automerkki kuin Skoda.
        Toyotaa on Suomessa merkeistä eniten. Ei taida Skoda sijoittua
        kymmenen myydyimmän joukkoon.


      • Memmarikorkki
        Kommarimerkki kirjoitti:

        Toyota on paljon enemmän rekisteröity automerkki kuin Skoda.
        Toyotaa on Suomessa merkeistä eniten. Ei taida Skoda sijoittua
        kymmenen myydyimmän joukkoon.

        Pöhkö tietämätön julistaa että "ei taida Skoda sijoittua kymmenen myydyimmän joukkoon."

        Jos ei ole perillä asioista, niin ei pitäisi kailottaa. Vuoden 2014 tilastoissa Skoda on merkkinä edelleen kolmanneksi eniten rekisteröity merkki, ja Octavia on eniten rekisteröity automalli.

        88888888888888888888888888888888
        Tämä on faktaa, joka ei muutu miksikään
        vaikka kuinka tekisi pellehyppyjä.
        88888888888888888888888888888888


      • muutosko uhkaa?
        Memmarikorkki kirjoitti:

        Pöhkö tietämätön julistaa että "ei taida Skoda sijoittua kymmenen myydyimmän joukkoon."

        Jos ei ole perillä asioista, niin ei pitäisi kailottaa. Vuoden 2014 tilastoissa Skoda on merkkinä edelleen kolmanneksi eniten rekisteröity merkki, ja Octavia on eniten rekisteröity automalli.

        88888888888888888888888888888888
        Tämä on faktaa, joka ei muutu miksikään
        vaikka kuinka tekisi pellehyppyjä.
        88888888888888888888888888888888

        Se nyt vain on niin, että jullinjuntti on sokea. Tilastossa ei näy sijalla kolme mitään. Ei ainakaan Skodaa. Sehän sakkasi jo aika päiviä. Ei sitä kukaan osta.

        Onneksi on myös tilasto rekisterissä olevista autoista. Iäkäs autokanta takaa "perinteisten arvojen" kunnioituksen. Muutos on hidasta. Kuplavolkkari oli vielä v. 1980 kolmanneksi yleisin, vaikka vuoden 1975 jälleen ei ollut myynnissä. Että kyllä myös niitä Opeleita ja Tojotia riittää pitkään tilastoissa yli Skodan.


    • sukekaa koko pulju

      ei pitäisi lyödä lyötyjä,julliella ei ole enää mitään käännettävää ja väännettävää muuta kuin se vanhanaikainen meluava skoda
      Volkswagenin Venäjän Kalugan tehtaan tuotantomäärät jäävät tänä vuonna 120 000 autoon. Tavoitteena oli 150 000 autoa. Tehdas valmistaa VW Poloa ja VW Tiguania sekä Skoda Fabiaa ja Octaviaa.

    • Kovaäänistä propagandaa

      Onnittelut aluksi viikon valheesta, jo näin maanantaina...

      Jullinjuntti on todella hyvin sisäistänyt sosialistisen realismin. Asiat esitetään sellaisena, kuin niiden haluttaisiin olevan. Mikään reaalimaailman todellisuus ei järkytä uskonnollista kiihkoa. Näin pysyi Neuvostoliitto pystyssä 70-vuotta, joten tästä on jullinjuntin hyvä jatkaa. Haaveissa on varmaankin korkea tiedotus-virka Putin-Suomessa.

      Näitä "puolueettomia" asiantuntijalausuntoja on varmasti hiki päässä pähkäilty päiväkausia. Hilpeää!

    • skodat sikäli paalii

      vääristelemätöntä tietoa.ei käännettyä eikä väännettyä skeidaa.

      suomen suosituimmat autot (eniten rekisterissä) lähde;trafi,tilastokeskus
      -1 toyota corolla
      -2 volkswagen golf
      -3 opel asta
      -4 Toyota avensis
      -5 volkwagen passat
      -6 ford focus
      ei näy skodaa,tosin skoda oli ja meni,pari vuotta jonkunverran myyntiä mutta tilastollisesti ei mitään.tuo astran sijoitus on yllätys,mutta hurjina myyntivuosina autoja myytiin aivan toisenlaiset määrät.

      • sorii

        korjaus opelin malliin se on astra eikä asta


      • Laurin-Klement

        Vähemmänkin suosittu auto pysyy rekisterissä jos se kestää pitkään. Kun keskivertoauto on 10 vuotta vanha ja menossa paaliin vasta 10 vuotta myöhemmin, ei 2010-luvulla myydyillä autoilla vielä käännetä rekisteritilastoja mullin mallin.


    • money talks

      Ne Aurikset ostetaan pääosin omilla rahoilla in cash, Octaviat taas hankitaan oletuksella, että duuni säilyy seuraavat 3 vuotta. Kaikilla ei riitä enää uskoa.

    • 5 miljoonaa lullaa

      tuo rekisteröinnissä olevat autojen lista on vanha.tässä uusin

      http://www.trafi.fi/tietoa_trafista/ajankohtaista/2485/liikenteessa_olevien_ajoneuvojen_maara_kasvaa_tasaisesti_-_5_miljoonan_raja_lahella

      toyota ylivoimaisesti eniten rekisterissä,

      kaipa sieltä skodakin löytyy jos joku viittii kaivella

      • löytyy löytyy

        Suomessa on joka tapauksessa enemmän Skoda-merkkisiä autoja kuin esim. Bemareita tai Citroenia tai Hondaa tai Mazdaa tai Renaultia.


    • Tosi heikosti menee

      että jo laman pohjallakin myynti sakkaa!

      • viat tuli kansan tietoon

        Ei kansaa enää vanhanaikaiset melutoosat kiinnosta.Toisaalta eipä noita ostaneet kuin eläkeläiset mutta niiltäkin meni hermot.nuorille ei skoda ole kelvannut milloinkaan.Nyt sakkasi yetin superpaskan scoutin fabian ja rabidin myynti täysin.ei halvanoloinen kovamuovinen meluisa sikakiikku kelpaa.


      • molemmat idästä
        viat tuli kansan tietoon kirjoitti:

        Ei kansaa enää vanhanaikaiset melutoosat kiinnosta.Toisaalta eipä noita ostaneet kuin eläkeläiset mutta niiltäkin meni hermot.nuorille ei skoda ole kelvannut milloinkaan.Nyt sakkasi yetin superpaskan scoutin fabian ja rabidin myynti täysin.ei halvanoloinen kovamuovinen meluisa sikakiikku kelpaa.

        Ladakin kävi pari vuotta kaupaksi mutta sakkasi samoin kuin skoda nyt.


      • olet nolo reppana
        molemmat idästä kirjoitti:

        Ladakin kävi pari vuotta kaupaksi mutta sakkasi samoin kuin skoda nyt.

        voi tyhmää poikaa.


    • TeroRölli huokaa

      Fabiasta on julkaistu uusi malli ja Yeti on mallisarjan loppupäässä ja siksi niitä ei paljoa myydä, samoin on superb:n tilanne. Mutta menee siinä röllille pala kurkkuun kun saadaan nuo uutuudet aikanaan myyntiin, niin sitten menee myyntiluvut ihan uuteen uskoon.
      Uusi Octaviahan on luokkansa hiljaisempia, tilava ja laadukas, siksi se myykin hyvin edelleen.

      • valitettavasti näin

        Voi voi julli parkaa.koville ottaa kun ei ole enää mitään muuta kuin se vuotava homeinen skeida.Fabiaa ei myydä koskaan eikä missään päin maailmaa kuin luku kappaleita.Samoin kävi meluavalle kova laveriselle koppimopo rapitille.


      • asiakkaiden huijausta
        valitettavasti näin kirjoitti:

        Voi voi julli parkaa.koville ottaa kun ei ole enää mitään muuta kuin se vuotava homeinen skeida.Fabiaa ei myydä koskaan eikä missään päin maailmaa kuin luku kappaleita.Samoin kävi meluavalle kova laveriselle koppimopo rapitille.

        Enpä isse sellaista autoa ostaisi jonka tietäisin kylmäksi ja että moottoria joutuu korjaamaan jo reilusti alta sadantuhanen kilometrin jälkeen.


      • = Työtön luuseri
        asiakkaiden huijausta kirjoitti:

        Enpä isse sellaista autoa ostaisi jonka tietäisin kylmäksi ja että moottoria joutuu korjaamaan jo reilusti alta sadantuhanen kilometrin jälkeen.

        No kyllä se tiedetään ettei ossilla ole varaa ostaa yhtikäs mitään autoa.


    • Tilastoja.....

      Viimeisimmän rekisteröintitilaston mukaan Skodan myynti on kasvanut 15% vuoden aikana. Toyotan myynti on pudonnut 1%.

      Ensi vuonna samalla tahdilla Skoda menee myynnissä ohi.
      Toyotalla ei ole edes tulossa mitään uutta mallia markkinoille, Skodalla on tuoreempi mallisto.

      • liian kallis halppis

        Kyllä nää on sitten tyhmiä.ei voi kuin ihmetellä näiden jullien järjenjuoksua.eihän nämä urvelot ymmärrä mistään mitään.edes tilastoista mutta ei viiti selostaa.Skoda oli ja meni.Ladallekkin kävi samoin.vanhanaikainen habitus kaiken halvan materiaalien seurauksena meluisa halppis sakkasi lopullisesti.


      • melko hurjaa kasvua
        liian kallis halppis kirjoitti:

        Kyllä nää on sitten tyhmiä.ei voi kuin ihmetellä näiden jullien järjenjuoksua.eihän nämä urvelot ymmärrä mistään mitään.edes tilastoista mutta ei viiti selostaa.Skoda oli ja meni.Ladallekkin kävi samoin.vanhanaikainen habitus kaiken halvan materiaalien seurauksena meluisa halppis sakkasi lopullisesti.

        Hirveä kasvu skodalla.Kuukaudessa 800 kpl kasvoi 500 kappaleeksi.ja mallit tippuvat 30 sakista pois.


      • julli.
        liian kallis halppis kirjoitti:

        Kyllä nää on sitten tyhmiä.ei voi kuin ihmetellä näiden jullien järjenjuoksua.eihän nämä urvelot ymmärrä mistään mitään.edes tilastoista mutta ei viiti selostaa.Skoda oli ja meni.Ladallekkin kävi samoin.vanhanaikainen habitus kaiken halvan materiaalien seurauksena meluisa halppis sakkasi lopullisesti.

        Itse olet uskomaton typerys.


      • Järki sakkaa eniten
        melko hurjaa kasvua kirjoitti:

        Hirveä kasvu skodalla.Kuukaudessa 800 kpl kasvoi 500 kappaleeksi.ja mallit tippuvat 30 sakista pois.

        Pyöristä poika alaspäin, pyöristä. Kohta on skodan myynti nollan alla ja minäkin joudun palauttamaan v. 2012 mallisen TSIn. Mutta ei se Tojotan myyntiä lisää.


      • pehmeet touhuu
        julli. kirjoitti:

        Itse olet uskomaton typerys.

        Sillai.kasvu kun jatkuu noin hurjana viel kuukauden niin tulee pöngät skoda liikkeiden oville.Et tälläi


      • Helppis hulppis
        liian kallis halppis kirjoitti:

        Kyllä nää on sitten tyhmiä.ei voi kuin ihmetellä näiden jullien järjenjuoksua.eihän nämä urvelot ymmärrä mistään mitään.edes tilastoista mutta ei viiti selostaa.Skoda oli ja meni.Ladallekkin kävi samoin.vanhanaikainen habitus kaiken halvan materiaalien seurauksena meluisa halppis sakkasi lopullisesti.

        Joo, huomaa kyllä että jullinjuntti ei ymmärrä mitään tilastoista. Se poika veisaa vaan omaa liturgiaansa. Tapahtui ympärillä mitä vaan, niin poju näkee vaan oman mielipiteensä.


      • Salme Pasi
        pehmeet touhuu kirjoitti:

        Sillai.kasvu kun jatkuu noin hurjana viel kuukauden niin tulee pöngät skoda liikkeiden oville.Et tälläi

        Mut tää ei olekkaan mittään liitto-oravien hommaa. Ei edes Poris.


    • Eat dust sucker

      Skodan kasvu on jatkunut jo useita vuosia. Ensi vuodesta lähtien myös Toyotan myyntihemmot katselevat Skodan takavaloja ja funtsivat harakiriä auringonlaskun koslassaan.

    • oletko julli?älä ole

      suattaapi olla ettei tuollainen halppis marginaali merkki aiheuta päänvaivaa muutakuin tyhmille omistajilleen.
      kansalle riittää nyt meluavan halvanoloisen vanhanaikaisen itäritsan viat ja huono laatu.

    • marginaali merkki

      kolmessa viikossa enemmän kuin itärisoja tehdään vuodessa.

      • Marki Naali

        Hiukan väärä palsta, mutta kun kerran länkytät, niin jatketaan sitten.

        Tohjotan markkinat ovat Aasiassa, Kaukoidässä ja Afrikassa. Euroopassa ei oikein arvosteta japanialaista tyyliä tehdä autoja.

        Marginaalimerkki tai ei, mutta niittää suosiota monessa eri maassa.
        Ruotsissakin Skoda on hienosti seitsemäntenä alkuvuoden myynnissä.
        1. Volvo 49384 kpl
        2. Volkswagen 37059 kpl
        3. Toyota 15888 kpl
        4.Audi 15092 kpl
        5. BMW 15007 kpl
        6. Kia 13611 kpl
        7. Skoda 11235 kpl


      • vain räpylä logo
        Marki Naali kirjoitti:

        Hiukan väärä palsta, mutta kun kerran länkytät, niin jatketaan sitten.

        Tohjotan markkinat ovat Aasiassa, Kaukoidässä ja Afrikassa. Euroopassa ei oikein arvosteta japanialaista tyyliä tehdä autoja.

        Marginaalimerkki tai ei, mutta niittää suosiota monessa eri maassa.
        Ruotsissakin Skoda on hienosti seitsemäntenä alkuvuoden myynnissä.
        1. Volvo 49384 kpl
        2. Volkswagen 37059 kpl
        3. Toyota 15888 kpl
        4.Audi 15092 kpl
        5. BMW 15007 kpl
        6. Kia 13611 kpl
        7. Skoda 11235 kpl

        Toyota on usankin myydyin henkilöauto.camrykin ollut myydyin malli jo kymmenen vuotta.Neuvosto aikaista sämpylää ei edes viedä jenkkeihin ha hyvä niin.nauraisivat itsensä kuoliaaksi.skoda on itäblokin halppis merkki.ämpäri muovisine kaajuuttoineen.


      • sorsa räpylä pyrstö
        vain räpylä logo kirjoitti:

        Toyota on usankin myydyin henkilöauto.camrykin ollut myydyin malli jo kymmenen vuotta.Neuvosto aikaista sämpylää ei edes viedä jenkkeihin ha hyvä niin.nauraisivat itsensä kuoliaaksi.skoda on itäblokin halppis merkki.ämpäri muovisine kaajuuttoineen.

        Tojouskovaiset vetoavat aina USA:n myyntiin. Sehän ei meille tänne Suomeen vaikuta pätkääkään, ja jenkeillä on ihan erilaiset käsitykset autoista ja autoilusta. Eurooppalaiset autot peittoavat jenkeissä väsätyt lullat 3-0.

        Tiesitkö, jullinjuntti, että Skodaa myydään Australiasssakin?
        http://www.carindustry.eu/skoda-heading-to-over-1-million-cars/


      • ei hyvältä näytä
        sorsa räpylä pyrstö kirjoitti:

        Tojouskovaiset vetoavat aina USA:n myyntiin. Sehän ei meille tänne Suomeen vaikuta pätkääkään, ja jenkeillä on ihan erilaiset käsitykset autoista ja autoilusta. Eurooppalaiset autot peittoavat jenkeissä väsätyt lullat 3-0.

        Tiesitkö, jullinjuntti, että Skodaa myydään Australiasssakin?
        http://www.carindustry.eu/skoda-heading-to-over-1-million-cars/

        Eikös dsg autojen myynti kiellettykin jo ruotsissa.Takseissa ainakin.kiinassa saksassa ja muuallakin maailmassa nostettu jo oikeusjuttuja tsi.n ja dsd.n kestämöttömyydestä.myös tsi moottoreiden luvattua huomattavasti korkeammat kulutukset ovat poikineet korvaus vaateita.


      • netti on ehtymätön
        ei hyvältä näytä kirjoitti:

        Eikös dsg autojen myynti kiellettykin jo ruotsissa.Takseissa ainakin.kiinassa saksassa ja muuallakin maailmassa nostettu jo oikeusjuttuja tsi.n ja dsd.n kestämöttömyydestä.myös tsi moottoreiden luvattua huomattavasti korkeammat kulutukset ovat poikineet korvaus vaateita.

        Haloo ossssi? Missä se lähdekritiikki? DSG-autojen myyntiä ei ole kielletty Ruotsissa, tarkistapa nyt tietolähteesi. Se, mitä täällä suolipalstalla kirjoitetaan trollien toimesta, ei tosiaankaan pidä useinkaan paikkaansa.


      • Pelitilanne
        Marki Naali kirjoitti:

        Hiukan väärä palsta, mutta kun kerran länkytät, niin jatketaan sitten.

        Tohjotan markkinat ovat Aasiassa, Kaukoidässä ja Afrikassa. Euroopassa ei oikein arvosteta japanialaista tyyliä tehdä autoja.

        Marginaalimerkki tai ei, mutta niittää suosiota monessa eri maassa.
        Ruotsissakin Skoda on hienosti seitsemäntenä alkuvuoden myynnissä.
        1. Volvo 49384 kpl
        2. Volkswagen 37059 kpl
        3. Toyota 15888 kpl
        4.Audi 15092 kpl
        5. BMW 15007 kpl
        6. Kia 13611 kpl
        7. Skoda 11235 kpl

        Huomaa, etteivät ruottalaisetkaan erityisesti välitä Tohjotasta. Tohjotan myynti on jäljessä Volkkarista yli 20 tuhannen auton verran, mutta Skoda on vain 4600 auton päässä Tohjotasta. Ruotsissakin Tohjotan myynti on vähentynyt, mutta Skodan myynti kasvanut.


      • osssss
        netti on ehtymätön kirjoitti:

        Haloo ossssi? Missä se lähdekritiikki? DSG-autojen myyntiä ei ole kielletty Ruotsissa, tarkistapa nyt tietolähteesi. Se, mitä täällä suolipalstalla kirjoitetaan trollien toimesta, ei tosiaankaan pidä useinkaan paikkaansa.

        Kaipa siitä linkki jossain jos väärä uutinen?


      • jep jepulis
        osssss kirjoitti:

        Kaipa siitä linkki jossain jos väärä uutinen?

        On tietysti, tehtävänäsi on vain löytää se. Vinkki: suomi24 palstalla olevia kirjoituksia ei oikein kannata kaikkia uskoa.


    • Dante.

      Esimerkiksi valehtelija ripustetaan kielestään roikkumaan ilmaan ja aviorikoksen tehneet sukuelimistään

      • ei käännetä ei väänetä

        Mistäs viallisteiden tuotteiden valmistajat.ps montako linkiä haluat asiaa vääristelemättömistä faktoista.


      • apostoli.
        ei käännetä ei väänetä kirjoitti:

        Mistäs viallisteiden tuotteiden valmistajat.ps montako linkiä haluat asiaa vääristelemättömistä faktoista.

        Sinä kyisen pellon kyy. Sinä matalin maan matosista. Lopeta tuo riekkuminen ja valehteleminen tai joudut helvetin tuleen.


      • Kiännä ja viännä
        ei käännetä ei väänetä kirjoitti:

        Mistäs viallisteiden tuotteiden valmistajat.ps montako linkiä haluat asiaa vääristelemättömistä faktoista.

        Laita ihan kuinka monta vanhaa linkkiä vain haluat, MUTTA HUOMAATHAN, ETTÄ VW-GROUPIN AUTOJA ON VALMISTETTU MILJOONIA JA MILJOONIA, JA VAIN OSASSA ON OLLUT VIKAA. Lehdet ja nettikirjoituksetkin saattavat olla jo valmiiksi väritettyjä, mutta viimeistään silloin ne tulevat vääristellyiksi kun jullinjunttimäntti laittaa niihin oman vääristelevän tekstinsä.


    • tsi samaa p,skaa

      vain yksikö..............................
      Volkswagen näyttäisi olevan Kiinassa hieman pahemmassa lirissä, sillä sikäläinen laadunvalvontaviranomainen, enganniksi The General Administration of Quality Supervision, Inspection and Quarantine, on ryhtynyt tutkimaan DSG-vaihteistolla varustettujen autojen ongelmia. Se on myös ilmoittanut, että mikäli osoittautuu aiheelliseksi, virasto tulee vaatimaan, että VW vetää nuo autot takaisin markkinoilta.

      Ilmeisesti nimenomaan tuo 7-vaihteinen, kuivalla kytkimellä varustettu DSG on ongelmallisempi. Minulle tihkuneiden tietojen mukaan nykivä vaihtaminen on tyypillinen ongelma. Vaihteiston korjaamismahdollisuudet ovat vähäiset, mekatroniikka eli vaihteiston toimintoja ohjaava boksi on sellainen pirunnyrkki, että se vaihdetaan kokonaisuudeessan. Liekö se sitten se Laten mainitsema MGNBOXI?

      Volkswagenin ensireaktio oli tuttu: Vaihteistoissa ei ole vikaa. Korkeintaan jotkut voivat kärsiä pienestä epämukavuudesta, joten takaisinkutsuihin ei ole aihetta. Tämä ei ilmeisesti kuitenkaan mennyt Kiinassa läpi.Laatukysymyksiin keskittynyt sivusto http://12365auto.com kertoi, että DSG.vaihteisto oli edelleen toukokuun puolivälissä aihe, josta autoilijat valittivat eniten.

      Niinpä uusimmat tiedot kertovat, että Kiinan VW:n johtajat pyytävät anteeksi, kuten maan tapa on. Lisäksi Kiinassa on jatkettu ennen tämän vuoden alkua valmistettujen sekä 6- että 7-vaihteisten DSG-vaihteistojen takuuta jatkettu kymmeneen vuoteen jtai 160 000 kilometriin.

      mites sitten joka maassa
      http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304

      mites saksassakin
      http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288651484063.html

      • ökkelipökkelipöö

        Kiinan Volkswagenien vaihteistotkin tehdään Kiinassa. Turha käyttää sitä referenssinä Saksassa tehtyihin autoihin. Mutta jullinjunttihan röyhyää kun se vain näkeekin jossain sanan DSG....


    • Äly hoi älä jätä

      Ei ihme, että maamme talous sakkaa. Ettekö osaa lukea tilastoja?
      Skoda 3. kumulatiivinen nousu 15,9 %. Volkkari eka, kumulatiivinen nousu 2,2 %, Tojo tokana, kumulatiivinen -1%. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

      Merkkikohtaiset:
      Ocu myydyin, kumulatiivinenkin 24,9 %, Gol tokana, kumulatiivinen 6,7 % jne.
      Mikä tämän ymmärtämisessä on niin vaikeaa?

      • Uskonnon opinkohdat:

        Kato, jullinjuntti ei viitti selostaa, mutta Skoda-julli ei ymmärrä edes tilastoista. Skoda sakkaas, faktat googlessa. Jos et lopeta, laitetaan tulee sellaset linkit, että julli taas itkee kun Skoda nyt on vain se räpylä, eikä kelpaa enää edes eläkeläisille, koska meluinen itäritsa. Isse jullinjuntti samaa mieltä, kuin todelliset omistajat.


      • Lähdekritiikki ohoi!
        Uskonnon opinkohdat: kirjoitti:

        Kato, jullinjuntti ei viitti selostaa, mutta Skoda-julli ei ymmärrä edes tilastoista. Skoda sakkaas, faktat googlessa. Jos et lopeta, laitetaan tulee sellaset linkit, että julli taas itkee kun Skoda nyt on vain se räpylä, eikä kelpaa enää edes eläkeläisille, koska meluinen itäritsa. Isse jullinjuntti samaa mieltä, kuin todelliset omistajat.

        Vai on faktat googlessa. Vinkki sinulle osssi: Google antaa kyllä runsaasti kaikenlaisia hakutuloksia, mutta lukijan vastuulla on selvittää, mitkä niistä ovat faktaa ja mitkä trollausta.


      • pehmeet touhuu
        Lähdekritiikki ohoi! kirjoitti:

        Vai on faktat googlessa. Vinkki sinulle osssi: Google antaa kyllä runsaasti kaikenlaisia hakutuloksia, mutta lukijan vastuulla on selvittää, mitkä niistä ovat faktaa ja mitkä trollausta.

        Terveisii skoda-myyjien liitto kokokouksesta.Mää kävin aloittaa yt-neuvottelut.Ostakaa ny ees pari skodaa ettei kaikkia tarvii irti sanoo.Mää muuten ostin uuden mersun.On muuten kähee peli.Kapitaliksi moittivat mua liito rakettia.Häpeisivät.Et sillai.Terkkui kaikill.


      • Salme Pasi
        pehmeet touhuu kirjoitti:

        Terveisii skoda-myyjien liitto kokokouksesta.Mää kävin aloittaa yt-neuvottelut.Ostakaa ny ees pari skodaa ettei kaikkia tarvii irti sanoo.Mää muuten ostin uuden mersun.On muuten kähee peli.Kapitaliksi moittivat mua liito rakettia.Häpeisivät.Et sillai.Terkkui kaikill.

        Ei Poris edes myydä uusia Mersuja. Eikä porilaisil edes oo nin pal rahaa et ne pystyis ostaan uuden Mersun.

        täys trolli olet, tua noin ni.


      • Uskonnon opinkohdat:
        pehmeet touhuu kirjoitti:

        Terveisii skoda-myyjien liitto kokokouksesta.Mää kävin aloittaa yt-neuvottelut.Ostakaa ny ees pari skodaa ettei kaikkia tarvii irti sanoo.Mää muuten ostin uuden mersun.On muuten kähee peli.Kapitaliksi moittivat mua liito rakettia.Häpeisivät.Et sillai.Terkkui kaikill.

        Löytyykö tästäkin faktat googlesta?


      • Mitä kaalin purijat
        Uskonnon opinkohdat: kirjoitti:

        Löytyykö tästäkin faktat googlesta?

        Siit liitto kokouksest viel sen verran et tapasin tään teitin autojen maahantuojan toimitusjohtajan.Kovast hää vaikeroi et on varmaan maailman ainoo tj.joka joutuu hävettävällä kajakil ajelee ku muut ajaa mersuil.No mää siihe sanoi et jätä tuo uppoova laiva ja tuu mun kaa liiton leipii.Lupas heti.No mää laitoi tytöl samalaise mersun ko cheekil on tilauksee.Kyl ol tytöl suu leviäs hymys.et sillai.Ei meilpäi tääl rannikol noit kaalivankkureit näy.Tääl ajellaa läns autoil.Et tälläi


      • varmasti hävettää
        Mitä kaalin purijat kirjoitti:

        Siit liitto kokouksest viel sen verran et tapasin tään teitin autojen maahantuojan toimitusjohtajan.Kovast hää vaikeroi et on varmaan maailman ainoo tj.joka joutuu hävettävällä kajakil ajelee ku muut ajaa mersuil.No mää siihe sanoi et jätä tuo uppoova laiva ja tuu mun kaa liiton leipii.Lupas heti.No mää laitoi tytöl samalaise mersun ko cheekil on tilauksee.Kyl ol tytöl suu leviäs hymys.et sillai.Ei meilpäi tääl rannikol noit kaalivankkureit näy.Tääl ajellaa läns autoil.Et tälläi

        Asiaa.Onhan se tosiaankin kohtuutonta jos tj joutuu suberbin kaltaisella vanhanaikaisella kapealla kajakilla ajelee.kun ei se enää kelpaa muillekkaan.


      • kallis kokeilu
        varmasti hävettää kirjoitti:

        Asiaa.Onhan se tosiaankin kohtuutonta jos tj joutuu suberbin kaltaisella vanhanaikaisella kapealla kajakilla ajelee.kun ei se enää kelpaa muillekkaan.

        Onneksi nuo rumat kanootit on poistuneet myös taksitolpilta.Eräs tuttu taksi yrittäjä kertoi hetken mielijohteesta kokeilleensa suberbiä.Kertoi olevan paha virhe.skoda oli enemmän korjaamolla kuin tiellä.Ja kertou myös kyllästyneensä asiakkaiden jatkuviin valituksiin.eräskin vakio asiakas oli tokaissut että nyt ei mee yrittäjällä hyvin kun piti mersusta luopua.Vajaa vuosi riitti skodaa.Vaihtoi takaisin mersuun.


      • Kikkelis kokkelis
        kallis kokeilu kirjoitti:

        Onneksi nuo rumat kanootit on poistuneet myös taksitolpilta.Eräs tuttu taksi yrittäjä kertoi hetken mielijohteesta kokeilleensa suberbiä.Kertoi olevan paha virhe.skoda oli enemmän korjaamolla kuin tiellä.Ja kertou myös kyllästyneensä asiakkaiden jatkuviin valituksiin.eräskin vakio asiakas oli tokaissut että nyt ei mee yrittäjällä hyvin kun piti mersusta luopua.Vajaa vuosi riitti skodaa.Vaihtoi takaisin mersuun.

        Tänne on tullut joku satusetä. Minäpä kerron yhden tositarinan (joka on oikeesti totta eikä mitään trollien söpötystä).

        Eräs taksiyrittäjä sai tarpeekseen Mesesta ja vaihtoi Skodaan. Ensin oli Superb ja sen jälkeen on ollut jo kaksi Octaviaa. Eikö olekin kummallista kun on jo kahden auton mittarin pyörittänyt täyteen ja vielä vaihtoi saman merkkiseen?


      • katoavat pois
        Kikkelis kokkelis kirjoitti:

        Tänne on tullut joku satusetä. Minäpä kerron yhden tositarinan (joka on oikeesti totta eikä mitään trollien söpötystä).

        Eräs taksiyrittäjä sai tarpeekseen Mesesta ja vaihtoi Skodaan. Ensin oli Superb ja sen jälkeen on ollut jo kaksi Octaviaa. Eikö olekin kummallista kun on jo kahden auton mittarin pyörittänyt täyteen ja vielä vaihtoi saman merkkiseen?

        Nyt on julli istunu taas liikaa meluisassa ämpärimuovisessa skeidan laveril joka on viel homees kun tuollaisia järjettömyyksiä höpäjää.


      • Kikkelis kokkelis
        katoavat pois kirjoitti:

        Nyt on julli istunu taas liikaa meluisassa ämpärimuovisessa skeidan laveril joka on viel homees kun tuollaisia järjettömyyksiä höpäjää.

        Ero on siinä, että sinä olet trollatessasi tottunut valehtelemaan sujuvasti, minä olen taas aina pysynyt totuudessa.


      • reuhkapää idästä
        Kikkelis kokkelis kirjoitti:

        Ero on siinä, että sinä olet trollatessasi tottunut valehtelemaan sujuvasti, minä olen taas aina pysynyt totuudessa.

        Oikeat Omistajat eivät koskaan kehu Skodaa. Faktat Googlesta.


    • voi jeesus

      kaikki valehtelevat skodasta paitsi nämä jullit ja erityinen höpöttäjä larvanto.lehdet,tv yms tiedotusväliineet kertovat kokoajan skodan ongelmista valheita.samoin oikeat omistajat jotka valittavat kylmyydestä meluisuudesta ura ja tuuli herkkyydestä.samoin kauppalehti valehtelee että skoda olisi tylsin auto

      • jorkki

        Nyt kun Skodan tuho näyttää väistämättömältä, niin täytyy varmaan lähteä autokauppoja tekemään. Olisinhan minä voinut ajaa tuolla pitempäänkin, mutta kun siinä on kuulemma niin paljon vikoja. Itse en ole niitä vikoja huomannut, mutta tämä palsta on vakuuttanut minut asiantuntemuksellaan.

        Hyviä automerkkejä on paljon, joten täytyy vierailla muiden merkkien palstoilla hankkimassa vankkaa suomi24-tietoa.


    • eteenpäin

      Enpä allekirjoita kumpaakaan. Öljynvaihot 15000 välein ja normit suodattimet, näin mennään. 800 km viikko. Renkaita ja tuulilaseja pitää vaihtaa joskus. Priima peli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe