Asiaton vainoaminen ja kiusanteko...

Lähestymiskielto?

Olen joutunut aivan sairaan ihmisen kiusanteon kohteeksi.Keksii mitä älyttömämpiä asioita "pääni menoksi".
No eipä onneksi kauaa onnistu.Kaikki kirjattu ylös ja on todisteita sekä todistajia.
Inhottavaa olla tälläisen kohteena,mutta en ole ainut,joka kyseisen henkilön
piinaamaksi osunut.
Miten lie valikoikin kohteensa.

44

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksamisia

      Normaalia täällä Varkaudessa...Kun ihmisillä paljon psyykeongelmia ja muuta hulluutta.

    • asiat kohileen

      No kerrohan miten se vainoaminen tapahtuu.
      Etkö voi sanoa suoraan vainoajalle, että painu sinne mistä oot tullutkin.

      Olet varmaan mukiinmenevä, jos kiinnostus on yltiöpäisen kova.

      Kerro lisää, niin psygoloidaan ja tehdään viisaitahavaintoja kontrolleja.

    • Mister Sinister

      Minä olen vainonnut ex-vaimoani noin seitsemän vuotta siksi että tein sen ämmän vuoksi aivan kaiken sen seitsemän vuotta kun oltiin yhdessä. Sitten se viimeisenä vuonna kohteli minua kuin saastaa ja otti eron ja alko jakaa toosaansa kapakoissa. Ennen oli normaali ja ihana tyttö ennen kuin sekosi ja muuttui kapakkahuoraksi kun lähti lätkimään.

      • Anonyymi

        Vaikutat olevan avun tarpeessa itsekin .


    • :D :D

      Hulluja saatana :D

    • Mister Sinister

      Kiusanteko joillekin on ihan oikeudenmukaista minun mielestäni. Seitsemän vuotta kun olimme yhdessä vähintään kerran viikossa estin hänen itsemurhansa masennuksen takia, olin täydellinen poikaystävä/aviomies kunnes viimeisenä vuotena hän muuttui ja pimahti.
      Hänellä on kuulema persoonallisuushäiriö ja narsisti. Aloin kiusaamaan häntä vasta sen jälkeen kun hän kohteli minua kuin sontaläjää ja teki elämästäni vaikeaa lähdön jälkeen.

      • Anonyymi

        oletkos varma ettei sinussa ollut vika, kosto ei auta kuule mitän ja miten kehtaat tuollasta edes tänne laittaa huh heijaa vaan


    • tapa ittes tapa itte

      tapa ittes aloittaja

      • ja heti

        Nimimerk."tapa ittes tapa itte" tolle höyrypäälle pitäs määrätä kirjoitus kielto.


      • Kala Uupumus

        tapa ittes

        Avaathan sitten Poliisille oven kun tulevat käymään !

        Kireitä siimoja minne sitten vievätkin sinut !


      • Anonyymi

        eikä toikaan fiksu veto ole sinulta joka laitat tapa ittes kyllä meitä on moneen junaan voi luoja


    • Pasi Paananen asiaa
    • Voimia sinulle

      Et saa lähestymiskieltoa, jos olet joutunut kiusanteon ja piinan kohteeksi. Vuosia sitten itse olisin hakenut lähestymiskieltoa henkisen väkivallan takia. En sitä saanut toteutettua, koska pitää olla näyttöä pahoinpietelystä. Eli vaikka joudut henkisen pahoinpitelyn uhriksi, sitä ei katsota niin "pahaksi" asiaksi, että saisi lähestymiskieltoa.
      Laita puhelinnumerosi salaiseksi ja muuta maisemaa. Näin itse tein, vaikkakin olisi pitänyt maailman ääriin muuttaa. Sai jostain utsittua numeroni ja osoitteeni.
      Mielenterveys horjui hänen kanssaan jo naimisissa oloni aikana ja vielä hurjemmaksi muuttui, kun halusin hänestä eron. Kauan siedin hänen sairaanoloista persoonaansa, olisi pitänyt ottaa ero paljon paljon aikaisemmin.
      Luottamus miehiin mennyt.
      Kiltit ja myötäilevät ihmiset joutuvat yleisimmin heidän uhreikseen. Osaa alussa olla oikein enkeli, mutta jossain vaiheessa tulee oikea luonne ilmi.

      • Vainolaista vastaan

        Kurkistakaa uutta lakia vainoamisesta. Saattaa auttaa tässä tilanteessa. Korkein tuomio 2 v ehdotonta, eli yleisen syytteen alainen rikos...Ei välttämättä tarvitse siis itse nostaa syytettä, kun esittää todisteet poliisille tutkintapyyntöä varten.


      • takuuperintä
        Vainolaista vastaan kirjoitti:

        Kurkistakaa uutta lakia vainoamisesta. Saattaa auttaa tässä tilanteessa. Korkein tuomio 2 v ehdotonta, eli yleisen syytteen alainen rikos...Ei välttämättä tarvitse siis itse nostaa syytettä, kun esittää todisteet poliisille tutkintapyyntöä varten.

        Hyvä olis huomauttaa kaikille laskunsa maksamatta jättäneille,"vainoamisesta kärsiville",ettei virka-aikaan suoritettu perintä ja perintälaskujen lähettäminen ole vainoamista.
        Näillä höyrypäillä ei vaikuta ko asia menevän tajuntaan.


      • Anonyymi

        kyllä lähestymiskiellot eivät auta, ihmiset jotka ovat sekasin naiset miehet eivät ne välitä niistä ne kiusaavat niin kauan kunnes lakiotetaan omaan käteen näin se menee


    • tapa apat

      tapa ittes

    • setti apat

      tapa ittess

    • piiitkä muisti

      "Olen joutunut aivan sairaan ihmisen kiusanteon kohteeksi.Keksii mitä älyttömämpiä asioita "pääni menoksi"."
      -Minkälaisilla asioilla "menetät pääsi"?

      "Kaikki kirjattu ylös ja on todisteita sekä todistajia."
      -Kovin paljonhan olet nähnyt asian takia vaivaa.Toivottavasti saat oikeusapua,tai sinulla on kiitettävän paljon säästöjä."

      "Inhottavaa olla tälläisen kohteena,mutta en ole ainut,joka kyseisen henkilön
      piinaamaksi osunut.Miten lie valikoikin kohteensa. "
      -Taitaa olla aikalailla itsepäinen ihminen kysymyksessä.Teitkö jossain asiassa oharit?Joitain asioita on nimittäin mahdotonta unohtaa.Kosto on paras kun se nautitaan kylmänä.

      • jos haluaa nähdä

        Kaikkein kamalinta on, että sinua itseäsi aletaan syyttää siitä, että olet aloittanut kiusaamisen! Näin tuo pe rkeleellinen tyyppi on päässyt päämääräänsä....ja kaikki menee täydestä! Eihän normaali ihminen edes osaa aluksi ajatella, että sinua kiusataan. Aluksi sitä yrittää panna sen hetkisenkestäväksi asiaksi, joka kohta varmaan lopahtaa, mutta kun se jatkuu niin ei oikein tiedä miten osaisi toimia....sitä yrittää vaan sietää.....näin toimii ihminen! Nyt vain on niin, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät osaa elää omaa elämäänsä. Vainoaminen on nykyään rangaistava teko....eikö olekin outoa, että ihmiset vainoavat toisiaan maassa jossa kaikki on suhtkoht hyvin!?Eikö maailma ole jo muutenin sekaisin...pitääkö olla vielä tällaistakin? Heidän elämänsä pyörii toisten tahdissa.....nykyään yritetään kouluissa päästä irti koulukiusaamisesta, mutta jos ei haluta/pystytä näkemään, että kiusaaja on kokonaan syyllinen ja kiusattu on vain uhri....yritys jää nolla tasolle ja kiusaaminen jatkuu loputtomiin! Sanotaan että tärkeimmän voi lukea "rivienvälistä".....ja niin se on!Koululuokassakin pystyn näkemään jo muutamasta ilmeestä, että kuka on se ketku! Sinäkin kirjoittaja joka sanot, että joitain asioita on mahdotonta unohtaa....oletko OIKEESTI miettinyt mikä sinua kaivelee todella niin paljon, että pilaat elämäsi sen vatvomisella? Luulen että sinä vain haluatkin omasta suuresta syystäsi kiusata!


      • vihaa ku pelkäät
        jos haluaa nähdä kirjoitti:

        Kaikkein kamalinta on, että sinua itseäsi aletaan syyttää siitä, että olet aloittanut kiusaamisen! Näin tuo pe rkeleellinen tyyppi on päässyt päämääräänsä....ja kaikki menee täydestä! Eihän normaali ihminen edes osaa aluksi ajatella, että sinua kiusataan. Aluksi sitä yrittää panna sen hetkisenkestäväksi asiaksi, joka kohta varmaan lopahtaa, mutta kun se jatkuu niin ei oikein tiedä miten osaisi toimia....sitä yrittää vaan sietää.....näin toimii ihminen! Nyt vain on niin, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät osaa elää omaa elämäänsä. Vainoaminen on nykyään rangaistava teko....eikö olekin outoa, että ihmiset vainoavat toisiaan maassa jossa kaikki on suhtkoht hyvin!?Eikö maailma ole jo muutenin sekaisin...pitääkö olla vielä tällaistakin? Heidän elämänsä pyörii toisten tahdissa.....nykyään yritetään kouluissa päästä irti koulukiusaamisesta, mutta jos ei haluta/pystytä näkemään, että kiusaaja on kokonaan syyllinen ja kiusattu on vain uhri....yritys jää nolla tasolle ja kiusaaminen jatkuu loputtomiin! Sanotaan että tärkeimmän voi lukea "rivienvälistä".....ja niin se on!Koululuokassakin pystyn näkemään jo muutamasta ilmeestä, että kuka on se ketku! Sinäkin kirjoittaja joka sanot, että joitain asioita on mahdotonta unohtaa....oletko OIKEESTI miettinyt mikä sinua kaivelee todella niin paljon, että pilaat elämäsi sen vatvomisella? Luulen että sinä vain haluatkin omasta suuresta syystäsi kiusata!

        Et tainut huomata että asut Varkaudessa.
        =Täällä kaikki vihaavat toisiaan.

        Tälläkin palstalla haukutaan ihmisiä nimellä ja vinkataan missä asuvat.

        Jos olet tunneherkkä ihminen ja pystyt "näkemään" tai tulkitsemaan kasvonilmeistä ketkut,niin ei se sinua ainakaan fiksummaksi tee.Enemmän masturboit vain henkisesti kuten monologistasi todistettavasti nyt voi lukea.


      • Pläkkiläinen
        vihaa ku pelkäät kirjoitti:

        Et tainut huomata että asut Varkaudessa.
        =Täällä kaikki vihaavat toisiaan.

        Tälläkin palstalla haukutaan ihmisiä nimellä ja vinkataan missä asuvat.

        Jos olet tunneherkkä ihminen ja pystyt "näkemään" tai tulkitsemaan kasvonilmeistä ketkut,niin ei se sinua ainakaan fiksummaksi tee.Enemmän masturboit vain henkisesti kuten monologistasi todistettavasti nyt voi lukea.

        Ei kaikki todellakaan vihaa ketään edes Varkaudessa.

        Tollaset puheet ovat vaarallisia ja siten niistä ei pidä kukaan !


      • persekuutio
        Pläkkiläinen kirjoitti:

        Ei kaikki todellakaan vihaa ketään edes Varkaudessa.

        Tollaset puheet ovat vaarallisia ja siten niistä ei pidä kukaan !

        Ei millään pahalla,mutta minusta juuri sinä olet vaarallinen.
        Valitat täällä,Suomi 24:lla,joka muuten sattuu olemaan kaikille julkinen palsta;Siitä että olet tullut vainotuksi.Mitään täsmentävää et asiasta halua kertoa,mutta pidat kirjaa vainoajasi tekemisistä ja tunnet suunnatonta hätää jatkosta.Lisäksi vaikutat potevan persekuutiomaniaa siitä jos omia toimiasi kyseinalaistetaan.

        Jos sinulla on jotain sanottavaa kenellekkään,niin tee se vasten kasvoja.Anonyymi palstalla huutelu asiasta jolla ei ole kenellekkään muulle mitään merkitystä,kuin itsellesi tekee sinusta auttamattoman höyrypään.

        Kannattaa jättää realitytekllarin seuraaminen hiukan vähemmälle.
        Mikä on lempiohjelmasi?
        Unelmien kosinta?

        Mitä muuten pakastimesi sisältää?


      • Anonyymi
        jos haluaa nähdä kirjoitti:

        Kaikkein kamalinta on, että sinua itseäsi aletaan syyttää siitä, että olet aloittanut kiusaamisen! Näin tuo pe rkeleellinen tyyppi on päässyt päämääräänsä....ja kaikki menee täydestä! Eihän normaali ihminen edes osaa aluksi ajatella, että sinua kiusataan. Aluksi sitä yrittää panna sen hetkisenkestäväksi asiaksi, joka kohta varmaan lopahtaa, mutta kun se jatkuu niin ei oikein tiedä miten osaisi toimia....sitä yrittää vaan sietää.....näin toimii ihminen! Nyt vain on niin, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät osaa elää omaa elämäänsä. Vainoaminen on nykyään rangaistava teko....eikö olekin outoa, että ihmiset vainoavat toisiaan maassa jossa kaikki on suhtkoht hyvin!?Eikö maailma ole jo muutenin sekaisin...pitääkö olla vielä tällaistakin? Heidän elämänsä pyörii toisten tahdissa.....nykyään yritetään kouluissa päästä irti koulukiusaamisesta, mutta jos ei haluta/pystytä näkemään, että kiusaaja on kokonaan syyllinen ja kiusattu on vain uhri....yritys jää nolla tasolle ja kiusaaminen jatkuu loputtomiin! Sanotaan että tärkeimmän voi lukea "rivienvälistä".....ja niin se on!Koululuokassakin pystyn näkemään jo muutamasta ilmeestä, että kuka on se ketku! Sinäkin kirjoittaja joka sanot, että joitain asioita on mahdotonta unohtaa....oletko OIKEESTI miettinyt mikä sinua kaivelee todella niin paljon, että pilaat elämäsi sen vatvomisella? Luulen että sinä vain haluatkin omasta suuresta syystäsi kiusata!

        kyllä samaa mieltä ja kun pakkohoito loppui näitä on vapaalla ja huumeitä lääkkeitä viinaa sekasin pedofiilit pääsevät kuin koirat ja vainoojat uhrit kärsivät aina


    • Black Velvet

      Minulle ei selvinnyt että kuka tekee ja mitä !

      Saisiko hieman kongretiaa - Kiitos

      • Koti Karate

        black velvet

        Mikä sinua tässä asiassa niin kiinnostaa ?


    • Vaino vaino

      Ei ole rahaan liittyvä vainoaminen kyseessä. Ihan muut asiat.Eikä ole mikään oharikaan.
      Ja kostosta ei voi olla kyse,kun mitään en ole tehnyt kyseiselle henkilölle.
      Hänellä vain on jonkinsortin psyykeongelmia.Hän on samaa tehnyt monelle muulle.
      Ottaa silmätikuksi jonkun ja alkaa toimia.
      En tiedä olisiko skitsofreniaa?

      • insuliinii...

        No sinusta ei olisi ainakaan lähihoitajaksi.
        Toivottavasti et opiskele terveysalalla.Asiakkaissa on nimittäin aikalailla noita kahjoja.Alat kohta nähdä mustia mörköjä öisin katossa.


    • setti apat

      tapa ittes

    • Aikeissa...

      Eipä auta muu kuin rautaputkella polvet tohjoksi ja puhelin salaiseksi. Eipä vainoa enää. Muu ei auta jukolauta.

      • job työihminen

        rautamaalilla yks 12 wee varkkilan äpäräkin saatiin kylmäksi hehehhee


    • Mister Sinister

      Lopetin exäni vainoamisen siksi kun tuli täyteen sama määrä kun oltiin yhdessä. Se oli minulle helvettiä, joten tein sille akalle saman määrän helvettiä. Ihan oikein jos minulta kysytään.
      Että terveisiä sinne ulkomaille jonne Exä muutti..

      • fiksu veto exältä

        Olisit mennyt perästä,mutta ei varaa lentolippuun?


      • Tekoniemi
        fiksu veto exältä kirjoitti:

        Olisit mennyt perästä,mutta ei varaa lentolippuun?

        Aika ja välimatka parasta mitä vanhalle suhteelle voi tapahtua !

        Älä ole yhteydessä häneen enään niin ei saa väärää kuvaa että haluasit olla hänen ja hänen kavereiden kanssa enään missään tekemisissä.


      • Anonyymi
        Tekoniemi kirjoitti:

        Aika ja välimatka parasta mitä vanhalle suhteelle voi tapahtua !

        Älä ole yhteydessä häneen enään niin ei saa väärää kuvaa että haluasit olla hänen ja hänen kavereiden kanssa enään missään tekemisissä.

        tiedätkö ei välimatkakaan auta ei lähestymiskiellot ja olen itse ollut poikani myös tämän yhden seksisairaan kiusauksen kohteena 2000vsta ja useat ovat menettäneet elämänsä tämän miehen takia, poliisit ei puutu ennenkuin jotain tapahtuu näin se menee aina ja uhri kärsii, muutin useita kertoja ja aina otti selville missä asun ja kiusaamista jatkunut ihan tähän päivään olen lukuisia kertoja ollut turvakodissa ei sosiopatit tekevät ihmisen elämästä helvetin poikani lapsuus nuoruus meni tämän sian takia valkeakosken hullun joka asuu tampereella


    • Oma on mörkösi

      Valot voi sammua ,hui, ja silloin SE tulee . Aina ole varuillaan. Et tiedä milloin on takanasi.

    • makkara1

      noo eiköhän sitä exääs hoida joku iso kullinen jätkä...........ulkomailla pistelöövät ihan urakalla.........pimpsu mällin peitossa................huuuuuuuaaaaaahhhhh buuuuuuuaaaaah.......taidat olla joku säälittävä jäpetti kun täällä kirjoittelet............

    • Koston enkeli tuli

      Huomaat, et musta huppu on päässäsi , makaat pihallasi. Kaikki pimenee. Valot pihaltasi sammuivat hetki sitten.

    • Kapavelkoja on.

      - Jengienkelitkö ? Tilausnumeron saisinko jotain kautta ?

      • Juuri nyt on aika

        Alan miehiltä saat tilauskeikka numeron.


    • v-mäinen hlö

      Tän aloituksen on parempi olla provo,ti sitten Varkaudella menee aivan helevetin huonosti.Hiukan vois nimittäin kyseenalaistaa aloittajan mielenterveyttä.

      Runollisessti "jo sieluni silmillä näen",kun joutuu kuulusteltavaksi jonkun parikymppisen kiertopalkinnon takia,joka anoo lähestymiskieltoa periaatteella;
      -V-mäinen ihminen,joka saa ahdistumaan.Todistajina pissislauma;joiden uskottavuutta lisää se seikka,että ovat toista tai kolmatta kertaa tiineinä (ja isästä ei tietoa).Ahdistuksen eri tasoista on pidetty poliisia varten erillistä kirjaa.

      Hienoa että Varkauden kaupunki sijoittaa aikuisopiskeluun että saadaan näitä pitkäaikaistyöttömiä ja ahdistuneita pissiksiä lähihoitajakouluun.Mutta vaikuttaa että lähihoitajiksi nykyään opiskelee vain se väestönosa joka tarvitsisi itse hoitoa eniten.
      Miten nämä selviävät potilaista,kun noiden koko oma elämä on sairaala.Psykiatrisen klinikalta ruumishuoneeseen.

    • Anonyymi

      hei asun tampereella , ja minua on kiusattu ravintola karaokepaikoissa naiset jotka kimpussa porukalla, kurstamista vainoamista keksitäänjuoruja vainotaan ja vaikka henkilökunta ravintolissa näkevät kiusaamista ei puututa, en käytä alkoholia ja nämä naiset niitä on vaikka kuinka monia joulu pilattiin ja eilen eräässä ravintolassa yksi näistä sekopäistä tuli yhteen karaokepaikkaan ja ylläri tämä nainen meneekin paaritiskille omistajlle minusta puhumaan jotain p.kaa ja tämä omista joka satavarmasti tntee minut en häiriköi ketään käyn laulamassa ja kun joulupäivänä olin uuden vuoden aatoona ravintolassa tunnin siivosin laseja pöydistä asiakkaan kun oharit tehnyt joku joka piti tulla myyntipuolle en saanut eses kiitosta eli näin se menne kassaan tuleva raha tärkein ja suositaan kiusaajia ja en olis ikinä tästä paikasta uskonut, olen kiusattu ollut 2014-2019 saanut minä porttikiellot ja kiusaajat eivät ja vaikka tykätään huonoa nämä ravintolt oli kivoja pakkoja ennen nyt muutaman vuoden sisällä mennyt huonoksi ravintola kulma ale rautatienkatu ja ravintoala hovipoika näissä suositaan sakka kiusaajia ja mustalainen saa kiellon onko oikein ja en käytä hameita mustalaisten elän siivosti en juo en riitele huumemyyjä nainen joka kärähtänyt slakuljetuksesta ja moneen lähtöön olevi ihmisiä olen jäänyt paikoista pois ja nyt päättänyt tampere jää ja oli ikinä virhe tampereelle muuttaa paikkakunta on pahin ja ihmiset kamalia ihmisiä

    • Anonyymi

      Keitele group laittaa työmarkkinakentänkin sekaisin.

      Lestadiolais huijarit. En suosittele työpaikkana kenellekkään. Narsisti kylävainio johtaa pelolla firmaa. Saatanan kummisetä meininki.
      Ei mitään arvostusta toisen tekniikan alan osaajia kohtaan. Huono palkka asentajilla sekä valehtelua yms. Pitäs vaan sokeasti uskoa mitä sanovat ja käskevät.
      Kattoivat heti alusta asti pitkin nenäänsä. En ikinä ole ollut samanalaisessa firmassa töissä. Nykyään olen muualla

    • Anonyymi

      Missä ongelmat, siellä lestadiolaisia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe