Äkkiä nyt

Kauan kestää

Koska se android 5.0 oikein tulee? Siis moto g4g kyseessä.

16

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen kun tietäis...

      Mulla on sama puhelin, se 4G LTE-versio. Vanha Kitkat on jo tylsä ja moniajo ainakin Kitkatin kohdalla on todella surkeaa. Musiikkisoitin ja EQ sovellukset nimittäin sulkeutuvat taustalta nettiä selattaessa hyvinkin usein, eli musiikki lakkaa soimasta taustalta. Toivottavasti Lollipop parantaa moniajoa.

      Itse oon pettynyt Motorolan päivitysaikatauluihin. Uskoisi puhtaan Androidin saavan nopeasti päivitykset... Varmana menee 2015 vuoden puolelle tää päivitys... Ihme jos tulee vielä tämän vuoden puolella...

      • Niin hidasta

        Sama luuri täällä, ja odotellu, kun kuuta nousevaa. Veikkaan myös, että menee ens vuoden puolelle. Paska juttu.


    • odotusrobotti

      Kaccaa. Piti tulla "joulukuussa" eli olen odotellut jo kuukauden. Ei niin etteikö tämä nykyinenkin toimisi ihan hyvin, itse asiassa olen tosi tyytyväinen luuriin. Oli halpa ja hyvä ja konstailematon. Vain kameran kuva on suttuinen, senkin tiesin arvosteluista.

      • Usko matonta

        Tuleeko päivitys vasta helmikuussa? Jostain luin tämmöstä...


      • Muumerkki
        Usko matonta kirjoitti:

        Tuleeko päivitys vasta helmikuussa? Jostain luin tämmöstä...

        Eipä taida tulla, edes helmikuussa. Odottavan aika on pitkä....vähiin käy kuukausi. Seuraava luuri ei tule olemaan ainakaan Motorola, vaikka ilman saisi.



    • PPAP2

      tikkari tulee moto x, moto g, moto e, droid ultra, droid maxx sekä droid mini malleihin ensinmäisen vuosineljänneksen kuluessa.

      • PPAP2

      • Ensi jouluksiko

        Näyttää kestävän niin kauan, että kerkee jo luuri ehkä vaihtua. Voi elämän kevät...


      • Mikäkestää
        Ensi jouluksiko kirjoitti:

        Näyttää kestävän niin kauan, että kerkee jo luuri ehkä vaihtua. Voi elämän kevät...

        Siltä alkaa tuntumaan, että luuri todellakin vaihtuu. En voi ymmärtää mikä he....ti mättää. Piti olla nopeat päivitykset, ei siltä tunnu.


      • amatööritenavaneuvoo

        Hienoa että kannyman suositteli monille tätä puhtaalla androidilla ja nopeilla päivityksillä olevaa puhelinta ja moni meni lankaan. Kokeillaan nyt vielä ihmeessä nexusta jos haluatte pettyä lisää.


      • PPAP2
        amatööritenavaneuvoo kirjoitti:

        Hienoa että kannyman suositteli monille tätä puhtaalla androidilla ja nopeilla päivityksillä olevaa puhelinta ja moni meni lankaan. Kokeillaan nyt vielä ihmeessä nexusta jos haluatte pettyä lisää.

        no oikeassahan kände oli siinä, että hintalaatu suhde oli/on kohdillaan kyseisessä lelussa. itse pidin 2013 originaali mallista enempi. Lenovo kaupan jälkeen ilmestynyt 2014 malli ei ole ollut omasta puolestani mitenkään erinomainen kömpelöine muotoiluineen, valovuotoineen jne, olkoonkin ettei originaali malli sisältänyt LTE tukea, eikä muistikortipaikkaa.


    • hemit1

      Varmaan jo kesäksi ehtii, mahdollisesti jopa ennen uuden version (5.jotain) julkaisua.

      • Odottajarola

        Ja mitähän tuo "jo" siinä tarkoittaa? Onnetonta touhua, en paremmin osaa asiaa ilmaista, kele.


    • huonojuttu

      Kestää aivan hitoxeen. Tympii. Kyllästyin tähän touhuun HYC:n kanssa vaikka oli muuten kelpo luuri. Nyt sitten Motorola....

    • Edelleen mennään samalla vanhalla tylsällä kitkatilla... Eihän se Vapunen aina oikeessa oo. Vapunen niin suositteli kaikille kyseistä merkkiä juuri nopeiden päivityksien ja puhtaan Androidin takia, mutta mites kävi, Samsung jopa ehti saamaan lollipop-päivityksen Galaxy S5 puhelimeen ennen kuin Motorola sen Moto G 4G:lle.

      Itse suosittelen Motorolaa vain puhtaan Androidin takia, en enää sen takia että olis mukamas nopeat päivitykset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe