Toivottavasti Putin poisaa virolaiskysymyksen

Helsikinläinenkin

Toivottavasti Putin on riittävän rohkea, että poistaan Viron Suomelle aiheuttaman ongelman. Viro on Itämeren alueen syöpä ja siitä nykymuotoisena tulisi päästä eroon.
Kaikki Suomen ongelmat ovat tavalla tai toisella Viron ja virolaisten syytä.

14

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esapekka59

      Oletpa sinä tyhmä. Onko perusteluja miten suomen ongelmat ovat viron syytää?!!

      • 2+10

        Älä provosoidu palstan vakituiselle häirikölle. Yhden ja saman ääliön tekstejä useimmat.


      • Nuin
        2+10 kirjoitti:

        Älä provosoidu palstan vakituiselle häirikölle. Yhden ja saman ääliön tekstejä useimmat.

        Ei tässä mistään provosoitumisesta ole kysymys. Fakta on, että Viro on myrkyttänyt Suomea ja suomalaisia viinalla,huumeilla ja HIV-postiivisilla homoilla ja muilla huorilla. Lisäksi Viron harmaa talous ja rikollisuus on aiheuttanut Suomeen massatyöttömyyden, nämä kaikki asiat ovat täysin faktaa. Ilman nykyisenlaista parasiitti-Viroa Suomi olisi kukoistava maa, jokainen joka muistaa 1980-luvun tietää sen.


      • Kantasuomalainenhki

        Älä suotta ammu viestintuojaa!


      • 50 luvulla toisin
        Nuin kirjoitti:

        Ei tässä mistään provosoitumisesta ole kysymys. Fakta on, että Viro on myrkyttänyt Suomea ja suomalaisia viinalla,huumeilla ja HIV-postiivisilla homoilla ja muilla huorilla. Lisäksi Viron harmaa talous ja rikollisuus on aiheuttanut Suomeen massatyöttömyyden, nämä kaikki asiat ovat täysin faktaa. Ilman nykyisenlaista parasiitti-Viroa Suomi olisi kukoistava maa, jokainen joka muistaa 1980-luvun tietää sen.

        50 luvulla Suomi vasta kukoistikin, oli Eloveena tytöt ja Tauno Palo !


      • Viro ikuinen luuseri
        50 luvulla toisin kirjoitti:

        50 luvulla Suomi vasta kukoistikin, oli Eloveena tytöt ja Tauno Palo !

        Parempi sekin kuin venäläinen isäntä.


    • Kalju Kulli

      Todettakoon aluksi, että "meitä" on monta, ei todellakaan kukaan yksin tänne kirjoittele. Uskoisin että puolellamme on suurin osa ainakin eteläisen Suomen asukkaista, koskapa heitä virolaiskysymys eniten koskettaa. Useimpia se koskee esteettisesti, mutta enenevässä määrin myös taloudellisena ja inhimillisenä vahinkona.

      Itse löysin tämän palstan äskettäin, mutta olen pohtinut tätä virolaisongelmaa jo pidemmän aikaa. Tämä syöpä etenee säteittäin pääkaupunkiseudulta maakuntiin, eikä se ole edennyt vielä kovinkaan pohjoiseen muutamia yksittäistapauksia lukuunottamatta. En muista nyt paikkakuntaa, mutta jossain keski-Suomessa vuosi-pari sitten virolaisporukka oli varastellut kaupoista ja valveutuneet kansalaiset-kiitos heille-muiluttivat nämä virolaiset kylän ulkopuolella.

      • 13+16

        Älä jauha skeidaa, yx ja sama kurahousu eli sä ite, tääl kirjottaa fuulaa Virosta. Mut jos sä uskot päässäs oleviin ääniin niin kai se tuntuu susta että sinussa on teitä monta.


      • Kalju Kulli
        13+16 kirjoitti:

        Älä jauha skeidaa, yx ja sama kurahousu eli sä ite, tääl kirjottaa fuulaa Virosta. Mut jos sä uskot päässäs oleviin ääniin niin kai se tuntuu susta että sinussa on teitä monta.

        Pysytään aiheessa, eikä mennä henkilökohtaisuuksiin jos totuus ei miellytä. Aivan sama kuinka monta, on sitten 10 tai 30 kansalaista jotka täällä kirjoittaa, tai millaisia he ovat ihmisinä. Asia on tärkein, eikä tätä aihetta voi liikaa pitää esillä. Faktojen julkituominen saattaa herätellä myös nukkuvia Suomen kansalaisia (alkuperäisiä).

        Toivoisin, että yrittäisit kumota mielummin näitä väittämiä kuin että haukut itse sanantuojia. Yrität tietysti pitää kynsin hampain kiinni saavutetuista eduista ja sossutuista ja pelkäät lopulta joutuvasi niska- perseotteella heitetyksi Tallinnanlaivaan jos totuus tulee laajemmalti kansalaisten ja päättäjien ymmärrykseen.


    • Aleksi Neukkulainen

      Saakohan Putin lauantaina 6.12. Jonkun mitalin. Onhan hän Suomen suuri ystävä ja johtaja. Milloinkahan mr. Putin vapauttaa Suomen EU:n ikeestä ja Naton uhkasta. Sitten meistä suomalaisistakin voisi tulla kosmonautteja. Päästäisi kaikista loisivista maahanmuuttajista ja saisimme tänne ahkeria/rehellisiä Venäläisiä, samalla itse pääsisimme osalliseksi Venäjän sosiaaliturvasta :D

      • ei varmaankaan

        Miksi saisi, ei Suomi ollut Viron tavoin Venäjän alusastia puolivuosisataa.


    • Teretulemast73v

      Olen asunut monta kymmentä vuotta pääkaupunkiseudulla ja asun edelleenkin.
      Nähdäkseni virolaisista ei ole ollut haittaa tai vahinkoa, vaan pelkästään hyötyä.
      Tien varressa asuvana näen kuinka suur-Helsinki ei saa töitään tehdyksi, vaan tien täydeltä, ja rautatien, menee maalaisia aamuisin heitä auttamaan. Ja laivalla tulee lisää Virosta väkeä, jotka auttavat helsinkiläisten elämää.
      Markkinatalous on tällaista: jos jotkut uusavuttomat, joilla käsien motoriikka on huono ja samoin järjenjuoksu, niin jostakin tulee osaavia ihmisiä. Rakentamaan, korjaamaan, lunta luomaan, lääkäreiksi jne.
      Tietenkin on suomalaisia, joille esim. vankilat ovat tuttuja, saattavat sielläkin joskus tavata virolaisia rikollisia ja saavat väärän käsityksen muutamien heppujen perusteella.
      Kahdelle pienelle maalle ja kansalle yhteistyö on yksi keino parantaa selviämisen mahdollisuuksia.

      • osaavia juuh

        Varastamaan rakennustyömailta tavaraa joka myydään sitten kotona eestissä.


    • Soumi versus Viro

      Kes siis ikkagi kuritegude poolest esirinnas on?

      http://www.murha.info/phpbb2/

      Soomlased paistavad head õppijad olevat, kui oletada, et siis, kui Eesti "raudse eesriide" taga oli, Soomes kuritegevust polnud.

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe