Naapurit kyttää

5454343434

Muutin noin vuosi sitten nykyiseen asuntoon isohkoon kaupunkiin. Kämppä itsessään on tosi hyvä MUTTA...naapurit kyttää koko ajan.

Kun olen pihalla niin koko ajan päitä näkyy ikkunassa. Kun olen sisällä keittiössä (josta näkee ulos) niin koko ajan joku kyylää asuntoihin päin ja välillä myös mun asuntoon päin.

Kyttääminen ei lopu edes tuohon vaan monesti rappukäytävässä oleillessani joku/jotkut aivan selkeesti tulee kyyläämään ovisilmästä tai postiluukusta.

TOSI RASITTAVAA!!! Voiko tästä tehä mitään valitustra vaikka isännöitsijälle tai vaikka poliisille?

7

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaperski

      omaatko useamman, kuin yhden persoonallisuuden?

      "Kun olen pihalla niin koko ajan päitä näkyy ikkunassa". - kyttäät siis muiden ikkunoista sisään ulkona ollessasi...

      "Kun olen sisällä keittiössä (josta näkee ulos) niin koko ajan joku kyylää asuntoihin päin ja välillä myös mun asuntoon päin". -kyttäät naapureita ikkunasta ulos ollessasi keittiössä.

      sinusta tulisi valittaa vähintäänkin isäinnöitsijälle, tosin olet salakatselija eli paras olisi soittaa suoraan sinitakkiset.

    • pohva

      Miksi sinä oikein oleilet siellä rappukäytävässä? Rappukäytävät ovat vain kulkua varten. Ei ihme jos joku kyylää. Asunnot ovat oleilua varten. Mutta ihan rehellisesti. Tuskinpa kuitenkaan sinua kukaan erityisemmin kyylää. Moni voi katsoa ovisilmästä vaikka ihan vain siksi, että katsoo tuleeko joku käymään tai onko joku asiaton juttu menoillaan. Tokihan on olemassa ihmisiä jotka kyyläävät ihan harrastukseksi. Tosin, ei sekään heidän vikansa ole että kyyläävät. Joku on antanut kyyläämiselle syyn ja alun. Todennäköisimmin sen on aiheuttanut henkilö joka on häirinnyt muita kanssa eläjiä meluamisella. Kantapää askeluilla, rymykännäämisellä, tupakoinnilla jne.

    • avaja,

      Olet vain kitsofrenii. Minä en moisia edes ajattele. Joku katsoo aina ulos!

    • Niinno:.

      .

      "Se ei olisi suotavaa että oleilet omassa asunnossasi"

      .

    • 5454343434

      Naapurit laskevat asuntooni sinappikaasua!!

    • ymmärrän

      Soita poliisille jos olet nainen ja kyttääjät miehiä. Ne voi vaikka suunnitella raiskaustasi tms.
      Jokaisella on oikeus kulkea niin ettei näe muiden katseita, omat silmät varpaisiin ettet syyllisty vastakyttäykseen.
      Kyttäys on kauheaa mutta paehmpia on toisten ajatukset, naapurit ajattelee mun asioita ja ne aiheuttaa häiriöä televisiooni.

    • lähiössä ollaa liki

      Ikkunat ovat ulos katsomista varten.Jos se häiritsee, valitse asunto, ja alue, jossa ei näe ulos.Laita vaikka kaihmimet kiinni.

      Mistä tiedät että kyttäävät, kyttäsitkö itsekkin sinnepäin ja sitten sen näit?
      Jos et katso, et näe, että toiset katsoo.Jos katsot kyttäät itse myös.

      Siis, kun olet ulkona sua kytätään sisältä, ja kun olet sisällä, sua kytätään ulkoota.Etköhän itsekkin kyttäile sitten samalla lailla?

      Opetteleppa suvaitsevaisuutta, hymyile,ja moikkaa seuraavaksi.Saat hyvän mielen, ja ehkä ystävän :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      356
      3175
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      129
      1197
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      953
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe