KYMP/Elisa-KYMP

somanet

Toimiiko Tallinmäellä tuo nettiyhteys?

Yritin soittaa vikapuhelimeen niin jonotusta jaksoin puoli tuntia, eli ei siellä kukaan aio vastata.
Meni monta vuotta niin KYMP pelitti moitteetta, nyt päivä pari Elisa-KYMPpiä niin heti töksähti?

22

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjurpii

      Eipä tunnu toimivan, EI TOIMI

    • Viihdekaukana

      Itse olen ollut viimeiset 3 viikkoa lähes päivittäin ollut elisan vikapuolen kanssa puhelimessa. Ei toi netti ei toimi digiboksi. Hidastelee ja pätkii välillä kokonaan. Mitään ei saada aikaseks. Asentaja kävi totesi sisällä olevan piuhan risaksi. Vaihdettiin uusi ja tuntia myöhemmin netti taas poikki.

    • Kantsik

      Vaihtakaa Soneran laajakaistaa,,mulla kiinteä toiminut kohta kymmenen vuotta moitteettomasi Tallinmäel,,

      • Vapaa markkinatalous

        Vaihda siinä soneraan kun elisalla on kaapelin puolella yksinoikeus.


      • Nyrkkirauta
        Vapaa markkinatalous kirjoitti:

        Vaihda siinä soneraan kun elisalla on kaapelin puolella yksinoikeus.

        Haminassa Soneralla oma kaapeliverkko,,Elisan kaapeli taitaa olla aika pahasti keskeneräinen,,No veikkaan että Sonerakaapoilijan mokkulakin toimii paremmin kun elisan kiinteä laajakista,,


    • köyhät

      Ketkä yleensä asuu edes tallinmäellä.

      • Varakkaat

        Missäs itse asut, Marjarinteessä vai Riekontiellä, kun olet "köyhiä" nimimerkkisi mukaisesti? :D


    • vitsijoo

      Joo samoin Hamina-Asunnot sysää ongelman Elisalle, ei siis ota mitään kantaa, vaikka asiakkailleen tarjoaa netin; kai se nyt olisi vuokranantajan etu kyseessä, jos maksaa palvelusta jota ei saa, eikä omalta puoleltaan ole halukas edes vikailmoitusta tekemään/vastaanottamaan.
      Se kertoo siitä toimintatavasta, mihin on tultu.
      Eikä Elisa osaa antaa mitään ennustetta, koska vika saadaan korjattua, mutta tuskin tulee kuntoon ennen viikonloppua, eli pitkälle menee ensi viikkoon, ennenkuin netti voisi pelata jos sittenkään?

    • sabotag

      Ehei tule toimimaan ennen ensi viikon loppua, sitä vaan ei le uskallettu ääneen sanoa.
      Mutta jo nyt on selvää, että heti alkoi mättää, kun Elisa tuli.
      Siis ikäänkuin kohtalon ivaa - joku teki jonkunlaisen kunnon källin/ällin/tällin kun KYMPiltä loppui eväät ja Elisa otti haltuun KYMPin verkon. Siis tahallaan ollaan tehty oikein kunnon sabotaasi! Sitähän tämä on.

    • Talli 3

      Asuinpaikkana Tallimäki on varsin rauhallinen,"musta kulttuuri" ei ole vielä pilannut sitä.

    • Valitettavasti jonoajat vaihtelevat tosi paljon. Meillä on kuitenkin vikapalvelu auki 24/7, joten suosittelisin koittamaan uudelleen itselle sopivana ajankohtana.

      Mervi / Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • lappaus

      Ei sovi mitenkään suorille seinillekään, että puoli kylää on "pimeänä" yhtäkkiä - eikä ole ennustetta koska saadaan kuntoon.
      Olisiko luudalla töitä tai pitäiskö jonkun tehdä jotain tälle asialle?
      Se vaan kuvaa sitä, että näin ei voi jatkua.

    • netio

      Voiko tämä olla enää totta; onko kenelläkään mitään tietoa koska tuo tulee kuntoon, siis ollaanko nyt pitkät pyhät ilman nettiä vai miten?
      Miten tämä on yleensä mahdollista kun ei ole (vielä) sotatilakaan maassa?

    • PalstaJuho

      Tämä on elisan tapa hoitaa asia!

      t. Juho / Palstatiimi.


      Voitte tehdä meille tosiaan 24/7 vikailmoituksia, jos satutte jostain löytämään puhelinnumeron josta se onnistuu. Good luck!

      Mukavia hetkiä monipuolisten palvelujemme parissa!

    • hash

      Mikä v'ittu siellä mättää, miksi ongelmaa ei ole saatu korjattua vieläkään.
      Eikä vieläkään tiedetä kuinka kauan ongelma kestää.

      • Liittymä ei toimi

        Sama vika Kotkassa. Taidan lopettaa koko liittymän ja laittaa vaan jatkossa iPhonen Soneran liittymän kautta nettiyhteyden päälle kuten nytkin on, vaikka onkin hitaampi yhteys.

        Tein ensin vikailmoituksen 4 viikkoa sitten KYMPille, mistä tuli viesti, että tuossa on Elisan vikanumero ja ole sinne yhteydessä. Elisa kyllä on ottanut vikailmoitukseni vastaan (tein sen lopulta nein kautta). Sieltä ensin kehotettiin ottamaan yhteyttä KYMPille. Kun kerroin, että KYMPiltä kehotettiin ottamaan yhteyttä Elisaan niin Elisalta soittelivat KYMPille. Vian korjaus on kuulemma työn alla ja saan siitä tekstiviestin kun vika on korjattu. Vika ei johdu minun laitteistani vaan on palveluntarjoajan päässä.

        Maksu kuitenkin on näyttänyt kelpaavan, mitään hyvitystä eivät ole luvanneet, en tosin ole sitä pyytänytkään toistaiseksi.


      • Hannu65656
        Liittymä ei toimi kirjoitti:

        Sama vika Kotkassa. Taidan lopettaa koko liittymän ja laittaa vaan jatkossa iPhonen Soneran liittymän kautta nettiyhteyden päälle kuten nytkin on, vaikka onkin hitaampi yhteys.

        Tein ensin vikailmoituksen 4 viikkoa sitten KYMPille, mistä tuli viesti, että tuossa on Elisan vikanumero ja ole sinne yhteydessä. Elisa kyllä on ottanut vikailmoitukseni vastaan (tein sen lopulta nein kautta). Sieltä ensin kehotettiin ottamaan yhteyttä KYMPille. Kun kerroin, että KYMPiltä kehotettiin ottamaan yhteyttä Elisaan niin Elisalta soittelivat KYMPille. Vian korjaus on kuulemma työn alla ja saan siitä tekstiviestin kun vika on korjattu. Vika ei johdu minun laitteistani vaan on palveluntarjoajan päässä.

        Maksu kuitenkin on näyttänyt kelpaavan, mitään hyvitystä eivät ole luvanneet, en tosin ole sitä pyytänytkään toistaiseksi.

        Ei ollut ennen nettiä ja pettiä ja hyvin pärjättiin. Minä en kaipaa nettiä enkä tule sitä ikinä käyttämään mikään tavalla. Se on varma!


      • majamajava
        Hannu65656 kirjoitti:

        Ei ollut ennen nettiä ja pettiä ja hyvin pärjättiin. Minä en kaipaa nettiä enkä tule sitä ikinä käyttämään mikään tavalla. Se on varma!

        Sellaista se elämä havumajassa on.


      • toimii-ei toimi
        Hannu65656 kirjoitti:

        Ei ollut ennen nettiä ja pettiä ja hyvin pärjättiin. Minä en kaipaa nettiä enkä tule sitä ikinä käyttämään mikään tavalla. Se on varma!

        Postikortillako laitoit viestisi ?


      • Internet rules
        Hannu65656 kirjoitti:

        Ei ollut ennen nettiä ja pettiä ja hyvin pärjättiin. Minä en kaipaa nettiä enkä tule sitä ikinä käyttämään mikään tavalla. Se on varma!

        Kuules Hannu ei nykyjään pärjää ilman nettiä, ja ethän ole saannu tota viestiäsi tänne ilman nettiä :))


    • Elisa syvällä siellä

      Suljin Elisa Viihde palvelun ja ajattelin jatkaa normaalilla laajakaistalla. Tänään selasin tilausvahvistusta ja siellä näkyy että avausmaksu 68€! Mitvit! Ei kun taas soittamaan asiakaspalveluun!

      • Hei Elisa syvällä siellä,

        tuo avausmaksusi tilanne saadaan myös tarkastettua, jos kirjaudut Palstalle ja lähetät asiakastietosi minulle yksityisviestillä profiilistani elisa.to/kukkarippa jos asia on vielä kesken.

        Laura / Palstatiimi
        http://elisa.fi/palsta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe