Sudatone selluliittivoide/geeli

Sudatone

Onko kenelläkään kokemusta Sudatonen selluliittivoiteesta tai geelistä?
On ainakin tosi kallista. Pitäisi olla ammattilaisten käyttämä ja poistaisi selluliittia nopeasti ja tehokkaasti.
Hinnasta huolimatta ajattelin kuitenkin tilata sitä Terveysteekin verkkokaupasta mutta olisi kiva kuulla myös muiden kokemuksia mikäli sellaisia löytyy =)

5

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sudatone

      Olenkohan myöhässä vastaukseni kanssa... Itselläni ei valitettavasti ole kokemusta ko. geelistä, MUTTA kokemusta on siitä, että täällä kotosuomessa kaikki hinnat ovat vähän yläkanttiin, eli kannattaa katsoa hintoja myös ulkomailta, esim. Amazon UK saattaa monessakin asiassa olla edullisempi ja tilaus on helppoa ja luotettavaa: http://tinyurl.com/p5vxkqb Samaa voi sanoa Saksan Amazonista: http://tinyurl.com/okymxjw Tosin, itse suosin UK:ta, koska kieli taittuu paremmin :)

    • aila60helena

      Tilasin Terveysteekistä tarjoushintaan ja kokeilin tänään eka kerran. Tuntuu tehokkaalta ja lämmittää kyllä mukavasti, ainakin luulisi selluliitin sulavan, mutta katsotaan mitä tapahtuu, kun käytän pidemmän aikaa.

      • selluElli

        Harkitsen tilaamista, oletko vielä tyytyväinen tuotteeseen?


    • KeskustelunAloittaja

      Kappas tästä on kiinnostunut muutkin :)

      Tosiaan, tilasin tuon geelivoiteen siinä marraskuussa.

      Ensimmäisellä käyttökerralla hierottuani geelin iholle, iho muuttui räikeän punaiseksi (mukaan lukien kädet!) ja alkoi järkyttävä kuumoitus kuin iho olisi liekeissä. Ja mulla kun jäi Terveysteekin tuoteselosteesta lukematta se että kuumoitus ja punoitus kuuluu asiaan niin olin kyllä aivan shokissa ja olin varma että laitoin geeliä joko liikaa tai sitten vain olin vakavasti allerginen jollekin ainesosalle. Henki siinä meinasi salpaantua ja oli pakko mennä kylmään suihkuun ja yrittää pestä jo imeytynyt geeli pois äkkiä.

      Noh, tuon ensi järkytyksen jälkeen aloin käyttämään geeliä päivittäin iltaisin suihkun jälkeen reisiin ja pakaroihin muutaman viikon ajan kunnes sen käyttö sitten jostakin syystä (laiskuuttani) jäi pois ja tuolla se geelipurkki kaapissa vielä odottaa.

      En huomannut niiden viikkojen aikana mitään radikaalia muutosta selluliitin näkyvyydessä, mutta ihan kuin se olisi kiinteyttänyt!
      Luulen että jos olisin orjallisesti käyttänyt geelin säännöllisellä käytöllä kerralla loppuun ja jatkanut senkin jälkeen olisi selluliitti saattanut vähitellen hävitä. Nimittäin sen verran tujulta tavaralta geeli vaikuttaa ja tuoksukin on aika äksyn lääkemäinen joka kyllä ikävästi lemuaa ja tarttuu mm. housuihin ja petivaatteetkin alkaa äkkiä tuoksahtaa siltä.

      Kaippa mä taas innostuisin käyttämään sen loppuun. Mutta pitää kyllä ostaa vinyyli hanskat joiden kanssa geeli levittää koska se on inhottavaa että kädetkin ovat aivan punaiset ja kuumottavat vaikka kädet pesisikin välittömästi aineen levityksen jälkeen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe