top 5 turn offit naisessa

mun mielestä

1 tatuoinnit
2 röökaus
3 kännäys
4 syljeskely
5 kiroilu

65

1663

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsho mhun

      tatuointia hei, ohoh, hhei sori, vähän poltti tosta sun hihasta thää mun rööki. Pthyi, vittuuks tässä muuta.

    • Sonne
      • Sonne

        Eräs nimeltä mainitsematon professori sai kohtauksen, kun tällainen ötökkä käveli avoimen ikkunan äärelle ja sylkäisi pihalle.

        Katsoin Tuubista.

        (Naurua)


    • BEM

      1 tatuoinnit. Samaa mieltä. Joku siisti kiva voi mennä, mutta mitä enemmän sen pahempi.

      2 röökaus. Ihmiset luulee, ettei se haise tai maistu, mutta kyllä vain se niin tekee

      3 kännäys: varauksella joo. Kännit sopivassa paikassa joskus voi olla ihan kivat ja merkki, että osaa ottaa rennosti.

      4 syljeskely: Ei kai kukaan aikuinen nainen syljeskele. Ehkä joku amis kampaajaopiskelija.

      5 kiroilu: Jossain määrin. Jos se on jatkuvaa vit*tua, niin joo, mutta sopivasti käytetyt kirosanat.

      Lisäksi

      6. Reilu ylipaino. Ei tarvitse varmaan selittää

      7. Huomattava alipaino: Ei varmaan tätäkään.

      • Kyllä ne lukiolaisetkin ihan yhtä lailla syljeskelee kuin amiksetkin...


    • GSP07

      muotihullu
      sipsisohvahiisi
      pumppaa yli painonsa
      koira lover
      hokifani

    • 0,007

      Tatskat
      huomattava silkasta välinpitämättömyydestä johtuva ylipaino
      tupakointi
      humalahakuinen juominen
      Parran kasvu

    • ikujyhtgrf

      Pieni peppu, ohuet jalat

    • ihku4

      Tatuoinnit
      Alkoholi
      Roskaruoka
      Lihavuus
      Keittotaidottomuus
      Ylimielisyys
      Kissat koirat jos niitä on usempi kuin yksi.

    • nikodeeeeeeemys

      Tatuoinnit, ehdottomasti
      äijämäinen lätkän tms fanitus
      ajelemattomat sääri tai kainalo karvat
      nuuskaaminen
      kadulle räkiminen

    • antidarra

      Paska lista.

      Käynnäys on hyvästä, koska absolutistit pääasiassa tavalla tai toisella uskovaisia tai sitten hattukukkia, jotka katsovat asioita persesilmäisesti ja ovat sen lisäksi usein tylsiä tuppisuita.

      Tatuoinnit, ihan sama onko vai eikö.

      Savuttelu, myös ihan sama.

      Kiroilu, jälleen ihan sama.

      Syljeskelykin käy, kunhan ei syljeskely lattialle eikä missään tapauksessa lasiin.

    • hmhmhmmjmm

      Noista mä karsastan vain nroa 4, eikä sekään mulle offi olis.

      Mun lista vois olla:

      itsekkyys, tyhmyys, puhumattomuus, synkkämielisyys ja alipainoisuus

    • Kun taas mun mielest

      TOP 5 Turn off miehessä:
      1) Ylimielisyys
      2) Ahdasmielisyys
      3) Pikkumaisuus
      4) Tekopyhyys
      5) Tylsyys

      • Sonne

        Miehisiä piirteitä kirkkaimmillaan.

        (Naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Miehisiä piirteitä kirkkaimmillaan.

        (Naurua)

        Taas vastapoolina meillä on Ismo, Mikko (WHB) ja Kimmo Pohjonen. Todellisia ja luovia, kauniita, äärimmäisen lahjakkaita.

        Sopii kokeilla.

        (Vanhan bändärin naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Taas vastapoolina meillä on Ismo, Mikko (WHB) ja Kimmo Pohjonen. Todellisia ja luovia, kauniita, äärimmäisen lahjakkaita.

        Sopii kokeilla.

        (Vanhan bändärin naurua)

        Sä olet kyllä hirvein ihminen, mitä tiedän.

        (Reps)

        https://www.youtube.com/watch?v=Qi-8a-o72wM


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Sä olet kyllä hirvein ihminen, mitä tiedän.

        (Reps)

        https://www.youtube.com/watch?v=Qi-8a-o72wM

        Onko sinusta tehty joskus biisi?

        - No mä en silleen voi olla satavarma, koska kukaan ei koskaan tunnusta mulle mitään. Kaikki roikkuu kuin ilmassa.

        (Onomatopoeettista naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Onko sinusta tehty joskus biisi?

        - No mä en silleen voi olla satavarma, koska kukaan ei koskaan tunnusta mulle mitään. Kaikki roikkuu kuin ilmassa.

        (Onomatopoeettista naurua)

        Mutta kieltämättä sellainen olisi kaunis ajatus, teko. Absoluuttinen hinku jäädä eloon on ajatuksena käsittämätön, sietämätön.


        (Naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Mutta kieltämättä sellainen olisi kaunis ajatus, teko. Absoluuttinen hinku jäädä eloon on ajatuksena käsittämätön, sietämätön.


        (Naurua)

        Jäädä ihmisten huulille puuttuvaksi sanaksi, palaksi suurta kuvaa. Olla kuin freimi ilman kuvaa.

        (Naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Jäädä ihmisten huulille puuttuvaksi sanaksi, palaksi suurta kuvaa. Olla kuin freimi ilman kuvaa.

        (Naurua)

        Tässä on todella hyvä alku. Siis niin kiimainen intro, että puistattaa.

        (Reps)

        https://www.youtube.com/watch?v=1TEFkLlG7h4


    • ghkjghi

      1. Lihakset (erottuvat sellaiset)
      2. Sairaalloinen ylipaino
      3. Alipaino, lautamainen vartalo
      4. Isot näkyvät tatuoinnit, nämä mitkä nyt ovat muotia. Pienet peitettävät vaikka nilkassa tai alaselässä on ihan kivoja ja naisellisia.
      5. Tupakointi

    • 12+20

      1. Lihavuus
      2. Kevytkenkäisyys
      3. Tupakointi
      4. Huonot käytöstavat (syljeskely, piereskely, röyhtäily jne.)
      5. Rintojen koolla ei ole väliä, mutta sellaiset "tyhjät", roikkuvat säkit ovat hirveät

      • ihiuj

        Kaikilla naisilla on jonain päivänä ne tyhjät roikkuvat säkit... Sittenkö vaihdat naista? Vai kasvatko aikuiseksi?


    • tzuide

      1) yli tai alipaino
      2) jos kasvaa viiksi tai partakarvat niin kovasti et joutuu niitä nyppimään, erittäin turnoff touhua
      3) tatuoinnit
      4) miesmäinen urheilufanitus
      5) reidet silleen hirmu kaukana toisistaan, et on hirvee väli

    • Tatuoitu nainen

      Mulle taas turnoff on jätkä joka ei arvosta mua omana ittenäni....

      • the the

        No, kuvittamalla oot tiesi valinnut ja saat syyttää ittees.


    • nnnnämät

      - nylon polvisukat
      - permanentti
      - papiljotit
      - tatuoinnit
      - röökaus

    • 0987777777

      1. Huono itsetunto
      2. Liiallinen huomionhakuisuus
      3. Liiallinen tunteellisuus
      4. Liiallinen materialismi
      5. Negatiivisuus

    • naapurinseppo

      Kainalokarvat tai järkyttävä puska tiedätte kyllä missä :O

    • kyl kyl

      Tatuoinnit, ei kiitos. Eikä varsikaan niille joille ne ei sovi ja jotka niitä ottavat. Ylipainoiset juntit jossain jee jee alanyassa... Röökaus...ei kiitos. Rahvaanomaista ja haisevaa/maistuvaa. Kännit joskus ok, mutta ei oksentelu, itkeminen tai riitely julkisilla paikoilla, sammuminen. Syljeskely, hieno nainen ei syljeskele koskaan. Kiroilu, joskus voi ärräpään päästää mut ei jatkuvaa vttu vttu.... Ja olen nainen.

      • kyl,kyl

        Lisäisin vielä. Pureskellut kynnet, huono iho, huonot hampaat, pitkät varpaan kynnet ja halkeavat kantapäät. Kainalo ym karvat. Kääks. Ylipaino. Jatkuva valittaminen tyhjästä. Laiskuus.


    • Vain mun mielipide

      1. Jos hänellä on lapsi/lapsia.
      Ehdoton turn-off number 1. Minä en ryhdy isäpuoleksi, korkeintaan siinä vaiheessa jos olisi omia lapsia.

      2. Pienistäkin asioista valittaminen, nalkuttaminen.
      Tähän syynä on pienimuotoinen lapsuuden/nuoruusiän trauma. Äitini oli tällainen.

      3. Liiallinen ylipaino.
      Hyvin harvalle naiselle liiallinen ylipaino sopii. Sensijaan lievä ylipaino voi olla jopa turn on.

      4. Tyhjien lupausten tekeminen, epäluotettavuus, pettäminen
      Tyhjien lupausten esittäminen on yksi rasittavimpia ominaisuuksia muissa ihmisissä. Vaikka luotettavuus onkin klisee, se on erittäin tärkeä ominaisuus.

      5. Exästä puhuminen, ex:n kanssa kaverina oleminen
      Jos syyllistyy noihin, ei ole mitään syytä aloittaa uutta suhdetta.

      • herkkä nainen

        1. Minulla on yksi lapsi. Kaunis ihana tytär.
        Harmi vaan että sitä ei näe minusta päällepäin.

        2. En tosiaankaan ole nalkuttaja, itse asiassa hyvinkin rento. Mutta se, että joku on sinulle joutunut nalkuttamaan, ei kerro hyvää sinusta.

        3. Ei liity minuun.

        4.Uskollisempaa naista ei voi löytää. Teen kaiken mitä lupaan, olen rehellinen, enkä koskaan pettäisi.

        5. Ei liity minuun.

        (Toivoisin että otsassani lukisi että olen äiti, jotta en vahingossakaan tutustuisi kaltaiseesi mieheen, jonks suurin turnoff on lapsi/lapset..)


      • 1111111111
        herkkä nainen kirjoitti:

        1. Minulla on yksi lapsi. Kaunis ihana tytär.
        Harmi vaan että sitä ei näe minusta päällepäin.

        2. En tosiaankaan ole nalkuttaja, itse asiassa hyvinkin rento. Mutta se, että joku on sinulle joutunut nalkuttamaan, ei kerro hyvää sinusta.

        3. Ei liity minuun.

        4.Uskollisempaa naista ei voi löytää. Teen kaiken mitä lupaan, olen rehellinen, enkä koskaan pettäisi.

        5. Ei liity minuun.

        (Toivoisin että otsassani lukisi että olen äiti, jotta en vahingossakaan tutustuisi kaltaiseesi mieheen, jonks suurin turnoff on lapsi/lapset..)

        Korostaisin vielä että lista on vain mun mielipide. Kirjoitustesi perusteella vaikuttaisit muuten oikein hyvältä kumppanilta mutta tuo lapsiasia on sellainen josta en tingi. Ja olisihan se yh:nkin kannalta parempi jos minulla olisi myös omia lapsia jotta lapsiasioissa osaisin ajatella myös hänen näkökulmastaan. Onneksi kaikki Suomen miehet eivät ole samanlaisia kuin minä eli moni on hyvinkin valmis ryhtymään isäpuoleksi. Minä uskon että joku saa sinusta hyvän naisen ja kyllä sinullakin on varmaan mielessäsi joku iso turn-off miehissä.


    • Minun femma

      1. Tupakointi.
      2. Ylipaino.
      3. Runsas alkoholinkäyttö.
      4. Matala koulutus ja työ (ei kunnianhimoa edetä elämässä)
      5. Lapsia useammalle kuin yhdelle isälle.

      Pahinta olisi nämä kaikki samassa naisessa, ja asuu kaupungin vuokrakämpässä.

      • ♥♥♥♥♥

        1.valehtelu 2. Pettäminen 3. Ilkeily 4. Pettäminen 5.


    • 1. Liian temperamenttinen luonne
      2 yh-äitiys nuorena
      3 Samoihin kaavoihin kangistuva
      4 Seuraa muotia ja kuuntelee radioittejä
      5 Huono tekemää ruokaa

    • a.k.k

      -takertuminen
      -mustasukkaisuus
      -se että heti kun aletaan seurustelemaan, muija leikkaa uoeat pitkät hiuksensa, mä kun yleensä pitkiin hiuksiin viehätyn..
      -huomion hakeminen paljastavalla pukeutumisella
      -ihon kuvittaminen

    • huomatkaa aihe

      Täällä aiheena ihannenainen ja täs ketjussa turoffit NAISESSA. Mix joka ketjuun joku muija tunkee kertomaan mielipiteitään miehistä? Sille aiheelle on oma palsta. Täällä jutellaan naisista!

      • täydellinen nainen

        On kyllä sellainen määrä vaatimuksia, että mistähän sen ihmenaisenne löydätte? Taitaa jatkua yksinäinen tie edelleen.


      • tietäjä.
        täydellinen nainen kirjoitti:

        On kyllä sellainen määrä vaatimuksia, että mistähän sen ihmenaisenne löydätte? Taitaa jatkua yksinäinen tie edelleen.

        suhun taisi osua aika moni kohta?


      • täydellinen nainen
        tietäjä. kirjoitti:

        suhun taisi osua aika moni kohta?

        Niin osui, jos ei muutenkaan ole itsetunto yläkantissa, niin nyt putos ihan suohon. Pitkään yhdessä olleilla pareilla on kummallakin omia heikkouksia, joita toinen rakastava puoliso katsoo sormien läpi. Mutta tänä päivänä pitää olla täydellinen, että kelpaa edes katsastettavien joukkoon. Ainakin täällä nettimaailmassa.


      • yhtyilloilli
        täydellinen nainen kirjoitti:

        Niin osui, jos ei muutenkaan ole itsetunto yläkantissa, niin nyt putos ihan suohon. Pitkään yhdessä olleilla pareilla on kummallakin omia heikkouksia, joita toinen rakastava puoliso katsoo sormien läpi. Mutta tänä päivänä pitää olla täydellinen, että kelpaa edes katsastettavien joukkoon. Ainakin täällä nettimaailmassa.

        Ensinnäkään täällä ei esitetä vaatimuksia. Kunhan keskustellaan naisihanteesta. Kukaan ei vaadi just sulta yhtään mitään. Toisekseen ainakaan tässä ketjussa ei oo mitään mahdottomuuksia tullu esille. Tavallinen, terveen itsetuntemuksen ja arvostuksen, hyvän käytöksen ja terveiden emämäntapojen omaava täyttää jo yli 90 % ketjun "vaatimuksista". Vaikuttaisi siltä että tatuoinneilla tippuu ryminällä arvostuksessa.


      • täydellinen nainen
        yhtyilloilli kirjoitti:

        Ensinnäkään täällä ei esitetä vaatimuksia. Kunhan keskustellaan naisihanteesta. Kukaan ei vaadi just sulta yhtään mitään. Toisekseen ainakaan tässä ketjussa ei oo mitään mahdottomuuksia tullu esille. Tavallinen, terveen itsetuntemuksen ja arvostuksen, hyvän käytöksen ja terveiden emämäntapojen omaava täyttää jo yli 90 % ketjun "vaatimuksista". Vaikuttaisi siltä että tatuoinneilla tippuu ryminällä arvostuksessa.

        On ne vaatimuksia, jos niiden perusteella heivataan pois kiinnostavien listalta eikä haluta tutustua sen pidemmälle.
        Täällä keskustellaan, mutta tuolla deittipalstoilla ja treffeillä se on todellisuutta. Toisaalta ei muakaan kiinnosta noin ahdasmieliset ja
        kapeakatseiset miehet, jotka lokeroi naiset jonkun pikkuasian takia kelpaamattomiin, esim. karvat väärässä paikassa, huoh.


      • aina yksin
        täydellinen nainen kirjoitti:

        On ne vaatimuksia, jos niiden perusteella heivataan pois kiinnostavien listalta eikä haluta tutustua sen pidemmälle.
        Täällä keskustellaan, mutta tuolla deittipalstoilla ja treffeillä se on todellisuutta. Toisaalta ei muakaan kiinnosta noin ahdasmieliset ja
        kapeakatseiset miehet, jotka lokeroi naiset jonkun pikkuasian takia kelpaamattomiin, esim. karvat väärässä paikassa, huoh.

        no onnesi on olla nainen. Vaikka oliskin karvat sulla väärässä paikassa, niin aina sä jollekin miehelle kelpaat. Toista se on meillä miehillä naisten suhteen...


      • ,--
        täydellinen nainen kirjoitti:

        On ne vaatimuksia, jos niiden perusteella heivataan pois kiinnostavien listalta eikä haluta tutustua sen pidemmälle.
        Täällä keskustellaan, mutta tuolla deittipalstoilla ja treffeillä se on todellisuutta. Toisaalta ei muakaan kiinnosta noin ahdasmieliset ja
        kapeakatseiset miehet, jotka lokeroi naiset jonkun pikkuasian takia kelpaamattomiin, esim. karvat väärässä paikassa, huoh.

        Kukaan ei varmaan voi koskaan olla kaikille se ihanne. Mut näistä suurin isa täyttyy kun ei ota tatskoja, ei polta tai kännää ja käyttäytyy ihmisittäin. Ei pitäisi olla liian kova lista. Ja jos on, niin oma valinta.


      • NainenMinäkin
        täydellinen nainen kirjoitti:

        On kyllä sellainen määrä vaatimuksia, että mistähän sen ihmenaisenne löydätte? Taitaa jatkua yksinäinen tie edelleen.

        Mäkin olen nainen, mutta mun mielestä ei ollenkaan mahdottomia vaatimuksia. Minä en polta, en ole yli- tai alipainoinen, olen koulutuksen saanut ja töitäkin on, ei ole tatuointeja, en syljeskele tai kiroile, en ole epätyypillisen pinnallinen, en petä tai valehtele, osaan kokata hyvin, ei kasva parta ja muutkin karvat pidän sopivasti poissa, hiukset ovat pitkät, ei ole miehekkäitä lihaksia, eikä äijämäistä urheilufanaattisuutta, en juo humalahakuisesti... No, lapsia minulla on ja vieläpä kahdelle eri miehelle. Tosin en ole enää teini, ja tuo seikka ei ole tuntunut tapaamiani kunnollisia miehiä haittaavan. :) Jokaisella on oma makunsa, ja saa ollakin. Se että vaikkapa lapsi, tai jokin muu seikka, on jollekin turn-off, niin hyvä että se käy ilmi. Silloin sovin paremmin yhteen jonkun muun kanssa.

        Minun tapauksessa tosin sinkkuaika on ohitettu jo pari vuotta sitten. Oma muru istuu tuossa sohvalla vieressä. Hyvin kelpaan hänelle. Ja hän minulle.


    • jeessa

      Tatuoinnit (ilman mitään merkitystä), lävistykset, röökin polttaminen, feminismi ja jatkuva itsensä "lyttääminen".

    • Sisältä rikki

      No anteeksi vaan jos ei ole itsevarmuutta, mun itsetunto on lytätty muiden ihmisten toimesta niin alas, ettei sitä voi varmaan koskaan korjata.

    • twey4e

      Syljeskely on kuvottavaa. Erityisesti näyttää olevan tupakoivien tyttöjen ominaisuus. Yhdysvalloissa monen kaupungin järjestyssäännöissä syljeskely on sakotettavaa, sopisi meillekin vaikken nyt mitään Singaporen mallia kaipaakaan.

    • naisena vastaan :)

      Oon nainen mut kaveruuden puolesta vastaan.Vasteielisintä naisessa on 1.tyhmänilkeys,2.kovaäänisyys,3.rempseän esittäminen tai kilpailevuus,4.epäsivistyneisyys Eli elämä pyörii sipsipussien tai työasioiden ympärillä.

    • Ja 100 muuta vikaa

      1. Ylipaino, eli yli 60kg
      2. Pituus yli 165cm
      3. Perunanenä
      4. Kikatus, kaakatus.
      5. Pinnallinen nirppanokka.

      • Älä viitsi

        Yli 60 kg painava nainen ei ole lihava jos on 170-190 cm pitkä.


      • öiuhu
        Älä viitsi kirjoitti:

        Yli 60 kg painava nainen ei ole lihava jos on 170-190 cm pitkä.

        Edellinen kirjoittaja haluaakin vain alle 165cm naisen.. Veikkaan että on pienikokoinen mies. Silloin aika loogista.

        (Minä olen 169cm ja 62kg. Olen ihannekokoinen suhteessa pituuteeni.)


    • näitäkueiolis

      Yh
      xl
      tatskat
      lätkäfanitus
      polvisukat

    • kortenikekoon

      Punttinaiset,lätkänaiset,taistelulajinaiset,autonaiset ja yyhoot turnoffeja

    • vähänvaadittu

      Tässähän ne:

      1. Persoonalliset ongelmat, ilkeys, narsistimaisesti käyttäytyvät, itsekkyys jne. 7 kuolemansyntiä.
      2. Tyhmyys ja joukkosielumaisuus.
      3. Liiallinen materialisti ym älytön shoppailu
      4. Yh, ymmärrän silloin jos lapsi on jostain pidemmästä ja varmemmasta suhteesta, kaikki sitten "isä tuntematon" tai joku teini-äidit tapaukset on turn off.
      5. Liiallinen ylipaino.

    • jeopo

      Näitä lukiessa ei voi kun ihmetellä miks minulla on miehiä jonoks asti :D

      Terveisin; tatuoitu, tupakoiva, fitness kroppainen yh

      • jaguar777

        Se on totta, että epätoivoisia miehiä riittää jonoksi asti. Mutta kun on varaa valita nainen, niin aloitustopiikin kriteerit ovat aika hyvät!


    • 94756222

      Suurin osa on näistä niin pinnallisia vastauksia, ihan kun amispojat olis asialla. Nää utopiat on kun jostain Disneyn elokuvasta.
      Mitäs jos joku mies puhuis noin sun siskosta tai naispuoleisesta ystävästä? " Onhan se ihan mukava ja kiva, mut kun sillä on lapsia, ja tota ylipainoo ym,ym.., niin en viitti sen kans olla, mitähän kaveritkin aattelis".
      Ja mitähän ne naiset ajattelevat teidät nähdessään.. Kaikki ei voi olla unelmavävyjä!

      • ei_utopiaa_paitsi_että

        Utopiat????????? Mitä utopistista on aloituksen kriteereissä. Ne täyttäisi hyppien pomppien tavallinen, kunnollinen, tervehenkinen suomalainen nainen. Paitsi ettei heitä juuri enää ole.


      • hah_hah

        Onko utopiaa vaatia normaalia painoa, tupakoimattomuutta ja hyviä käytöstapoja? Kaikki asiat joihin pystyy itse vaikuttamaan suhteellisen helposti. Noidenhan pitäisi olla perusedellytyksiä kaikille ihmisille, mutta valitettavasti eivät ole.


      • 96475362

        Aivan. Valitettavasti ei ole. Joten utopiaa.


    • latinlovah

      Henkilökohtaisesti voisin suvaita Hänelle jonkun ajan kestävän leiman pakaroiden yläpuolelle, jos..de gustibus non est disputandum i etc

    • fw8000

      lisäks läskireppu perseessä jaloissa mahassa sekä poikamainen siilitukka näihin kaikkiin voi vaikutttaa eivätkä ole syntymähubaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2844
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      530
      2692
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1837
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1748
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1312
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1129
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe