Katsoisiko joku

darker cloud

Yksi ainoa kysymys. Näkyykö valoa tähän masennusputkeen, katkeaako se, saanko jostain avun, tuleeko jotain positiivisia elämäntapahtumia. Kiitos.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      minä saan sinusta maskuliinista energiaa käsiini. kenelläkään selvänäkijällä ei ole lupaa puuttua terveysasioihin, mutta katsotaan edes energioiden kautta.

      muutoksia sinulle tulee. sydämeltäsi olet hento ja aito. kumppani on lähempänä kuin uskotkaan. näen kaiken kaikkiaan niin paljon ihmisiä tähän, että ihan ihmettelen. en usko sinun olevan yksin, ellet itse sitä tietä valitse.
      en usko sinun olevan kovin vastaanottavainen näille virkkeille, joita kirjoitan.

      luonto on paras lääke kaikista. mene sinne ja katsele sen luomuksia kaikessa rauhassa. ota se aika itsellesi, palkitse itsesi luonnon antimilla. ne ovat uskomattomia!!
      sinun energiasi on niin stressaantunut, että ihan hirvittää. olet ajautunut kovaan liekkiin, missä ei ole päätä eikä häntää. se polttaa kaiken mennessään. siitä on päästävä eroon.

      tämä olisi pitkä juttu, jos sukeltaisimme syvyyksiin. nyt katsomme pinnalta.
      mutta nyt vastaus sinun ainoaan kysymykseesi:

      näen todellakin valoa ja kukkasia, näen luonnosta puhkeavaa rauhaa sinulle!
      sinä pysäytät harmaat ajatuksesi ja annat valon virrata. et loppujen lopulta ole yksin. sinun äitisi on puolustamassa oikeuksiasi, kodin näen vahvana alkuna ja loppuna. tässä on myös lapsi.

      jos vastaat tähän viestiin kertomalla olevasi nainen, niin minä vastaan siihen, että sinä olit varmasti edellisessä elämässäsi mies.
      minä tunnistan tämän miehen paineet ja yrittämisen, missä on karua voimaa.
      kirjoitukseni oli siis miehelle, jolla on hankala olo ja epämääräistä tuskaa, koska hänet ymmärretään väärin. hän on herkkä ihminen ja tekee paljon toisten hyväksi.
      näin on tämä vastaus, sait siitä sitten iloa tai et. minä tunnen tämän miehen läsnäolon epätoivoisena (piti katsoa sanakirjasta!), ja hänellä on monta rautaa tulessa tulevaisuutta varten.
      toivon sinulle mielenrauhaa ja kaunista joulua, siihen kannattaa satsata niin kuin ennenkin....

      t. Keskiyö

      ps. olen yhtä ymmällä kuin sinäkin....

      • darker cloud

        Kiitos Tuntijasi, enpä uskonut että kukaan vaivautuu vastaamaan.

        Yksin kyllä olen. Työssä toki on ihmisiä ympärillä, muttei yksityiselämässä. Kontakteja ei oikein synny vaikka olen vuosien varrella yrittänyt.

        Kumppani olisi kiva juu, missä ihmeessä sellainen oikein luuraakaan? Ei näy, ei kuulu.

        Luonnosta löytyykin varmasti hyviä itsensälopettamispaikkoja


      • auringonvaloa jouluu
        darker cloud kirjoitti:

        Kiitos Tuntijasi, enpä uskonut että kukaan vaivautuu vastaamaan.

        Yksin kyllä olen. Työssä toki on ihmisiä ympärillä, muttei yksityiselämässä. Kontakteja ei oikein synny vaikka olen vuosien varrella yrittänyt.

        Kumppani olisi kiva juu, missä ihmeessä sellainen oikein luuraakaan? Ei näy, ei kuulu.

        Luonnosta löytyykin varmasti hyviä itsensälopettamispaikkoja

        Luonnosta löytyy hyviä ITSENSÄ OPETTAMISPAIKKOJA ...


      • darker cloud
        auringonvaloa jouluu kirjoitti:

        Luonnosta löytyy hyviä ITSENSÄ OPETTAMISPAIKKOJA ...

        Ei se luonto vaan auta, ihmisolento haluaisi ihmiskontakteja. Ihan kiva juttu toki että jäkälät ja sammaleet on olemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe