Missä olet saanut hyvää palvelua Haminassa?

lennu5

Ja mikä teki siitä hyvän?

52

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkalaiskalkkihattu

      Öljy-Hetkessä.

      Se,että odottaessani renkaanvaihtoa ja varsinaisen vaihtotyön aikana.minulle tarjottiin kunnon pullakahvit. Pulla oli tuotu suoraan paistopisteestä.jolloin oli helppo todeta tuotteen tuoreus.

    • Mökkiläinen

      Lähes joka paikassa, jossa olen asioinut. Erittäin miellyttävää on aina asioida Huovilan konditoriassa, Laventelissa ja vaikkapa Silmäoptiikassa. Asiallista, ei tungettelevaa, ystävällistä ja iloista.

      Lisäksi keskustan S-marketin kompleksissa kivat myyjät ja hyvä valikoima.

      • asiakas10

        Samaa mieltä. Haminan silmäoptiikka loistava. hyvää asiallista palvelua vuodesta toiseen.kahvila varvara. haminan uimahalli, kiitos uinniinvalvojille. ruissalon kirjston henkilökunta avuliasta ja mukavaa. jaakokellon leenalle kiitos. kirjakaupassa alakrran myyjät. emotion. ganco vaateputiikki jne ne.
        K-market kanuuna


      • Waldo

        Huovila on tosihyvä


    • noise

      Pääasiassa hyvää palvelua olen saanut, PAITSI: M-Jussin market, Agrimarket, Kanuuna - ihan viimeisen päälle törkeitä paikkoja, EN TYKKÄÄ, enkä mene enkä muillekaan suosittele!!!

      • Älä melua turhasta!

        Sinulla oli jo takuulla asenne pielessä, kun kyseisiin kauppoihin sisään astuit. Teikeläisiä näkee välillä, kun ko. kaupoissa asioi. Aletaan jo ulko-ovella pomputtamaan henkilökuntaa ja möykkäämään palvelun perään!


    • Miesasiakas

      Silmäoptiikka ja naisoptikko. Parempaa palvelua en ole missään saanut.

    • selim

      Mätäväylä ja Valintalato ne on ihan kauheita paikkoja, älkää vaan menkö sinne

    • Pämpyölin masi

      Kymen Jääkäripataljoonas 1980-1 sai hyvää varusmiespalvelua

    • syöttiläs

      jaahas, minkäslaista palvelua varusmies sait ja keneltä?
      muo tuo aika oli kyllä silloin vielä ns. pysähtyneisyyden ja neuvostoliiton olemassaolon aikaa, ja silloin maailmassa oli vielä kaikki hyvin, niinkuin nyt ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja ne parhaat ajat on hyvätuloisilla eläkeläisillä

    • missähän se..

      Hyvää palvelua sain jossaa, ei nyt vaan muistu mieleen missä, voi olla että ei ollu haminassa.

    • tyytytetty

      Sain tossa -70 luvun loppupuolella, yhdeltä haminan tytöltä, nimenkin vielä muistan ja sen missä asui, mutta ei siintä nyt sen enempää täällä.

      • Paljaalla naitii

        Miekii sain siltä tippurin.


      • tyytytetty
        Paljaalla naitii kirjoitti:

        Miekii sain siltä tippurin.

        Me ei kiksauteltu, sain hyvää palvelua ihan muusta jutusta.


    • persaucc

      marisijat ja pikkusielut ne vaatii hyvää palvelua. pääasia että homma toimii, kunhan saa sen mitä hakeekin. Hymyistä viis tai kuus.

    • Siisti Beagle

      Haminasta saa korkeintaan kohtuullista palvelua, täällä ei edes tunneta sanoja HYVÄ JA PALVELU, ei ne ei mahdu samaan lauseeseen.

    • pösömieäs

      Hyvää palvelua olen saanut Haminan Autohuollossa (Toyota) Teollisuuskadulla. joka huoltaa myös muut merkit. Todella luotettava ja asiantunteva palvelu. Maksoi, mutta täällä saa maksaa myös paskasta ihan kylläkseen.

    • Piiitkä lista

      Olen saanut Haminan liikkeissä aina hyvää palvelua. Täällä on niin helppo äänestää jaloillaan, että asiakkaita halutaan miellyttää ihan viimisen päälle.

      Jos palvelu on huonoa, osaan myös kertoa sen paikan päällä, enkä mollaa nimettömänä netissä, kuin piikkulkakarat.

    • Exhamina

      Haminan länsirajalla oli hyvä palvelu, kukaan ei yrittänyt pysäyttää vaan pääsin sieltä ehjin nahoin pois. Pitäkää tunkkinne.

      • lisi

        Sain hyvää palvelua terveyskioskissa. Kiitokset sen henkilökunnalle. Olette ystävällisiä :)


    • tiu tau

      Jokaisessa putiikissa ja puljussa saa hyvää palvelua,se on täysin itsestä kiinni,mutta kun nykyään mennään sillä asenteella että minä,minä ja vain minä,no siinä vaiheessa menee jo perseelleen,kukapa sitä moista per......reikää palvelisi,ei kukaan.

    • 5 säk sementtiä

      Reklamaatio annetaan suoraan palveluntarjoajalle. Sekä kiitokset myös ja hyvää palvelua saanut aika usein levittää myönteistä palautetta vähintään 10 ihmiselle.
      Rautakaupassa esim voi olla vapaita myyjiä,mutta iso joukko odottaa,koska "oma" myyjä vapautuu,jolloin asiat tulevat hoidettua. Esimerkkeijä löytyy,nimiä en viitsi sanoa,ettei jonot kasva kohtuuttomiksi.

      Ihan sama virastoissa ja terveyskeskusten ajanvarauksissa.Toisilla jono,toiset kutoo sukkaa.

    • Matkalla sinne

      Pian on tankissa halpaa bensaa.

    • vilmamummo

      itä-väylän kaupoista paras

    • TopGay

      Muutamassa paikassa olen saanut hyvää palvelua. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan...

      • hehhehhehe

        sukupuolitautien erikoisklinikalla tietenkin.


    • Toi Ota

      Haminan autohuolto oy,,,ihan paska palvelu, kallis ja leuhkan tuntusta sakkia siellä töissä. Jäi ikävä maku, autokaan ei tullu kuntoon,,,,en vie toiste. sinne...

      • Rata kiree corolla

        Aja sitte kotkaan itkemään niin ei tartte täällä dissata paikallisia yrityksiä
        Ite hyvää palvelua saanu aina ja käyn myös jatkossa.
        PS.Haminassa voi äänestää jaloillaan.


    • Sain hyvät naurut!

      Hyvät asiakkaat saavat aina hyvää palvelua joka paikassa. Te valittajat, menkää itseenne. Nyt on kiireisintä aikaa kaupoissa ja naama norsun sillä tulevat eukot ja äijät huutavat palvelua jo ulko-ovelta.
      Onko fiksua astua kauppaan ja huutaa ovelta "missä on joulupaperia ja lahjanarua?", vaikka melkein kömpästyy niihin, kun ovat ensimmäisenä vastassa! :D

      • Nauretaan yhdessä

        Laitoitko naaman mieleen?


    • R. Kere

      Heititpä vaikean kysymyksen, ehdottaisin että kyselet helpompia juttuja.
      Haminassako hyvää palvelua.... uskomatonta...

    • icebug42

      Illisportissa sain hyvää ja ystävällistä palvelua. Tykkäsin !

    • Sport!

      Joo, Illi on perinteisesti ollut hyvän palvelun paikka. Olen käynyt 80-luvulta lähtien ja aina kaikki pelaa moitteettomasti. Kiva paikka asioida, kivoja tuotteita.

    • viivuli3

      Petpoint , Ekopuoti ja Huovila on paikat, joissa olen aina saanut ystävällistä palvelua :)

    • Miesten silmään iloa

      Hamina Kompassissa uusi baarimikko, asiakaspalvelu pelaa, ystävällinen ja hymyilevä, mitä ei suurin osa siellä olevista työntekijöistä ole , plussana kaunis nainen ( punatukka).

      • Uskoisko?

        Katsoitkohan kaljahuuruisin silmin? :)


      • En usko
        Uskoisko? kirjoitti:

        Katsoitkohan kaljahuuruisin silmin? :)

        Kyllä katsoi, koska punaiseksi värjätty tukka ei ole koskaan naisella kaunis.


      • Koska vain
        En usko kirjoitti:

        Kyllä katsoi, koska punaiseksi värjätty tukka ei ole koskaan naisella kaunis.

        Mun silmä kyllä lepää siinä porkkanapäässä !!!


    • bylsäri

      Parasta palvelua on valmiiksi saatu ohitustie

      • Sunilan asukas

        Kiitä siitä herraa nimeltä J.H.


    • palveluhenkisyys

      Haminan Sokos, emotion. sibeiuskadun apteekki. uimahalli, valvojat / kassat kirjakauppa. jaakonkello. kahvila varvara . ruissalon kirjasto. olen tyytyväinen asiakas

      • rtyfghvbn

        hyvää palveluu saa nää tietsikoilla nälvivät äijät akoiltaan, ku eivät osaa eivätkä viitti mitään muuta kun haukkuu täällä, vaik pitäs kattoo peiliin ja miettii mikä on oikeesti pielessä tässä maailmassa - eli se, etteivät ikinä ajattele muuta ku itteään


    • elämässä kaikki hyvi

      Joka paikassa kun osaa sanoa asiansa selvällä ja kuuluvalla äänellä että myyjä ymmärtää.................

    • Mersu.

      Autoapu on huippu.

    • vakiasiakas

      Valintatalossa saanut erittäin hyvää palvelua, ystävälliset myyjät paitsi eräs töykeä myyjä kassalla, en mielellään mene hänen kassalle ellei ihan pakko

      • näin se vaan on

        Se on oma valinta valintatalossa :) pääasia et maksat ostoksesi.


      • handman

        en tiedä onko kyseessä sama myyjä mutta tokaisi edelliselle asiakkaalle kuuluvalla äänellä että ei taida olla katetta kortilla kun ei kelpaa????


    • Miä

      Raussin kaupassa Mäntlahdessa. Kyllä on hyvä palvelu eikä tarvitse jonottaa kassalla. Armas istuu jakkaralla tiskinpäässä ,juttelee asiakkaille ja antaa lapsille namuja.

      • väljä pytty

        Haminan työsiirtolassa oli hyvä palvelu,sain monta kertaa suoleen.


    • Rakentajamies

      Nordean konttorin tytöt ovat mukavia.

    • Waldo

      Kantolan Rengas ja Hakahuolto ovat ihan ykkösiä koko alueella. Paras palvelu. Paras hinta/laatusuhde. Asiantuntemus huippua

    • Tunkkipaksissa

      Rengasliikkeissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe