ELÄINLÄÄKÄRI PÄIJÄT-HÄMEESTÄ

BNKLÖ

Narttu kissa pitäisi viedä leikattavaksi ja tässä nyt vähän kyselisin että mihin kannattaisi viedä, missä edullista? Katsellut eri paikkojen hintoja niin saattaa heitellä yli 50eurolla eri paikoissa.. Suositelkaa!

19

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuolla palvelu pelaa
    • olalainen

      Jäämaa hoitelee kissatkin

      • emäntä

        yks idiotti taas täällä pätemässä.


    • emäntä

      kyllä narttukissan leikkaus maksaa 100e,oon itte käynyt leikkauttamassa.orimattlassa on havukainen leikkaa kysy sieltä.

    • Juppi-maasturi

      Havukaiselle ei kannata viedä. Mihin tahansa muualle koska silloin saa inhimillistä hoitoa.

    • tosionvaionko

      Ihan hyvin on Havukainen työnsä hoitanut ja inhimillisesti.

      • Rotot

        Ei ole. Kaikki tuttuni käyttävät muualla.


      • Rotot
        Rotot kirjoitti:

        Ei ole. Kaikki tuttuni käyttävät muualla.

        Juu, teki hoitovirheen ja sen vuoksi kaveriltani kuoli useampi perhoskoira. Luonnoton poistuma vaikuttaa asiakasmääriin. Toki asiakaspalvelullakin on merkitystä. Sinut melkein haukutaan lyttyyn jos kerrot oman näkemyksesi mikä on vialla.


    • tosionvaionko

      Ja kaikki tuttuni käyvät Havukaisella. Näin sitä ajatukset eroavat. Tehkööt jokainen itse päätöksensä oman kokemuksensa pohjalta. Ei lähdetä lokaamaan kenenkään mainetta.

      • EiTullutKotikäynnille

        Kyllä lähdetään. Sitä saa mitä tilaa.


    • käyn jatkossakin

      Ittellä pari koiraa ja kissa, Havukainen hoitanu niitä vuosia kertaakaan en ole ollut tyytymätön. Kohtelias ja asiallinen palvelu.

    • tämä on totuus

      jos on varaa pitää eläimiä nii pitäis olla varaa viedä eläinlääkärille makso mitä makso.

      • Ei Havuja...

        Niin juuri ja yksityisellä jossa käyn lemmikkini saa huolellista ja rakastavaa hoitoa.


    • tosionvaionko

      Näen kanssasi asian samoin.

    • Koira 1

      Havukainen palveli hyvin ainakin meidän koiran hoidossa kiitos siitä !!

      • Yorkki

        Havukainen on hoitanut hyvin ja ystävällisesti kahta koiraani, kiitos täältäkin!


      • eikiminkinen

        Sama täällä. Havukainen on hyvä eläinlääkäri. Hän suosittaa ei määräile ja arvostele, jos et nyt ole ihan osannut hoitaa koiraasi mallin mukaan.


      • Rationaalinen

        Kyllä määräilee. Ennemmin olisin vuoden autiolla saarella Tuksun tai Stubin kanssa...


    • saarella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe